PRIKKELS. (Islamitische diarreetjes)

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

PRIKKELS. (Islamitische diarreetjes)

Bericht door hans van de mortel »

• Eenmaal lid van de maffia heb je geen andere keuze. Op verraad staat de doodstraf. Moslims hebben ook geen andere keuze. Hun ouders hebben hen reeds bij hun geboorte lid gemaakt van de islam. Op verraad staat de doodstraf. :knorrie:
• De engel Gabriël gaf geen reden van zijn bezoek aan Mohammed in de Arabische zandbak. Als de engel slim was geweest dan had hij gewag gemaakt van olie in de grond.
• Er is niks opgeschreven tijdens het leven van Mohammed. Men had het te druk met oorlog voeren. :ohmy:
• De Koran is geen literatuur van wereldformaat. Eerder van een dor woestijn formaat. Arabisch is een primitieve taal waar je niks aan hebt. De taal van Allah dus.
• Islam moet de wereld veroverd hebben voordat de olie op is. :drool:
• Het schijnt 200 jaar geduurd te hebben voordat de Koran werd opgetekend. In de tekst staan verwijzingen naar gebeurtenissen ná de tijd van Mohammed. :cool:
• Misschien kon Mohammed wel schrijven. Of niet. Hoe dan, het neerzetten van Mohammed als analfabeet, maakt het goddelijke van het verhaal aantrekkelijker.
• De grootste belemmering van het denken bij de moslim is zijn omgeving. In het denken moet je onbelemmerd kunen doorgaan tot je uitgedacht bent.
• Er bestaat geen reden om een rechtvaardige op de proef te stellen.
• Een ware moslim is bereid te sterven voordat hij dood gaat. :laugh1:
• Allah is een islamitische traditie in menselijk falen. :redface:
• Allah is de naam van een spel zonder spelregels dat moslims vreugdeloos en goddeloos spelen. :ermm:
• Islam is een politiek godsdienstwaanzinnige ideologie die regelrecht indruist tegen de verworvenheden van ONZE kennisbeschaving. Democratie versus de intolerantie van islam passen niet onder één dak. Het is óf het één of het ander. Een mens kan geen twee meesters tegelijk dienen! :nono:

(wordt vervolgd)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: PRIKKELS. (Islamitische diarreetjes)

Bericht door mercator »

«Islam is niks. Moslims zijn het probleem
«Neem de moslim zijn boekje af en hij verzint iets dat nog erger is
«Moslims zijn niet vatbaar voor beschaving
«Slavernij is de aangewezen bestuursvorm voor moslims, daar voelen ze zich het lekkerste bij
«De moslim is alleen een bedreiging in grote aantallen
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Mohammed-kindertjes worden gepamperd

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Iedereen die kinderen heeft of op kinderen moet passen, weet hoe belangrijk ze zijn: de luiers. Maar welke is nou eigenlijk de beste en welke kun je beter niet kopen? In Kassa: de uitslag.
Soortgelijke versie door Hans van de Mortel:
Iedereen die gelooft, weet hoe belangrijk ze zijn: religies. Maar welke is nou de beste en welke kun je beter niet aanhangen? In Kassa: de uitslag.
Helaas beste mensen, de wens is de moeder van de gedachte. Was het maar waar dat dit in het programma Kassa kwam, of in een ander TV-programma. En wat dan helemaal humoristisch zou zijn, wanneer heel Nederland hierop kon stemmen. Net zoals bij idols.

Ik zie al die kleine moslimkindertjes in luiers. Eigenlijk zouden de meeste mohammedanen ook nog met een luier om moeten lopen. Tsja . . . dat was er helaas voor mohammedanen nog niet in de tijd van die zondevrije cartoon-genieke psychisch gestoorde Mohammed. Ik bedoel maar zo dat het raar is dat mohammedanen wel alles overnemen en gebruiken uit ONZE kennisbeschaving wat in hun kraam te pas komt, maar hun heidense en oerprimitieve domme zandbak-gebruiken, die vervat zijn in islam, min of meer als up-to-date onmisbaar in hun leven beschouwen. In feite zijn moslims zo iets als sjaggeraars achter een handkar die daarop hun groenten en fruit aan de man brengen. Toe nou! Die rijden toch ook in moderne door benzine aangedreven voertuigen? Alle Marokkanen hier beschikken over een auto waarmee ze jaarlijks volgeladen naar Marokko rijden. Vandaag hoorde ik nog dat een Marokkaans gezin al met het vliegtuig naar Marokko is gegaan voor een korte vakantie. Maandag begint de lente vakantie voor de schooljeugd of hoe dat ook genoemd mag worden. Hier klopt iets niet. Of deze familie moet geen islam-aanhanger zijn. Maar voordat deze logica tot in het zelf kritische denkvermogen van de hersenen van de aanhangers van de zondevrije Mohammed is doorgedrongen, moet blijkbaar nog een generatie op gewacht worden.
:laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Gezonde prikkels in de keuken

Bericht door hans van de mortel »

Eindelijk. De verbouwing zit erop.

Zie hier mijn nieuwe medicijnkast in de keuken. Goegekeurd door de Nederlandse Bond van Huivrouwen en het Europese Genootschap ter Bevordering van de Geneeskunde.

Misschien een gezonde prikkel voor de moslim die bereid is de arm uit de mouwen te steken? Wanneer hij sukkelt met zijn psychosomatische gezondheid? Een subsidie is zo geregeld. Bel Fatima Elitak!

Zelfredzaamheid van de moslim kan de overheid miljoenen euro's per maand besparen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: PRIKKELS. (Islamitische diarreetjes)

Bericht door Ariel »

Goshie zeg. Dat is nog eens een keuken. Om jaloers op te zijn. Wat een slim idee.
Een moslim kan die kelder gebruiken om hun geiten halal in te slachten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

PRIKKELS voor intelligente moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Allah mag dan dood zijn, de dringende kwesties die analfabeet Mohammed ertoe brachten hem te verzinnen spelen nog altijd.

Alles is in beweging. Vooruitgang wordt zichtbaar gemaakt. Maar de heidense maangod allah roert zich niet. Hij is als een dooie hond en doet niks. "Ja maar," zegt de moslim allesweter, wie heeft dan de wereld geschapen? Dat moet toch iemand geweest zijn?" Natuurlijk is de wereld niet vanzelf ontstaan. Daar ging een oorzaak aan vooraf. Het gevolg was de aarde. Dat kan dus van alles geweest zijn. De een denkt aan de levende God, de ander aan allah de dode sadist, een derde houdt het op de evolutie. De slimste gelovige gaat tenminste nog uit van miljoenen goden. Een atheïst is meer realist dan de dromerige in sprookjes gelovige godsdienstwaanzinnige. Hij denkt na en weet hoe het begrip allah is ontstaan. Zie boven. iedereen heeft zo zijn eigen mening.

"Ho ho," roept de moslim met veel theatrale poeha. "De ware wijsheid komt uit de zandbak van allah. Zo ook alle uitvindingen die de mens dit aangename leven heeft bezorgd."

De moslim heeft NIKS uitgevonden. Hij parasiteert slechts. Nou ja, de Arabische sadist Mohammed heeft allah uitgevonden. Als eerste moslim, pedofiel, roverhoofdman en super sadist, zoals de hele wereld inmiddels te weten is gekomen. Dankzij het domme, domme tromgeroffel van islam. Hadden ze hun domme hersenloze kop gehouden dan was er niks aan de hand geweest. Nu weet de hele wereld dat moslims min of meer onnadenkende bekrompen achterlijke wezens zijn. Omdat ze geloven dat een dun koran boekje een initiatief geweest is van een heidense Arabische maangod. En wat kon een heidense maangod beter doen dan voor dit onnozele staaltje van heidense krachtpatserij een analfabete Arabische sadist strikken?

Zijn moslims nu dom? Zijn ze achterlijk? Geestelijk gestoord? Paranoia? Gefrustreerd? Super groot minderwaardigheidscomplex? Van lotje getikt? Recalcitrant? Minderwaardig? Bijgeschaafde Arabische analfabeten?

Klopt! Veel van dit alles. Maar bovenal zijn het goedsdienstwaanzinnig gestoorde ziekelijke leugenaars met een buitengewoon opvallende voorkeur voor de beoefening van huichelarij. Zij manifesteren zich als ridders te voet in de orde van de vergulde over het paard getilde super sadist Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Bodhi
Berichten: 119
Lid geworden op: di nov 30, 2010 6:11 pm

Re: PRIKKELS. (Islamitische diarreetjes)

Bericht door Bodhi »

Gvd... :shock: Wat een gave keuken met wijnopslag is dat.. :drool: waar kan ik die bestellen? Ikea? :laugh1:
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: PRIKKELS. (Islamitische diarreetjes)

Bericht door mercator »

Om preciezer te zijn, het is de jonge Kader Abdollah toen die nog in Iran verbleef.
Voor zijn verblijf in Nederland heeft hij zijn "look" aangepast. Wat in Iran heel gewoon en gewaardeerd is, kan tot lachlust leiden bij het opdraven in Nederlandse interviews en literaire programma's op de teevee.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

PRIKKELS. De wil van Allah de sadist

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Langer honger voor moslim in hoog huis
De moslims met een huis boven in het 828 meter hoge gebouw Burj Khalifa, moeten tijdens de ramadan twee minuten langer wachten met eten.

Overspelige imam afgestraft
De penis van een overspelige imam uit Turkije kon weer worden aangenaaid nadat zijn jaloerse echtgenote hem had afgesneden.
(Overgenomen van het gratis beste dagblad De Pers, 9-08-2011)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Integratie? ONMOGELIJK met moslims!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

• Onderzoek tijdschrift J/M, een tijdschrift voor ouders, toont aan: liever geen Turkse of Marokkaanse partner voor kind.
De Groningse hoogleraar sociale psychologie Bram Buunk doet internationaal onderzoek naar partnerkeus. Buunk vermoedt dat het tij op de lange duur keert. Het aantal hoogopgeleide Turken en Marokkanen neemt toe. Buunk in zijn tomeloze onnozelheid - hij komt duidelijk in alle opzichten wijsheid tekort: "Neem Aboutaleb, burgemeester van Rotterdam. Een goed voorbeeld van een geslaagde allochtoon. (HvdM:en nu komt zijn grandioze domheid het best tot zijn recht) Hoe meer mensen vertrouwd raken met dat soort voorbeelden, hoe meer open ze zullen staan voor allochtonen in de familie. Het is een kwestie van tijd."
Een ongelooflijke slappe lul die Buunk. Een slechter en dommer voorbeeld om te wijzen op de mogelijkheid tot bevordering van integratie is haast wel onmogelijk. Die Achmed is een gladjanus, een sluwe glibberige rat die zich vol gevreten heeft aan ONZE kennisbeschaving zonder hiervoor verantwoording te hoeven afleggen. Het zijn zijn eigen woorden die ONZE kennisbeschaving lieten weten dat hij zijn dochter liever met een moslim zag thuiskomen dan met de eerste de beste Nederlander (iemand dus met slechts één paspoort).

Verder was het Achmed, diezelfde domme Marokkaanse burgemeester, die beweerde (YouTube fimpje als levend bewijs) dat de mens beoordeeld moet worden op zijn woorden. Note: christenen - volgens de bijbel - worden beoordeeld door God op hun daden. Maar die domme aanhangers van de messias van de angst, sadist Mohammed, verhangen zich in hun eigen smerige leugens. Die misselijke domme huichelachtige islamitische lul van een Aboutaleb had het destijds gemunt op Pim Fortuyn. Vandaar zijn 'oprechte' islamitische huichelachtige uitspraak die ik nooit zal vergeten.

(volgens Achmed Aboutaleb) Mohammed moet beoordeeld worden op zijn woorden.

Conclusie - laat ik het simpel houden - Mohammed deugde dus voor geen dragme. Zelfs een woestijnzandkorrel had meer waarde voor de menselijkheid dan het dode stinkende en rottende lijk van de onovertroffen viespeuk verkrachter en kampioen sadist Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De hond van de broer van mijn vriend heet Mohammed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De broer van mijn vriend heeft een hond. Die laat hij regelmatig uit in de buurt. Af en toe komt hij met zijn hond een Marokkaan tegen. En dan roept hij tegen zijn hond:

"Mohammed kom hier!" Hier, Mohammed, ga liggen. Af Mohammed!"

Het zou een goede zaak zijn voor de integratie wanneer meer Nederlanders dit zouden doen. Honden genoeg.

Zegt mijn vriend toen hij mij dit vertelde vanavond: "Nog beter is het om met een varken aan de lijn met de naam Mohammed op straat te lopen."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: PRIKKELS. (Islamitische diarreetjes)

Bericht door King George »

mercator schreef:«Islam is niks. Moslims zijn het probleem
Boekjes kun je verbranden, maar wat er in de hoofden van de aanbidders van de halve maangod, verwoord door de pedofeet zit, brengt weinig goeds voor.
mercator schreef:««Neem de moslim zijn boekje af en hij verzint iets dat nog erger is
Neem de heroïnejunk zijn heroïne af en hij gaat over tot crack. Het junk zijn is het wezenlijke probleem.
mercator schreef:««Moslims zijn niet vatbaar voor beschaving
Netjes gezegd voor geschift en niet voor rede vatbaar.
mercator schreef:««Slavernij is de aangewezen bestuursvorm voor moslims, daar voelen ze zich het lekkerste bij
Het is in ieder geval de enige mogelijkheid om een primatenbeschaving naar een hoger plat te tillen. Voor dit soort werkschuwe parasieten is er weinig alternatief.
mercator schreef:««De moslim is alleen een bedreiging in grote aantallen
Hoe meer Moslims, hoe meer gekkigheid
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: PRIKKELS. (Islamitische diarreetjes)

Bericht door King George »

Parasieten hebben haar- en haarfijne antennes voor tekenen van zwakte. Onze goedgelovigheid en goedgeefsheid is een zwakte die het voor parasieten en zo goed toeven over onze ruggen heen biedt. Wij maken de fout dit toe te laten.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: PRIKKELS. (Islamitische diarreetjes)

Bericht door mercator »

King George schreef:
Neem de heroïnejunk zijn heroïne af en hij gaat over tot crack. Het junk zijn is het wezenlijke probleem.
Voilà. De moslim als criminogeen en beschavingsmijdend individu was er EERST, nadien zocht die zijn verantwoording in een dwaas boekje. Dus alle praatjes over "dialoog" met moslims zijn naast de kwestie. Daarom ook dat er zo weinig ex-moslims zijn, de grote massa der moslims voelt zich prima onder de paraplu der achterlijkheid van Islaam. Het is het gedroomde excuus om te kunnen parasiteren en/of te roven.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: PRIKKELS. (Islamitische diarreetjes)

Bericht door King George »

Beschavingsmijdend is een juiste diagnose over de Moslims. Ze blijven liever vasthouden aan hun giftige opiaten.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: PRIKKELS. (Islamitische diarreetjes)

Bericht door mercator »

King George schreef:Beschavingsmijdend is een juiste diagnose over de Moslims. Ze blijven liever vasthouden aan hun giftige opiaten.
..;en eigenlijk hebben ze daar overschot van gelijk in. Zolang de Westerse beschaving de Mohammedanen volop laat parasiteren is er toch geen enkele incentive voor de Mohammedaan om s mentaal en fysiek de handen uit de mouwen te steken ? Ik heb het hier al vaker gezegd, een moslim heeft er alle belang bij moslim te blijven. Het zijn WIj die moeten veranderen en alle contacten met moslims stopzetten en ze ook effectief als de vijand zien. Waarom zagen onze voorouders ten tijde van Lepanto en Wenen dat wél in en wij nu niet ? Terwijl we over x-tig meer info over de ongein van Mohammedanen beschikken, dus onwetendheid is géén excuus.

Neem nu dat geval met de bomaanslag in Parijs op dat weekblad. Zo iets zou aanleiding moeten zijn om bij wijze van represaille alvast 1000 moslims zonder pardon te deporteren. Maar er gebeurt helemaal niets.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Bij de psychiater

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Er werd weer eens een mohammedaan uit Noord-Afrika doorverwezen naar de psychiater.

De arts: “Gaat u zitten meneer Mohammed. Wat is uw probleem?”
Mohammed fronst zijn borstel wenkbrauwen en knijpt zijn ogen toe: “Het lijkt erop dat ik helemaal geen vrienden kan maken, dokter. Denk je dat je mij kunt helpen, vieze homo?"
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Tequila voor moslims om slim te worden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Tequila is een Mexicaanse alcoholische versnapering.



Het is misschien een goed idee voor de godsdienstkrankzinnige mohammedanen in de islam tijdens de jaarlijkse heidense parade in Mekka rondom de doos van Pandorra inspirerende muziek te draaien om de stemming erin te houden. Dat stompzinnige islamitische in de sadist Mohammed gelovige gepeupel, dat onze kennisbeschaving als brandstof voor de hel beschouwt, is teveel met dronkenlap Allah bezig en gelooft dat alcohol slecht is voor de mens.

Toch raar wanneer je bedenkt dat een van de rijkste mensen op aarde een Mexicaan is die niet met zijn hand voor olie ophouden zo rijk is geworden maar door zijn hersens te gebruiken. Iets dat mohammedanen door de imam in de moskee stelselmatig wordt ontraden.

Die rijke Mexicaan heet overigens heel toepasselijk mister Slim. En daar is waarschijnlijk geen vertaling voor in het Arabisch. Van mijn Mexicaanse vriend heb ik vernomen dat Slim gek is op Tequila, die in prijs - al naar gelang de kwaliteit - oploopt tot een paar honderd dollar per fles.

Afbeelding

P.S.: de overname door Slim van KPN is overigens niet doorgegaan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Islamitische hond eet uit geloofsovertuiging eigen braaksel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

DE BESTE VRIEND VAN JODEN HATER HITLER WAS EEN ALOM GERESPECTEERDE PALESTIJNSE LEIDER EN MOSLIM VAN HOOG AANZIEN IN DE ARABISCHE WERELD VAN GODSDIENST PSYCHOPATEN.

Afbeelding

Oeiii! De walgelijke islamitische samenwerking van de grote Palestijnse leider en joden hater Husseini met zijn gelijkwaardige joden hater Adolf Hitler in 1941, uitgebeeld in een fraaie documentaire op YouTube, is verwijderd. God zij dank is er nog genoeg historisch materiaal over.

Hitler en de groot mufti moslim leider van de Palestijnen Husseini, beiden als nazi joden haters, joden verdelgers, haat predikers, hadden in 1941 hetzelfde doel voor ogen: de uitroeiing van alle joden! In de Balkan wist mufti Housseini in een handomdraai een complete islamitische divisie van ss-ers bij elkaar te scharrelen, de zogenaamde scharrel moslims. Dus halal!

Anno 2013 is er nog niets veranderd in die Arabische regio onder de mohammedanen. De walgelijke aan de fascistische Moslim Broederschap gelieerde mohammedaan Morsi is op een dood zijspoor gezet in de woestijn. Nu nog dat tuig in Saoedi-Arabië elimineren dat onder één hoedje speelt met satansvriend Amerika.
Walid Shoelat, ex Palestijnse terrorist: “islamisten zijn erger dan de nazi’s. Bij de nazi’s kwam het bevel van de Führer. Bij de moslims komt het bevel van God.”
Onderstaande video-link, met exclusieve opnamen, bedoeld als aanvulling op de koran, laat u binnentreden in het gedachtegoed van de islamitische wereld zoals deze ook nog heden overuren maakt tussen de oren van in onze kennisbeschaving schofferende hoofddoekenreligie.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Nostradamus kende het einde van de islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het einde van de islam voorspeld

Lees verder bij reacties!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Halal winkelwagentje in de Liddl

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Ik was vandaag even boodschappen doen bij de Liddl in Muiden. Ik heb natuurlijk mijn vaste boodschappentas niet vergeten die zo langzamerhand populair aan het worden is in mijn buurt. Immers, bij de Liddl in Muiden werken moslims met kopvodden en ook winkelend kopvodden publiek. Dus . . . propaganda voor halal varkensvlees is op zijn plaats.

Kan iemand mij vertellen wat er mis is met varkensvlees? Vlees is vlees. Zolang het halal is, is daar niks mis mee. En het zijn NIET de idiote analfabete aan de woestijnprofeet gerelateerde godsdienstwaanzinnigen die binnen onze kennisbeschaving gaan uitmaken wat voor mij halal is.

Ieder mens, aangemoedigd door artsen en wetenschappers, weet dat alcoholische dranken gezond zijn. NEE, zegt de kopvod en jurk gerelateerde moslim idioot, alcohol is slecht.

Kan dat islam virus eindelijk niet eens bestreden worden met de WAARHEID? Gewoon door altijd en overal te praten over moslims als een stelletje regelrechte idioten?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Dag Mekka!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

• Het kan misschien een prikkel voor gelovige moslims zijn tot honderd maal per dag bidden wanneer binnen afzienbare tijd de zandbak in Saoedi-Arabië een geweldige zandverzakking ondergaat, waarbij Mekka zo goed als mogelijk in de grond verdwijnt en de heilige steen voorlopig onvindbaar is. En dit alles als gevolg van het wegpompen van oneindige hoeveelheden aardolie uit de woestijn bodem. O o o wat zal ik dan veel alcoholische versnaperingen innemen en proosten op Allah! icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: PRIKKELS. (Islamitische diarreetjes)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Soorten anticonceptie-middelen

Afbeelding

Er zijn veel verschillende soorten anticonceptiemethoden. Hier vind je een overzicht van alle anticonceptiemiddelen. Van pil tot condoom en van sterilisatie tot anticonceptiering. Je vindt ze allemaal. Behalve in het walgelijke vieze smerige anti wetenschappelijke terroristenhandboek voor parasieten op onze kenniseconomie en beschaving: KORAN. Want de bijdrage aan de wetenschappelijke kennis en vooruitgang in de wereld door Arabische soepjurken en kopvodden vanuit de schaamhaarlappencultuur en tweedehands plagiaat- en parasietenreligie islam bedraagt volgens mij nog geen 0,1 procent.

Ik neem aan dat Marokkaanse vrouwen met een schaamhaarlap om het hoofd geen anticonceptie-middel gebruiken. Immers, zij schikken zich vanzelfsprekend altijd naar de wil van Allah. Dat heeft niks met intelligentie te maken, maar alleszins met ultieme domheid.

• anticonceptie-pleister
• anticonceptie-ring
• prikpil
• anticonceptie-staafje
• spiraal zonder hormoon
• spiraal met hormoon
• mannen-condoom
• vrouwen-condoom
• pessarium
• anticonceptiepil
• morning-afterpil
• morning-afterspiraal
• Zaaddodende pasta

De facto heeft Allah alle wetenschappelijke kennis onthouden aan de heidenen die al meer dan 1400 jaren te beroerd zijn om de naam van god te kennen. Heidenen van naam zijn mohammedanen (in de volksmond moslims genoemd).

HEINEKEN IS EEN MERK. ISLAM IS EEN ARABISCHE PARASIETENRELIGIE.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: PRIKKELS. (Islamitische diarreetjes)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

"Wij zoeken de beste mensen."

Vanuit goed presterende ondernemingen, maatschappelijke organisaties en universiteiten, een vanzelfsprekende oproep. U kunt er echter gegarandeerd zeker van zijn dat dit geen oproep zal zijn uit de islamitische wereld. De Achterlijken leven namelijk - ondanks de 21e eeuw - nog altijd aan de rand van hun vastgeroeste erbarmelijk laag IQ-systeem dan als vanouds is veroorzaakt door de verering van de historisch scheef gegroeide Arabische pedofiel, analfabeet, psychopaat en terrorist-oorlogsmisdadiger Mohammed die niet zonder (VZMH) achter zijn naam kan.

Het islamitische systeem kent sowieso geen beste mensen. Wél de beste loosers.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie