België vliegt binnenkort opnieuw gevangenen naar Marokko

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89850
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

België vliegt binnenkort opnieuw gevangenen naar Marokko

Bericht door Ariel »

Dit zal niet goedkoop zijn voor Belgie, maar het kan we een schrikreactie onder de Marokkanen te weeg brengen
België vliegt binnenkort opnieuw gevangenen naar Marokko

Marokko stemt in met de overbrenging van 17 veroordeelden van Marokkaanse nationaliteit, die nu in Belgische gevangenissen zitten. Ze worden verplicht hun straf in hun thuisland uit te zitten. Dat meldt de krant Het Laatste Nieuws.

De gevangenen werden veroordeeld tot alles samen 93,5 jaar cel. Het gaat om zware feiten als de illegale invoer en verkoop van drugs, de fabricatie van drugs, afpersing, bendevorming, diefstal (al dan niet met geweld), verboden wapendracht en illegaal verblijf in ons land.

Ze zullen over enkele weken met een militair vliegtuig worden overgevlogen naar Marokko.

Het transport komt er na een overeenkomst die minister van Justitie Annemie Turtelboom (Open Vld) afsloot met de Marokkaanse overheid. Dat leidde eerder al tot de overbrenging van vijf zware misdadigers naar hun land.

http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevangeni ... okko.dhtml
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: België vliegt binnenkort opnieuw gevangenen naar Marokko

Bericht door Dihya »

Lezen, Ariel, lezen. Het betreft hier namelijk illegalen die dus zonder verblijfsvergunning of al dan niet paspoort in Belgie verblijven. Nogal logisch dat je dan weer op het vliegtuig terug gezet wordt lijkt mij.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: België vliegt binnenkort opnieuw gevangenen naar Marokko

Bericht door Eliabe »

Is een goede manier om alle marokkanen het land uit te krijgen. Hoeveel jaren straf zo het totaal zijn van alle marokkanen in Nederland?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89850
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: België vliegt binnenkort opnieuw gevangenen naar Marokko

Bericht door Ariel »

Dihya schreef:Lezen, Ariel, lezen. Het betreft hier namelijk illegalen die dus zonder verblijfsvergunning of al dan niet paspoort in Belgie verblijven. Nogal logisch dat je dan weer op het vliegtuig terug gezet wordt lijkt mij.
Oh, maar die hebben we hier ook hoor. Plenty. Maar de meeste zo niet alle Marokkanen hebben de Marokkaanse nationaliteit. Dus als die jongens of meisjes stoute dingen doen kunnen ze allemaal terug naar hun vaderland als het aan mij ligt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: België vliegt binnenkort opnieuw gevangenen naar Marokko

Bericht door Manon »

Het probleem is dat indien ze tevens Belg zijn, ze niet meer kunnen worden uitgezet. België zet zijn "landgenoten" niet uit, ook niet als je het papiertje even tussen de bakker en de halal beenhouwer bent gaan ophalen in het kantoortje op het gemeentehuis.

Het zijn dus enkel mono-patride Marokkanen die kunnen uitgezet worden... als hun geliefd heimweeland ze terugwil.

Noteer de ZWARE misdrijven die ze begaan hebben:
Het gaat om zware feiten als de illegale invoer en verkoop van drugs, de fabricatie van drugs, afpersing, bendevorming, diefstal (al dan niet met geweld), verboden wapendracht en illegaal verblijf in ons land

geen moorden (dat zullen enkel belgen zijn die dat doen neem ik aan?)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: België vliegt binnenkort opnieuw gevangenen naar Marokko

Bericht door Scarlatti »

ik heb al reacties gelezen v marokkanen dat ze dat geen enkel punt vinden want zeiden zij in de krant notabene; dan koop ik me toch vrij in marokko en ben ik zo weer terug... ik ben bang dat dit niet veel zoden ad dijk zal zetten voorlopig.... GEEN Belgische of Nederlandse nationaliteit meer verschaffen zo tussen neus en lippen door aan àllen v islamitische afkomst... 'we' wéten nu toch onderhand wel wat voor 'vlees' we in de kuip met die lui hebben?
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: België vliegt binnenkort opnieuw gevangenen naar Marokko

Bericht door Mahalingam »

Gevangenen naar Marokko brengen. Dat is net zo iets als water naar de zee.
Ze hebben dat zat genoeg gevangenen. En er komen er steeds meer bij. Ze hebben een waakzame veiligheidsdienst.
Marokko arresteert 'terreurcel'
RABAT - Marokko heeft acht leden van een fundamentalistische terreurcel gearresteerd. Dat heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken in Rabat maandag bekendgemaakt. Het zou gaan om de groep Ansar al-Sharia in de Islamitsche Maghreb, die sabotage wilde plegen op strategische plekken, zoals kantoren van veiligheidsdiensten en toeristische trekpleisters.
Er zijn in Marokko al meer dan 2000 terreurverdachten gearresteerd sinds de bloedige aanslagen in Casablanca in 2003, waarbij 45 mensen om het leven kwamen.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/1315 ... el___.html
Hoeveel van die griezels zitten er bij ons in het cachot? Ongeveer 10?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: België vliegt binnenkort opnieuw gevangenen naar Marokko

Bericht door H.Numan »

Is Kapitein Julio Poch al benaderd om vluchten te coördineren?

Afbeelding
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie