Linkse indoctrinatie in het onderwijs

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door King George »

Plaatje. Zo leren scholieren over de samenleving

Afbeelding

Oh wat is de wereld toch simpel uit te leggen. Een lichtchristelijke sociaaldemocratie is het beste wat ons kan overkomen qua vrijheid en gelijkheid, en liberalisme is een naar fascisme neigende ongelijkheidsleer. Mooi hoor, het glasheldere waardenonderwijs van een PvdA campagneflyer. Ohnee wacht. Het is een lesboek maatschappijleer voor bovenbouw havo/vwo. Wel een beetje achterhaalde stof, want we missen bijvoorbeeld nog een met de sociaaldemocratie overlappend ovaaltje waar 'islamitische cultuur' in staat. Gelukkig compenseert het boek deze inhoudelijke tekortkoming met een wetenschappelijk verantwoorde duiding van de klimaatcrisis, dus al met al is dit prima basisstof ter voorbereiding op een zelfstandig denkvermogen in het stemhokje de maatschappij. (pica, colofon, h/t)


GeenStijl
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door mercator »

Heel het onderwijs van kleuterschool tot doctoraat is verpest door links. Kijk maar s naar de cover van het nieuwe lesboek maatschappijleer, alleen al door de plaatjes wordt de leerling geleerd te denken dat illegalen zoals wenende Mauro slachtoffers zijn van rechtse racistische politiek, geillustreerd door de bereden politie in de linkerbovenhoek die op de o zo vrolijke moslimdames wil inrijden.
Afbeelding

Een balletje trappen met de hoofddoek goed strak en respect eisen voor Islam mag ook niet ontbreken als hersenspoeling naar de multicul toe.
In de rechterbenedenhoek is de allochtoon druk bezig Nederlands te leren, teken van geslaagde integratie.

Eigenlijk is het heel merkwaardig om te zien hoe schaamteloos links de kinderen manipuleert, op absoluut dezelfde wijze als dat destijds in de nazi schoolboeken gebeurde met akelige Joden met enorme neuzen.
Laatst gewijzigd door mercator op di jan 08, 2013 12:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Ariel »

Dit is een boek voor VMBO. Tsjeeeee zeg. :shock: De Hollandse tokkie's moeten waarschijnlijk leren dat geen mens illegaal is , en dat we respect aan zwarte moslims moeten geven. Zo worden onze kinderen gehersenspoeld.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Dit is een boek voor VMBO. Tsjeeeee zeg. :shock: De Hollandse tokkie's moeten waarschijnlijk leren dat geen mens illegaal is , en dat we respect aan zwarte moslims moeten geven. Zo worden onze kinderen gehersenspoeld.
Ja en koninklijke juf Beatrix ziet dat het goed zo is, dat mocht ook niet ontbreken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Pilgrim »

Ik zou ook graag de inhoud even willen zien van dat boekje. :confused: Die omslag zegt me niet zo veel en is voor meerdere uitleg vatbaar.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Ik zou ook graag de inhoud even willen zien van dat boekje. :confused: Die omslag zegt me niet zo veel en is voor meerdere uitleg vatbaar.
k Ga het niet kopen, daar wil ik geen cent aan uitgeven. Maar de selectie van de foto's is al veelzeggend genoeg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Ik zou ook graag de inhoud even willen zien van dat boekje. :confused: Die omslag zegt me niet zo veel en is voor meerdere uitleg vatbaar.
Je kan op internet oefeningen maatschappijleer vinden. Ik heb net een oefening VWO niveau gedaan, en je moet diep nadenken om politiek correct te denken.

http://www.examenblad.nl/9336000/1/j9vv ... 41h1h6n8u4
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Pilgrim »

Belachelijk dat je in zo'n vak als maatschappijleer examen kan (of moet?) doen. :lol:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Ariel »

Belachelijk dat je in zo'n vak als maatschappijleer examen kan (of moet?) doen
Absoluut. Zeker als je zelf andere ideeen hebt over de maatschappij. Je krijgt pas een goed cijfer als je de vragen op hun manier beantwoord.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Schepsel »

Schrikken jullie daar nou van? Die shit heb ik al op de basisschool tijdenlang gehad! :huh: Dat is gewoon standaardmeuk.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Ozes »

Indoctrinatie komt op de eerste plaats, studeren op de tweede plaats.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Mahalingam »

Kinder programma's op de Zweedse StaatsTV.
Druk op het linker knopje van de reeks rechts en je krijgt Engelse ondertiteling.
"My country is also yours"

Swedish state multicultural propaganda - Children's TV -
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef: Swedish state multicultural propaganda - Children's TV -
Erg mooi, en tot tranen toe geroerd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Ozes »


Links komt weer met een tranentrekker op de proppen
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door mercator »

Ozes schreef:
Links komt weer met een tranentrekker op de proppen
Ach ach k ga maar niet kijken naar zulk een poco gedrocht, k kan dat niet (meer) hebben.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs van Europa

Bericht door op z'n kop »

De gütmensch die bevlogen de wereld onderschijt;
" Europa is te duur en ze nemen onze banen over" aldus een 15 jarige jongen uit Woerden. Vaak vraag ik hen dan hoeveel er van een gemiddeld bruto salaris van ongeveer 33.000 euro per jaar naar Europa gaat. Ik krijg antwoorden als 5.000, 10.000 en zelfs 20.000 euro, terwijl dit in werkelijkheid maar rond de 400 euro is. En wie zijn ‘ze', die onze banen inpikken? Volgens hen vaak de Polen en de Roemenen. Deze jongeren hebben vaak zelf geen baan en als je vraagt of ze dan de hele dag bollen willen rapen voor een te laag loon dan kijken ze je raar aan, terwijl dit wel de situatie voor de meeste Polen en Roemenen is.
Vraag een kind en U zal hem beleren. Wilt gij leven als slaven?
Ik probeer helemaal geen promotiepraatje voor Europa te houden, maar als angst uit onwetendheid voortkomt, laten we dan in ieder geval de jongeren beter voorlichten over Europa en misschien weten de meeste mensen dan tenminste waar ze boos over zijn als over 10 jaar de Europese Vlag op het binnenhof wappert.
Het genomen kind is zich aan het kleineren. En zal zich moeten laven.
http://www.jongerenvertegenwoordigers.n ... +angst%3F!
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door mercator »

Ozes schreef: Links komt weer met een tranentrekker op de proppen
K heb per ongeluk toch het einde gezien en idd het was wel heel zielig. Die arme negers moesten terug naar hun Afrikaanse thuisland alwaar ze "direct de gevangenis in moesten en nadien werd er niets meer van hen vernomen". Niet nadat één der Nobele Wilden op het busje naar Schiphol s ferm "Fuck Nederland!" had geroepen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:Kinder programma's op de Zweedse StaatsTV.
Druk op het linker knopje van de reeks rechts en je krijgt Engelse ondertiteling.
"My country is also yours"

Swedish state multicultural propaganda - Children's TV -
Om te kotsen, idd. Hier in België hadden we al in 1998 zo iets dergelijks: blank en zwart hand in hand
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door King George »

Rod Stewart windt er geen doekjes omheen: Blond is beter. :vhappy;
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Links fout eenrichtingsverkeer in het onderwijs

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik praat regelmatig met mijn zoon van 17. Wat ik eigenlijk doe is volop tegengas geven. Ik leer hem in de eerste plaats kritisch zelfstandig te denken en niet te geloven wat anderen hem proberen wijs te maken. Een leraar op school die jarenlang in New York woonde had in de klas wat (exclusief) filmmateriaal over 9/11 vertoond met de strekking dat de hele kluit geënsceneerd was. Dus van tevoren beraamd door mister uncle Sam himself. Aan de hand van de logica en de niet logica is zoon Hans net zo overtuigd hiervan als zijn vader.

Grappig. Want ik heb hem niet overtuigd, maar zijn eigen inzicht aan de hand van het vertoonde beeldmateriaal met informatie hierover van zijn leraar. Bijvoorbeeld over de snelle fik die uitbrak in de torens en het ondenkbare snelle instorten dat alleen veroorzaakt kon zijn door tot ontploffing gebrachte explosieven vanaf de grond. Terwijl een soortgelijk gebouw in Spanje zeker zo’n 10 uur stond te branden zonder in te storten. Bovendien bestaat er een veelvoud van onwaarschijnlijkheden die ieder mens met een kritisch verstand doen beseffen dat de vos Amerika zogenaamd zijn haren verliest als democratische prediker van de vrede, maar niet zijn agressieve haren als grootste imperialist aller tijden. Ik ben bevooroordeeld tegenover de VS. Dat geef ik grif toe. Maar NIET mijn zoon.

Naar het schijnt bevinden zich in Afghanistan zeldzame delfstoffen die van cruciaal belang zijn voor de dictatoriale wereldheerschappij van uncle Sam.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Pilgrim »

Je bent niet goed wijs Hans. Dit zijn complotwanen. :emm2:
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo mar 24, 2013 7:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Links fout eenrichtingsverkeer in het onderwijs

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef:. snelle fik die uitbrak in de torens en het ondenkbare snelle instorten dat alleen veroorzaakt kon zijn door tot ontploffing gebrachte explosieven vanaf de grond. Dus van tevoren beraamd door mister uncle Sam himself. Aan de hand van de logica en de niet logica is zoon Hans net zo overtuigd hiervan als zijn vader.

.
Tja, :no1: dat krijg je als je teveel door denkt. Triest Hans. Ik ga er niet eens meer op in. Ik heb teveel moslims moeten overtuigen van hun dwaze theorieën over de aanslagen op 11 september 2001.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Ozes »

Veel leraren hebben complotwanen als het op Amerika komt en een sterke mening over de multiculturele samenleving
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Linkse vervuiling van het onderwijs

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Je bent niet goed wijs Hans. Dit zijn complotwanen. :emm2:
Ik geef toe dat ik bevooroordeeld ben ten aanzien van de VS. Maar . . . waarom zijn dan al die argumenten nooit tegen geargumenteerd? Zeg maar ontzenuwd. Jullie enige reactie is het van de tafel vegen met een gebaar van dat bestaat niet, dat is onmogelijk. En jullie extra drijfveer is dat dit allemaal uit de moslimhoek vandaan komt. Nou, ik zal jullie uit de brand helpen, en dat heb ik ook tegen mijn zoon verteld, ik was een van de eersten die direct begreep dat er iets niet klopte en uitriep tegen alle verhoudingen in: "Dat hebben ze zelf gearrangeerd." Ik geloof niet in boze geesten, maar weet wel dat Amerika bestaat en HOE!

Ik ben niet tegen het Amerikaanse volk. Ik ben tegen de imperialistische smerige politiek van de VS. En leuk of niet, daarin steun ik de gedachte die ook leeft onder de islamitische kerk. Voor de rest mag islam ten gronde gaan met meeneming van hun gelijk op dit punt. Maar goed, misschien komt de waarheid ooit nog eens boven drijven. Ik denk het niet. Er zijn al teveel mensen vermoord die teveel wisten en door de CIA uit de weg geruimd moesten worden. Of wuiven jullie deze feiten gemakshalve weg als ook uit mijn niet goed wijs duim gezogen?

P.S.: mocht dit vervuiling zijn van de topic, van mij mag het naar de prullenbak. Geen probleem hoor. :vhappy;
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door mercator »

Ik ga niet op de discussie in, maar heb altijd het gut-feeling gehad dat moslims gewoon te dom zijn om zoiets als 9/11 te organiseren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie