Bosnië en Herzegovina

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Ik snap ook niet wat precies zijn bedoeling is geweest voor het openen van dit topic.
Ik neem aan dat de bedoeling was om aan te tonen dat het Srebrenica verhaal een mythe is van dezelfde orde als de massavernietigingswapens van Sadam Hoesein.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

mercator schreef:
Teva Teff schreef: Ik snap ook niet wat precies zijn bedoeling is geweest voor het openen van dit topic.
Ik neem aan dat de bedoeling was om aan te tonen dat het Srebrenica verhaal een mythe is van dezelfde orde als de massavernietigingswapens van Sadam Hoesein.
Mijn aannames lijken daar niet op.
Ik wacht tot de topicstarter zelf zijn eigen bedoelingen verduidelijkt.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:
mercator schreef:
Teva Teff schreef: Ik snap ook niet wat precies zijn bedoeling is geweest voor het openen van dit topic.
Ik neem aan dat de bedoeling was om aan te tonen dat het Srebrenica verhaal een mythe is van dezelfde orde als de massavernietigingswapens van Sadam Hoesein.
Mijn aannames lijken daar niet op.
Ik wacht tot de topicstarter zelf zijn eigen bedoelingen verduidelijkt.
Mijn bedoeling is slechts om aan te geven dat er meer kanten aan het handelen van de Servische "schurken" kunnen zitten dan de reguliere media voornamelijk steeds uitschreeuwen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

xplosive schreef:
Teva Teff schreef:Ik wacht tot de topicstarter zelf zijn eigen bedoelingen verduidelijkt.
Mijn bedoeling is slechts om aan te geven dat er meer kanten aan het handelen van de Servische "schurken" kunnen zitten dan de reguliere media voornamelijk steeds uitschreeuwen.
Volgens mij ben je met deze summiere reactie er nog lang niet klaar mee.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:
xplosive schreef:
Teva Teff schreef:Ik wacht tot de topicstarter zelf zijn eigen bedoelingen verduidelijkt.
Mijn bedoeling is slechts om aan te geven dat er meer kanten aan het handelen van de Servische "schurken" kunnen zitten dan de reguliere media voornamelijk steeds uitschreeuwen.
Volgens mij ben je met deze summiere reactie er nog lang niet klaar mee.
Wat had je dàn verwacht?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Ik heb net een reactie van jou gelezen die nu verdwenen is.
Wil je die alsnog plaatsen?
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:Ik heb net een reactie van jou gelezen die nu verdwenen is.
Wil je die alsnog plaatsen?
Mijn reactie kwam erop neer dat ik het aanvankelijk kinderachtig van Ozes vond dat hij jou niet gewoon direct zijn links gaf, maar aangezien ik bemerkte dat Ozes inmiddels wèl links geplaatst heeft heb ik die reactie weer verwijderd. Hierbij mijn mening over de opstelling van Ozes naar jou toe dan alsnog.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

xplosive schreef:
Teva Teff schreef:Ik heb net een reactie van jou gelezen die nu verdwenen is.
Wil je die alsnog plaatsen?
Mijn reactie kwam erop neer dat ik het aanvankelijk kinderachtig van Ozes vond dat hij jou niet gewoon direct zijn links gaf, maar aangezien ik bemerkte dat Ozes inmiddels wèl links geplaatst heeft heb ik die reactie weer verwijderd. Hierbij mijn mening over de opstelling van Ozes naar jou toe dan alsnog.
Je vorige reactie was beter.
Wil je die alsnog plaatsen?
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:Je vorige reactie was beter.
Wil je die alsnog plaatsen?
Als ik mij die exact zou kunnen herinneren zou ik dat doen.

Het komt er in ieder geval op neer dat ik de reacties van Ozes op jou hoe dan ook ronduit kinderachtig, verwerpelijk en misplaatst vond. Zo goed genoeg?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

xplosive schreef:
Teva Teff schreef:Je vorige reactie was beter.
Wil je die alsnog plaatsen?
Als ik mij die exact zou kunnen herinneren zou ik dat doen.

Het komt er in ieder geval op neer dat ik de reacties van Ozes op jou hoe dan ook ronduit kinderachtig en misplaatst vond. Zo goed genoeg?
Nog niet helemaal volledig, maar voorlopig goed genoeg.
Ik zal zeker hier nog op reageren.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

Een hoop "links" geven aan een Freethinker met een bord van 5 cm dik voor zijn kop gaat helemaal niks helpen. Dan zegt die toch dat het propaganda van Servische genocide-ontkenners is. Zijn opinie is nl. al gemaakt en staat vast: de moslims waren doodbrave maar o zo gediscrimineerde sukkeltjes die wreed werden vervolgd door de Servische milities. Daarop MOEST de Nato wel ingrijpen om de moslimpjes te helpen. Zo is dat door de staatsmedia vanaf 1994 aangeleerd aan dhr. TT en daar houdt die flink aan vast.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

mercator schreef:Een hoop "links" geven aan een Freethinker met een bord van 5 cm dik voor zijn kop gaat helemaal niks helpen. Dan zegt die toch dat het propaganda van Servische genocide-ontkenners is. Zijn opinie is nl. al gemaakt en staat vast: de moslims waren doodbrave maar o zo gediscrimineerde sukkeltjes die wreed werden vervolgd door de Servische milities. Daarop MOEST de Nato wel ingrijpen om de moslimpjes te helpen. Zo is dat door de staatsmedia vanaf 1994 aangeleerd aan dhr. TT en daar houdt die flink aan vast.
Na het lezen van deze reactie voelde ik nog geen dringende behoefte om hierop te reageren. Wellicht later.
Voorlopig is er nog een heleboel van de topicstarter wat ik duidelijker wil hebben.
Daar ligt voorlopig mijn prioriteit.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Na het lezen van deze reactie voelde ik nog geen dringende behoefte om hierop te reageren. Wellicht later.
Ja, doe dat. In afwachting krijg je een plaatje waaruit je kan opmaken dat de Serven het niet zo begrepen hebben op moslims. De trofee van de moslims na het veroveren van de stad Nis in Servië in 1815, alle christen gevangenen werden afgemaakt en hun koppen netjes ingemetseld zodat de moslims trots konden zijn op hun heldendaden.
Afbeelding
Kijk, of er nu 7 of 7000 dode moslims waren daar in Srebrenica maakt helemaal niks uit, ik kan ze niet gaan tellen en jij trouwens ook niet. Waar het om gaat is dat dat evenement gebruikt werd om de Islamisering van Europa verder op te dringen. Maar dat vindt jij helemaal geen probleem blijkbaar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

mercator schreef:
Teva Teff schreef: Na het lezen van deze reactie voelde ik nog geen dringende behoefte om hierop te reageren. Wellicht later.
Ja, doe dat. In afwachting krijg je een plaatje waaruit je kan opmaken dat de Serven het niet zo begrepen hebben op moslims. De trofee van de moslims na het veroveren van de stad Nis in Servië in 1815, alle christen gevangenen werden afgemaakt en hun koppen netjes ingemetseld zodat de moslims trots konden zijn op hun heldendaden.
Afbeelding
Kijk, of er nu 7 of 7000 dode moslims waren daar in Srebrenica maakt helemaal niks uit, ik kan ze niet gaan tellen en jij trouwens ook niet. Waar het om gaat is dat dat evenement gebruikt werd om de Islamisering van Europa verder op te dringen. Maar dat vindt jij helemaal geen probleem blijkbaar.
Jouw gebabbel heeft blijkbaar niet mijn directe interesse.
Blijkbaar is dat niet goed genoeg voor jou.
Blijkbaar!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Jouw gebabbel heeft blijkbaar niet mijn directe interesse.
Blijkbaar is dat niet goed genoeg voor jou.
Blijkbaar!
Zo is dat. Een rechtgeaarde Freethinker komt alleen maar tot een weloverwogen besluit als hij alle info grondig heeft geanalyseerd(bronvermelding graag?) en dan velt Hij Zijn oordeel.
het ligt natuurlijk helemaal anders: jij begrijpt mijn "gebabbel" niet eens . BLIJKBAAR heb je daar dus geen recht op icon_e_biggrin.gif !

Maar je mag gerust weten dat ik de mening ben toegedaan dat de beschaving én de hele aarde beter af zou zijn ZONDER moslims, kan je daar even over broeden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

mercator schreef:
Teva Teff schreef: Jouw gebabbel heeft blijkbaar niet mijn directe interesse.
Blijkbaar is dat niet goed genoeg voor jou.
Blijkbaar!
Zo is dat. Een rechtgeaarde Freethinker komt alleen maar tot een weloverwogen besluit als hij alle info grondig heeft geanalyseerd(bronvermelding graag?) en dan velt Hij Zijn oordeel.
het ligt natuurlijk helemaal anders: jij begrijpt mijn "gebabbel" niet eens . BLIJKBAAR heb je daar dus geen recht op icon_e_biggrin.gif !

Maar je mag gerust weten dat ik de mening ben toegedaan dat de beschaving én de hele aarde beter af zou zijn ZONDER moslims, kan je daar even over broeden.
Ik broed niet.
Ik heb aangegeven dat ik in dit topic eventjes klaar ben met jou.
Dat is blijkbaar iets wat jij vervelend vindt.
Toch zal je moeten wachten.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:
Teva Teff schreef:Je vorige reactie was beter.
Wil je die alsnog plaatsen?
Als ik mij die exact zou kunnen herinneren zou ik dat doen.

?

Mijn hemel zeg. icon_wtf.gif Is dit een derdegraads verhoor? Het is maar goed dat xplosive niet samen met jou in één kamer zit teva. Ik vermoed dat je hem ging waterboarden om te horen wat je wilt horen. Gedraag je AUB. We zijn hier geen kleuterklas die door jou een lesje geleerd moet worden. Dit soort dwaze fratsen doe je maar in je eigen huis. Hier ben je op visite.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
xplosive schreef:
Teva Teff schreef:Je vorige reactie was beter.
Wil je die alsnog plaatsen?
Als ik mij die exact zou kunnen herinneren zou ik dat doen.

?

Mijn hemel zeg. icon_wtf.gif Is dit een derdegraads verhoor? Het is maar goed dat xplosive niet samen met jou in één kamer zit teva. Ik vermoed dat je hem ging waterboarden om te horen wat je wilt horen.
Hij heeft een kwaliteitsoordeel uitgesproken over de serie aan mij gerichte bijdragen van Ozes.
xplosive schreef:
Teva Teff schreef:Je vorige reactie was beter.
Wil je die alsnog plaatsen?
Als ik mij die exact zou kunnen herinneren zou ik dat doen.

Het komt er in ieder geval op neer dat ik de reacties van Ozes op jou hoe dan ook ronduit kinderachtig, verwerpelijk en misplaatst vond. Zo goed genoeg?
Ik heb inderdaad wat druk uit moeten oefenen, zijn eerste reactie was het beste. Versie 3, voorlopig de laatste daar moeten wij het mee doen. Een compromis dus.
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef: Mijn hemel zeg. icon_wtf.gif Is dit een derdegraads verhoor? Het is maar goed dat xplosive niet samen met jou in één kamer zit teva. Ik vermoed dat je hem ging waterboarden om te horen wat je wilt horen. Gedraag je AUB. We zijn hier geen kleuterklas die door jou een lesje geleerd moet worden. Dit soort dwaze fratsen doe je maar in je eigen huis. Hier ben je op visite.
Ik vermoed dat je hem ging waterboarden om te horen wat je wilt horen.
Ik doe niet aan waterboarden. En het ging niet om wat ik wilde horen, het ging om wat hij had geschreven.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door King George »

En dat was wat jij niet wil horen en wij niet mogen weten?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

King George schreef:En dat was wat jij niet wil horen en wij niet mogen weten?
Integendeel. Ik wilde juist wel dat de eerste reactie geplaatst wordt.
Daar wil ik het voorlopig bij laten.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door King George »

EN WAAR BLIJVEN DE STRAFFEN VOOR DE VOLGENDE MISDADEN?



En dat terwijl die Albanezen vrouwen en kinderen verkrachtten en zelfs plaatsen hadden waar de Serviërs "geslacht" werden en hun organen verhandelden.

Maar waar blijven die heksenjachten naar Albanese en Kroatische oorlogsmisdadigers? Die misdadigers die kerken met mensen er in af lieten branden, de misdadigers die deze gruwelijke misdaden op hun geweten hebben? Nee, niemand boeit het; Serviërs moeten als misdadigers gezien worden, omdat ze streden voor hun identiteit en moeten daarom te vuur en te zwaard bestreden worden...

WALGELIJK[/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door King George »

mercator schreef:
Teva Teff schreef: Na het lezen van deze reactie voelde ik nog geen dringende behoefte om hierop te reageren. Wellicht later.
Ja, doe dat. In afwachting krijg je een plaatje waaruit je kan opmaken dat de Serven het niet zo begrepen hebben op moslims. De trofee van de moslims na het veroveren van de stad Nis in Servië in 1815, alle christen gevangenen werden afgemaakt en hun koppen netjes ingemetseld zodat de moslims trots konden zijn op hun heldendaden.

Afbeelding
Wel weer duidelijk dat die Moslims over lijken gaan. Ik kan geen Moslim meer zien. Hooguit op de begraafplaats onder de zoden. De Islam is voor ons allen ons grootste ongeluk. We zijn beter af zonder de Islam.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door King George »

Elimineer de Islam voordat deze ons afslacht!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:
King George schreef:En dat was wat jij niet wil horen en wij niet mogen weten?
Integendeel. Ik wilde juist wel dat de eerste reactie geplaatst wordt.
Daar wil ik het voorlopig bij laten.
Het is me weer te binnen geschoten wat ik ook nog schreef, namelijk dat het een kleine moeite voor Ozes was om zijn links aan Teva Teff te geven, in plaats van onnodig badinerend tegen Teva Teff te doen. Als Ozes gezegd had even tijd te willen nemen om de links op te zoeken was het mijns inziens ook correct geweest. Mijns inziens is het niet nodig en volgens mij ook zelfs onwenselijk om iemand die met jou van mening verschilt verdacht proberen te maken, te kleineren, of wat dies meer zij.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Plaats reactie