Antisemitisme anno tegenwoordig

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door King George »

Ozes schreef:
trol Danube schreef:Ik heb dat al vaker uitgelegd. Je kunt Hamas terroristisch noemen maar alleen als je erkent dat in de context Israël staatsterrorisme bedrijft waarmee Hamas zich verzet met het enige wapen dat armen hebben.
Israël doet alles behalve iets wat gedefinieerd zou kunnen worden als staatsterrorisme. In plaats van dat ze de Palestijnen die op een racistische en genocidale organisatie als hamas straffen, doen ze er alles aan om burgerslachtoffers te vermijden. Sterker nog, het is algemeen bekend dat Israeliers hun leven riskeren om Palestijnen die in de tweestrijd tussen Hamas en Fatah op te lappen.



Dit soort zaken dus. De israelier helpt weereens een Palestijn, en de Islam stuurt een bedankje.
Je zou toch denken dat die Pallezwijnen als uitverkoren volk voor gesubsidieerde zieligheid (Ze hebben inmiddels al voor zo'n $ 600.000.000.000 bij anderen aan de subsidietiet gezogen!) inmiddels wel zelf een eigen gezondheidszorg hebben kunnen opbouwen... Of is dat opgegaan aan oorlog, haat en vernietiging? Aan villa's, auto's, bordelen, vette bankrekeningen in het buitenland?

Wijze les: Voortaan geen Pallezwijnse gewonden meer behandelen in Israelische ziekenhuizen. Gewoon, omdat dat veiliger voor de eigen bevolking is!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Ozes »

Toch apart dat *impelsteeltje stelt dat wanneer men de genocidale hamas een terroristische organisatie noemt, dat ook zou moeten gelden in het veroordelen van de staat van Israël. Een staat die zich slechts verdedigt, een democratie waar elke homoseksueel, vrouw , elk paar ouders dat van hun kinderen houden en elke niet-moslim in de Palestijnse gebieden slechts van kan dromen. Want als je die droom te hard uitspreekt word je vermoord en door de straten gesleept. En dit zou te vergelijken zijn met Israël?

Dat zou blijk geven van onwetendheid als hij de kans niet had gehad om feiten buiten de mainstream media te leren kennen, maar dat is niet zo. Het geeft dus eerder blijk van andere motieven.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Danube »

King George schreef:Ga je je nou eindelijk daar eens aanmelden en daar je huilie huilie doen?
Waarom durf je zelf niet te doen op je eigen forum?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door King George »

Jij loopt hier toch off topic dit draadje te verzieken met je huilie huilie? Je bent hier met je huilie huilie op het verkeerde forum, want je zal je op een ander forum moeten aanmelden om daar met je huilie huilie aan te komen kakken naar degenen over wie je huilie huilie doet.

Een inhoudelijke reactie on topic op lopende zaken in deze discussie hebben we van jou nog niet mogen ontvangen immers.

En dat kenmerkt dan weer de trol.



Pater Fernandez, Danube, Graatsma, Hilbrand, Charlotte, k. van dorp, Gnuif, Cypres...
Laatst gewijzigd door King George op ma jan 21, 2013 8:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door King George »

Cypres' trol Danube's enige juiste eindbestemming:

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Danube »

King George schreef:Jij loopt toch off topic dit draadje te verzieken met je huilie huilie? Je bent hier met je huilie huilie op het verkeerde forum, want je zal je op een ander forum moeten aanmelden om daar met je huilie huilie aan te komen kakken naar degenen over wie je huilie huilie doet.

Een inhoudelijke reactie on topic op lopende zaken in deze discussie hebben we van jou nog niet mogen ontvangen .
Op je eigen forum nemen ze het op voor het Palestijnse volk en geven ze Israël de schuld van hun ellende. Waarom maak je er hier een groot nummer van en ben je muisstil op je eigen forum? Ben je alleen hier voor de Joden en daar een beetje minder?
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Ozes »

Waarom ga je niet naar dat forum om daar te vragen waarom?
Ik snap niet waarom je dat hier doet
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door King George »

Ozes schreef:Waarom ga je niet naar dat forum om daar te vragen waarom?
Dat durft deze laffe hypocriet niet.
Ozes schreef:Ik snap niet waarom je dat hier doet
Trollen, mollen, zieken. Heb je hem ooit iets inhoudelijks zien bijdragen?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Danube »

Ozes schreef:Waarom ga je niet naar dat forum om daar te vragen waarom?
Ik snap niet waarom je dat hier doet
Ik richt me tot King George die eigenaar en beheerder is van dit antisemitische forum. Het is opmerkelijk en wellicht ook tekenend dat niemand hier daar verder moeite mee heeft.
Laatst gewijzigd door Danube op ma jan 21, 2013 8:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Schepsel »

Danube schreef:
Ozes schreef:Waarom ga je niet naar dat forum om daar te vragen waarom?
Ik snap niet waarom je dat hier doet
Ik richt me tot King George die eigenaar en beheerder is van dit islamitische forum. Het is opmerkelijk en wellicht ook tekenend dat niemand hier daar verder moeite mee heeft.
Niet iedereen zit op 10 fora tegelijk...
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Danube »

Schepsel schreef:
Danube schreef:
Ozes schreef:Waarom ga je niet naar dat forum om daar te vragen waarom?
Ik snap niet waarom je dat hier doet
Ik richt me tot King George die eigenaar en beheerder is van dit islamitische forum. Het is opmerkelijk en wellicht ook tekenend dat niemand hier daar verder moeite mee heeft.
Niet iedereen zit op 10 fora tegelijk...
King George wel. Hier hangt hij de vriend van Israël uit en op zijn eigen forum horen we een antisemitische boodschap. Is dit verknipt of leugenachtig?
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Schepsel »

Danube schreef:King George wel. Hier hangt hij de vriend van Israël uit en op zijn eigen forum horen we een antisemitische boodschap. Is dit verknipt of leugenachtig?
Beetje bedenkelijk van King George dan. Heb je een link?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Danube »

Schepsel schreef:
Danube schreef:King George wel. Hier hangt hij de vriend van Israël uit en op zijn eigen forum horen we een antisemitische boodschap. Is dit verknipt of leugenachtig?
Beetje bedenkelijk van King George dan. Heb je een link?

http://www.geuzenschip.nl/vbforum/showthread.php?t=1094
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Schepsel »

Beetje eng ja.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Danube »

Schepsel schreef:Beetje eng ja.
Ja, dat vond ik ook.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door King George »

Trol Danube (= Cypres; Ik heb het niet over waar hij nog verder aan te linken is... :rolleyes: ) kan mij dus niet linken aan mijn eigen bijdragen.

Wel, heb ik iets te verbergen of zo?

Hier vallen al mijn eigen bijdragen te lezen! En al mijn eigen bijdragen zijn inhoudelijk.

Maar daar heeft die lafbek en vuilbek van een trol Danube (= Cypres) het niet over. Want daarover kan hij hier op dit forum waar ik de wet van hoor en wederhoor kan toepassen het niet over. Je ziet dus dat die lafbek en een vuilbek van een trol Danube als een ware trol probeert manipulatief de lezers te misleiden.

Zou die laffbek en vuilbek en vriendje van Hamas van een Danube (= Cypres} gewoon eens inhoudelijk in durven gaan op mijn eigen bijdragen en niet valselijk mijn nick aan die van andere nicks op wat voor forums dan ook willen linken? Wedden dat hij dat niet kan..?! Kijk, die lafbek en die vuilbek van een Cypres (= Danube) is natuurlijk al als vriendje van Hamas door de mand gevallen.


@ Danube (= Cypres = *** ******),

Hoe sta jij tegenoverHamas en hun handvest?

Hier nog even het op de Islam gestoelde Handvest van Hamas :sheik:

Wel of geen terroristische organisatie?

Wel Cypres (= trol Danube), wat is je oordeel. Over mijn eigen bijdragen op andere forums kan je discussiëren. Ik zal je over wat voor inhoudelijke bijdrage die ik geleverd heb op wat voor forum dan ook jou met twee vingers in de neus om de oren slaan. Want inhoudelijk heb jij je op welk forum dan ook nog nooit je mannetje gestaan! Op welk forum dan ook!

Over Hamas verheerlijken zal jij je moeten verantwoorden Danube!!! Want anders dan dat jij valselijk nicks linkt aan nicks die zij niet zijn, ben jij, Danube, gewoon Cypres, de ons wel bekende forumtrol!

Afbeelding

Met inachtneming van dat als ik Cypres link aan Gnuif, k. van dorp, Charlotte, Hilbrand, Graatsma, Danube, Pater Fernandez deze juist zijn en dat als Cypres/Graatsma nicks aan anderen linkt deze vals zijn. Zo laf en zo smerig is deze trol dus. Hij verdient het om...


En al is de linkse leugen nog zo snel...


Afbeelding


Het realisme achterhaalt de linkse leugens wel!!!


@ Cypres trol Danube,

Je kan mij gerust aanspreken op mijn eigen bijdragen op andere forums. Ik sta voor wat ik heb bijgedragen. Durf jij mijn bijdragen te citeren? Dan wel graag onder mijn eigen nick en de juiste quote. Dus Alleen zo! en anders dien jij hier met de staart tussen de benen als ontmaskerde trol en cybercrimineel hier op te rotten!!!

Zoniet, dan zullen alle anderen jouw vuile en valse spelletjes doorhebben en bevestigen dat je behalve hypocriet nog erger bent: Namelijk gewoon laf. En zullen we dan gewoon nog wat meer gaan etaleren? Want je weet: Lafaards zijn de gevaarlijksten; Dat zijn degenen die je van achteren met een mes in de rug prikken of je met een grote groep aanvallen omdat ze alleen nergens zijn; Daarom zijn ook groepen Marokkanen ook zo gevaarlijk! Hetgeen wekelijks bevestigd in Opsporing Verzocht!!!

Wedden dat jij van mij geen enkele bijdrage durft te quoten en te linken, want je schijt in je broek dat je inhoudelijk niks hebt in te brengen inzake mijn eigen zeer inhoudelijke bijdragen. Op korte termijn zal het je lukken anderen te misleiden; Op niet al te lange termijn heeft iedereen jouw spelletjes door en zal je ontmaskerd als een trol en een cybercrimineel met de staart tussen de benen vertrekken. De waarheid acherhaalt namelijk alle leugens.

Geduld is een schone zaak... :rolleyes:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Ozes »

Een organisatie die de joden wilt uitroeien, niks mis mee, aldus hamas-supporter en geflipte links radicaal Danube
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Danube »

King George schreef:Trol Danube (= Cypres; Ik heb het niet over waar hij nog verder aan te linken is... :rolleyes: ) kan mij dus niet linken aan mijn eigen bijdragen.

Wel, heb ik iets te verbergen of zo?

Hier vallen al mijn eigen bijdragen te lezen! En al mijn eigen bijdragen zijn inhoudelijk.

Ik beweerde niet dat je zelf antisemitische bijdragen leverde op jouw forum (hoewel je er daar op sommige punten wel impliciet mee instemde) maar dat je eigenaar en beheerder bent van een forum waar dit soort bijdragen de hoofdmoot uitmaken terwijl je er op geen enkele manier afstand van neemt. Je zwijgt op dat forum zelf als het graf. Dat kan ik niet anders zien dan stilzwijgende instemming. Om die reden werd je op het Forum voor de Vrijheid terecht een laffe meeloper genoemd.

Ik beschouw antisemitisme als een groot kwaad dat opnieuw de kop opsteekt. Dat zie je aan jouw forum maar ook op veel andere. De moslimhaat raakt uit de mode en er is nog nauwelijks aandacht voor en de antisemieten springen in dit gat. Dat stel ik aan de kaak.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Danube »

Verheugend: Het Forum voor de Geuzen is uit de lucht (gehaald).

:biggrin2:
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Ozes »

Jouw steun aan Hamas is meer dan een stilzwijgende instemming met anti-semetisme en anders dan jouw beschuldigingen aan het adres van KG niet gebaseerd op speculaties en waanideeën.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Danube »

Ozes schreef:Jouw steun aan Hamas is meer dan een stilzwijgende instemming met anti-semetisme en anders dan jouw beschuldigingen aan het adres van KG niet gebaseerd op speculaties en waanideeën.

Waar betuigde ik steun aan Hamas?

:shock:
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Ozes »

Danube schreef:
Ozes schreef:Jouw steun aan Hamas is meer dan een stilzwijgende instemming met anti-semetisme en anders dan jouw beschuldigingen aan het adres van KG niet gebaseerd op speculaties en waanideeën.

Waar betuigde ik steun aan Hamas?

:shock:
Je verdedigde een organisatie die kinderen aanleert om joden te haten en zichzelf op te blazen, en dit ook actief organiseert toen ze tot een terroristische organisatie werden verklaard. Dit word slechts bevestigt door opmerkingen die je meermaals hebt gemaakt. Tenzij je mij vertelt dat je werkelijk gelooft dat het inzetten van kinderen als martelaren ook door een, in jouw ogen legitieme organisatie of staat gedaan kan worden, dan is dat een steunbetuiging.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Danube »

Ozes schreef:
Danube schreef:
Ozes schreef:Jouw steun aan Hamas is meer dan een stilzwijgende instemming met anti-semetisme en anders dan jouw beschuldigingen aan het adres van KG niet gebaseerd op speculaties en waanideeën.

Waar betuigde ik steun aan Hamas?

:shock:
Je verdedigde een organisatie die kinderen aanleert om joden te haten en zichzelf op te blazen, en dit ook actief organiseert toen ze tot een terroristische organisatie werden verklaard. Dit word slechts bevestigt door opmerkingen die je meermaals hebt gemaakt. Tenzij je mij vertelt dat je werkelijk gelooft dat het inzetten van kinderen als martelaren ook door een, in jouw ogen legitieme organisatie of staat gedaan kan worden, dan is dat een steunbetuiging.
Waar beweerde ik dit? Kun je een concreet citaat leveren of moet ik het doen met jouw beperkte begrip van mijn genuanceerde standpunt?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door King George »

Een organisatie die de vernietiging van een ander land en de uitroeiing van hun bevolking in hun handvest, dus op hun politieke, militaire en religieuze agenda heeft staan is volgens Cypres trol Danube niet terroristisch...
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Danube »

King George schreef:Een organisatie die de vernietiging van een ander land en de uitroeiing van hun bevolking in hun handvest, dus op hun politieke, militaire en religieuze agenda heeft staan is volgens Cypres trol Danube niet terroristisch...
Hee, King George, is je antisemitische forum uit de lucht gehaald?
Plaats reactie