Verrassingspost.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Verrassingspost.

Bericht door Manon »

Een "velo" zijn fietsen die men kan huren in Antwerpen. Men kan een abonnement nemen, of zelfs voor een paar uur huren. Het systeem is tamelijk waterdicht, en het succes overweldigend.

http://www.visitantwerpen.be/bezoekerss ... iddel.html


Maar wie had nu ooit zoiets durven denken?
KLIK
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verrassingspost.

Bericht door Ariel »

Afbeelding

Wie had dat nu kunnen denken. Dat doen ze normaal nooit.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Verrassingspost.

Bericht door Schepsel »

Is toevallig NET hetzelfde ontwerp, die fiets van fietsenmaker Mohammed Abdul Abdullah Agalallalamah uit Gellemagallama aan 't Zand en zie Ahmed Hallelujah hem eens demonstreren. Mooie foto hoor. :-P
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Verrassingspost.

Bericht door Dhana »

Ik ben in Gouda 2 fonkelnieuwe fietsen "kwijt geraakt". Beiden vlak voor de grote tijdelijke zomervolksverhuizing naar Marokko.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verrassingspost.

Bericht door mercator »

De Marokkanen hebben de TRIATHLON uitgevonden: ze lopen naar het zwembad en komen nadien met de fiets terug . :lol:
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Verrassingspost.

Bericht door Dhana »

:lol:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verrassingspost.

Bericht door mercator »

De dames kijken heel bedenkelijk: hoe moet dat nou met die burka op een herenfiets?
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Verrassingspost.

Bericht door Ozes »

mercator schreef:De Marokkanen hebben de TRIATHLON uitgevonden: ze lopen naar het zwembad en komen nadien met de fiets terug . :lol:
:lol:
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Verrassingspost.

Bericht door Schepsel »

Ze kijken er allemaal naar alsof ze een kind zijn dat kijkt naar een dampend bord spruitjes.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Verrassingspost.

Bericht door Dhana »

Schepsel schreef:Ze kijken er allemaal naar alsof ze een kind zijn dat kijkt naar een dampend bord spruitjes.

Dat zou ik ook doen als ik zo gekleed over straat moest gaan en ik zag alleen maar herenfietsen op een rijtje staan.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verrassingspost.

Bericht door mercator »

Ze hebben die fietsen gekregen als een of ander ontwikkelingshulp-project. t Zijn allemaal dezelfde, en nagelnieuw.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Verrassingspost.

Bericht door Dhana »

mercator schreef:Ze hebben die fietsen gekregen als een of ander ontwikkelingshulp-project. t Zijn allemaal dezelfde, en nagelnieuw.
Dan wel geheel en al in overstemming met waar de islam voor staat door alleen maar herenfietsen te schenken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verrassingspost.

Bericht door mercator »

Dan weten de andere Volkeren van het Boek daar heel wat beter raad mee:
Afbeelding
En ze beleven er nog plezier aan ook blijkbaar!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Verrassingspost.

Bericht door Dhana »

mercator schreef:Dan weten de andere Volkeren van het Boek daar heel wat beter raad mee:
Afbeelding
En ze beleven er nog plezier aan ook blijkbaar!

Dat telt niet want die kan er makkelijk op komen met een broek aan.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verrassingspost.

Bericht door mercator »

Dhana schreef: Dat telt niet want die kan er makkelijk op komen met een broek aan.
Dat is waar, maar die broeken zijn van een specifiek laat-middeleeuwse snit, met brede pijpen onderaan. De Joden in Antwerpen doen dan speciale klemmen rond hun enkels opdat die broek niet in de ketting zou draaien.
Al goed dat de Talmud niet voorschrijft dat die haarlokken tot op de enkels moeten hangen om Jahweh te plezieren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Verrassingspost.

Bericht door Manon »

Ik krijg de indruk dat de reden van deze "verrassingspost" aan sommigen is voorbijgegaan.
Zelfs al heeft Ariel de "verrassing" verklapt door de foto te plaatsen.

Het gaat hem er gewoon op dat de Antwerpse Velo's (waarvoor men een abonnement/huurprijs) moet betalen voor het TIJDELIJK gebruik, nu in Marokko opduiken.
(dus duidelijk gestolen worden door MAROKKANEN).

Net zoals bij elke mop is de lol er wel af als ik moet uitleggen waar de clue van het moppeke zat.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Verrassingspost.

Bericht door Dhana »

circe schreef:Ik krijg de indruk dat de reden van deze "verrassingspost" aan sommigen is voorbijgegaan.
Zelfs al heeft Ariel de "verrassing" verklapt door de foto te plaatsen.

Het gaat hem er gewoon op dat de Antwerpse Velo's (waarvoor men een abonnement/huurprijs) moet betalen voor het TIJDELIJK gebruik, nu in Marokko opduiken.
(dus duidelijk gestolen worden door MAROKKANEN).

Net zoals bij elke mop is de lol er wel af als ik moet uitleggen waar de clue van het moppeke zat.

Helaas heeft tijdelijk gebruik een andere betekenis bij Marokkanen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Verrassingspost.

Bericht door Ozes »

circe schreef:Ik krijg de indruk dat de reden van deze "verrassingspost" aan sommigen is voorbijgegaan.
Zelfs al heeft Ariel de "verrassing" verklapt door de foto te plaatsen.

Het gaat hem er gewoon op dat de Antwerpse Velo's (waarvoor men een abonnement/huurprijs) moet betalen voor het TIJDELIJK gebruik, nu in Marokko opduiken.
(dus duidelijk gestolen worden door MAROKKANEN).

Net zoals bij elke mop is de lol er wel af als ik moet uitleggen waar de clue van het moppeke zat.
Dit was toch wel duidelijk. Zelfs voor mij en dit is de eerste velo fiets die ik in mijn leven zie
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verrassingspost.

Bericht door Ariel »

Ook in Parijs verdwijnen huurfietsen. En drie keer raden waar die fietsen opduiken.
Parijse politie jaagt op fietsvandalen

PARIJS - De politie in Parijs zet een speciaal team in om de vandalen op te sporen die huurfietsen in de Franse hoofdstad saboteren

Afbeelding

Het gaat om de robuuste exemplaren die op diverse plekken in de stad uit het slot kunnen worden gehaald. De afgelopen dagen zijn de achterbanden van vijftig fietsen doorgesneden.

Het bedrijf JC Decaux, dat namens het stadhuis het populaire verhuursysteem Vélib exploiteert, kreeg vorige week een anoniem telefoontje van een man die de verantwoordelijkheid opeiste.

De beller zei dat hij werkte voor een groep die van plan is huurfietsen te lijf te gaan in alle stadsdelen waar de 'werkende klasse' niet is vertegenwoordigd.

Parijs telt 1700 Vélib-stations waar de in totaal 23.000 fietsen kunnen worden gehuurd. Sinds de introductie van het verhuursysteem in 2007 hebben de fietsen vaker te lijden gehad van vandalisme. Zwaar beschadigde tweewielers doken op in verre streken als Marokko en deden dienst als stuntfietsen in YouTube-video's.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1292 ... len__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verrassingspost.

Bericht door Mahalingam »

Wat een arbeidsverdeling. Of moet ik zeggen: marktverdeling.
Onze gestolen fietsen gaan naar Marokko en onze auto's naar MOE-landen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie