Presidentsverkiezingen Amerika

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Verkiezingen van de oorsprong

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ozes schreef:
Pilgrim schreef:Ik heb destijds zelf wel eens van een bijstandsuitkering moeten leven en mijn ervaring is dat je er nauwelijks of niet van kan rondkomen. Ik wilde toen ook naar devoedslebank, maar mijn inkomen was daarvoor nog net 20 euro te hoog. De helft van de bijstandstrekkers bestaat trouwens uit allochtonen. In Amerika is die bijstand trouwens maar tijdelijk. Als je dan geen baan gevonden hebt moet je maar gaan bedelen of bij de kerk aankloppen. Ik heb een neef die een tijd lang in New York gewerkt heeft en de situatie daar beschreef. Hij werd (net als hier tegenwoordig) geconfronteerd met de alomtegenwordige criminaliteit (hij maakt een overval mee in zijn bloemenwinkel) en het grote aantal bedelaars en daklozen. Vooral in het naburige park woonden vele dalozen in een soort speciale dozen, die ze als woning gebruikten. Dat zullen ze beslist niet voor de lol doen. Het park stonk de hele dag naar urine en werd dus gebruikt als openbaar toilet. Een gewone wandelaar zal dat park dus voortaan wel mijden denk ik.
In Zweden zie je niet meer of minder zwervers dan in een Amerikaanse achterbuurt.
Je moet mensen die niet meer voor zichzelf kunnen zorgen een fatsoenlijk einde aanbieden. Euthanasie is de oplossing. Zo simpel is dat. Oooh, ze mogen natuurlijk best blijven leven. Ik zeg niet dat ze dood MOETEN! Nee, ik ben sociaal begaafd realist. De mens heeft godverdomme geen vrije wil. Dus wat is het probleem? Vuil en afval wordt opgeruimd. En wie doet dit? Dat doe ik desnoods als ik afhankelijk ben van een inkomen door de overheid ter ondersteuning van al mijn tekortkomingen in mijn intelligentie. Dan is een beroep als vuilnisman geen schande. Wie dit niet wil moet zelf zien te overleven. Na de eerste misdaad volgt de gele kaart. Na de tweede misdaad volgt de spuit, de euthanasie, omdat door het plegen van de misdaad te kennen is gegeven dat men voor vrijwillige euthanasie in aanmerking wil komen. Iemand die door rood licht rijdt krijgt toch ook een boete? Sorry, ik zie het verschil niet tussen een fikse boete en de doodstraf. Is de dood dan geen straf? NEE! De dood is als vanzelfsprekend!

Door het gebrek aan een vrije wil moeten alle aan misdaad gerelateerde DNA-structuren vernietigd worden. Ik zie het liefst, al voor het minste vergrijp, de doodstraf. Alleen zo zal de wereld in mijn visie in een wat rustiger vaarwater terecht komen en mogelijk van al die verderfelijke criminele DNA-structuren verlost worden. God heeft er een klerezooi, een kankertroep van gemaakt. Oh, is God niet de schuld? Prima, dan ligt de oorzaak in de fantastische theorie van meneertje Darwin, dat de sterkste overleeft. Dus, dood maken al die criminelen! Zodat alleen de rechtvaardige kan overleven. Wat is het morele probleem? Dat ligt toch bij God? Of bij Darwin. Of bij Hitler. Of bij Stalin. Of bij Pol Pot. Of bij Mao. Of bij dat kutwijf Beatrix. Of bij . . . en ga zo maar door . . .
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Goed filmpje over wat nog eens vier jaar Hussein Obama zou betekenen. Hier wordt dan nog voorbijgegaan aan Obama's "appeasement" ten opzichte van de moslimwereld, de Ikhwam et cetera.

Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Verkiezingen van de oorsprong

Bericht door xplosive »

'Hans van de Mortel' schreef:Ik zie het liefst, al voor het minste vergrijp, de doodstraf.
Je zal maar onschuldig veroordeeld worden. En hoe is het dan voor de nabestaanden van die onschuldig veroordeelde?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Verkiezingen van de oorsprong

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Ik zie het liefst, al voor het minste vergrijp, de doodstraf.
Je zal maar onschuldig veroordeeld worden. En hoe is het dan voor de nabestaanden van die onschuldig veroordeelde?
Een slechte zaak. Dat is zonder meer waar. Degene die een onschuldige tot de doodstraf veroordeeld heeft zou dan zelf ook gedood moeten worden. Nu is het zo dat op jonge leeftijd (7) de neiging om iets (van weinig waarde) te stelen sterk voor de hand ligt. Omdat het avontuurlijk en spannend is. Ik heb de mens niet gemaakt. Wie dan wel? Tot die persoon of instantie moeten wij ons vervoegen voor nadere uitleg. Misschien moeten we zijn bij de niet aanspreekbare God of bij de zogenaamd altijd aanwezige Evolutietheorie die echter nog nooit een interview heeft weggegeven.

Je zou dus pas met de doodstraf moeten beginnen vanaf de volwassen leeftijd. Ik wil echter best water in de wijn doen. Met twee uitzonderingen. Ten eerste: Wie iemand doodt tegen zijn wil in, dient te allen tijde zelf onmiddellijk gedood te worden. Logisch toch? Ten tweede: iedere inbreker die zich ongevraagd toegang verschaft tot een privé woning dient met de doodstraf verblijd te worden. Hij heeft echter het recht om te kiezen voor het alternatief om een jaar lang dagelijks aframmelingen te ondergaan met de karwats en op water en brood te leven. Wordt zo iemand na zijn vrijlating alsnog een keer betrapt bij een inbraak, dient alsnog de doodstraf uitgevoerd te worden.

Waarom reageren vooral linksom denkende mensen in de politiek afwijzend op de doodstraf? Het argument waarmee zij hun filosofische stellingname onderbouwen zal geen weldenkend mens verbazen. Het toont eens te meer aan hoe verward, onbetrouwbaar en chaotisch in het denken linkse politici zijn. Zij redeneren namelijk als volgt:

straffen helpt niet.

Nou en? Kan mij dat wat schelen? In het geheel niet. Het gaat erom dat het criminele ontspoorde tuig van de straat blijft. En veilig opgeborgen wordt in kommer en kwel gevangenissen. Zodat u en ondergetekende en onze geliefden daar geen last van ondervinden. Dus geen luxueuze hotels, terwijl duizenden gezinnen in Nederland zich in armoe moeten kronkelen om hun hoofd boven water te houden. En of het criminele tuig al of niet zijn leven zal beteren interesseert mij in het geheel niet. Gedane zaken nemen geen keer. Bezint eer gij begint. Een mens dient de consequentie van zijn daad te aanvaarden. De voor zijn leven lang invalide geslagen mens hoeft niet de dupe te zijn van ontspoorde lastpakken en criminelen van de geest. Al of niet met een vrije wil. Voor die discussie is geen tijd. Het tuig moet opgeruimd of opgeborgen worden. Sommige mensen worden nu eenmaal geboren en aangetrokken tot handelingen die wij doorgaans bij tuig tegenkomen. Ik kan natuurlijk ook de pias flapdrol psycholoog uithangen met een linkse ingang en daders van misdaden met de hand van het begrip over het haar strijken en overgaan tot de tactiek van het belonen, omdat straffen niet helpt. Maar is daar het slachtoffer mee gediend? NEE!

Xplosive heeft het over onschuldige slachtoffers. Maar weet hij dan niet dat de wereld voornamelijk draait op onschuldige slachtoffers? Stinkend rijke mensen betalen geen belasting. Die ontduiken belasting. Rijke mensen doen ook mee aan de oorlog. Maar dan wel op veilige afstand van het geweld en meestal om daar nog rijker van te worden. Het is de massa onschuldige mens die keer op keer geslachtofferd wordt aan de god van het geweld. En bij zo'n god past geen rechtvaardigheidsdenken.

Onschuldige mensen worden ook nog eens geofferd aan de mobiliteit. In de auto, de trein, de fiets, de boot en het vliegtuig. En wat te denken van al die natuurrampen. Nu gelooft Xplosive en Hans van de Mortel niet in God, maar gelooft hij dan wel in meneer Evolutietheorie? Voor mij is dit Lood om oud IJzer. Daarom bestaat voor mij god Evolutie niet, net zo min als de onzichtbare Jehovah (voor islamitische schapenkoppen 'allah').

Tegen natuurrampen kunnen we niets uitrichten. Wel TEGEN MENSEN. Door ze dood te maken. En dat gebeurt al automatisch via geweld zoals oorlogen en natuurrampen, waaronder allerlei soorten verschrikkelijke - zeg maar weerzinwekkende - al of niet dodelijke ziekten. Erg handig bij een hersenloze overbevolking. Mocht je in de evolutietheorie geloven dan kun je zonder schroom aannemen dat die over een zeer hoog IQ beschikt. Het hoogst haalbare wat er is in het universum.

Met hartelijke groet,

grapjas psycholoog, godsdienstwaanzinoloog en filosofisch diepdenker Hans
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amerikaanse verkiezingen

Bericht door Ariel »

De Amerikaanse president Barack Obama en zijn Republikeinse uitdager Mitt Romney treffen elkaar vannacht voor het eerste debat van de verkiezingscampagne.
Het debat begint om 3.00 uur Nederlandse tijd en heeft plaats in de University of Denver.
Volgens veruit de meeste Amerikanen is Obama favoriet om het debat te winnen. Hij staat echter wel voor de lastige opgave het Amerikaanse volk uit te leggen waarom de economische situatie maar niet wil verbeteren.

icon_e_confused.gif Shit!!!! en dit lijkt me geen goed plan.
Romney versoepelt plots immigratieplan

woensdag 3 oktober 2012

DENVER (ANP) - Vlak voor zijn eerste tv-debat met Barack Obama heeft de Amerikaanse presidentskandidaat Mitt Romney zijn immigratiebeleid afgezwakt. Hij wil niet langer jonge illegalen uitzetten. Als hij president wordt, zal hij Obama's beleid voortzetten waarbij jonge illegalen voorlopig in de VS kunnen blijven.

Romney wil met zijn draai vooral in de gunst komen van kiezers van Latijns-Amerikaanse afkomst. De Republikein heeft hun stemmen hard nodig in de doorslaggevende staten. Hij wil ook de regels voor immigratie versoepelen: nieuwkomers hebben dan geen advocaat meer nodig voor een verblijfsvergunning.

http://www.elsevier.nl/web/Artikel/3510 ... ieplan.htm
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Romney als antwoord op de achterlijke islam brutaliteit

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: icon_e_confused.gif Shit!!!! en dit lijkt me geen goed plan.
Romney versoepelt plots immigratieplan
Don't worry, Baby! Het gaat hier niet om die weerzinwekkende achterlijke middeleeuwse psychisch gestoorde moslims, maar om doorgaans katholieke hard werkende Mexicanen voor weinig loon. Christenen dus! Maak je geen zorgen. Ik ben ervan overtuigd dat wanneer deze meneer - en dat weet ik bijna wel zeker - als goede Mormoon aan de macht komt, hij de islam de duimschroeven zal aandraaien. Nou ja, wat in ieder geval telt is net zoals ik ervaren heb bij de Jehovah's Getuigen dat bij de Mormonen moslims als simpele achterlijke idioten worden beschouwd die vooral op afstand van de kennisbeschaving gehouden moeten worden. Vanwege hun nutteloze irritante rust verstorende bijdrage aan elke fatsoenlijke samenleving met een democratische structuur. Zowel Jehovah's Getuigen als Mormonen verafschuwen de islam als een hoer die beweert maagd te zijn.

Ik ben als ex Jehovah's Getuige niet voor niets voorstander van Romney. Hem zag ik al direct in het prille begin zitten. Snap je nu waarom, lieverd?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Amerikaanse verkiezingen

Bericht door xplosive »

Ik wed dat Newt Gingrich, als hij het tegen Obama had mogen opnemen, over het versoepelen van het immigratiebeleid iets gezegd zou hebben als:

"Over my dead body!"
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Amerikaanse verkiezingen

Bericht door Mahalingam »

Waarop Obama zou zeggen :'No problem. I will take care of it. I am the President!".

In middels is het eerste TV debat geweest. En iedereen is het er over eens (ook obama-ers) dat Romney glansrijk gewonnen heeft.
Dat is even huiliehuilie voor onze StaatsTV. De hele smoezendoos wordt open getrokken: 'hij had zijn dag niet', "hij kreeg geen tijd om uit te praten" (lulde 4 minuten langer dan Romney) , 'er was geen telefrompter', hij had kiespijn en dus hakkelde hij met spreken'. 'hij werd onfair aangevallen' enz.
Duidelijk: zou Obama en Romney hier presidentskandidaten zijn dan dient de Gutmensch op Obama te stemmen.
En terugkijkend: hoe veel tijd en reporters is er op de StaatsTV besteed aan de partij conferentie van Democraten en hoeveel aan de Republikeinen.? Een disproportioneel verschil.
Romney takes debate to Obama over economy, health care
http://www.cnn.com/2012/10/03/politics/ ... index.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Amerikaanse verkiezingen. Idioterie van de democratie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:
In middels is het eerste TV debat geweest. En iedereen is het er over eens (ook obama-ers) dat Romney glansrijk gewonnen heeft.
Wel gewonnen. Maar natuurlijk NOOIT glansrijk!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amerikaanse verkiezingen

Bericht door Ariel »

Guttegut....Wat een slechte verliezer.
De Amerikaanse president Barack Obama heeft Mitt Romney ervan beschuldigd dat hij tijdens het televisiedebat gisteravond heeft gelogen. 'Het Amerikaanse volk heeft recht op de waarheid', zei Obama vrijdag tijdens een bijeenkomst in Denver. Het was een eerste poging van de president om terug te slaan, nadat hij het debat tegen Romney heeft verloren.

'Toen ik gisteravond het podium betrad, ontmoette ik een energieke man die claimde dat hij Mitt Romney was', vertelde Obama zo'n 12.000 supporters. 'Maar het kon Romney niet zijn. De echte Mitt Romney is het afgelopen jaar het land rondgegaan en heeft overal beloofd 5 miljard dollar aan belastingen te schrappen - in het voordeel van de rijken. Die man op het podium gisteravond zei dat hij daar niets van wist.'

'De echte Mitt Romney zei dat we geen extra leraren nodig hebben', vervolgde Obama vandaag. 'De man die gisteravond op het podium stond, zei dat hij dól was op leraren - dat er wat hem betreft niet genoeg leraren kunnen zijn.'

http://www.trouw.nl/tr/nl/7788/Verkiezi ... ebat.dhtml
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Amerikaanse verkiezingen

Bericht door Ozes »

"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amerikaanse verkiezingen

Bericht door Ariel »

Mitt Romney wil dat de opstandelingen tegen het bewind van de Syrische president Bashar al-Assad meer wapens krijgen. Wij moeten waarborgen dat de democratische oppositie de noodzakelijke wapens krijgt, zei de Republikeinse kandidaat bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen maandag in zijn eerste belangrijke toespraak over het Amerikaanse buitenlands beleid in Lexington in de staat Virginia.
Wat een dwaas zeg. Romney heeft voor mij ook afgedaan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Amerikaanse verkiezingen. Gevecht om de moslim sympathie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Mitt Romney wil dat de opstandelingen tegen het bewind van de Syrische president Bashar al-Assad meer wapens krijgen. Wij moeten waarborgen dat de democratische oppositie de noodzakelijke wapens krijgt, zei de Republikeinse kandidaat bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen maandag in zijn eerste belangrijke toespraak over het Amerikaanse buitenlands beleid in Lexington in de staat Virginia.
Wat een dwaas zeg. Romney heeft voor mij ook afgedaan.
Voor mij nu ook! Ik snap hier niks meer van. Is hij nu een christen of een joodse judas die het met moslims aanlegt? Nou ja, wij hebben tenslotte ook hier in huis onze eigen Hirsch Ballin en niet te vergeten zo'n zelfde dwaas Donner. Bah! Wat erg!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Amerikaans verwarring stichten competitie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Tsja, Numan waarschuwde er al voor, maar ik als ouderwetse naïeve sukkel trapte er weer in. Niet één politicus is te vertrouwen en geen fanatieker Amerikaan dan een Mormoon. Zij zijn de beste soldaten van hun vaderland. In de oorlog tegen Irak gingen zij voorop in de strijd van dood en verderf zaaiende getrouwen van de democratie. Rot nou toch gauw op!
Mitt Romney wil dat de opstandelingen tegen het bewind van de Syrische president Bashar al-Assad meer wapens krijgen. Wij moeten waarborgen dat de democratische oppositie de noodzakelijke wapens krijgt, zei de Republikeinse kandidaat bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen maandag in zijn eerste belangrijke toespraak over het Amerikaanse buitenlands beleid in Lexington in de staat Virginia.
Sinds wanneer wordt democratie bewerkstelligd met het zwaard en de Franse slag van de 'guillotine'? Wat die kloothommel Romney wil waarborgen is regelrechte chaos. Volgens de Romney methode zou ook Al Quaida tot de democratische oppositie moeten behoren. Leugens en onzin verkopen is het sterkste wapen van politici. Romney die ook in engelen gelooft net zoals de historische Mohammed - laten we dit vooral niet vergeten - waarborgt een revolutionaire opstand en anders niks![/]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Amerikaanse verkiezingen

Bericht door xplosive »

Ik heb Mitt Romney van het begin af aan al niet zien zitten. Véél te slap en een slinkse kameleon. Een andere republikein zou veel feller anti-jihadistisch zijn geweest. Maar zelfs Newt Gingrich ziet het zitten om de Syrische rebellen te steunen. Die heeft het blijkbaar ook niet helemaal begrepen.

Liever zie ik dat er een derde politieke macht opstaat die de GOP en de DNC overvleugelt. Helaas lijkt dat in de VS onbestaanbaar (over democratie gesproken), zodat de VS daarmee met 2 dhimmi-partijen blijft opgescheept, zoals wij nu in Nederland met de dhimmi-partijen VVD en PvdA opgescheept zitten. Een soort PVV zie ik in de VS voorlopig niet gevormd worden, laat staan een succesvolle anti-islamitische partij.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Amerikaanse verkiezingen. Carnaval van de intriges en de leu

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mitt Romney wil dat de opstandelingen tegen het bewind van de Syrische president Bashar al-Assad meer wapens krijgen. Wij moeten waarborgen dat de democratische oppositie de noodzakelijke wapens krijgt.
De Amerikanen zijn zo intens dom, laf en vooral huichelachtig christelijk dat niet één democratische oppositie icon_silent.gif daar zijn stem durft te verheffen en roept:

Het is nu ook de hoogste tijd voor een democratische oppositie tegen Saoedi-Arabië. We zorgen voor opstandelingen en veel wapens. Net zolang tot dit walgelijke onmenselijke regime is omgebracht.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Of nou de hond of de kat de baas is in de VS . . .

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik ga nu voor de verandering even plaatsnemen op de stoel van de duivel, de Amerikaanse politiek.

De vraag kan gesteld worden waarom Amerika met alle geweld het islamitische opstandige rebellen tuig in Syrië ondersteunt met wapens en strategische spionage en informatie. Dat ligt nogal voor de hand. Volgens mij is het een waarschuwende vinger in de richting van de Saoedi's om hen duidelijk te maken dat in de wereld Amerika nog altijd politieagent nummer 1 is. Saoedi-Arabië is volkomen afhankelijk van de invloed en macht van Uncle Sam, de schietgrage cowboy met dubbele holsters op zijn heupen. De olieprijs stijgt, de olieprijs daalt. Dat bepaalt al lang niet meer de Opec, maar de VS! De Saoedi's schijten bagger in hun jurken.

Wanneer de VS dat Arabische kutland niet meer nodig hebben, zal het verdwijnen in een oase van ellende en woestijn narigheid. Geheel in overeenstemming met het vuilnisvat Koran.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Amerikaanse verkiezingen. Kermis van de democratie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Laten we vooral niet vergeten dat een hoge olieprijs ontieglijk veel belastinggeld genereert! En dus in het belang van de staatskas is. :lol:

Kwartje van Kok al eens terug gehad?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Amerikaanse verkiezingen. Gevecht om de moslim sympathie

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Voor mij nu ook! Ik snap hier niks meer van. Is hij nu een christen of een joodse judas die het met moslims aanlegt? Nou ja, wij hebben tenslotte ook hier in huis onze eigen Hirsch Ballin en niet te vergeten zo'n zelfde dwaas Donner. Bah! Wat erg!
Romney heeft niet gezegd WELKE wapens. Als de rebellen Amerikaanse geweertjes krijgen en de troepen van Assad Russische tanks en gevechtsvliegtuigen is het juist een heel goeie zaak.

We zouden eigenlijk ALLE partijen in die Mohammedaanse conflictlanden tot de tanden toe moeten bewapenen. Daar kunnen wij ons voordeel mee doen.
Ongeveer zoals de Nederlandse regering in de Eerste Wereldoorlog Belgen , Fransen, Duitsers en Engelsen bevoorraadde. Kassa!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Amerikaanse verkiezingen. Gevecht om de winst marge

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Voor mij nu ook! Ik snap hier niks meer van. Is hij nu een christen of een joodse judas die het met moslims aanlegt? Nou ja, wij hebben tenslotte ook hier in huis onze eigen Hirsch Ballin en niet te vergeten zo'n zelfde dwaas Donner. Bah! Wat erg!
Romney heeft niet gezegd WELKE wapens. Als de rebellen Amerikaanse geweertjes krijgen en de troepen van Assad Russische tanks en gevechtsvliegtuigen is het juist een heel goeie zaak.

We zouden eigenlijk ALLE partijen in die Mohammedaanse conflictlanden tot de tanden toe moeten bewapenen. Daar kunnen wij ons voordeel mee doen.
Ongeveer zoals de Nederlandse regering in de Eerste Wereldoorlog Belgen , Fransen, Duitsers en Engelsen bevoorraadde. Kassa!
Ik vroeg mij ook al af waarom het conflict zolang duurt. Misschien wordt hier wel een soortgelijke vertoning opgevoerd als destijds in Korea of Vietnam? Communisme tegen kapitalisme. Idealisten tegenover idealisten. Rechtvaardige oorlog tegenover heilige oorlog. Ego spelletje van machthebbers als overtuigde dwazen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Amerikaanse verkiezingen. Gevecht om de winst marge

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Ik vroeg mij ook al af waarom het conflict zolang duurt. Misschien wordt hier wel een soortgelijke vertoning opgevoerd als destijds in Korea of Vietnam? Communisme tegen kapitalisme. Idealisten tegenover idealisten. Rechtvaardige oorlog tegenover heilige oorlog. Ego spelletje van machthebbers als overtuigde dwazen.
Ja de winkel moet gewoon draaien, en daar is niks mis mee. Tijdens W0 II was het de Amerikaanse bedoeling om de Russen en de Duitsers zowat 30 jaar te laten vechten en beide partijen te bevoorraden. Pas toen het duidelijk werd dat de Russen de klus alleen gingen klaren hebben de GI's zich gerept om in Normandië te landen om zelf nog een stuk van de koek te krijgen. En dan te bedenken dat er hier nog zovelen zijn die geloven dat Uncle Sam naar hier is gekomen om de "democratie te redden" en die lelijke Duitsers een lesje te leren. icon_e_biggrin.gif

Wij moeten hetzelfde doen en al die moslims rustig pakweg 25 jaar elkaar te laten afmaken en pas ingrijpen als 1 van de moslimsoorten begint te winnen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Amerikaanse verkiezingen. Gevecht om de winst marge

Bericht door Ozes »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Ik vroeg mij ook al af waarom het conflict zolang duurt. Misschien wordt hier wel een soortgelijke vertoning opgevoerd als destijds in Korea of Vietnam? Communisme tegen kapitalisme. Idealisten tegenover idealisten. Rechtvaardige oorlog tegenover heilige oorlog. Ego spelletje van machthebbers als overtuigde dwazen.
Ja de winkel moet gewoon draaien, en daar is niks mis mee. Tijdens W0 II was het de Amerikaanse bedoeling om de Russen en de Duitsers zowat 30 jaar te laten vechten en beide partijen te bevoorraden. Pas toen het duidelijk werd dat de Russen de klus alleen gingen klaren hebben de GI's zich gerept om in Normandië te landen om zelf nog een stuk van de koek te krijgen. En dan te bedenken dat er hier nog zovelen zijn die geloven dat Uncle Sam naar hier is gekomen om de "democratie te redden" en die lelijke Duitsers een lesje te leren. icon_e_biggrin.gif

Wij moeten hetzelfde doen en al die moslims rustig pakweg 25 jaar elkaar te laten afmaken en pas ingrijpen als 1 van de moslimsoorten begint te winnen.
De Amerikaanse soldaten kwamen hier om de juiste redenen naartoe, naar de rest kan je hoogstens gissen. Elke legertop van een beetje niveau heeft honderden scenario's klaarliggen, je kan geen enkele gebeurtenis of strategisch belang negeren.Zo was er laatst op Discovery Channel of iets in die richting, het plan van Amerika om GB aan te vallen, zou nooit gebeuren natuurlijk, maar er was wel een plan voor. Logisch. De docu impliceerde dat het allemaal heel erg dichtbij kwam om maar de illusie te wekken dat de Westerse alliantie op doorgezaagde poten stond.

De komende jaren zullen er steeds meer documentaires op TV komen die de intentie van de VS zwartmaken terwijl ze het belang van Amerikaanse aanwezigheid ontkennen. Guaranteed.

Gelukkig zijn ze gekomen wat een beetje Oost Europeaan zal je vertellen dat er naast het nazisme maar 1 grotere klootzak was en dat was de Soviet-Unie.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Amerikaanse verkiezingen. Gevecht om de winst marge

Bericht door mercator »

Ozes schreef:De komende jaren zullen er steeds meer documentaires op TV komen die de intentie van de VS zwartmaken terwijl ze het belang van Amerikaanse aanwezigheid ontkennen. Guaranteed.

Gelukkig zijn ze gekomen wat een beetje Oost Europeaan zal je vertellen dat er naast het nazisme maar 1 grotere klootzak was en dat was de Soviet-Unie.

Ja, maar nu ligt Europa wel vol met Amerikaanse kernwapens en het ziet ernaar uit dat ook de volgende 4 jaar een Mohameddaanse zwarte de vinger op de knop houdt.

Onder het nazisme waren we zo slecht nog niet af, dat zal iedereen die die tijd heeft meegemaakt je kunnen bevestigen. Eigenlijk hadden alleen de Joden last van de nazi's.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Amerikaanse verkiezingen. Gevecht om de winst marge

Bericht door Ozes »

mercator schreef:


Ja, maar nu ligt Europa wel vol met Amerikaanse kernwapens en het ziet ernaar uit dat ook de volgende 4 jaar een Mohameddaanse zwarte de vinger op de knop houdt.

Onder het nazisme waren we zo slecht nog niet af, dat zal iedereen die die tijd heeft meegemaakt je kunnen bevestigen. Eigenlijk hadden alleen de Joden last van de nazi's.
Ik heb toch wel een in een concentratiekamp overleden oudoom en verschillende andere familieleden die het met dat laatste niet eens zijn.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Amerikaanse verkiezingen. Gevecht om de winst marge

Bericht door mercator »

Ik heb toch wel een in een concentratiekamp overleden oudoom en verschillende andere familieleden die het met dat laatste niet eens zijn.
Ja, maar alleen de Joden hadden last van de nazi's OMDAT ze Jood waren. Als je tijdens de Duitse bezetting je absoluut als communist wilde manifesteren kon je in de problemen komen, maar dat was dan gewoon eigen schuld dikke bult.
Er zijn trouwens vele malen meer Europese burgers omgekomen door Engelse en Amerikaanse bommen dan in Duitse kampen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie