Christelijke idiotie

Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Christelijke idiotie

Bericht door Ozes »

King George schreef:Is het onredelijk sterelisatie op te mogen leggen als iemand al voor de tweede keer tot een abortus overgaat? Je kan je één keer hebben vergist in je zwanger hebben gemaakt, maar bij twee keer begint zo'n vergissing al haast een macht der gewoonte te worden.
Daar ben ik helemaal voor, als je een keer een leven moet beëindigen vertrouw ik het leven van een peuter ook niet in de handen van dergelijke ouders.
Complicaties e.d. moeten daar uiteraard van uitgesloten zijn.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Christelijke idiotie

Bericht door mercator »

Abortus moet toegelaten en gratis zijn en alleen de vrouw beslist daarover. Kinderen zijn geen eigendom van het collectief en er zijn al mensen genoeg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Christelijke idiotie

Bericht door Schepsel »

mercator schreef:Abortus moet toegelaten en gratis zijn en alleen de vrouw beslist daarover. Kinderen zijn geen eigendom van het collectief en er zijn al mensen genoeg.
Helaas wel... in de praktijk. Het collectief besluit zelfs of wij dood mogen gaan of dat wij verplicht door moeten leven. En dat is dus waar we voor op moeten passen, dat allerhande bemoeizucht in puur individuele zaken weer toeneemt en dat mensen het moeilijker krijgen zichzelf te zijn, tenzij ze in het gewenste hokje passen. :|

Ik vind abortus trouwens wel iets anders, er is immers een kind bij betrokken, en als het zo laat nog geaborteerd mag worden vind ik dat slecht.

Waarom zou trouwens na 1 abortus er sterilisatie moeten zijn? Het kon toch een oepsje zijn dat de pil niet werkte ofzo? (daar is een foutmarge in, ik denk niet dat ze daarin onzorgvuldig gebruik meenamen...?)
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Christelijke idiotie

Bericht door Ozes »

mercator schreef:Abortus moet toegelaten en gratis zijn en alleen de vrouw beslist daarover. Kinderen zijn geen eigendom van het collectief en er zijn al mensen genoeg.
Als kinderen geen eigendom zijn, heeft ook een moeder niet het recht om het leven te beëindigen van een kind, in mijn ogen heeft het kind ook recht op het leven, zeker nadat de moeder ruim de tijd gehad heeft om een beslissing te maken. Er zijn overigens veel te weinig Europeanen, en dat is de enige reden dat het zeer lastig tot onmogelijk word de Islam uit deze samenleving te verwijderen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Christelijke tekortkomingen sinds de Here Jezus Christus!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ozes schreef:in mijn ogen heeft het kind ook recht op het leven, zeker nadat de moeder ruim de tijd gehad heeft om een beslissing te maken.
Je hebt het hier over de mens in de dop. Het kind heeft geen enkel recht. Je weet dat dondersgoed. Dus haal de smurrie uit je ogen! Lul toch niet zo onnadenkend met je 'rechten'!

Als er één het recht heeft is het wel de anarchist!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Christelijke idiotie

Bericht door Ozes »

Ik weet niet hoe de anarchist er bij is gekomen maar, ik vind wel degelijk dat een kind rechten heeft. Mensen hebben het recht om geen kinderen te verwekken(vrij makkelijk tegenwoordig) en om bij complicaties maatregelen te nemen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Christelijke idiotie

Bericht door mercator »

Rare redenering.Als die nog te fokken Europeanen vlijtig PvdA en D66 gaan stemmen loopt het NOG sneller vol met moslims hier.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Christelijke idiotie

Bericht door Ozes »

mercator schreef:Rare redenering.Als die nog te fokken Europeanen vlijtig PvdA en D66 gaan stemmen loopt het NOG sneller vol met moslims hier.
Echt?
want een meerderheid allochtonen(wij zijn slachtoffers) verzekert ondergang
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Christelijke idiotie

Bericht door mercator »

Ozes schreef:want een meerderheid allochtonen(wij zijn slachtoffers) verzekert ondergang
Er zijn veel betere manieren om het allochtonenbestand uit te dunnen dan door zelf in zeven haasten te gaan fokken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Christelijke idiotie

Bericht door Ozes »

mercator schreef:
Ozes schreef:want een meerderheid allochtonen(wij zijn slachtoffers) verzekert ondergang
Er zijn veel betere manieren om het allochtonenbestand uit te dunnen dan door zelf in zeven haasten te gaan fokken.
Je hoeft niet te gaan fokken, ik zou het op normale relaties houden ipv de mainstream wirwar die algemeen is. zover ik weet zijn de manieren die je hebt voorgesteld zeer onrealistisch, en nog meer naarmate de autochtone bevolking uitgedund word.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Christelijke idiotie

Bericht door mercator »

Ozes schreef: Je hoeft niet te gaan fokken,.
Dankje, dat is een hele opluchting ;) .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Christelijke idiotie

Bericht door Ozes »

mercator schreef:
Ozes schreef: Je hoeft niet te gaan fokken,.
Dankje, dat is een hele opluchting ;) .
^^
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Christelijke idiotie

Bericht door mercator »

Eerlijk gezegd denk ik dat de strijd toch al lang verloren is. Pakweg 25 jaar geleden hadden we de moslims nog kunnen aanpakken op een beschaafde maar toch efficiënte manier, nu is het daar al veel te laat voor. Als je nu dus blanke Europeaantjes gaat telen om een tegenwicht te bieden zullen dat er nooit genoeg zijn en zullen die te laat komen om nog een verschil te kunnen maken, maw die zijn al van op voorhand opgeofferd aan de Mohameddanen.
Ik blijf helaas op die spijker hameren, nl. dat de enige voorsprong die wij hebben op de moslimwezens onze technologie is, maar we weigeren die te gebruiken omdat onze geest al decennia vergiftigd is met misplaatste we zijn toch allemaal gelijk fantazieën.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Christelijke idiotie

Bericht door Ozes »

Met demografie hou je tenminste kansen om uit die indoctrinatie te komen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Christelijke idiotie

Bericht door Amazigh »

mercator schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat de strijd toch al lang verloren is. Pakweg 25 jaar geleden hadden we de moslims nog kunnen aanpakken op een beschaafde maar toch efficiënte manier, nu is het daar al veel te laat voor. Als je nu dus blanke Europeaantjes gaat telen om een tegenwicht te bieden zullen dat er nooit genoeg zijn en zullen die te laat komen om nog een verschil te kunnen maken, maw die zijn al van op voorhand opgeofferd aan de Mohameddanen.
Ik blijf helaas op die spijker hameren, nl. dat de enige voorsprong die wij hebben op de moslimwezens onze technologie is, maar we weigeren die te gebruiken omdat onze geest al decennia vergiftigd is met misplaatste we zijn toch allemaal gelijk fantazieën.
En met technologie bedoel je kernwapens, atoombommen etc?
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Christelijke idiotie

Bericht door Ariel »

Amazigh schreef: En met technologie bedoel je kernwapens, atoombommen etc?

Nee hoor. Vast niet. Dat lost namelijk niks op. Dan blijven moslims toch nog hier naar toe komen.

Maar even wat anders. En wat leuk. Moslims beginnen hun verstand te gebruiken. icon_thumbup.gif Ze verlaten Islam in bosjes.

Het aantal rooms-katholieken is in 2011 gestegen van 1,196 miljard in 2010 tot 1,214 miljard. De cijfers hebben alle betrekking op 2011. De groei van het aantal katholieken was het grootst in Afrika: 4,3 procent.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Christelijke idiotie

Bericht door mercator »

Amazigh schreef: En met technologie bedoel je kernwapens, atoombommen etc?
Nee natuurlijk niet, kernwapens zijn al lang passé, alleen Mohammedaanse dwazen als die gek in Iran geilt daar nog op. Als t goed gaat kan hij binnen 5 jaar een bommetje ineen knutselen dat de Amerikanen al in 1945 hadden. t Is kwestie om de moslimlanden in één keer terug naar de middeleeuwen te stampen en dat kan perfect met een paar conventionele kruisraketten met TNT lading en het platleggen van alle electronische communicatiemiddelen in de (sch)apenlanden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Christelijke idiotie

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:
Amazigh schreef: En met technologie bedoel je kernwapens, atoombommen etc?

Nee hoor. Vast niet. Dat lost namelijk niks op. Dan blijven moslims toch nog hier naar toe komen.

Maar even wat anders. En wat leuk. Moslims beginnen hun verstand te gebruiken. icon_thumbup.gif Ze verlaten Islam in bosjes.

Het aantal rooms-katholieken is in 2011 gestegen van 1,196 miljard in 2010 tot 1,214 miljard. De cijfers hebben alle betrekking op 2011. De groei van het aantal katholieken was het grootst in Afrika: 4,3 procent.
Afrika? Waar de Christenen bijbels aanbieden voor wat eten icon_clap.gif
Hoe zit het met Europa Ariel, groeit het Christendom hier nog? :lol:
A proud amazigh!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Christelijke idiotie

Bericht door Amazigh »

mercator schreef:
Amazigh schreef: En met technologie bedoel je kernwapens, atoombommen etc?
Nee natuurlijk niet, kernwapens zijn al lang passé, alleen Mohammedaanse dwazen als die gek in Iran geilt daar nog op. Als t goed gaat kan hij binnen 5 jaar een bommetje ineen knutselen dat de Amerikanen al in 1945 hadden. t Is kwestie om de moslimlanden in één keer terug naar de middeleeuwen te stampen en dat kan perfect met een paar conventionele kruisraketten met TNT lading en het platleggen van alle electronische communicatiemiddelen in de (sch)apenlanden.
Graag Mercator, dan ziet heel de wereld wie de echte terroristen zijn icon_thumbup.gif
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Christelijke idiotie

Bericht door Ariel »

Amazigh schreef:
Afrika? Waar de Christenen bijbels aanbieden voor wat eten icon_clap.gif
Nou ja, :finger: altijd beter dan wat moslims daar doen. Die delen geen voedsel uit, maar stelen het van de arme mensen , of ze vermoorden ze.
Hoe zit het met Europa Ariel, groeit het Christendom hier nog? :lol:
Dat weet ik niet Amazigh. Heb jij cijfers?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Christelijke idiotie

Bericht door mercator »

Amazigh schreef: Graag Mercator, dan ziet heel de wereld wie de echte terroristen zijn icon_thumbup.gif
Nee dan ziet de wereld eindelijk s dat Islam de ziekte is en de moslims de verspreiders ervan, beter ineens de korte pijn dan nog een halve eeuw te moeten aankijken tegen kopvodden en pluisbaarden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Christelijke idiotie

Bericht door Amazigh »

Dat weet ik niet Amazigh. Heb jij cijfers?
Nederland:38 procent
Duitsland:58 procent
Spanje:80 procent(Snelste dalers)
Frankrijk:45 procent
Verenigde Koninkrijk: 58 procent
Italie:87 procent

Het Christendom daalt dramatisch in Europa :cry:
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Christelijke idiotie

Bericht door Ariel »

Amazigh schreef:
Het Christendom daalt dramatisch in Europa :cry:
Daar hoef jij niet om te huilen hoor....AfbeeldingMaar misschien voor het gemak voor mij nog een linkje er bij?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Christelijke idiotie

Bericht door xplosive »

Dat het christendom op zijn retour is, is niet zo erg als dat betekent dat het atheïsme explosief groeit. Er zijn ook moslims die de islam de rug toekeren en atheïst worden.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Christelijke idiotie

Bericht door Ozes »

Amazigh schreef:
mercator schreef:
Amazigh schreef: En met technologie bedoel je kernwapens, atoombommen etc?
Nee natuurlijk niet, kernwapens zijn al lang passé, alleen Mohammedaanse dwazen als die gek in Iran geilt daar nog op. Als t goed gaat kan hij binnen 5 jaar een bommetje ineen knutselen dat de Amerikanen al in 1945 hadden. t Is kwestie om de moslimlanden in één keer terug naar de middeleeuwen te stampen en dat kan perfect met een paar conventionele kruisraketten met TNT lading en het platleggen van alle electronische communicatiemiddelen in de (sch)apenlanden.
Graag Mercator, dan ziet heel de wereld wie de echte terroristen zijn icon_thumbup.gif
Een Moslim kan ook geen terrorist zijn, hij is gewoon een jihadi die de koran netjes opvolgt door onschuldigen aan te vallen, te vermoorden en te onderdrukken. Takbir!
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Plaats reactie