Bosnië en Herzegovina

Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

King George schreef:En dat terwijl die Albanezen vrouwen en kinderen verkrachtten en zelfs plaatsen hadden waar de Serviërs "geslacht" werden en hun organen verhandelden.

Maar waar blijven die heksenjachten naar Albanese en Kroatische oorlogsmisdadigers? Die misdadigers die kerken met mensen er in af lieten branden, de misdadigers die deze gruwelijke misdaden op hun geweten hebben? Nee, niemand boeit het; Serviërs moeten als misdadigers gezien worden, omdat ze streden voor hun identiteit en moeten daarom te vuur en te zwaard bestreden worden...

WALGELIJK
Natuurlijk moeten de Serviërs zwarter dan zwart afgeschilderd worden, want dat waren immers communisten. En de Verenigde Staten waren (in ieder geval destijds) er maar wat tuk op om communisten, waar ook ter wereld, een (zelf verzonnen) zwarte piet uit te kunnen delen. In de VS willen ze echter nog steeds niet toegeven dat ze door hun overijverige anti-communistische strijd de islamisten in de kaart hebben gespeeld en zelfs niet dat het islamisme inmiddels een ernstig probleem voor de wereldvrede vormt.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Dat zou suggereren dat men in Servië dezelfde fout heeft gemaakt als in Afghanistan. In Afghanistan werden destijds de moedjahedien - waaronder ene Osama Bin Laden - gesteund tegen de Russen die Afghanistan wilden veroveren om er wellicht een Sovjetrepubliek van te maken. Dat beleid heeft de latere opmars en heerschappij van de Taliban gefaciliteerd, Osama Bin Laden en Al Qaeda wellicht een duwtje in de rug gegeven, en vrijwel zeker bijgedragen aan het uitzichtloze moeras dat Afghanistan nu is.

Wat betreft de Servische "schurken"... ik ga redelijk kort zijn. Niet meteen gezellige types waarmee ik op restaurant zou willen gaan, bij wijze van spreken. Wat ze gedaan hebben was naar de omstandigheden volkomen begrijpelijk. Of ze iets misdaan hebben? Ik weet het niet. Maar om het oorlogsmisdadigers te noemen? Ik denk dat dat te ver gaat. Sowieso zijn alle islamitische strijders in dat geval oorlogsmisdadigers, maar dat wordt nooit gezegd.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Dhana schreef:Je mag daar free thinken zo lang je wilt zolang het maar overeen komt met daar geldende mening. Zoniet word je meteen afgebrand door minne persoonlijke aanvallen.

En stel je voor dat je de aandacht op jezelf richt. Dat is boven het maaiveld uitkomen en dient op belerend calvinistische wijze accuut de kop ingedrukt te worden.
Mahalingam en gerard_m houden zich daar anders aardig staande en ik zie ook geen persoonlijke aanvallen jegens hen. Hoe zou dat komen? Is er dan toch een verschil in hoe Mahalingam en gerard_m zich opstellen ten opzichte van hoe anderen dat doen? Natuurlijk vind je bij sommige zichzelf noemende vrijdenkers aldaar allerlei vooroordelen, maar er wordt door velen daar (op een redelijk nette manier) op die vooroordelen geschoten zonder dat ze afgeserveerd worden. Dus is er daar wel degelijk ruimte voor discussie. Je hoeft het niet eens te zijn met alles wat er op freethinker.nl gebeurt, maar daarom is het evenmin nodig om een karikatuur van freethinker.nl te maken. De uithaal van Cluny (ondanks zijn soms goede anti-islamitische bijdragen aldaar) naar Ariel op freethinker.nl vond ik trouwens absoluut laag-bij-de-gronds en verwerpelijk. Ik ervaar Ariel (hoewel ik het lang niet altijd met haar eens ben) als een verregaand tolerante moderator.

Ik zie nergens op freethinker.nl dat Ariel daar een ban heeft, dus blijkbaar vinden de moderators daar dat de bijdragen van Ariel daar best door de beugel kunnen. Het enige dat je denk ik wel kunt stellen is dat ze op freethinker.nl meer gespitst zijn op "loodzwaar harde" bewijzen en "oeverloos uitgespelde" onderbouwingen.

Maar goed, eigenlijk is dit off-topic.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

xplosive schreef:
Dhana schreef:Je mag daar free thinken zo lang je wilt zolang het maar overeen komt met daar geldende mening. Zoniet word je meteen afgebrand door minne persoonlijke aanvallen.

En stel je voor dat je de aandacht op jezelf richt. Dat is boven het maaiveld uitkomen en dient op belerend calvinistische wijze accuut de kop ingedrukt te worden.
Mahalingam en gerard_m houden zich daar anders aardig staande en ik zie ook geen persoonlijke aanvallen jegens hen. Hoe zou dat komen? Is er dan toch een verschil in hoe Mahalingam en gerard_m zich opstellen ten opzichte van hoe anderen dat doen? Natuurlijk vind je bij sommige zichzelf noemende vrijdenkers aldaar allerlei vooroordelen, maar er wordt door velen daar (op een redelijk nette manier) op die vooroordelen geschoten zonder dat ze afgeserveerd worden. Dus is er daar wel degelijk ruimte voor discussie. Je hoeft het niet eens te zijn met alles wat er op freethinker.nl gebeurt, maar daarom is het evenmin nodig om een karikatuur van freethinker.nl te maken. De uithaal van Cluny (ondanks zijn soms goede anti-islamitische bijdragen aldaar) naar Ariel op freethinker.nl vond ik trouwens absoluut laag-bij-de-gronds en verwerpelijk. Ik ervaar Ariel (hoewel ik het lang niet altijd met haar eens ben) als een verregaand tolerante moderator.

Ik zie nergens op freethinker.nl dat Ariel daar een ban heeft, dus blijkbaar vinden de moderators daar dat de bijdragen van Ariel daar best door de beugel kunnen. Het enige dat je denk ik wel kunt stellen is dat ze op freethinker.nl meer gespitst zijn op "loodzwaar harde" bewijzen en "oeverloos uitgespelde" onderbouwingen.

Maar goed, eigenlijk is dit off-topic.
Dat is inderdaad off-topic. BOT is daar het meest gebruikelijke antwoord op.
Wil je je eigen on-topic openingspost nog even nalezen en daarna mijn on-topic bijdrage van do aug 23, 2012 5:31?
Je lijkt die gemist te hebben.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

xplosive schreef: Natuurlijk moeten de Serviërs zwarter dan zwart afgeschilderd worden, want dat waren immers communisten. En de Verenigde Staten waren (in ieder geval destijds) er maar wat tuk op om communisten, waar ook ter wereld, een (zelf verzonnen) zwarte piet uit te kunnen delen. In de VS willen ze echter nog steeds niet toegeven dat ze door hun overijverige anti-communistische strijd de islamisten in de kaart hebben gespeeld en zelfs niet dat het islamisme inmiddels een ernstig probleem voor de wereldvrede vormt.
De VS heeft er alle belang bij om Europa in een Islamitisch moeras te laten wegzinken, en onze pro-Amerikaanse politici trappen daar helemaal in. Met de bombardementen op Belgrado in 1999 sloegen de Amerikanen ( olv de pro-Islamitische veganist Bill Clinton) 2 vliegen in 1 klap: de laatste semi communistische staat in Europa werd ontmanteld en de Islamisering vanuit Kosovo en Albanië werd bevorderd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

xplosive schreef:[dat ze op freethinker.nl meer gespitst zijn op "loodzwaar harde" bewijzen en "oeverloos uitgespelde" onderbouwingen.
Nee hoor. Alleen "bewijzen" die in het politiek correcte kraam passen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:Het beleg van Serajevo.
Hiermee is het begonnen.

Suada Dilberović (24 May 1968 – 5 April 1992) vermoord door servische sluipschutters.
Olga Sučić (1958 – April 5, 1992) vermoord door servische sluipschutters.
En na duizenden Servische sluipschutter- en Servische artilleriebeschietingsslachtoffers komt een FFI-forummer in 2012 met dit verhaaltje.
Ook zou Papoulias hebben gemaand tot voorzichtigheid bij het toewijzen van de schuld aan de Serven wat betreft de beschieting van een markt in Sarajevo.
Volgens een Servische complottheorie hebben de moslims op hun eigen mensen geschoten om meer steun te verwerven bij de internationale gemeenschap. Rechters van het tribunaal bleken eerder verdeeld over de vraag of bewezen is dat de Serven het hebben gedaan.
OK. We hebben het hier over conflicten tussen Serviërs en Kroaten enerzijds en Serviërs en Bosnische moslims anderzijds. De door jou hier aangehaalde door Serviërs vermoorde mensen waren Kroaten.

Wat was de werkelijke aanleiding van conflicten tussen Kroaten en Serviërs? Een mogelijk antwoord is hier te vinden:

Tudjman’s Police Minister Admits Croatia Started the War by Attacking Serbs
Back then, in 1991, Serbs and Yugoslavia were under attack, not Croatia. Gojko Šušak, Branimir Glavaš and Vice Vukojević launched antitank rockets on Borovo Selo in order to provoke a war. The bridge in Osijek was destroyed for the same reason,” Boljkovac said.
Dit was hoogstvermoedelijk de eigenlijke aanleiding voor conflicten tussen Kroaten en Serviërs en de aanzet van de start van de oorlog tussen Kroaten en Serviërs. Dus niet in 1992, maar al in 1991. Waarom worden de gebeurtenissen voorafgaand aan de Servische moorden op Kroaten verzwegen?

Verder denk ik dat het verstandig is om de conflicten tussen Kroaten en Serviërs niet te verwarren met conflicten tussen Bosnische moslims en Serviërs.

Het is mijns inziens zeker niet uitgesloten dat Bosnische moslims opzettelijk misbruik hebben willen maken van de heersende conflicten tussen Kroaten en Serviërs.
Laatst gewijzigd door xplosive op za aug 25, 2012 9:37 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re:

Bericht door mercator »

KevinB schreef:Dat zou suggereren dat men in Servië dezelfde fout heeft gemaakt als in Afghanistan.
Dat was geen "fout", maar een bewuste politiek. De VS politici willen absoluut vermijden dat Europa terug een entiteit gaat vormen met Rusland, wat historisch en geografisch aangewezen zou zijn. Zulk een machtsblok zou een veel te grote bedreiging vormen voor de Amerikaanse belangen. Daarom dat de VS de moslims in feite steunen ipv ze te bestrijden( hoe kan je dat halfzachte optreden in Afghanistan anders noemen?), dat is om Europa te de-stabiliseren door het op te zadelen met een enorm moslim probleem. De Amerikaanse voorkeur voor Turkije bij de EU kadert daar ook in. Op zich is daar niks mis mee, elke natie heeft het recht om eerst voor de eigen belangen en bevolking te zorgen. Spijtig dat wij hier in Europa dat niet beseffen. Ons grondgebied ligt nu vol Amerikaanse kernwapens die in handen zijn van de moslim Afrikaan Obama.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

xplosive schreef:
Teva Teff schreef:Het beleg van Serajevo.
Hiermee is het begonnen.

Suada Dilberović (24 May 1968 – 5 April 1992) vermoord door servische sluipschutters.
Olga Sučić (1958 – April 5, 1992) vermoord door servische sluipschutters.
En na duizenden Servische sluipschutter- en Servische artilleriebeschietingsslachtoffers komt een FFI-forummer in 2012 met dit verhaaltje.
Ook zou Papoulias hebben gemaand tot voorzichtigheid bij het toewijzen van de schuld aan de Serven wat betreft de beschieting van een markt in Sarajevo.
Volgens een Servische complottheorie hebben de moslims op hun eigen mensen geschoten om meer steun te verwerven bij de internationale gemeenschap. Rechters van het tribunaal bleken eerder verdeeld over de vraag of bewezen is dat de Serven het hebben gedaan.
OK. We hebben het hier over conflicten tussen Serviërs en Kroaten enerzijds en Serviërs en Bosnische moslims anderzijds. De door jou hier aangehaalde door Serviërs vermoorde mensen waren Kroaten.

Wat was de werkelijke aanleiding van conflicten tussen Kroaten en Serviërs? Een mogelijk antwoord is hier te vinden:

Tudjman’s Police Minister Admits Croatia Started the War by Attacking Serbs
Back then, in 1991, Serbs and Yugoslavia were under attack, not Croatia. Gojko Šušak, Branimir Glavaš and Vice Vukojević launched antitank rockets on Borovo Selo in order to provoke a war. The bridge in Osijek was destroyed for the same reason,” Boljkovac said.
Dit was hoogstvermoedelijk de eigenlijke aanleiding voor conflicten tussen Kroaten en Serviërs en de aanzet van de start van de oorlog tussen Kroaten en Serviërs. Dus niet in 1992, maar al in 1991. Waarom worden de gebeurtenissen voorafgaand aan de Servische moorden op Kroaten verzwegen?

Verder denk ik dat het verstandig is om de conflicten tussen Kroaten en Serviërs niet te verwarren met conflicten tussen Bosnische moslims en Serviërs.
Je zou er verstandiger aan doen je tijd te nemen om je eigen bijdrage te lezen en die van mij er naast te leggen.
Je mist namelijk het belangrijkste punt.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

mercator schreef:Met de bombardementen op Belgrado in 1999 sloegen de Amerikanen ( olv de pro-Islamitische veganist Bill Clinton) 2 vliegen in 1 klap: de laatste semi communistische staat in Europa werd ontmanteld en de Islamisering vanuit Kosovo en Albanië werd bevorderd.
Waarom is het nou nodig om erbij te halen dat Bill Clinton sinds zeer kort veganist is. Dat was hij TOEN namelijk ALLERMINST. Inmiddels heeft Bill Clinton blijkbaar wat dat betreft zijn leven gebeterd.
Laatst gewijzigd door xplosive op za aug 25, 2012 9:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:Je zou er verstandiger aan doen je tijd te nemen om je eigen bijdrage te lezen en die van mij er naast te leggen.
Je mist namelijk het belangrijkste punt.
Dan verzoek ik je hierbij om dat punt dan duidelijk te maken in plaats van daar geheimzinnig over te doen. Iets dergelijks verwachtte je immers ook van Ozes toen hij met zijn informatie achterwege bleef waar jij om vroeg.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

xplosive schreef:
Teva Teff schreef:Je zou er verstandiger aan doen je tijd te nemen om je eigen bijdrage te lezen en die van mij er naast te leggen.
Je mist namelijk het belangrijkste punt.
Dan verzoek ik je hierbij om dat punt dan duidelijk te maken in plaats van daar geheimzinnig over te doen. Iets dergelijks verwachtte je immers ook van Ozes toen hij met zijn informatie achterwege bleef waar jij om vroeg.
Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat je er zelf achter zou kunnen komen wat er mis is met jouw openingspost.
The Markale Massacres.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat je er zelf achter zou kunnen komen wat er mis is met jouw openingspost.
The Markale Massacres.
Misschien dat je nog even toe kunt lichten hoe de informatie uit jouw hier genoemde link duidelijk maakt wat er mis is met mijn openingspost, anders blijft het opnieuw geheimzinnig.

Verder constateer ik dat de daar beschreven gebeurtenissen in 1994 waren (dus ver ná 1991).
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

xplosive schreef:
Teva Teff schreef:Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat je er zelf achter zou kunnen komen wat er mis is met jouw openingspost.
The Markale Massacres.
Misschien dat je nog even toe kunt lichten hoe de informatie uit jouw hier genoemde link duidelijk maakt wat er mis is met mijn openingspost, anders blijft het opnieuw geheimzinnig.

Verder constateer ik dat de daar beschreven gebeurtenissen in 1994 waren (dus ver ná 1991).
Lees gewoon eens terug wat jij zelf het vetste in je openingspost heb gemaakt.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:
xplosive schreef:
Teva Teff schreef:Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat je er zelf achter zou kunnen komen wat er mis is met jouw openingspost.
The Markale Massacres.
Misschien dat je nog even toe kunt lichten hoe de informatie uit jouw hier genoemde link duidelijk maakt wat er mis is met mijn openingspost, anders blijft het opnieuw geheimzinnig.

Verder constateer ik dat de daar beschreven gebeurtenissen in 1994 waren (dus ver ná 1991).
Lees gewoon eens terug wat jij zelf het vetste in je openingspost heb gemaakt.
Wat ik in jouw link lees is het volgende:
Russian colonel Andrei Demurenko asserted that UNPROFOR's research was flawed, as it began from the conclusion that the shells were fired from Serbian positions and didn't test any other hypothesis; and that he, immediately visiting supposed mortar locations found that neither of them could be used to fire the shells. He concludes that Serbian forces were falsely blamed for the attack in order to give justification for NATO attacks on Serbs.
Dus het is geenszins onomstreden. Je haalt hier iets aan waarvan Serviërs mogelijk Bosnische moslims onterecht de schuld van zouden hebben gegeven. Dat weerspreekt nog steeds niet dat de Kroaten de oorlog gestart hebben en niet de Serviërs.

Overigens gaan sommigen, anders dan zoals vermeld in de vet gedrukte tekst in mijn openingspost (waarvan de tekst overigens niet van mijzelf is), er van uit dat Bosnische moslims opzettelijk door Bosnische moslims vermoorde Serviërs in de zogenaamde massagraven hebben meebegraven om het aantal vermoorde Bosnische moslims groter te doen laten lijken dan het in werkelijkheid was. Vandaar dat er ook om DNA-onderzoek verzocht werd van degenen die daar begraven liggen. Dat verzoek is bij mijn weten echter nooit gehonoreerd. Waarom?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Overigens gaan sommigen, anders dan zoals vermeld in de vet gedrukte tekst in mijn openingspost (waarvan de tekst overigens niet van mijzelf is), er van uit dat Bosnische moslims opzettelijk door Bosnische moslims vermoorde Serviërs in de zogenaamde massagraven hebben meebegraven om het aantal vermoorde Bosnische moslims groter te doen laten lijken dan het in werkelijkheid was. Vandaar dat er ook om DNA-onderzoek verzocht werd van degenen die daar begraven liggen. Dat verzoek is bij mijn weten echter nooit gehonoreerd. Waarom?
Daar gaat het in het artikel, het door jou vetgemaakte stukje tekst dus helemaal niet over.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Wat er ook in mijn openingspost staat, het hoofdthema betreft hier wat mij betreft in hoeverre Serviërs onevenredig schuld is toegerekend ten opzichte van andere partijen (vooral Bosnische moslims) die conflicten met Serviërs hadden. De Bosnische moslim en massamoordenaar Naser Oric is bijvoorbeeld door het Haagse tribunaal geheel op vrije voeten gesteld.

Overigens is de inhoud van datgene waarnaar jij gelinkt hebt voor zover ik nu kan overzien ook niet een weerspreking van datgene wat er in mijn openingspost vet gedrukt staat.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

xplosive schreef:Wat er ook in mijn openingspost staat, het hoofdthema betreft hier wat mij betreft in hoeverre Serviërs onevenredig schuld is toegerekend ten opzichte van andere partijen die conflicten met Serviërs hadden. De Bosnische moslim en massamoordenaar Naser Oric is bijvoorbeeld door het Haagse tribunaal op vrije voeten gesteld.

Overigens is de inhoud van datgene waarnaar jij gelinkt hebt voor zover ik nu kan overzien ook niet een weerspreking van datgene wat er in mijn openingspost vet gedrukt staat.
Dit zijn de sleutelwoorden.
voor zover ik nu kan overzien
En dat is naar mijn mening bitter weinig.
Daarbij, eveneens mijn persoonlijke mening, ik verwacht op korte termijn geen enkele verbetering.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:En dat is naar mijn mening bitter weinig.
Daarbij, eveneens mijn persoonlijke mening, ik verwacht op korte termijn geen enkele verbetering.
In plaats van zo badinerend te doen (iets wat je Ozes nota bene verweet) zou het beter zijn als je zou komen met de relevante citaten in je links (liefst mèt uitleg), op grond waarvan je iets weersproken ziet of juist bevestigd. Het lijkt er nu echter op dat je (gemakzuchtig) die moeite niet wilt nemen. Het maakt je geloofwaardigheid er niet beter op.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Dit lijkt mij de goede plek om de drogredenflauwekul van xplosive van commentaar te voorzien.
xplosive schreef:
Teva Teff schreef:
Schepsel schreef: Wie zegt dat jij die mensenkennis hebt?
Meer dan 5 jaar aanwezigheid en bijna 2000 bijdragen zouden voor jou genoeg moeten zijn om op eigen kracht deze vraag te kunnen beantwoorden.
Dat wordt dan weer overschaduwd als het erop lijkt dat je het relaas van een willekeurige Bosnische moslim zonder meer gelooft.
Teva Teff schreef: Gelukkig kan ik dit onbenullige ad hominem gebabbel van je simpel naast me neerleggen met de mededeling dat jouw uitspraak op meerdere punten feitelijk onjuist is.
Je mag van mij gewoon weer on topic gaan.
xplosive schreef:Dan stel ik hierbij vast, Teva Teff, dat je kennelijk niet weet wat een ad hominem is, want ik heb geen ad hominem gebruikt. En wat mij op begint te vallen is dat je jouw beweringen, zoals wat "feitelijke onjuistheden" zijn en waarom, zwak onderbouwt of helemaal niet onderbouwt. Bij vragen om toelichting of verduidelijking geef je vaak niet thuis.

Zo, dit gezegd hebbende, mag jij nu van mij weer fijn on topic.
De ad hominem is dat jij met de (feitelijk onjuiste) mededeling het erop lijkt dat je het relaas van een willekeurige Bosnische moslim zonder meer gelooft suggereert dat ik goedgelovig ben dus over te weinig mensenkennis beschik. Dat deze flauwekul bewering jouw eigen mensenkennis natuurlijk automatisch positief laat afsteken, jij gelooft natuurlijk nooit een relaas van een bosnische moslim, is mooi meegenomen.
Ik trap er niet in, deze ad hominem flauwekul van je.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:De ad hominem is dat jij met de (feitelijk onjuiste) mededeling het erop lijkt dat je het relaas van een willekeurige Bosnische moslim zonder meer gelooft suggereert dat ik goedgelovig ben dus over te weinig mensenkennis beschik.
Ik heb niet beweerd dat je goedgelovig bent of over weinig mensenkennis beschikt. Dat moet nog blijken als je eens een keer wèl thuisgeeft op bepaalde verzoeken om onderbouwing en toelichting.
Teva Teff schreef:Dat deze flauwekul bewering jouw eigen mensenkennis natuurlijk automatisch positief laat afsteken, jij gelooft natuurlijk nooit een relaas van een bosnische moslim, is mooi meegenomen.
Ik trap er niet in, deze ad hominem flauwekul van je.
Er is nog steeds geen sprake van een ad hominem. Ik zie slechts dat je er weer allerlei conclusies uit fladdert die op los zand drijven.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

xplosive schreef:
Teva Teff schreef:De ad hominem is dat jij met de (feitelijk onjuiste) mededeling het erop lijkt dat je het relaas van een willekeurige Bosnische moslim zonder meer gelooft suggereert dat ik goedgelovig ben dus over te weinig mensenkennis beschik.
Ik heb niet beweerd dat je goedgelovig bent of over weinig mensenkennis beschikt. Dat moet nog blijken als je eens een keer wèl thuisgeeft op bepaalde verzoeken om onderbouwing en toelichting.
Teva Teff schreef:Dat deze flauwekul bewering jouw eigen mensenkennis natuurlijk automatisch positief laat afsteken, jij gelooft natuurlijk nooit een relaas van een bosnische moslim, is mooi meegenomen.
Ik trap er niet in, deze ad hominem flauwekul van je.
Er is nog steeds geen sprake van een ad hominem. Ik zie slechts dat je er weer allerlei conclusies uit fladdert die op los zand drijven.
Lees je eigen openingstopic eens na.
Zonder na te denken of je in het onderwerp te verdiepen begin je een charme-offensief voor het ergste soort na-oorlogs (WOII) oorlogsmisdadigers. Servische oorlogsmisdadigers.
En dan weken later in een ander topic punten proberen te scoren omdat ik hier weiger mee te gaan met jouw uit servische complottheorieën gevormde mening.
Dit topic van je laat mij concluderen dat jij op dit punt een complottheorist bent en een complottheorist is niet met rede te overtuigen.
Ik ga daar niet al te veel moeite aan verspillen.
Ik verwerp dat ad hominem gebabbel ( lijkt bla bla bla willekeurig bla bla zonder meer ) van je ( voor de derde keer ) de reden heb ik nu uitgebreid aan je gegeven, ik kan het niet veel duidelijker voor je maken.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:Lees je eigen openingstopic eens na.
Zonder na te denken of je in het onderwerp te verdiepen begin je een charme-offensief voor het ergste soort na-oorlogs (WOII) oorlogsmisdadigers. Servische oorlogsmisdadigers.
Ik zie nergens waar ik zo'n charme-offensief begin.
Teva Teff schreef:En dan weken later in een ander topic punten proberen te scoren omdat ik hier weiger mee te gaan met jouw uit servische complottheorieën gevormde mening.
Ik ondersteun nergens servische complottheorieën en ik heb niets tegen jouw weigering om mee te gaan met servische complottheorieën. Wat ik wèl nog steeds graag zie is dat je jouw beweringen goed onderbouwt.
Teva Teff schreef:Dit topic van je laat mij concluderen dat jij op dit punt een complottheorist bent en een complottheorist is niet met rede te overtuigen.
Alweer zo'n conclusie die op los zand drijft. Het lijkt wel of je daar graag een gewoonte van maakt.
Teva Teff schreef:Ik verwerp dat ad hominem gebabbel ( lijkt bla bla bla willekeurig bla bla zonder meer ) van je ( voor de derde keer ) de reden heb ik nu uitgebreid aan je gegeven, ik kan het niet veel duidelijker voor je maken.
Veel duidelijkheid geef je mijns inziens überhaupt niet.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Servische "schurken"

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Zonder na te denken of je in het onderwerp te verdiepen begin je een charme-offensief voor het ergste soort na-oorlogs (WOII) oorlogsmisdadigers. Servische oorlogsmisdadigers.
Je weet helemaal nergens van. Je kauwt gewoon de NATO propaganda na, en dan nog volle 18 jaar na de feiten. Ik wed dat Pechtold je Grote Voorbeeld is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Schepsel »

Ik zie niet wat er zo schandelijk aan is om de andere kant te belichten. Ik heb me nooit veel met deze zaak bezig gehouden en hoe het precies zat is voor een niet-betrokkene met enkel het internet tot haar beschikking toch niet te achterhalen denk ik, maar je kunt wel lezen over afzonderlijke feiten. Xplosive benoemt die en ik denk niet dat ik hem ergens voor genocide zag pleiten.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Plaats reactie