Pat Robertson: Islam is demonic. Not a religion.

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Pat Robertson: Islam is demonic. Not a religion.

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Pat Robertson: Islam is demonic. Not a religion.

Bericht door H.Numan »

Pat Robertson is zelf gekker dan een deur. Vergeleken met hem is Benedictus een aardige begripvolle en geleerde man.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Pat Robertson: Islam is demonic. Not a religion.

Bericht door mercator »

H.Numan schreef:Pat Robertson is zelf gekker dan een deur. Vergeleken met hem is Benedictus een aardige begripvolle en geleerde man.
Dan ben ik ook gekker dan een deur want ik vind dat alles wat die -mij overigens onbekende-mr. Robertson vertelt over moslims in dit korte fragmentje helemaal correct.
Islam is helemaal geen godsdienst, maar moslims zijn bendeleden van een criminele organisatie, dat is toch gewoon maar de realiteit?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Pat Robertson: Islam is demonic. Not a religion.

Bericht door H.Numan »

Dat klopt, maar dat doet niets af aan het feit dat dhr. Robertson een van de meest verwerpelijke figuren binnen het Christendom is. Hij is een van de reli clowns die natuurrampen wijten aan menselijk gedrag dat hem niet zint.

Natuurlijk is het mohammedanisme verwerpelijk, maar bij de mond van Robertson is dat gewoon concurrentie-nijd. Lees maar eens wat meer over dit sujet. Er is wat hem betreft bitter weinig verschil tussen mohammedanen en rooms katholieken.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

HvdM: Islam and roman catholic church are demonic.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

H.Numan schreef:Dat klopt, maar dat doet niets af aan het feit dat dhr. Robertson een van de meest verwerpelijke figuren binnen het Christendom is.

Graag één onderwerp tegelijk!
H.Numan schreef:Hij is een van de reli clowns die natuurrampen wijten aan menselijk gedrag dat hem niet zint.
Dat klopt. En dat is nu precies wat Mercator zegt. Dus dat behoeft geen herhaling.
H.Numan schreef:Natuurlijk is het mohammedanisme verwerpelijk, maar bij de mond van Robertson is dat gewoon concurrentie-nijd.
Duidelijk!
H.Numan schreef:Lees maar eens wat meer over dit sujet. Er is wat hem betreft bitter weinig verschil tussen mohammedanen en rooms katholieken.
We dwalen af. In grote lijnen klopt deze bewering ook. En wel donders goed. Ga dit nu niet ontkennen! Alleen in de uitvoering onderscheiden beide potsierlijk lachwekkende heidense kermis religies zich als tegenstanders.

Een gek is een gek, en daar zit bitter weinig verschil tussen. Je moet natuurlijk niet gaan zeuren dat de ene gek rookt en zuipt en de andere gek geheelonthouder is met een allergie voor rook omdat hij vuur meent waar te nemen. Zij zijn en blijven beiden gek. Zie het in het geval Robertson zo, dat de vos de passie preekt. Of Robertson als een Wilders die getrouwd is met een hoofddoek. Al zou dit laatste werkelijk het geval zijn, dan nog kloppen zijn beweringen over de islam. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie