De Islamisering van Zweden.

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Manon »

Ja, de bezetting van de Duitsers was ook ongewenst. De mensen die dat vonden waren daarmee geen collaborateurs
Uiteraard! Dat waren de nazifoben! En jij hoort daar natuurlijk niet bij.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Danube »

circe schreef:
Ja, de bezetting van de Duitsers was ook ongewenst. De mensen die dat vonden waren daarmee geen collaborateurs
Uiteraard! Dat waren de nazifoben! En jij hoort daar natuurlijk niet bij.
Angst is een slechte raadgever.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Ariel »

Danube schreef: Angst is een slechte raadgever.
Degene die hier bang is ben jij. Vandaar dat jij je nu al als een perfecte dhimmie gedraagt. Jij bent bang dat moslims boos worden en daarom buig je nu al voor ze.
Ik weet en begrijp dat zonder angstgevoelens het leven gevaarlijk is. Angst waarschuwt de mens nu éénmaal voor gevaar, maar als die angst het dagelijkse leven in negatieve zin gaat beheersen, zoals bij jou , dan is er iets meer aan de hand.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef: Angst is een slechte raadgever.
Degene die hier bang is ben jij. Vandaar dat jij je nu al als een perfecte dhimmie gedraagt. Jij bent bang dat moslims boos worden en daarom buig je nu al voor ze.
Ik weet en begrijp dat zonder angstgevoelens het leven gevaarlijk is. Angst waarschuwt de mens nu éénmaal voor gevaar, maar als die angst het dagelijkse leven in negatieve zin gaat beheersen, zoals bij jou , dan is er iets meer aan de hand.
Dat laatste is in elk geval juist.

Er is geen reden om angstig te zijn voor moslims. Ze gedragen zich in dit land gemiddeld vredelievender dan autochtonen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
Er is geen reden om angstig te zijn voor moslims. Ze gedragen zich in dit land gemiddeld vredelievender dan autochtonen.
Er is hier op dit forum (behalve jij) niemand bang voor moslims . Gelukkig maar...het lijkt me vervelend om met een angst fobie te moeten leven.
Maar heb jij cijfers dat moslims zich in dit land gemiddeld vredelievender gedragen dan autochtonen ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef:
Er is geen reden om angstig te zijn voor moslims. Ze gedragen zich in dit land gemiddeld vredelievender dan autochtonen.
Er is hier op dit forum (behalve jij) niemand bang voor moslims . Gelukkig maar...het lijkt me vervelend om met een angst fobie te moeten leven.
Maar heb jij cijfers dat moslims zich in dit land gemiddeld vredelievender gedragen dan autochtonen ?
Dat laatste is mijn ervaring. De omgangsvormen in ons land worden agressiever en dat zie ik niet zo bij moslims.

Maar je hebt gelijk, er is geen reden om angstig te zijn voor moslims.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Ariel »

Danube schreef: Dat laatste is mijn ervaring. De omgangsvormen in ons land worden agressiever en dat zie ik niet zo bij moslims.
.
Mijn hemel Danube, Wat erg. In wat voor buurt woon jij, en in wat voor kringen kom jij gewoonlijk?

Ik heb die ervaring namelijk niet. Ik kom alleen maar beschaafde Hollandse mensen tegen in mijn omgeving.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef: Dat laatste is mijn ervaring. De omgangsvormen in ons land worden agressiever en dat zie ik niet zo bij moslims.
.
Mijn hemel Danube, Wat erg. In wat voor buurt woon jij, en in wat voor kringen kom jij gewoonlijk?

Ik heb die ervaring namelijk niet. Ik kom alleen maar beschaafde Hollandse mensen tegen in mijn omgeving.
Daar heb je dan geluk mee.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
Daar heb je dan geluk mee.
Nou, dat is waar. Thank the Lord and Hallelujah.
Misschien moet jij verhuizen of wat minder met dat krapuul en antifada volk omgaan . Ik vind het waarlijk heel naar voor je.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef:
Daar heb je dan geluk mee.
Nou, dat is waar. Thank the Lord and Hallelujah.
Misschien moet jij verhuizen of wat minder met dat krapuul en antifada volk omgaan . Ik vind het waarlijk heel naar voor je.
Het is niet nodig maar ik stel je mededogen zeer op prijs.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Ozes »

Danube schreef:
Ariel schreef:
Danube schreef:
Er is geen reden om angstig te zijn voor moslims. Ze gedragen zich in dit land gemiddeld vredelievender dan autochtonen.
Er is hier op dit forum (behalve jij) niemand bang voor moslims . Gelukkig maar...het lijkt me vervelend om met een angst fobie te moeten leven.
Maar heb jij cijfers dat moslims zich in dit land gemiddeld vredelievender gedragen dan autochtonen ?
Dat laatste is mijn ervaring. De omgangsvormen in ons land worden agressiever en dat zie ik niet zo bij moslims.

Maar je hebt gelijk, er is geen reden om angstig te zijn voor moslims.
Spreek je eens openlijk uit tegen de Islam zou ik zeggen. Mag ik het voor je doen?
Een videootje met jouw koppie erop zou voldoende moeten zijn om de vreedzame reacties van Moslims in te schatten.

Die ervaring is uiteraard een grap, niemand zal ooit stellen dat Moslims minder geweldadig zijn dan allochtonen. Bedankt dat jij nogmaals op alle slachtoffers van Islamitisch geweld spuugt. Karma bestaat niet,gelukkig kent het een mooi alternatief.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Danube »

Ozes schreef:
Spreek je eens openlijk uit tegen de Islam zou ik zeggen. Mag ik het voor je doen?
Een videootje met jouw koppie erop zou voldoende moeten zijn om de vreedzame reacties van Moslims in te schatten.

Die ervaring is uiteraard een grap, niemand zal ooit stellen dat Moslims minder geweldadig zijn dan allochtonen. Bedankt dat jij nogmaals op alle slachtoffers van Islamitisch geweld spuugt. Karma bestaat niet,gelukkig kent het een mooi alternatief.
Ik zal jou niet beschuldigen van het spugen op de vele slachtoffers van christelijk geweld. Dat soort rare beschuldigingen leiden immers tot niets?
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Ozes »

Als een meisje word verkracht en vermoord vergelijk je zo'n monster met Circe.
Het feit dat er een genocide plaatsvind waar mensen vanwege hun geloof worden vermoord en gevangengezet, je lacht het weg.
Dat mensen worden aangevallen en (bijna) vermoord als ze zich hierover uitspreken of dit aankaarten, of dat nou Guzman, Ehsan Jahmi, Westergaard, Helgen, Hedegaard of vele andere zijn, je lacht erom en maakt het belachelijk.

Blijf lachen, bloedhond.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Danube »

Ozes schreef:Als een meisje word verkracht en vermoord vergelijk je zo'n monster met Circe.
Het feit dat er een genocide plaatsvind waar mensen vanwege hun geloof worden vermoord en gevangengezet, je lacht het weg.
Dat mensen worden aangevallen en (bijna) vermoord als ze zich hierover uitspreken of dit aankaarten, of dat nou Guzman, Ehsan Jahmi, Westergaard, Helgen, Hedegaard of vele andere zijn, je lacht erom en maakt het belachelijk.

Blijf lachen, bloedhond.
Ik lach het niet weg maar ga niet mee in de eenzijdige voorstelling dat de Islam of Mohammed die gruwelijkheden zou verklaren. In dezelfde logica moet ik Christus verantwoordelijk stellen voor inquisitie, Hiroshima en Holocaust. Aan dat soort racistische simplisme doe ik niet mee.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Ozes »

Racisme hé..
Deze website is van een ex-moslim die zijn hele leven in onzekerheid moet blijven leven alleen omdat hij zich waagt uit te spreken over de Islam. Hij is niet veilig in Canada, hij is niet veilig in Amerika, hij is niet veilig in Europa, hij is niet veilig in noord-afrika, hij is niet veilig het midden-oosten of India, want in al deze gebieden zijn mensen bedreigt, aangevallen of erger ALLEEN omdat ze zich uitspreken tegen de Islam.

Zoals ik zeg, blijf lachen, blijf beledigen. blijf irriteren.
Ik ken mensen die morsdood zijn omdat honden zoals jij voor hun eigen godvergeten plezier de statistieken en de realiteit ontkennen, en iedereen die smeekt om er iets aan te doen tot racist te bestempelen. Zodat jij lekker de linkse rat uit kan hangen, zonder dat imago kom je niet ver in jouw lachwekkende bedrijfstak. Iets wat alleen bestaat dankzij linkse regulerings- en subsidiedrift. Jij bent een symptoon van een ziekte, een ziekte waardoor de grootmoeders van mijn beste vrienden zich niet meer veilig voelen als ze over straat lopen. Hoe vaak heb ik het bewijs gezien?

Een oudere man loopt per ongeluk iets te snel de straat over en twee Marokkanen springen uit de auto om hem te bedreigen. Ik ken hier geen vrouw die nooit is lastig gevallen.

Jij maakt misbruik van het feit dat hier nette en bezorgde mensen de integriteit hebben om te doen wat laffe politici weigeren te doen. Hoe belabberd weinig het ook is.
Blijf lachen, bloedhond.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Danube »

Ozes schreef:Racisme hé..
Deze website is van een ex-moslim die zijn hele leven in onzekerheid moet blijven leven alleen omdat hij zich waagt uit te spreken over de Islam. Hij is niet veilig in Canada, hij is niet veilig in Amerika, hij is niet veilig in Europa, hij is niet veilig in noord-afrika, hij is niet veilig het midden-oosten of India, want in al deze gebieden zijn mensen bedreigt, aangevallen of erger ALLEEN omdat ze zich uitspreken tegen de Islam.

Zoals ik zeg, blijf lachen, blijf beledigen. blijf irriteren.
Ik ken mensen die morsdood zijn omdat honden zoals jij voor hun eigen godvergeten plezier de statistieken en de realiteit ontkennen, en iedereen die smeekt om er iets aan te doen tot racist te bestempelen. Zodat jij lekker de linkse rat uit kan hangen, zonder dat imago kom je niet ver in jouw lachwekkende bedrijfstak. Iets wat alleen bestaat dankzij linkse regulerings- en subsidiedrift. Jij bent een symptoon van een ziekte, een ziekte waardoor de grootmoeders van mijn beste vrienden zich niet meer veilig voelen als ze over straat lopen. Hoe vaak heb ik het bewijs gezien?

Een oudere man loopt per ongeluk iets te snel de straat over en twee Marokkanen springen uit de auto om hem te bedreigen. Ik ken hier geen vrouw die nooit is lastig gevallen.

Jij maakt misbruik van het feit dat hier nette en bezorgde mensen de integriteit hebben om te doen wat laffe politici weigeren te doen. Hoe belabberd weinig het ook is.
Blijf lachen, bloedhond.
Ik vind het afschuwelijk dat moslims worden bedreigd vanwege geloofsafval. Ik geloof echter niet dat we dit grote probleem oplossen door moslims generaliserend uit te kafferen, te vervolgen of te discrimineren.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Ozes »

Jij en Ik Wim.

Je geniet er van om over de rug van ECHTE mensen, waar ze ook zijn, of dat in mijn eigen stad is of ergens in Egypte waar ze in doodsangst leven terwijl imams van alle stromingen en organisaties duidelijk maken dat zij op elk moment afgeslacht kunnen worden met als basis de woorden van een valse profeet. probeer je weer het zelfde misselijke argument uit. Mensen zoals jij bestonden al toen Hitler zijn volk afslachten en jij opriep tot begrip, niet omdat ze het ene flikker konden schelen wat er gebeurden met de slachtoffers, maar vanwege hun eigen lugubere en narcistische doeleinden.

Jij weet dat in Noorwegen het overgrote deel van de verkrachtingen word gepleegd door Moslims, maar daar net als hier zijn er mensen die het geen flikker kan schelen dat er slachtoffers vallen en de grenzen nog verder openzetten terwijl in elk Westers land het aantal aanrandingen omhoog is geschoten omdat men immigranten binnenlaat die nul respect hebben voor een Westerse vrouw. Maar jou, jou kan het niets schelen.

Ik ben een Christen, maar een hele slechte. Ik weet dat God mij niet zal belonen als ik uit de pas loop. Zie je het verschil met Islam bloedhond?
Ik weet dat jij het verschil volledig begrijpt.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Danube »

Ozes schreef:
Jij weet dat in Noorwegen het overgrote deel van de verkrachtingen word gepleegd door Moslims
Dat is een hoax, en dat weet jij ook wel.

http://www.islamophobia-watch.com/islam ... rants.html
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
Ozes schreef:
Jij weet dat in Noorwegen het overgrote deel van de verkrachtingen word gepleegd door Moslims
Dat is een hoax, en dat weet jij ook wel.
Zucht en hoe schandalig dat je dat durft te zeggen. Kijk even.

.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
Dat is een hoax, en dat weet jij ook wel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef:
Ozes schreef:
Jij weet dat in Noorwegen het overgrote deel van de verkrachtingen word gepleegd door Moslims
Dat is een hoax, en dat weet jij ook wel.
Zucht en hoe schandalig dat je dat durft te zeggen. Kijk even.

.
Kijk naar de vermelde bron.

http://www.islamophobia-watch.com/islam ... rants.html
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
Dat is een hoax, en dat weet jij ook wel.
http://muslimrapewave.wordpress.com/category/norway/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef:
Dat is een hoax, en dat weet jij ook wel.
http://muslimrapewave.wordpress.com/category/norway/
Dit is een islamofobe leugensite. Heeft niets met een objectieve bron te maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Pilgrim »

De naam van die bron van Danube zegt mij genoeg! Islamofobia!! :lol:

Over objectieve bron gesproken! ;)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Islamisering van Zweden.

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie