Kopschoppen is cool en de laatste trend.

Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door H.Numan »

Klopt, maar ik zie iets heel anders: sinds mijn late tienerjaren zijn schopspellen bijzonder populair. Twee karakters, waarvan een of beide door de spelers gestuurd worden. Die spellen zijn bijzonder populair onder tieners. Vandaag de dag heb je speciale grafische kaarten nodig voor de effecten. Zie je de bloedspetters beter en zo.

Ik weet zeker dan 99% van de jongens (meisjes houden er niet zo van) die die spellen spelen zelf flauw zal vallen als ze iemand zelf tegen het hoofd moeten trappen. Maar het gaat niet om die 99% die het niet doen. Het gaat om de 1% die het wel doet.

Er is al erg lang een discussie gaande of computerspellen iemand gewelddadiger maken. Er zijn argumenten voor en tegen. Ik denk dat dit soort schop spellen duidelijk invloed heeft.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Ozes »

Ik zie het gewoon als Nederlanders die leren van hun multiculturele medelanders
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gezichtschoppen is cool. Vooral in teamverband

Bericht door Hans v d Mortel sr »

H.Numan schreef:
Er is al erg lang een discussie gaande of computerspellen iemand gewelddadiger maken. Er zijn argumenten voor en tegen. Ik denk dat dit soort schop spellen duidelijk invloed heeft.
Je geeft het zelf al aan: 1 %. Te verwaarlozen dus. Erger is het gesteld met de godsdienstwaanzin. Het staat in de koran zonder bewegende beelden. En sinds steeds meeer mohammedanen kunnen lezen en daartoe ook aangemoedigd te worden, niet om te lezen in het algemeen, maar uitsluitend in de koran, ontstaan de meest weerzinwekkende excessen. Ach, het kan natuurlijk ook al vanaf de geboorte in de genen zitten. Ik ben dan ook eerder overtuigd van het laatste.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Schepsel »

Het zal je zoon maar zijn, die zoiets doet. Wat zal je je dan verschrikkelijk voelen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door H.Numan »

De tijden zijn duidelijk veranderd. Als ik zo'n kopschopper zou zijn, zou mijn pa me van het politiebureau halen om me te schoppen -letterlijk- tot aan huis toe. :inv:
Maar dat doen vaders vandaag de dag niet meer (gelukkig). Die zeggen alleen maar: weet je dat pappa heel erg verdrietig is?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Ik heb een bloedhekel aan onsportief, laat staan laf gedrag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

H.Numan schreef:De tijden zijn duidelijk veranderd. Als ik zo'n kopschopper zou zijn, zou mijn pa me van het politiebureau halen om me te schoppen -letterlijk- tot aan huis toe. :inv:
Maar dat doen vaders vandaag de dag niet meer (gelukkig). Die zeggen alleen maar: weet je dat pappa heel erg verdrietig is?
Slaan of schoppen is er bij mij niet bij. Zoonlief is 17 en hij weet precies en dondersgoed wat hij vooral NIET moet doen. Dat houd ik hem regelmatig voor, maar ook weer niet overdreven. Ik doe nooit moeilijk. Maar ik wil onder geen beding dat hij met tuig omgaat, want daar heeft papa een ongelooflijke bloedhekel aan. Hij mag best van mij de hangjongere uithangen, maar daarbij nooit iemand molesteren of stelen. Hij krijgt altijd van mij het advies mee om eerst na te denken, nooit angst uit te stralen, wel zelfverzekerdheid, maar elke ruzie of gevecht uit de weg te gaan. Als zelfbescherming. Hij heeft veel vrijheid. Het heeft ook met vertrouwen te maken. Maar hij weet dat in onverbiddelijk ben als hij mijn regels overtreedt en dan is het klaar ook. Dat klinkt streng, maar dat is het niet. Wij zijn elkaars beste maatjes. De balans tussen ons is in evenwicht.

Trouwens, mijn zoon is altijd gangmaker geweest op een positieve manier en hij staat bekend als een vredesstichter en bemiddelaar. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Zwartmeer »

Het laatste nieuws is dat drie van de vijf verdachten van de schoppartij in Oosterhout zich bij de politie gemeld hebben. Blijkbaar werken tv beelden zo goed dat men niet meer van tips afhankelijk is maar dat verdachten zelf al naar voren komen. Het lijkt me leuk Pownews deze week maar een beetje te volgen.
Verdachten mishandeling Oosterhout melden zich.

Drie verdachten van een schokkende mishandeling in Oosterhout hebben zich dinsdagmiddag gemeld op het politiebureau. Het gaat om drie jongens uit Oosterhout van 17, 17 en 18 jaar met in hun kielzog ouders en advocaten. De jongens zijn gearresteerd. De politie verwacht ook de andere twee verdachten snel te achterhalen, zei een woordvoerder dinsdag.

De mishandeling vond plaats op zaterdagochtend 19 januari in de Klappeijstraat. Een 25-jarige man uit Oosterhout raakte aan de praat met twee meisjes. Nadat hij verder was gelopen, ging het mis. Enkele jongens begonnen hem zonder enige aanleiding te slaan en te trappen.

Eerder vandaag meldde Omroep Brabant dat er tientallen concrete tips over de zaak bij de politie waren binnengekomen, nadat het regionale opsporingsprogramma Bureau Brabant maandagavond camerabeelden van de vechtpartij had uitgezonden.

Op de beelden was te zien hoe een man in elkaar wordt geslagen door vijf jongens. Passanten kijken toe en grijpen niet in. De man blijft bewusteloos achter op straat. Het slachtoffer liep onder meer een blauw oog, een tand door de lip en een beschadigde neus op. Ziekenhuisopname was niet nodig.

Heksenjacht
Na de uitzending maandagavond ontstond op internet weer een zoektocht naar de daders, vergelijkbaar met de heksenjacht die vorige maand ontstond naar de daders van een mishandeling in

Eindhoven.
Bij de politie meldde zich maandagavond al iemand die op internet ten onrechte met de mishandeling in verband werd gebracht. Ook Omroep Brabant sprak iemand die werd genoemd maar zegt dat hij onschuldig is. Onder andere op Twitter en Facebook circuleert een groepsfoto waar de 5 verdachten mogelijk opstaan.

Ook in tips aan de politie werden meer namen genoemd. 'Het is aan ons om de juiste namen en daders te vinden', reageerde een woordvoerder. 'De rechter beslist uiteindelijk of iemand schuldig is en welke strafmaat er wordt toegepast.'

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... zich.dhtml
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Zwartmeer »

Wat zei ik?
Het lijkt me leuk Pownews deze week maar een beetje te volgen.
Zie hier:!!!

http://www.powned.tv/uitzendinggemist/pownews.html
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Mahalingam »

"... drie jongens uit Oosterhout van 17, 17 en 18 jaar met in hun kielzog ouders en advocaten. "

Ouders, dat kan ik me indenken. Maar advocaten? Je moet toch best wel rijk zijn direct een advocaat bij de hand te hebben en te kunnen betalen. Of gaat het hier over hun vaste pro deo thuisadvocaat?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:"... drie jongens uit Oosterhout van 17, 17 en 18 jaar met in hun kielzog ouders en advocaten. "

Ouders, dat kan ik me indenken. Maar advocaten? Je moet toch best wel rijk zijn direct een advocaat bij de hand te hebben en te kunnen betalen. Of gaat het hier over hun vaste pro deo thuisadvocaat?
Dat was mijn eerste gedachte ook. Ik moest er om gniffelen. En niet één advocaat, nee, ze hebben allemaal hun eigen advocaat. Misschien is het hip en nodig om een thuisadvocaat te hebben als je jongens in de leeftijd tussen 15 en 25 hebt. :biggrin2: De tijden zijn veranderd. In de tijd dat mijn jongens die leeftijd hadden was een advocaat een wezen van een andere planeet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Zwartmeer »

Mahalingam schreef:"... drie jongens uit Oosterhout van 17, 17 en 18 jaar met in hun kielzog ouders en advocaten. "
Ouders, dat kan ik me indenken. Maar advocaten?
Er zit eigenlijk al een schuldbetekenis in dat ze al meteen een advocaat meebrengen. En IPV advocaat zou in dit geval zou de term 'goedprater' ook op zijn plaats zijn.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:Het zal je zoon maar zijn, die zoiets doet. Wat zal je je dan verschrikkelijk voelen.
Als vader en zoon Mohammed-aanbidders zijn zal dat best meevallen. Het Koranboekje roept toch op om Ongelovigen de kop af te hakken ? Dus is straatschoppen gewoon een religieuze plicht die een pluimpje verdient.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Mahalingam »

Pamela Geller bericht uit het verre Amerika er over:
#MyJihad in Netherlands: Muslim gang brutally beat up lone man
This is a growing problem in the Netherlands as almost no laws are in place to make sure these criminals get a serious penalty for this kind of violence. While the Dutch people are calling out loudly for he government to take action, nothing is being done about this.
http://atlasshrugs2000.typepad.com/atla ... e-man.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door mercator »

Dat klopt. Een groot stuk van het criminele gedrag van moslims is te verklaren als een soort tweederangs jihad. Als je zelf geen tijd of zin hebt om Joden en Amerikanen op te blazen is het ook wel ok om wat te stelen, te verkrachten en te vernielen, zolang het slachtoffer maar een Ongelovige is.
En als de jeugd een weerzinwekkend voetbalfiguur als Balotelli wordt aangeboden als rolmodel is het helemaal cool om de bruut uit te hangen:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Ariel »

Ik las net in de krant dat deze enge kerel zichzelf laat vereeuwigen in een standbeeld op ware grootte.
Ik griezel van dit soort macho gedrag.
Kunstenaar Livio Scarpella zegt in de lokale krant Il Giornale di Brescia dat hij de opdracht van Balotelli heeft gekregen. "Ik liet hem verschillende foto's zien, maar Mario wilde liever afgebeeld worden nadat hij een doelpunt heeft gemaakt. Met veel nadruk op zijn ontblote bovenlijf en zijn trotse blik", liet Scarpella weten.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... ken__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door King George »

Ariel schreef:
Mahalingam schreef:"... drie jongens uit Oosterhout van 17, 17 en 18 jaar met in hun kielzog ouders en advocaten. "

Ouders, dat kan ik me indenken. Maar advocaten? Je moet toch best wel rijk zijn direct een advocaat bij de hand te hebben en te kunnen betalen. Of gaat het hier over hun vaste pro deo thuisadvocaat?
Dat was mijn eerste gedachte ook. Ik moest er om gniffelen. En niet één advocaat, nee, ze hebben allemaal hun eigen advocaat. Misschien is het hip en nodig om een thuisadvocaat te hebben als je jongens in de leeftijd tussen 15 en 25 hebt. :biggrin2: De tijden zijn veranderd. In de tijd dat mijn jongens die leeftijd hadden was een advocaat een wezen van een andere planeet.
Kwestie van normalere opvoeding of zo dat ze geen advocaten nodig hebben gehad simpelweg omdat ze er geen gedrag op nahielden waardoor ze met justitie in aanraking zouden kunnen komen?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door H.Numan »

Ariel schreef:Dat was mijn eerste gedachte ook. Ik moest er om gniffelen. En niet één advocaat, nee, ze hebben allemaal hun eigen advocaat. Misschien is het hip en nodig om een thuisadvocaat te hebben als je jongens in de leeftijd tussen 15 en 25 hebt. :biggrin2: De tijden zijn veranderd. In de tijd dat mijn jongens die leeftijd hadden was een advocaat een wezen van een andere planeet.
Nederlanders zijn de best verzekerde mensen ter wereld. Mogelijk komt het uit de rechtsbijstandsverzekering. Een andere mogelijkheid is een pro deo advocaat. Daar heeft iedereen recht op. Maak een afspraak met een communistische mantelorganisatie rechtsbijstandswinkel, leg het verhaal uit en je krijgt alvast een pro deo advocaat omdat je die anders tocht wel krijgt. En ja, het kunnen ook welgestelde ouders zijn.

Typisch moderne ouders die zich zorgen maken om wat hun jonge prinsje aan het overkomen is. Geen aandacht voor het slachtoffer (tenzij de advocaat dat adviseert), puur en alleen aandacht voor hun jonge prins. Vreemd dat de samenleving problemen heeft. :scratch:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Mahalingam »

Ariel schreef:Ik las net in de krant dat deze enge kerel zichzelf laat vereeuwigen in een standbeeld op ware grootte.
Ik griezel van dit soort macho gedrag.
Kunstenaar Livio Scarpella zegt in de lokale krant Il Giornale di Brescia dat hij de opdracht van Balotelli heeft gekregen. "Ik liet hem verschillende foto's zien, maar Mario wilde liever afgebeeld worden nadat hij een doelpunt heeft gemaakt. Met veel nadruk op zijn ontblote bovenlijf en zijn trotse blik", liet Scarpella weten.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... ken__.html
Zijn standbeeld zal in wit marmer worden uitgevoerd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Ariel »

Er wordt weer gezocht naar een macho clone van Badr Hari . Je moet deze man niet tegen komen als hij het niet naar zijn zin heeft. De laatste paar seconde laat men de mond van het slachtoffer zien , en je wordt niet vrolijk van de gedachte dat dit ook bij jou kan gebeuren. .

De politie heeft beelden vrijgegeven van de twee daders van een nieuwe zware mishandeling in Brabant. Het duo sloeg in Tilburg een man een dubbele kaakbreuk. Ook verloor het slachtoffer twee tanden.

De mishandeling gebeurde al in januari in uitgaansgebied de Korte Heuvel, maar de politie heeft de daders tot nu toe niet kunnen opsporen. Daarom vraagt ze de hulp van het publiek. Het slachtoffer wilde samen met een vriend discotheek De Nacht binnengaan. De twee daders kwamen net de club uit en belaagden zonder enige aanleiding de vrienden. Daarbij deelde een van de mannen zomaar een keiharde klap uit.


Bekijk hier boven de (geluidloze) beelden van de verdachten die in de club zijn gemaakt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door King George »

Zag ik nou goed dat een van die daders een haatbaardje heeft?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Geloof in God is cool en de eeuwiog durende trend.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Er wordt weer gezocht naar een macho clone van Badr Hari . Je moet deze man niet tegen komen als hij het niet naar zijn zin heeft. De laatste paar seconde laat men de mond van het slachtoffer zien , en je wordt niet vrolijk van de gedachte dat dit ook bij jou kan gebeuren. .
De politie heeft beelden vrijgegeven van de twee daders van een nieuwe zware mishandeling in Brabant. Het duo sloeg in Tilburg een man een dubbele kaakbreuk. Ook verloor het slachtoffer twee tanden.

De mishandeling gebeurde al in januari in uitgaansgebied de Korte Heuvel, maar de politie heeft de daders tot nu toe niet kunnen opsporen. Daarom vraagt ze de hulp van het publiek. Het slachtoffer wilde samen met een vriend discotheek De Nacht binnengaan. De twee daders kwamen net de club uit en belaagden zonder enige aanleiding de vrienden. Daarbij deelde een van de mannen zomaar een keiharde klap uit.
Vrede en oorlog. De mens is gemaakt naar het beeld van God dat de wetenschap van het brutale arrogante christelijke corrupte geloof met zich meedraagt. Laten we beginnen met al het christelijke geloof uit te roeien. Daarna bekijken we de zaak opnieuw.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geloof in God is cool en de eeuwiog durende trend.

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef: Vrede en oorlog. De mens is gemaakt naar het beeld van God dat de wetenschap van het brutale arrogante christelijke corrupte geloof met zich meedraagt. Laten we beginnen met al het christelijke geloof uit te roeien. Daarna bekijken we de zaak opnieuw.
Heel duidelijk. :scratch: Het Christendom uitroeien zal er vast en zeker voor zorgen dat mohammedaantjes stoppen met gezichtschoppen.

Goeie morgen Hans.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Ariel »

Amsterdam - In het Sloterpark in Amsterdam Nieuw West is woensdagmiddag 27 februari een 17-jarige jongen met geweld beroofd van zijn mobiele telefoon. Wij zijn op zoek naar getuigen die meer over deze straatroof en mishandeling kunnen vertellen.

Het slachtoffer rent omstreeks 17:15 uur van school door het park naar huis met zijn Blackberry in zijn hand. Op het Christoffel Plantijnpad, net ten noorden van de Cornelis Lelylaan (zie kaartje), ziet hij een groepje van ongeveer zes jongens op een bankje zitten. Eén van de jongens haalt hem in en trekt met geweld de telefoon uit zijn hand. Een tweede jongen van de groep op het bankje geeft de jongen een harde schop in zijn rug waardoor hij valt. Op dat moment komt een derde jongen aanrennen en geeft het slachtoffer een schop in zijn rug. Meer schoppen en vuistslagen volgen, onder andere tegen zijn hoofd. Het slachtoffer heeft niet meer kunnen zien wie hem precies schopte of sloeg.

http://www.politie.nl/nieuws/2013/maart ... rpark.html
Verdachte 1:Licht getint 15 jaar oud
Verdachte 2: licht getint 15 jaar oud
Verdachte 3: licht getint 15 jaar oud
Verdachte 4: Negroïde, van Marokkaanse afkomst 15 jaar
Verdachte 5: licht getint 15 jaar

En als we Hans mogen geloven is het gedaan met dit soort streken zodra het Christendom verboden is. :rolleyes: Tja!!!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door H.Numan »

Hans overdrijft soms wel eens een beetje enorm gigantisch. Is je dat nooit opgevallen? :greeting2:

Ik denk dat Hans het met me eens is dat geloof -in z'n algemeenheid- niet iets is wat door de staat gesponsord moet of behoeft te worden. Beschermen? In zekere zin. Door iedereen gelijk te behandelen. Niet meer en niets minder. Geloven is iets wat je zelf moet doen, en waar je de samenleving verder niet mee hoeft lastig te vallen. Het enige wat gedaan moet worden is strikte scheiding van kerk en staat. Meer niet. Niemand hoeft aangevallen te worden op z'n geloof (of geen). En niemand behoort extra bescherming te krijgen vanwege zijn geloof. En je bent volledig hoofdelijk aansprakelijk voor wat je verkondigd (arrest Goeree.)

Met andere woorden: iemand die zegt: homo's/joden/heidenen kunnen tongkanker krijgen, want mijn heilige boek zegt dat, is volledig aansprakelijk. Je kunt je niet beroepen op een heilig boek als verontschuldiging. Laatst had een strenge Jood geen id kaart. "Want het was Sabbath". Terecht is dat van tafel geveegd. Als die man zonder ID kaart iets wilt doen, dan doet hij dat maar thuis. Op de openbare weg behoor je je te kunnen legitimeren. Dat is geen discriminatie of vervolging van iemand's geloof. Dat is doodsimpel de wet toepassen zoals het hoort.

Natuurlijk mogen Gereformeerde scholen bepalen dat homo's geen leraar of leerling mogen zijn. En de RK Kerk hoeft echt geen homo huwelijken te sluiten. Dat bepalen ze zelf. Net zo goed als een mohammedaanse school zelf mag bepalen of een heiden al dan niet voor of in de klas staat. Op voorwaarde dat ze zelf die scholen en kerken/moskeeën betalen en onderhouden. Als ze subsidie van de staat willen, prima. Kunnen ze allemaal krijgen. Zolang ze zich aan de wet houden. En de wet verbiedt dat. Dus het is of of, niet en en.

Is een hele simpele regel. Niemand wordt gediscrimineerd. Iedereen wordt gelijk behandeld. Het ontwapend mohammedanen compleet. Want de staat mag, per definitie van de grondwet, geen ondersteuning verlenen aan organisaties die de wet overtreden.

Hoe de details ingekleed worden hangt af van de omstandigheden, de tijd en de samenleving zelf. In de jaren 80 was Joop Wilhelmus met z'n Lolita okay. Vandaag de dag zou hij voor lange tijd in de kast verdwijnen. Omdat we als samenleving liever niet zien dat kinderen op die manier 'vrij' gelaten worden. Dat doen we niet omdat een of meerdere geloven dat verbieden, maar omdat we als samenleving dat als zeer ongewenst zien. Is iets compleet anders. Poster met gouden bikini's zouden destijds en ook nu gewoon opgehangen kunnen worden. Want de samenleving als geheel heeft daar geen problemen mee. Twee geloven hebben dat wel, en die proberen de samenleving te misbruiken voor hun godsdienstig karretje.

Die mensen kan je bewonderen of uitlachen. Dat is door de eeuwen heen gedaan. Vandaag de dag proberen dat soort bidjurken via een omweg hun zin door te drijven. Je kunt ze alle gelegenheid geven om hun mening te uiten, ook als die mensen met schuim op de mond onze samenleving verketteren. Zolang ze zich aan de wet houden moet dat kunnen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Gezichtschoppen is cool en de laatste trend.

Bericht door Scarlatti »

ja maar dat werkt bij enigszins 'normàle' mensen lieve Numan, niet bij deze gestoorden volgens mij! Al was t alleen maar dat zij zo doordrenkt zijn van weliswaar misplaatste maar ze zijn er toch van doordrenkt, superioriteitsgevoelens tov iedere niet-moslim en ieder moslim die niet van hun stroming is. Er is maar één optie en dat is nuken al die landen met liefst al die mossels uit onze landen nèt ervoor daarin gerepatrieerd!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Plaats reactie