Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Danube »

Groep onverlaten slaat Bacchus het ziekenhuis in

ROERMOND - Vannacht heeft een groep onverlaten op het stationsplein Frans 1 van Bacchus het ziekenhuis in geslagen. Ook zijn adjudant werd daarbij mishandeld. Dat maakte voorzitter Bert Tobben van de Bacchusclub vanavond bekend.
Eerder zei een lid van de club dat een groep van negen Marokkanen verantwoordelijk zou zijn voor de mishandeling, maar de voorzitter weersprak dat. ,,Het gaat om een groep Hollandse jongens’’, zei hij.

Frans en zijn adjudant Remco waren rond een uur of vier vanochtend een frietje aan het eten bij de Frieterie op het Stationsplein. Een groep van 8 of 9 jongens gedroeg zich vervelend, enkele trapten tegen een rolluik, aldus Tobben. De twee Bacchusleden maakten hierover een opmerking, maar daarvan was de groep niet gediend. Op een gegeven moment viel een groep van 3 of 4 man over Remco heen. Frans kwam hem te hulp, maar kreeg van achteren een slag en raakte daardoor knock-out. Toen hij op de grond lag trapten enkele lieden tegen zijn hoofd. Remco verdedigde hem. Uiteindelijk kwamen enkele portiers en andere mensen die het tweetal ontzette.

Frans werd naar het ziekenhuis gebracht. Daar ligt hij nog steerds. ,,Hij moet ook deze nacht nog daar blijven’’, aldus Tobben.

Een woordvoerster van de politie zei dat vlak na de vechtpartij een 21-jarige man is opgepakt op verdenking van het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel. Hij is in verzekering gesteld.

Tobben zei niet blij met het gebeuren te zijn. ,,We moeten Frans dit weekend missen. Hopelijk is hij er volgend weekend weer bij!’’
Zo komen de racistische praatjes in de wereld.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door mercator »

Danube schreef:
Zo komen de racistische praatjes in de wereld.
Maar goed ook. Alles wat kan bijdragen tot verwijdering van Marokkanen uit onze beschaving is een pluspunt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door King George »

Bij de politie Rotterdam kwamen vanuit het centrumgebied vorig jaar 1166 aangiften van straatroof binnen. De politie hield 223 verdachten aan. Ongeveer 45 procent van de verdachten, blijkt uit de politiecijfers, is van Antilliaanse afkomst, 38 procent komt uit Marokko. Een 16 procent heeft zijn wortels in Turkije dan wel Oost-Europese landen, 1 procent is van Nederlandse origine.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Danube »

King George schreef:Bij de politie Rotterdam kwamen vanuit het centrumgebied vorig jaar 1166 aangiften van straatroof binnen. De politie hield 223 verdachten aan. Ongeveer 45 procent van de verdachten, blijkt uit de politiecijfers, is van Antilliaanse afkomst, 38 procent komt uit Marokko. Een 16 procent heeft zijn wortels in Turkije dan wel Oost-Europese landen, 1 procent is van Nederlandse origine.

Aangezien het merendeel van de daders Antillianen zijn en de rest van het tuig nimmer de moskee van binnen ziet kan in elk geval worden geconcludeerd dat dit ongerief weinig met de islam te maken heeft.

Dank voor deze informatie.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door King George »

38 % Rifmakaken!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door mercator »

Danube schreef: Aangezien het merendeel van de daders Antillianen zijn en de rest van het tuig nimmer de moskee van binnen ziet kan in elk geval worden geconcludeerd dat dit ongerief weinig met de islam te maken heeft.

Dank voor deze informatie.
Jij hebt echt een moskee-obsessie, ben je zeker dat je toch geen moslim bent?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Ariel »

Danube schreef: Eerder zei een lid van de club dat een groep van negen Marokkanen verantwoordelijk zou zijn voor de mishandeling, maar de voorzitter weersprak dat. ,,Het gaat om een groep Hollandse jongens’’, zei hij.

.
Ik wil graag wat meer weten over deze jongens voordat ik een oordeel geef. .Ik wil de jongens met mijn eigen ogen zien. Het kan zomaar dat de voorzitter op een zeer politiek correcte manier gedacht heeft..."Nee, dat mogen we niet zeggen, want dan stigmatiseer je de knaapjes weer, en het zijn tenslotte ook Hollandse jongens. Dus vandaar dat hij zegt......,,Het gaat om een groep Hollandse jongens’’,

Zou zomaar kunnen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef: Eerder zei een lid van de club dat een groep van negen Marokkanen verantwoordelijk zou zijn voor de mishandeling, maar de voorzitter weersprak dat. ,,Het gaat om een groep Hollandse jongens’’, zei hij.

.
Ik wil graag wat meer weten over deze jongens voordat ik een oordeel geef. .Ik wil de jongens met mijn eigen ogen zien. Het kan zomaar dat de voorzitter op een zeer politiek correcte manier gedacht heeft..."Nee, dat mogen we niet zeggen, want dan stigmatiseer je de knaapjes weer, en het zijn tenslotte ook Hollandse jongens. Dus vandaar dat hij zegt......,,Het gaat om een groep Hollandse jongens’’,

Zou zomaar kunnen.
Natuurlijk, als de feiten niet kloppen met de islamofobe theorie is dat slechts vervelend voor de feiten.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door mercator »

Nee, ZO ontstaat het Marokkanenprobleem:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
Natuurlijk, als de feiten niet kloppen met de islamofobe theorie is dat slechts vervelend voor de feiten.
Zou kunnen. Maar ook jij maakt je schuldig aan dat misdrijf. Alles goed praten van Moslims klopt ook niet met de feiten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef:
Natuurlijk, als de feiten niet kloppen met de islamofobe theorie is dat slechts vervelend voor de feiten.
Zou kunnen. Maar ook jij maakt je schuldig aan dat misdrijf. Alles goed praten van Moslims klopt ook niet met de feiten.
Ik praat zeker niet alles goed wat moslims doen. Zeker de krankzinnige islamisten kunnen niet op mijn waardering rekenen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door mercator »

Danube schreef:Ik praat zeker niet alles goed wat moslims doen. Zeker de krankzinnige islamisten kunnen niet op mijn waardering rekenen.
Die krankzinnige Islamisten zijn vooral schadelijk voor de Islam zelf. De grote massa moslims gewoon laten voort kweken en Europa valt als een rijpe appel in hun bruine handjes. De baardmannetjes zijn alleen maar stoorzenders. Ik zie liever een paar schreeuwende baarden dan 10.000 "rustige" moslims. Die richten onnoemelijk meer schade aan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door H.Numan »

Danube schreef:Natuurlijk, als de feiten niet kloppen met de islamofobie theorie is dat slechts vervelend voor de feiten.
In zekere zin. Andersom werkt dat natuurlijk net zo goed.

Omdat de media zeer correct zijn en uitsluitend etniciteit vermelden wanneer het (echte) Nederlanders betreft is niet niet vreemd dat mensen tot bepaalde niet correcte conclusies komen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Danube »

H.Numan schreef:
Danube schreef:Natuurlijk, als de feiten niet kloppen met de islamofobie theorie is dat slechts vervelend voor de feiten.
In zekere zin. Andersom werkt dat natuurlijk net zo goed.

Omdat de media zeer correct zijn en uitsluitend etniciteit vermelden wanneer het (echte) Nederlanders betreft is niet niet vreemd dat mensen tot bepaalde niet correcte conclusies komen.

Dit is feitelijk niet (meer) juist. Tegenwoordig wordt juist met nadruk de etniciteit van daders vermeld. De vraag is of dat een goede ontwikkeling is.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door mercator »

Danube schreef:Dit is feitelijk niet (meer) juist. Tegenwoordig wordt juist met nadruk de etniciteit van daders vermeld. De vraag is of dat een goede ontwikkeling is.
Ik mag wel graag op de NOS s naar het datingprogramma voor jonge moslims en allochtonen kijken, Opsporing Verzocht. Gelukkig kan je de negroïde en dus verdachte types met deze wintertoestanden goed zien lopen icon_e_smile.gif .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Danube »

mercator schreef:
Danube schreef:Dit is feitelijk niet (meer) juist. Tegenwoordig wordt juist met nadruk de etniciteit van daders vermeld. De vraag is of dat een goede ontwikkeling is.
Ik mag wel graag op de NOS s naar het datingprogramma voor jonge moslims en allochtonen kijken, Opsporing Verzocht. Gelukkig kan je de negroïde en dus verdachte types met deze wintertoestanden goed zien lopen icon_e_smile.gif .
Je bent een goede illustratie van het gevaar dat ik elders op dit forum signaleerde, de opkomst van een breed racisme dat gericht is op alles wat niet Arisch is.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door mercator »

Danube schreef: Je bent een goede illustratie van het gevaar dat ik elders op dit forum signaleerde, de opkomst van een breed racisme dat gericht is op alles wat niet Arisch is.
Dan mag ik wel gaan opletten , want k ben zelf niet al te Arisch. Maar als je het formuleert als een breed Europees nationalisme dat schadelijke vreemde elementen uitbant hoop ik dat het er zo snel mogelijk s van komt. Ik heb er een hart hoofd in, de ziekte is al veel te ver gevorderd. En veel meer dan op Vlaams Blok stemmen kan ik ook niet doen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Danube »

mercator schreef:
Danube schreef: Je bent een goede illustratie van het gevaar dat ik elders op dit forum signaleerde, de opkomst van een breed racisme dat gericht is op alles wat niet Arisch is.
Dan mag ik wel gaan opletten , want k ben zelf niet al te Arisch. Maar als je het formuleert als een breed Europees nationalisme dat schadelijke vreemde elementen uitbant hoop ik dat het er zo snel mogelijk s van komt. Ik heb er een hart hoofd in, de ziekte is al veel te ver gevorderd. En veel meer dan op Vlaams Blok stemmen kan ik ook niet doen.
Ja, je streeft naar een blank volk van vreemde smetten vrij. Met die doelstelling hebben we geen beste ervaringen en gelukkig beseffen de meeste mensen dat ook.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
H.Numan schreef:
Danube schreef:Natuurlijk, als de feiten niet kloppen met de islamofobie theorie is dat slechts vervelend voor de feiten.
In zekere zin. Andersom werkt dat natuurlijk net zo goed.

Omdat de media zeer correct zijn en uitsluitend etniciteit vermelden wanneer het (echte) Nederlanders betreft is niet niet vreemd dat mensen tot bepaalde niet correcte conclusies komen.

Dit is feitelijk niet (meer) juist. Tegenwoordig wordt juist met nadruk de etniciteit van daders vermeld. De vraag is of dat een goede ontwikkeling is.
En als dat dat doen , dan wordt het artikel na een korte tijd gewis verwijderd, wegens niet politiek correct. Goed dat google cachegeheugen nog werkt.
Groep Marokkanen slaat Bacchus het ziekenhuis in
REGIO | 19 januari 2013 | reageer | Door Henri Haenen, dichtbijredacteur

ROERMOND - Afgelopen nacht heeft een groep Marokkanen op het stationsplein Frans 1 van Bacchus het ziekenhuis in geslagen. Ook een ander lid van Bacchus werd daarbij mishandeld. Dat blijkt uit berichten op facebook en van bronnen bij Bacchus zelf.

De twee mannen kwamen na een avondje stappen uit een café en liepen over het Stationsplein naar de taxistandplaats, om daar een taxi te pakken. Ze zagen dat een groep Marokkanen een rolluik van de Frieterie aan het mollen was en maakten daar een opmerking over. Voor ze het wisten stortte de groep zich op het tweetal. Frans werd door de knapen tegen de grond gewerkt. Terwijl hij daar lag schopten de onverlaten tegen zijn hoofd. Ook de andere man werd toegetakeld. Frans werd met hoofdletsel in het ziekenhuis opgenomen.

http://webcache.googleusercontent.com/s ... ient=opera
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
En als dat dat doen , dan wordt het artikel na een korte tijd gewis verwijderd, wegens niet politiek correct. Goed dat google cachegeheugen nog werkt.
Groep Marokkanen slaat Bacchus het ziekenhuis in
REGIO | 19 januari 2013 | reageer | Door Henri Haenen, dichtbijredacteur

ROERMOND - Afgelopen nacht heeft een groep Marokkanen op het stationsplein Frans 1 van Bacchus het ziekenhuis in geslagen. Ook een ander lid van Bacchus werd daarbij mishandeld. Dat blijkt uit berichten op facebook en van bronnen bij Bacchus zelf.

De twee mannen kwamen na een avondje stappen uit een café en liepen over het Stationsplein naar de taxistandplaats, om daar een taxi te pakken. Ze zagen dat een groep Marokkanen een rolluik van de Frieterie aan het mollen was en maakten daar een opmerking over. Voor ze het wisten stortte de groep zich op het tweetal. Frans werd door de knapen tegen de grond gewerkt. Terwijl hij daar lag schopten de onverlaten tegen zijn hoofd. Ook de andere man werd toegetakeld. Frans werd met hoofdletsel in het ziekenhuis opgenomen.

http://webcache.googleusercontent.com/s ... ient=opera

http://www.allesinperspectief.nl/Nederl ... iteit.html
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door mercator »

Danube schreef: Ja, je streeft naar een blank volk van vreemde smetten vrij. Met die doelstelling hebben we geen beste ervaringen en gelukkig beseffen de meeste mensen dat ook.
Jij drukt je toch zo onnauwkeurig uit, je moet daar echt s aan gaan werken. Nergens heb je iets gelezen over "blank" volk(t ging over Europees nationalisme), wie zijn "we" die geen al te beste ervaringen zouden hebben, en "de meeste mensen", wat mag dat wel betekenen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Hallo Tokyo »

mercator schreef:Nee, ZO ontstaat het Marokkanenprobleem:
Afbeelding

Weer een moslim in aantocht....


:cry:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Ariel »

Ik ben van mening dat mensen mogen weten wie de daders zijn. Bij sommige voorvallen is het belangrijk dat men de etniciteit vermeld. Bepaalde allochtonen zadelen ons decennia lang al op met ernstige problemen . Wij hebben het recht om dat te weten. Nederland krijgt een rotnaam. Ik heb geen zin om een mea culpa voor dat soort jongens te doen. Zolang de Marokkaanse gemeenschap niet ingrijpt en hun jongens niet onder de duim houden dan mag, nee moet de etniciteit vermeld worden. Als een soort schandpaal. Het zijn niet wij die ze zwart maken, dan doen die jongens namelijk zelf.
Na 40 jaar ontkennen en wegkijken, mag wel eens duidelijk worden wat de massa-immigratie ons heeft gebracht. Het is volkomen naief om het geweld tegen Nederlanders los te zien van een opvoeding geënt op een anti-westerse ideologie die bol staat van de geweldsoproepen tegen ongelovigen.
Zolang allochtonen jongens en hun ouders tegen onze cultuur aanschoppen verdienen ze het om met naam en toenaam genoemd te worden.
Het is puur belachelijk dat in sommige kranten nu vetgedrukt staat dat het om Hollandse jongens gaat. Heel geloofwaardig, maar niet heus.

Toen de moordenaar van Marianne Vaatstra werd gevonden werd uitdrukkelijk vermeld dat het om een Friese boer ging. Is dat ook in perspectief?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Toen de moordenaar van Marianne Vaatstra werd gevonden werd uitdrukkelijk vermeld dat het om een Friese boer ging. Is dat ook in perspectief?
Ja, dat was bijzonder relevant nadat geheel islamofoob Nederland had gegild dat het welzeker een asielzoeker moest zijn geweest.

Zie je eigen verklaring indertijd:
In Kollum wonen allemaal racisten. Men wilde jaren geleden ook al niet dat er een permanent asielzoekerscentrum kwam.
De inwoners van Kollum zijn namelijk door de moord van de 16-jarige Marianne Vaatstra in 1999 en door het belazerd worden door het OM een beetje anti asielzoeker en pro PVV geworden . Raar maar waar...
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Zo ontstaat het Marokkanenprobleem

Bericht door Hallo Tokyo »

Dat is niet zo vreemd ook, 90 procent van de asielzoekers is calculerend misdadig schorem..
Plaats reactie