islamitisch peuter neuken.

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Dutchy
Berichten: 88
Lid geworden op: vr mei 31, 2013 8:58 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Dutchy »

Vrij_denker schreef:Waar heb je dat vandaan Firdaws, en waarop beroepen zij zich?
Al je uitspraken zijn oncontroleerbaar als je geen bronvermelding geeft. Daarnaast vind ik het op z'n zachts gezegd opmerkelijk dat moslims dergelijke info publiceren, hoewel de consensus is dat aicha getrouwd was op 6 jarige leeftijd en sex had op 9. Daarom is de huwelijksleeftijd in landen als saudie-arabie en iran ook 9 jaar. Laatst toen de koning van saudie arabie de leeftijd probeerde te verhogen, hebben de ulema hem tot kafir verklaard. Waarom? Mohammed heeft met een 9jarige sex gehad, dus is het goed, want mohammed is het beste voorbeeld. ' Laqad kaana-lekum fie rasoelAllahi uswatun hasanatun' En waarlijk jullie hebben in de boodschapper van allah een uitstekend voorbeeld.

Just surrender, you're deceiving youself :giveup:
Wat jij mij net gaf, daar stond ook niet in dat hij met haar seks heeft gehad :D alleen dat ze bij hem ging intrekken.

http://www.risallah.com/archief/artikel ... tikelnr=27
Vrij_denker
Berichten: 97
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 4:30 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Vrij_denker »

Hier valt mijn mond nu wagenwijd van open :shock:

Meen je nu serieus wat je zegt? Er staat toch 'consumated his marriage'. Dat betekend dat 'de bloemen geplukt' zijn, ofwel dat er sprake is geweest van geslachtsgemeenschap.

Sorry, maar zo heeft een discussie geen zin. ALs je gaat ontkennen wat er staat, of gewoon iets anders lezen. Je bent trouwens de eerste moslim die ik ben tegengekomen die zegt dat aicha ouder dan 9 was. Ik heb dat standpunt weleens gehoord, maar is gebaseerd op speculatief bewijsmateriaal. De sterkste bron die we over deze zaak hebben is genoemde hadith van aicha zelf. Daarom is het gegeven ook algemeen geaccepteerd.

Ik wil je niet beledigen Firdows, ik vind je erg sympathiek, maar je moet eens ernstig bij jezelf te rade gaan. Jouw gesprekspartners zullen zich weleens achter hun oren krabben over hoe geloofwaardig je nog bent. Ik neem je wel serieus omdat ik zelf zo ben geweest als jij nu bent. Dat is misschien moeilijk te accepteren voor je (ook voor mij trouwens), maar dat is wel de reden dat ik met je in gesprek wil blijven.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Polleke »

De misverstanden rond de leeftijd van Aisha zijn gebaseerd op een aantal bronnen. T.O. Shanavas, een islamitische physicus uit Michigan schreef in 1999 een artikel dat deze discussie nieuw leven inblies. Hij concludeert uit indirect bewijs dat Aisha ouder dan 9 was toen haar huwelijk werd geconsumeerd.

Als grondslag voor zijn conclusie neemt hij het werk van al-Tabari en Hisham ibn ‘Urwah, Ibn Hunbal and Ibn Sad (die al-Tabari citeren). Al-Tabari schrijft dat alle kinderen van Aboe Bakr voor de openbaring vanb Mohammed werden geboren (610). De bronnen zijn eenduidig over wanneer het huwelijk werd geconsumeerd: 624. Zijn conclusie is dus dat (1) al-Tabari zichzelf tegenspreekt en een onbetrouwbare getuige is en (2) Aisha 14 was toen haar maagdelijkheid verdween.

Hier wordt (uiteraard) essentiële informatie weggelaten. Al-Tabari's werk is een verzameling van verschillende (vertrouwde) overleveringslijnen. Deze lijnen melden 3 maal Aisha trouwde op de leeftijd van negen. Shavanas probeert hier twijfel te zaaien door de suggestie dat deze lijnen feitelijk van één persoon (Hisham) afkomstig zijn zonder daarvoor bewijs te leveren.

http://www.ilaam.net/Articles/Ayesha.html
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Mahalingam »

Opeens gaat je 13-jarige nichtje trouwen met een neef en 4 maanden later is er een baby. Hoe dat? Vanwege een oom.
Dat kan gebeuren in Turkije (maar ook in geheel Allahstan).
400,000 minors abused by inner circle person in Turkey: Report
Reports from Social Services and the Child Protection Institution, and the Children Bureaus of the Police Department have shown that the number of under-aged being sexually assaulted by a family member or someone close to the child or family lies between 350,000 and 400,000 in the last 20 years. Reports have shown that 80 percent of the perpetrators either directly know the child or the parents closely.
http://www.hurriyetdailynews.com/400000 ... sCatID=341
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Ariel »

Nieuwe wet Iran maakt huwelijk tussen vader en stiefdochter mogelijk

Het Iraanse parlement heeft een wet goedgekeurd die het mogelijk maakt dat mannen met hun geadopteerde dochters trouwen vanaf de leeftijd van 13 jaar. Mensenrechtenactivisten maken zich ernstig zorgen en stellen dat de wet pedofilie legaliseert. Dat schrijft The Guardian.

De wet, die zondag door het parlement is geloosd, is zogenaamd bedoeld 'om de rechten van het kind te beschermen'. Een huwelijk tussen vader en stiefdochter mag dan ook alleen als 'het in het belang is van het kind'.

Vooralsnog is de wet nog niet van kracht, want - zoals gebruikelijk in Iran - moet deze eerst door de Raad van Hoeders goedgekeurd worden. Deze raad, bestaande uit klerken en juristen, kijkt of de wetgeving in strijd is met de islam. Een eerder wetsontwerp, waarin een totaalverbod op het trouwen met geadopteerde kinderen was opgenomen, werd door de raad niet geratificeerd.

Mensenrechtenactivisten vrezen nu dat parlementariërs nieuwe voorwaarden aan een huwelijk tussen vader en stiefdochter hebben gesteld om de juristen en klerken, die als uiterst conservatief te boek staat, tevreden te stellen.

Toestemming van de vader
In de Islamitische Republiek van Iran is het al langer mogelijk dat meisjes op jonge leeftijd trouwen. Dat kan vanaf 13 jaar, maar alleen als de vader daarvoor toestemming geeft. Jongens kunnen vanaf 15 jaar trouwen. Ook meisjes onder de 13 jaar kunnen trouwen, maar dan is toestemming van een rechter vereist. Tot nu toe is het trouwen met stiefkinderen verboden in Iran.

Volgens de Iraanse website Tabnak zijn er in 2010 zo'n 42.000 kinderen tussen de 10 en 14 jaar getrouwd. Alleen al in de hoofdstad Teheran zijn er 75 kinderen onder de 10 jaar getrouwd.

Shadi Sadr, een mensenrechtenadvocaat van de in Londen gevestigde actiegroep Justice for Iran, zegt in een interview met The Guardian dat ze vreest dat de Raad van Hoeders de wet zal goedkeuren. En dat terwijl de nieuwe, als gematigd bekend staande president van Iran, Hassan Rohani, momenteel toenadering tot het Westen zoekt. Hij wil onder andere binnen 3 tot 6 maanden een deal bereiken over zijn nucleaire programma, zo zei hij in een interview met The Washington Post.

'Als een vader zijn geadopteerde dochter trouwt die minderjarig is en hij heeft seks met haar, dan is dat verkrachting', zegt Sadr in The Guardian. 'Het maakt geen deel uit van de Iraanse cultuur om met je geadopteerde kind te trouwen. Uiteraard komt incest in Iran voor zoals dat ook min of meer in andere landen in de wereld voorkomt. Maar deze wet legaliseert pedofilie, brengt onze kinderen in gevaar en normaliseert deze misdaad in onze cultuur.'

Positieve kanten
Volgens Sadr bagatelliseren functionarissen in Iran het seksuele aspect van dergelijke huwelijken, door op de positieve kanten van de wet te wijzen. Bijvoorbeeld dat het het probleem van de hijab (de hoofddoek) oplost. Van een geadopteerde dochter wordt verwacht dat ze een hijab draagt als ze haar stiefvader ziet, net zo goed als dat de moeder zich moet bedekken voor haar geadopteerde zoon, als hij de huwbare leeftijd heeft bereikt.

'Met deze wet kun je een pedofiel zijn en je aas krijgen onder het voorwendsel van het adopteren van kinderen', aldus Sadr.

Of de wet geratificeerd wordt, moet nog blijken. Sommige experts geloven dat het in strijd is met de geloofsprincipes van de islam en dat de Raad van Hoeders daarom ook dit wetsontwerp niet goed zal keuren.

BRON
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Seksistisch gefrustreerde koran propaganda

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Vooralsnog is de wet nog niet van kracht, want - zoals gebruikelijk in Iran - moet deze eerst door de Raad van Hoeders goedgekeurd worden. Deze raad, bestaande uit klerken en juristen, kijkt of de wetgeving in strijd is met de islam.
Ik neem aan dat die islamitische trekpoppen straks een goedgekeurd certificaat van Allah kunnen overleggen, nadat zij Allah in deze hebben geadviseerd.
Waarop wachten? Kunnen de duimschroeven niet nog wat strakker aan bij Iran? Zoiets zou eigenlijk ook moeten gebeuren bij al die achtergebleven mensen van de beschaving die niet willen luisteren, liever willen voelen, en die wel heel toevallig allemaal in moslimlanden geconcentreerd zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Mahalingam »

Soms, om het verschijnsel van peuterneukende katholieke priesters te verklaren wordt aangevoerd dat ze celibatair leven en dat is geestelijk niet gezond.
Koran leraren zijn getrouwd. Soms met 4 vrouwen en dan toch nog gaan ze raar doen met kinderen. Verklaring? Het is een Paki?
Quran tutor gropes 7-year-old girl
Seeing that there was no adult around, the accused allegedly inserted his hand in the girl’s trousers and groped her private parts.
He also held her hand and put it on his private parts until he released his seminal fluid in her hand. He later asked her to wash her hands after he tried to clean it up with a tissue paper.
[...]
When AK came down, the tutor had already left the house but the father saw the tissue paper under the table.
Police arrived and arrested the tutor who admitted to his crime before investigators and the court.
He confessed that he had done the same thing ten days ago.
The court will give its sentence on June 29.
http://www.emirates247.com/crime/local/ ... 2-1.553849
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Pilgrim »

Voor iedereen die van mening is dat wij de daders van dit soort gruwelijkheden in Nederland met open armen moeten ontvangen

Posted on november 20, 2015 by Bolo

Afbeelding

Bovenstaande foto toont ons een meisje van tien jaar oud, gewoon een leuk kind, een kind met de pech om in handen te vallen van de islamitische pedofielen bende die huis hield in haar geboortestreek. Op 3 augustus 2014 werd ze ontvoerd en leefde ze ruim een jaar lang in een ware hel om de doodeenvoudige reden dat ze geen moslima is en dus straffeloos als gebruiksvoorwerp kon worden verhandelt, verkocht of cadeau worden gedaan.

Op 20 oktober 2015 wist de organisatie CYCI (The Liberation of Christian and Yazidi Children of Iraq) haar te bevrijden. In de periode van ruim één jaar waarin het meisje het bezit was van de islamitische pedofielen bende beleefde ze de grootst mogelijke nachtmerrie, het meisje werd dagelijks verkracht, misbruikt en mishandelt. Het onschuldige kind werd als seksslavin gevangen gehouden en meerdere malen doorverkocht. Dat wat geen enkele ouder zich kan of wil voorstellen voor haar of zijn kinderen overkwam het meisje, een volledig jaar van haar jonge leven bracht ze door in een constante angstgolf. Leven zonder pijn en angst was in deze verschrikkelijke periode voor het meisje onmogelijk, een periode van pijn, geweld, misbruik zonder te weten of haar familie nog naar haar opzoek was, of zelfs nog in leven was. Geweld en misbruik onder helse pijn zichzelf in slaap huilen om te weten dat de nachtmerrie na het ontwaken weer opnieuw begint en dat dagen, weken, maanden achter elkaar door zonder enig uitzicht op beter.

Een kinderleven voor altijd verandert, abrupt afgebroken en omgezet van kind tot lustobject voor mannen die de naam man eenvoudigweg niet meer zouden mogen dragen, eenvoudigweg niet meer waard zijn, islamitische pedofielen die de benaming mens niet eens meer waard zijn.

Aangezien wij in Nederland, in Europa liever deze islamitische pedofielen een nieuw bestaan geven en desgewenst hun kindslaafje laten na bezorgen is er geen ruimte voor het misbruikte kind van tien en haar familie. Deze mensen hebben waarschijnlijk niet een paar duizend dollar liggen om richting Europa af te reizen. De Europese Unie laat de echte vluchtelingen gewoon barsten aangezien we hier liever ongeleide testosteron bommen, ja jonge (veelal) islamitische mannen, toekomstige jihadisten dus binnen halen en aangezien deze ook in de vele asielzoekerscentra alles te vertellen hebben is er dus geen plaats voor de echte slachtoffers van islamitische staat.

Wanneer ik dit zo opstel dan ben ik waarschijnlijk weer haat aan het zaaien aangezien ik wel me mening geef en wel degelijk besef dat er ook echte vluchtelingen zijn. Inderdaad zodra ik de gelukszoekers weg filter en enkel vraag om de echte vluchtelingen eerst eens op te gaan vangen dan ben ik, jawel, een racist. Snapt U het nog?

Beste dames en heren landbestuurders wanneer haalt U het zwaar overbetaalde hoofd eens uit de kont van de asielindustrie en stopt U eens met het bevredigen van de imam om eens naar het kwaad van de islam te kijken om op die manier zelf het verstand eens in werking te zetten om te beginnen met het opvangen van de echte vluchtelingen en het wegtrappen van al dat islamitisch gespuis. Het meisje en haar ouders moeten hier van harte welkom zijn en JA ze zijn zelfs hier in huis welkom, maar dat volk dat over een aantal jaren, maanden, weken????? hier uit naam van die pedofiel zonder vrede zichzelf opblaast op Amsterdam centraal kunnen we wellicht per direct terug schoppen naar die grote zandbak.

Terug naar het begin, het meisje is inmiddels herenigt met haar familie dankzij “The Liberation of Christian and Yazidi Children of Iraq” en mede door “CYCI” heeft ze nu de kans om over de opgelopen trauma’s heen te komen en middels heel veel zorg en liefde wellicht nog een mogelijkheid om een leven op te bouwen. De tijd heelt alle wonden, maar of het voor een kind mogelijk is om over dit soort gruwelijkheden heen te komen betwijfel ik.

Foto’s en info via

Afbeelding

Met groet Bolo

http://fenixx.org/2015/11/20/voor-ieder ... ontvangen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ze heeft het wonder boven wonder overleefd, als de gruweldaden kloppen zoals ze beschreven zijn. Vaak wordt het zwaar aangedikt. Neemt niet weg dat het weerzinwekkend is. En alle moslims keuren de Koran goed. En dat betekent dat een kind niks te vertellen heeft en uitgehuwelijkt kan worden, waarmee iedereen zijn handen in onschuld kan wassen omdat daarmee keurig netjes aan de regels van islam - en nog erger - Allah is voldaan. Je bent een varken van een moslims als je je daarin niet kunt vinden.

Jullie kennen mijn visie. Het zou voor de wereld beter zijn wanneer ALLE moslims morgen aan hun eigen dodelijke virus ISLAM overlijden. Wat ik als beschaafd mens NIET wil is dat zij eeuwig het zullen uitschreeuwen van de pijn door de onmenselijke folteringen in het Hellevuur van Allah dat nooit zal stoppen.

Er bestaan in de wereld slechts twee sadistische religies: ISLAM en het rooms-katholieke geloof. Allebei aanhangers van het Hellevuur, waarbij het auteursrecht zo goed als zeker de r.k.-kerk toekomt. Verder heb ik geen moeite met het r.k.-geloof omdat dat kut-geloof zijn bek dichthoudt. Laat ze maar betalen!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door King George »

Afbeelding

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door stropke »

MoslimaAsma schreef:ISLAM WAS DE WARE GELOOF, IS DE WARE GELOOF, EN BLIJFT DE WARE GELOOOOOF :) :redface:
Islam is een vette leugen door de duivel ingeblazen aan een gestoorde pedofiel en kinderverkrachter. Mohamed was krankzinnig en hoorde in een gesticht thuis.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door stropke »

King George schreef:Afbeelding
Wanneer gaan ze die hufter uit de kamer zetten? Hij zegt dat hij DENKT. Haha maar heeft die wel de hersens ervoor? :scratch:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Pilgrim »

Moslimstaat Bangladesh gaat huwelijken met baby’s toestaan

Xander, 14-03-2017

Afbeelding
Peuters in Bangladesh worden met de nieuwe wet officieel ‘huwbaar’.

Met nieuwe wet kunnen minderjarige zwangere meisjes worden gedwongen te trouwen met hun verkrachters - Afrikaanse migrant bevredigt zich in metro München en probeert in gezichtje Duitse baby te ejaculeren

Bangladesh, waar 96% van de bevolking moslim is, wil met een nieuwe wet huwelijken met minderjarige meisjes mogelijk maken. Volgens de kinderrechtenorganisatie ‘Girls Not Brides’ stelt de wet geen leeftijdsgrens, waardoor moslimmannen straks ook met baby’s zullen mogen trouwen. Enkele jaren geleden plaatsten we al eens een video van een Palestijnse TV-uitzending, waarin een imam verklaarde dat Allah ‘huwelijken’ met 2 jarige meisjes toestaat. De islamitische theologie die de basis vormt voor deze feitelijke legalisering van pedofilie is gebaseerd op niemand minder dan ‘de profeet’ zelf, die met een meisje van 6 trouwde, en dit huwelijk ‘consumeerde’ toen ze 9 was.

De islamitische regering van het straatarme land beweert dat de wet is bedoeld ‘voor het hogere welzijn’ van zowel de kinderen als hun ouders. Zwangere meisjes van onder de 18 kunnen onder de nieuwe regels worden gedwongen te trouwen met hun verkrachters. Kinderorganisaties vrezen nu dat het massale verkrachten van kinderen door mannen hiermee wordt gelegaliseerd. De regering heeft de wet reeds goedgekeurd; alleen president Abdul Hamid moet deze nog ondertekenen voordat deze in werking treedt.

Migrant bevredigt zich in gezichtje Duitse baby
Voor de normale Westerse man is het onbestaanbaar dat iemand zich ooit seksueel tot peuters en baby’s aangetrokken kan voelen, maar in de moslimwereld schijnt dit voor sommige theologen en gelovigen heel gewoon te zijn. Neem nu een 27 jarige migrant uit Ethiopië, die vorig jaar in de S-bahn (metro) van München zichzelf voor een 28 jarige Duitse vrouw begon te bevredigen. Toen die geen interesse toonde, koos hij een 40 jarige moeder uit – om precies te zijn: haar dochtertjes van 5 en 1 jaar oud. Daarbij probeerde hij in het gezichtje van de baby te ejaculeren, wat haar moeder maar net kon voorkomen (2).

Waarschijnlijk moeten wij ons daar volgens de ‘progressieve’ cultuurnihilisten van GroenLinks, D66 en de PvdA niet al te druk over maken, want ‘wij’ hebben immers een open en tolerante samenleving? Maar ook de VVD-liberalen staan nog altijd toe dat deze totaal door seks geobsedeerde religieuze ideologie die dit soort beestachtige neigingen toestaat en aanmoedigt, dagelijks met nieuwe volgelingen ons land kan binnendringen en zich vrijelijk kan blijven verspreiden.

Xander

(1) Focus (via Guido Grandt)
(2) Polizeimeldung (via Guido Grandt)

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... s-toestaan
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Mahalingam »

En daar hebben we er weer eentje. Een imam die zijn handjes niet kan thuis houden, zo wordt gezegd. En niet om te slaan zoals gebruikelijk de klacht dan is.
Bekende imam tijdelijk geschorst als leerkracht

Afbeelding

De Gentse imam Brahim Laytouss is tijdelijk geschorst als leerkracht door de stad Gent. Er liepen klachten binnen tegen de man over ongeoorloofde contacten met minderjarige meisjes aan wie hij les gaf.

Laytouss is een bekend gezicht in Gent. Hij is imam bij de Al Markaz At-Tarbawi moskee op het Rabot en geeft ook les op een Gentse stadsschool. Bovendien is hij regelmatig te zien in discussieprogramma's. Hij geldt als een gematigde stem in de Gentse islam-wereld en is ook raadgever voor het stadsbestuur.

In de school waar Laytouss lesgeeft doken verhalen op over het misbruiken van zijn gezagsfunctie. Het gaat om flirterig gedrag in de klas, ongewenste aanrakingen en pikante berichten verzonden via het populaire chatplatform Whatsapp. Er is een klacht ingediend bij de politie, die de zaak onderzoekt.

Voor de stad was dat voldoende om Laytouss tijdelijk te schorsen in zijn functie als leerkracht. Hij wordt deze week gehoord door het stadsbestuur.

Volgens Laytouss' advocaat worden alle beschuldigingen formeel ontkend. Volgens hem kadert dit in een afrekening binnen de Gentse Islam-gemeenschap over de te volgen stroming binnen de islam. Verder benadrukt hij dat er geen gerechtelijk onderzoek is enkel een tuchtrechtelijk onderzoek.
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-gent ... -a3175164/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door sjun »

Brahim Laytouss volgt enkel Moehammad ibn 'Abd Allah ibn 'Abd al-Moettalib ibn Hasjim ibn 'Abd Manaf al-Koeraisji na wiens gedrag ook op wikepedia wordt witgewassen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Dood aan de profeet!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Als moslims dromen dat hun geliefde historische pedofiele perverse psychopaat proleet profeet Mohammed in deze tijd nog van enige betekenis is voor onze kenniseconomie en beschaving, moet ik hen uit de brand helpen middels deze cartoon. Want dood is dood. Mohammed is al meer dan 1400 jaar dood. Mogelijk ligt hij voor de poort van het paradijs als een voortdurend, niet te stoppen, rottend lijk. En zoals een tijd geleden een aardige Marokkaan, wiens vrouw een kopvod strak om haar hoofd had bevestigd dat de indruk wekte als een soort maandverband dienst te doen, tegen mij zei: "Hans, je leeft maar een keer," zo was het ook gesteld met de Arabische pedofiel profeet. Hij is geschiedenis die veel te laat is opgeschreven en voor moslims uit aangename 'waarheden' bestaat. Want volgens ALLE 1,7 miljard moslims in de wereld is ernog altijd niks mis met het feit dat de profeet zich een kind van 6 jaar, genoemd Aisha, als huisvrouw nam om mee te spelen en mee naar bed te gaan.

Moslims behoren in de wereld tot de unieke mislukte mensensoort 'moslims'.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Pilgrim »

Talrijke gevallen van kindermisbruik in Finland – verdachten zijn allemaal asielzoekers

Geplaatst op 15 januari 2019

Afbeelding

In Finland zijn nieuwe gevallen van kindermisbruik bekend geworden. Deze komen na een hele serie van zulke gevallen, die bekend geworden waren in de herfst. Asielzoekers zijn de verdachten. De Finse regering komt vastberaden over en vindt duidelijke woorden.

Bij een politieactie in Helsinki zijn zaterdagavond drie mensen van buitenlandse afkomst gearresteerd. Ze worden ervan verdacht kinderen verkracht en seksueel misbruikt te hebben. Volgens informatie van de politie van Helsinki werden de vermeende misdaden in de afgelopen twee maanden gepleegd. De politie zou zaterdag achter de vermeende misdaden zijn gekomen en onmiddellijk actief geworden zijn. Daarop werden de drie mannen gearresteerd.

In dit geval ging het volgens de politie om één slachtoffer. De politie in Helsinki onderzoekt nog een andere zaak, waarbij een kind seksueel lastig gevallen zou zijn. Er werd een 20-jarige man gearresteerd, die beschuldigd wordt van zware verkrachting en zwaar seksueel misbruik van kinderen.

Op dit moment is de politie in Helsinki niet in het bezit van aanwijzingen dat de zaak in de hoofdstad verband zou houden met gevallen van misbruik in het Noord-Finse Oulu. Daar maakte de politie vrijdag vier nieuwe gevallen van vermeende seksuele delicten bekend, waarbij alle slachtoffers meisjes onder de 15 jaar zijn. ER werden drie buitenlandse mannen in de leeftijd tussen 18 en 20 jaar gearresteerd. De eerste van de talrijke vermeende seksuele delicten in Oulu waren begin december 2018 bekend geworden. De politie ging uit van tien daders en een twaalftal slachtoffers. Dit zou echter slechts “het topje van de ijsberg” zijn.

Contactopname via sociale media
De vermoedelijke daders hadden eerst via sociale netwerken toenadering gezocht tot hun slachtoffers. Later zou het in meerdere gevallen tot seksueel misbruik zijn gekomen. Eén verdachte, een 26-jarige Irakees, werd begin januari in het Duitse Saarbrücken gearresteerd. DE Finse regering komt deze week bijeen om te discussiëren over de misbruikzaken in Oulu en Helsinki. Dat maakte minister-president Juha Sipilä zondag op Twitter bekend. In een verklaring schreef hij dat de seksuele overvallen op kinderen een diep gevoel van geschoktheid zouden veroorzaken: “Ik begrijp de angst en de shock van de burgers volledig.”

Sipilä verwees ernaar dat het niet het doel van het asielsysteem is om mensen in gevaar te brengen en criminelen te beschermen. Hij herinnerde ook aan de wetswijziging van de regering, die een gemakkelijker uitzetting van buitenlanders mogelijk maakt die zware misdaden plegen. Ook de Finse president Sauli Niinistö liet zich over de misdaden uit. Zaterdag zei hij:

“Het is onacceptabel dat enkele asielzoekers, en zelfs zulke die al asiel kregen, het kwaad bij ons brengen en een gevoel van bedreiging creëren.”

Niinistö was sprakeloos over zowel het grote aantal slachtoffers als daders. De gebeurtenissen in Oulu zouden schokkend en onmenselijk zijn. Minister van Binnenlandse Zaken Kai Mykkänen herhaalde zijn eis om van mensen met een dubbel staatsburgerschap het Finse staatsburgerschap weer af te pakken wanneer zij schuldig worden bevonden aan dergelijke misdaden. De minister zei tegenover de zender “Yle”:

“Wanneer iemand een van onze fundamentele waarden en de lichamelijke integriteit van een ander mens schendt, beschouw ik dat als bedreiging voor de nationale veiligheid.”

Het zou onacceptabel zijn dat iemand, die op zoek naar veiligheid naar Finland zou komen, daar nu meer onveiligheid zou creëren. Hij benadrukte dat er in Finland geen plaats zou zijn voor zulke misdaden.

Bron: https://deutsch.rt.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/01/15 ... elzoekers/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Pilgrim »

Finnen eisen dat migranten die zich schuldig maken aan verkrachting worden uitgezet, aangezien er meer gevallen van seksueel misbruik van kinderen opduiken

Geplaatst op 15 januari 2019

Afbeelding

Tienduizenden Finnen hebben een “nultolerantie”-benadering geëist ten aanzien van migranten uit de Derde Wereld die seksuele delicten plegen, nadat nieuwe gevallen van buitenlandse mannen die op kinderen azen aan het licht zijn gekomen.

De steun voor een burgerinitiatief dat de regering opriep om asiel in te trekken voor migranten die schuldig werden bevonden aan seksuele misdrijven, steeg in het weekend en kreeg meer dan 79.000 handtekeningen in het land van 5,5 miljoen mensen, na het nieuws dat er vorige week meer buitenlanders waren gearresteerd in verband met de verkrachting en het misbruik van minderjarigen.

De Finse premier Juha Sipilä zei dat hij een “diep gevoel van walging” voelde toen hij vernam dat de politie in Oulu, een noordwestelijke Finse stad en het omringende gebied, dat vorige maand werd opgeschrikt door beschuldigingen van seksueel misbruik van kinderen, een onderzoek had geopend naar vier nieuwe misdrijven tegen meisjes tussen 10 en 15 jaar.

“Ik begrijp volledig dat het publiek geschokt en bezorgd is”, erkende hij en hij voegde er aan toe: “Onze gedachten gaan uit naar alle minderjarigen en hun families die hebben geleden als gevolg van deze totaal onmenselijke en verwerpelijke daden. Ik kan dat niveau van geweld en meedogenloosheid niet begrijpen”.

Breitbart London heeft eerder gemeld hoe Sipilä zijn toespraak op Nieuwjaar gebruikte om burgers te waarschuwen dat het “verspreiden van haatdragende taal” een misdaad was, die kwam echter in de nasleep van de wijdverbreide publieke woede over migranten die Finse kinderen seksueel misbruiken.

De drie mannen die tot nu toe zijn gearresteerd in verband met de laatste reeks misdrijven in Oulu kwamen uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten, berichten lokale mediaberichten. In totaal worden 16 buitenlandse mannen verdacht van seksueel misbruik van minderjarigen in de stad, die bijna allemaal Finland zijn binnengekomen als illegale immigranten of die het land zijn binnengekomen via diverse door de Europese Unie bevorderde quotaregelingen voor vluchtelingen.

Op zaterdag werd gevreesd dat het fenomeen zich verspreidde, nadat de politie in Helsinki had aangekondigd dat zij drie verdachten, allen in het buitenland geboren, in hechtenis had genomen op grond van soortgelijke beschuldigingen als die in Oulu, die [ook] verband hielden met verkrachting en seksueel misbruik, dat zou hebben plaatsgevonden tussen november 2018 en deze maand.

In een verklaring zei de Finse president Sauli Niinistö dat de gevallen bij ons een schok veroorzaken door hun onmenselijkheid en hij verklaarde het feit dat sommige asielzoekers, en zelfs degenen aan wie asiel is verleend, hier kwaad hebben gebracht en onveiligheid hebben gecreëerd, onaanvaardbaar.

Hoewel het burgerinitiatief om het asiel in te trekken voor mensen die veroordeeld zijn voor seksuele misdrijven veel meer handtekeningen kreeg dan de 50.000 die nodig zijn om wetgevers te dwingen naar de kwestie te kijken, betekenen de aanstaande verkiezingen in Finland dat de verantwoordelijkheid voor de behandeling van de petitie bij de volgende regering ligt, aldus Reuters, die toegeeft dat het migranten verkrachtingsschandaal een boost heeft gegeven aan de anti-immigratie, populistische Finse Partij.

Bron: www.breitbart.com

Door: Virginia Hale

Vertaald uit het Engels door:

“Wachteres” en “Henk V.”

https://ejbron.wordpress.com/2019/01/15 ... -opduiken/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: islamitisch peuter neuken.

Bericht door Pilgrim »

Met de islamisering, die door de politiek nog steeds ontkend wordt, door de totaal andere normen en waarden die de islamieten hebben, gaat de kinderprostitutie omhoog. Ongeveer een derde van de jonge prostituees in de buitenwijken van Parijs is jonger dan 15 jaar. Volgens een lokale hulporganisatie zouden sommigen van hen slechts 6 jaar oud zijn. Dat gebeurt dan voornamelijk in de islamitische No-Go zones die door de Franse autoriteiten liefdevol als “gevoelig stedelijk gebied” worden omschreven.

Het leven van deze meisjes wordt gekenmerkt door geweld, wat leidt tot school falen en dan de weg automatisch vrijmaakt voor de prostitutie. Het seksueel uitbuiten van kinderen is echter niet beperkt tot Frankrijk. In Zweden, ook overlopen door islamieten, is dat ook het geval.
www.journalistenwatch.com

https://ejbron.wordpress.com/2019/11/15 ... ommunisme/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie