Malchus

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Plaats reactie
malchus
Berichten: 33
Lid geworden op: wo sep 20, 2006 9:46 pm

Malchus

Bericht door malchus »

Beste mensen, het is niet mijn bedoeling om te spammen.
maar dat jullie ook inzien wat de profeten ons verteld hebben over Jezus, voor dat Hij hier op aarde kwam.
Hoezo ben ik dan een idioot als ik in alle profeten geloof?, iemand van jullie zei dat ik zo de Christenen een slechte naam geef, ik kan me niet herinneren dat ik iemand heb uitgescholden of een grootte mond heb open getrokken.
Ik wens jullie allemaal Gods zegen
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Je bent een idioot omdat we je verschillende keren vriendelijk hebben geprobeerd te benaderen. Aangezien je door bleef gaan met hetgeen wat als spam overkwam zijn deze berichten nu de prullenbak in verdwenen. Maar het is je vergeven, wederom welkom, indien je een duidelijke boodschap hebt kun je die uiteraard altijd plaatsen ;)

Misschien kun je het forum reglement eerst ook even doorlezen! :idea:
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Re: Malchus

Bericht door Sjeng »

malchus schreef:Beste mensen, het is niet mijn bedoeling om te spammen.
maar dat jullie ook inzien wat de profeten ons verteld hebben over Jezus, voor dat Hij hier op aarde kwam.
Hoezo ben ik dan een idioot als ik in alle profeten geloof?, iemand van jullie zei dat ik zo de Christenen een slechte naam geef, ik kan me niet herinneren dat ik iemand heb uitgescholden of een grootte mond heb open getrokken.
Ik wens jullie allemaal Gods zegen
Doe god de groeten terug, ik weet niet hoe dat moet.
Misschien is het beter om al die berichten onder te brengen in één post (als replies onder 1 post), wellicht onder de kop "andere godsdiensten"

Sjeng
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dag Malchus.

Ik heb je topic verplaatst naar het Welkom nieuwe forummers forum .
Daar is hij beter op zijn plaats.

Kan jij ons iets over jezelf vertellen?

Bijvoorbeeld waarom je al de bijbel teksten op dit forum geplaatst hebt?

Vriendelijke groet.

Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Malchus,


Wie in de Zoon van God gelooft, draagt Gods getuigenis in zijn hart.
(Joh.5,10)


Van harte welkom,


Het is niet mijn bedoeling geweest u in uw religieuze beleving te kwetsen. Mijn oprechte veronderschuldigingen daarvoor, wel hoop ik dat u inziet dat als men ergens nieuw is, dat men zich -zoals een goed Christen betaamd-, bescheiden opstelt.

MVG

Lodewijk
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Ik heb u teksten overigens met veel plezier gelezen. Voornamelijk die van de Messias vond ik mooi.

Mijn dank daarvoor.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Peter Louter stelt zich voor

Bericht door Peter Louter »

zie nieuw topic
Plaats reactie