De ondergang der Belgen

Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Wat een domme zet van de organisatie van Miss België.

Om te beginnen, wat deden ze überhaupt in Marokko? Wat hadden ze daar te zoeken? Zon, warmte en exotische decors, misschien, om hun langbenige panlatten van deernen te laten poseren? Dat kun je elders ook wel vinden. Brazilië, de Caraïben, Florida, iemand? Daarvoor hoef je echt niet naar een islamitisch land zoals Marokko te gaan. Er zijn genoeg andere locaties voor dergelijke fotoshoots, en als ze überhaupt al nodig zijn moet je er misschien helemaal niet eens zo ver voor gaan.

Ten tweede, waarom poseren ze voor een moskee? Wisten ze misschien helemaal niet dat het een moskee was en dachten ze gewoon 'wat een mooi gebouw'? Gezien het feit dat de organisatie zo idioot was om naar Marokko te trekken, sluit ik dat niet uit. Hoe dan ook, het lijkt me best idioot om dat te doen. En als je zoiets doet moet je niet uit de lucht gevallen komen als er wat moslimpjes boos worden.

Overigens zie ik ergens wel een discrepantie. De moslims worden boos omdat er wat "onbedekt blank vlees", om het in hun terminologie te zeggen, voor een moskee staat. Maar als wij reageren op kopvodden, sluiers, boerka's, flodderjurken, vieze pluisbaarden, soepjurken en gebedsmutjes die langs onze kerken en gebouwen en door onze dorpen en steden lopen, dan zijn wij intolerant, islamofoben, racisten en zo meer. Kritiek mag blijkbaar, zoals gewoonlijk, maar in één richting als het de islamieten betreft. En ook de tolerantie ten opzichte van klederdracht die afwijkt van de sociale en culturele normen van naties of groepen gaat blijkbaar maar in één richting, zoals gewoonlijk met de islam. Wij moeten al hun geschifte kleding maar verdragen, maar als er dan eens een paar meisjes in korte rokjes in Marokko poseren, dan moeten wij maar netjes kruipen en ons excuseren (zoals de idiote organisatie ook al aan het doen is). Dit is je reinste appeasement, kruipgedrag en dhimmiegedoe. Bah! Om van te kotsen.

Overigens vraag ik me ten slotte ook af waarom Missverkiezingen überhaupt nodig zijn. Wat mij betreft hoeft die onzin in het geheel niet.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Mahalingam »

Ik zei:
"De miss Belgium bobo's moeten nodig op cursus 'Moslim sensitivity training'. "
Zo te horen hoeft dit niet.
  • Gecontacteerd door AFP, zegt de voorzitter van het nationale comité van Miss België, Darline Devos, de emoties "te begrijpen". "Ik bied mijn excuses aan. (...) het was niet onze bedoeling te choqueren. Het was spontaan",
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Nee, die cursus "muslim sensitivities" hebben ze niet meer nodig. Ze weten daar bij Miss België al helemaal hoe ze moeten kruipen en buig voor de islam en hoe ze zichzelf vernederend hun excuses moeten aanbieden. Begrip hebben ze blijkbaar ook al voor de moslims... Bah.

Blijft dat het een stomme 'stunt' was die ze beter niet hadden uitgehaald. Ze hadden daar in Marokko niet mogen zijn.

Ik las overigens in een andere krant (Gazet van Antwerpen, papieren versie) dat de meisjes elders ook nog scheef bekeken, uitgescholden, nageroepen en lastig gevallen zijn en dat er zelfs politiebegeleiding nodig was op gegeven moment. En daar zijn ze dan verbaasd over. Tja...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

Meer dan de helft van de politiemensen in Brussel krijgt meerdere keren per jaar te maken met fysiek geweld. Anciens hebben de situatie slechter zien worden. Dat blijkt uit een bevraging van toezichtsdienst Comité P, schrijft De Standaard.

Het dagelijkse geweld heeft zich tot in het privéleven van veel Brusselse politiemensen genesteld. In de bevraging van Comité P geeft meer dan 40 procent van de agenten toe dat ze in hun privéleven maatregelen hebben genomen om de veiligheid van zichzelf en hun familie te garanderen.

Ze leiden bijna een dubbelleven: één met en één zonder een uniform. De opgestoken middelvingers, scheldtirades, intimidaties en gevallen van fysiek geweld behoren tot de dagelijkse realiteit. Maar wanneer de shift erop zit, proberen ze alles achter zich te laten.

Vakbonden niet verrast over toenemende agressie tegen politie in Brussel

"We hebben al enkele keren gesignaleerd dat politieagenten in Brussel almaar meer te maken krijgen met agressie", zegt Gert Cockx van de politievakbond NSPV. "Het nieuws over meer agressie kwam niet als een verrassing." Volgens Cockx is het toenemend geweld te wijten aan een mentaliteitswijziging bij een deel van de bevolking. "Die veranderen is een werk van lange adem. Op de werkvloer verandert niets met werkgroepen over geweld tegen politie."

"Een deel van de Brusselse bevolking voelt zich straffeloos", meent Cockx. "Ze zijn brutaal tegenover agenten en soms mondt dat uit in agressie. Ze weten dat het parket pv's toch klasseert." Volgens Cockx moet dit probleem op alle niveaus aangepakt worden. Jan Adam van ACV Politie vindt dat de werkgroepen al goed werk verricht hebben op het vlak van de rechtsbescherming van het personeel en de opleiding, maar wat betreft de uitvoering is er nog werk aan de winkel. "De voorstellen van minister van Justitie Annemie Turtelboom voldoen niet", vindt Adam. "Een dader van geweld tegen agenten een enkelband opleggen, is onvoldoende."

Andere wereld
Volgens de woordvoerster van Turtelboom zijn al verschillende initiatieven genomen om de strafuitvoering te verbeteren. "Dankzij die maatregelen worden daders van agressie tegen agenten sneller en effectiever bestraft." Vincent Houssin (VSOA Politie) meent dat wie zoiets zegt, in een andere wereld leeft. "De strafuitvoering loopt nog altijd mank. Wij willen vooral dat geweld tegen agenten altijd vervolgd wordt, zoals in Nederland. Het probleem is echter dat de werkgroep daarover, van Justitie, sinds september niet meer is samengekomen. De andere werkgroepen zijn zo goed als klaar."

Politieschool
Op de enquête van het Comité P antwoordden meer dan 500 politiemensen die in het Brusselse werken. Ruim een kwart wordt meerdere keren per maand bedreigd en meer dan de helft krijgt verschillende keren per jaar te maken met fysiek geweld. Nog uit de enquête blijkt dat de meesten vinden dat de opleiding tot agent of inspecteur geen goede voorbereiding biedt op de Brusselse realiteit. "Over de politiescholen lopen momenteel debatten. Die scholen leiden agenten op voor het hele land, en niet voor een bepaalde regio. Aan de opleiding een extra module over politie in de grootstad toevoegen, is een mogelijkheid."

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... ssel.dhtml
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

Het gaat niet goed in Vlaanderen. Helemaal niet goed. Jonge moslims daar voelen zich nog steeds gediscrimineerd, of ze zijn slachtoffer van racisme . : nono3:
Jonge moslims voelen zich net zo min aanvaard door onze maatschappij als acht jaar geleden. En ook het gevoel gediscrimineerd te worden is net zo groot als in 2005. Dat zijn twee van de in het oog springende resultaten van een enquête die de Concentra-kranten uitvoerden onder jongeren in de Antwerpse regio.

De krant ondervroeg tussen 9 maart en 7 april 500 moslims en 200 niet-moslimjongeren tussen 15 en 25 jaar, evenveel jongens als meisjes. In 2005 voerde de Concentra-kranten hetzelfde onderzoek uit bij een vergelijkbare doelgroep.

Pessimistisch over toekomst
De resultaten zijn volgens de krant weinig rooskleurig. Op het vlak van aanvaarding en discriminatie is er nauwelijks iets veranderd. Zestig procent van de moslimjongeren (meisjes nog meer dan jongens) denken dat de Vlaamse samenleving hen nooit als geïntegreerd zal beschouwen.

Slechts 30 procent voelt zich aanvaard door de Vlaamse samenleving. Vijfentwintig procent van de meisjes voelt zich zelfs minder aanvaard. Net als acht jaar geleden zegt één op de drie dat hij of zij al gediscrimineerd werd op school, en één op de vijf dat dit gebeurde op het werk. Het slachtoffer zijn van racisme is wel gedaald van 59 procent naar 51 procent.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... eerd.dhtml
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ozes »

Links verdient stemmen door constant te herhalen dat ze gediscrimineerd worden (STEM AUB OP ONS :cry: ) , en ze leren hen alles op te laten vatten als discriminatie. Islamitische culturen zijn al paranoia, en links doet nog eens een duit in het zakje.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Het gaat niet goed in Vlaanderen. Helemaal niet goed. Jonge moslims daar voelen zich nog steeds gediscrimineerd, of ze zijn slachtoffer van racisme . : nono3:
O wee, de sukkeltjes...zélf zouden ze niet op die ideetjes komen, maar de rode en groene welzijnswerkers in media en politiek kauwen hen dat voor. In werkelijkheid worden ze gepamperd en verzorgd tot en met. 68 % van de marokkanen in Borgerhout(Borgerocco) leeft van uitkeringen, dus geld krijgen om niks uit te vreten, mij lijkt dat geen discriminatie maar juist de hemel op aarde voor de Gelovigen, dat zullen ze in hun zanderige thuislanden nooit voor elkaar krijgen.
Plus dat ze hier ongestraft kunnen en mogen stelen van de Ongelovigen, waar kan een moslim het nog beter hebben dan hier? En als ze wat gaan onthoofden in Syrië en ze komen gewond terug worden ze in de Belgische ziekenhuizen helemaal gratis terug opgelapt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Manon »

Ze worden ook altijd gediscrimineerd op school, ook in het hoger onderwijs.
Studentenvereniging: "Slaagkansen lagen te laag"
10/04 Meir en Mekka Saïd El Majdoub interviewden we in 2005 als voorzitter van de studentenvereniging Student Focus. Hij had in 2001 zijn diploma Toegepaste Economische Wetenschappen behaald. Nog altijd heeft hij zijn eigen visie op studeren.


El Majdoub stelde vast dat veel studenten van Marokkaanse afkomst wel aan de universiteit begonnen, maar slechts weinigen behaalden daadwerkelijk een diploma. "De slaagkansen lagen dubbel zo laag in vergelijking met de andere studenten. Met onze vereniging was het niet alleen onze bedoeling om de slaagkansen te verhogen. Studeren is een lange-termijnengagement. De hogescholen en universiteit waren toen nog een blank bastion." Ondertussen werkt Saïd twee jaar bij het consultancybedrijf Capco in Antwerpen. "En ondertussen zie ik dat er veel is veranderd. In de goede richting."
http://www.gva.be/dossiers/meir-en-mekk ... -laag.aspx

nu moet je dat eens zien: "blank bastion" "slaagKANSEN te laag" : denken ze dat het een lotto-spel is of zo? Als hun slaagkansen te laag zijn, dan moeten ze wat meer studeren zou ik denken.

Als vlaamse (aboriginal) kinderen buizen dan hebben ze ofwel niet voldoende inspanningen geleverd, ofwel zijn ze niet geschikt voor die richting. Als Marokkanen buizen dan zijn "hun slaagkansen te laag"! Ik begin daar nu eens pisnijdig over te worden.

(o ja, op het originele artikel op GVA kwamen gisteren meer dan 80 commentaren, hoofdzakelijk van mensen die het gemekker ook kotsbeu zijn, en één ridicule linkschmensch. Allemaal netjs gewist vanmorgen. Wir haben es nicht gewusst zal niet meer pakken: ze WILLEN het gewoonweg niet weten.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Manon »

bekijk even het grafiekje rechtsboven in het artikel (even klikken) :

http://www.gva.be/dossiers/meir-en-mekk ... erd-3.aspx#

Zie je het itempje over "gepest op school "? 21% van de witten worden gepest, blijkbaar slechts 17% moslims (Maar die worden overal gediscrimineerd zeggen ze dus).

Als ik met een pispot op mijn hoofd naar het werk wil, dan vrees ik dat ik dus ook zal "gediscrimineerd" worden, denken jullie niet?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

Zielig doen werkt. Moslims gedragen zich als jonge kwetsbare eendjes die net uit het ei gekropen zijn, en die door grote witte meeuwen opgevreten worden. Gelukkig zijn er dan pa en ma eend ( lees goedmenschen) die de kleintjes proberen te beschermen.
Ik ben van mening dat wij als oer Hollanders en Belgen ook wat meer moeten klagen. Maar...Ik vraag me af of er een krant bestaat die onze klachten serieus wil nemen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Mahalingam »

Luc Trullemans is een bekende weerman al 20 jaar.
Hij kreeg een akkefietje met verrijkers en berichtte daar over op politieke incorrecte, islamofobe en rascistische manier op zijn faceboek.
Ja, in iedere blanke man schuilt een racist. Even onder druk zetten en het bewijs is geleverd.
hij heeft zijn excuses gemaakt aan de ummah en hoopt nu dat er geen halszaak van gemaakt gaat worden. Hij is inmiddels wel geschorst door RTL want die willen afstand houden van de zaak. Voor je het weet zit je opgescheept met Boze Moslims en bommeldingen.
Luc Trullemans: "Je ne suis pas raciste"
http://www.7sur7.be/7s7/fr/1527/People/ ... iste.dhtml
"Ik reed ongeveer 50 - 60 km / h, maar het was blijkbaar niet genoeg voor degenen die mij volgen," legde hij uit naar onze collega Sud Presse. "Vooruitlopend op het rode licht een beetje verder, begon ik te vertragen. Car achter me belt koplampen en front dan dat ik een fishtail maken. Sterk toen ik toeteren de bestuurder begint te plotseling gas geven en remmen om herhaaldelijk ".

Volgens Lukas Trullemans, de inzittenden van de auto die hij beschreef als "mensen van het zuiden, gekleed in traditionele outfits" worden vervolgens uit de auto. "Ze vertelden me om te vertrekken, maar ik wilde niet omdat ik bang was," zei hij. "Ze waren erg agressief. Ze vertelden me dat ik was niet op de claxon. Ik vertelde hen dat er regels te volgen als wit en snelheidsbeperkingen lijnen waren. Zij antwoordde toen dat Hier waren ze thuis, heb ik niet aan mijn regels op te leggen. Zij zeiden ook dat ik was een beetje Belg, "zei hij beweren dat een van de personen gaf een schot in zijn auto.

Zodra het licht groen werd, Luc Trullemans komt uit, maar het andere voertuig volgt, zei hij. "Ik ging toen op weg naar de parkeerplaats RTL, waar ze heen gingen," concludeert hij door de toelating van een scherpe paniek. Dit is de reden voor dit bericht op Facebook, zei hij.
Ik maar zoeken maar de gewraakte tekst kan ik nergens vinden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door King George »

De Horizon viert Turks kinderfeest

Afbeelding

Ingestuurd door Esther Elsen

De leerlingen van de Horizon vierden op woensdag 24 april 'çocuk bayrami', een Turks kinderfeest, in de Kardijk in Beverlo. De 23ste april is een heel belangrijke dag voor alle Turken. Het is de dag van het kind! De kinderen worden op die dag eens extra verwend.

De namiddag begon met een heuse optocht van aan de school tot aan de feestzaal. Vooraan in de stoet vlaggen en trommels!
Nadien volgden er allerlei optredens van de leerlingen: liedjes, volksdansen, een toneelstuk van het meisje met de zwavelstokjes, voordracht,… Het was mooi om te zien. Ze hadden er dan ook wekenlang op geoefend samen met juf Nezahat. Zij geeft op school de lessen OETC, onderwijs in eigen taal en cultuur. Iedereen was in feeststemming. De zaal was mooi versierd: de kleuren rood en wit primeerden duidelijk. Na de show kregen alle kinderen nog een grote snoepzak van het oudercomité van de Horizon. Dankjewel!


HVBL.be
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

...en het geheel werd helemaal feestelijk en cultureel verantwoord afgesloten met het slachten van een schaap en het opknopen van een Armeense christen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door King George »

Onderwijs in eigen taal en cultuur is in Vlaanderen toch onderwijs in het Nederlands? Of heeft de multikul ook in Vlaanderen het onderwijs al doen afwaarderen?

En zwart, geel en rood, de eigen landskleuren, geldt kennelijk niet als mooi versierd in tegenstelling tot Turks rood en wit?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

King George schreef:Of heeft de multikul ook in Vlaanderen het onderwijs al doen afwaarderen?
Uiteraard. Dit is een plaatje uit een typische lagere schoolklas in Antwerpen:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Manon »

Mahalingam schreef: Ik maar zoeken maar de gewraakte tekst kan ik nergens vinden.

et voilà :

http://static.ladh.eu/free_images/facebookluc.jpg
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Mahalingam »

Ja, dit wordt in Nederland wel PVV-praat genoemd .
Het lijkt mij, gezien het verleden, voldoende om iemand uit te stoten uit de gemeenschap van goede mensen en tot de bedelstaf te brengen.
Spoiler! :
LucTrullemans se lache sur les musulmans sur son comple Facebook !
"Je ne serai pas délical dans mes mots.
Je vais probablement passer pour un racisle, JE M'EN FOUS !
II est temps que quelqu'un dise (tout haut ce que beaucoup de monde pense lout bas et ce message s'adresse à vous... amis MUSULMANS.
Je suis chrétien non praliquant et je ne fais pas chier le peuple avec ca.
Ce n'est pas parce que je crois en Dieu que je dois mettre de cóté les valeurs qu'on m'a apprises.
Vous quittez vos pays respectifs parce que la dictature, la guerre, la violence, la haine et la mort.
Vous venez vous élablir ici chez nous, pour pouvoir fuir loul ca et vivre heureux, en santé el a l'abri de tout ce que vous avez quitté.
Et vous comptez importer toute vos idees chez nous où nous vous donnons tout ce dont vous avez besoin pour vous aider a vous intégrer ici!
On vous y donne un toit, de la nourriture, de l'argent.
On vous inscrit a l'école pour apprendre la langue, on vous aide a acquérir de meilleures connaissances de nolre pays, vos études sont payées, afin de faciliter votre intégration sur le marché du travail.
Mais a vous entendre, ce n'est pas encore ASSEZ !
Moi, c'est a vous que je dis : C'EST ASSEZ !!!
Assez de vouloir changer nos traditions et nos coutumes, assez de brimer nos droits et liberlés parce que c'est contraire a votre religion, assez de nous trailer de racisles parce qu'on n'aime pas votre facon de faire.
Pourquoi venez-vous dans nolre pays si ce n'est que pour tenter de Ie changer a l'image du pays que vous avez fui ?
C'est nous qui vous offrons l'hospitalilé, alors a vous de vous conformer a nos tradilions et nos coulumes.
Lorsqu'un étranger s'établit dans vos pays, il doit respecter vos Iraditions, vos coulumes et celui qui ne les respecte pas peut eire passible de mort dans cerlains de vos pays !!!
Et nous, européens, devrions vous laisser lout changer sans rien dire ???
Relournez dans vos pays, si nos tradilions et nos coulumes vous déplaisent tant que ca !
Vous nous faites chier a vouloir toul changer alors que vous n'étiez pas capable de Ie faire chez vous !
Qui sont les vrais racistes d'après-vous ?
Un raciste est une personne qui n'aime pas les gens d'une aulre nationalilé. N'inversez pas les róles ?
Intégrez-vous ou dégagez !
DES
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

Straatbeeld in Brussel:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

Socialistische minister van onderwijs Pascal Smet-netjes getrouwd met een man- doet alles om de moslims te vriend te houden. Het officiële maandblad voor het onderwijzend personeel Klasse waarvan hij de verantwoordelijke uitgever is, staat telkens bol van de multicul propaganda. Leerkrachten worden erin opgeroepen om "racistische" collega's of leerlingen te verklikken. Er staan ook nuttige tips in hoe men illegale leerlingen voor de vreemdelingenpolitie kan verstoppen.
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

Spoiler! :
Afbeelding
Men probeert met prachtige plaatjes de Islam aan onze kinderen te verkopen. Triest....Diep. diep triest.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

[quote="Ariel"]
Afbeelding
Dit plaatje is natuurlijk door en door racistisch, maar dat zien de linkse Gutmenschjes niet. Kijk maar s hoe het negertje glundert zolang hij de beschermende armpjes van de witmens om zich heen voelt. Pas dàn kan hij gelukkig zijn!
Laatst gewijzigd door mercator op ma jul 01, 2013 6:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Manon »

Ariel schreef:

Men probeert met prachtige plaatjes de Islam aan onze kinderen te verkopen. Triest....Diep. diep triest.
En dan verschiet men ervan dat ouders het niet zo erg vinden als zoon of dochterlief zich "bekeren". Tot ze naar Syrië trekken, oei! dan is het kot te klein.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

Dit Afbeelding moet natuurlijk met wortel en tak uitgeroeid worden. Alle leraartjes moeten daar zéér alert op wezen !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Mahalingam »

Even wezen googelen:
Wat de Pravda betekende voor het Centraal Comité van de Communistische Partij in de voormalige Sovjet-Unie, dat betekent Klasse. Maandblad voor onderwijs in Vlaanderen voor het Departement Onderwijs nu bij ons.

Maandelijks staat dit vijftig pagina’s tellende magazine vol met vooral ‘goed nieuws’-bijdragen én wollig-vermanende, belerende artikels over de tekortkomingen in het ‘onderwijslandschap’ – problemen die zich, hoe kan het ook anders, heel dikwijls situeren op het sociale of psychologische vlak (zowel bij leerlingen als bij leraren). Ze zijn geschreven in de onstuitbaar ‘vernieuwende’ geest van de oekazen van het Centraal Comité van het Vlaamse Onderwijs en worden vaak overgoten met een flinke scheut emo-saus. Een oude schoolkapel die wordt omgebouwd tot een ‘reflectieruimte’ voor leerlingen; alarm rond jongeren die voortijdig afhaken; “Maak de job sexy”; “Omgaan met verdriet”; ontwikkelings- en gedragsstoornissen; participatief onderwijs; inspraak (van leerlingen en ouders, that is); functioneringsgesprekken (van de leraren, welteverstaan): dat soort thema’s of titels dus.
http://mededelingen.over-blog.com/artic ... 16120.html
Het Vlaamse onderwijs: muppets en smurfen
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door King George »

mercator schreef:Dit Afbeelding moet natuurlijk met wortel en tak uitgeroeid worden. Alle leraartjes moeten daar zéér alert op wezen !
Het artikel kan je hier lezen. Wat een onderwijsverdomming zeg!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie