Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door Ariel »

Vluchtelingenkamp in Osdorp moet weg

De tientallen uitgeprocedeerde asielzoekers in het tentenkamp in de Amsterdamse wijk Osdorp moeten hun demonstratie beëindigen. Burgemeester Eberhard van der Laan beraadt zich op een zorgvuldige vorm om het tentenkamp te ontruimen. Dit blijkt uit een brief die Van der Laan vandaag schreef aan de gemeenteraad.

De Amsterdamse burgemeester wil een zorgvuldige procedure doorlopen en de demonstranten de ruimte bieden het besluit eventueel voor te leggen aan de rechter. Volgens Van der Laan heeft de situatie in het kamp zijn grenzen bereikt.

Na gesprekken met de gemeenteraad op donderdag en een gesprek met staatssecretaris Fred Teeven later deze week wil Van der Laan een definitief besluit nemen.

http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINN ... -weg.dhtml
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52150
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door Mahalingam »

Het gevecht over de illegalen is onder de tafel al begonnen.
De eerste schop werd gegeven door Samsom.
Teeven houdt optie celstraf illegalen open – uitspraak Samsom voorbarig
Samsom zei vorige week op een partijbijeenkomst in Utrecht dat illegaliteit niet als misdrijf, maar als overtreding zal worden bestraft. Dat betekent dat het als lichter vergrijp zou gelden, waarvoor illegalen niet voor de rechter zouden hoeven komen. Samsom zei ook dat de strafbaarstelling van illegaliteit vooral een symbolische maatregel is.[...]
In het regeerakkoord hebben VVD en PvdA afgesproken dat illegaal verblijf in Nederland strafbaar wordt gesteld. De manier waarop dat moet gebeuren is niet uitgewerkt. Wel staat vast dat geen sprake kan zijn van medeplichtigheid: mensen en bedrijven die hulp bieden aan illegalen, kunnen daar geen straf voor krijgen.
Onderduikers helpen mag dus door het naoorlogse verzet.
Teeven zegt: “Ik heb nog in beraad op welke manier we illegaliteit gaan bestraffen.”
http://www.nrc.nl/nieuws/2012/11/06/tee ... voorbarig/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door Ariel »

'Handreiking' Teeven asielzoekers tentenkamp


Asielzoekers die in tentenkampen in Amsterdam en Den Haag bivakkeren, kunnen onderdak krijgen, als ze zich bekendmaken en aan hun terugkeer meewerken.

Asielzoekers die zich bekendmaken en in een toelatingsprocedure zitten, krijgen zelfs maximaal een maand onderdak, áls ze zich voor vrijdagmiddag 16.00 uur hebben aangemeld. Dat is de oplossing waarmee staatssecretaris Fred Teeven van Veiligheid donderdag gekomen is voor de situatie rond de uitgeprocedeerde asielzoekers die al maanden demonstreren in tenten in Amsterdam Osdorp en op het Malieveld in Den Haag.

In Amsterdam Osdorp 'wonen' de ongeveer 80, voornamelijk Afrikaanse, uitgeprocedeerde asielzoekers sinds september. De Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan heeft onlangs aangegeven dat de vluchtelingen hun demonstratie moeten beëindigen, maar dat is vooralsnog niet gebeurd. In Den Haag zijn het er enkele tientallen.

In ons land zijn grote aantallen asielzoekers die zijn uitgeprocedeerd, maar die niet terug kunnen naar hun land. Dat kan als het land van herkomst geen identiteitspapieren kan of wil afgeven of de asielzoeker gewoon niet accepteert. Veel van deze asielzoekers belanden uiteindelijk op straat.

Van der Laan pleitte onlangs voor een andere aanpak van deze asielzoekers die tussen wal en schip vallen. De opvang voor deze groep is nu vanuit het Rijk alleen mogelijk als ze bereid zijn vrijwillig mee te werken aan de terugkeer naar hun vaderland. Van der Laan zei toen een „lichter criterium” te willen waarbij deze asielzoekers in aanmerking komen voor opvang zolang ze meewerken aan een oplossing.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2108 ... ers__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Problemen met illegalen? Hoe kan dat nou toch?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mensen die hier zonder papieren binnenkomen zijn illegaal. Als wij ons niet kunnen of willen legitimeren zijn wij strafbaar en wordt daar tumult over gemaakt en dreigt een flinke boete. Wat is dit voor een klerezooitje? Politiek is als rotte vis die stinkt. Politiek is gewoon smerig.

Illegalen? Daar heb ik een plek voor. In niemandsland. Daar horen die parasieten thuis. De ware ellendeling lukt het niet hier naar toe te komen. Wel de glibberige islamitische gladjanus parasieten. icon_thumbdown.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door H.Numan »

In Europa hebben we voor zo ver ik geen geen niemandslanden meer. Er ligt er eentje tussen Noord en Zuid Korea. Erg ruim, s-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d-e natuur halal vriendelijke bewoners (= geen bewoners), tolerante autoriteiten. Wat wil een mens nog meer?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door Ariel »

Extreemrechtse groep sluit vluchtelingen Osdorp op

Sympathisanten van de extreemrechtse groepering Voorpost hebben in de nacht van dinsdag op woensdag het vluchtelingenkamp aan de Notweg in Amsterdam-Osdorp afgesloten. Ze hingen een slot om het enige toegangshek, waardoor de vluchtelingen niet meer het tentenkamp in of uit konden.

De politie moest het slot openbreken, zei een woordvoerster van burgemeester Eberhard van der Laan. Over de actie ging een e-mail rond die was ondertekend door de nationalistische actiegroep Voorpost. In het bericht wordt gesteld dat 'de illegalen het land uit moeten'.

Niet officieel
Op haar website laat Voorpost weten dat het geen officiële actie was, maar dat ze wel achter de actie staat van de sympathisanten. De gemeente vindt de actie 'volstrekt ongepast', aldus de woordvoerster. 'Iedereen heeft het recht om te demonstreren, maar niemand heeft het recht iemand op te sluiten.'

De voornamelijk Afrikaanse uitgeproceerde asielzoekers bivakkeren sinds eind september in het tentenkamp. Momenteel overnachten ongeveer 80 mensen in het kamp. Van der Laan heeft onlangs aangegeven dat de vluchtelingen hun demonstratie moeten beëindigen.

http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINN ... p-op.dhtml
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door King George »

Lekker suggestief en manipulatief van de MSM weer om met het woord extreem aan te moeten komen.

De tent is allang gesloten. Ze hadden allang bij het vertrekcentrum moeten zijn!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door King George »

'Aanbod Teeven onacceptabel voor asielzoekers'

AMSTERDAM - Asielzoekers die in tentenkampen in Amsterdam en Den Haag verblijven, zullen niet ingaan op het aanbod van staatssecretaris Fred Teeven van Veiligheid. Dat verwacht Jo van der Spek, die het met zijn organisatie Migrants2Migrants opneemt voor de asielzoekers in Amsterdam Osdorp.


Teeven deed donderdag een handreiking door aan te geven dat asielzoekers die zich bekendmaken en meewerken aan hun terugkeer, onderdak krijgen als ze zich voor vrijdag 16.00 uur melden. Asielzoekers die zich bekendmaken en in een toelatingsprocedure zitten, krijgen zelfs maximaal een maand onderdak.

„Het aanbod van Teeven is niet acceptabel”, aldus Van der Spek. „Mijn verwachting is dat de mensen in het kamp hier geen genoegen mee nemen.”

Volgens Van der Spek vinden de asielzoekers drie zaken belangrijk. „Ze willen samen zijn, zich veilig voelen en zichtbaar zijn”, zo legt hij uit. „Nu worden ze een maandje op een azc neergezet en is er geen uitzicht op een humane oplossing. En daar gaat het om. Het aanbod is ook een beetje ongepast. Zo'n voorstel moet met een hoop mensen worden besproken, terwijl de deadline al op 16.00 uur ligt.”

„Het is goed dat de staatssecretaris deze opvangmogelijkheid biedt aan de demonstranten”, aldus een woordvoerder van de gemeente Den Haag. „Het is een onwenselijke situatie. Dit laat onverlet dat de demonstranten op basis van de uitspraak van de rechter, onder de voorwaarden die de burgemeester heeft gesteld, kunnen demonstreren. Wel zolang dit veilig gebeurt en de gezondheidssituatie dit toelaat.”

De GGD controleert vrijwel dagelijks de situatie op het Malieveld, waar sinds 19 september 40 asielzoekers staan.


De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door Ariel »

Lekker laten zitten dan. Over een poosje gaat het vriezen en dan gaan ze er misschien anders over denken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Zelf veroorzakende problemen met uitgeprocedeerde asielzoek

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Lekker laten zitten dan. Over een poosje gaat het vriezen en dan gaan ze er misschien anders over denken.
Ze komen uit Afrika en hadden dus beter direct in koelcellen geplaatst kunnen worden. Legale koelcellen uiteraard. icon_thumbup.gif

TIP! Bent u illegaal? Noem u dan asielzoeker. Dan maakt u tenminste kans om binnen afzienbare tijd legaal te zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52150
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door Mahalingam »

Overal (nu al 900 maal) in de media (die elkaar napraten) kom ik de zinsnede tegen:
"Dat verwacht Jo van der Spek, die het met zijn organisatie Migrants2Migrants opneemt voor...".
Heeft die Jo zichzelf tot organisatie benoemd?
Er is op het internet niets over te vinden verder. Geen Facebook, geen website, geen deelnemers enz.
Hij is de dirigent van het orkest;
  • „Het aanbod van Teeven is niet acceptabel”, aldus Van der Spek. „Mijn verwachting is dat de mensen in het kamp hier geen genoegen mee nemen.”
En hij weet hoe het zit bij ze want hij staat ideologisch naast ze:
„Ze willen samen zijn, zich veilig voelen en zichtbaar zijn”, zo legt hij uit.
De kudde moet bij elkaar blijven met hem als goede herder vanwege zijn propaganda doeleinden waar de kudde voordeel aan heeft (mogelijk, maar misschien ook niet).
Jullie strijd is mijn strijd! (alhoewel ik niet uitgezet kan worden)
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door Ariel »

Nou, nou... :hypocrite: Jo is best wel bekend hoor. Hij heeft zelfs een linkedin pagina. Dan heb je het wel gemaakt in dit leven.
http://nl.linkedin.com/pub/jo-van-der-spek/5/26/7a9

Overzicht van Jo Van Der Spek
Huidig : Director bij Migrant to Migrant Foundation
Vorig : Free lance bij Amnesty International
Editor Presentator bij IKON Radio : editor bij Radio Noord Holland

Hij is ook een belangrijke pief bij indymedia.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door Ariel »

Amsterdam geeft asielzoekers een week

De demonstrerende afgewezen asielzoekers in Amsterdam hebben tot vrijdag 23 november de tijd om hun tentenkamp op te breken. Als ze dat niet doen zal de gemeente ze verwijderen, eventueel met hulp van de politie. Dat heeft burgemeester Eberhard van der Laan vrijdag geschreven in een brief aan hun advocaten.

Volgens Van der Laan is het tentenkamp in strijd met de regels, bestaan er zorgen over de geestelijke en lichamelijke gezondheid van de afgewezen asielzoekers en ondervindt de buurt te veel overlast. Ook zou het risico op ongeregeldheden toenemen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2108 ... eek__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Problemen met islamitische parasieten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: Volgens Van der Laan is het tentenkamp in strijd met de regels, bestaan er zorgen over de geestelijke en lichamelijke gezondheid van de afgewezen asielzoekers en ondervindt de buurt te veel overlast. Ook zou het risico op ongeregeldheden toenemen.
Ik heb een hekel aan asiel zoekers om de dood eenvoudige reden dat die bacteriën als goedaardige bacteriën worden voorgetrokken. Zij zijn echter kwaadaardige bacteriën die een groot gevaar inhouden voor de volksgezondheid. En, last but not least, dit is wetenschappelijk aangetoond.

Als wij zo doorgaan met dit linkse Gutmensch beleid treedt onherroepelijk resistentie op bij deze islamitische parasitaire bacterie. Eigenlijk is dit nu al in een vergevorderd stadium. Antibiotica van de reden helpt al niet meer. Amputeren is de enige remedie zoals we weten. En dat is in het belang van de levenskans voor onze beschaving.

Amputeer islam van onze kennisbeschaving zolang het nog kan!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door King George »

Zieligheidsstapeling in Osdorp

Geplaatst door Joost Niemoller op 17 november, 2012 - 11:29

Afbeelding
© Joost Niemöller

Goede engelen verzamelen zich rondom vieze tentjes in Osdorp.

Ze zijn uitgeprocedeerd. Ze moeten weg. Maar ze gaan niet. Op een vies veldje in vieze tenten verzamelen buitenlanders zich in het Amsterdamse stadsdeel Osdorp. Ze zijn met zo'n honderd en niet van plan weg te gaan. Warmbloedige vrouwen met dampende drank verzamelen zich eromheen en wanen zich goed. Ze kunnen niet terug. Tja. Ze kunnen gewoon niet terug. Zo is het nu eenmaal. Volgens sommige buren is er sprake van overlast, maar die hoor je minder. Als een magneet trekt het zieligheidscentrum goedheid aan, want goedheid hebben wij in overvloed.

De burgemeester van Amsterdam zit met een probleempje. Het mag niet, dat kamp. Dat had hij al eens gezegd en nu zegt hij het nog eens. Het wordt steeds smeriger. En er zijn er nu al veel meer dan afgesproken. Alsof er iets af te spreken viel. Hij heeft aangekondigd te gaan ontruimen. Maar ja, ontruimen waarheen. En wat hier wordt opgeruimd, daalt elders weer neer en zal zich gaan verzamelen, onder de aankondiging niet weg te kunnen. En het wordt ook steeds kouder. Ja, dat is voor een burgemeester ook niet makkelijk. Kan de minister er niet wat aan doen? De minister deed een aanbod. Maar niemand in het zieligheidskamp heeft dat gehoord of wilde het hoorde. De zoveelste deadline verstreek.

Het is eigenlijk een perfect idee. Zouden we dat allemaal niet kunnen doen? In een vies tentje zitten en bibberen en dat er dan allemaal warmbloedige mevrouwen langs komen met dampende mokken en speculaas daarbij en dat we ons daarbij intens treurig voelen en dat de burgemeester loopt te tobben wat moeten we daar nu mee en dat hij zegt dat hij gaat ontruimen en dat hij dat dan toch niet doet. En dat er dan een oplossing wordt verzonnen, namelijk iedereen een warme kamer en voor altijd warmbloedige vrouwen met dampende mokken? Waarom toch zo moeilijk doen als het ook makkelijk kan?

Want is het niet zo dat iedereen daarmee alleen maar beter wordt? Zou het leven voor ons allen daar niet enorm mee opschieten?

Kijk naar deze plaatjes voor inspiratie. Let daarbij goed op uzelf. Er komt vast wel een heel fijn gevoel naar boven. Zeg maar voor altijd Kerst. Mmmm!

Of we kunnen het ook zeggen met de meer zakelijke woorden van PVV Kamerlid Sietse Fritsma, gisteren in de Volkskrant:
Als de linkse politiek het keer op keer blijft opnemen voor vreemdelingen die in de verste verte niet aan de toelatingscriteria voldoen, als er om de zoveel jaar een pardonregeling komt, als journalisten en kunstenaars onderdak gaan verzorgen, dan heb je reden om te blijven.

Dagelijkse Standaard
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door Ariel »

De uitgeprocedeerde asielzoekers die in Amsterdam demonstreren, stappen maandag naar alle waarschijnlijkheid naar de voorzieningenrechter. Dat zei hun advocate zaterdag tegen het ANP.

Juist... :sceptic: Ik hou mijn adem maar niet in. Het zal wel uitdraaien op een generaal pardon .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door King George »

In 1970 was ontruimen nog geen probleem in Amsterdam... :-o

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door Schepsel »

Ariel schreef:De uitgeprocedeerde asielzoekers die in Amsterdam demonstreren, stappen maandag naar alle waarschijnlijkheid naar de voorzieningenrechter. Dat zei hun advocate zaterdag tegen het ANP.

Juist... :sceptic: Ik hou mijn adem maar niet in. Het zal wel uitdraaien op een generaal pardon .
En waar halen ze in hemelsnaam het geld vandaan om zoveel en zolang te procederen? Mijn vriend had eens een probleem met de NS, die waren heel erg achterlijk aan het doen en aan het klunzen. Bleek: Het heeft alleen zin om te gaan in zo'n geval als er *werkelijk* hoge kosten mee gemoeid zijn of een heleboel mensen hebben hetzelfde probleem. Gewoon omdat de rechtsgang zo duur is! En deze mensen hebben zogezegd *niks*.

Ik ben bang voor een generaal pardon ja! De PvdA doet er alles aan om te zorgen dat er zoveel mogelijk nutteloze mensen bij komen. Ik snap nog steeds niet waarom ze als uitgeprocedeerden (woord zegt het toch al?) niet gewoon op moeten hoepelen. Ik snap dus wel meer niet. Het drama dat we nu hebben dat we kabinet noemen is nog dieper ellendig dan ik me had kunnen voorstellen. Als ze ook deze lui toelaten krijg ik buikpijn, en denk dan aan de hordes die DAN zullen komen. :shock:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door mercator »

Een paar weken geleden stond er bij mij een zielige fazant aan de deur, het beestje zag er niet uit. Mercator naar de winkel om havermout voor mevrouw fazant te kopen. Nu staat die met de bek op het venster te roffelen als het ontbijt te lang op zich laat wachten. En...inmiddels staan er NEGEN fazanten op de dagelijkse portie havermout te wachten. Exact hetzelfde zie je met die asielzoekers. Als je die voedert komen er steeds meer en dan zit je met een steeds maar uit dijend probleem. Ik kan desgevallend nog een smakelijke fazant bereiding verzorgen maar met Somalische klunzen gaat dat niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:En waar halen ze in hemelsnaam het geld vandaan om zoveel en zolang te procederen?
Het begint al veel vroeger dan bij het procederen. Een vliegtuigticket vanuit Somalië PLUS het smeergeld aan de ambtenarij ginder PLUS het loon van de mensenhandelaar loopt makkelijk in de duizenden euro's. Sommen die Nederlanders dank zij de bezuinigingen niet eens meer aan hun eigen medische verzorging meer kunnen besteden.
k Snap niet dat er nog niemand op het idee is gekomen om die asielzoekers alvast te vergiftigen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door King George »

mercator schreef:Ik kan desgevallend nog een smakelijke fazant bereiding verzorgen maar met Somalische klunzen gaat dat niet.
Kannibalisme is een kwestie van smaak hoor! :-o
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door H.Numan »

mercator schreef:Een paar weken geleden stond er bij mij een zielige fazant aan de deur, het beestje zag er niet uit. Mercator naar de winkel om havermout voor mevrouw fazant te kopen. Nu staat die met de bek op het venster te roffelen als het ontbijt te lang op zich laat wachten. En...inmiddels staan er NEGEN fazanten op de dagelijkse portie havermout te wachten.
Hetgeen betekend dat jij met de kerst uitstekend en zeer uitgebreid gaat dineren. Hoeveel porties zijn 9 fazanten?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door mercator »

H.Numan schreef:Hetgeen betekend dat jij met de kerst uitstekend en zeer uitgebreid gaat dineren. Hoeveel porties zijn 9 fazanten?
Ik kijk al volop kookprogramma's op de teevee....
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door H.Numan »

fazanten kroketjes, fazanten schnitzel, faisan bourguignonne, fazanten soep, fazant stroganoff... keuze te over.
Je vind heel veel recepten op het Internet, overigens. Mag ik u daar de fazant bij adviseren?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Problemen met uitgeprocedeerde asielzoekers

Bericht door mercator »

Maar alle gekheid op een stokje: die asielz*ikerds hebben al alle mogelijke stunts uitgehaald, van zgz. hongerstakingen tot dichtnaaien van de mond toe. Zou het geen goed idee zijn om een rondje kannibalisme in zo een tentenkamp te verzorgen? Stel je de linkse well-being business s voor: de arme Somaliërs zijn zooo wanhopig dat ze elkaar moeten opeten!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie