Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door King George »

Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!
Door: Redactie; 18/10/12, 00:14; bron: AP


Afbeelding
© Thinkstock.


In Egypte is een lerares haar boekje te buiten gegaan door twee 12-jarige leerlingen het haar af te knippen. De leerlingen weigerden een hoofddoekje te dragen in de klas. Dat heeft de vader van één van de meisjes woensdag tegen AP gezegd.

De gouveneur van de Egyptisache provincie Luxor, waar het incident plaatsvond, spreekt van een schaamteloze actie en zegt dat de lerares is overgeplaatst naar een andere school. Maar volgens mensenrechtengroeperingen in Egypte gaat dat niet ver genoeg. Zij zeggen dat dit soort acties wordt gerechtvaardigd door de opkomst van Islamitische groeperingen als de Moslimbroeders.

Volgens de vader van één van de leerlingen moesten de meiden twee uur lang met de handen boven hun hoofd staan. Daarna werd hun haar afgeknipt. Hij heeft een klacht ingediend.

De lerares heeft in de Egyptische krant al-Ahram verklaard dat er 'slechts twee centimeter af is gegaan'. Ze had de meiden herhaaldelijk gewaarschuwd dat ze het haar af zou knippen als ze geen hoofddoekje zouden gaan dragen. Een andere leerling overhandigde de lerares vervolgens een schaar en vroeg haar om haar dreigement uit te voeren.


de Volkskrant
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door Dhana »

Mogen wij dat nu ook gaan doen met een lichaamsdelen van hitsige jochies van Noord-Afrikaanse afkomst onder te titel: "Geen seksuele zelfbeheersing? Dan de schaar erin!"?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door Ali Yas »

In Egypte is een lerares haar boekje te buiten gegaan door twee 12-jarige leerlingen het haar af te knippen. (...) dat er 'slechts twee centimeter af is gegaan'.
Dit kan alleen maar allebei waar zijn als de meisjes lange stekels hadden. 8)
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door Danube »

Dhana schreef:Mogen wij dat nu ook gaan doen met een lichaamsdelen van hitsige jochies van Noord-Afrikaanse afkomst onder te titel: "Geen seksuele zelfbeheersing? Dan de schaar erin!"?
Dhana toont ons haar begrip van beschaving.

:rolleyes:
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door mercator »

Danube schreef: Dhana toont ons haar begrip van beschaving.
Nee ze denkt gewoon logisch na, iets wat moslims en hun vriendjes beter ook s zouden proberen. De kopvod dient om moslim mannetjes niet op hitsige gedachten te brengen. Dus kan je die ook uitsluiten door de mannetjes te castreren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door Hallo Tokyo »

mercator schreef:
Danube schreef: Dhana toont ons haar begrip van beschaving.
Nee ze denkt gewoon logisch na, iets wat moslims en hun vriendjes beter ook s zouden proberen. De kopvod dient om moslim mannetjes niet op hitsige gedachten te brengen. Dus kan je die ook uitsluiten door de mannetjes te castreren.

Precies, en het reduceert de moslimpopulatie wereldwijd wat broodnodig is.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door Danube »

Hallo Tokyo schreef:
mercator schreef:
Danube schreef: Dhana toont ons haar begrip van beschaving.
Nee ze denkt gewoon logisch na, iets wat moslims en hun vriendjes beter ook s zouden proberen. De kopvod dient om moslim mannetjes niet op hitsige gedachten te brengen. Dus kan je die ook uitsluiten door de mannetjes te castreren.

Precies, en het reduceert de moslimpopulatie wereldwijd wat broodnodig is.

Mercator en droef vinden elkander weer in hun plannen voor geleidelijke genocide.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door Hallo Tokyo »

Hallo Tokyo schreef:
mercator schreef:
Danube schreef: Dhana toont ons haar begrip van beschaving.
Nee ze denkt gewoon logisch na, iets wat moslims en hun vriendjes beter ook s zouden proberen. De kopvod dient om moslim mannetjes niet op hitsige gedachten te brengen. Dus kan je die ook uitsluiten door de mannetjes te castreren.
Precies, en het reduceert de moslimpopulatie wereldwijd wat broodnodig is.

Mercator en droef vinden elkander weer in hun plannen voor geleidelijke genocide.

Genocide? Geboortebeperking voor genetisch afval zal je bedoelen...
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door Danube »

Hallo Tokyo schreef:

Genocide? Geboortebeperking voor genetisch afval zal je bedoelen...
Ik begreep je goed hoor.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door mercator »

Hallo Tokyo schreef: Genocide? Geboortebeperking voor genetisch afval zal je bedoelen...
Hoe geboortebeperking een vorm van genocide kan zijn ontsnapt me helemaal. Ik neem aan dat Danube al mistens 15 stuks jong links gehersenspoeld gebroed heeft rondlopen want anders pleegde hij genocide :lol: !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door mercator »

Hallo Tokyo schreef: Precies, en het reduceert de moslimpopulatie wereldwijd wat broodnodig is.
Zonder Westerse know how en medische voorzieningen zouden de moslims al lang uitgestorven zijn van honger en ellende. Dus mag er gerust wat compensatie zijn door hun broedprogramma nu op dit moment wat in te perken. Je zou het ook van de vrije wil kunnen laten afhangen: jullie krijgen wapens om mee te spelen op voorwaarde van sterilisatie. Zo vloeit er dan nog een beetje geld terug van Z naar N .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door Danube »

mercator schreef:
Hallo Tokyo schreef: Precies, en het reduceert de moslimpopulatie wereldwijd wat broodnodig is.
Zonder Westerse know how en medische voorzieningen zouden de moslims al lang uitgestorven zijn van honger en ellende. Dus mag er gerust wat compensatie zijn door hun broedprogramma nu op dit moment wat in te perken. Je zou het ook van de vrije wil kunnen laten afhangen: jullie krijgen wapens om mee te spelen op voorwaarde van sterilisatie. Zo vloeit er dan nog een beetje geld terug van Z naar N .
Zoals eerder gezegd, het is niet vreemd dat er op gezette tijden idioten zijn die dit soort voorstellen doen. Verontrustender is dat deze idioten op dit forum op algemene instemming kunnen rekenen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door Manon »

Zoals eerder gezegd, het is niet vreemd dat er op gezette tijden idioten zijn die dit soort voorstellen doen. Verontrustender is dat deze idioten op dit forum op algemene instemming kunnen rekenen.
Ik neem aan dat het broedprogramma van communistisch china wèl op je goedkeuring kan rekenen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door mercator »

circe schreef: Ik neem aan dat het broedprogramma van communistisch china wèl op je goedkeuring kan rekenen?
Met dit verschil dan nog dat de 1 kind politiek van de Chinese communisten werd opgelegd terwijl mijn sterilisatieprogramma van moslims op geheel vrijwillige basis is. Mss zijn de moslim vrouwtjes wel helemaal opgetogen als Achmed lief haar niet elk jaar insemineert. In ruil krijgt hy dan van ons een mooi machinegeweer, dat is OOK mannelijk.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door Danube »

circe schreef:
Zoals eerder gezegd, het is niet vreemd dat er op gezette tijden idioten zijn die dit soort voorstellen doen. Verontrustender is dat deze idioten op dit forum op algemene instemming kunnen rekenen.
Ik neem aan dat het broedprogramma van communistisch china wèl op je goedkeuring kan rekenen?
Nee, maar jij verzet je niet tegen het gedwongen steriliseren van moslims?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door Dhana »

Danube schreef:
circe schreef:
Zoals eerder gezegd, het is niet vreemd dat er op gezette tijden idioten zijn die dit soort voorstellen doen. Verontrustender is dat deze idioten op dit forum op algemene instemming kunnen rekenen.
Ik neem aan dat het broedprogramma van communistisch china wèl op je goedkeuring kan rekenen?
Nee, maar jij verzet je niet tegen het gedwongen steriliseren van moslims?

Zolang moslims zich niet verzetten tegen genitiale verminking van miljoenen meisjes, zou ik zeggen wat is het verschil?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door Danube »

Dhana schreef:
Zolang moslims zich niet verzetten tegen genitiale verminking van miljoenen meisjes, zou ik zeggen wat is het verschil?
Verreweg de meeste moslims verzetten zich daar wel tegen. Is je dat niet bekend?

http://www.tegenvrouwenbesnijdenis.nl/c ... rkomst.asp
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Geen hoofddoekje? Dan de schaar erin!

Bericht door Dhana »

Danube schreef:
Dhana schreef:
Zolang moslims zich niet verzetten tegen genitiale verminking van miljoenen meisjes, zou ik zeggen wat is het verschil?
Verreweg de meeste moslims verzetten zich daar wel tegen. Is je dat niet bekend?

http://www.tegenvrouwenbesnijdenis.nl/c ... rkomst.asp

Voor zover ik zie, gaat het om een niet Islamitsche beweging die zich tegen vrouwenbesnijdenis verzet. Ik raak pas dan onder de indruk als imams in de moskees zich keren deze onmenselijkheden en moslims wereldwijd de straat op gaan. Dat kunnen ze immers ook als hun profeet "beledigd" wordt. Het is meer dan duidelijk dat de eer van een al 1400 jaar dode profeet van meer belang is dan menselijk leed.

Nu je toch zo goed bent in zoeken. Kan je niet eens proberen een Islamitische organisatie te vinden van moslims die zich inzetten voor het leed van niet-moslims, aangedaan door moslims?

Eigenlijk wel weer dom van me. De ervaring heeft me inmiddels geleerd dat je een meester bent in hget negeren van zaken die je toch niet kunt weerleggen. Dus een antwoord zal ik ongetwijfeld met Sint Juttemis krijgen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie