Ik ben het zoooo zat

Plaats reactie
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Ik ben het zoooo zat

Bericht door Dhana »

Ik ben het werkelijk beu. Kijk net naar buiten en nu sneeuwt het WEER.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door Ariel »

:unhappy: Hier ook. En die snerpende kou. Ik wil lente!!!!
In de sloot achter ons huis zit heel dapper een waterhoen te broeden op 7 eieren. Ik heb zo'n medelijden met dat beestje.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door Schepsel »

Nu ook hier >.<. BAH. En van de week leek het al beter...
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door mercator »

Wel dames, is allemaal het resultaat van de gevreesde GLOBAL WARMING, je voelt dat toch? Dat komt omdat al die koeien zoveel winden laten, dat is allemaal broeikasgas !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door Ariel »

mercator schreef:Wel dames, is allemaal het resultaat van de gevreesde GLOBAL WARMING, je voelt dat toch? Dat komt omdat al die koeien zoveel winden laten, dat is allemaal broeikasgas !
Ik moet er niet aan denken wat voor winters we nu hadden ZONDER global warming. We mogen dankbaar zijn dat de aarde zo'n stuk aarde opgewarmd is. :smile4: Lang leven de winden latende koeien. icon_thumbup.gif
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door xplosive »

Ik snap niet waar al dat gejuich voor nodig is, want het schijnt hier ter plaatse juist kouder te worden dóór het broeikaseffect.

Zie IJzige kou komt door klimaatverandering
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:Ik snap niet waar al dat gejuich voor nodig is, want het schijnt hier ter plaatse juist kouder te worden dóór het broeikaseffect.

Zie IJzige kou komt door klimaatverandering
Natuurlijk komt de kou door klimaats verandering. Maar de eco-fascisten willen ons laten geloven dat de kleine ijstijd die nu allicht aangebroken is komt door de opwarming van de aarde. Gelukkig zijn er ook tekenen die erop wijzen dat het gezond verstand onder klimatologen terugkeert
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:
xplosive schreef:Ik snap niet waar al dat gejuich voor nodig is, want het schijnt hier ter plaatse juist kouder te worden dóór het broeikaseffect.

Zie IJzige kou komt door klimaatverandering
Natuurlijk komt de kou door klimaats verandering. Maar de eco-fascisten willen ons laten geloven dat de kleine ijstijd die nu allicht aangebroken is komt door de opwarming van de aarde. Gelukkig zijn er ook tekenen die erop wijzen dat het gezond verstand onder klimatologen terugkeert
Lees het artikel nou eerst maar eens. Want wat jij hier nou beweert wordt helemaal niet als verklaring aangevoerd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door Ariel »

De link werkt niet bij mij xplosive, en ik lees zowat elk artikel over de klimaatsverandering.
Ik geloof niet dat de mens schuldig is aan de klimaat verandering.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door King George »

Dit al gelezen? Kouder na Pasen
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door Monique »

Global warming, global colding, het zal allemaal wel. Die dingen zijn slechts uitgevonden om de belastingen te kunnen verhogen.

Ik wil motorrijden gvd.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Ik ben het zoooo zat,wachten duurt zoooo lang

Bericht door op z'n kop »

Ik wil scheppen en planten met af en toe een biertje en een rokertje en dan lekker kooltjes aan en lappen vlees verorberen.Snel en langzaam tellen.
http://youtu.be/o3z4fm2JH_I
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door Ali Yas »

xplosive schreef:
Ariel schreef:
xplosive schreef:Ik snap niet waar al dat gejuich voor nodig is, want het schijnt hier ter plaatse juist kouder te worden dóór het broeikaseffect.

Zie IJzige kou komt door klimaatverandering
Natuurlijk komt de kou door klimaats verandering. Maar de eco-fascisten willen ons laten geloven dat de kleine ijstijd die nu allicht aangebroken is komt door de opwarming van de aarde. Gelukkig zijn er ook tekenen die erop wijzen dat het gezond verstand onder klimatologen terugkeert
Lees het artikel nou eerst maar eens. Want wat jij hier nou beweert wordt helemaal niet als verklaring aangevoerd.
Die is mooi hoor. Als er hoge-temperatuurrecords in Nederland worden verbroken, brengt iedereen die gretig in verband met global warming. En 'dus', als er kouderecords worden verbroken, brengt men die óók in verband met global warming!! Enfin, wereldwijd is de temperatuur al anderhalf decennium niet meer aan het stijgen, dus mij krijgen ze niet meer gek.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door Schepsel »

Wat een mooie dag :smile4:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door H.Numan »

Monique schreef:Global warming, global colding, het zal allemaal wel. Die dingen zijn slechts uitgevonden om de belastingen te kunnen verhogen.

Ik wil motorrijden gvd.
Wat houdt je tegen?

Afbeelding
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door Dutch »

Kom allemaal even bij mij opwarmen, we hebben hier vandaag 28 graden en morgen 32. Ik moet zeggen dat ik de kou niet mis, heb bovendien een hekel aan sneeuwgedoe.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door mercator »

Ik zie liever sneeuwvlokjes dan moslims en/of Arabieren. K Zou niet kunnen leven in een moslimrijke omgeving. Zal ook nooit een voet zetten in Egypte, Marokkezië, Tunesië of Turkenland.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door Dutch »

Eerlijk gezegd Mercator heb ik in België veel meer last van moslims dan in mijn leefomgeving hier... ik weet me te omringen met de juiste mensen en vrienden! Als je daarentegen spreekt over mensen met een "Arabisch" uiterlijk in je omgeving, ja dan hebben we het niet helemaal over hetzelfde probleem vrees ik.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door mercator »

Dutch schreef:Eerlijk gezegd Mercator heb ik in België veel meer last van moslims dan in mijn leefomgeving hier... ik weet me te omringen met de juiste mensen en vrienden! Als je daarentegen spreekt over mensen met een "Arabisch" uiterlijk in je omgeving, ja dan hebben we het niet helemaal over hetzelfde probleem vrees ik.
k Heb het wel degelijk over MOSLIMS, welke kleur die ook hebben. Alleen is het wel zo dat de meeste Arabieren moslim zijn dacht ik, dus een tripje naar een Arabisch land zit er voor mij niet in.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Ik ben het zoooo zat, maar voel ik daar een zonnetje?

Bericht door op z'n kop »

De zon schijnt altijd en nu zelfs op mijn tuin. De honden hebben vrij spelen, want ik heb de achterdeur opengezet. :cheers:
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Dutchy legt de vinger op de zere plek.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dutch schreef:Eerlijk gezegd Mercator heb ik in België veel meer last van moslims dan in mijn leefomgeving hier... ik weet me te omringen met de juiste mensen en vrienden! Als je daarentegen spreekt over mensen met een "Arabisch" uiterlijk in je omgeving, ja dan hebben we het niet helemaal over hetzelfde probleem vrees ik.
Je hebt volkomen gelijk Dutchy! Ik dacht dat ik kon overdrijven. Maar Mercator is nauwelijks te overtreffen wanneer het op moslims aankomt. De mensen met een islamitische achtergrond zijn godverdomme door onze kut regeringen op verkeerde ideeën gebracht. Ik weet niet hoe het nu is in Marokko, maar na 9-11 hoefde een islamitische dwaas niet met jurk en baard over straat te lopen. hij werd hardhandig ingerekend en op het politiebureau danig aan de tand gevoeld. Dat was lastig. Want goed voelen aan een islamitische gebit is verdomd lastig vanwege het in een ver stadium van ontbinding verkerende areaal aan tanden. Hoe dan ook waren de straten schoon en in redelijk ordentelijke staat, vrij van potsierlijke islam drek. Hoe het nu is weet ik niet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Ik ben het zoooo zat

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Plaats reactie