SGP weg ermee!

Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: SGP weg ermee!

Bericht door Marieke »

[quote=''Marieke''] maar ze willen wel de doodstraf herinvoeren, en ze vinden het acceptabel dat pelsdierenfokkerijen in Nederland blijven bestaan (maar in Nederland hebben we helemaal geen bont nódig, en dieren zijn net zo goed levende wezens)!!! [/quote]
[quote=''Ariel'']
En zijn ze de enige partij die daar voor zijn? [/quote]

Wat betreft die doodstraf wel, maar voor het niet verbieden van die pelsdierenfokkerij waren nog wel meer partijen voorstander. Het is alleen dat de SGP sowieso over het algemeen best dieronvriendelijk stemt (zie http://www.dierenpolitiek.nl/?page=part ... &periode=3 ). Dat zit me eerlijk gezegd wel dwars. Want dieren zijn toch ook schepselen van God, waar wij goed voor moeten zorgen? Daar komt bij dat dieren zelf niet voor zichzelf kunnen opkomen. En als ik eerlijk ben, vind ik ook dat ze wat milieuvriendelijker moeten stemmen. (http://www.groenekieswijzer.nl/statistieken/).
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

SGP. Een goed tegengeluid kan nooit kwaad.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zijn of waren Marieke haar ouders soms SGP onderdanen? Het lijkt erop. We hebben verschrikkelijk veel last van islam-aanhangers. Niet van SGP-ers!

SGP-ers zijn tegen homo's die andersom seks toepassen. Elkaar zoenen mag geen probleem vormen. Dat is een oer Russische gewoonte. Prima, gezien vanuit de correcte geloofsovertuiging van de SGP. Toch hoor ik nooit een SGP-er roepen dat homo's van hoge gebouwen moeten worden gegooid.

Beter is de SGP aanvallen op hun tekortkomingen in hun naargeestige overtuiging des geloofs. Namelijk, dat godverdomme niet de zondagsrust volgens God in ere moet worden gehouden maar de sabbat op zaterdag! Conclusie? De SGP kan beter de bek houden over zijn dwangmatig ziekelijke foute geloofsovertuiging.

Geloof in God is prima. Maar doe dit in stilte zonder daar andere mensen mee lastig te vallen!

Waar wij naar toe zouden moeten gaan in dit land is een soort sprekerspretpark zoals in Londen waar een ieder zijn eigen Jezus verhaal aan het publiek bekend kan maken. En wie weet hoeveel volgelingen dat oplevert. Mijn advies: houd de contributie laag! Vrijheid van meningsuiting. Heel belangrijk. Dat is het en meer niet. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: SGP weg ermee!

Bericht door Ozes »

Ongeloof in God is prima. Maar doe dit in stilte zonder daar andere mensen mee lastig te vallen!
Ik voeg dit er nog bij toe
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: SGP weg ermee!

Bericht door Marieke »

Ozes schreef:
Ongeloof in God is prima. Maar doe dit in stilte zonder daar andere mensen mee lastig te vallen!
Ik voeg dit er nog bij toe
In principe ook helemaal mee eens! (En trouwens, mijn ouders zijn geen SGP-onderdanen). ;)
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: SGP weg ermee!

Bericht door Ariel »

Kindje toch. waarom ben jij nou zo bang voor de SGP. Ze hebben verdorie maar 3 zetels, en ze zullen nooit meer krijgen.

Wat betreft het millieu doet de SGP het niet slechter dan de meeste partijen. Ik kan dat grafiekje niet terug vinden op de site, zodat ik het niet kan vergelijken met andere partijen. en ook op die andere site zie ik weinig verschil tussen de SGP en veel andere partijen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Kill the fire!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Marieke schreef:
Ozes schreef:
Ongeloof in God is prima. Maar doe dit in stilte zonder daar andere mensen mee lastig te vallen!
Ik voeg dit er nog bij toe
In principe ook helemaal mee eens!
Mijn principe is dan ook: actie reactie. Waar kwam de actie vandaan? Van de atheïsten? Ik dacht het niet. De wereld stond in vuur en vlam van de pyromanie (katholicisme). Het kostte toen de vrijwillige brandweer (atheïsme) heel wat manuren om de aangestoken brand te blussen. Dat dit nog niet helemaal gelukt is, valt te wijten aan de politiek die uit overwegingen van godsdienstvrijheid weigert de brandhaarden definitief weg te laten halen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: SGP weg ermee!

Bericht door stropke »

Ariel schreef: Ga maar rustig slapen, als het aan de SGP ligt kan jij tot je dood naar popmuziek luisteren en van het circus genieten. En als je niet met een SGP vriendje trouwt hoef je niet achter het aanrecht en 12 kinderen krijgen. Mooi toch?
Ik weet niet of ik die garantie ook kan geven als Islam aan de macht komt.
Als islam de macht krijgt staat Marieke zeker achter het aanrecht (enigste recht voor moslimas) met 12 kinderen.
Wel één voordeel: geen afwasmachine nodig, genoeg afdrogers in huis.. :vhappy;
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
gerard_m
Berichten: 400
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:34 pm

Re: Kill the fire!

Bericht door gerard_m »

'Hans van de Mortel' schreef:Mijn principe is dan ook: actie reactie. Waar kwam de actie vandaan? Van de atheïsten? Ik dacht het niet.De wereld stond in vuur en vlam van de pyromanie (katholicisme). Het kostte toen de vrijwillige brandweer (atheïsme) heel wat manuren om de aangestoken brand te blussen.
Noord Korea, Cambodja (Pol Pot), China (Mao), USSR (Stalin)... her en der heeft de vrijwillige brandweer toch wat nieuwe brandjes gesticht.
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: SGP weg ermee!

Bericht door Marieke »

Ik heb weleens de opmerking gehoord dat de SGP vooral dat standpunt over de islam heeft om zieltjes te winnen, te zorgen dat er meer mensen op hun gaan stemmen. icon_thumbdown.gif En dat zou misschien best weleens waar kunnen zijn... Wie weet is het zo dat als ze wat groter zijn, ze zich veel en veel meer op andere dingen gaan concentreren en aan de islam maar gewoon heel minimaal aandacht besteden... Nee, volgens mij wil de PVV daar veel meer mee doen dan de SGP hoor... :no1:
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: SGP weg ermee!

Bericht door Schepsel »

Je obsessie met/angst voor de SGP is niet op rede gestoeld, Marieke.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: SGP weg ermee!

Bericht door Marieke »

Schepsel schreef:Je obsessie met/angst voor de SGP is niet op rede gestoeld, Marieke.
Ja oké, misschien is dat wel waar. Maar hun standpunten zijn zó radicaal! Voorbeeld: na maar liefst 95 jaar(!!!) hebben ze nou voor het eerst een vrouw in hun partij toegelaten!!! En dat ook nog omdat het hun verplicht werd! : nono3: Als je dat soort dingen doet, dan ga je toch niet bepaald met je tijd mee, toch? :shock:
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: SGP weg ermee!

Bericht door Ariel »

Marieke schreef:Ik heb weleens de opmerking gehoord dat de SGP vooral dat standpunt over de islam heeft om zieltjes te winnen, te zorgen dat er meer mensen op hun gaan stemmen.
Echt niet Marieke lief.... [icon_lol.gif] Er stemt geen Moslim op de SGP. De SGP is anti Islam en anti Europa.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: SGP weg ermee!

Bericht door Marieke »

Ariel schreef:
Marieke schreef:Ik heb weleens de opmerking gehoord dat de SGP vooral dat standpunt over de islam heeft om zieltjes te winnen, te zorgen dat er meer mensen op hun gaan stemmen.
Echt niet Marieke lief.... [icon_lol.gif] Er stemt geen Moslim op de SGP. De SGP is anti Islam en anti Europa.
Haha nee inderdaad, maar zo bedoelde ik het ook niet! [icon_lol.gif] Nee, ik bedoelde: veel mensen zien in dat de islam een steeds groter probleem wordt. Ik denk dat de SGP daar handig gebruik van maakt door te zeggen dat ze tegen de islamisering zijn.
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: SGP weg ermee!

Bericht door Ariel »

De SGP zal nooit meer dan 3 zetels in de kamer krijgen Marieke. Wees maar niet bang.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: SGP weg ermee!

Bericht door H.Numan »

Klopt. Als ze het goed doen krijgen ze 3 zetels. Als ze het slecht doen 1. Meestal schommelt het tussen 1 en 2. Op dit moment zien ze de kans schoon, en benutten die.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie