Danube

Ban voor Danube?

Ja
14
48%
Nee
15
52%
 
Totaal aantal stemmen: 29

Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Trol Danube

Bericht door Dhana »

Ik ben hem wel vermakelijk gaan vinden. Laat hem maar blijven. We hebben hier al zo lang geen echte moslim meer gehad die totaal buiten de werkelijkheid staat. Dan is een arrogante, speudointellectueel van Neerlands bodem een aardig alternatief.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Trol Danube

Bericht door mercator »

Ik ben zo wie zo tegen een ban om inhoudelijke redenen. Laat hem maar onzin vertellen, hij is niet de enige.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Trol Danube

Bericht door Manon »

ik heb JA BAN gestemd, maar ben niet echt vragende partij.

Ik heb mijn speeltje gehad en ging hem gewoon op negeren zetten.

Dus de 14 JA stem is in feite neutraal.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Trol Danube

Bericht door Dhana »

Ik zal er maar mee voor de dag komen. Eigenlijk wil ik hem ook liever weg hebben maar ik ben eigenlijk bang als racistisch beschouwd te worden als ik daar eerlijk voor uit kom.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Trol Danube. Wie is dat eigenlijk? Alias?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik heb net zoals Mercator (twee handen op een buik) tegen gestemd. Iedere trol mag blijven. Het oordeel is aan de eindredactie om een bepaalde post of gedeelte ervan te verwijderen. Aangezien dat zelden of nooit gebeurd zit ik hier nog steeds. Ik beledig nooit iemand persoonlijk en daar gaat het om. Zo kun je rijkelijk met modder gooien. Ik wil toch ook geen honden verbieden omdat veel eigenaren zo'n beest maar klakkeloos op de stoep - liefst voor jouw deur - laten schijten en de rotzooi niet opruimen. De honden kunnen er niets aan doen, wel de mens. Dus die moet neergeschoten worden. Niet de hond!

Stoken in een goed huwelijk mag. Door stand te houden bewijst een goed huwelijk tegen het stoken door bijvoorbeeld trollen bestand te zijn. Want anders zou het geen echt goed huwelijk zijn. Wel een farce. Laat de trollen toch. Ik ben immune voor besmetting. Omdat ik gezond ben! icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Ozes »

Het maakt mij niet uit. Het is alsof je met iemand spreekt zonder korte termijn geheugen en de getrokken conclusies zijn vaak nogal vreemd, maar ik stoor me er niet aan. Als anderen hem graag weg willen, best, zo niet, ook best.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Trol Danube

Bericht door Dhana »

Ozes schreef:Het maakt mij niet uit. Het is alsof je met iemand spreekt zonder korte termijn geheugen en de getrokken conclusies zijn vaak nogal vreemd, maar ik stoor me er niet aan. Als anderen hem graag weg willen, best, zo niet, ook best.
Ik denk dat hij zelf de biezen al gepakt heeft.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Trol lafaard Danube

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dhana schreef:
Ik denk dat hij zelf de biezen al gepakt heeft.
Begrijpelijk. Het zij zo! icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Trol Danube

Bericht door King George »

Wat gaat het worden? Even de duimen omhoog of omlaag! :sheik: :turban:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Trol Danube

Bericht door Schepsel »

Ik weet het niet. Enkel als hij bewust zit te stoken of te trollen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Trol Danube

Bericht door Ali Yas »

Voor mij mag 'ie wel weg. Stoken, beledigen en liegen zijn zijn belangrijkste bezigheden hier. Ik heb er tabak van.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Danube »

Ali Yas schreef:Voor mij mag 'ie wel weg. Stoken, beledigen en liegen zijn zijn belangrijkste bezigheden hier. Ik heb er tabak van.
Je bedoelt dat je het inhoudelijk debat met mij moeilijk vindt?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Danube. Kent u hem? Ik niet.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Schepsel schreef:Ik weet het niet. Enkel als hij bewust zit te stoken of te trollen.
Een beetje 'trollen' mag toch wel? En wat is bewust stoken en trollen? Dat hangt toch voornamelijk van onszelf af, hoe je op hem reageert. Volgens mij heeft Danube geen onvertogen woord gebruikt. En het toepassen van het woord 'trol' kan hem juist gestimuleerd hebben om er nog een schepje bovenop te gooien. Dat zou ik ook hebben als ik zo'n compliment zou krijgen op een of ander moslimachtige site.

Blah blah blah. Geef die beste jongen dan geen response. Maar wees eens eerlijk, wie kan dat? En dan nog wat. kijk eens voor de aardigheid onderin bij de topic De Zoo. Dat is de ware afdeling voor trollengedoe. En wat valt mij op? Wij zitten allemaal gezellig in het eigen FFI Nederlands Café. Lang leve de gezelligheid. Positief denken!

Ober! Schenk nog eens in! Rondje van mij. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Danube. Kent u hem? Ik niet.

Bericht door mercator »

Volgens mij heeft Danube geen onvertogen woord gebruikt.
Dat klopt niet helemaal Hans. Hij heeft de eerbiedwaardige Mercator een idioot genoemd en dat is een soort godslastering die volgens de nieuwe VN regels bestraft moet worden. k Weet wel dat je daar begrip voor moet opbrengen, het is de klassieke zelfoverschatting van de pseudo- intellectueel, maar helemaal netjes is het toch niet.
Blah blah blah.
Ik heb ergens wel bewondering voor hem. Dag na dag en post na post dezelfde oudbakken linkse clichès spuien, exact zoals je ze volle 40 jaar geleden al in het linkse vormingstheater kon tegenkomen: je moet het maar doen! Als ik een analogie zou kunnen bedenken is het die van de alsmaar door ratelende Pakistaanse geitenhoedertjes in de Koran school.

Voor mij mag hij blijven want met vrije meningsuiting is het zoals met zwanger zijn: je kan dat niet een beetje zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Danube. Kent u hem? Ik niet. Straks in De Zoo te bezichtigen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Voor mij mag hij blijven want met vrije meningsuiting is het zoals met zwanger zijn: je kan dat niet een beetje zijn.
Godverdomme! Je had advocaat moeten zijn. Van Wilders, inplaats van Bram M. Dat proces had je binnen een dag winnend kunnen afsluiten. Van jou word ik vrolijk. Van huichelaars krijg ik zure oprispingen en braak neigingen. Dat is vooral tegenover de rechterlijke macht bij mij hetgeval. Wat een ongelooflijk huichelachtige kliek. :sly7:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Trol Danube

Bericht door mercator »

Danube schreef: Je bedoelt dat je het inhoudelijk debat met mij moeilijk vindt?
Het is wetenschappelijk bewezen dat zwarten intelligenter worden naarmate ze meer met blanken omgaan. Zonder exact te begrijpen wat de blanke bedoelt sijpelt er toch iets binnen dat hen later onderscheidt van de oorspronkelijke stamgenoten. Iets dergelijks kan met jou mss ook wel gebeuren: door gewoon lang genoeg met de FFI leden om te gaan komt er wellicht een vorm van zelfreflectie Wim:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door mercator op wo nov 14, 2012 10:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Danube »

mercator schreef:
Danube schreef: Je bedoelt dat je het inhoudelijk debat met mij moeilijk vindt?
Het is wetenschappelijk bewezen dat zwarten intelligenter worden naarmate ze meer met blanken omgaan. Zonder exact te begrijpen wat de blanke bedoelt sijpelt er toch iets binnen dat hen later onderscheid van de oorspronkelijke stamgenoten. Iets dergelijks kan met jou mss ook wel gebeuren: door gewoon lang genoeg met de FFI leden om te gaan komt er wellicht een vorm van zelfreflectie Wim:
Afbeelding
Ik heet geen Wim maar ik denk dat het mechanisme dat je beschrijft wel klopt, met de aantekening dat dit mes in de regel aan twee kanten snijdt.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Trol Danube

Bericht door mercator »

Danube schreef: Ik heet geen Wim maar ik denk dat het mechanisme dat je beschrijft wel klopt, met de aantekening dat dit mes in de regel aan twee kanten snijdt.
Met dit verschil dan dat jij hier voluit de kans krijgt om je te ontwikkelen. Op krapuul.nl was ik onmiddellijk geband want zoals het goede linksmensjes betaamt geloven ze daar niet in vrije meningsuiting :sheik:
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Danube. Kent u hem? Ik niet. Straks in De Zoo te bezicht

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:
Godverdomme! Je had advocaat moeten zijn. Van Wilders, inplaats van Bram M. Dat proces had je binnen een dag winnend kunnen afsluiten.
Ik ben niet zooo negatief over Moskowitz als jij, maar het is zo dat hij heel wat kansen heeft laten liggen tijdens het Wilders proces. Hij werd vnl. gered door het onpeilbaar lage niveau van de tegenpartij. Het grappige is nu net dat die linkse typetjes helemaal niet door hebben dat ze kakelen als kippen zonder kop. Vraag aan de eerste best linksmens-aan Danube bijv.-wat hij vindt van de prestaties van De Kreek, Stynen en dat manwijf en hij zal antwoorden dat ze het prima gedaan hebben :lol: .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Danube. Kent u hem? Ik niet.

Bericht door Schepsel »

'Hans van de Mortel' schreef:
Schepsel schreef:Ik weet het niet. Enkel als hij bewust zit te stoken of te trollen.
Een beetje 'trollen' mag toch wel? En wat is bewust stoken en trollen? Dat hangt toch voornamelijk van onszelf af, hoe je op hem reageert. Volgens mij heeft Danube geen onvertogen woord gebruikt. En het toepassen van het woord 'trol' kan hem juist gestimuleerd hebben om er nog een schepje bovenop te gooien. Dat zou ik ook hebben als ik zo'n compliment zou krijgen op een of ander moslimachtige site.

Blah blah blah. Geef die beste jongen dan geen response. Maar wees eens eerlijk, wie kan dat? En dan nog wat. kijk eens voor de aardigheid onderin bij de topic De Zoo. Dat is de ware afdeling voor trollengedoe. En wat valt mij op? Wij zitten allemaal gezellig in het eigen FFI Nederlands Café. Lang leve de gezelligheid. Positief denken!

Ober! Schenk nog eens in! Rondje van mij. icon_thumbup.gif
Ik vind m saai worden. Volgens mij heeft hij nu al zijn kunstjes al vertoond en ik ben niet zo onder de indruk moet ik zeggen. En als ie het niet meent verdient ie het ook nog.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Trol Danube

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
Je bedoelt dat je het inhoudelijk debat met mij moeilijk vindt?
Is er een normaal debat met jou mogelijk? Ik droom er wel eens van dat jij de linkse poep uit je ogen haalt en een realistische kijk op de wereld krijgt. Nou ja, wie weet kom je hier alleen maar om brave belastingbetalende burgers te pesten. Zou goed kunnen dat je een gemene karaktertrek hebt maar dat jij je net nog kan beheersen om niet crimineel te worden . Maar je moet je verkeerde energie wel kwijt, dus doe je dat op deze manier.
Wat betreft dromen, het blijkt dat je die kan vangen want in Zoetermeer wordt er een cursus gegeven over hoe je dromen vangt. Ik denk dat ik me aan ga melden. Zoetermeer is niet ver van mij vandaan. Is er nog iemand op dit forum die zin heeft om mee te gaan?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Trol Danube

Bericht door mercator »

Wel triest dat de echte moslims wegblijven en we nu genoegen moeten nemen met imitaties als Danube :cry: .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Trol Danube

Bericht door Pilgrim »

Van mij mag hij ophoepelen. Ik heb voor een ban gestemd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Trol Danube

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Van mij mag hij ophoepelen. Ik heb voor een ban gestemd.
Hoe kan je zo wreed zijn. Dat is al even confronterend als een moslim zijn boekje afpakken :lol: . Maar ik leg me neer bij de beslissing van de meerderheid. Dat gaat hier dan nog openlijk en eerlijk. Niet zoals bij de linkse en Islamitische fora, daar gebeurt het stiekem en meestal op initiatief van een paar bollebozen die niet tegen de waarheid kunnen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Trol Danube

Bericht door Hallo Tokyo »

Die troll hoopt op een ban, dan kan hij zich elders als een aap op de borst roffelen dat het inhoudelijke debat te veel was gevraagd voor de deelnemers hier, gewoon laten blijven dus die troll. Hij maakt zich slechts belachelijk.
Gesloten