Nieuwe fatwa: geen 72 maagden, maar duizenden maagden!

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Nieuwe fatwa: geen 72 maagden, maar duizenden maagden!

Bericht door Manon »

'Moslims kunnen duizenden maagden krijgen'



Klik voor de video http://www.dagelijksestandaard.nl/2013/ ... en-krijgen


Volgens een Saoedische geestelijke kunnen moslims in het hiernamaals meer maagden krijgen dan voorheen werd voorgehouden (72 stuks). Als een moslim trouwt, komt hij zijn vrouw weer tegen in het hiernamaals, inclusief 70 maagden waar hij seks mee mag hebben. Iedere maagd neemt 70 dienstmeisjes mee die ook bedoeld zijn om seks mee te hebben. Dan kom je al snel uit op een whopping 4900 maagden. "That's the minimum." Toe maar.

Als je vier vrouwen hebt gaan die ook allemaal mee, met ieder hun 70 maagden, dat is alras 280 maagden met ieder 70 dienstmaagden dat zijn er 19.600 ! dat is werken geblazen !
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89886
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe fatwa: geen 72 maagden, maar duizenden maagden!

Bericht door Ariel »

[icon_lol.gif] Dat is leuk. Ik vrees dat elke moslim in die moskee met een stevige erectie zich probeert te beheersen.
Maar ik weet niet of je met 4900 maagden tot je beschikking in een hemel of in een hel terecht gekomen bent.

Maar wat we wel zeker weten is dat al jannah de grootste hoerentent is die in de gedachten van een moslim bestaat.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Nieuwe fatwa: geen 72 maagden, maar duizenden maagden!

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:[icon_lol.gif] Dat is leuk. Ik vrees dat elke moslim in die moskee met een stevige erectie zich probeert te beheersen.
Maar ik weet niet of je met 4900 maagden tot je beschikking in een hemel of in een hel terecht gekomen bent.

Maar wat we wel zeker weten is dat al jannah de grootste hoerentent is die in de gedachten van een moslim bestaat.
Dat wordt dan wel een dure grap. :thinking:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

De islam draait helemaal om seks en geweld, en als het even uitkomt eventueel de combinatie van de twee, dat is nogmaals bewezen.
Ariel schreef:Maar wat we wel zeker weten is dat al jannah de grootste hoerentent is die in de gedachten van een moslim bestaat.
Ik noem al jannah dan ook graag allah's hemelse hoerenkast. Met andere woorden, het paradijs voor moslimpjes en al zeker voor martelaren wordt beschreven als een ordinair bordeel van het laagste allooi. En dat zou stichtend, verheven en verheffend moeten zijn? Laat me niet lachen. Gewoon wat zieke fantasieën van een paar geile jurkendragers.
Plaats reactie