De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Mahalingam
Berichten: 52302
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Mahalingam »

Is het pais-en-vree tussen de fundi's van de polderislam?
Niet bepaald. Ze wensen elkaar allerlei ziektes toe en maken elkaar uit voor gek, leipo en psycho. Hier de usual suspects met elkaar is gesprek:
http://www.geenstijl.nl/archives/images ... eboys.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Ariel »

Het moet niet gekker worden. Sharia toestanden in de Nederlandse rechtbank.
Rechter: bruidsschat is na scheiding soms aftrekbaar
Afbeelding
Gescheiden mannen kunnen hun bruidsschat soms aftrekken van de inkomstenbelasting. Het Gerechtshof Arnhem-Leeuwarden bestempelde de zogeheten mahr onlangs als een afkoopsom voor alimentaties.

Dat meldt Rechtspraak.nl, de gezamenlijke website van alle rechtbanken. In veel islamitische landen is de bruidsschat een vast onderdeel van de huwelijksriten. Mannen geven hun echtgenote een geldsom of een fysiek cadeau en leggen die transactie vast in een contract.

De zaak in kwestie draaide om een man die tijdens de scheidingsprocedure (die plaatsvond in de Libanese hoofdstad Beiroet) nog niet aan al zijn betalingsverplichtingen voldaan. Een Libanese rechter had daarom besloten dat hij het restbedrag moest betalen in de vorm van alimentatie.

Later verhuisde de man naar Nederland en voerde hij de bruidsschat op in zijn belastingaangifte. De fiscus ging niet akkoord, maar het Hof stelde hem twee weken geleden alsnog in het gelijk. De bruidsschat was bedoeld als levensonderhoud, meende het Hof, en de kans is groot dat de vrouw het geld nu nodig heeft.

Het is overigens niet de eerste keer dat een Nederlandse rechter een bruidsschat van een buitenlands huwelijk beschouwt als alimentatie. Vijf jaar geleden wist een Iraakse vrouw een rechter in Utrecht al te overtuigen dat ze de schat als alimentatie moest ontvangen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52302
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Wat zien wij hier? Minister Opstelten omringd door leden van de CMO.
Bij die vette kat links in beeld denk ik "Ikhwan" ?
Op donderdagmiddag 7 november jl. ging het CMO in overleg met Ivo Opstelten, Minister van Justitie en Veiligheid. De minister is het aanspreekpunt namens de overheid voor religieuze genootschappen in Nederland.[...]
De relatie die in het politieke debat verondersteld wordt tussen financiering vanuit internationale fondsen en radicalisering, herkent CMO niet.
http://cmoweb.nl/index.php/home/k2-cate ... -opstelten
Dat laatste is een giller. (Koeweit, Blauwe Moskee)
En ze pleiten voor betere bestrijding van islamofobie en zwaardere straffen. Kortom: meer sharia in onze wetten en regels.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
Bij die vette kat links in beeld denk ik "Ikhwan" ?
Daar kan je wel eens gelijk in hebben. Dat is namelijk de ex-patatbakker en bekeerde moslim Jacob van der Blom, een coming man binnen het Nederlandse moslimfundamentalisme. Hij vond in de islam antwoord op al zijn levensvragen.”

Van der Blom nam ook het initiatief tot de website Ontdek Islam. Nou dan weet je het wel. En...Jacob was ook de man die Khalid Yasin naar Nederland gehaald heeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52302
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Mahalingam »

In Delft heeft men ontdekt dat inboorlingen kinderen niet meer naar zwemles hoeven te gaan. Op de een of andere manier is de zwemkunst ze aangeboren. Hoe anders is dat met kinderen met een immigratie achtergrond (grote zandbak). Voor hun is het nodig dat ze (gescheiden) zwemles krijgen want van nature verdrinken die.
Zwemles alleen nog voor 'zwarte' scholen
Het wegbezuinigen van het schoolzwemmen heeft in Delft voor grote commotie gezorgd. Volgens het Sportfondsenbad, dat met ingang van volgend schooljaar alleen nog maar aan ’zwarte’ en speciale scholen les mag geven, is het wachten op het eerste verdrinkingsslachtoffer.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2203 ... len__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Zwemles om dobberende islamisering te redden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Uit oogpunt van de Weg met ons maatschappij een lumineus idee. :applause:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Hier nog meer buig- en kruipgedrag voor de Islam

Bericht door King George »

Turken eisen Shariaconform voetbal

De Rotterdams-Turkse sportvereniging Besiktas eist een shariaconforme voetbalomgeving van de gemeente.


Dat meldt de papieren Telegraaf vanochtend. Volgens de krant neemt de gemeente het sportcomplex Varkenoord (wel halal), waar de club gevestigd, is op de schop. Noodgedwongen moeten de aldaar gevestigde clubs daarom nieuw onderkomen zoeken. Veel clubs worden gedwongen te fuseren, maar Besiktas ontspringt echter de dans: de club weigert namelijk een kantine te delen met ongelovigen. Daar wordt alcohol geschonken, en dat mag niet van Allah.

De gemeente bedient de club op de wenken en heeft inmiddels al een nieuwe, eigen locatie voor de shariavoetballers gevonden. Een eerste alternatieve locatie werd afgewezen door Besiktas want niet goed genoeg.


Powned
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Ariel »

De gemeente bedient de club op de wenken en heeft inmiddels al een nieuwe, eigen locatie voor de shariavoetballers gevonden. Een eerste alternatieve locatie werd afgewezen door Besiktas want niet goed genoeg.
Zo zeg...Stapje voor stapje wordt er toegegeven aan de eisen van mohammedanen. In het begin dan durft men nog niet goed , maar als er eenmaal genoeg mohammedanen zijn om hun eisen door te drammen, dan gaan ze los. En de gemeente Rotterdam geeft toe. :nietverstaan: Weer een bewijs dat moslims weigeren op te gaan in onze samenleving. Ze proberen op alle mogelijke manieren een aparte status af te dwingen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Alba »

Vandaag staat in de papieren Metro (downloaden via de website metronieuws.nl) een interview met Ineke Roex, die in augustus gepromoveerd is op het salafisme in Nederland. Als ik het interview met haar in Metro lees, kan ik maar één conclusie trekken: wat een dom meisje. Geen kennis van de islam, maar wel wat lopen blaten over hoe vroom deze mensen zijn. Bah!

http://www.republiekallochtonie.nl/sala ... -nederland
Tien maanden dook Ineke Roex (31) in de salafi-beweging in Nederland. ”Het is geen beweging
van allemaal terroristen. Men wil herstel van een zuivere islam”, zegt de antropologe van de
Universiteit van Amsterdam (UvA). Ze schreef het boek ’Leven als de profeet in Nederland’.

Wat is de salafi-beweging?

De salafi-beweging is een mondiale, orthodoxe beweging van moslims, moskeeën, netwerken en stichtingen die een zuivere islam nastreven, ontdaan van culturele invloeden en religieuze vernieuwingen. Deze moslims streven morele heropvoeding na en willen leven zoals Mohammed heeft geleefd en de eerste drie generaties moslims.

Hoe kwam u bij deze beweging?

Tussen 2008-2009 ben ik vooral naar steden als Den Haag, Roermond en Eindhoven gegaan. Daar zijn centra van deze beweging. Ik heb er lezingen gevolgd van imams, activiteiten bijgewoond, heel veel (in-) formele gesprekken gehad met Salafimannen en -vrouwen. Ook ben ik bij hen thuis geweest. Het viel niet mee om hun vertrouwen te winnen. Deze groep wordt enorm gevolgd door de AIVD en hebben daarnaast een enorm stigma.

Wat zijn uw belangrijkste ontdekkingen geweest?

Het is geen homogene groep en er zijn geen duidelijke groepslijnen. Onderling is er veel discussie. De grootste groep wijst het gebruik van geweld af en baalt ervan een slechte naam te krijgen door de kleine groep - jihadisten - die onder bepaalde omstandigheden wel geweld wil gebruiken. Dat elke salafist dus een terrorist is, klopt niet. De meeste salafisten proberen vooral een islamitische levenssstijl te realiseren.

Wat zijn de belangrijkste misvattingen over deze beweging?

Islam staat voor hen boven democratie, maar ze accepteren zeker de regels in Nederland. Dat ze een sharia- wetgeving in Nederland nastreven, klopt niet. Ze realiseren ze heel goed dat ze een minderheid zijn, dat dit niet haalbaar is en zelfs averechts werkt. Dat ze allemaal pro-Saoedi- Arabisch zijn, klopt ook niet. Ze
maken zich wel zorgen over discriminatie en de toekomst voor moslims in deze samenleving.

Willen veel moslimjongeren salafist zijn?

Als je kijkt naar de bijeenkomst van salafisten, trekken die soms veel jongeren. De indruk kan ontstaan dat ze massaal salafist willen worden.
Maar de meeste jongeren gaan na de moskee naar huis, doen hun religieuze kleren uit en doen weer wat God verboden heeft. Je kunt het vergelijken met katholieken, die naar de mis gingen en hetzelfde deden.

Wijzen salafisten vrouwenemancipatie af?

Vrouwenemancipatie is niet het hoofddoel van de beweging, maar ze zijn ook niet uit op vrouwenonderdrukking. Wij denken vaak dat de vrouwen in deze beweging verplicht de verhullende nikaab dragen en bevrijd moeten worden. Maar alle vrouwen die ik heb gesproken, kozen daar heel bewust zelf voor en waren absoluut geen domme vrouwen. Ze zijn ook echt verontwaardigd dat ze deze bedekking hier niet mogen of kunnen dragen. Ik leef toch in een vrij land, zeggen ze dan. Het klinkt dubbel, maar de salafi-beweging is soms zelfs voor vrouwen een weg om te breken met een achtergrond van bijvoorbeeld Marokkaanse, culturele tradities als uithuwelijking.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Ariel »

Wat een niveau zeg. Triest. Het kind heeft zich in de luren laten leggen door een paar salafistische moslims. Misschien moet mevrouw Dr. Ineke Roex eens gaan praten met Patrick Pouw die het boek Salaam geschreven heeft, en met Arthur van Amerongen die lange tijd tussen de salafisten geleefd heeft en die het boek Brussel:Eurabia geschreven heeft.

Wedden dat die beide heren een geheel andere ervaring hebben met het salafisme.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door King George »

Hoeveel geld kost ons deze verpolitiekte wetenschap wel niet? En verpolitiekte wetenschap is geen wetenschap en draagt ook niets bij aan het intellectuele kapitaal. Opdoeken die flauwekul en op naar het UWV voor dit soort sujetten!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Iznogoodh »

Alba schreef:Wat is de salafi-beweging?

De salafi-beweging is een mondiale, orthodoxe beweging van moslims, moskeeën, netwerken en stichtingen die een zuivere islam nastreven, ontdaan van culturele invloeden en religieuze vernieuwingen. Deze moslims streven morele heropvoeding na en willen leven zoals Mohammed heeft geleefd en de eerste drie generaties moslims.
Leven zoals die immorele bandiet? Wat een voorbeeld. Volkomen gehersenspoeld.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Schepsel! »

Vandaag reed ik langs die gribuszut van Overvecht, naargeestige bedoening is dat. Op dat station hingen posters over een of andere Mekka-tentoonstelling in Leiden, een of andere tentoonstelling over ''Petra, stad in de woestijn'' oid en zo'n Agis-poster met ik geloof ''Rayad en Fatima (of zo) voelen zich thuis bij Agis''. (kan mij dat wat schelen, of die lui zich daar thuisvoelen, misschien werkt dat, want ze hangen iig heel Utrecht vol met 'die en die voelen zich thuis bij Agis') Nabij waren 2 basisscholen die zogezegd zwart te noemen waren en waar de moeders het goede voorbeeld gaven qua zedige kleding. Al met al een treurig beeld in die toch al zo aftandse betonjungle. Prozac vaart waarschijnlijk wel bij die dystopische, verlopen flats tegen de grauwe lucht.
(^v^)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door mercator »

Iznogoodh schreef:
Alba schreef:Wat is de salafi-beweging?

De salafi-beweging is een mondiale, orthodoxe beweging van moslims, moskeeën, netwerken en stichtingen die een zuivere islam nastreven, ontdaan van culturele invloeden en religieuze vernieuwingen. Deze moslims streven morele heropvoeding na en willen leven zoals Mohammed heeft geleefd en de eerste drie generaties moslims.
Leven zoals die immorele bandiet? Wat een voorbeeld. Volkomen gehersenspoeld.
Dus de salafisten zijn allemaal pedofielen want ze willen leven zoals de pedofiel Mohammed. Fraai is dat.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52302
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Mahalingam »

@ Schepsel! :
lezend jouw impressie van Overvecht moest ik aan dit liedje denken:

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Schepsel! »

Mahalingam schreef:@ Schepsel! :
lezend jouw impressie van Overvecht moest ik aan dit liedje denken:

Past er inderdaad wel bij! Wel raar, wie bedenkt dat nu, enorme vlaktes volbouwen met goedkope woningen en dan verwachten dat dat géén enorme pauperzooit wordt.
(^v^)
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Alba »

Actie: gratis koran voor elke benieuwde Nederlander.
http://www.trouw.nl/tr/nl/4728/Islam/ar ... nder.dhtml

En nu maar hopen dat veel mensen dit lezen en de schellen van hun ogen laten vallen. En alsnog de sticker van Geert Wilders bestelt. :finger:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Ariel »

Alba schreef:
En nu maar hopen dat veel mensen dit lezen en de schellen van hun ogen laten vallen. En alsnog de sticker van Geert Wilders bestelt. :finger:
Dat hoop ik ook. Ik denk ook, dat veel mensen de koran gaan bestellen om hem te verscheuren of verbranden. Het zou mij niet verbazen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Schepsel! »

Die OI-mensen voelen zich helemaal veilig natuurlijk- die gratis koran leidt echt niet tot anti-islamitische gevoelens aangezien iedere lezer na 10 pagina's naar de paracetamol grijpt en het ding voorgoed in een kast laat staan. En dan is het credo ''de islam is een respectwaardige religie, maar hun boek is wel wat moeilijk door te komen voor mij als buitenstaander. Maar wat heeft dat ermee te maken?''
(^v^)
Mahalingam
Berichten: 52302
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Mahalingam »

En we hebben beeld: Van der Blom met de eerste exemplaren.

Afbeelding

" We bieden onze landgenoten het mooiste aan dat we te bieden hebben. Voor iedere anti-islamsticker die Geert Wilders uitdeelt, verspreiden wij een Koran"
Jacob van der Blom van OntdekIslam

Ik ben benieuwd hoe versuikerd deze vertaling door een Marokkaanse Vlaming is uitgevallen. En Al-Azhar zou een goedkeuring hebben gegeven.
De poen komt hier vandaan: CIMS
http://www.islamic-message.net/cims/default.aspx
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wetenschappelijke truttekop die overal verstand van heeft

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Alba schreef:
Tien maanden dook Ineke Roex (31) in de salafi-beweging in Nederland. ”Het is geen beweging van allemaal terroristen. Men wil herstel van een zuivere islam”, zegt de antropologe van de Universiteit van Amsterdam (UvA). Ze schreef het boek ’Leven als de profeet in Nederland’.
De fascisten in Duitsland en Italië waren ook goed bedoeld en geenszins terroristen. Zij streefden immers een nobel doel na. Ga maar vragen aan oud-nazi's. Of vraag maar aan mij. Dankzij het fascisme was het met de criminaliteit zo goed als gedaan. Omstreeks 1930 kon mijn tante Jozefina met haar lieve rijke joodse partner de elektrische kap van de Cadillac (met koelkastje in de auto) in het centrum van Napels in 1928 open laten staan zonder angst voor diefstal door het criminele boevengilde dat voor het tijdperk van het zuivere fascisme vrijelijk zijn gang kon gaan met stelen en roven.

Willen wij een herstel van een zuiver fascisme?

Nee antrologische trut van de UvA! En waarom niet? Omdat wij dan onze vrijheid van denken en meningsuiting moeten inleveren, super trut! Denk toch eens na domme trut, in plaats van je voorliefde voor de islam te ventileren vanwege je lullige boekje hierover. :sheik: :sly7:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Manon »

alba schreef:Willen veel moslimjongeren salafist zijn?

Als je kijkt naar de bijeenkomst van salafisten, trekken die soms veel jongeren. De indruk kan ontstaan dat ze massaal salafist willen worden.
Maar de meeste jongeren gaan na de moskee naar huis, doen hun religieuze kleren uit en doen weer wat God verboden heeft. Je kunt het vergelijken met katholieken, die naar de mis gingen en hetzelfde deden.
wat voor een lulkoek is dat nu weer? Wat hebben katholieken te maken met salafisten? Of geldt haar "vergelijking" niet voor protestanten, gereformeerden of calvinisten?

Neen hoor, "ze" zijn gewoon zoals "wij" : katholieken die enkel naar de mis gaan en dan vooral doen wat god hen verboden heeft.

antropologe die niet gevonden heeft wat er scheelt bij de salafisten? Misschien toch eens haar drie hersencellen aan het werk zetten?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Ariel »

Gezellig! VU multicul moeder-dochterdagje

Helemaal té leuk: een moeder-dochter doe-dingetje, wijvon only, om samen een multicultureel dagje te houden. Een multicultuurworkshop met paneldiscussies, een lekkere lunch en boeiende sprekers. OMG GeenStijl, dat is awesome, zeg ons, waar? De Huishoudbeurs? Het PvdAsubsidiebuurthuis? De Wereldwinkel? Neen! Aan de Vrije Universiteit, faculteit geneeskunde!

Want ja, dat is waar de Nederlandse kenniseconomie het van moet hebben he, vrouwelijke medicijnenstudenten die zich onder begeleiding van een islamitisch geestelijk verzorger buigen over vragen als "Mag je iemand van een andere sekse onderzoeken?" Aletta Jacobs is as we speak huilend aan het grafrollen.

Haar hedendaagse zusters, die dankzij haar ijzeren fok-jullie-mentaliteit in de jaren 1870 tegenwoordig gewoon arts kunnen worden, gaan zich 85 jaar na haar dood bezighouden met de kwestie "Mag je iemand van een andere sekse onderzoeken?" Want de vrouwenhaat is terug in Nederland. Dus of de dames studentes zich van belastinggeld maar even laten bijpraten over de eisen en wensen van islamitische patiënten.

Met tussendoor "lunch, ook vegetarisch en halal", zo is te lezen in de uitnodiging in het Nederlands, Turks en Arabisch. Aletta, kom terug! Desnoods als geest. Wandel de VU binnen, trek de verraadsters van de Nederlandse vrouwen mw. prof. dr. Gerda Croiset, directeur VUmc School of Medical Sciences en drs. Reina Steenwijk, projectleider interculturalisatie (omg bestaat dat?!?!) over hun burootjes en leg ze haarfijn uit waarom de vraag "Mag je iemand van een andere sekse onderzoeken?" nimmer, nooit, never ever gesteld mag worden aan een medische faculteit tenzij deze in Islamabad staat, daar weten ze niet beter.

Of kauw ze het antwoord even voor: "Ja natuurlijk mag dat, en als dat iemand niet bevalt dan creperen ze maar." Volgt nu nog de herhaalde en tot nu toe tevergeefse oproep aan de narcistische fopfeministes die zich druk maken om sletvrees en Bart Smitfolders: de principes van Jacobs, de vrouw die die grote waffel van jullie mede mogelijk heeft gemaakt, worden aan onze eigen universiteiten ondermijnd. Doe iets.

Instant update: Kamervragen (m/v) van de PVV over de workshop.

Geen Stijl
Dit is trouwens de tweede keer al dat er een multiculty vrouwendag op de VUmc georganiseerd wordt.

Afbeelding

Hier een verslag van de dag, met nog veel meer leuke foto's.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52302
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de prakt

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Leren hechten en prikken.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie