Danube .

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Danube .

Bericht door Danube »

circe schreef:
Danube schreef:
Hallo Tokyo schreef:Nu krijgen we het vermoeiende item weer dat moslims geen ras zijn, dus racisme daar is geen sprake van bij die relioten...Graatsma/Danube/cypres etc. hanteert graag zijn eigen definities, vermoeiend hoor...
Ik gebruik de term racisme voor het generaliserend diskwalificeren, discrimineren en stigmatiseren van een minderheidsgroep. Dit is een vrij algemeen aanvaarde definitie dus daar hoeven we niet over te strijden.
sinds wanneer zijn muzelmannen een minderheidsgroep? Ze gaan er zelf prat op dat ze meer dan 1.500.000.000 geloofsbroeders hebben! hoeveel minderheid moet je hebben om geen minderheid te zijn?

In de Europese landen vormen ze een minderheidsgroep, zowel in kwantitatieve als kwalitatieve zin.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Danube .

Bericht door Manon »

Danube schreef:
Dhana schreef:
Als ik stel dat het een feit is dat de gevangenissen procentueel gezien het meest bevolkt worden door moslims en dat schizofrenie vele malen vaker voorkomt onder de moslimbevolking ben ik een religieuze racist die alleen maar naroept wat andere van dat soort te vertellen hebben maar wat er hier staat is dan weer aardig en lief omdat er geen oproep tot moord in voorkomt.
Gevangenissen worden procentueel in sterkere mate bevolkt door allochtonen en mensen uit de onderlaag van de bevolking schizofrenie komt vaker voor bij sommige etnische groepen.

Met de islam heeft het weinig te maken en als je die koppeling in diskwalificerende zin tegen beter weten in wel legt kan je wel een verwijt van racisme worden gemaakt.
CORRECTIE

In Belgie is bijna 50% van de volledige bajespopulatie MOSLIM! Aziaten ga je er amper vinden. Het fabeltje van de onderlaag van de bevolking gaat ook niet op: waar zitten die witte sociaal achgtergestelden dan?

Stop toch met de politiek correcte riedeltjes als een volleerde papagaai na te apen aub. Het begint anders op een zoologie te lijken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Danube .

Bericht door Hallo Tokyo »

Danube schreef:
Hallo Tokyo schreef:

Als je dit dan allemaal al zo goed weet snap ik niet dat je op je welbekende manier om een goede wetenschappelijke bron begint te zeiken betreffende India en de Hindoekoesj en het alom bekende feit dat dat moslim gespuis waarmee jij zo sympathiseert mijlenver de kop uitsteekt betreffende grootschalige moordpartijen overal ter wereld...
Die laatste conclusie wordt niet door het onderzoek van Koenraad Elst gedragen.
Je meent het? Nee dat is de algehele conclusie betreffende de wereldwijde moordpartijen gepleegd door het gespuis dat jij tracht uit de wind te houden...je spitsvondigheden beginnen enigszins sleets te worden......
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Danube .

Bericht door Manon »

Danube schreef:
Ik gebruik de term racisme voor het generaliserend diskwalificeren, discrimineren en stigmatiseren van een minderheidsgroep. Dit is een vrij algemeen aanvaarde definitie dus daar hoeven we niet over te strijden.
sinds wanneer zijn muzelmannen een minderheidsgroep? Ze gaan er zelf prat op dat ze meer dan 1.500.000.000 geloofsbroeders hebben! hoeveel minderheid moet je hebben om geen minderheid te zijn?[/quote]


In de Europese landen vormen ze een minderheidsgroep, zowel in kwantitatieve als kwalitatieve zin.[/quote]

Dus kritiek op islam mag wel als het niet over koloniserende moslims gaat?

We mogen dus wel de islam bekritizeren in marocco, tunesie, algerije, egypte, libanon, iran, irak, syrie, indonesie, nigeria, senegal, pakistan, india, saudi arabia, turkije....etc.... kortom we mogen die ideologie die ervoor zorgt dat hun volgelingen in een derdewereldland wonen wèl bekritiseren (want daar zijn ze geen minderheid), BEHALVE als die volgelingen het hier net zo gezellig derdewereldland willen komen maken als in het islamitische paradijselijke heimweeland. Dan zijn we racist als we daar iets over durven zeggen.

al deze landen mag je volgens Danube wèl bekritizeren, filmpjes over maken, cartoons over maken, kritische teksten over schrijven, boycotten, .... http://home.ansaar.nl/index.php?option= ... Itemid=180

maar owee als je iets over ISLAM durft zeggen in dit land, want dàt is racisme en dus VERBOTEN door de anti-racismewetten. Dan heb je een geestelijke aandoening die "fobie" wordt genoemd.

Dus beetje zoals je het nazisme mag bekritizeren zolang het over Duitsland gaat, maar owee owee als je de hier wonenden nazi's of collabolateurs wil bekritizeren... dan ben je racist en heb je een nazifobie....

Heb ik je goed begrepen zo?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Danube .

Bericht door Dihya »

Dhana schreef:
Dihya schreef:Oh please, Dhana die hier steeds overschreeuwt dat Danube de Koran maar eens moet lezen en zegt het zelf gelezen te hebben. Alsof je de enige bent? Ik heb de Koran meer dan 10 keer uitgelezen, heb ouders die Klassiek Araisch spreken en verstaan en toch, ja toch ben ik moslima... kortom: het lezen van de Koran staat niet synoniem aan het haten van de islam of tot een 'besef' te komen dat de islam als religie niet deugt.


Ik baseer mijn mening mede door wat ik van moslima's zelf hoor. Bij voorbeeld dat je als moslima zonder meer door je neef verkracht kan worden omdat die heel goed weet dat het slachtoffer niet bij de ouders aan hoeft te komen omdat te vertellen. Geef je het als meisje aan bij de politie in een religieus gematigd land als Marokko loop je altijd nog de grote kans dat je met hem trouwen. Je bent op de huwelijksmarkt al niets meer waard als niet meer maagd zijnde. Je ouders zullen je niet helpen vanwege de valse schaamtecultuur van de islam. Dus als verkrachte zit je aan alle kanten vast. Verder is het niet meer dan normaal dat een volwassen moslima van 23 jaar door een woedende vader op het station opgewacht kan worden omdat ze te laat thuis komt en de volle lading over zich heen krijgt ten overstaan van andere treinreizigers. Ook is het mij bekend dat het heel normaal is onder moslima's seksuele relaties aan te gaan en bij pa en ma thuis de vrome maagd uit te hangen. Als ik hier de boel overschreeuw volgens jou, ben ik benieuwd onder welke categorie je zo'n hypocriet en armzalig leven plaatst.

Er is Danube al ettelijke malen gevraagd of hij de kora gelezen heeft en omdat daar maar geen antwoord op komt, lijkt het me niet bevreemdend dat de conclusie getrokken wordt dat inderdaad niet geval is.

Topics beter doorlezen in het vervolg schat, dan zou je hebben gezien dat hem dat meer dan eens gevraagd is. Hoe is het overigens op je studentenkamertje in Den Haag en schiet het al op met je huwelijk met je Iranees?
Ja joh, jij hoort wel meer dingen. Gelukkig kennen we de islam geen christelijke toestanden als opbiechten en is het een plicht je zondes te bedekken en er met niemand meer over te praten na het tonen van berouw. Met niemand, dus ook je ouders niet. Verder is een moslim niet perfect, dit integenstelling tot de islam en vervalt de mens dagelijks in zondes. Als een mens geen zondes zou maken dan zou het ons vernietigen en vervangen voor een volk dat zondes maakt opdat Allah wilt en kan vergeven. Kortom, de ene onzin na het andere ben jij het aan het verkopen en dat durft te zeggen islamitische kennis te hebben en zogenaamde kennis te hebben van de handel en wandel van de profeet? Als je dat laatste zou hebben dan zou je bovenstaande nooit getypt hebben en zou je weten dat de profeet gezegd dat je je zondes nooit mag openbaren na het tonen van berouw en je slechte dromen ook nooit mag vermelden. Gewoon een hele simpele basisprincipe die jij niet eens kent en ondertussen maar afgeven op Danube en zijn zogenaamde onkunde van de islam. Net zoals de profeet ook gezegd heeft, bedek je zondes! Dat is niet hypocriet, maar gewoon een veiligheid dat de profeet ons biedt. Als Allah onze zondes vergeeft, waarom zou je er dan nog mee te koop moeten lopen? Verder, alle profeten hebben een smeekgebede gedaan op aarde voor hun volk, behalve Mohammed. Hij zei: ik heb mijn smeekgebed bewaard voor het hiernamaals voor mijn islamitische gemeenschap opdat dit hun mag redden van het vuur en ik zal voor hen getuigen en alle moslims uit de hel halen.. tot er geen enkele meer overblijft.

Deleted Chaimae....Ik heb het al vaker tegen je verteld lieverd dat je dingen die je in vertrouwen verteld zijn NIET op het forum mag zetten. Als dat mag dan kunnen wij ook een boekje over jou open doen. En wacht nou maar even, straks krijg jij weer aandacht. Nu zijn we even met Danube bezig.
Fijn feest toegewenst, maar is je verloofde niet bij het feestje?

Groetjes.
Moderator.



Nou meid, ik ga lekker naar beneden...met mijn ouders en zusjes en broertjes feest vieren. Zoals het hoort. icon_wave.gif
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Danube .

Bericht door Dihya »

Circe, misschien moet je eens in hartje Hebron of Jerusalem kritiek gaan geven op het jodendom. Eens zien wat er dan met je gebeurt... kan je zeggen; dat het niet goed zal aflopen.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Danube .

Bericht door Dhana »

Danube schreef:
Dhana schreef:
Als ik stel dat het een feit is dat de gevangenissen procentueel gezien het meest bevolkt worden door moslims en dat schizofrenie vele malen vaker voorkomt onder de moslimbevolking ben ik een religieuze racist die alleen maar naroept wat andere van dat soort te vertellen hebben maar wat er hier staat is dan weer aardig en lief omdat er geen oproep tot moord in voorkomt.
Gevangenissen worden procentueel in sterkere mate bevolkt door allochtonen en mensen uit de onderlaag van de bevolking schizofrenie komt vaker voor bij sommige etnische groepen.

Met de islam heeft het weinig te maken en als je die koppeling in diskwalificerende zin tegen beter weten in wel legt kan je wel een verwijt van racisme worden gemaakt.
Wel even bij de les blijven, mijn beste. Waar het om ging is dat allah in de koran de kaffur uitmaakt voor zieken en meer dan van dat fraais en dat alleen gebaseerd op het feit dat ze ongelovig zijn. Jij vindt dat nogal meevallen omdat er in deze soera niet tot moord opgeroepen wordt. Als ik het echter waag iets van dezelfde strekking te zeggen over moslims heeft het ineens niets met de islam te maken. Moslims kunnen echter gerust in het absolute woord van hun god geloven die de kaffur van hetzelfde beschuldigt en die hetzelfde beweert en zelf niet anders doet dan discriminerende kreten uiten en dat dan nog zonder de basis van werkelijke feiten.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Danube .

Bericht door Manon »

Dihya schreef:Circe, misschien moet je eens in hartje Hebron of Jerusalem kritiek gaan geven op het jodendom. Eens zien wat er dan met je gebeurt... kan je zeggen; dat het niet goed zal aflopen.
volgens Danube is dat niet het geval hoor! want de joden zijn geen minderheid in Israel, dus mag je daar kritiek op leveren. Volgens Danube mag je enkel geen kritiek leveren op minderheden, zoals koloniserende nazi-duitsers tijdens WOII, of zoals koloniserende moslimkolonisten anno 2012.

Stel je voor dat we die mensen zouden gaan aanvallen ... beetje aan zelfontploffing gaan doen op de islamitische slachtvloeren enzo... allez, zoiets mag een kaffer toch niet doen nietwaar?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Danube .

Bericht door Dihya »

circe schreef:
Dihya schreef:Circe, misschien moet je eens in hartje Hebron of Jerusalem kritiek gaan geven op het jodendom. Eens zien wat er dan met je gebeurt... kan je zeggen; dat het niet goed zal aflopen.
volgens Danube is dat niet het geval hoor! want de joden zijn geen minderheid in Israel, dus mag je daar kritiek op leveren. Volgens Danube mag je enkel geen kritiek leveren op minderheden, zoals koloniserende nazi-duitsers tijdens WOII, of zoals koloniserende moslimkolonisten anno 2012.

Stel je voor dat we die mensen zouden gaan aanvallen ... beetje aan zelfontploffing gaan doen op de islamitische slachtvloeren enzo... allez, zoiets mag een kaffer toch niet doen nietwaar?
Oh, dus je geeft nog toe dat kritiek op jodendom of zionisme in Israel je kop kan kosten? Fraai democratisch landje is het toch he, kuchkuch.

Iedereen mag kritiek geven en leveren, zolang men daar maar niet in doorslaat en het op een nette wijze gebeurt. Maar goed, dat vind ik en ik ben niet iedereen...
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Danube .

Bericht door Dhana »

Dihya schreef:
Ja joh, jij hoort wel meer dingen. Gelukkig kennen we de islam geen christelijke toestanden als opbiechten en is het een plicht je zondes te bedekken en er met niemand meer over te praten na het tonen van berouw. Met niemand, dus ook je ouders niet. Verder is een moslim niet perfect, dit integenstelling tot de islam en vervalt de mens dagelijks in zondes. Als een mens geen zondes zou maken dan zou het ons vernietigen en vervangen voor een volk dat zondes maakt opdat Allah wilt en kan vergeven. Kortom, de ene onzin na het andere ben jij het aan het verkopen en dat durft te zeggen islamitische kennis te hebben en zogenaamde kennis te hebben van de handel en wandel van de profeet? Als je dat laatste zou hebben dan zou je bovenstaande nooit getypt hebben en zou je weten dat de profeet gezegd dat je je zondes nooit mag openbaren na het tonen van berouw en je slechte dromen ook nooit mag vermelden. Gewoon een hele simpele basisprincipe die jij niet eens kent en ondertussen maar afgeven op Danube en zijn zogenaamde onkunde van de islam. Net zoals de profeet ook gezegd heeft, bedek je zondes! Dat is niet hypocriet, maar gewoon een veiligheid dat de profeet ons biedt. Als Allah onze zondes vergeeft, waarom zou je er dan nog mee te koop moeten lopen? Verder, alle profeten hebben een smeekgebede gedaan op aarde voor hun volk, behalve Mohammed. Hij zei: ik heb mijn smeekgebed bewaard voor het hiernamaals voor mijn islamitische gemeenschap opdat dit hun mag redden van het vuur en ik zal voor hen getuigen en alle moslims uit de hel halen.. tot er geen enkele meer overblijft.

Deleted door M

Nou meid, ik ga lekker naar beneden...met mijn ouders en zusjes en broertjes feest vieren. Zoals het hoort. icon_wave.gif
[/quote]

We zullen maar zo denken dat het smeriger is wat er uit een mond kan komen dan dat er in gaat. En over zonden bedekken gesproken. Daar zijn ze in Marokko zo goed in dat buiten het huwelijk geboren kinderen aan de honden gevoerd worden. Dan toch maar liever je zonden opbiechten een een priester en menselijk bliiven.
Laatst gewijzigd door Dhana op vr okt 26, 2012 11:11 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Danube .

Bericht door Manon »

chaimae schreef:Gelukkig kennen we de islam geen christelijke toestanden als opbiechten en is het een plicht je zondes te bedekken en er met niemand meer over te praten na het tonen van berouw.
ik ben blij dat je inziet dat daar een wereld van verschil tussenzit.
Misschien even de gevolgen bekijken:

stilletjes zwijgen over je fouten, mislukkigen en teleurstellingenn, vooral niet eerlijk zijn en geen gevolgen trekken uit je foutieve gedrag dàt is dus jouw doelstelling?
Wat kom je dan hier in het westen doen, want wij LEREN uit onze fouten, wij trekken GEVOLGEN uit onze fouten en zij zorgen ervoor dat die fouten kunnen verbeterd worden....

wil je nu eens aub stante pede terug naar je geniepige zandbak verhuizen ipv hier te komen lurken aan de westerse uier die WIJ hebben gemaakt omdat WIJ leren uit onze fouten?

Heb je trouwens nog altijd geen job gevonden? of ga je enkel voor de westerse uitkering (wel gebaseerd op riba ! onthoud dat je dan naar de hel gaat).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Danube .

Bericht door Dihya »

Danube heeft gelijk als hij zegt dat islamfobie gevaarlijk kan zijn. Jullie maken het niet mee, maar ik heb meerdere dingen meegemaakt.

Samen met mijn moeder bekogeld (of poging tot) door wat smerige Surjojo's die orthodox christelijk zijn.
Mensen op straat of in de trein die engels tegen me praten of scheef Nederlands omdat ze denken dat ik geen Nederlands kan omdat ik een buitenlands uiterlijk heb.
In het vliegtuig van Londen naar Amsterdam werd ik constant door 2 PVV-stemmers die een gruwelijke hekel aan Marokkanen en de islam geduwd en ze hebben de hele rit gescholden, van islamitische slet tot aan kut makaak toe. De rest van de smerige woorden van deze gore tokkies bewaar ik maar. En niemand die in het vliegtuig wat ze, geen Nederlander die het voor me opnam, op 1 man na... maar die verpeste het ook door achteraf te zeggen: ik hoop dat jij je thuisvoelt hier in Nederland en voel je hier welkom. Waarop ik zei: ik ben hier geboren hoor...

Of in de trein een keer toen een vrouw langs moest met haar hand en ik wat opzij ging met mijn voeten omdat de gangpad zo smal was en dacht wat ruimte te maken voor haar en haar hond.. en ze ineens begon met: vieze moslim met hoofdoek, jij haat mijn hond he... iedereen omkijken, ik had geeneens een hoofddoek op, maar een minirokje en was hartstikke opgemaakt.. duidelijk een tokkie.

En zo zijn er nog wat gevallen.. en dat wordt alsmaar meer lijkt het.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Danube .

Bericht door Danube »

Hallo Tokyo schreef:
Danube schreef:
Hallo Tokyo schreef:

Als je dit dan allemaal al zo goed weet snap ik niet dat je op je welbekende manier om een goede wetenschappelijke bron begint te zeiken betreffende India en de Hindoekoesj en het alom bekende feit dat dat moslim gespuis waarmee jij zo sympathiseert mijlenver de kop uitsteekt betreffende grootschalige moordpartijen overal ter wereld...
Die laatste conclusie wordt niet door het onderzoek van Koenraad Elst gedragen.
Je meent het? Nee dat is de algehele conclusie betreffende de wereldwijde moordpartijen gepleegd door het gespuis dat jij tracht uit de wind te houden...je spitsvondigheden beginnen enigszins sleets te worden......
Ik zie je concrete verwijzing naar het werk van Koenraad Elst graag tegemoet. Je roept maar wat en je onderbouwt helemaal niets.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Danube .

Bericht door Dihya »

circe schreef:
chaimae schreef:Gelukkig kennen we de islam geen christelijke toestanden als opbiechten en is het een plicht je zondes te bedekken en er met niemand meer over te praten na het tonen van berouw.
ik ben blij dat je inziet dat daar een wereld van verschil tussenzit.
Misschien even de gevolgen bekijken:

stilletjes zwijgen over je fouten, mislukkigen en teleurstellingenn, vooral niet eerlijk zijn en geen gevolgen trekken uit je foutieve gedrag dàt is dus jouw doelstelling?
Wat kom je dan hier in het westen doen, want wij LEREN uit onze fouten, wij trekken GEVOLGEN uit onze fouten en zij zorgen ervoor dat die fouten kunnen verbeterd worden....

wil je nu eens aub stante pede terug naar je geniepige zandbak verhuizen ipv hier te komen lurken aan de westerse uier die WIJ hebben gemaakt omdat WIJ leren uit onze fouten?

Heb je trouwens nog altijd geen job gevonden? of ga je enkel voor de westerse uitkering (wel gebaseerd op riba ! onthoud dat je dan naar de hel gaat).
Wat kan mij het schelen wat het westen doet? Ik ben islamitisch en houd me dus aan de islamitische geboden. En dat gaat prima in combinatie met het wonen in het westen en de westerse regels respecteren. Of wil je soms dat ik mijn cultuur en religie overboord gooi? Is dat integratie volgens jullie? Nou, nooit dat ik me dan integreer. Ik kan prima het beste van 2 werelden combineren, dat hoef jij niet voor mij te bepalen.

Ik heb een baan ja.. en lieve schat, ik wil niet veel zeggen maar ik heb een hogere diploma dan jij... dus ik beteken meer voor Europa dan jij en lever dus ook meer in. Grappig dat jij dan zegt dat ik terug moet.. ga jij maar lekker terug joh.
Laatst gewijzigd door Dihya op vr okt 26, 2012 11:15 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Danube .

Bericht door Dhana »

Dihya schreef:Danube heeft gelijk als hij zegt dat islamfobie gevaarlijk kan zijn. Jullie maken het niet mee, maar ik heb meerdere dingen meegemaakt.

Samen met mijn moeder bekogeld (of poging tot) door wat smerige Surjojo's die orthodox christelijk zijn.
Mensen op straat of in de trein die engels tegen me praten of scheef Nederlands omdat ze denken dat ik geen Nederlands kan omdat ik een buitenlands uiterlijk heb.
In het vliegtuig van Londen naar Amsterdam werd ik constant door 2 PVV-stemmers die een gruwelijke hekel aan Marokkanen en de islam geduwd en ze hebben de hele rit gescholden, van islamitische slet tot aan kut makaak toe. De rest van de smerige woorden van deze gore tokkies bewaar ik maar. En niemand die in het vliegtuig wat ze, geen Nederlander die het voor me opnam, op 1 man na... maar die verpeste het ook door achteraf te zeggen: ik hoop dat jij je thuisvoelt hier in Nederland en voel je hier welkom. Waarop ik zei: ik ben hier geboren hoor...

Of in de trein een keer toen een vrouw langs moest met haar hand en ik wat opzij ging met mijn voeten omdat de gangpad zo smal was en dacht wat ruimte te maken voor haar en haar hond.. en ze ineens begon met: vieze moslim met hoofdoek, jij haat mijn hond he... iedereen omkijken, ik had geeneens een hoofddoek op, maar een minirokje en was hartstikke opgemaakt.. duidelijk een tokkie.

En zo zijn er nog wat gevallen.. en dat wordt alsmaar meer lijkt het.
Je moet niet zeuren. Jouw hoofd zit tennminste nog op je nek.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Danube .

Bericht door Dihya »

Ja joh Dhana... als er iemand is die smerig is dan ben jij dat wel. Dat is duidelijk nu.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Danube .

Bericht door Ariel »

Dihya schreef:Danube heeft gelijk als hij zegt dat islamfobie gevaarlijk kan zijn. Jullie maken het niet mee, maar ik heb meerdere dingen meegemaakt.
Spoiler! :
Samen met mijn moeder bekogeld (of poging tot) door wat smerige Surjojo's die orthodox christelijk zijn.
Mensen op straat of in de trein die engels tegen me praten of scheef Nederlands omdat ze denken dat ik geen Nederlands kan omdat ik een buitenlands uiterlijk heb.
In het vliegtuig van Londen naar Amsterdam werd ik constant door 2 PVV-stemmers die een gruwelijke hekel aan Marokkanen en de islam geduwd en ze hebben de hele rit gescholden, van islamitische slet tot aan kut makaak toe. De rest van de smerige woorden van deze gore tokkies bewaar ik maar. En niemand die in het vliegtuig wat ze, geen Nederlander die het voor me opnam, op 1 man na... maar die verpeste het ook door achteraf te zeggen: ik hoop dat jij je thuisvoelt hier in Nederland en voel je hier welkom. Waarop ik zei: ik ben hier geboren hoor...

Of in de trein een keer toen een vrouw langs moest met haar hand en ik wat opzij ging met mijn voeten omdat de gangpad zo smal was en dacht wat ruimte te maken voor haar en haar hond.. en ze ineens begon met: vieze moslim met hoofdoek, jij haat mijn hond he... iedereen omkijken, ik had geeneens een hoofddoek op, maar een minirokje en was hartstikke opgemaakt.. duidelijk een tokkie.
En zo zijn er nog wat gevallen.. en dat wordt alsmaar meer lijkt het.
Vind je het erg dat ik niet niet geloof. jij bent nog niet gestikt in je eerste leugen, dus ik neem dit verhaal met een kilo zout.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Danube .

Bericht door Dihya »

Ariel, of mij het kan schelen? Jij wilt het niet geloven want jij gelooft alleen de verhalen die andersom gaan... die neem je gelijk voor zoete koek aan omdat die in je straatje passen... de verhalen die niet in jouw straatje passen ach die zullen vast verzonnen zijn. Zieke geest.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Danube .

Bericht door Manon »

Dihya schreef: Wat kan mij het schelen wat het westen doet? Ik ben islamitisch en houd me dus aan de islamitische geboden. En dat gaat prima in combinatie met het wonen in het westen en de westerse regels respecteren. Of wil je soms dat ik mijn cultuur en religie overboord gooi? Is dat integratie volgens jullie? Nou, nooit dat ik me dan integreer. Ik kan prima het beste van 2 werelden combineren, dat hoef jij niet voor mij te bepalen.

Ik heb een baan ja.. en lieve schat, ik wil niet veel zeggen maar ik heb een hogere diploma dan jij... dus ik beteken meer voor Europa dan jij en lever dus ook meer in. Grappig dat jij dan zegt dat ik terug moet.. ga jij maar lekker terug joh.
Je komt hier dus zuiver paratiseren. Zo kennen we de echte muzelmaanse ideologie. Al eens bij stilgestaan hoeveel bloeiende maatschappijen jullie al om zeep hebben geholpen en leeggezogen zoals een spin in haar web?

Ik denk niet dat jij nog maar énig idee hebt over welk diploma ik beschik. Ik weet wèl dat jij hier al 27 cursussen hebt gevolgd, al negen keer verkracht werd door neven en vrienden, al drie abortussen hebt gepleegd, zeven keer als anchorvrouw werd aangenomen bij Al Jazeerah en nu waarschijnlijk al een derde huwelijk achter de rug hebt. Flink hoor!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Danube .

Bericht door Danube »

circe schreef:
maar owee als je iets over ISLAM durft zeggen in dit land, want dàt is racisme en dus VERBOTEN door de anti-racismewetten. Dan heb je een geestelijke aandoening die "fobie" wordt genoemd.

Dus beetje zoals je het nazisme mag bekritizeren zolang het over Duitsland gaat, maar owee owee als je de hier wonenden nazi's of collabolateurs wil bekritizeren... dan ben je racist en heb je een nazifobie....

Heb ik je goed begrepen zo?
In dit land worden moslims in Tweede kamer uitgekafferd voor stemvee met kopvodden en wordt in strijd met de Grondwet bepleit de Koran en het bouwen van moskeeën te verbieden. Op dit forum wordt bepleit halal-voedsel zodanig te modificeren dat moslims onvruchtbaar worden zonder dat ook maar iemand bezwaar maakt.

Er wordt hier niks 'verboten', het meest weerzinwekkende racisme is hier schering en inslag en geen rechter die je een strobreed in de weg legt.

Kom onder je tegel vandaan en kijk hoe het gaat in de echte wereld, zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Danube .

Bericht door Hallo Tokyo »

Hallo Tokyo schreef:
Danube schreef:
Hallo Tokyo schreef:

Als je dit dan allemaal al zo goed weet snap ik niet dat je op je welbekende manier om een goede wetenschappelijke bron begint te zeiken betreffende India en de Hindoekoesj en het alom bekende feit dat dat moslim gespuis waarmee jij zo sympathiseert mijlenver de kop uitsteekt betreffende grootschalige moordpartijen overal ter wereld...
Die laatste conclusie wordt niet door het onderzoek van Koenraad Elst gedragen.
Je meent het? Nee dat is de algehele conclusie betreffende de wereldwijde moordpartijen gepleegd door het gespuis dat jij tracht uit de wind te houden...je spitsvondigheden beginnen enigszins sleets te worden......
Ik zie je concrete verwijzing naar het werk van Koenraad Elst graag tegemoet. Je roept maar wat en je onderbouwt helemaal niets.
Vraag: Als het bij de islam echt om wereldheerschappij gaat, hoe komt het dan dat wij altijd veel meer van hen gedood hebben dan zij van ons?

Antwoord: Tot nu toe hebben islamitische strijders ongeveer 270 miljoen mensen gedood. Dat zijn meer dan ieder individu, ieder land, iedere groepering of ieder wereldrijk in de geschiedenis heeft gedood. Veel meer. Op de tweede plaats staat het communistische China, dat 77 miljoen mensen heeft gedood.

De tranen van de Jihad

Deze cijfers zijn slechts een grove schatting van de dode niet-moslims door de politieke daad van de Jihad.
Afrika
Thomas Sowell (“Race and Culture”, BasicBooks, 1994, pagina 188) schat, dat er 11 miljoen slaven via de Atlantische Oceaan warden gedeporteerd en 14 miljoen werden naar de islamitische staten van Noord-Afrika en het Midden-Oosten gestuurd. Voor iedere gevangen slaaf moesten vele anderen sterven. De schattingen van deze bijkomende schade lopen uiteen.
De beroemde missionaris David Livingstone schatte, dat er voor iedere slaaf die een plantage bereikte 5 anderen in een daaraan voorafgaand gevecht werden gedood of door ziektes stierven of door gebrek in het verloop van de daaropvolgende deportaties (Missiecomité Presbyteriaanse vrouwen, David Livingstone, pagina 62, 1888). Diegenen, die werden achtergelaten, waren heel jong, zwak, ziek of oud.
Ze stierven spoedig, omdat hun belangrijkste verzorgers gedood of tot slaaf gemaakt werden. Dus, voor 25 miljoen slaven, die op de markt werden aangeboden, hebben we een geschat sterftecijfer van ongeveer 120 miljoen mensen. De islam bezat het monopolie op de slavenhandel in Afrika.
120 miljoen Afrikanen
Christenen
Het aantal christelijke martelaars van de islam ligt bij 9 miljoen (David B. Barrett, Todd M. Johnson, World Christian Trends AD 30 – AD 2200, William Carey Library, 2001, pagina 230, tabel 4 – 10). Een grove schatting van Raphael Moore in “De geschiedenis van Klein-Azië” ligt bij 50 miljoen doden in oorlogen door de Jihad. Wanneer men dus de Afrikaanse christenen meerekent die in de 20e eeuw werden gedood, dan hebben we:
60 miljoen christenen
Hindoes
Koenard Elst schat in zijn boek “Negationism in India” dat er 80 miljoen Hindoes in de totale Jihad tegen India werden gedood (Koenard Elst, “Negationism in India”, Voice of India, New Delhi, 2002, pagina 34). Het land India is tegenwoordig half zo groot als het historische India, door de Jihad. De bergen in de buurt van India werden Hindoekoesj genoemd, dat betekent de “brandstapel van de Hindoes”.
80 miljoen Hindoes
Boeddhisten
De Boeddhisten hebben de historie van de oorlog nergens opgeschreven of bewaard. Vergeet niet, dat het in de Jihad alleen aan christenen en Joden was toegestaan om als dhimmi´s (slaven van de islam) te overleven; alle anderen moesten zich bekeren of sterven.
De Jihad doodde de boeddhisten in Turkije, in Afghanistan, langs de Zijderoute en in India. Het totale aantal bedraagt grof geschat 10 miljoen (David B. Barrett, Todd M. Johnson, World Christian Trends AD 30 – AD 2200, William Carey Library, 2001, pagina 230, tabel 4 – 10).
10 miljoen Boeddhisten
Joden
Merkwaardig genoeg waren er niet genoeg gedode Joden in de Jihad om het totale aantal van de vernietiging significant te laten stijgen. De jihad in Arabië was 100% effectief, maar de cijfers lagen in de duizenden, niet in de miljoenen.
Daarna onderwierpen de Joden zich en werden dhimmi´s (dienaren of tweederangs burgers) van de islam en bezaten geen geografische macht meer.
Dit resulteert in een grove schatting van ongeveer 270 miljoen mensen, die door de Jihad werden gedood.

:roll:
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Danube .

Bericht door Danube »

circe schreef:
Ik denk niet dat jij nog maar énig idee hebt over welk diploma ik beschik. Ik weet wèl dat jij hier al 27 cursussen hebt gevolgd, al negen keer verkracht werd door neven en vrienden, al drie abortussen hebt gepleegd, zeven keer als anchorvrouw werd aangenomen bij Al Jazeerah en nu waarschijnlijk al een derde huwelijk achter de rug hebt. Flink hoor!
Islamofobie is inderdaad een ziekte.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Danube .

Bericht door Danube »

Hallo Tokyo schreef: Dit resulteert in een grove schatting van ongeveer 270 miljoen mensen, die door de Jihad werden gedood.



Ik vroeg om concrete verwijzingen naar het werk van Koeraad Elst, niet 'grove schattingen' van een zieke site waar ze de naam van de man nog niet eens correct kunnen spellen.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Danube .

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Vind je het erg dat ik niet niet geloof. jij bent nog niet gestikt in je eerste leugen, dus ik neem dit verhaal met een kilo zout.
Ariël is ook weer uit de veren en komt binnen met een sterke inhoudelijke bijdrage.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Danube .

Bericht door Hallo Tokyo »

Danube schreef:
Hallo Tokyo schreef: Dit resulteert in een grove schatting van ongeveer 270 miljoen mensen, die door de Jihad werden gedood.



Ik vroeg om concrete verwijzingen naar het werk van Koeraad Elst, niet 'grove schattingen' van een zieke site waar ze de naam van de man nog niet eens correct kunnen spellen.

Ik heb gegoogled op Koeraad Elst maar kon niets vinden troll.


icon_wave.gif
Gesloten