Quotes over de islam

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Quotes over de islam

Bericht door Marieke »

Hallo iedereen,

Het leek me wel leuk om een topic te openen waar men zowel negatieve als positieve quotes over de islam kan neerzetten. Nou, brand los!
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Quotes over de islam

Bericht door Pilgrim »

Pffff! Maar het hele forum zit er al vol mee. :ohmy2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Quotes over de islam

Bericht door Marieke »

Pilgrim schreef:Pffff! Maar het hele forum zit er al vol mee. :ohmy2:
Ja, klopt, maar ik weet zeker dat er nog veel meer zijn.
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Quotes over de islam

Bericht door Monique »

Een geïntresseerde schreef:Hallo iedereen,

Het leek me wel leuk om een topic te openen waar men zowel negatieve als positieve quotes over de islam kan neerzetten. Nou, brand los!
Als je nu had gezegd "alleen positieve quotes" had je een nieuw topic gehad.
Al ben ik bang dat er dan geen quotes zouden komen.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Quotes over de islam

Bericht door Schepsel »

Ik heb wel ooit een topic gemaakt over positieve daden van moslims, viewtopic.php?f=9&t=22249
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Quotes over de islam

Bericht door Monique »

Schepsel schreef:Ik heb wel ooit een topic gemaakt over positieve daden van moslims, viewtopic.php?f=9&t=22249
Jeetje, je hebt er 1 gevonden... :applause: :vhappy; icon_clap.gif
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Quotes over de islam

Bericht door Ariel »

:smile4: De schrijver Theodor Holman heeft vast gelezen dat jij quotes over Islam wil geïntresseerde . Vandaar dat hij er een column over schreef....
Jullie doen alles wat Amerika zegt, jullie zijn schoothondjes

In verband met de te verwachten debatten hier alvast de te verwachten replieken.

- Waarom wordt wat Israël doet altijd goedgepraat, maar krijgen, als dit gebeurt, wij altijd de schuld?

- Wat er met onze broeders is gebeurd, was massale slachting. En dat heeft nog nooit de westerse pers gehaald. Dus u bent slecht geïnformeerd!

- Kijk eens wat de katholieken bij jullie allemaal deden en doen.

- Ook in Staphorst zijn er kledingvoorschriften, hoor.

- Luister, jullie doen precies wat Amerika zegt. Jullie zijn schoothondjes.

- Blijf je ogen maar sluiten voor de consequenties van het kapitalisme. Maar ik ben blij, want het kapitalisme heeft zijn langste tijd gehad.

- Het heeft niets met het geloof te maken, maar alles met sociale achterstand.

- Bij ons worden vrouwen veel meer gerespecteerd dan hier. Niemand voelt zich onderdrukt.

- Wij zijn ook voor de totale vrijheid van meningsuiting, maar niet als het over het geloof gaat, want dan krenk je ons in wat ons het dierbaarst is.
- Onze god beledigen is de ergste vorm van geweld.

- Het is onze eigen schuld, want als je mensen buitensluit, krijg je dit.

- Ik zal u zeggen: binnen onze gemeenschap zijn er helemaal geen homoseksuelen. Hoe kunnen wij er dan tegen zijn?

- Als jullie solidair zijn met Israël, mogen wij toch solidair zijn met Palestina? Vrijheid van meningsuiting, hoor.

- Met landen als India, Pakistan en Turkije gaat het economisch allemaal voorspoedig, en dat er hier crisis is, komt door Amerika. Maar jullie weigeren wakker te worden.

- Die mensen daar willen ook vrijheid en een goed leven, net als hier. Waarom mogen ze daar niet voor vechten? Wij hebben er ook lang over gedaan om democratisch te worden, en onze democratie is verre van goed!

- Wilders haat ons, maar wij haten hem niet. Voor mij hoeft hij ook helemaal niet beveiligd te worden.

- In onze landen werken joden en moslims heel goed samen. En hier ook.

- Als ik een muur om Amsterdam zet en u mag er niet in en uit wanneer u dat wilt, zou u ook kwaad worden.

- Als je ziet hoe groot die armoede is, dan is het logisch, toch?

- Ik stel voor dat we ze uitzicht bieden op een betere toekomst!

http://www.parool.nl/parool/nl/508/Theo ... djes.dhtml
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Quotes over de islam

Bericht door Marieke »

Ariel schreef::smile4: De schrijver Theodor Holman heeft vast gelezen dat jij quotes over Islam wil geïntresseerde . Vandaar dat hij er een column over schreef....
(Ja, ik heb bij sommige spreuken even mijn persoonlijke commentaar gezet, wat ik ervan vind. Maar ik lees op Wikipedia dat Theodor Holman vaak harde uitspraken doet over religies, dus ik neem aan dat deze uitspraken niet van hem zijn? Dat ze van andere mensen zijn, en hij ze gehoord heeft???)
Jullie doen alles wat Amerika zegt, jullie zijn schoothondjes Écht niet, wij pikken het geweld van die radicale moslims gewoon niet meer!

In verband met de te verwachten debatten hier alvast de te verwachten replieken.

- Waarom wordt wat Israël doet altijd goedgepraat, maar krijgen, als dit gebeurt, wij altijd de schuld?Omdat de islam ook heel vaak de dader ís!

- Wat er met onze broeders is gebeurd, was massale slachting. En dat heeft nog nooit de westerse pers gehaald. Dus u bent slecht geïnformeerd!

- Kijk eens wat de katholieken bij jullie allemaal deden en doen. Ja, dat is fout. Maar wat veel moslims doen, is net zo zeer fout! Natuurlijk onzin om er andere zaken bij te halen!

- Ook in Staphorst zijn er kledingvoorschriften, hoor.Ja, maar toch niet met boerka's o.i.d., neem ik aan?!

- Luister, jullie doen precies wat Amerika zegt. Jullie zijn schoothondjes.

- Blijf je ogen maar sluiten voor de consequenties van het kapitalisme. Maar ik ben blij, want het kapitalisme heeft zijn langste tijd gehad.

- Het heeft niets met het geloof te maken, maar alles met sociale achterstand.Tja, maar wel opvallend dat er in alle moslimlanden zoveel nare dingen gebeuren, toch?

- Bij ons worden vrouwen veel meer gerespecteerd dan hier. Niemand voelt zich onderdrukt.Nou, ik hoor vrouwen afkomstig uit islamitische landen vaak heel andere dingen zeggen..

- Wij zijn ook voor de totale vrijheid van meningsuiting, maar niet als het over het geloof gaat, want dan krenk je ons in wat ons het dierbaarst is.
- Onze god beledigen is de ergste vorm van geweld.

- Het is onze eigen schuld, want als je mensen buitensluit, krijg je dit.

- Ik zal u zeggen: binnen onze gemeenschap zijn er helemaal geen homoseksuelen. Hoe kunnen wij er dan tegen zijn?Misschien dat ze er wel zíjn, maar het gewoon onderdrukken, wat dacht u daarvan???

- Als jullie solidair zijn met Israël, mogen wij toch solidair zijn met Palestina? Vrijheid van meningsuiting, hoor.

- Met landen als India, Pakistan en Turkije gaat het economisch allemaal voorspoedig, en dat er hier crisis is, komt door Amerika. Maar jullie weigeren wakker te worden.

- Die mensen daar willen ook vrijheid en een goed leven, net als hier. Waarom mogen ze daar niet voor vechten? Wij hebben er ook lang over gedaan om democratisch te worden, en onze democratie is verre van goed!

- Wilders haat ons, maar wij haten hem niet. Voor mij hoeft hij ook helemaal niet beveiligd te worden.Juíst als hij hem niet haat (waar ik dus geen klap van geloof)! moet hij hem maar beveiliging gunnen, toch???

- In onze landen werken joden en moslims heel goed samen. En hier ook.

- Als ik een muur om Amsterdam zet en u mag er niet in en uit wanneer u dat wilt, zou u ook kwaad worden.

- Als je ziet hoe groot die armoede is, dan is het logisch, toch?

- Ik stel voor dat we ze uitzicht bieden op een betere toekomst!

http://www.parool.nl/parool/nl/508/Theo ... djes.dhtml
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Quotes over de islam

Bericht door Ariel »

Een geïntresseerde schreef: (Ja, ik heb bij sommige spreuken even mijn persoonlijke commentaar gezet, wat ik ervan vind. Maar ik lees op Wikipedia dat Theodor Holman vaak harde uitspraken doet over religies, dus ik neem aan dat deze uitspraken niet van hem zijn? Dat ze van andere mensen zijn, en hij ze gehoord heeft???)
Ik vermoed dat hij die quotes links en rechts gehoord heeft geïntresseerde. ( by the way...Don't you like an other name? ) de naam geïntresseerde is zo ongezellig...

Wij hoorde ze hier ook vaak, en we hebben ooit een topic over deze argumenten gemaakt...Lees maar. viewtopic.php?f=30&t=9257.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Quotes over de islam

Bericht door Marieke »

Ariel schreef:
Een geïntresseerde schreef: (Ja, ik heb bij sommige spreuken even mijn persoonlijke commentaar gezet, wat ik ervan vind. Maar ik lees op Wikipedia dat Theodor Holman vaak harde uitspraken doet over religies, dus ik neem aan dat deze uitspraken niet van hem zijn? Dat ze van andere mensen zijn, en hij ze gehoord heeft???)
Ik vermoed dat hij die quotes links en rechts gehoord heeft geïntresseerde. ( by the way...Don't you like an other name? ) de naam geïntresseerde is zo ongezellig...

Wij hoorde ze hier ook vaak, en we hebben ooit een topic over deze argumenten gemaakt...Lees maar. viewtopic.php?f=30&t=9257.
Oh ja,daar heeft u natuurlijk helemaal gelijk in, dat dat niet bepaald gezellig is om iemand zo aan te spreken. ;) Maar als ik eerlijk ben geef ik op een forum liever niet m'n echte naam. (Ja ik vertrouw jullie natuurlijk wel hoor, maar gewoon uit principe). Maar dan zal ik even een schuilnaam aannemen: is het goed als ik me in dit forum Marieke noem?
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Quotes over de islam

Bericht door Ariel »

Een geïntresseerde schreef: is het goed als ik me in dit forum Marieke noem?
:razz: Heel goed en heel verstandig dat jij je eigen naam niet wil vrijgeven. Dat doen wij ook niet. Dus Marieke...( leuke naam) als jij dit bericht gelezen hebt moet je dat even zeggen, en daarna ga ik de naam voor je veranderen. Jij moet dan bij de volgende visite op het forum weer opnieuw inloggen met je Marieke naam en je wachtwoord. Leuk!!!! icon_thumbup.gif
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Quotes over de islam

Bericht door Marieke »

Ja, ik heb dit bericht gelezen! :wink2:
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Quotes over de islam

Bericht door Ariel »

Welkom Marieke. icon_wave.gif
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Quotes over de islam

Bericht door Marieke »

Ja, bedankt voor het veranderen!
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Quotes over de islam

Bericht door Marieke »

Ik ken wel een paar quotes over de islam...

-Blaise Pascal (Frans filosoof en wiskundige):
'Jezus liet zich vermoorden, Mohammed liet moorden...'
-Otto Schily (advocaat en Duits politicus):
'Het moet geoorloofd zijn om te zeggen, dat het islamitische geloof een dwaling is.'
-Christoph Böhr (CDU-politicus en afgestudeerd filosoof):
'Het mensbeeld van de islam is onverenigbaar met het Europese.'

(Ik zet deze uitspraken hier niet neer om haat te zaaien ofzo, maar wat mij betreft kloppen ze toch wel)...
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Quotes over de islam

Bericht door Ariel »

Ik vind deze quote van jou ook heel goed.

Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Quotes over de islam

Bericht door Marieke »

Ariel schreef:Ik vind deze quote van jou ook heel goed.

Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Oh, dank u, ja want het is wel iets wat me vaak opvalt. :thinking:
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Quotes over de islam

Bericht door pd7835 »

If the people of this religion [Islam] are asked about the proof for the soundness of their religion, they flare up, get angry and spill the blood of whoever confronts them with this question. They forbid rational speculation, and strive to kill their adversaries. This is why truth became thoroughly silenced and concealed.

Muhammad ibn Zakariyā Rāzī (865 – 925 AD)

You see, it's been our misfortune to have the wrong religion. Why didn't we have the religion of the Japanese, who regard sacrifice for the Fatherland as the highest good? The Mohammedan religion [Islam] too would have been more compatible to us than Christianity. Why did it have to be Christianity with its meekness and flabbiness?

Adolf Hitler

Islam was not a torch, as has been claimed, but an extinguisher. Conceived in a barbarous brain for the use of a barbarous people, it was - and it remains - incapable of adapting itself to civilization. Wherever it has dominated, it has broken the impulse towards progress and checked the evolution of society

André Servier

I would never regard Islam with anything but horror and fear because it is fundamentally committed to conquering the world for Islam... it is, I think, best described in a Marxian way as the uniting and justifying ideology of Arab imperialism. Between the New Testament and the Qur'an there is (as it is customary to say when making such comparisons) no comparison. Whereas markets can be found for books on reading the Bible as literature, to read the Qur'an is a penance rather than a pleasure. There is no order or development in its subject matter....

Anthony Flew

En nog veel meer hier
http://wikiislam.net/wiki/Quotations_on ... on-Muslims
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Meer quotes over de islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Marieke schreef:Hallo iedereen,

Het leek me wel leuk om een topic te openen waar men zowel negatieve als positieve quotes over de islam kan neerzetten. Nou, brand los!
Hieronder wat van mijn eigen zelfbedachte quotes over de islam die niet bepaald iets positief uitdrukken. Overigens vind je genoeg domme quotes in de koran die uitstekend bij de denkstructuur en het lamlendige handelen van moslims passen, Deze bijvoorbeeld:
Sura 20:135 - Zeg: Een ieder is afwachtend. Wacht gijlieden dus af, dan zult gij eens weten wie de lieden van het effen pad zijn en wie zich recht laten leiden.
Afwachten. Daar zijn moslims goed in. Moslims laten zich graag leiden via het effen pad van Allah vanuit hun afwachtende houding. De realiteit als gevolg van het vele lange afwachten ziet er schrikbarend en bepaald niet rooskleurig uit. Niets, maar dan zo goed als niets heeft de islam bijgedragen aan onze kennisbeschaving. En mocht hier en daar een moslim al pronken met iets positiefs dat hij over de islam gelezen heeft, dan betreft het bijna altijd jatwerk uit een andere beschaving. Overgenomen uit Europa of uit China.

Mijn quotes
• Islam is een geestelijke slak met een obsessie voor racen.
• Vroeger was de woestijn een mooi natuurgebied vol plantengroei. Maar moeder natuur dacht na en maakte een islamitische zandbak voor dwazen.
• Islam is de enige godsdienstwaanzinnige revolutie die door het geschreven en gesproken woord namens Mohammed aanzet tot moord.
• Goed onthouden! IN BIJNA ALLE MOSLIMLANDEN ZIJN CHRISTENEN, JODEN EN HINDOES TWEEDERANGS BURGERS.
• Islam is een van de meest moorddadige ideologieën.
• Islam is een vrouwen verachtende moordcultus.
• Achterstandsreligie met een luchtje
Wordt vervolgd. Ik heb nog veeeeeel meer quotes in portefeuille.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Quotes over de islam

Bericht door mercator »

Dictum van Mercator:

Europa is een rottend kadaver dat Afrikaanse vliegen aantrekt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Onvermijdelijke quotes over de stenen tijdperk religie islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Islam. Is dat niet een Arabische sekte die ongeneeslijk lam is?

Aanvullende ongeneeslijke quotes over de islam vanuit het kennisbeschavingsdenken van Hans van de Mortel:
• De meeste moslims lijden aan collectieve krankzinnigheid van Allah, besmet vanuit hun ziekelijke bewondering voor de perverse historische Arabische sadist Mohammed.
• Er is maar één heilige koran, maar er bestaan wel duizend verschillende heidense contexten.
• Einstein neerzetten als een leugenaar, de Holocaust ontkennen en de historische Mohammed als een briljante vredelievende man neerzetten, dienen een en hetzelfde doel: jezelf belachelijk maken!
• Mohammedanen vertrouwen de koran omdat daar geen wetenschap in staat. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vijf vers geplukte quotes over de islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Islam. Islam? Is dat niet een ongeneeslijke Arabische ziekte die tot lamheid van het denken leidt?

Vervolg quotes over de islam vanuit het kennisbeschavingsdenken van Hans van de Mortel:
• Wie in Allah gelooft, lokt moeilijkheden uit.
• Islamitisch Arabische woestijn gehuil muziek doet niet leven, wel de westerse muziek van en door ongelovigen.
• Wie in zijn broek schijt voor 'allah' heeft een terroristische geest.
• Elke oplossing in islam is goed, mits onbruikbaar.
• Barmhartigheid voor mohammedanen is onrecht aan de schapen.
:applause: Geen dank!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Overr de islam valt weinig positiefs te melden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Vervolg quotes uit de islamitische privé verzamel afvalbak collectie van Hans van de Mortel

• Islam is als godsdienstwaanzinnige hoofddoekenreligie, een schaamteloze schaamtereligie die boven iedere menselijke wet en norm verheven is.
• Islam is een deprimerende nep verrijking in onze eigen economische kennisbeschaving.
• Islam is een pedofielen religie.
• Islam is een ziekte. De ziekte van de islamitische verwrongen geest waarbij men niet wil leren en niet wil weten dat er veel betere boeken dan de koran bestaan. Moslims zijn overtuigd dat wat de islam verkondigt overeenkomstig de goddelijke waarheid is in plaats van te erkennen dat het om de ‘waarheid’ van de historische sadist en woestijn Arabier Mohammed gaat.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Quotes over de islam

Bericht door King George »

Wie weigert politiek en ideologisch de strijd aan te gaan met een vijandig gedachtegoed, verhoogt de kans op (burger)oorlog.

Wanneer de actievoerders werkelijk bezorgd zouden zijn om het lot van ‘moslims’, dan hanteerden ze als strijdterm niet ‘islam(o)fobie’ maar ‘moslimfobie’.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Quotes over de islam

Bericht door Schepsel! »

J.H. Leopold (1865-1925):

Christenen, Joden, Parsen, Moslemien,
zij allen dolen; voor wie toe wil zien,
vervalt de ganse menschheid slechts in tweeën,
twee soorten enkel worden er ontdekt:
intelligente mensen zonder vroomheid
en vrome mensen zonder intellect.
(^v^)
Plaats reactie