de moslim mufty en de fuhrer

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AREND
Berichten: 129
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 6:22 pm

de moslim mufty en de fuhrer

Bericht door AREND »

Afbeelding
In 1941, Haj Amin al-Husseini fled to Germany and met with Adolf Hitler, Heinrich Himmler, Joachim Von Ribbentrop and other Nazi leaders. He wanted to persuade them to extend the Nazis’ anti-Jewish program to the Arab world.

The Mufti sent Hitler 15 drafts of declarations he wanted Germany and Italy to make concerning the Middle East. One called on the two countries to declare the illegality of the Jewish home in Palestine. Furthermore, “they accord to Palestine and to other Arab countries the right to solve the problem of the Jewish elements in Palestine and other Arab countries, in accordance with the interest of the Arabs and, by the same method, that the question is now being settled in the Axis countries.”1

In November 1941, the Mufti met with Hitler, who told him the Jews were his foremost enemy. The Nazi dictator rebuffed the Mufti's requests for a declaration in support of the Arabs, however, telling him the time was not right. The Mufti offered Hitler his “thanks for the sympathy which he had always shown for the Arab and especially Palestinian cause, and to which he had given clear expression in his public speeches....The Arabs were Germany's natural friends because they had the same enemies as had Germany, namely....the Jews....” Hitler replied:

Germany stood for uncompromising war against the Jews. That naturally included active opposition to the Jewish national home in Palestine....Germany would furnish positive and practical aid to the Arabs involved in the same struggle....Germany's objective [is]...solely the destruction of the Jewish element residing in the Arab sphere....In that hour the Mufti would be the most authoritative spokesman for the Arab world. The Mufti thanked Hitler profusely.2

In 1945, Yugoslavia sought to indict the Mufti as a war criminal for his role in recruiting 20,000 Muslim volunteers for the SS, who participated in the killing of Jews in Croatia and Hungary. He escaped from French detention in 1946, however, and continued his fight against the Jews from Cairo and later Beirut. He died in 1974.

The Husseini family continues to play a role in Palestinian affairs, with Faisal Husseini, whose father was the Mufti's nephew, still regarded as one of their leading spokesmen in the territories
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
[url=http://ah_52.tripod.com/zeg-het-maar/]mijn homepage[/url]
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kafir
Berichten: 284
Lid geworden op: wo okt 29, 2003 11:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Kafir »

Hi Arend. Waar heb je deze informatie vandaan?

Groet Kafir.. 8)
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Voer Amin al-Husseini en Hitler in in een zoekmachine, en alles wat je over dit onderwerp wil weten komt tevoorschijn, Kafir. :wink:

http://search.yahoo.com/search?x=op&va=Amin+al-
Husseini+Hitler&va_vt=any&vst=0&vd=all&fl=0&vf=
all&ei=ISO-8859-1&vm=p&n=20


Ik heb er zelf niets over gelezen nog, maar als ik tijd over heb, zal ik dat eens gaan doen.
Gebruikersavatar
AREND
Berichten: 129
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 6:22 pm

Bericht door AREND »

sorry kafir.. ik ben een tijdje weg geweest..


hier kan je lezen over
bosnische moslims bij de nazies


groeten

arend
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
[url=http://ah_52.tripod.com/zeg-het-maar/]mijn homepage[/url]
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kafir
Berichten: 284
Lid geworden op: wo okt 29, 2003 11:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Kafir »

Dank u zeer Arend. Ben blij met deze informatie.

ciao.. Kafir... 8)
AREND2
Berichten: 3
Lid geworden op: do apr 28, 2005 9:13 pm
Locatie: nederland

Bericht door AREND2 »

hier nog meer over de kwestie

Afbeelding

hierboven dus de hanschar muslim ss devisievlag
Laatst gewijzigd door AREND2 op do apr 28, 2005 10:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben weer terug!
Gebruikersavatar
Graslelie
Berichten: 329
Lid geworden op: di feb 01, 2005 1:47 pm

Bericht door Graslelie »

Welkom terug!!!
AREND2
Berichten: 3
Lid geworden op: do apr 28, 2005 9:13 pm
Locatie: nederland

Bericht door AREND2 »

heheheheh dank je wel ! :o
Ik ben weer terug!
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Kafir schreef:Dank u zeer Arend. Ben blij met deze informatie.
OP die foto zie ik slechts Hiler met een bosnische geestelijke..Los van of het echt is! weet ik niet waar het gesprek over ging!!Er kan geknoeid zijn met feiten. De informatie die onder de foto is geplaatst zegt me daarom niets!

Dezelfde persoon heeft ook gesprekken gehad met de koning van Marokko en de Nederlandse regering in het geheim...Het gesprek ging over afslachting van joden....
De koning van Marokko heeft geweigerd mee te werken en wilde "zijn" joden niet afleveren! Terwijl in Holland (naar verhouding) de meeste joden zijn afgemaakt!

Bewijs A) De Nederlanders hebben alle samenwerking en steun verleend aan de Duitsers...toevallig zaten ze allen na de oorlog in het verzet...Maak jezelf dat maar wijs...
Nu geven "ze" alle steun aan dezelfde joden om Palestijnen te onderdrukken en uit te moorden uit "spijt voor de misdaden"! Moeten ze straks Palestijnen ook steunen om (...). Ik moet jullie uit jullie illusie helpen...wij Moslims straffen alleen de daders...De daders zullen niet in rust leven...Als ze van de aardse leven ontsnapt zijn, wacht hen een zware straf (tenzij ze oprecht berouw tonen).

Bewijs B) hoeveel heeft Nederland aan soldatern verloren in de WOII? De meeste slachtoffers waren fransen en soldaten uit de Magreblanden...
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Maroc_21 schreef: Dezelfde persoon heeft ook gesprekken gehad met de koning van Marokko en de Nederlandse regering in het geheim...Het gesprek ging over afslachting van joden....
De koning van Marokko heeft geweigerd mee te werken en wilde "zijn" joden niet afleveren! Terwijl in Holland (naar verhouding) de meeste joden zijn afgemaakt!
Marokko was destijds een Franse kolonie dus Hassan had niet veel te zeggen. Toen de Amerikanen in Marokko aan land gingen hebben ze de marine eerst weggeschoten daar de Vichy regering hulde met de Duitsers ! Veel Arabieren vonden deDuitsers bevrijders toen Erwin Rommel binnen kwam rijden en hebben samengewerkt met de Duitsers...
Maroc_21 schreef: Bewijs A) De Nederlanders hebben alle samenwerking en steun verleend aan de Duitsers...toevallig zaten ze allen na de oorlog in het verzet...Maak jezelf dat maar wijs...
Een bewijs bestaat uit feiten en getallen, bij deze graag s.v.p.
Wat jij beweert wordt zeker nietondersteund door de oudere Nederlanders die de tweede wereld oorlog hebben meegemaakt, deze geven gerust toe dat er angst was.

Toch zijn de Nederlanders in verzet gekomen, ook door middel van massa stakingen en demonstraties hetgeen nogal gevaarlijk was in die tijd.
Maroc_21 schreef: Nu geven "ze" alle steun aan dezelfde joden om Palestijnen te onderdrukken en uit te moorden uit "spijt voor de misdaden! Moeten ze straks Palestijnen ook steunen om (...).
Voorlopig zijn de Palestijnen vertegenwoordigd door laffe terrorsistische groperingen die door willen gaan totdat ze de Joden de zee in hebben gedreven, dit maakt vrede onmogelijk.
Maroc_21 schreef: Ik moet jullie uit jullie ilusie helpen...wij Moslims straffen allen de daders...De daders zullen niet in rust leven...Als ze van de aardse leven ontsnapt zijn, wacht hen een zware straf (tenzij ze oprecht berouw tonen).
Ja, alleen is bij een moslim iedereen de dader, hetgeen jullie positie nog al verachtelijk en onhanteerbaar maakt.
Maroc_21 schreef: Bewijs B) hoeveel heeft Nederland aan soldatern verloren in de WOII? De meeste slachtoffers waren fransen en soldaten uit de Magreblanden...
Onzin, de Russen hebben samen met de Duitsers de meeste slachtoffers te betreuren. Gevolgd door de mensen van de commonweld en de USA en Canada...

Jouw "Marokaanse" slachtoffers waren stuk voor stuk de Fransen, je weet wel, Marokko is een kolonie van Frankrijk geweest.

Maroc, voor de rest zijn er nog vele dingen toe te lichten, maar het is weer een stukje opzweperige leugens dat je hiet ten tonele voert, dit heeft waarschijnlijk meer voedingsbodem op www.maroc.nl, daar post een heel nest van die idioten als jij !
jihad
Berichten: 45
Lid geworden op: ma mar 21, 2005 2:41 pm

Bericht door jihad »

ik neem aan dat door onze ijverige onderzoekers ook is 'ontdekt' wat de relatie was tussen de mufti en (islamitische)arabieren in het m-o???
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

jihad schreef:ik neem aan dat door onze ijverige onderzoekers ook is 'ontdekt' wat de relatie was tussen de mufti en (islamitische)arabieren in het m-o???
Google is precies niet aan je besteed?


Haj Amin al-Husseini (1893-1974)
Appointed Mufti of Jerusalem by the British in 1921, Haj Amin al-Husseini was the most prominent Arab figure in Palestine during the Mandatory period. Al-Husseini was born in Jerusalem in 1893, and went on to serve in the Ottoman Army during World War I. Anti-British and anti-Jewish, the mufti was the key nationalist figure among Muslims in Palestine. Fearful that increased Jewish immigration to Palestine would damage Arab standing in the area, the mufti engineered the bloody riots against Jewish settlement in 1929 and 1936.

verder kan je misschien gewoon zelf zoeken!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

maroc21 schreef:OP die foto zie ik slechts Hiler met een bosnische geestelijke
:shock: :roll:

The decision to grant al-Husseini the position was made by Herbert Samuel, the first high commissioner of Palestine. It was odd that Samuel, a British Jew, would appoint a man who would be responsible for so much unrest within the Mandatory area. Al-Husseini in fact had been sentenced to ten years in prison by the British for inciting riots in 1920. None of that sentence was served, as al-Husseini had fled to Transjordan, and was soon after amnestied by Samuel himself.

For his part, al-Husseini had used his influence to quiet additional disturbances in 1921. He assured Samuel that he would continue to maintain order, and it was with this understanding that the high commissioner granted him the position of mufti. In the following year, he was also appointed to lead the Supreme Muslim Council, expanding his already significant powers. Known later as the Grand Mufti, al-Husseini was able to establish himself as the preeminent Arab power in Palestine.
One of the mufti's most successful projects was the restoration of the Dome of the Rock and the al-Aqsa mosque. With funds collected from India and various Arab states, the Dome was plated in gold. The impressive looks of the Dome greatly enhanced the status of Jerusalem in the eyes of Muslims throughout the world. Similarly, al-Husseini's own status as Mufti of Jerusalem increased his standing as an influential Arab leader.
The mufti was dismissed from his position following the riots of 1936. No longer able to stay in Palestine, he continued his extremist activities from abroad. During World War II, the mufti was involved in the mobilization of support for Germany among Muslims. Although he continued to be involved in politics, al-Husseini's influence gradually declined after the defeat of the Arab armies in 1948.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
jihad
Berichten: 45
Lid geworden op: ma mar 21, 2005 2:41 pm

Bericht door jihad »

circe schreef:
jihad schreef:ik neem aan dat door onze ijverige onderzoekers ook is 'ontdekt' wat de relatie was tussen de mufti en (islamitische)arabieren in het m-o???
Google is precies niet aan je besteed?


Haj Amin al-Husseini (1893-1974)
Appointed Mufti of Jerusalem by the British in 1921, Haj Amin al-Husseini was the most prominent Arab figure in Palestine during the Mandatory period. Al-Husseini was born in Jerusalem in 1893, and went on to serve in the Ottoman Army during World War I. Anti-British and anti-Jewish, the mufti was the key nationalist figure among Muslims in Palestine. Fearful that increased Jewish immigration to Palestine would damage Arab standing in the area, the mufti engineered the bloody riots against Jewish settlement in 1929 and 1936.

verder kan je misschien gewoon zelf zoeken!
Mijn welgemeende excuses; wegens te vluchtig lezen, dacht ik dat het om een andere figuur (uit een andere periode ook) ging.
Mijn fout....
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Jip best interessante info. Wel weer actueel tuurlijk want Nazi en islam zijn eigelijk broer en zus.
Alleen is de islam een graadje erger en nog fanatieker, want Adolf moeide zich tenminste niet in u privë sfeer van kleding en badkamer gebruiken en hoe tanden poetsen, wat Moke wel denkt zich te kunnen permitteren.
Wel iets meegemaakt int voorjr mbt dit. Moest voor jaarlks controle bij tandarts en die had een vervanger ffkes, wegens vac. Wel een aardige sprak goed nederlands met beetje accent, beetje bruin met krullekes: een iranier. Dus ga ervan uit dat een moslim was.
Had uit de stoel willen springen toen ik eraan dacht. Oke dan voor één keer, heeft goed gedaan en goed advies gegeven.
Maar als iemand ooit commentaar geeft op mijn poetsen is dit de reactie: :boxing:
Toch blij als volgd controle eigen tandarts er weer aanzit. Die is meer verwant met de christelijke traditie; hij heet John de Doper (serieus) zekers verre achterneef van Johannes de Doper. Alleen die wist nie veel van tanden af want wat hij at, sprinkhanen en honing, is niet zo goed voor gebit. Teveel zoetigheid :lol: :lol:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Plaats reactie