Het demoniseren van Geert Wilders.

Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Mahalingam »

Het is een observeerbaar feit dat gesubsidieerde kunstenaars graag iets 'wilders-bashing' in hun kunstwerken doen. Maar ook artiesten zien een mogelijkheid om hun populariteit op te vijzelen met anti-Wilders producten; zeker in verkiezingstijd vallen die in een vruchtbare bodem.

Afbeelding

Dit is een stukje huisvlijt van Bennie Jolink, van huis uit muziek maker met de groep 'Normaal'. Ter gelegenheid van hun nieuwe album met een anti-wilders lied. Wilder stemmers zijn stomkoppen, aldus Bennie. Volgens Bennie is het toeval dat het album 5 dagen voor de verkiezingen verschijnt. Ja, vast wel.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/verk ... aal__.html
Geert is 'not amused'.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
Dit is een stukje huisvlijt van Bennie Jolink, van huis uit muziek maker met de groep 'Normaal'. .
Wat drank en drugs kan doen met je hersens, dat komt je IQ niet ten goede.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Alba »

Vrijheid van meningsuiting, okay..... Maar dit schilderij vind ik wel een prototype van wansmaak, zowel de afbeelding als de symboliek. Dit is walgelijk. :x
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Schepsel »

Hoe ongeïnspireerd en lelijk. Zelfs ik maak nog mooiere dingen. Dat dat geëxposeerd wordt!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Scarlatti »

ik zag dat 'schilderij' vdie oerend hard idioot, ik zet die link hier niet eens neer, het getuigt van een stompzinnigheid die helaas nog velen hebben, ook gezien sommige reakties...
werkelijk NIET gehinderd door ENIGE kennis van zaken, drink je maar te pletter zielepoot en aanverwanten!

wéérzinwekkend en zo intens ten onrechte... Geert Wilders is eerder een REDDER dan een VERNIETIGER!
Maar goed, Geert zal wel weten hoe hier mee om te springen en anders gun ik al die idioten 'gerechtigheid' zoals IK dat zie!

en terwijl ik dit zo opschrijf hè, denk ik ook aan àndere zaken zoals als je je hier door beledigd kunt voelen, moet je geestelijk nog groeien enzovoorts enzovoorts....
en dààààr zal oooook wel weer een kern v waarheid in zitten... dus 'ik probeer maar te groeien' GEESTELIJK dan hè....
tegen dat soort DOMHEID is toch geen kruid gewassen..
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Schepsel »

Het doet eigenlijk af aan de holocaust en Hitler, die vergelijking. Alsof die tijd niet ernstiger was dan ''een irritante politicus''. Het misbruik van de holocaust voor allerlei politieke doeleinden is ongepast.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Ali Yas »

Nou ja, je kan het ook zo zien: dit werk getuigt van zo veel hersenloze vooringenomenheid dat je van de weeromstuit afstand neemt van dat soort lui en van hun standpunten.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Lasteraar
Berichten: 181
Lid geworden op: ma mei 26, 2008 9:48 pm

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Lasteraar »

Het ideale recept voor een artiest die "over the hill" is, vergelijk Wilders met Hitler en gegarandeerd aandacht.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door H.Numan »

Iemand zou een schilderij moeten maken van Pol Pot, de Tuong Sleng gevangenis, Bennie Jolink, en Mao met wat genocide in Afrika. Dan kijken of hij die associatie kan waarderen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Mahalingam »

Oh, oh, oh wat is dat nu jammer. Heel erg jammer. Vreselijk jammer.
Het cd-boekje bij het nieuwe album van rockband Normaal met daarin de omstreden Wildersprent is in de Duitse drukkerij Optimal vernietigd. Dat gebeurde omdat er een hakenkruis op de prent staat. In Duitsland is het maken van drukwerk met hakenkruisen verboden.
Dat zei een woordvoerster van platenmaatschappij CNR vandaag. CNR brengt het album van Normaal uit.
De afbeelding wordt nu aangepast waarna het cd-boekje opnieuw wordt gedrukt.
http://www.powned.tv/nieuws/media/2012/ ... etigd.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Schepsel »

Het is ook zo onorigineel dat ik bijna moet huilen. God, die shit zag ik al op de middelbare, die Hitler-Wilders-vergelijking.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Ariel »

Ik las ergens dat Bennie Jolink zich zelf vergelijkt met Che Guevara,
Spoiler! :
Afbeelding
En we weten wie deze Che, het rolmodel voor onze Jolink is. Het is jammer dat de hersens van Benny verziekt zijn door drank en drugs. Hij ziet het niet allemaal zo helder meer. Zielig hoor.
Ernesto "Che" Guevara - een van de meest meedogenloze en moordzuchtige personen die de twintigste eeuw gekend heeft - was in werkelijkheid een aanstichter van onderdrukking. De communistische revolutie, die de aanleiding was voor zo veel lijden in de 20e eeuw, was het doel van de Guevara agenda. Voor Guevara lag de oplossing van de wereldproblematiek, zo zei hij zo vaak, ten oosten van het ijzeren gordijn, en hij zou niets laten om zijn doel van wereldwijde "bevrijding" te bereiken. Voor velen is Che Guevara dan wel een vanzelfsprekend pop-icoon, die gedragen wordt op kleding, gevierd wordt als rebel, en gepronkt wordt als held van de mensheid, maar voor vele anderen is Che een manifestatie van slechtheid op aarde. Degenen die werkelijk de tijd van Guevara kennen en weten waar hij voor stond, zijn bekend met zijn betrokkenheid bij de sociaal-politieke vernietiging van Cuba en bij het opzetten van de beruchte gevangenis "La Cabana".
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Ariel »

Hahahahaha. Iemand op facebook heeft Benny afgebeeld met Mussolini en Osama Bin Laden.
https://www.facebook.com/LisaWestveld

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Ariel »

Het is nooit goed om iemand te bedreigen, maar waarschijnlijk kreeg hij geen bedreigingen maar verwensingen naar zijn hoofd gesmeten
Bennie Jolink met dood bedreigd om schilderij Wilders

Bennie Jolink is bedreigd nadat hij een schilderij maakte waarop Geert Wilders staat afgebeeld met Adolf Hitler en Anders Breivik. Op het kantoor van de zanger van Normaal zijn bedreigingen binnengekomen.

Volgens Jolink wensen mensen hem de dood en ernstige ziektes toe, zo laat hij los in een interview met Nieuwe Revu dat woensdag verschijnt. 'Ze zeggen dat ze me wel een keer komen opzoeken', aldus de zanger.

Nadat Jolink het provocerende schilderij maakte piekerde hij er niet over om beveiligd te worden. 'Ik beveilig mijzelf door er keihard om te lachen'. Naast bedreigingen ontvangt Jolink ook steunbetuigingen.

Geert Wilders noemde het werk van Jolink vorige week te walgelijk voor woorden, maar zei ook dat het valt onder de vrijheid van meningsuiting. De cd-boekjes van Normaal met daarop de afbeelding zijn inmiddels vernietigd.

http://www.ad.nl/ad/nl/5600/Kunst-liter ... ders.dhtml
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Monique »

Ik snap best dat Wilders boos is.
Hitler en Breivik zijn redelijk goed geschilderd maar Wilders lijkt niet zo erg goed.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door mercator »

Monique schreef:Ik snap best dat Wilders boos is.
Hitler en Breivik zijn redelijk goed geschilderd maar Wilders lijkt niet zo erg goed.
Ja, wilders lijkt wel een bril op te hebben.
Maar voor linkse subsidiekunst gelden nu eenmaal totaal andere normen:

Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Mahalingam »

Zo breng ik mijn verbijstering in (gesubsidieerd) beeld na voorgaande gezien te hebben:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mahalingam op wo sep 05, 2012 1:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Zwartmeer »

Nadat Jolink het provocerende schilderij maakte piekerde hij er niet over om beveiligd te worden. 'Ik beveilig mijzelf door er keihard om te lachen'. Naast bedreigingen ontvangt Jolink ook steunbetuigingen.
Het wordt tijd dat deze strontboer uit de achterhoek het lachen vergaat.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door xplosive »

Precies. Weg met de veeteelt-subsidies en dierenindustrie-subsidies ! Dat zal ze leren ! We hebben veel teveel stront ! De vervuiler moet betalen ! Daar in de Achterhoek hebben ze veel teveel veeboeren !

Die mestgeuren lijken ook je hersenen negatief te beïnvloeden. Bij Bennie Jolink lijkt dat in ieder geval zo.

Ruim baan voor landbouw zonder stront !
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Ali Yas »

xplosive schreef:Ruim baan voor landbouw zonder stront !
Mag het dan ook een onsje kunstmest méér zijn? http://www.boerderij.nl/Home/Achtergron ... OE003834W/
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Mahalingam »

xplosive schreef:[...]
Die mestgeuren lijken ook je hersenen negatief te beïnvloeden. Bij Bennie Jolink lijkt dat in ieder geval zo.[...]
Bij Bennie zijn het niet de mestgeuren die het hem doen maar de nestgeuren. Je weet wel: hash- en wietdampen en nooit een raam open.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door xplosive »

Ali Yas schreef:
xplosive schreef:Ruim baan voor landbouw zonder stront !
Mag het dan ook een onsje kunstmest méér zijn? http://www.boerderij.nl/Home/Achtergron ... OE003834W/
Nee, geen kunstmest, maar steenmeel. Dat hele gedoe over kunstmest is grote flauwekul.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Teva Teff

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Teva Teff »

Mahalingam schreef:Het is een observeerbaar feit dat gesubsidieerde kunstenaars graag iets 'wilders-bashing' in hun kunstwerken doen. Maar ook artiesten zien een mogelijkheid om hun populariteit op te vijzelen met anti-Wilders producten; zeker in verkiezingstijd vallen die in een vruchtbare bodem.

Afbeelding

Dit is een stukje huisvlijt van Bennie Jolink, van huis uit muziek maker met de groep 'Normaal'. Ter gelegenheid van hun nieuwe album met een anti-wilders lied. Wilder stemmers zijn stomkoppen, aldus Bennie. Volgens Bennie is het toeval dat het album 5 dagen voor de verkiezingen verschijnt. Ja, vast wel.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/verk ... aal__.html
Geert is 'not amused'.
Bennie Jolink is echt een gedegenereerde boerenlul.
De frontman van Normaal zorgde vorige maand voor ophef met een schilderij van Geert Wilders. Toch piekert hij er niet over om het doek, waarop de PVV-voorman wordt geflankeerd door Adolf Hitler en Anders Breivik, weg te halen. "Dan zou het Entartete Kunst zijn, zoals dat in Hitlers Derde Rijk werd genoemd."
Link.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Ozes »

Jolink kon de bedreigingen weglachen, Theo Van Gogh kon dat helaas niet!
Wellicht omdat de paar berichtjes richting Jolink iemand met een masters degree in taalkunde nodig had om tot bedreiging te worden bestempeld en wanneer je over de Islam spreekt je exacte beschrijving + tijdstip krijgt van het geweld dat je te verduren zal krijgen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Bericht door Ariel »

De partij van Geert Wilders wordt er van beschuldigd dat het de Europese regels voor het aanvragen van subsidie heeft geschonden.
Bij het programma KRO Reporter lopen de medewerkers met een stijve jongeman rond omdat ze de PVV wel eens een lesje zullen leren. Zijn ze nou helemaal gek geworden bij de PVV. Op de site van NRC lezen we o.a. dit.
De PVV geeft namelijk met graagte af op het in de ogen van de partij buitensporige declaratiegedrag van Europese politici. Maar nu blijkt uit een uitzending van KRO Reporter, die vanavond wordt uitgezonden, dat de partij van Geert Wilders zelf de Europese regels voor het aanvragen van subsidie heeft geschonden.

Alle uitspraken van Geert Wilders ten spijt dat de PVV “geen cent subsidie” ontvangt, declareerde de partij tegen de regels in namelijk 13.000 euro bij het Europees Parlement voor een rapport uit 2011 over Nederland en de eurozone, schrijft NRC Handelsblad later vanmiddag. De krant heeft de uitzending van KRO Reporter al mogen zien. De PVV-declaratie is tegen de regels omdat het onderzoek niet voor gebruik in Brussel was, maar voor de fractie in Den Haag.
Wilders vindt declaratieverhaal 'PVV-bashing'

HILVERSUM - PVV-leider Geert Wilders vindt dat zijn partij vlak voor de verkiezingen bewust in een kwaad daglicht wordt gesteld met een verhaal over duizenden euro's die te veel in Europa zouden zijn gedeclareerd.

Volgens het tv-programma KRO Reporter diende de PVV vorig jaar in Brussel een rekening van 13.000 euro in voor een studie over Nederland en de eurozone. Het onderzoek was bestemd voor de Haagse fractie. De Europese regels staan niet toe dat subsidies voor nationaal politieke doeleinden worden gebruikt.

In het tv-programma EenVandaag sprak Wilders vrijdagavond van „PVV-bashing”. Hij sprak niet tegen dat de declaratie is ingediend. Volgens hem heeft de PVV „tonnen” aan Europese subsidies voor onderzoek laten liggen, maar is er een keer gebruik van gemaakt.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/verk ... ng___.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie