'Het verbond van bloed en religie'

Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door Danube »

xplosive schreef:
Danube schreef:Er worden in Nederland ook wel door autochtonen vrouwen vermoord omdat ze hun man verlaten. Het ging hier over geloofsafval.
Het is denk ik in de meeste gevallen waarin de reden voor moord geloofsafval betreft niet hard te maken dat het hierom gaat. Het is makkelijk genoeg om talloze andere motieven voor zo'n moord aan te voeren.
Ja, maar het is toch wel opvallend dat we eigenlijk geen concrete gevallen kennen waarin geloofsafval het expliciete motief voor moord was.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door xplosive »

Danube schreef:
xplosive schreef:
Danube schreef:Er worden in Nederland ook wel door autochtonen vrouwen vermoord omdat ze hun man verlaten. Het ging hier over geloofsafval.
Het is denk ik in de meeste gevallen waarin de reden voor moord geloofsafval betreft niet hard te maken dat het hierom gaat. Het is makkelijk genoeg om talloze andere motieven voor zo'n moord aan te voeren.
Ja, maar het is toch wel opvallend dat we eigenlijk geen concrete gevallen kennen waarin geloofsafval het expliciete motief voor moord was.
Zie de toevoeging in mijn vorige bericht.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door Pilgrim »

Danube schreef:Nu al zie je een sterk teruglopend moskeebezoek, precies zoals dat bij de Christenen in Nederland de eerste fase was van ontkerkelijking.
Hahaha!! En dan te bedenken dat er juist een toename is van moskeebezoek. :lol: Dat is onlangs immers aangetoond.
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma nov 26, 2012 2:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door Schepsel »

Ik vind het jammer dat een draad over opkomend inzicht in dierenwelzijn in moslimlanden gekaapt wordt door Danubes halfwas getroll en de vraag of ze nou meer naar de moskee gaan of niet :|
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door Danube »

xplosive schreef:
Danube schreef:Er worden in Nederland ook wel door autochtonen vrouwen vermoord omdat ze hun man verlaten. Het ging hier over geloofsafval.
Het is denk ik in de meeste gevallen waarin de reden voor moord geloofsafval betreft niet hard te maken dat het hierom gaat. Het is makkelijk genoeg om talloze andere motieven voor zo'n moord aan te voeren.

Ik denk niet dat er ook maar één advocaat is die zijn client aan zal raden om geloofsafval als motief voor de rechtbank op te voeren, zelfs als dit de waarheid is. En dan is het nog maar zeer de vraag of zo'n client überhaupt deze bekentenis aan zijn advocaat zal doen.
Het zal allemaal wel, maar als we geen enkel expliciet geval kennen, wat betekent dat dan voor de inschatting van de ernst van dit probleem?

ik vrees dat het meer bestaat in de hoofden van mensen die bang zijn voor de Islam dan in de realiteit.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door pd7835 »

Pilgrim schreef:
Danube schreef:Nu al zie je een sterk teruglopend moskeebezoek, precies zoals dat bij de Christenen in Nederland de eerste fase was van ontkerkelijking.
Hahaha!! En dan te bedenken dat er juist een toename is van moskeebezoek. :lol: Dat is onlangs immers aangetoond.
Inderdaad. Hoe groter de ummah hoe meer noten op de zang, hoe groter het probleem.
http://www.youtube.com/watch?v=-inob20I_Y0
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door xplosive »

Danube schreef:Het zal allemaal wel, maar als we geen enkel expliciet geval kennen, wat betekent dat dan voor de inschatting van de ernst van dit probleem?
Dat is moeilijk in te schatten, maar de situatie in landen met een overgrote moslimmeerderheid geeft een indicatie van hoe de afspiegeling daarvan in ons land zou kunnen doorwerken.
Danube schreef:ik vrees dat het meer bestaat in de hoofden van mensen die bang zijn voor de Islam dan in de realiteit.
Wanneer ik felle protesten van grote groepen moslims alhier ga zien tegen sharia-praktijken voor ambassades van landen waar sharia-achtige praktijken heersen dan ga ik ook meer die richting uit denken. Voorlopig zie ik dat echter nog niet.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door Danube »

xplosive schreef: Wanneer ik felle protesten van grote groepen moslims alhier ga zien tegen sharia-praktijken voor ambassades van landen waar sharia-achtige praktijken heersen dan ga ik ook meer die richting uit denken. Voorlopig zie ik dat echter nog niet.
Al die protesten komen voort uit armoede en onderdrukking. Ik geloof niet zo in het religieuze karakter van die protesten.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door Pilgrim »

Danube schreef:Al die protesten komen voort uit armoede en onderdrukking. Ik geloof niet zo in het religieuze karakter van die protesten.
Arm zijn ze meestal wel, maar dat komt door hun zelf. Maar onderdrukken doen ze OOK zelf en als ze al zelf onderdrukt worden is dat meestal door andere moslims.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door pd7835 »

Danube schreef:
xplosive schreef: Wanneer ik felle protesten van grote groepen moslims alhier ga zien tegen sharia-praktijken voor ambassades van landen waar sharia-achtige praktijken heersen dan ga ik ook meer die richting uit denken. Voorlopig zie ik dat echter nog niet.
Al die protesten komen voort uit armoede en onderdrukking. Ik geloof niet zo in het religieuze karakter van die protesten.
Moslims zijn dus wereldwijd en al sinds de 7de eeuw, onderdrukt.

When is Islam Oppressed?
http://www.islam-watch.org/AbulKasem/IslamOppressed.htm
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door xplosive »

Danube schreef:
xplosive schreef: Wanneer ik felle protesten van grote groepen moslims alhier ga zien tegen sharia-praktijken voor ambassades van landen waar sharia-achtige praktijken heersen dan ga ik ook meer die richting uit denken. Voorlopig zie ik dat echter nog niet.
Al die protesten komen voort uit armoede en onderdrukking. Ik geloof niet zo in het religieuze karakter van die protesten.
Ik heb het over protesten hier in Nederland door Nederlandse moslims tegen sharia-praktijken bij ambassades van landen waar shariapraktijken heersen. Die zou ik graag zien, maar die zie ik niet.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door Danube »

xplosive schreef:
Danube schreef:
xplosive schreef: Wanneer ik felle protesten van grote groepen moslims alhier ga zien tegen sharia-praktijken voor ambassades van landen waar sharia-achtige praktijken heersen dan ga ik ook meer die richting uit denken. Voorlopig zie ik dat echter nog niet.
Al die protesten komen voort uit armoede en onderdrukking. Ik geloof niet zo in het religieuze karakter van die protesten.
Ik heb het over protesten hier in Nederland door Nederlandse moslims tegen sharia-praktijken bij ambassades van landen waar shariapraktijken heersen. Die zou ik graag zien, maar die zie ik niet.
Dat ben ik wel met je eens.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door xplosive »

Daarbij komt dat ik wel àndere demonstraties van moslims zie met borden waarop gevraagd wordt om onthoofding van diegenen die de islam beledigen (bijvoorbeeld door een "verkeerde" tekening van de "profeet" Mohammed te maken). Maar goed, je hebt ook voorbeelden gegeven van enge fanatieke christenen die om de dood vragen van diegenen die Jezus beledigen en dat vind ik evenzeer verontrustend. Verontrustend blijft het in beide gevallen voor mij hoe dan ook.

Van christelijke zijde zie je wel regelmatig een vertoon van felle afkeuring van het gedachtengoed van zulke enge fanatieke christenen. Het zou mooi zijn als er van de kant van de moslims ook regelmatig een dergelijk vertoon te zien zou zijn dat gericht is tegen de wanpraktijken van enge fanatieke moslims.
Laatst gewijzigd door xplosive op ma nov 26, 2012 4:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door Dhana »

xplosive schreef:Daarbij komt dat ik wel àndere demonstraties van moslims zie met borden waarop gevraagd wordt om onthoofding van diegenen die de islam beledigen (bijvoorbeeld door een "verkeerde" tekening van de "profeet" Mohammed te maken). Maar goed, je hebt ook voorbeelden gegeven van enge fanatieke christenen die om de dood vragen van diegenen die Jezus beledigen en dat vind ik evenzeer verontrustend. Verontrustend blijft het in beide gevallen voor mij hoe dan ook.

Verschil is dan wel dat als die Christenen tot ware actie over gaan, ze achter slot en grendel verdwijnen. Ik denk niet dat moslims door hun eigen sharia tot hetzelfde veroordeeld zullen worden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door King George »

Pilgrim schreef:
Danube schreef:Al die protesten komen voort uit armoede en onderdrukking. Ik geloof niet zo in het religieuze karakter van die protesten.
Arm zijn ze meestal wel, maar dat komt door hun zelf. Maar onderdrukken doen ze OOK zelf en als ze al zelf onderdrukt worden is dat meestal door andere moslims.
Een sprinkhanenideologie zal nooit zelf welvaart en vooruitgang genereren, dus geen wonder dat armoede inherent is aan Islam. Al die Moslimimmigranten zijn ook nagenoeg enkel armoedzaaiers.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het verbond van Mohammed met de duivel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef: Een sprinkhanenideologie zal nooit zelf welvaart en vooruitgang genereren, dus geen wonder dat armoede inherent is aan Islam. Al die Moslimimmigranten zijn ook nagenoeg enkel armoedzaaiers.
Dat is nu juist het leuke aan moslims die voornamelijk uit die domme heidense mensen bestaan. Kom toch eens in opstand TEGEN de islam. Maar ze zijn zo dom en intens achterlijk dat ze nog altijd vasthouden aan de wil van 'allah'. Het lijkt wel of moslims überhaupt niet weten dat zich tussen hun oren ook nog hersenen bevinden waarmee ze kunnen denken. Maar niet zelfstandig kritisch natuurlijk. De enige klootzak die dat als moslim namelijk wel mocht doen was Mohammed. En die kamelelul verbood iedereen, ook niet-moslims, voortaan zelfstandig - laat staan kritisch - te denken. Pech voor die lul, want onze kennisbeschaving stond niet stil. En daar zit hem nu het verschil in. Begrijpen met je gezonde verstand dat God niet bestaat. Maar al denkt de jood of christen dat God wel bestaat, hij is tenminste zo intelligent dat hij begrijpt dat hij zelf voor zijn natje en droogje moet zorgen. Dat spreekwoord kent de islam ook wel. Alleen ze zijn daar zo dom dat ze regen en droogte als een uiting van ultieme wilsbeschikking van 'allah' beschouwen.

Waarom zou je de dorre en desolate woestijn veranderen in een prachtig paradijs wanneer 'allah' dat niet voor zijn rekening wil nemen? O o o wat zijn die Arabieren toch oliedom. Volgens mij komt dat omdat ze mohammedaan zijn. Maar joden zijn niet dom, die begrijpen best wel dat wanneer ze op de hulp van God moeten vertrouwen, er al gauw zes miljoen zo maar op beestachtige wijze vermoord kunnen worden zonder dat God ingrijpt.

Vandaar dat er nu de staat Israël is. Met hard werken en doorploeteren en nooit opgeven tot stand gekomen. Wat eens een dorre woestenij was, is nu een waar paradijs. Zelfs het Hamas schorem vindt de druiven heerlijk uit Israël. God beloont slimme mensen. Zelfwerkzaamheid, dat is wat God verwacht van de mens. En dat wordt door de ware God beloond. Het bewijs? Met een gigantische overmacht van al het beschikbare Arabische potentieel van bijna alle Arabische landen dacht men dat piepkleine landje Israël wel eens eventjes onder de voet te lopen en in zee te drijven. Maar daar stak de ware God een stokje voor. Alle Arabieren werden als nooit te voren vernederd tot en met achter in hun hol.

Je zou denken dat alle Arabieren na deze smadelijke nederlagen (het waren er meer dan een, mohammedanen zijn dom en hardleers) onmiddellijk afscheid hadden genomen van 'allah', het waardeloze stuk onbenul knecht en homoseksuele loopjongen van Mohammed. Maar nee hoor, niks daarvan. Mohammedanen geven daarom die lul die nooit stijf wordt en 'allah' heet niet de schuld, maar de joden die dezelfde God van Abraham dienen. Maar dan wel op de enige juiste manier. Door hard te werken en het gezonde kritische verstand te gebruiken en dus niet volharden dom te zijn.

Islam is een virus dat ernstige hersenrot veroorzaakt
en moslims zijn de dragers ervan.
(vrij naar Mercator)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door Danube »

Dhana schreef:
xplosive schreef:Daarbij komt dat ik wel àndere demonstraties van moslims zie met borden waarop gevraagd wordt om onthoofding van diegenen die de islam beledigen (bijvoorbeeld door een "verkeerde" tekening van de "profeet" Mohammed te maken). Maar goed, je hebt ook voorbeelden gegeven van enge fanatieke christenen die om de dood vragen van diegenen die Jezus beledigen en dat vind ik evenzeer verontrustend. Verontrustend blijft het in beide gevallen voor mij hoe dan ook.

Verschil is dan wel dat als die Christenen tot ware actie over gaan, ze achter slot en grendel verdwijnen. Ik denk niet dat moslims door hun eigen sharia tot hetzelfde veroordeeld zullen worden.

In Nederland in elk geval wel.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door Dhana »

Danube schreef:
Dhana schreef:
xplosive schreef:Daarbij komt dat ik wel àndere demonstraties van moslims zie met borden waarop gevraagd wordt om onthoofding van diegenen die de islam beledigen (bijvoorbeeld door een "verkeerde" tekening van de "profeet" Mohammed te maken). Maar goed, je hebt ook voorbeelden gegeven van enge fanatieke christenen die om de dood vragen van diegenen die Jezus beledigen en dat vind ik evenzeer verontrustend. Verontrustend blijft het in beide gevallen voor mij hoe dan ook.

Verschil is dan wel dat als die Christenen tot ware actie over gaan, ze achter slot en grendel verdwijnen. Ik denk niet dat moslims door hun eigen sharia tot hetzelfde veroordeeld zullen worden.


In Nederland in elk geval wel.

Waar in de wereld dan niet? En dan bedoel ik niet een of andere achterlijke stammenstrijd in een derde wereld land. Want daar gaan bosjesmannen er net zo goed aan als het zo uit komt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door Mahalingam »

De 2012 Global Terrorism Index is uitgekomen: (document)
http://reliefweb.int/sites/reliefweb.in ... Report.pdf
Een grafiekje er uit:

Afbeelding

De rechts extreme terreur is ondergebracht in de categorie "Other".
Dat valt in het niet als je de bijdrage van marxisten of islamieters bekijkt.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door Mahalingam »

Het is weer tijd voor het bloederige Ashura 'festival'.
Kennelijk is afgesproken dat ze niet bebloed over straat gaan lopen. Dat doen ze maar binnenshuis in de moskee of zo.
Shi'ite Muslims bare chests in annual self-flagellation procession along Manchester's Curry Mile
Shi'ite Muslims brought parts of south Manchester to standstill as part of a ritual self-flagellation procession.
[...]
The procession wound its way along Wilmslow Road in Rusholme on Friday afternoon. A number of roads were closed and buses were diverted to allow the procession to take place.
http://www.manchestereveningnews.co.uk/ ... l-10325312
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door Mahalingam »

Islamisering?
Ook in Den Haag wordt dit jaar in het openbaar ashura gedaan.


en ook hier geen rondspetterend bloed want dan krijg je kamervragen en zien de inboorlingen het een stel barbaren aan zich voorbij trekken wat geen gewenste PR is.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door Mahalingam »

Het is nu half september 2019 en het is weer Ashura tijd (vanwege die verschuivende stomme kalender van de maangod). En dan is het tijd voor bloedige shia vertoningen.
Iraq stampede kills 31 at Ashura commemorations in Karbala
Every year, millions of Shia Muslim pilgrims travel to Karbala for Ashura, which falls on the 10th of Muharram, the first month of the Islamic lunar calendar. It is marked with mourning rituals and passion plays re-enacting Hussein's martyrdom.

What is Ashura?
One of the rituals is known as the "Tuwairij run", which sees pilgrims run down streets leading to the Imam Hussein Mosque in commemoration of the run from the ancient village of Tuwairij to Karbala that was undertaken during the 7th Century battle by the cousins of Hussein's half-brother Abbas.

A spokesman for Karbala province's media office told the BBC that as hundreds of thousands of people undertook the Tuwairij run one person stumbled and fell over, causing others to fall and triggering the deadly stampede.
Zou het waar zijn, die oorzaak?
However, security officials told the Associated Press that the stampede began when a walkway collapsed.
[...]
A health ministry spokesman said another 100 people were injured and warned that the death toll could rise.
https://www.bbc.com/news/world-middle-east-49653401
Ik heb in de pers nog niets gelezen over Ashura in ons land.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef: Ik heb in de pers nog niets gelezen over Ashura in ons land.
Er was een item van 10 seconde in het NOS nieuws van 6 uur. Er waren doden gevallen in een pelgrimstocht.
Waarschijnlijk niemand die er iets van begreep.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Het verbond van bloed en religie'

Bericht door Mahalingam »

Een kaartje over grote samenklonteringen van mensen:
Afbeelding

En wat is die Arba'een Pilgrimage?
The Arba'een Pilgrimage is the world's largest annual public gathering that is held every year in Karbala, Iraq[1][2] at the end of the 40-day mourning period following Ashura, the religious ritual for the commemoration of martyrdom of the grandson of Prophet Mohammad and the third Shia Muslim Imam, Husayn ibn Ali's in 680.[3][4] Anticipating Arba'een, or the fortieth day of the martyrdom, the pilgrims make their journey to Karbala on foot,[5] where Husayn and his companions were martyred and beheaded by the army of Yazid I in the Battle of Karbala.[1]

The number of participants in the annual pilgrimage reached 25 million or more by 2016.
"Shia cities, towns and villages all over Iraq empty out" during the 20-day period of the pilgrimage "as their people take to the roads in an elaborately organised and well protected mass movement not seen anywhere else in the world".[
https://en.wikipedia.org/wiki/Arba%27een_Pilgrimage
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie