You Are Guilty of Murder

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

You Are Guilty of Murder

Bericht door op z'n kop »

Think I'll pass this one, much obliged, sincerely yours, and beg for forgiveness
I have, like many other disabled veterans, suffered from the inadequate
and often inept care provided by the Veterans Administration. I have,
like many other disabled veterans, come to realize that our mental and
physical wounds are of no interest to you, perhaps of no interest to any
politician. We were used. We were betrayed. And we have been abandoned.
Spoiler! :
Dear George Bush and Dick Cheney, You Are Guilty of Murder: A Letter from a Dying Veteran
"I hope that before your time on earth ends, as mine is now ending, you will find the strength of character to beg for forgiveness."

Former Republican vice president Dick Cheney, pictured in 2011, advised his party's candidate in the upcoming US elections to pick a running mate with more experience than Sarah Palin.
March 19, 2013 |




To: George W. Bush and Dick Cheney
From: Tomas Young

I write this letter on the 10th anniversary of the Iraq War on behalf of my fellow Iraq War veterans. I write this letter on behalf of the 4,488 soldiers and Marines who died in Iraq. I write this letter on behalf of the hundreds of thousands of veterans who have been wounded and on behalf of those whose wounds, physical and psychological, have destroyed their lives. I am one of those gravely wounded. I was paralyzed in an insurgent ambush in 2004 in Sadr City. My life is coming to an end. I am living under hospice care.

I write this letter on behalf of husbands and wives who have lost spouses, on behalf of children who have lost a parent, on behalf of the fathers and mothers who have lost sons and daughters and on behalf of those who care for the many thousands of my fellow veterans who have brain injuries. I write this letter on behalf of those veterans whose trauma and self-revulsion for what they have witnessed, endured and done in Iraq have led to suicide and on behalf of the active-duty soldiers and Marines who commit, on average, a suicide a day. I write this letter on behalf of the some 1 million Iraqi dead and on behalf of the countless Iraqi wounded. I write this letter on behalf of us all—the human detritus your war has left behind, those who will spend their lives in unending pain and grief.

You may evade justice but in our eyes you are each guilty of egregious war crimes, of plunder and, finally, of murder, including the murder of thousands of young Americans—my fellow veterans—whose future you stole.

I write this letter, my last letter, to you, Mr. Bush and Mr. Cheney. I write not because I think you grasp the terrible human and moral consequences of your lies, manipulation and thirst for wealth and power. I write this letter because, before my own death, I want to make it clear that I, and hundreds of thousands of my fellow veterans, along with millions of my fellow citizens, along with hundreds of millions more in Iraq and the Middle East, know fully who you are and what you have done. You may evade justice but in our eyes you are each guilty of egregious war crimes, of plunder and, finally, of murder, including the murder of thousands of young Americans—my fellow veterans—whose future you stole.

Your positions of authority, your millions of dollars of personal wealth, your public relations consultants, your privilege and your power cannot mask the hollowness of your character. You sent us to fight and die in Iraq after you, Mr. Cheney, dodged the draft in Vietnam, and you, Mr. Bush, went AWOL from your National Guard unit. Your cowardice and selfishness were established decades ago. You were not willing to risk yourselves for our nation but you sent hundreds of thousands of young men and women to be sacrificed in a senseless war with no more thought than it takes to put out the garbage.

I joined the Army two days after the 9/11 attacks. I joined the Army because our country had been attacked. I wanted to strike back at those who had killed some 3,000 of my fellow citizens. I did not join the Army to go to Iraq, a country that had no part in the September 2001 attacks and did not pose a threat to its neighbors, much less to the United States. I did not join the Army to “liberate” Iraqis or to shut down mythical weapons-of-mass-destruction facilities or to implant what you cynically called “democracy” in Baghdad and the Middle East. I did not join the Army to rebuild Iraq, which at the time you told us could be paid for by Iraq’s oil revenues. Instead, this war has cost the United States over $3 trillion. I especially did not join the Army to carry out pre-emptive war. Pre-emptive war is illegal under international law. And as a soldier in Iraq I was, I now know, abetting your idiocy and your crimes. The Iraq War is the largest strategic blunder in U.S. history. It obliterated the balance of power in the Middle East. It installed a corrupt and brutal pro-Iranian government in Baghdad, one cemented in power through the use of torture, death squads and terror. And it has left Iran as the dominant force in the region. On every level—moral, strategic, military and economic—Iraq was a failure. And it was you, Mr. Bush and Mr. Cheney, who started this war. It is you who should pay the consequences.

I would not be writing this letter if I had been wounded fighting in Afghanistan against those forces that carried out the attacks of 9/11. Had I been wounded there I would still be miserable because of my physical deterioration and imminent death, but I would at least have the comfort of knowing that my injuries were a consequence of my own decision to defend the country I love. I would not have to lie in my bed, my body filled with painkillers, my life ebbing away, and deal with the fact that hundreds of thousands of human beings, including children, including myself, were sacrificed by you for little more than the greed of oil companies, for your alliance with the oil sheiks in Saudi Arabia, and your insane visions of empire.

I have, like many other disabled veterans, suffered from the inadequate and often inept care provided by the Veterans Administration. I have, like many other disabled veterans, come to realize that our mental and physical wounds are of no interest to you, perhaps of no interest to any politician. We were used. We were betrayed. And we have been abandoned. You, Mr. Bush, make much pretense of being a Christian. But isn’t lying a sin? Isn’t murder a sin? Aren’t theft and selfish ambition sins? I am not a Christian. But I believe in the Christian ideal. I believe that what you do to the least of your brothers you finally do to yourself, to your own soul.

My day of reckoning is upon me. Yours will come. I hope you will be put on trial. But mostly I hope, for your sakes, that you find the moral courage to face what you have done to me and to many, many others who deserved to live. I hope that before your time on earth ends, as mine is now ending, you will find the strength of character to stand before the American public and the world, and in particular the Iraqi people, and beg for forgiveness.
http://www.alternet.org/dear-george-bus ... paging=off
Daar zijn een heleboel gezinnen helemaal kapot van en het einde is bijlange na nog niet in zicht,
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door Ozes »

Oorlog is hard, een wereld waarin Amerika niet af en toe klappen uitdeelt betekent een wereld met veel meer ongecontroleerd conflict, ongewenste machtovernames enzovoort. Het is maar wat je denkt dat de minste slachtoffers oplevert, en wat het beste het voortbestaan van de vrije handel en westerse waarden garandeerd.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door op z'n kop »

Oorlog is niet hard, het is net zo zacht als snijden in je eigen vlees en het ruiken van zoete warme bloed.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door Ozes »

Poetisch
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door op z'n kop »

Onverdraagzaam
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

You Are a stupid man Tomas

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Tomas Young, je bent een klootzak!

Altijd zeg ik tegen mijn zoon als onderdeel van mijn opvoeding: "handel niet te snel! Denk altijd eerst na voordat je wat doet! Hoe langer je nadenkt des te weloverwogen je beslissing is."

NADENKEN! HERSENS GEBRUIKEN!

Waarom is dat zo moeilijk voor 95% van de mensheid? Wat denk je zelf?

Omdat de massa waarin de klootzak zich altijd het prettigst voelt tot die 95% behoort. Misschien is het wel 99%.

GEEN VRIJE WIL! Daar heb je geen malle moer aan. Ook al heb je een IQ dat tot nu toe nog niet bekend was. Het gaat om de juiste keuze. Dus zielige figuur Toams Young, ga maar lekker uithuilen in jouw eigen kutland Amerika, maar kom ons hier niet op FFI vervelen met je gejank achteraf.

Wees een kerel Tomas en aanvaard de consequentie van je weerzinwekkende beslissing destijds! Of pleeg anders zelfmoord! En maak nou niet weer dezelfde fout zo vlak voor je dood door bijvoorbeeld voor een trein te springen. Want andere mensen lastig vallen scheen je goed af te gaan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

You Are a stupid man Tomas

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik ben echter ook de beroerste niet en adviseer Tomas - mocht hij nog niet zijn - katholiek te worden. Even hup de biechtstoel in. En ja hoor! Klaar is Tomas. Wellicht op weg naar de volgende zonde. : nono3:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Wat is een mens waard, wie zal het zeggen? De kerk?

Bericht door op z'n kop »

Volgens mij gaat er iets mis hier, deze brief vertegenwoordigd duizenden mensen die met eer dienst nemen in een apparaat dat zij totaal niet kennen. Onschuldig door het feit dat er word ingespeeld door media en leiders op een manier die laat lijken of het zo verschrikkelijk in het landsbelang is. Neem nu die patriot-duizend. Er heen gezonden de kindjes en moedertjes en vadertjes te beschermen en te weren tegen onmenselijk geweld, das een goede reden, maar nu worden de duizend misschien wel offensief en gaan ze zoeken naar slacht-offers. Niet om hun eigen moordlust te bevredigen, zo zijn alleen moordenaars en gewetenlozen, maar als een dirigeerbaar instrument waar elke sociale controle van ontdaan is. Met ons geld en integere mensen word door een vreemde mogendheid de gehaktdraaimolen gevuld. En waarom? Omdat een hooggeplaatst piefje dat leuk vind? Of word hij opgehitst door grotere jongetjes? De loonslaven zullen niks anders kunnen doen dan gehoorzamen en uit ieders naam het vlees van de botten scheuren, zomaar elk kinder, moeder en vader vlees. Dan hebben ze het overleefd als ze pech hebben en gaan zoeken naar de dirigent, dat blijkt dan een of andere gek te zijn die voor een systeem staat waarin moreel besef helemaal niet bestaat en enkel garant staat voor de winst van megabedrijven. Want de rotzooi die ook Nederland ontwikkeld heeft helemaal niets te doen met andere mensen gelukkig te maken, verloedering en verkopen van waarden is het enigste waar het om draait. Gooi er dan een enorme smerige bom op, zou je zeggen, maar dan is de gehaktmolen uitgedraaid en de verkoop van wapens en aanverwante rommel tot staan gebracht. En dat is nou juist wat de leiders niet willen, gek he? En dan later natuurlijk niet zeuren als de doden om je heen vallen, dat is goed voor de economie van een ander.hahahaha :lol:
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat is een mens waard, wie zal het zeggen? De kerk?

Bericht door Ariel »

op z'n kop schreef:Volgens mij gaat er iets mis hier, deze brief vertegenwoordigd duizenden mensen die met eer dienst nemen in een apparaat dat zij totaal niet kennen.
Volgens mij gaat hier inderdaad wat mis. Dit is geen forum waar we met ze'n alle Amerika gaan bashen. Dit is een forum waar men kritisch tegenover islam staat.

Ik denk op z'n kop dat als je de US, het monotaire stelsel , banken en alles wat daar om heen hangt wilt bekritiseren je beter op zijn plek bent op een ander forum.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door op z'n kop »

Ariel schreef:
op z'n kop schreef:Volgens mij gaat er iets mis hier, deze brief vertegenwoordigd duizenden mensen die met eer dienst nemen in een apparaat dat zij totaal niet kennen.
Volgens mij gaat hier inderdaad wat mis. Dit is geen forum waar we met ze'n alle Amerika gaan bashen. Dit is een forum waar men kritisch tegenover islam staat.

Ik denk op z'n kop dat als je de US, het monotaire stelsel , banken en alles wat daar om heen hangt wilt bekritiseren je beter op zijn plek bent op een ander forum.
De Islam is voortgekomen vanuit een familie die uit pure machtswellust een systeem heeft opgebouwd waarin het individuele denken en moraal volledig naar de bliksem is gebracht, waarvoor denk je dan dat mensen vermoord worden door buiten zinnig razernij? Het gaat me helemaal niet om het bashen van Amerika en banken. Het gaat mij over het morele besef en de consequenties van het blindelings volgen van mogendheden buiten de controle van onze vredelievende maatschappij. De Islam zoals die hier vertegenwoordigt wordt is voor de 1 een manier van leven(de moslim) en voor de ander een voorbeeld van onverdraagzaamheid(niet moslim of bekeerde moslim). Dat alles hier op aarde met elkaar samenhangt daar kan ik niks aan doen, dat dat niet leuk is ondervinden wij allemaal, inclusief diegenen die de ziekte van geloof in goden draagt of graag boompjes knuffelt. Het is een feit dat onze samenleving word ontwricht door politieke leiders die foute beslissingen maken. Als daarin geen mogelijkheid meer bestaat er goede beslissingen voor terug in te plaatsen,(zoals moslims terug schoppen naar de oorsprong van verderf)heeft het hele kiesstelsel totaal geen zin meer, immers moslims zitten bij ons in de regering. Als we die er uit willen wippen en daar gaat dit forum over. Dan moeten we eerst het systeem veranderen en daarvoor moet eerst het systeem herkend worden en daarvoor moet je de slachtoffers ervan onderzoeken. Dat zijn nu de bejaarden en minder bedeelden en bestolen mensen. Moslims worden ook door gekken opgedreven zoals de aanwezigheid ervan ons doet huiveren. Daarvoor stem ik ook op Geert Wilders, omdat hij de ingeslagen weg van dit landje openbaar en bespreekbaar probeert te maken. En HIJ zegt"wat doen die patriots daar?" :israel:
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door Ariel »

Jij bent te intelligent voor mij op z'n kop. Vandaar dat ik te weinig van je posten begrijp
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door Dhana »

Misshien een idee voor op z'n kop om een forum met Danube op te zetten. Ik voel aan mijn water at die 2 het heel goed zullen kunnen vinden samen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door op z'n kop »

Dhana schreef:Misshien een idee voor op z'n kop om een forum met Danube op te zetten. Ik voel aan mijn water at die 2 het heel goed zullen kunnen vinden samen.
Hallo Dhana, daar ben ik het in beginsel niet mee eens. Omdat ik mensen ook in het dagelijks leven mensen soms bewust pijn doe met nare invalshoeken over gedachten stromingen waar zij houvast aan hebben en zich in hebben geconditioneerd. Je wil niet weten wat voor verwensingen ik naar het hoofd geslingerd krijg. Om een voorbeeldje te noemen "waarom ga je niet ff lekker dood ofzo?", dat lijkt haast vanzelfsprekend te doen zeggen. Doch de implicaties van het verbannen en uit de weg gaan zijn vele malen groter dan elkaar te accepteren zoals mensen zijn. Het is dus beter soms iemand te laten schrikken dan eroverheen te banjeren of heel lief te gaan zitten aaien. Leuk dat je het voorsteld, dank je daarvoor. icon_thumbup.gif
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door xplosive »

Ik probeer op z'n kop op zijn eigen waarde te beoordelen en probeer hem niet bij voorbaat met een ander te vergelijken. Ik probeer te begrijpen wat op z'n kop te vertellen heeft en welke nuttige waarde dit kan hebben, zonder dat ik meteen met een oordeel klaar sta over wie op z'n kop is als persoon.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door Ariel »

Je hebt helemaal gelijk xplosive. Sorry.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door Ozes »

xplosive schreef:Ik probeer op z'n kop op zijn eigen waarde te beoordelen en probeer hem niet bij voorbaat met een ander te vergelijken. Ik probeer te begrijpen wat op z'n kop te vertellen heeft en welke nuttige waarde dit kan hebben, zonder dat ik meteen met een oordeel klaar sta over wie op z'n kop is als persoon.
Ik vind dat zo goed aan jou, oordelen is voor smerige rechtse rakkers, dat doen wij niet, daar staan wij boven.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door silkyboxershortXL »

xplosive schreef: Ik probeer te begrijpen wat op z'n kop te vertellen heeft en welke nuttige waarde dit kan hebben,
icon_thumbup.gif
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door Dhana »

op z'n kop schreef:
Dhana schreef:Misshien een idee voor op z'n kop om een forum met Danube op te zetten. Ik voel aan mijn water at die 2 het heel goed zullen kunnen vinden samen.
Hallo Dhana, daar ben ik het in beginsel niet mee eens. Omdat ik mensen ook in het dagelijks leven mensen soms bewust pijn doe met nare invalshoeken over gedachten stromingen waar zij houvast aan hebben en zich in hebben geconditioneerd. Je wil niet weten wat voor verwensingen ik naar het hoofd geslingerd krijg. Om een voorbeeldje te noemen "waarom ga je niet ff lekker dood ofzo?", dat lijkt haast vanzelfsprekend te doen zeggen. Doch de implicaties van het verbannen en uit de weg gaan zijn vele malen groter dan elkaar te accepteren zoals mensen zijn. Het is dus beter soms iemand te laten schrikken dan eroverheen te banjeren of heel lief te gaan zitten aaien. Leuk dat je het voorsteld, dank je daarvoor. icon_thumbup.gif

Jij doet me nergens pijn of laat me schrikken. Beledingingen, scheldparijgen en doodsverwensingen door geïndoctrineerde zombies omdat ik niet politiek correct denk, glijden zo langs mijn schouders af. Zou je ook eens moeten proberen. Maakt ht leven stukken makkelijker.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door xplosive »

Ozes schreef:
xplosive schreef:Ik probeer op z'n kop op zijn eigen waarde te beoordelen en probeer hem niet bij voorbaat met een ander te vergelijken. Ik probeer te begrijpen wat op z'n kop te vertellen heeft en welke nuttige waarde dit kan hebben, zonder dat ik meteen met een oordeel klaar sta over wie op z'n kop is als persoon.
Ik vind dat zo goed aan jou, oordelen is voor smerige rechtse rakkers, dat doen wij niet, daar staan wij boven.
Dit (oppervlakkig gezien) op een compliment lijkend statement is totaal geen afspiegeling van mijn innerlijk. Je zou dit om die reden dus als een misplaatst compliment kunnen zien.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door Ozes »

Je bent natuurlijk niet de uitvinder van het antagonisme tegen concepten zoals generalisering en veroordeling. In de westerse popcultuur worden dit soort concepten als de oorzaak gezien van alle maatschappelijke problematiek. D66 rechters, talk show hosts, de editors van weekbladen, en de gemiddelde Westerse burger is het daar volledig mee eens. En ze voelen zich allemaal even superieur wanneer ze schelden op het plebs, PVV stemmers en conservatieven die wel mensen beoordelen. Illegalen, pedofielen, moslim terroristen, veroordelen is een te simpele en archaïsche oplossing volgens de wijdverspreide elite van het Westen.

Had je bij je opmerking door dat iedereen al lang de kans heeft gehad om de berichten van op z'n kop te lezen?
Natuurlijk, maar je uitspreken tegen 'beoordelen', tegen het minderwaardige plebs voelt altijd goed. Alleen dankzij die mentaliteit heeft links ook aanhangers, je krijgt iets terug voor de acceptatie van links gedachten goed, het idee dat je intellectueel en sociaal boven andere staat. Oh ik vergat het even, jij hebt natuurlijk geen ideologie.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door xplosive »

Ozes schreef:En ze voelen zich allemaal even superieur wanneer ze schelden op het plebs, PVV stemmers en conservatieven die wel mensen beoordelen.
Ik zie niet in waarom iemand zou willen schelden. Ik zie daar het nut niet van in.
Ozes schreef:Had je bij je opmerking door dat iedereen al lang de kans heeft gehad om de berichten van op z'n kop te lezen?
Ja, maar wat kunnen wij op grond daarvan over op z'n kop weten ?
Ozes schreef:Natuurlijk, maar je uitspreken tegen 'beoordelen', tegen het minderwaardige plebs voelt altijd goed.
Als het om mensen gaat denk ik niet in termen als superieur of minderwaardig.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door Ozes »

Als het om mensen gaat denk ik niet in termen als superieur of minderwaardig.
Natuurlijk niet, daar sta jij ook boven, dat soort "simpele" retoriek.En dat moet je dan even zo duidelijk mogelijk verklaren ook, ik denk niet zoals anderen!
Voelde dat niet even lekker?

Was het net zo bevredigend als tegen een hele groep mensen te vertellen dat zij niet mogen oordelen?
Of was de high iets minder. De linkse ziekte is het ergste wat het Westen ooit had kunnen overkomen. Mensen die zichzelf boven andere plaatsen door te schermen met relativisme, door te strijden tegen archaïsche concepten in de hegeliaans-marxistische dialectiek, en door de wereld er van te overtuigen dat hun linkse gedachtengoed hen de beweging voor de mens maakt en rechts de beweging voor het geld.

Triest hoe weinig mensen dit zien, ook een voorbeeld van de vrijwel verdwenen intellectuele traditie dankzij het marxisme. De voornaamste reden dat men niet inziet dat zoveel mensen zich vrijwel exact hetzelfde gedragen, dezelfde argumenten er op nahouden en hetzelfde wereldbeeld hebben is omdat het atheisme zich succesvol buiten de religieuze classificaties heeft geplaatst.
Laatst gewijzigd door Ozes op wo mar 20, 2013 9:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door xplosive »

Ik denk dus wat dat betreft ook niet in termen als onder en boven. Ik voel mij nergens "boven" staan.

Ik weet het nou wel met je marxisme. Het wordt een beetje saai en overtrokken zo langzamerhand in mijn beleving.

Het marxisme is mijns inziens niet debet aan de afkalving van het geloof, maar juist eerder het zwak onderbouwde verhaal wat religieuzen te vertellen hebben met betrekking tot hun godsvoorstelling.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

You Are Guilty of Murder. Wie van ons?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef: Het marxisme is mijns inziens niet debet aan de afkalving van het geloof, maar juist eerder het zwak onderbouwde verhaal wat religieuzen te vertellen hebben met betrekking tot hun godsvoorstelling.
Mijn goede vriend Frank die een uitgesproken hekel heeft aan de PvdA en van mening is dat Wim Kok tegen de muur gezet had moeten worden, zei laatst tegen mij onder het genot van een kopje thee en pindakoek:

"Alles waar -isme achter staat deugt niet."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: You Are Guilty of Murder

Bericht door Ozes »

xplosive schreef:Ik denk dus wat dat betreft ook niet in termen als onder en boven. Ik voel mij nergens "boven" staan.

Ik weet het nou wel met je marxisme. Het wordt een beetje saai en overtrokken zo langzamerhand in mijn beleving.

Het marxisme is mijns inziens niet debet aan de afkalving van het geloof, maar juist eerder het zwak onderbouwde verhaal wat religieuzen te vertellen hebben met betrekking tot hun godsvoorstelling.
Inderdaad, je bent zo verrot dat je niet eens kan zien dat marxisme een probleem is, dat je zelf het lachwekkende stereotype links bent die je dag in dag uit overal kan zien.Dat je hier komt vertellen dat wij niet mogen veroordelen, dat je niet beter voelt dan iemand, je vertelde laatst zelf dat je geen ideologie denkt te hebben terwijl je elk links cliché uitspuugt met dezelfde passie als al die andere linkse babyboomers die hun land verkochten, die reden en logica de grond in boorden met drogredenen als 'relativisme en nuance', wiens enige doel was te doen alsof iedereen gelijk was, zolang iedereen maar hun naar hun opkeken als de symbolisering van het linkse gelijk.

Een heel volk heeft niet de capaciteit om zelfs maar te denken dat er iets mis is met de Islam, of met afgedwongen diversiteit, en wat is de reden?
Jouw ideologie, die zijn aanhangers zo arrogant maakt, zo sterk gelovend dat wat zij bezitten slecht het verheven woord van Marx wat boven het ideologisch geklep van het plebs staat is dat ze niet eens doorhebben dat ze een ideologie hebben. En ja, daar val jij ook onder.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Plaats reactie