Marrokaanse invasie zorgcentrum

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door Eliabe »

GOUDA -  Ouderen in de Goudse wijk Korte Akkeren vinden het belachelijk dat het zorgcentrum Julianastaete wordt omgetoverd in een Marokkaans verzorgingstehuis.
Julianastaete, waar nu nog uitsluitend Nederlandse ouderen wonen, wordt volledig ingericht voor Marokkaanse bejaarden. Volgend jaar wordt alvast een etage voorzien van tapijten, kleurrijke kussens en vrolijke lampjes. Verwacht wordt dat over zeven jaar het hele pand door Marokkaanse ouderen van de eerste generatie wordt bewoond.
Onder de leden van de Julianastaete-kaartclub heerst veel onrust over de wijzigingen. „Op deze manier ontneem je de mensen die hun leven lang al in deze wijk wonen de kans hier oud te worden”, vindt Gerard Kerkhof (70).
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1305 ... rum__.html
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door Manon »

Dus de Nederlandse ouderen die nu nog in dat centrum "mogen"(? toch ? ) verblijven moeten dan maar net doen of ze in Marokko wonen?

Geen probleem dat ook Marokkaanse (och, zijn het nu ineens geen Nederlanders?) bejaarden hun opvang krijgen, maar het ontgaat me volkomen waarom dit gebouw dan moet worden aangepast naar marokkaanse bedouienen-normen.
Voor wanneer de kameel, de ezel en de waterput om hen toch maar "thuis" te laten voelen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door Manon »

Iemand enig idee waarom tehuizen voor autochtone Nederlanders zo clean moeten zijn (we vinden het normaal dat er geen bepiste vloerbekleding ligt, geen bevuilde kussens met allerlei ongelukjes), maar voor Marokkaanse bejaarden schijnt dat dus van geen tel zijn en moet de hele eerste verdieping er als een Marokkaans ontspanningsoord uitzien?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door H.Numan »

Een voorbeeld uit de praktijk, zelf ervaren:

Ik was uitgenodigd voor een seminar over pensionado's hier. Hoe dat succesvol op te zetten, etc. We bezochten een golf club die gericht was op een Zweeds-Japans publiek icon_wtf.gif icon_wtf.gif. Ongeveer de helft van de appartementen was voor Zweden, de andere helft voor Japanners. Faciliteiten waren er voor allebei: een winkel met Zweedse en Japanse produkten, een Zweeds-Japanse bibliotheek, etc.

Na de rondleiding werd ons gevraagd wat we er van vonden. Iedereen vond het schitterend, prima idee, innovatief, noem maar op. Op een persoon na. Ikke. toen ik aan de beurt was zei ik: over drie jaar zie ik drie mogelijkheden: 1) het complex is volledig Japans, of 2) volledig Zweeds, of 3) failliet. Ik verwacht met wat werk en promotie dat het volledig Japans is. Anders denk ik dat het failliet gaat. Iedereen stomverbaasd. Hoe kan je dat nu zeggen?
Simpel: Japanners eten geen smorebrod en lezen geen Zweedse boeken. Ze kijken hooguit naar sommige Zweedse films. En andersom precies hetzelfde. Dat betekend dat een groep het niet naar de zin gaat hebben, zich niet happy voelt en dat gaat heel snel gevolgen hebben. Of voor de andere groep worden meer faciliteiten geopend, dat bekend dat de ene groep snel kleiner wordt wegens gebrek aan faciliteiten. Of men probeert aan te modderen, zodat allebei de groepen vertrekken. Een andere oplossing is er niet. Zweden hebben zeer beslist geen hekel aan Japanners of andersom, maar die twee groepen staan compleet tegenover elkaar in zo ongeveer alles. Als Zweden lastig te combineren zijn met Italianen of Grieken, dan is de combinatie Zweden-Japan gewoon te gek voor woorden.

Twee jaar later was het complex helemaal Japans.

Dit gaat hier dus ook gebeuren, maar veel sneller en veel directer. Met als slachtoffers? Juist. Opa Henk en oma Ingrid.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door Ariel »

Gouda wil niet achter blijven bij Utrecht. Daar hebben ze de Marokkanen ook in een apart hok gestopt. Misschien moeten we het zo maar bekijken. We blijven in dit land aan segregatie doen, en we willen onze roomblanke ouderen niet in contact brengen met bontkraag kleinzonen, halal voedsel en kopvodden.

Maar anyway, in Utrecht is ook een eerste Marokkaanse zorgunit in een verpleeghuis gebouwd. En het is daar goed toeven als ik het zo lees. Ze kunnen daar hun geloof en cultuur in alle rust beleven, dus vrouwen en mannen zitten apart. Stel je voor dat een 85 jarige CVA Marokkaan zich niet kan beheersen als hij de contouren van het half vergane lichaam van een 90 jarige Marokkaanse bejaarde vrouw ziet, of ( schrik, schrik) een plukje levenloos grijs haar.
Maar lezen jullie zelf hoe heerlijk het is in de voorhemel van djanna (de tuin)

Eerste Marokkaanse verpleeghuis

Een zorgunit speciaal voor islamitische ouderen heeft zijn deuren geopend in Utrecht. Het zorgcentrum Rosendael biedt plaats aan twaalf patiënten die chronisch ziek zijn of anderszins veel verzorging nodig hebben.

De Utrechtse zorgaanbieder Aveant en zorgverzekeraar Agis hebben samen de speciale zorgunit opgezet. Dit initiatief is het eerste van een serie dergelijke voorzieningen die voor islamitische ouderen worden gestart. Her en der in vooral de grote steden bestaat wel dagopvang voor islamitische ouderen.

Vrouwen
Vooral veel oudere islamitische vrouwen vereenzamen sterk, zeker na de dood van hun echtgenoten. Ze spreken doorgaans geen woord Nederlands, hebben nooit gewerkt en kwamen vaak weinig buiten. Met name onder die groep bestaat de behoefte om de laatste levensdagen met gelijken te slijten. Maar ook oude mannen zouden in veel gevallen liefst in een omgeving belanden die meer eigen is en waar geloof en cultuur beleefd kunnen worden met gelijkgestemden.

In Rosendael krijgt iedere bewoner een eigen kamer en badkamer met een bidet. Er is een gebedsruimte en er zijn twee huiskamers: één voor mannen, één voor vrouwen.

Het personeel is zelf moslim. In de praktijk werken vooral Marokkaanse verzorgenden.

http://nos.nl/artikel/90008-eerste-maro ... ghuis.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door Manon »

Vooral veel oudere katholieke vrouwen vereenzamen sterk, zeker na de dood van hun echtgenoten. Ze spreken doorgaans geen woord Arabisch, hebben nooit gewerkt en kwamen vaak weinig buiten. Met name onder die groep bestaat de behoefte om de laatste levensdagen met gelijken te slijten. Maar ook oude mannen zouden in veel gevallen liefst in een omgeving belanden die meer eigen is en waar geloof en cultuur beleefd kunnen worden met gelijkgestemden.

In Antwerpen krijgt iedere bewoner een eigen kamer en badkamer met een bidet. Er is een kapel en er zijn verschillende tavernes waar men alcoholische dranken kan verkrijgen.
Het personeel is zelf katholiek. In de praktijk werken vooral Nederlandse en Vlaamse verzorgenden.
--------------------------

Raar toch dat het CGKR tegen bovenstaande waarschijnlijk zal klacht neerlegen wegens dieskriemienaatsie.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door Monique »

Vooral veel oudere islamitische vrouwen vereenzamen sterk, zeker na de dood van hun echtgenoten. Ze spreken doorgaans geen woord Nederlands, hebben nooit gewerkt en kwamen vaak weinig buiten. Met name onder die groep bestaat de behoefte om de laatste levensdagen met gelijken te slijten. Maar ook oude mannen zouden in veel gevallen liefst in een omgeving belanden die meer eigen is en waar geloof en cultuur beleefd kunnen worden met gelijkgestemden.
Lijkt me dan logischer dat ze hun laatste jaren in Marokko gaan doorbrengen.

Trouwens, moeten die Marokkaanse ouwe vellen ook zelf het uitlaten etc betalen of is dat diskriminasie?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door Schepsel »

Mooi! LAAT ze maar hun fijne zorgcentra hebben, zo nodig met aangestampte aarde ipv een normale vloer. Er IS al segregatie, en al helemaal bij de bejaarden. De jongere Marokkanen spreken tenminste nog Nederlands. Als ze fijn bij elkaar zitten kunnen ze over de goede oude tijd kleppen en hoeven de Vlaamse bejaarden niet dat gallama-gallama-achtige gekakel te horen. Laten we nu eens gewoon erkennen dat er een zuil is, en dan ook die zuil (het gegeven de zuil, niet de groep/inhoud!) omarmen als een mogelijkheid om ons eigen leven wat beter te maken.

Of beter nog, net als met die Marokkaanse school: Werk keihard aan integratie. Gewoon zodat ze weg willen naar Marokko omdat ze zowaar iets leren en het niet zo fijn is toch als ze hoopten, of anders zodat we ze Verlichtingsfilosofen of boeken over het boeddhisme in het Frans of Nederlands kunnen presenteren als enige lectuur waarna ze zich wel voor de kop kunnen slaan om uit wat voor land ze komen icon_e_smile.gif Ook Marokkaanse bejaarden verdienen verlichting en geestelijke ontwikkeling.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door Eliabe »

Ik heb van de directie begrepen dat ze het marokkaanse spelletje "geitje prik" al ruim op voorraad hebben.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door Manon »

Van mij mogen ze marokkaanse en turkse zorgcentra oprichten zoveel ze wensen, zolang ze de NEDERLANDSE mensen maar niet verdrijven of net dié mensen die heel hun leven hier gewerkt én afgedragen hebben in een omgeving draaien die helemaal niet overeenstemt met hùn cultuurpatroon.

Een Nederlandse bejaarde die oppert dat hij geen marokkaans in zijn buurt wil horen, geen marokkaan in zijn kamer wil hebben, elke dag wil opstaan met Amsterdamse liedjes van tante Leen, en liefst minstens driemaal per week heerlijk varkensvlees en stamppot, die wordt voor racist, achterlijk en wereldvreemd versleten.

Doe het zelfde met een marokkaanse mama die hier nooit heeft afgedragen, geen nederlands begrijpt, hààr culturele eigenheden, personeel en voedsel wil, en bovendien nog het bedoeinen entourage eist, die wordt de hemel in geprezen.

Dàt is een ware SCHANDE!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door Ariel »

Woede om Marokkaans zorgcentrum
door Jenny van der Zijden

GOUDA - "Als Marokkaanse ouderen graag samen met oudere landgenoten bij elkaar willen wonen, moeten ze het vliegtuig pakken en teruggaan naar Marokko”, zegt Mohammed (47) uit de Goudse wijk Korte Akkeren.

"We wonen hier in Nederland. Als Marokkaanse bejaarden naar een tehuis willen, wat ik niet verwacht, dan moeten ze niet bij elkaar worden gezet. Dan moeten ze samen met Hollandse, Turkse, Chinese mensen en wie al niet meer, samenwonen. Net als in de wijk. Ik ben Marokkaan, mijn buren zijn Hollanders. Heel gezellig en wij helpen elkaar als dat nodig is.”

Halalvoedsel

Mohammed, die uit vrees voor represailles niet met zijn achternaam in de krant wil, reageert op de plannen van Zorgcentrum Julianastaete in Gouda, waar nu nog uitsluitend Nederlandse ouderen wonen, maar dat binnenkort van onder tot boven wordt ingericht voor Marokkaanse bejaarden.

Volgend jaar wordt alvast één etage voorzien van oosterse tapijten, kleurrijke kussens en gezellige lampjes. Verwacht wordt dat over zeven jaar het hele pand door Marokkaanse ouderen van de eerste generatie wordt bewoond. Ook het merendeel van het personeel zal dan vervangen zijn door werknemers van Marokkaanse afkomst en zal er alleen nog halalvoedsel op het menu staan.

Te vroeg

De 47-jarige Gouwenaar begrijpt sowieso niets van de plannen van Julianastaete. "Ik denk dat oudere Marokkaanse mensen niet eens in een verzorgingshuis willen, die willen gewoon thuis blijven, bij hun familie. Misschien later, ik schat dat dit pas over twintig jaar aan de orde is. Want Marokkaanse mensen verwesteren steeds meer, en krijgen dan steeds minder tijd voor hun ouders. Ouderen kijken dan vast positiever tegen een verzorgingshuis aan. Dit plan komt veel te vroeg.”

Mohammed vindt dat er in het verzorgingshuis wel een gebedsruimte moet zijn. "En natuurlijk halalvoedsel. Maar verder gewoon samen met de andere bewoners in de recreatiezaal bingo spelen, kaarten en televisiekijken.”

Ook buurtbewoner Evert Bobeldijk (46) is voor gemengd wonen. "Als de Marokkaanse mensen behoefte hebben om daar te wonen, prima. Maar dan moeten ze niet gescheiden worden van de Hollanders.”

Schandalig

Joop de Jong (63) vindt op zijn beurt dat er schandalig met de bewoners en het personeel wordt omgesprongen. "Ik ben huismeester in Julianastaete maar wist dus ook van niets. Net als mijn dochter, zij werkt hier ook, maar was ook niet op de hoogte. Volgens haar zijn er heel veel vragen op haar afdeling en wordt er af en toe ook gehuild, zowel door het personeel als de bewoners. Nee, ik heb niets tegen Marokkanen, maar ze moeten niet ons hele huis gaan overnemen.”

Volgens Humphrey Versloot, voorzitter van de raad van bestuur van Zorgpartners Midden-Holland waar Julianastaete onder valt, gaat de overgang via ’natuurlijk verloop’. "Niemand hoeft te verhuizen. En Hollandse mensen kunnen hier nog gewoon een kamer krijgen, of kiezen tussen een tehuis elders in de stad.” al verwacht ik niet dat ze dat dan nog willen.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1305 ... rum__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door Mahalingam »

Zo iets waar we gewoon overheen lezen omdat het zo wiedes is als wat.
Hij wil geen uitsluitend Marokkaans bejaardenhuis. Dat is een gewaagde mening.
O tempora, o mores!
  • Mohammed, die uit vrees voor represailles niet met zijn achternaam in de krant wil, reageert op de plannen van Zorgcentrum Julianastaete in Gouda, waar .....
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door Manon »

neenee, ik had er helemaal niet overgelezen. Maar we zijn ondertussen al zo mals gemasseerd dat het ons zelfs niet meer verbaast of frustreert.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door Monique »

Volgend jaar wordt alvast één etage voorzien van oosterse tapijten, kleurrijke kussens en gezellige lampjes.
Hieronder een link naar de fotopagina van dat tehuis.
Geen kleedje, kussentje of gezellig lampje te bekennen.
Alles is zo kaal en klinisch als de neten.

Voor oude kafir is kaal dus genoeg.
Voor moslims wordt alles uit de kast getrokken om het "gezellig" te maken.
Ik vind het schandalig.
Ik hoop dat die oudjes de tent volledig gaan afbreken.

http://www.zorgpartners.nl/Default.aspx ... fdefd2ca3c
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door Ariel »

Volgend jaar wordt alvast een etage voorzien van tapijten, kleurrijke kussens en vrolijke lampjes
Monique schreef:Hieronder een link naar de fotopagina van dat tehuis.
Geen kleedje, kussentje of gezellig lampje te bekennen.
Alles is zo kaal en klinisch als de neten
Tja, icon_eh.gif er moet daar nog heel wat veranderd worden. Maar de hoofddoekjes zijn er al.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door Dihya »

Vreselijk dat het uberhaupt zover moet komen. Kinderen die hun eigen ouders dumpen als ze wat ouder worden en geen zin hebben om voor ze te zorgen. Bah bah bah.... e moeten zich diep schamen. Sinds wanneer hebben wij ons de Nederlandse cultuur eigen gemaakt op dit vlak? We zijn In elk geval, zou ik als oude Marokkaanse bejaard mijn laatste jaren in Marokko willen verblijven ( slim opgemert Monique) en toch heel symbolisch dood willen gaan op het grond waar mijn ouders geboren zijn.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door Eliabe »

Dihya schreef:We zijn In elk geval, zou ik als oude Marokkaanse bejaard mijn laatste jaren in Marokko willen verblijven ( slim opgemert Monique) en toch heel symbolisch dood willen gaan op het grond waar mijn ouders geboren zijn.
Dus je vlieg a.s. vrijdag al terug naar Marokko? icon_thumbup.gif
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door H.Numan »

Chaimea zit gode zij dank in mijn kill filter. Maar zo af en toe zie je antwoorden van mensen die die trol toch beantwoorden.
Als ik dat zo lees vraag me ik me serieus af of mohammedanen geestelijk wel normaal zijn:

Vrijwel zonder uitzondering spugen ze op het land waar ze nooit uit zullen vertrekken. Want dat land geeft zo verschrikkelijk veel geld aan ze... hetgeen ze niet waarderen, maar meer zien als omkoperij.

Wordt hoog tijd voor die mensen om een keuze te maken:
1- Je blijft in Nederland, en accepteert dat je dan ook echt Nederlander moet worden.
2- Je accepteert dat niet en gaat terug naar het land van Mo Zes.
3- Je vind je religie zo belangrijk dat je niet naar het half-heidense land van Mo Zes gaat, maar naar een echt mohammedaans land: Saoedi Arabierië of Afghanistan.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door Manon »

H.Numan schreef:Chaimea zit gode zij dank in mijn kill filter. Maar zo af en toe zie je antwoorden van mensen die die trol toch beantwoorden.
Als ik dat zo lees vraag me ik me serieus af of mohammedanen geestelijk wel normaal zijn:

Vrijwel zonder uitzondering spugen ze op het land waar ze nooit uit zullen vertrekken. Want dat land geeft zo verschrikkelijk veel geld aan ze... hetgeen ze niet waarderen, maar meer zien als omkoperij.

Wordt hoog tijd voor die mensen om een keuze te maken:
1- Je blijft in Nederland, en accepteert dat je dan ook echt Nederlander moet worden.
2- Je accepteert dat niet en gaat terug naar het land van Mo Zes.
3- Je vind je religie zo belangrijk dat je niet naar het half-heidense land van Mo Zes gaat, maar naar een echt mohammedaans land: Saoedi Arabierië of Afghanistan.
Me dunkt is het lijdzaam bekritizeren zonder ooit één vingerkootje te gebruiken om zelf de situatie aan te pakken, deel van de islamitische cultuur.
Overal zijn de koloniale bezettingen verdreven behalve in Noord Afrika en de andere landen waar de islamitische invasie uit de middeleeuwen tot op heden is blijven voortduren.
De Noord-Afrikaanse berbers houden krampachtig vast aan hun eigen taal, maar kunnen daar pas recent in onderwezen worden, verder blijven het arabisch (of afgeleiden daarvan, terwijl ze dénken dat ze arabisch spreken) als lingua franca in gebruik, de taal van de kolonisten dus. En ja hoor, degenen die zich "arabier" kunnen noemen voelen zich dan ook een stuk beter dan de lagere orde van de amazigh, die niet zo'n goede bekeerlingen waren in eerste instantie.

Het is exact die mentaliteit die ze mee naar hier namen, en die ze dan met trots "eigen cultuur" noemen, terwijl ze gewoon gekoloniseerd werden, en zelfs hier denken dat ze in diezelfde anti-kolonisatie-mentaliteit moeten blijven volhouden.
Nochtans heeft niemand hen gevraagd naar hier te komen, en zien de meesten hen ondertussen liever terug vertrekken voordat onze o zo aangename straten en stadsdelen uit de jaren zestig helemaal gaan gelijken op een derdewereldland.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door King George »

Doorgeschoten politiek correcte Pipo’s
okt 10
door hetserpent

Ik begin het gevoel te krijgen dat we langzaam terug gaan naar het begin van de eenentwintigste eeuw, het tijdperk voor de opkomst van Pim Fortuyn en ja daar is hij weer; de politieke correctheid. Terwijl SIRE met een campagne voor meer tolerantie richting andere culturen binnen onze samenleving loopt te leuren, menen doldwazen dat het Zorgcentrum Julianastaete in Gouda van onder tot boven moet worden ingericht voor Marokkaanse bejaarden.

Integratie is toch maar weer heel relatief als het uit de monden van geflipte wereldverbeteraars schijnt te komen. Niet dat de desbetreffende bejaarden behoefte hebben aan een afgezonderde afdeling vol met Marokkaanse souvenirs zoals tapijtjes en andere prullaria, maar een doorgeschoten figuur als Humphrey Versloot meent dat hij zijn overdreven multicultikul gedachtegoed anderen moet gaan opleggen. Het is verdorie net alsof de PvdA bestuurders en managers weer het arrogante gedrag gaan vertonen dat zij het wel weer beter weten dan wij.

Zal de beste man ooit aan hebben gedacht om bijvoorbeeld de gemeenschap te gaan vragen hoe zij tegenover zijn hersenscheten staan? Of de Marokkaanse ouderen wel iets voelen voor dit absurde en über positieve discriminatie gedrag richt hun? Wel nee, dit soort ‘bestuurders’ zit vol van gezonde ideeën richting Nederlanders van een buitenlandse afkomst. Nota bene in tijden waarop men druk bezig is om juist alle culturen enigszins te gaan mengen meent deze hooggeleerde Pipo de klok weer zo’n twaalf jaar terug te moeten zetten.

Persoonlijk vind ik dat dit soort hersenscheten linea recta in de kliko dienen te verdwijnen. Integratie en tolerantie bevorder je niet door bevolkingsgroepen te gaan scheiden en een van die groepen ook nog bijzondere voorrechten te gaan geven. Integratie bevorder je door mensen van verschillende afkomst bij elkaar te laten wonen. Dan zal je zien dat er begrip zal ontstaan voor elkaars culturen, dat begrip krijg je niet door ze van elkaar te gaan scheiden.

Met dit soort onzinnige projecten in je achterhoofd ga je ineens wel heel anders kijken naar de miljoenen kostende campagne van de Stichting Ideële Reclame (SIRE). Meer tolerantie tegenover elkaar ga je niet bevorderen door groepen mensen anders te behandelen dan de rest. Sterker nog, ik durf te stellen dat het juist meer intolerantie zal gaan oproepen. Dat kan ik de heer Humphrey Versloot ook wel vertellen zonder liters groene thee en een flinke dosis zen. Het wordt hoog tijd dat dit geflipte gasten snel uit besturen van onder andere instellingen verwijdert gaan worden.

© hetserpent 2012


Het Serpent
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Marrokaanse invasie zorgcentrum

Bericht door H.Numan »

We krijgen een regering die voor 51%* gaat bestaan uit PvdA wereldverbeteraars. Een van hen heeft al aangekondigd te gaan jagen op de Grote Satan uit Venlo. Je kan dus rustig verwachten dat wereldverbeteraars dit als een grote overwinning zien, en als zodanig gaan gebruiken.

* het ziet er naar uit dat Rutte de belangrijkste posten geeft aan de PvdA.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie