me even voorstellen...

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
manfred
Berichten: 117
Lid geworden op: di okt 30, 2012 11:24 pm

me even voorstellen...

Bericht door manfred »

Wel, hallo allemaal, ik ben Manfred van de andere forum. Ik heb met met Ariel, en we dachten dat het Nederlandse forum ook een update nodig heeft.

Want ik heb onlangs de update voor het andere forum, kon ik nu breng dit forum om de neusesten alsof, je zei juist is.

Indien mogelijk, zou ik dat doen op dinsdagmorgen ...(6.11.2012)

Dit betekent dat het forum niet bereikbaar gedurende ongeveer twee uur, ongeveer 9 tot 11 uur.

Als je zei niet goed is, maar het zegt mij, en ik probeerde op een ander tijdstip.

Sorry voor mijn slechte, schokkende Nederlandse...

All the best
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: me even voorstellen...

Bericht door Schepsel »

Hallo Manfred icon_e_smile.gif
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: me even voorstellen...

Bericht door Ariel »

Hoi Manfred.... icon_thumbup.gif
Ik versta je hoor. Ik ga maar even in het Hollands door.

Voor onze leden, jullie zullen het wel begrepen hebben, maar Manfred is zo lief om ons forum te upgraden. Manfred is moderator op internationaal, en daar heeft hij het forum ook weer up to date gebracht.

Dinsdag is wat mij betreft goed Manfred. How many time do you need. One week? icon_e_biggrin.gif
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: me even voorstellen...

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:Hoi Manfred.... icon_thumbup.gif
Ik versta je hoor. Ik ga maar even in het Hollands door.

Voor onze leden, jullie zullen het wel begrepen hebben, maar Manfred is zo lief om ons forum te upgraden. Manfred is moderator op internationaal, en daar heeft hij het forum ook weer up to date gebracht.

Dinsdag is wat mij betreft goed Manfred. How many time do you need. One week? icon_e_biggrin.gif

Goed lezen, Ariel. Er staat twee uur.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: me even voorstellen...

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:

Goed lezen, Ariel. Er staat twee uur.
I know sweetheart, maar beloven en geven zijn twee dingen. Ik ben nog niet bekomen van de tegenvallende belofte van Mark R. Ik vertrouw nu niemand meer.

Nee hoor :lol: Grapje. Ik heb alle vertrouwen in Manfred. Ik plaag alleen maar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: me even voorstellen...

Bericht door Ozes »

Hoi Manfred, leuk dat je hier langskomt. Ik vraag wel: geef het forum aub geen donkere achtergrond ^^
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
manfred
Berichten: 117
Lid geworden op: di okt 30, 2012 11:24 pm

Re: me even voorstellen...

Bericht door manfred »

Hoe zit het met een paarse achtergrond met groene strepen en rode tekst? icon_think.gif

Sorry, je hebt niet van de donkere achtergrond ... zal ik dit veranderen terug?

De update zal niet veranderen de achtergrond. Echter, ik kan er wat keuzes voor de achtergrond, als mensen dat soort ..

Eerlijk gezegd, moet het allemaal worden afgewerkt in ongeveer twee uur ... (Touch hout)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: me even voorstellen...

Bericht door Dhana »

manfred schreef:Hoe zit het met een paarse achtergrond met groene strepen en rode tekst? icon_think.gif

Sorry, je hebt niet van de donkere achtergrond ... zal ik dit veranderen terug?

De update zal niet veranderen de achtergrond. Echter, ik kan er wat keuzes voor de achtergrond, als mensen dat soort ..

Eerlijk gezegd, moet het allemaal worden afgewerkt in ongeveer twee uur ... (Touch hout)

Ik zou het ook echt aardig vinden als we ons oude aantal smilies weer terug kregen. Als dat niet al te veel tijd kost tenminste.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: me even voorstellen...

Bericht door Ozes »

Ik heb het op forum09 al voor mijzelf terug verandert, maar ik denk als je dat de standaard maakt, dat vooral veel nieuwe leden weglopen omdat het erg lastig te lezen is.

Hoezo moet het binnen twee uur af?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
manfred
Berichten: 117
Lid geworden op: di okt 30, 2012 11:24 pm

Re: me even voorstellen...

Bericht door manfred »

Ok, ik zal terugkeren de stijl van de oude morgen ...

Sorry, maar terwijl de update wordt uitgevoerd, moet het forum offline gaan, omdat veel systeembestanden worden overschreven. Als ze in gebruik zijn, dat werkt niet.

Het duurde een eeuwigheid om de laatste tijd af ...

Over de smilies, kan ik installeren alle degenen van het andere forum hier, maar een beheerder die goed kan spreken Nederlands heeft het wijzigen van de tekst. (Het is allemaal in het Engels)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: me even voorstellen...

Bericht door Ozes »

Is goed, bedankt voor al het werk Manfred
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: me even voorstellen...

Bericht door Dhana »

Hartelijk dank voor al je moeite, Manfred. En leuk om je eens hier tegen te komen. Ik heb diep respect voor al je vrijwillige inzet voor dit forum.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: me even voorstellen...

Bericht door Manon »

Dankjewel Manfred.
Bedankt voor de inzet.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: me even voorstellen...

Bericht door Ariel »

Manfred komt onze oude smilies terug brengen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: me even voorstellen...

Bericht door Ariel »

Thank you Manfred, for bringing our smilies back :greeting2:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
manfred
Berichten: 117
Lid geworden op: di okt 30, 2012 11:24 pm

Re: me even voorstellen...

Bericht door manfred »

Mijn excuses voor de onderbreking eerder. De software-update is nu voltooid.
Als u merkt dat er iets onverwachts, of niet goed werkt, kunt u wijzen het uit aan mij en ik zal proberen om het te repareren ...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: me even voorstellen...

Bericht door Ariel »

Wow!!!! I am flabbergasted. :razz: You have done it. I thought you still had to update the forum.

Thank you very very much Manfred. I could never have done it. :applause:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: me even voorstellen...

Bericht door Ozes »

Thanks again for helping out Manfred
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: me even voorstellen...

Bericht door Schepsel »

Many thanks! That was quick, could anyone enlighten me on what exactly has changed?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: me even voorstellen...

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef:Many thanks! That was quick, could anyone enlighten me on what exactly has changed?
Voor de gebruiker niet veel behalve dat bovenaan het forum de "Toon ongelezen berichten en Toon nieuwe berichten nu anders om staan. Dat is even wennen als je de nieuwe berichten wil lezen, want uit gewoonte klik je dan de ongelezen berichten aan. Tenminste, ik moet daar een beetje aan wennen.
Maar de phpBB-installatie is nu up-to-date. We hebben nu 3.0.11 terwijl we al jaren 3.0.4 hadden.

Het beheerders paneel is iets anders, maar daar hebben jullie geen last van, en voor de moderators valt het ook enorm mee.

En verder weet ik niet wat ik er meer van kan zeggen. Ik denk dat we nu wel weer beter beschermd zijn . We hebben onze oude jas uitgedaan, en een nieuwe aangetrokken.

Misschien dat Numan het beter kan uitleggen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: me even voorstellen...

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:
Schepsel schreef:Many thanks! That was quick, could anyone enlighten me on what exactly has changed?
Voor de gebruiker niet veel behalve dat bovenaan het forum de "Toon ongelezen berichten en Toon nieuwe berichten nu anders om staan. Dat is even wennen als je de nieuwe berichten wil lezen, want uit gewoonte klik je dan de ongelezen berichten aan. Tenminste, ik moet daar een beetje aan wennen.
Maar de phpBB-installatie is nu up-to-date. We hebben nu 3.0.11 terwijl we al jaren 3.0.4 hadden.

Het beheerders paneel is iets anders, maar daar hebben jullie geen last van, en voor de moderators valt het ook enorm mee.

En verder weet ik niet wat ik er meer van kan zeggen. Ik denk dat we nu wel weer beter beschermd zijn . We hebben onze oude jas uitgedaan, en een nieuwe aangetrokken.

Misschien dat Numan het beter kan uitleggen.

Ariel, als ik " actieve onderwerpen" aanklik, kom ik de zoekfunctie terecht.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: me even voorstellen...

Bericht door Ariel »

Daar heb ik geen last van. Zjn er meer mensen die daar last van hebben?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: me even voorstellen...

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:Daar heb ik geen last van. Zjn er meer mensen die daar last van hebben?
Is al opgelost.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie