Ik stop.

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Plaats reactie
Dutchy
Berichten: 88
Lid geworden op: vr mei 31, 2013 8:58 pm

Ik stop.

Bericht door Dutchy »

[ik kan er niet meer tegen ten 1ste ik word hier gewoon bij sommigen totaal niet gerespecteerd.
Ten 2de ik word hier gewoon verdrietig van, van al die onzin, kortom ik kan het niet meer aan.
Zoveel onzin hier..
Ik voel me hier totaal niet thuis.
Doei.
Laatst gewijzigd door Dutchy op zo jun 02, 2013 9:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Teva Teff

Re: Ik stop.

Bericht door Teva Teff »

Dutchy schreef:[ik kan er niet meer tegen ten 1ste ik word hier gewoon bij sommigen totaal niet gerespecteerd.
Ten 2de ik word hier gewoon verdrietig van, van al die onzin, kortom ik kan het niet meer aan.
Zoveel onzin hier..

Doei.
Je zou eens na moeten gaan denken waarom jij zo wordt als de realiteit te dicht bij komt.
Dutchy
Berichten: 88
Lid geworden op: vr mei 31, 2013 8:58 pm

Re: Ik stop.

Bericht door Dutchy »

Teva Teff schreef:
Dutchy schreef:[ik kan er niet meer tegen ten 1ste ik word hier gewoon bij sommigen totaal niet gerespecteerd.
Ten 2de ik word hier gewoon verdrietig van, van al die onzin, kortom ik kan het niet meer aan.
Zoveel onzin hier..

Doei.
Je zou eens na moeten gaan denken waarom jij zo wordt als de realiteit te dicht bij komt.
Nee.
Dat wat jij gelooft is niet de realiteit. Ach ja spijt komt achteraf...
De groeten!
Vrij_denker
Berichten: 97
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 4:30 pm

Re: Ik stop.

Bericht door Vrij_denker »

Ik vind het oprecht jammer dat je gaat Dutchy. Ik vond het leuk om met je van gedachten te wisselen. Ik hoop je in ieder geval weer snel terug te zien.

bye bye icon_wave.gif
Teva Teff

Re: Ik stop.

Bericht door Teva Teff »

Dutchy schreef:
Teva Teff schreef:
Dutchy schreef:[ik kan er niet meer tegen ten 1ste ik word hier gewoon bij sommigen totaal niet gerespecteerd.
Ten 2de ik word hier gewoon verdrietig van, van al die onzin, kortom ik kan het niet meer aan.
Zoveel onzin hier..

Doei.
Je zou eens na moeten gaan denken waarom jij zo wordt als de realiteit te dicht bij komt.
Nee.
Dat wat jij gelooft is niet de realiteit. Ach ja spijt komt achteraf...
De groeten!
Dag, feitelijke onjuisthedenmitrailleur!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89851
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik stop.

Bericht door Ariel »

Nou, dat is dan jammer Dutchy. Slaap er nog een nacht over, en wie weet vind je het morgen wel weer fijn om te komen.

Onthou ook dat je altijd welkom bent hier, en als je misschien later onze hulp nodig hebt, dan zijn we er voor je...

groetjes.

Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dutchy
Berichten: 88
Lid geworden op: vr mei 31, 2013 8:58 pm

Re: Ik stop.

Bericht door Dutchy »

Vrij_denker schreef:Ik vind het oprecht jammer dat je gaat Dutchy. Ik vond het leuk om met je van gedachten te wisselen. Ik hoop je in ieder geval weer snel terug te zien.

bye bye icon_wave.gif
Ik kom niet meer terug. U ga ik wel missen u was tenminste respectvol tegen over mij.
Dutchy
Berichten: 88
Lid geworden op: vr mei 31, 2013 8:58 pm

Re: Ik stop.

Bericht door Dutchy »

Ariel schreef:Nou, dat is dan jammer Dutchy. Slaap er nog een nacht over, en wie weet vind je het morgen wel weer fijn om te komen.

Onthou ook dat je altijd welkom bent hier, en als je misschien later onze hulp nodig hebt, dan zijn we er voor je...

groetjes.

Ariel.
Nee, ik voel me hier niet goed. Ik kom niet meer dat is zeker.
Ik voel me hier anders niet welkom. Ik heb geen hulp nodig, maar bedankt voor u aanbod.

Met vriendelijke groeten,'
F.
Teva Teff

Re: Ik stop.

Bericht door Teva Teff »

Dutchy schreef:
Ariel schreef:Nou, dat is dan jammer Dutchy. Slaap er nog een nacht over, en wie weet vind je het morgen wel weer fijn om te komen.

Onthou ook dat je altijd welkom bent hier, en als je misschien later onze hulp nodig hebt, dan zijn we er voor je...

groetjes.

Ariel.
Nee, ik voel me hier niet goed. Ik kom niet meer dat is zeker.
Ik voel me hier anders niet welkom. Ik heb geen hulp nodig, maar bedankt voor u aanbod.

Met vriendelijke groeten,'
F.
Je hebt wel hulp nodig want je bent een moslimbekeerlinge.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Ik stop.

Bericht door Schepsel »

Jammer Dutchy, tot ziens misschien :smile4:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik stop.

Bericht door mercator »

Dutchy schreef:
Vrij_denker schreef:Ik vind het oprecht jammer dat je gaat Dutchy. Ik vond het leuk om met je van gedachten te wisselen. Ik hoop je in ieder geval weer snel terug te zien.

bye bye icon_wave.gif
Ik kom niet meer terug. U ga ik wel missen u was tenminste respectvol tegen over mij.
Dat komt telkens terug in de communicatie met moslims, dat ze a.h.w. automatisch respect eisen voor iets wat geen enkel respect verdient.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Ik stop.

Bericht door Ali Yas »

Tja, in de moslimwereld is respect voor islamitische ideeën gegarandeerd, maar daar staat dan weer totale respectloosheid voor alle andere ideeën tegenover. Een respectloosheid die zelfs zo ver kan gaan als fatwa's met moorddadige strekking.

Respect moet je verdienen, vind ik, en dan nog kun je het niet van iedereen krijgen. Als je het maar krijgt van mensen die je hoog acht, nietwaar?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ik stop.

Bericht door Monique »

Dutchy schreef:[ik kan er niet meer tegen ten 1ste ik word hier gewoon bij sommigen totaal niet gerespecteerd.
Ten 2de ik word hier gewoon verdrietig van, van al die onzin, kortom ik kan het niet meer aan.
Zoveel onzin hier..
Ik voel me hier totaal niet thuis.
Doei.
Tsja, dat krijg je in het echte leven meisje.

In islam praat iedereen elkaar na anders krijg je straf.
Hier zegt iedereen wat hij/zij vindt.

Ik kan me voorstellen dat je daar niet tegen kan.
Moslims zijn net kleine kinderen die hun zin niet krijgen.
Geeft niet. Draai jij je maar lekker in je "gelijk" bij je medemalloten.
Veel succes... :muslima:
Amorele atheistische nitwit
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Ik stop.

Bericht door Marieke »

Maar het was niet bedoeld om u te kwetsen hoor! :no1: We willen u alleen de waarheid onder ogen laten zien en zo helpen. Zonde dat u weggaat hoor! Maar goed, ik wens u veel geluk in de toekomst en ik hoop dat u een keer de waarheid te weten komt, wanneer u eraan toe bent. Dan kunt u zo ontdekken wat u wilt in uw leven. icon_wave.gif
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Ik stop.

Bericht door Dutch »

Firdaws, het is inderdaad gemakkelijker weg te rennen dan bepaalde feiten onder ogen te zien, dat begrijp ik best. Daarom kan jij er hier niet meer tegen...
Wat ik ook begrijp is dat jij nog jong bent (22 is erg jong) en hoogstwaarschijnlijk op zoek naar houvast in je persoonlijk leven aan de islam blijven plakken bent, of eerder aan de versie van de islam die jij ndig hebt op dit moment.
Maar de mens is nu eenmaal geen statisch gegeven, we evolueren voortdurend in ons leven.
Ooit komt er een dag dat jij dat islamitische houvast gaat ervaren als een enorme beknotting van jouw persoonlijke vrijheid en gaat inzien dat alles leugen, bedrog en verlakkerij was.
Plaats reactie