Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval

Bericht door Danube »

H.Numan schreef:
Danube schreef:
xplosive schreef:Moslimkinderen zullen zich hier waarschijnlijk pas echt thuis kunnen voelen als moslims tijdens het offerfeest open en bloot rivieren van dierenbloed door de Nederlandse straten mogen laten stromen of bloederige mensenlijken door de straten mogen sleuren. Maar ja, "helaas" is de Nederlandse bevolking nog niet zo "verlicht" om dat te willen, hoewel de Nederlandse bevolking wel hard daarnaar toe op weg lijkt te zijn. Nederland buigt steeds dieper voor al die islamwaanzin.
Een ongelooflijke bijdrage.
Klopt. Aangezien jij een warm voorstander bent van een multikulturele samenleving kan je ons vast wel vertellen wat voor voordelen dat biedt. Aangezien wij domme islamofobe tokkies zijn (jouw woorden) lijkt het me een goed idee als je ons dat kunt vertellen. Wij zien die voordelen namelijk niet.

Gaarne iets beters dan:
  • je zo heerlijk eten
  • het kwakoe festival voegt zoveel waarde toe
Ik ben geen voorstander van de multiculturele samenleving. Ik beschouw het wel als een feit maar integratie in een gedeelde cultuur moet altijd het doel blijven.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval

Bericht door H.Numan »

Dat valt me dan weer mee van jouw. :applause:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval

Bericht door mercator »

Danube schreef:[integratie in een gedeelde cultuur moet altijd het doel blijven.
Dat "delen" gaat maar in één richting. Moslims hebben geen spat beschaving dus moeten ze gewoon de Westerse overnemen. Als ze dit niet willen moeten ze maar in zandland blijven.

Zoals Ataturk zei: er zijn duizenden culturen, maar slechts één beschaving en dat is de Westerse.
Maw, wij hebben van moslims niks te leren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval

Bericht door King George »

De Moslims hebben ons ook nog nooit wat te bieden gehad.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval

Bericht door H.Numan »

Dat is dus waar Danube's mooie grote woorden gelijk ook ophouden. Want als hij consequent zou zijn, dan zou hij eigenlijk een van ons zijn... :greeting2:

De multikul samenleving is opgezet op domme onbewezen ideeën:
  • laat ze maar met rust (de gastarbeiders destijds), dan komt het allemaal wel goed.
  • laat hun vrouw(en) en kinderen over komen, want alleen is maar alleen
  • geef ze stemrecht, dan voelen ze zich hier thuis
  • laat hun kinderen maar praten in hun eigen taal, dan leren ze beter Nederlands
En nog veel meer. Allemaal onbewezen stellingen. Waar wij nu de wrange vruchten van plukken.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval

Bericht door King George »

Danube schreef:Ik ben geen voorstander van de multiculturele samenleving.
Want?

Ik overigens ook niet. Want die gesubsidieerde opgedrongen multikul heeft hier in ons eigen land alleen maar ellende voortgebracht. Afwaardering van onze samenleving in velerlei opzichten.
Danube schreef:Ik beschouw het wel als een feit maar integratie in een gedeelde cultuur moet altijd het doel blijven.
We zitten inderdaad met die allochtonen opgescheept zolang wij hen niet repatriëren. En hoe denk jij te gaan verwezenlijken dat de allochtonen hier van meerwaarde zullen gaan zijn en zich hier zullen gaan assimileren? Anders zal de optie repatriëring onvermijdelijk blijken te zijn.


Laten we wel zijn:

Integratie zal alleen kans van slagen hebben indien nieuwkomers

- van meerwaarde zijn
- zich assimileren
- in aantal niet te groot zijn opdat het absorberend vermogen van de ontvangende beschaving het kan verwerken


Zoniet, dan zal onomkeerbaar de opgebouwde en bevochten sociale cohesie teniet gedaan worden en zullen eens opgebouwde en bevochten vrijheden en sociale verworvenheden teloor gaan.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval

Bericht door mercator »

H.Numan schreef:En nog veel meer. Allemaal onbewezen stellingen. Waar wij nu de wrange vruchten van plukken.
Zelfs de inquisitie pater van het racisme-bureau in België, pater Jozef De Witte(what's in a name) erkent dat de integratie totaal mislukt is. Alleen trekt de échte Gutmensch daar niet de juiste en logische conclusie uit, maar net het omgekeerde: er zijn niet genoeg inspanningen gedaan om de multicul door de mensen hun strot te duwen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval

Bericht door Danube »

King George schreef:
Danube schreef:Ik ben geen voorstander van de multiculturele samenleving.
Want?

Ik overigens ook niet. Want die gesubsidieerde opgedrongen multikul heeft hier in ons eigen land alleen maar ellende voortgebracht. Afwaardering van onze samenleving in velerlei opzichten.
Danube schreef:Ik beschouw het wel als een feit maar integratie in een gedeelde cultuur moet altijd het doel blijven.
We zitten inderdaad met die allochtonen opgescheept zolang wij hen niet repatriëren. En hoe denk jij te gaan verwezenlijken dat de allochtonen hier van meerwaarde zullen gaan zijn en zich hier zullen gaan assimileren? Anders zal de optie repatriëring onvermijdelijk blijken te zijn.


Laten we wel zijn:

Integratie zal alleen kans van slagen hebben indien nieuwkomers

- van meerwaarde zijn
- zich assimileren
- in aantal niet te groot zijn opdat het absorberend vermogen van de ontvangende beschaving het kan verwerken


Zoniet, dan zal onomkeerbaar de opgebouwde en bevochten sociale cohesie teniet gedaan worden en zullen eens opgebouwde en bevochten vrijheden en sociale verworvenheden teloor gaan.
Assimileren is een droom en in strijd met alle kennis en logica die we hebben van integratieprocessen. Er is, op de keper beschouwd, maar een factor die de integratie bepaalt en realiseert en dat is tijd. Volledige integratie vergt drie generaties, dat is een natuurwet.

Dit betekent dat over een jaar of 30 niemand nog zeikt over de Islam. De discussie op dit forum is net zo actueel als het gesprek van antisemieten over de gevaren van het internationale Jodendom, een obsolete achterhoedediscussie dus.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval

Bericht door mercator »

Danube schreef:[Dit betekent dat over een jaar of 30 niemand nog zeikt over de Islam..
Dat klopt, want als je dat dan doet gaat je kop eraf .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
manfred
Berichten: 117
Lid geworden op: di okt 30, 2012 11:24 pm

Re: Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval

Bericht door manfred »

Moslims niet graag carnaval, omdat het heidense oorsprong ...

St Paul klaagt over de rituele seks in heidense tempels. Dus sex heeft ook een heidense oorsprong. Heidenen hebben seks gehad, ook wel eens als onderdeel van een ritueel.

conclusie:

Alle moslims moeten zich celibatair. Op een keer.

Heidenen soms ook eten tijdens een ritueel.

Dus moslims moeten stoppen met eten.

Ten slotte, omdat de heidenen altijd ademen tijdens hun rituelen, moeten moslims stoppen met ademen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval

Bericht door mercator »

manfred schreef:Dus moslims moeten stoppen met eten.
t Is treffend dat je dat aanhaalt. Als de moslims geen 1400 jaar hadden geparasiteerd op de Westerse technologie en knowhow was dat exact wat er gebeurd zou zijn. Alle moslims gestorven door honger en ziekte en we hadden er nooit meer van gehoord. Het rare is dat zo iets ook nu nog kan gebeuren. Als we stoppen met moslims te pamperen kunnen ze zich niet handhaven.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval. Liever Ramadan!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Danube schreef: Er is, op de keper beschouwd, maar een factor die de integratie bepaalt en realiseert en dat is tijd. Volledige integratie vergt drie generaties, dat is een natuurwet.
Klopt! Logisch. Dat weet dan ook iedereen. Maar Danube is nog niet uitgesproken. Want hij KAN het niet laten zoals altijd domme schoolmeester-achtige conclusies te trekken.
Danube schreef:Dit betekent dat over een jaar of 30 niemand nog zeikt over de Islam.
Ik weet even niet hoe ik nu beginnen moet. Ik sta perplex vanwege zoveel domheid. Hij heeft het over drie generaties en koppelt daar dan dertig jaar aan! :lol: Dat moet tweehonderd tot driehonderd zijn. Deze drol meent de wijsheid in pacht te hebben. Had hij dat maar, dan waren we hier gauw uitgeluld omdat we het eens zouden zijn. Maar nee hoor. Danube zal en moet en kan waarschijnlijk niet anders dan zijn onnadenkende conclusies ventileren, zeg maar opdringen, aan mensen die ongelooflijk veel geduld met hem hebben.

Niemand van ons weet hoe over tweehonderd of driehonderd jaar de stand van zaken is ten aanzien van de islam in Europa. Maar . . . niemand - dus ook 'professor' Danube - kan om het feit heen dat er in de loop der jaren alleen maar meer moslims zijn bijgekomen en dat de hoofddoekenreligie overuren maakt in het straattoneel van Europa. Moslims hebben de nare eigenschap - hoe aardig en quasi ze ook geïntegreerd lijken te zijn - om in God te blijven geloven, ondanks dat de meesten een bezoek aan de moskee overslaan omdat dit nu eenmaal is voorbehouden voor de kermisklanten van de islam, de baardapen en soepjurken brigades. Een beetje leuke vlotte aardige Marokkaan met een goede baan wil daar beslist niet mee geassocieerd worden.

Misschien dat het zo uitpakt dat in Europa wanneer de economie weer aantrekt en het smerige uitbuitende a-sociale zichzelf verrijkende kapitalisme bakzeil heeft moeten halen, er een andere sfeer ten goede ontstaat waarin moslims zich hier en daar nog wel moslim noemen, maar totaal vergeten zijn waar Abraham bij 'allah' de mosterd vandaan haalde. Moslims hebben dan - laten we positief en energiek van die gedachte uitgaan - niets meer met hun geloof.

En dat komt - daar ben ik van overtuigd - door het niet aflatende belachelijk maken van de islam en de koran. Geen mens, ook niet de moslimmens kan om internet en zijn informatietijdperk heen. Maar . . . dat belachelijk maken van de islam en de koran wordt op alle mogelijke manieren tegengehouden en tegengewerkt door de linkse politieke klootzakken en door hen geïnstalleerde pionnen op belangrijke media posten. Gaat dit op dezelfde voet, generatie op generatie zo verder, dan kan het alleen maar slechter en onaangenamer worden. Ik weet als de beste dat geen hond over het islamprobleem met anderen hierover durft te praten. Men zwijgt hierover als het graf. Ik dus niet. Ik ben nu ook volop bezig op Facebook. De enige die reageerde op mijn aversie-artikelen tegen de islam was mijn beste vriendin Dora. Meer als waarschuwing om op te passen. Maar van de (aardige) moslims die mij kennen, die zijn alleen maar nog vriendelijker tegen mij geworden. Dat komt waarschijnlijk omdat ik uitstraling heb en altijd leuk en enthousiast overkom. Dat ik daarnaast in hun ogen een 'rare' ben die misschien niet serieus genomen moet worden, werkt alleen maar in mijn voordeel.

Door alle subversieve walgelijke praktijken van islam in de wereld via de media verborgen te houden voor het grote publiek waant de moslim zich in de superieure geestelijke meerderheid. Juist als ook al die moslims in Europa keer op keer de oren gewassen zouden worden met al die vuiligheid van de islam, zullen zij uiteindelijk eieren voor hun geld kiezen. Ter bevordering van het 30-jarenplan van Danube, zou men het beste nu een aanvang kunnen nemen met het ontnemen van een ieder zijn tweede paspoort via de vrije keuze.

Alles hangt af - niet van FFI - maar van de uiterst domme lafhartige ontspoorde linkse Gutmensch politici. Of eigenlijk van het grootschalige domme Europese publiek die dankzij democratie al of niet voor zijn eigen ondergang kiest.

Misschien is Danube best wel een aardige vent. Maar dat zijn gekken meestal ook. Met dit verschil dat je met gekken tenminste nog lachen kunt.

Ik ken Danube niet. Laat ik het er maar op houden dat hij een uiterst bekwame in naïeviteit gespecialeerde goeie lobbes is.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval. Liever Rama

Bericht door Danube »

'Hans van de Mortel' schreef:
Danube schreef: Er is, op de keper beschouwd, maar een factor die de integratie bepaalt en realiseert en dat is tijd. Volledige integratie vergt drie generaties, dat is een natuurwet.
Klopt! Logisch. Dat weet dan ook iedereen. Maar Danube is nog niet uitgesproken. Want hij KAN het niet laten zoals altijd domme schoolmeester-achtige conclusies te trekken.
Danube schreef:Dit betekent dat over een jaar of 30 niemand nog zeikt over de Islam.
Ik weet even niet hoe ik nu beginnen moet. Ik sta perplex vanwege zoveel domheid. Hij heeft het over drie generaties en koppelt daar dan dertig jaar aan! :lol: Dat moet tweehonderd tot driehonderd zijn. Deze drol meent de wijsheid in pacht te hebben. Had hij dat maar, dan waren we hier gauw uitgeluld omdat we het eens zouden zijn. Maar nee hoor. Danube zal en moet en kan waarschijnlijk niet anders dan zijn onnadenkende conclusies ventileren, zeg maar opdringen, aan mensen die ongelooflijk veel geduld met hem hebben.
Drie generaties becijferen op 300 jaar is ook niet erg slim. Als ik spreek over generaties van immigranten wijs ik er op dat het tijdsverloop van drie generaties nu nu maar zeker een generatie eerder aanving.
Spoiler! :


Niemand van ons weet hoe over tweehonderd of driehonderd jaar de stand van zaken is ten aanzien van de islam in Europa. Maar . . . niemand - dus ook 'professor' Danube - kan om het feit heen dat er in de loop der jaren alleen maar meer moslims zijn bijgekomen en dat de hoofddoekenreligie overuren maakt in het straattoneel van Europa. Moslims hebben de nare eigenschap - hoe aardig en quasi ze ook geïntegreerd lijken te zijn - om in God te blijven geloven, ondanks dat de meesten een bezoek aan de moskee overslaan omdat dit nu eenmaal is voorbehouden voor de kermisklanten van de islam, de baardapen en soepjurken brigades. Een beetje leuke vlotte aardige Marokkaan met een goede baan wil daar beslist niet mee geassocieerd worden.

Misschien dat het zo uitpakt dat in Europa wanneer de economie weer aantrekt en het smerige uitbuitende a-sociale zichzelf verrijkende kapitalisme bakzeil heeft moeten halen, er een andere sfeer ten goede ontstaat waarin moslims zich hier en daar nog wel moslim noemen, maar totaal vergeten zijn waar Abraham bij 'allah' de mosterd vandaan haalde. Moslims hebben dan - laten we positief en energiek van die gedachte uitgaan - niets meer met hun geloof.

En dat komt - daar ben ik van overtuigd - door het niet aflatende belachelijk maken van de islam en de koran. Geen mens, ook niet de moslimmens kan om internet en zijn informatietijdperk heen. Maar . . . dat belachelijk maken van de islam en de koran wordt op alle mogelijke manieren tegengehouden en tegengewerkt door de linkse politieke klootzakken en door hen geïnstalleerde pionnen op belangrijke media posten. Gaat dit op dezelfde voet, generatie op generatie zo verder, dan kan het alleen maar slechter en onaangenamer worden. Ik weet als de beste dat geen hond over het islamprobleem met anderen hierover durft te praten. Men zwijgt hierover als het graf. Ik dus niet. Ik ben nu ook volop bezig op Facebook. De enige die reageerde op mijn aversie-artikelen tegen de islam was mijn beste vriendin Dora. Meer als waarschuwing om op te passen. Maar van de (aardige) moslims die mij kennen, die zijn alleen maar nog vriendelijker tegen mij geworden. Dat komt waarschijnlijk omdat ik uitstraling heb en altijd leuk en enthousiast overkom. Dat ik daarnaast in hun ogen een 'rare' ben die misschien niet serieus genomen moet worden, werkt alleen maar in mijn voordeel.

Door alle subversieve walgelijke praktijken van islam in de wereld via de media verborgen te houden voor het grote publiek waant de moslim zich in de superieure geestelijke meerderheid. Juist als ook al die moslims in Europa keer op keer de oren gewassen zouden worden met al die vuiligheid van de islam, zullen zij uiteindelijk eieren voor hun geld kiezen. Ter bevordering van het 30-jarenplan van Danube, zou men het beste nu een aanvang kunnen nemen met het ontnemen van een ieder zijn tweede paspoort via de vrije keuze.

Alles hangt af - niet van FFI - maar van de uiterst domme lafhartige ontspoorde linkse Gutmensch politici. Of eigenlijk van het grootschalige domme Europese publiek die dankzij democratie al of niet voor zijn eigen ondergang kiest.

Misschien is Danube best wel een aardige vent. Maar dat zijn gekken meestal ook. Met dit verschil dat je met gekken tenminste nog lachen kunt.

Ik ken Danube niet. Laat ik het er maar op houden dat hij een uiterst bekwame in naïeviteit gespecialeerde goeie lobbes is.
De komende tijd zal het aantal moslims afnemen (demografisch en door secularisering) en de moslims die blijven zullen zich net als christenen grotendeels aanpassen aan de dominante cultuur. Alles is denkbaar, maar deze ontwikkeling is wel het meest logisch en waarschijnlijk.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Alleen moslimkinderen mogen zich excl. als dwazen voordoen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Danube schreef: Drie generaties becijferen op 300 jaar is ook niet erg slim.
Het is ook nooit goed bij jou. Ik geef ze tenminste de tijd. En inderdaad, het is niet slim. Verstandig zou zijn, beter vandaag dan morgen al die achterlijke koran-aanhangers terug de woestijn insturen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Alleen moslimkinderen mogen zich excl. als dwazen voordo

Bericht door Danube »

'Hans van de Mortel' schreef:
Danube schreef: Drie generaties becijferen op 300 jaar is ook niet erg slim.
Het is ook nooit goed bij jou. Ik geef ze tenminste de tijd. En inderdaad, het is niet slim. Verstandig zou zijn, beter vandaag dan morgen al die achterlijke koran-aanhangers terug de woestijn insturen.
Mogelijk gaat dit onderwerp je een streepje boven de pet.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval

Bericht door King George »

Ariel schreef:
Ozes schreef:De bron van dat 'gerucht"is een moslim slimmerd. Maar Islamofobie maakt inderdaad bijziend, vooral schijterds die niet kritisch over de Islam durven na te denken hebben er last van.
Ik krijg wel eens de indruk dat Danube alleen de eerste zin van een artikel leest. Hij leest "Wethouder weerspreekt ziekmeldingen carnaval"en kijkt verder niet naar de rest van het artikel.

En weer gaf je geen link Danube, dus zoals beloofd ga ik je post deleten.
Die Cypres toch... En zelf zo geilen op vragen naar het geven van een link of een bron... En dan zijn aannames bezien met een blikveld begrensd door de binnenkant van zijn oogkleppen als feit presenteren... :ohmy2:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval

Bericht door King George »

Danube schreef:
xplosive schreef:Moslimkinderen zullen zich hier waarschijnlijk pas echt thuis kunnen voelen als moslims tijdens het offerfeest open en bloot rivieren van dierenbloed door de Nederlandse straten mogen laten stromen of bloederige mensenlijken door de straten mogen sleuren. Maar ja, "helaas" is de Nederlandse bevolking nog niet zo "verlicht" om dat te willen, hoewel de Nederlandse bevolking wel hard daarnaar toe op weg lijkt te zijn. Nederland buigt steeds dieper voor al die islamwaanzin.
Een ongelooflijke bijdrage.
Ongelooflijk, maar waar!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval

Bericht door King George »

H.Numan schreef:Klopt. Aangezien jij een warm voorstander bent van een multikulturele samenleving kan je ons vast wel vertellen wat voor voordelen dat biedt. Aangezien wij domme islamofobe tokkies zijn (jouw woorden) lijkt het me een goed idee als je ons dat kunt vertellen. Wij zien die voordelen namelijk niet.

Gaarne iets beters dan:
  • je zo heerlijk eten
  • het kwakoe festival voegt zoveel waarde toe
  • we hebben die mensen zo hard nodig
Ik kan ook heerlijk eten bij de Mexicaan of bij de Japanner. En zoveel Mexicanen of Japanners hebben we daar hier in ons land niet voor nodig. Dus voor exotisch halal eten kunnen we dus met hetzelfde aantal Moslimimmigranten als bijvoorbeeld het aantal Mexicanen of Japanners toe. De rest aan Moslimimmigranten is overbodig.

Het Kwakoefestival voegt geen waarde toe, want de gemeenschap moet opdraaien voor het verlies. Verliesposten zijn niet van toegevoegde waarde.

We hebben die Moslimimmigranten helemaal niet nodig; Ze zijn een netto verliespost voor onze eigen Nederlandse samenleving en derhalve een bron van afwaardering in plaats van een bron van vooruitgang. Ze zijn het betonrot aan onze fundamenten. Hun overvraagde gedwongen solidariteit heeft zo z'n prijskaartje...
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alleen moslimkinderen mogen zich excl. als dwazen voordo

Bericht door King George »

'Hans van de Mortel' schreef:
Danube schreef: Drie generaties becijferen op 300 jaar is ook niet erg slim.
Het is ook nooit goed bij jou. Ik geef ze tenminste de tijd. En inderdaad, het is niet slim. Verstandig zou zijn, beter vandaag dan morgen al die achterlijke koran-aanhangers terug de woestijn insturen.
In 1400 jaar tijd zijn ze nog nooit een stap verder gekomen dan blijven hangen in hun achterlijkheid; 300 jaar is een veel te korte tijdspanne. 30 jaar is echter al genoeg om onze moderniteit en vooruitgang die ooit is verwezenlijkt teniet te doen en ons terug naar af naar 1400 jaar geleden te doen trappen. Er is dus haast bij het maar niet zo ver te laten komen. Better safe than sorry! Onze eigen nieuwe generatie roept ons immers al over 30 jaar ter verantwoording waarom wij niks deden. En zo'n verhaal willen wij onze eigen nieuwe generatie eigenlijk niet te vertellen willen hebben. All which is necessary for the victory of the evil is the good men doing nothing...
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Alleen moslimkinderen mogen zich excl. als dwazen voordo

Bericht door Danube »

King George schreef: 30 jaar is echter al genoeg om onze moderniteit en vooruitgang die ooit is verwezenlijkt teniet te doen en ons terug naar af naar 1400 jaar geleden te doen trappen.
Waar die 5% moslims in dit land al niet toe in staat zijn.

:shock:
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

In Allahstan is het alle dagen carnaval!

Bericht door mercator »

Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alleen moslimkinderen mogen zich excl. als dwazen voordo

Bericht door Pilgrim »

Danube schreef:
King George schreef: 30 jaar is echter al genoeg om onze moderniteit en vooruitgang die ooit is verwezenlijkt teniet te doen en ons terug naar af naar 1400 jaar geleden te doen trappen.
Waar die 5% moslims in dit land al niet toe in staat zijn.

:shock:
Tja, kun je nagaan wat er gebeurt als ze straks 10% of 30% zijn of misschien mogelijk ooit de meerderheid van de Europese bevolking zullen uitmaken.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Alleen moslimkinderen mogen zich excl. als dwazen voordo

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Tja, kun je nagaan wat er gebeurt als ze straks 10% of 30% zijn of misschien mogelijk ooit de meerderheid van de Europese bevolking zullen uitmaken.
10 à 15 % onintegreerbaren in een maatschappij zijn voldoende om die helemaal te vernietigen, dat is een sociologische wetmatigheid. In de meeste Europese steden is die drempel al lang overschreden. Brussel bijv. heeft meer dan 50 % allochtonen op zijn grondgebied en is de facto onbestuurbaar, en kan alleen overleven door te parasiteren op de meerwaarde in Vlaanderen opgebracht.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moslimkinderen melden zich ziek om carnaval

Bericht door mercator »

Carnaval voor moslims. De vereniging de Akelige Ayatollahs:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie