Antisemitisme anno tegenwoordig

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Scarlatti »

nee nee hij geeft 'antwoord' zoals je dan ook hebt kunnen zien de zielige pestkop met zijn poging tot 'geaffecteerd' spreken.... aarggh ik heb alles bij mij neergezet en Ron Abbo heeft ook ff zijn hart gelucht zoals je ziet haha, ik had nèt zoals jij 'haat'gevoelens toen ie zijn clichées er uit perste die ie nèt tevoren ook op zijn fb page had gezet met zijn 'het is simpel' nou daar is ie dan nu wel achter gekomen!

Die haaaat gevoelens voelde ik ook toen die hysterica eva jinek tekeer ging wat een zielig kolérewijf is dat zeg! Het is dus net een kameleon, nu is ze dus linx met dr linxe vrindje die ook al vrinden is met het enge p&w duo!

Niet om het een of ander, maar dit is geldingsdrang bij iemand die gewoon een of ander enorm minderwaardigheids complex heeft.... Ik heb een zwager, komt ook uit Heerlen en die heeft dat ook en dan zijn mensen van 'boven de rivieren' hooghartig, kijken neer op Limburgers en al dat soort onzin' maar het IS wel zo! Ik heb van mijn 8e tot mijn 23e in Limburg gewoond en heb een Limburg/Belgische vader... v hetzelfde laken een pak.... zie het hier in België ook vaker, hollanders zijn diknekken .... en daar moet een sneer tegen over staan.... raar maar waar. Een Belgische vriendin zei mij ooit toen ik hier pas woonde en eigenlijk erg verdrietig werd van al die opmerkingen en steken onder water, 'trek het je niet aan, het komt eigenlijk omdat 'jullie' zo veel assertiever zijn dan wij en daar zijn wij eigenlijk wat jaloers op en dat luchten wij zo'.... tsja... Maar die timmerfrans is er dus een schoolvoorbeeld van, de stiekeme kontenkroeper haha!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Scarlatti »

Oh en vergis je niet over fransje, hij leest àlles en BANT dan erg graag als t m onwelgevallig is maar dàààr heeft ie ook weer heeeel veel kritiek op gekregen en daarom denk ik dat mijn reacties er nog staan.... met Hans van der Liet heeft ie t ook hevig aan de stok gehad! Het is een wèldaad hoe die man de zaken verwoordt.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Ariel »

Scarlatti schreef:
Die haaaat gevoelens voelde ik ook toen die hysterica eva jinek tekeer ging wat een zielig kolérewijf is dat zeg! Het is dus net een kameleon, nu is ze dus linx met dr linxe vrindje die ook al vrinden is met het enge p&w duo!
Ja, eva is bij mij ook diep door het ijs gezakt. Ze was in één woord onbeschoft, en ze gedraagde zich als een bloedhond die Geert Wilders moest verscheuren. Ze let Wilders niet uitpraten en schreeuwde als een viswijf tegen hem. Nee, Eva is afgedaan. Ik ga niet meer naar haar kijken. .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Scarlatti »

Ariel schreef:
Scarlatti schreef:
Die haaaat gevoelens voelde ik ook toen die hysterica eva jinek tekeer ging wat een zielig kolérewijf is dat zeg! Het is dus net een kameleon, nu is ze dus linx met dr linxe vrindje die ook al vrinden is met het enge p&w duo!
Ja, eva is bij mij ook diep door het ijs gezakt. Ze was in één woord onbeschoft, en ze gedraagde zich als een bloedhond die Geert Wilders moest verscheuren. Ze let Wilders niet uitpraten en schreeuwde als een viswijf tegen hem. Nee, Eva is afgedaan. Ik ga niet meer naar haar kijken. .
ja het was gewoon genant om te zien! Toch zat ik te trillen van woede eerlijk gezegd en heb als een GEK getwitterd!! Iets waar ik helemaaaaaal nog niet in 'thuis' was... tjeminee ik denk dat Mr B. M. gedacht heeft God wat ben ik blij dat het OVER is tussen ons twee bah bah bah wat een TRUT!!!!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

Franse stad verklaart Palestijnse moordenaar tot ereburger

Posted on 12 maart 2013

Afbeelding

De Franse stad Bezons bij Parijs heeft een van de moordenaars van de Israëlische Minister van Toerisme Rehabeam Zeevi tot ereburger van de stad gemaakt. Majdi Al-Rimawi werd door een Israëlische rechtbankt tot levenslange gevangenisstraf plus 80 jaar veroordeeld wegens de moord op Zeevi in 2001 in het Hyatt hotel in Jeruzalem en omdat hij als bevelhebber van de “gewapende arm” van de PLO meerdere zelfmoordterroristen naar Jeruzalem had gestuurd…

In het jaar 2002 belegerden Israëlische troepen het hoofdkwartier van Yasser Arafat in Ramallah. Daar waren door Israël gezochte terroristen naartoe gevlucht, onder wie Rimawi en de PLO-chef Ahmad Saadat. Rimawi was de bevelhebber van de “gewapende arm” van de PLO en had daarvoor zelfmoordterroristen Jeruzalem binnengesluisd.

Om te stoppen met de belegering van het hoofdkwartier van Arafat had Israël de uitlevering van de moordenaar van Zeevi geëist. De Amerikanen en Britten brachten een compromis tot stand. Eerst liet Arafat de vijf moordverdachten tijdens een proces tot 18 jaar gevangenisstraf veroordelen. Daarop werden ze naar de gevangenis in Jericho gebracht, waar Britse gevangenbewaarders moesten garanderen dat ze niet op vrije voeten zouden komen.

In maart 2006 kwam het in de gevangenis tot een opstand. De Britse en Amerikaanse gevangenbewaarders werden teruggetrokken, waarop Israël binnenmarcheerde en de gevangenis innam. Zo kwamen de belangrijke gevangenen in Israël terecht en werden tot gevangenisstraffen veroordeeld.

De stad Bezons heeft Rimawi midden februari tot ereburger verklaard, zoals nu pas werd gepubliceerd door het Israëlische “Palestinian Media Watch”, nadat de huldiging in de Palestijnse media bekend was gemaakt.

Burgemeester Dominique Lesparre van Bezons verklaarde tijdens het feest aan de vertegenwoordigers van het partnerdorp Beni Zaid (bij Ramallah, 5000 inwoners) dat Bezons in de traditie van de “Resistance” (tegen de nazi´s!) zou staan en daarom al 65 jaar lang (de stichting van Israël) solidair zou zijn met de Palestijnen. Want sindsdien leven ze zonder eigen staat in bezet land. Bovendien werden ze sinds 1967 door de Israëlische heersers “gekolonialiseerd”. De gemeenteraad zou unaniem de huldiging van Rimawi hebben besloten, omdat hij al 10 jaar in een Israëlische kerker zou zitten, alleen omdat hij samen met zijn volk aan de strijd van de “Resistance” tegen de bezetting van zijn land en voor de vrijheid gevochten zou hebben. In zijn toespraak ging het om een “universele broederschap” met “vrijheidsstrijders”. De burgemeester vergeleek de situatie van de Palestijnen met Afghanistan, Libanon, Tsjetsjenië, Libië, Somalië, Koerdistan en Mali, waar de volkeren blootgesteld zouden zijn aan burgeroorlog en volkerenmoord.

Bezons heeft deze dagen de krantenkoppen in Frankrijk gehaald, omdat de politie daar een Roma-kamp zou hebben ontruimd.

Er is nog geen officiële Israëlische reactie. Op dit moment bevindt de Israëlische president Peres zich op een officieel staatsbezoek in Frankrijk.

Bron: http://www.hagalil.com/archiv/2013/03/11/bezons/

Auteur: Ulrich W. Sahm

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

http://ejbron.wordpress.com/2013/03/12/ ... more-35532
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Ariel »

En wie heeft geen hekel aan Joden?

De idealistische leraar stond voor de klas en vroeg: 'Wie van jullie heeft een hekel aan Joden?' Zijn hart sloeg over toen hij de vingers zag en hij merkte dat zijn mondhoeken van angst en instinctief tot iets krulden wat op een lach moest lijken om de agressie wat te temperen.

'En wie heeft geen hekel aan Joden?'
Nu lachte de klas, want niemand stak zijn vinger op.

Hij moest wat doen. Maar wat?

'Jongens, dit kan écht niet. Dit kán niet! Ik zal jullie wat over onze geschiedenis vertellen.'

'Rot op met je geschiedenis, man! Je geeft toch Nederlands?' zei de jongen die altijd te hard praatte en de alfa van de klas was.

'Dit heeft met Nederlands te maken! Wat ik zal vertellen, heeft met Nederland te maken en dus ook met Nederlands!'

'Onzin, man, we weten al lang wat je gaat zeggen. Ben je zelf Jood?'

'Rustig nou even. Laten we hier nu even normaal over praten.'

'Jij gaat je Joodse vriendjes weer beschermen, man, maar voor mij kunnen ze allemaal kapot, weet je wel. Ze doden allemaal kinderen, en ze maken eten van het bloed van hun eigen dode baby's. Ze zijn gestoord, man.'

De klas lachte. Sommigen applaudisseerden. Dit kwam niet meer goed, wist hij. Hij moest het over een andere boeg gooien.
'Als jullie vinden dat jullie met respect behandeld moeten worden, moeten jullie de Joden ook met respect behandelen.'

'Rot op met je respect, man. De Joden houden zich aan geen enkele afspraak. Ze moeten allemaal dood.'

'Ik wil gewoon niet dat je dat zegt... Je zegt over niemand dat hij dood moet, en...'

'Ze zeggen van ons ook dat we dood moeten, man. Ze doden onze kinderen. Als jouw kind door een Jood wordt vermoord, zeg je toch zeker ook dat die Jood dood moet?'

Het was onbegonnen werk. Hij begon al naar de klok te kijken. 'Nou, als jullie hier niet over willen praten, gaan we maar gewoon ons werk doen. Pak je werkboek.'

Hij zag dat een paar jongens weer naar elkaar toe kropen, want de helft had weer geen werkboek bij zich. Het was meteen onrustig.
Hij was blij dat niemand zijn schaamte kon zien.

(Naar waarheid opgetekend.)
(Door: Theodor Holman)
http://www.parool.nl/parool/nl/508/Theo ... oden.dhtml

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Mahalingam »

Lord Achmed, waar de Labour party altijd goede sier mee maakt voor de Paki-vote, is weer eens in moeilijkheden. Eerder had hij een ongelovige dood gereden omdat hij bezig was te sms-en achter het stuur. Maar hij is onschuldig! Het is een joodse samenzwering!
Labour peer Lord Ahmed has been suspended by the party as it launched an investigation into claims he blamed a Jewish conspiracy for his jail term. The Muslim peer was jailed for 12 weeks for dangerous driving in 2009 after sending and receiving text messages minutes before he was involved in a fatal crash. He has now allegedly blamed the sentence on pressure placed on the courts by Jews "who own newspapers and TV channels". The Muslim peer is said to have told an Urdu-language broadcast in Pakistan that the judge who jailed him was appointed to the High Court after helping a "Jewish colleague" of Tony Blair during an important case.
http://news.sky.com/story/1064455/labou ... d-by-party
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Schepsel »

Het ergste zijn misschien nog wel die laffe meeloop-klasgenoten. Van die vieze jodenhaters moet je uitschelden, niet dienen als een brave lakei!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door mercator »

Scarlatti schreef:nee nee hij geeft 'antwoord' zoals je dan ook hebt kunnen zien de zielige pestkop met zijn poging tot 'geaffecteerd' spreken....
Het bekakt en geaffecteerd pratren heeft Timmermans in Den Haag geleerd. Toen ik hem in het gezelschap zag van een stel antifa junks en luiaards in De Nieuwe Nor in Heerlen deed hij zich voor als de vlotte volksjongen, je moest s zien hoe hij de lachers op zijn hand had toen hij vertelde dat PVV stemmers genetisch minderwaardig zijn want "wetenschappelijk onderzoek had dat aangetoond".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Pilgrim »

Hongaarse regering kent antisemieten prijzen toe

Bewerkt door: redactie − 17/03/13 − bron: ANP, AP

Afbeelding© reuters. De Hongaarse premier Viktor Orban.

De Hongaarse centrum-rechtse regering van Viktor Orbán heeft enkele hoge onderscheidingen verleend aan personen die bekend zijn om hun antisemitische en rechts-extremistische uitlatingen. Dat hebben Hongaarse media bericht.

De tv-presentator Ferenc Szaniszlo ontving de Tancsics-prijs, de hoogste onderscheiding van de staat voor journalisten. Szaniszlo verspreidde voor de tv-zender Echo TV antisemitische complottheorieën en noemde de Roma in zijn land 'mensapen'.

Ook Janos Petras, de zanger van de rockband Karpatia kreeg een onderscheiding. De zanger roept in zijn teksten op tot gewelddadige wijzigingen van de Hongaarse grenzen.

Wetswijzigingen
Het Hongaarse parlement stemde maandag in met wetswijzigingen, ondanks protesten in binnen- en buitenland. Door de aanpassingen wordt de onafhankelijkheid van de rechterlijke macht beperkt. Ook zijn onder meer de vrijheid van meningsuiting in het geding en de rechten van ongetrouwde paren en homostellen.

In reactie daarop uitte Mark Rutte zijn 'diepe bezorgdheid'. Rutte sprak Orban in de marge van een Europese top in Brussel, afgelopen donderdag. Naar verluidt zou Orban zich hebben geërgerd over de brief die Nederland samen met drie andere landen heeft opgesteld over het naleven van Europese waarden, zoals democratie en rechtsstaat.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nie ... -toe.dhtml
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Szaniszlo verspreidde voor de tv-zender Echo TV antisemitische complottheorieën en noemde de Roma in zijn land 'mensapen'.
Ook Janos Petras, de zanger van de rockband Karpatia kreeg een onderscheiding. De zanger roept in zijn teksten op tot gewelddadige wijzigingen van de Hongaarse grenzen.
Ik denk dat in naar Hongarije ga emigreren. Vooral dat van die Roma is gewoon de spijker op de kop, daar mag die man best een prijsje voor krijgen.
Bleekneus Rutte moet zich maar niet moeien in Hongarije. Want hier vinden we de Roma die ze in Hongarije kotsbeu zijn zowaar een "verrijking".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:Lord Achmed, waar de Labour party altijd goede sier mee maakt voor de Paki-vote, is weer eens in moeilijkheden. Eerder had hij een ongelovige dood gereden omdat hij bezig was te sms-en achter het stuur. Maar hij is onschuldig! Het is een joodse samenzwering!
Labour peer Lord Ahmed has been suspended by the party as it launched an investigation into claims he blamed a Jewish conspiracy for his jail term. The Muslim peer was jailed for 12 weeks for dangerous driving in 2009 after sending and receiving text messages minutes before he was involved in a fatal crash. He has now allegedly blamed the sentence on pressure placed on the courts by Jews "who own newspapers and TV channels". The Muslim peer is said to have told an Urdu-language broadcast in Pakistan that the judge who jailed him was appointed to the High Court after helping a "Jewish colleague" of Tony Blair during an important case.
http://news.sky.com/story/1064455/labou ... d-by-party
Ik vraag me af of de Pakistani's zich kapot schamen voor zo'n stuk verdriet of juist trots zijn op hun voormalige landgenoot.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Mahalingam »

Ook Bart Schut schrijft over de kwestie.

'Antisemitisme onder jonge moslims is fundamenteel en diepgeworteld'
Antisemitisme onder jonge moslims is diepgeworteld en staat los van inkomen en opleiding, schrijft Bart Schut. 'Wie denkt dat jodenhaat stopt bij de grensovergangen van Putte, Hazeldonk of Geleen probeert zichzelf of anderen voor de gek te houden.'

Antisemitisme is terug. De rel rond de uitlatingen van Turks-Nederlandse schoolkinderen in Arnhem over de Holocaust en de bedreigingen aan het adres van klokkenluider Mehmet Sahin hebben inmiddels de landelijke politiek bereikt en tot Kamervragen geleid. Hoe erg is de situatie? Wetenschappers in Vlaanderen hebben recent onderzoek gedaan naar antisemitisme onder moslimjongeren. De resultaten zijn zelfs voor de expert op zijn minst opvallend en voor de leek zonder meer schokkend.
Spoiler! :
Het JOP (Jeugdonderzoeksplatform, een initiatief van de Vlaamse overheid) hield onder leiding van Marck Elchardus, hoogleraar sociologie aan de Vrije Universiteit Brussel, een enquête naar antisemitisch gedachtengoed onder moslimjongeren. In het rapport Jong in Gent en Antwerpen vatten Elchardus c.s. de conclusies als volgt samen: 'De mate van antisemitisme verschilt hemelsbreed tussen moslims en niet-moslims. Van de laatsten kan ongeveer 10 procent worden omschreven als antisemiet, van de eersten 45 à 50 procent.'

45 à 50 procent! Laat dat even bezinken. De helft van de Vlaamse jonge islamieten is antisemiet. En die schatting is nog aan de lage kant. Als men bedenkt dat veel van de ondervraagde jongeren ook nog eens 'gedeeltelijk akkoord' gingen met de aan hen voorgelegde, negatieve stellingen over joden, kun je concluderen dat het percentage Vlaamse moslimjongeren dat er antisemitische denkbeelden op na houdt dichter bij de 75 ligt en in de stad Antwerpen zelfs bij 85! (Dit is veel hoger dan het percentage autochtone scholieren dat op islamofobe gedachten kan worden betrapt.)

Oorlog
Een paar voorbeelden: de helft van de jonge moslims gaat geheel en nog eens een kwart gedeeltelijk akkoord met de stelling dat joden aanzetten tot oorlog en dan anderen daarvan de schuld geven. Bijna tweederde vindt geheel of gedeeltelijk dat je joden maar het beste kunt mijden en bijna driekwart dat joden alles willen domineren. Nog meer islamitische jongeren - bijna 80 procent - menen dat je extra moet opletten als je zaken doet met joden en bijna driekwart dat joden teveel invloed hebben in Vlaanderen. Hetzelfde percentage vindt dat joden denken dat zij beter zijn dan anderen.

Er werden ook twee positieve stellingen voorgelegd. Met 'joden zijn hardwerkende mensen' ging nog geen 30 procent akkoord en 'joden zijn evenveel te vertrouwen als niet-joden' kon op de instemming rekenen van slechts twee op de tien jonge moslims. Stelt u zich eens voor: 80 procent van de islamitische jongeren vindt dat joden - let wel: niet Israëli's, maar 'gewoon' joden - niet te vertrouwen zijn. Is er een betere definitie van antisemitisme pur sang denkbaar?

In artikelen op de website Republiek Allochtonië betogen Bart Voorzanger en Dilan Yesilgöz dat je antisemitisme moet zien in het licht van de misdaden die Israël begaat tegen de Palestijnen. Ook in talloze tweets en reacties onder online-artikelen over jodenhaat is het argument 'ja, maar kijk nou wat Israël doet' als verklaring inmiddels gemeengoed. En volgens het Arnhemse gemeenteraadslid Ali Özyürek valt het sowieso wel mee en zijn politici als Ahmed Marcouch, die regelmatig wijzen op wijdverbreid antisemitisme onder Nederlandse moslims, 'angstzaaiers'.

Nederland
Zouden de cijfers uit Vlaanderen in Nederland anders liggen? De omvang en opbouw van de islamitische populatie, de sociaal-economische, culturele en politieke positie van moslims en het onderwijssysteem in Vlaanderen verschillen niet zo gek veel van die in ons land. Daar komt nog bij dat de onderzoekers concluderen dat moslims een hoog niveau van antisemitisme hebben 'ongeacht hun persoonlijke kenmerken, opleiding van hun ouders, onderwijsvorm, taalgebruik, mediagebruik, inkomen van het gezin of de stad waar zij wonen'. En uit het lage percentage jodenhaat onder autochtone jongeren uit kansarme gezinnen blijkt dat het veelgehoorde argument van 'achterstelling' een slag in de lucht is.

Antisemitisme onder jonge moslims blijkt een fundamenteel, diepgeworteld en universeel probleem te zijn. Wie hoopt dat de situatie in Nederland fundamenteel verschilt met die in België doet aan wishful thinking, wie denkt dat jodenhaat stopt bij de grensovergangen van Putte, Hazeldonk of Geleen probeert zichzelf of anderen voor de gek te houden.

Bart Schut is journalist te Parijs.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opi ... teld.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Mahalingam »

Een leraar heeft een brief geschreven. Zo te lezen weet ik wel waarvoor die man uitgemaakt gaat worden. Het is nog een gokje wanneer (morgen, volgende week) die op non-actief wordt gezet of erger.
Grote foto:
Afbeelding

"Het cultureel marxisme dat in de jaren zestig en zeventig in sociaal-culturele hoek de integratiediscussie domineerde heeft tot nu toe ook in het onderwijs het integratieprobleem gegijzeld."
"In de uitspraken van jonge allochtonen hoor je de ideologie doorklinken die zij van huis uit en vanuit de moskee hebben meegekregen."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Mahalingam »

Wat is er tegen het antisemitisme te doen dat allahtone kinderen met de paplepel krijgen ingegoten?
De inzet van grote aantallen gesubsidiëerde hulpverleners die de kunst van het knuffelen machtig zijn.
Knuffelen, theedrinken: ja hoor, het werkt echt

Er is maar één manier om antisemitisme bij de wortel aan te pakken en dat is door contacten te leggen. Het enige wat een jood kan overtuigen dat niet iedere moslim hem haat en wat een moslim kan bewegen anders te denken over joden dan dat zij zwendelaars of bezetters zijn, is hen met elkaar in contact te brengen.
[...]
De 'boosdoeners' met wie wij de eerste gesprekken hebben, die gaandeweg leren wat een jood of een moslim is, worden vanzelf rolmodel. En dat wordt al heel gauw zichtbaar in de leefomgeving van familie en school.
[...]
Natuurlijk kun je dit niet alleen bereiken. Een heel belangrijke factor is de rol van de eigen organisaties, de synagogen en de moskeeën, de docenten en de jongerenwerkers, en natuurlijk de opvoeders. Zij zijn diegenen die de rolmodellen moeten ondersteunen. Het is onze ervaring van de laatste jaren dat dit de manier is waarop het werkt.
Ja, ook de rol van de opvoeders speelt mee. En wie zijn die opvoeders?
Wij hebben het over kwetsbare jongeren die vaak een moeizame plek hebben vanuit de thuis- of schoolsituatie. Kinderen wier toekomst sterk afhankelijk is van de kansen die de samenleving ze biedt. Aan lobbygroepen hebben deze jongeren niets. Wel aan persoonlijke aandacht en stimulans. Gelukkig zijn er velen die het dagelijks contact met deze jongeren hebben, die onze visie delen en op deze manier toekomstgericht met hen aan het werk zijn.
Wie hebben er dagelijks meer kontakt met die jongeren? De ouders natuurlijk. Achter de voordeur.
http://www.trouw.nl/tr/nl/4328/Opinie/a ... echt.dhtml

" Het enige wat een jood kan overtuigen dat niet iedere moslim hem haat ..."
Waarom moet die overtuiging net zo hard bestreden worden als antisemitisme? Omdat het te bestrijden islamofobie is van de Joden?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Antisemitisme ook onder vrienden FFI

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:
Ook Bart Schut schrijft over de kwestie.

'Antisemitisme onder jonge moslims is fundamenteel en diepgeworteld'
Niet alleen onder jonge moslims, maar ook onder ouderen. Notabenen de vrienden van FFI. Toevallig stootte ik op deze topic waar helemaal niks mis mee was, maar waar wij als vrienden tegen de muur werden gezet als smerige antisemitisme bedrijvers.

vieze smerige antisemitische humor

Misschien dat deze topic weer vrijgegeven kan worden. Wel zo netjes lijkt mij.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door op z'n kop »

'Hans van de Mortel' schreef:Misschien dat deze topic weer vrijgegeven kan worden. Wel zo netjes lijkt mij.
Ik heb vandaag een papiertje gekregen dat vertelt over mijn Familie.
Onze eenzame tak herleidt ons naar Amsterdam, alwaar de rest van de boom gerooid is.
Treurig, maar desalniettemin heb ik me kapot gelachen op dat draadje.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Antisemitisme ook onder vrienden FFI

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: vieze smerige antisemitische humor

Misschien dat deze topic weer vrijgegeven kan worden. Wel zo netjes lijkt mij.
Ja nu herinner ik het me. Dat was iets dat ik verzonnen had over dokter Mengele. Ik ben intussen vergeten hoe het juist ging want het werd vanuit het zonnige Thailand zomaar weggecensureerd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door op z'n kop »

Antisemitisme is terug.(Was het ooit zoek?) De rel rond de uitlatingen van Turks-Nederlandse schoolkinderen in Arnhem over de Holocaust en de bedreigingen aan het adres van klokkenluider Mehmet Sahin hebben inmiddels de landelijke politiek bereikt en tot Kamervragen geleid. Hoe erg is de situatie? Wetenschappers in Vlaanderen hebben recent onderzoek gedaan naar antisemitisme onder moslimjongeren. De resultaten zijn zelfs voor de expert op zijn minst opvallend en voor de leek zonder meer schokkend.
Oh jee. Ben benieuwd naar de hetze.
Oorlog
Een paar voorbeelden: de helft van de jonge moslims gaat geheel en nog eens een kwart gedeeltelijk akkoord met de stelling dat joden aanzetten tot oorlog en dan anderen daarvan de schuld geven. Bijna tweederde vindt geheel of gedeeltelijk dat je joden maar het beste kunt mijden en bijna driekwart dat joden alles willen domineren. Nog meer islamitische jongeren - bijna 80 procent - menen dat je extra moet opletten als je zaken doet met joden en bijna driekwart dat joden teveel invloed hebben in Vlaanderen. Hetzelfde percentage vindt dat joden denken dat zij beter zijn dan anderen.
Das niet moeilijk met slechts de koran in de kontzak.

Rest van de riedelhttp://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opi ... teld.dhtml
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Antisemitisme anno 1945 in Amsterdam

Bericht door Ariel »

Schaamteloos. :ohmy2: Maar zo ging het dus in het socialistische Amsterdam.
Amsterdam besjoemelde Joden
AMSTERDAM -

De gemeente Amsterdam heeft na de Tweede Wereldoorlog Joodse oorlogsslachtoffers een boete gegeven voor het niet betalen van erfpacht tijdens de oorlogsjaren. Ze moesten de erfpacht bovendien alsnog betalen. Dat schrijft Het Parool.

De krant baseert zich op stukken van het Ontwikkelingsbedrijf Gemeente Amsterdam (OGA).

Volgens de krant ging het vaak om Joden wier huizen door de Duitsers of de NSB in beslag waren genomen. Sommigen van hen waren ondergedoken of afgevoerd naar een concentratiekamp, weet het dagblad.

Studenten kregen de documenten in handen. Ze ontdekten ook dat de gemeente de originele stukken een dezer dagen zal vernietigen, aldus Het Parool.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2143 ... den__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door op z'n kop »

Ariel schreef:Ze ontdekten ook dat de gemeente de originele stukken een dezer dagen zal vernietigen
Hitler is still alive! Bijkomend pikant detail is dat mijn liefste vrouwtje precies honderd jaar na de geboortedag van hitler geboren is!
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Dhana »

op z'n kop schreef:
Ariel schreef:Ze ontdekten ook dat de gemeente de originele stukken een dezer dagen zal vernietigen
Hitler is still alive! Bijkomend pikant detail is dat mijn liefste vrouwtje precies honderd jaar na de geboortedag van hitler geboren is!

Dan is ze binnenkort jarig. Hopelijk hebben we dan eindelijk lenteweer.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Mahalingam »

De anti-Israël jood Yariv Horowitz is extreem links en maakt anti-israël films. Daar krijgt die dan door Gutmenschen uitgereikte prijzen voor.
"Horowitz's film won the Special Prize of the Jury for Best Picture at the Festival International du Film d'Aubagne."
Het leek hem een goed idee om zijn film "Rock the Casbah" speciaal te screenen voor zijn arabierische medestanders. Maar ja, hij is jood dus werd die met vereende krachten buiten bewustzijn geslagen.

Israeli filmmaker beaten unconscious at French film festival
A group of Arab youths have reportedly attacked an Israeli film director, Yariv Horowitz.[...]
He apparently lost consciousness and has been subsequently treated. Horowitz is said to have returned immediately to the festival after treatment. Authorities are estimating that the attack was racially motivated.
http://www.thecommentator.com/article/3 ... m_festival
Volgens de festival leiding is er niets gebeurt. Een heel jong kind (niet uit Arabierië) had een klapje gegeven. Een kwajongensstreek dus.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Ariel »

Israeli filmmaker beaten unconscious at French film festival
Sorry, ik moet hier smakelijk om lachen. Als de anti-Israël jood Yariv Horowitz meer van Arabieren houdt dan van zijn eigen volk, dan moet hij niet klagen als hij door Arabieren een pak klapjes krijgt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Antisemitisme anno tegenwoordig

Bericht door Mahalingam »

Ook in Zweden worden de Mohammedanen geknuffeld door linkse partijen.
Een voorbeeld is Omar Mustafa die snel doorstootte tot het uitvoerend commitee van de Socialist Democrat Party. En natuurlijk heeft die ook vele bijbaantjes. Zoals voorzitter van de Islamska förbundet (islamitische organisatie) die nogal eens haatbaraden inviteert voor opwekkende preken. En zoals te verwachten; haatbaarden met jodenhaat.
Maar gaan die twee functies samen? Wat een dilemma voor de socialisten.
Damage Control !!!
"I think those kinds of people should not be invited unless they have strongly distanced themselves from earlier hateful comments," Mustafa wrote on Friday in an open letter to the tabloid Aftonbladet in which he also said he understood the criticism of his acts.
While party secretary Carin Jämtin and former leader Mona Sahlin both took turns to smooth over or lambast the decision to elect him respectively, on Friday the current leader Stefan Löfven also spoke out on the matter.
"(Mustafa) has himself said that he didn't think it was OK to give these people access, and because he has also said he stands up against anti-Semtimism, I think the situation is OK," Löfven told Aftonbladet.
"But he has to continue to live up to this."
http://www.thelocal.se/47294/20130412/#.UWvasUqi2fz
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie