De islamisering van België

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door Manon »

met dank aan http://www.golfbrekers.be
Hoog tijd dat ze zich aanpassen in Borgerocco




Gezellig winkelen maakt dorstig. Drie dames willen een koffietje gaan drinken op de Turnhoutsebaan in Borgerhout. Bij het binnengaan worden ze sito presto naar een aparte kamer geloodst – te vergelijken met de V.I.P.-ruimte op de luchthaven – om daar in alle rust samen met de zusters der liefde van het ware geloof te genieten van een drankje.

Wat een verschil, wat een verrijking! Niemand van het andere geslacht, die hen kan lastig vallen. Gewoon, een gezellig onderonsje van de vrouwtjes. Hoewel de drie dames niet aan de kledingvoorschriften voldeden, werden ze toch door een elegant geklede vrouw in een fleurig seksafwerend gewaad hartelijk welkom geheten.

Maar de drie – verzuurde – dames begrepen het anders. Koppig eisten ze een tafeltje met drie stoelen vooraan in de snackbar op. Ze wilden per se tussen de mannelijke klanten zitten. Dat kon echter niet, want de baas had speciaal voor het zwakke geslacht een salon achteraan laten installeren om mogelijke mannelijke belagers de pas af te snijden.

De dames volhardden in de boosheid. Ze wilden zich niet onderwerpen aan het “apartheidsregime” en gingen in het verweer. Niet zo lieve woordjes klonken heen en weer. De dames verklaarden in Antwerpen niet de gewoonte te hebben zich van het mannelijk geslacht gescheiden te houden, waarop ze het populaire “racisten” naar het hoofd geslingerd kregen. “Zelf een racist”, weerlegde een stilaan bozer wordende dame.

De baas van de snackbar snapte er niks meer van. Wees dan eens voorkomend t.o.v. het zwakke geslacht. Nooit tevreden, die radicale Vlaamse madammen. Waarschijnlijk de invloed van het vermaledijde Vlaams Belang. Hoog tijd dat ze zich aanpassen daar in Borgerocco.

Om het ‘incident’ te sussen, kwam een Vlaamse “bekeerlinge”, eentje die het licht van Allah en zijn Profeet gezien had, op de proppen.

De woordenwisseling ontaardde in een pingpongspelletje, waarbij het woord “racist” heen en weer gekaatst werd.

De koppige madammen zijn dan langs de vrouwendeur – er is een aparte ingang voor vrouwen – maar vertrokken. Zonder hun koffie.

Dat heb je met die Vlamingen, die zich niet willen aanpassen. Niks dan ambras.

FVE

Nvdr: Naam van koppige Vlaamse dame en gegevens van de snackbar zijn bekend bij de redactie.

Als toemaatje gooit onze redactie dit nummer van onze meest geliefde ‘Strangers’ er bovenop:

Ik vind dit zeer beangstigend.

Al een tijdje probeer ik medestanders te vinden om eens vis te gaan eten in één van die Marokkaanse visrestaurants in de Handelsstraat waar je dus geen wijn bij het eten kan verkrijgen.

Niemand wil mee. Niet mijn dochter(s), niet mijn schoonzoon, niet mijn broer, niet mijn vriendinnen (ik geloof dat ik het zelfs ook al eens vergeefs aan Mercator had gevraagd).

Ik vind dat ze wèl zouden moeten gaan, heel ostentatief, en onze eigen terreinen terugclaimen! Vis bestellen en dan wijn bestellen, en opstappen als er geen wijn op tafel komt.

Spijt dat ik niet bij die dames was geweest! ik had ook de koffie laten staan en weggewandeld als ik verplicht in een mooi ingericht dames-hok had moeten plaatsnemen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door mercator »

circe schreef:Niemand wil mee. Niet mijn dochter(s), niet mijn schoonzoon, niet mijn broer, niet mijn vriendinnen (ik geloof dat ik het zelfs ook al eens vergeefs aan Mercator had gevraagd).
Mercator komt gewoon niet meer in Antwerpen, tenzij het noodzakelijk is voor beroepsdoeleinden. Onze steden zijn verloren, daar valt echt niks meer "terug te claimen". En ik heb gaandeweg zulk een fysieke weerzin tegen moslims ontwikkeld dat ik nooit uit eigen beweging in hun buurt kom.
Als ik al iets fysieks tegen moslims wil doen moet het ook enig "gewicht" hebben, een moskee slopen met de moslims erin of zo. Maar geen discussie met een of andere baard. Het woordje "racist" heb ik al genoeg gehoord.
Dus helaas: als we ergens een visje gaan verorberen mét wijn erbij zal het in een Ongelovige eetgelegenheid moeten zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door Ariel »

circe schreef:met dank aan http://www.golfbrekers.be
Hoog tijd dat ze zich aanpassen in Borgerocco

.
Apartheid in Antwerpen, met een ingang voor vrouwen en voor mannen. Je gelooft het niet. :nietverstaan: Ik vermoed dat de meeste inwoners van Antwerpen die niks met Islam te maken willen hebben dit soort eet of drinkgelegenheden verre van zich laten liggen. Maar toch zou het goed zijn als er meer aandacht aan wordt geschonken door kranten en TV. Wishful thinking van mij vermoed ik. .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door mercator »

Ariel schreef:[ Ik vermoed dat de meeste inwoners van Antwerpen die niks met Islam te maken willen hebben dit soort eet of drinkgelegenheden verre van zich laten liggen.
Natuurlijk, zo een tent valt onder de categorie theehuis of Turks cultureel centrum , een groezelige krotwoning met veel neonlicht, een teevee met Turks voetbal en een hoop werkloze venten met baarden die domino zitten te spelen en waterpijp te lurken. Welk weldenkend mens gaat daar nu binnen ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door Mahalingam »

In Pakistan heb je dat ook: een fatsoenlijk restaurant heeft beneden ruimte voor mannen en boven een zaaltje voor vrouwen en kinderen ("the familie room") .
On public buses, ladies should always get seats in the front near the driver.
Most restaurants, excluding high end ones, will have a separate "family section" for women and children.
You may find this family section to be slightly dingier and filled with screaming babies, but ultimately its better than being ogled at while the surrounding men drool over scantily clad Bollywood superstars.
In the Northern Areas or NWFP, the "family section" may in actuality be a room in a hotel. You may languish in a cramped dank room while the men get to sit outside overlooking a waterfall. Being a lady brings many advantages in Pakistan, but it also has its disadvantages.
http://www.virtualtourist.com/travel/As ... -BR-1.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door Mahalingam »

Cel voor Nederlanders in terreurproces België
Ter verduidelijking: het zijn Marokkanen uit Nederland.
De drie maken deel uit van een groep van 14 verdachten. De hoofdverdachte in dit terrorismeproces, de Marokkaanse Belg Hasan H. kreeg 12 jaar cel opgelegd. Eerder veroordeelde de rechtbank hem tot 5 jaar cel en een boete. H. zou erg actief zijn op een forum waar hij plannen voor een aanslag in België besprak. Ook riep hij onder meer op tot een jihad, een strijd tegen niet-moslims. Elf medeverdachten, onder wie de Nederlanders, kregen celstraffen van 5 tot 8 jaar.

De Nederlanders van Marokkaanse afkomst hebben altijd ontkend betrokken te zijn bij een terroristische organisatie. De drie zouden plannen hebben om naar Tsjetsjenië te trekken om daar te gaan strijden, maar de rechtbank achtte dat niet bewezen. Het OM ging in hoger beroep.

De enige vrijspraak in deze zaak is voor de broer van de hoofdverdachte. Een andere broer van Hasan kwam er vanaf met een boete voor verboden wapenbezit.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2219 ... gie__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door Ariel »

Dank u Belgie, icon_thumbup.gif and may the culprits rot in pies.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door Mahalingam »

Een lange lap tekst die vele incidenten met het Mohammedanisme op een rijtje zet:
The Islamization of Belgium and the Netherlands in 2013
by Soeren Kern , January 13, 2014
http://www.gatestoneinstitute.org/4129/ ... etherlands
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door Mahalingam »

Het allochtonen gehalte per gemeente in Vlaanderen.
lichtblauw is minder dan 10% en donkerblauw is meer dan 40%.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door xplosive »

Hier nog zo'n plaatje :

Afbeelding

Wat is Brussel donker gekleurd !
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door Manon »

Even zitten en zoeken.

Hoeveel mensen van vreemde afkomst zijn er in Vlaanderen.

Bij de huidige toestand wordt er wel onderscheid gemaakt tussen EU en niet-EU
Noteer dat bij "EU" waarschijnlijk ook de Nederlanders met Marokkaanse roots worden gerekend en andere bipatride Europeanen daar ook bijzitten.

Het belangrijkste cijfertje is de bevolking van 0-5 jaar : voor Antwerpen bedraagt dit 68.3 % (dat zijn dus de kiezers van 2030).

http://www.standaard.be/integratiemonitor
Vreemde bevolking van 0-5 jaar (going UP):
Gent(47.5), Lokeren(37%), Mechelen (50%), Kortrijk (32.5)

uiteraard geen mogelijkheid tot reageren in de krant. Even hun islamstudie in het achterhoofd: over welke vlamingen hadden ze het in feite?

Enfin, we wisten het, en nu geven ze het tenminste toe.

Waarschijnlijk is het de laatste keer dat ik ooit nog ga stemmen: binnen 6 jaar heeft het al geen zin meer.

Let vooral op de titel : "INTEGRATIEMONITOR" : het stukje van prof. Crul in gedachten : wie moet er integreren als 68.3% van de bevolking van vreemde afkomst is?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door mercator »

circe schreef:Waarschijnlijk is het de laatste keer dat ik ooit nog ga stemmen: binnen 6 jaar heeft het al geen zin meer.
Dat heeft nu al geen zin meer want NVA zit al even stevig in het Belgische cordon sanitaire als Vlaams Blok vroeger, dat is allemaal al lang geregeld. En de NVA zelf weigert met Vlaams Blok een kartel te vormen, dus die heeft zelf ook schuld aan de complete ondergang.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door Manon »

De twee V-partijen zouden inderdaad moeten coalitie vormen, maar dan is NVA weer de helft van zijn kiezers kwijt.

Anderzijds is het nu van belang de NVA zo sterk mogelijk te maken, in de ijdele hoop dat de andere collabo's weer geen minderheidsregering gaan vormen.

Magnette hoeft zelfs niet te wachten tot de verkiezingen voorbij zijn. Waarom zou ie? NVA + VB tellen ze niet mee, dus gaan ze in coalitie met de rest.

Zoiets heet "Democratie Belge" neem ik aan?
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verkiezi ... n-is.dhtml
PS-voorzitter Paul Magnette is gewonnen voor een federale coalitie met zijn partij, het cdH en Ecolo, tenminste als zo'n meerderheid ook in Vlaanderen mogelijk zou zijn. "Ik zou dolgelukkig zijn indien we een federale olijfboomcoalitie kunnen maken. Maar er moet een meerderheid in Vlaanderen zijn...", zo blikt hij vandaag in La Libre Belgique vooruit naar de verkiezingen van 25 mei.

"Ik ben er zeker van dat de historici in de toekomst over 'de jaren Di Rupo' zullen praten, jaren waarin men vanuit de diepste crisis opnieuw stabiliteit heeft gebracht."
Paul Magnette (PS)
"Ik ben, in functie van de verkiezingsresultaten, voorstander van de vorming van zo progressief mogelijke meerderheden", zo verklaarde Magnette
"zo'n" meerderheid IS er niet in Vlaanderen. Was er ook niet na de vorige verkiezingen, en zal er ook niet zijn nà de volgende verkiezingen.
Dus doen ze gewoon verder met een Vlaamse minderheidsregering (60% van de bevolking).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door mercator »

circe schreef:
Dus doen ze gewoon verder met een Vlaamse minderheidsregering (60% van de bevolking).
Zeker. De NVA draait de zaken om: eerst veel stemmen halen in België en dan het land splitsen. Maar dat gaat nooit lukken met al die luie Walen en allochtonen, de volgorde zou moeten zijn: eerst het land splitsen en dan het NVA programma uitvoeren.
Als Bart de Wever dus hoopt op 30 % van de stemmen in Vlaanderen is hij een naieve dromer, want zelfs als dat lukt zijn dat er nog maar 15 % in Belgisch verband en wordt heel de NVA zomaar aan de kant geschoven.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door Manon »

Daarom dat ze toch al die grendelwetten hebben ingevoerd. Vlaanderen is sowieso aan handen en voeten gebonden. Zie de splitsing van BHV: heel Vlaanderen wou dat splitsen maar ze kregen drie keer een NON: van de Waalse regering, de Franstalige Gemeenschapsregering( waar wij zelfs geen alternatief voor hebben) en van de Duitstalige gemeenschap (75.000 personen).... Wie heeft zulke dingen goedgekeurd? SPA + CDV + VLD
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door Manon »

Ook Deurne geraakt geislamiseerd:

Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door Ariel »

Die Bart de Wever en zijn N-VA zijn mij erg tegen gevallen. Als de Vlamingen de volgende keer niet op het Vlaams Belang gaan stemmen, dan is Vlaanderen voorgoed verloren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Die Bart de Wever en zijn N-VA zijn mij erg tegen gevallen. Als de Vlamingen de volgende keer niet op het Vlaams Belang gaan stemmen, dan is Vlaanderen voorgoed verloren.
k Wil geen spelbederver zijn, maar Vlaanderen IS al lang verloren. t Is een kwestie van een tiental jaren voordat de demografische tijdbom helemaal ontploft en de de autochtone Vlamingen in de minderheid zijn. Zelfs als die in een te late kramp van inzicht allemaal Vlaams Blok stemmen zijn de bruine en zwarte "verrijkers" dan definitief in de meerderheid.
De Marxisten hebben dan eens en voorgoed de beschaving vernietigd. Wat altijd de bedoeling van het Marxisme is geweest.
Zoals Circe al zei, jarenlang hebben de overheden de hoeveelheden allochtonen bewust geminimaliseerd, er zijn er veel meer dan men doorgaans denkt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door Iznogoodh »

mercator schreef:De Marxisten hebben dan eens en voorgoed de beschaving vernietigd. Wat altijd de bedoeling van het Marxisme is geweest.
Langspeelplaat.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door mercator »

Iznogoodh schreef:
mercator schreef:De Marxisten hebben dan eens en voorgoed de beschaving vernietigd. Wat altijd de bedoeling van het Marxisme is geweest.
Langspeelplaat.
Dat is t typische van de Marxistische hersenspoeling, die is zo alomtegenwoordig dat onopmerkzame mensen zoals Izzy hier niet doorhebben dat hun denken er helemaal door bepaald wordt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Die Bart de Wever en zijn N-VA zijn mij erg tegen gevallen. Als de Vlamingen de volgende keer niet op het Vlaams Belang gaan stemmen, dan is Vlaanderen voorgoed verloren.
In een kramp om toch maar geen "racist" bevonden te worden doet De Wever regelmatig gematigde en genuanceerde uitspraken over moslims, zoals het een Gutmensch betaamt.
Dat helpt helemaal niks want in de ogen van de politiek correcten is hij nu een even grote nazi als DeWinter het tevoren was.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door Ariel »

mercator schreef: In een kramp om toch maar geen "racist" bevonden te worden doet De Wever regelmatig gematigde en genuanceerde uitspraken over moslims, zoals het een Gutmensch betaamt.
Dat helpt helemaal niks want in de ogen van de politiek correcten is hij nu een even grote nazi als DeWinter het tevoren was.
Gokt hij misschien op wat allochtone stemmen? Ik kan me niet voorstellen dat mensen die de vorige keer op hem gestemd hebben dit de volgende keer weer zullen doen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door Manon »

Ariel schreef:
mercator schreef: In een kramp om toch maar geen "racist" bevonden te worden doet De Wever regelmatig gematigde en genuanceerde uitspraken over moslims, zoals het een Gutmensch betaamt.
Dat helpt helemaal niks want in de ogen van de politiek correcten is hij nu een even grote nazi als DeWinter het tevoren was.
Gokt hij misschien op wat allochtone stemmen? Ik kan me niet voorstellen dat mensen die de vorige keer op hem gestemd hebben dit de volgende keer weer zullen doen.
NVA heeft niet islam als primaire doelstelling. Zij gaan ervan uit (en ik kan daar heel goed in volgen) dat mensen eigen verantwoordelijkheid hebben voor hun eigen leven en daden, en daar zèlf de gevolgen voor dragen.

Zo hebben ze al (niet al te publiek) de hopen subsidies die her en der aan migranten worden uitgedeeld ondergebracht onder één noemer, zodat kan opgevolgd worden of Ali niet enkel subsidies krijgt om zijn sandalen te laten maken, maar dan verder nog subsidies krijgt om nieuwe zolen te kopen, en dan nog via een ander poortje nieuwe riempjes gratis krijgt aangeboden, waarna er nog wel iemand gratis binnenzolen zal geven.

Kortom: hun strategie is om migranten te behandelen alsof het normale mensen zijn. Als dan blijkt dat moslims zich niet "normaal" gedragen, dan krijgen ze de boemerang op hun kop, net zoals niet-moslims diezelfde boemerang krijgen als ze zich niet normaal gedragen. Ze pamperen niet en leggen evenmin een rode loper uit. Het OCMW in Antwerpen heeft al een heleboel "klanten" de deur uitgestuurd en verplicht ze nu om te gaan werken. Ik hoef er geen tekeningetje bij te maken wie die klanten gewoonlijk zijn. Ik heb echter de griezelverhalen gehoord van twee personen die er jarenlang op de juridische dienst werkten (toen nog onder de sossen).

Het is dus niet omdat ze die dingen niet open en breed uitsmeren in de pers (wat denk je wat er dàn gebeurt?) dat er geen aanpassingen gebeuren.

Het onderwerp "migranten" wordt effektief geweerd uit het partijprogramma (ik geloof zelfs dat er totaal geen punten over instaan), MAAR de pamperpositie, het apart beleid, de suikerkoekjes, snoepjes en zachte kussentjes.... ook weg. Blijft: eigen verantwoordelijkheid.

Nu dat krijgen ze dan met hun X aantal wetten en regeltjes. Zoals men geen eisen mag stellen aan migranten als men een woning verhuurt (vragen om zich te gedragen naar de geest van de andere bewoners is al een overtreding blijkbaar), kan men natuurlijk ook geen verhuurplakkaat aanhangen en via eigen sociale netwerken een woning verhuren aan mensen die zich effectief gedragen naar de geest van de andere bewoners.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Gokt hij misschien op wat allochtone stemmen? Ik kan me niet voorstellen dat mensen die de vorige keer op hem gestemd hebben dit de volgende keer weer zullen doen.
t Maakt toch niks meer uit op wie je stemt. Er zijn gewoon al te veel allochtonen, het juiste aantal is zorgvuldig verzwegen geworden. Zelfs als we nu tot inzicht zouden komen en ze massaal beginnen te deporteren zou dat niet eens meer lukken, daarvoor zijn er gewoon te weinig blanke Europeanen overgebleven. En degenen die er zijn, die zijn oud en versleten.
Kwestie is voor elk van ons de schade te beperken, ons en onze familie financieel veilig te stellen als dat mogelijk is en verhuizen, België en Nederland zijn zo wie zo verloren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: ISLAMISERING VAN BELGIË!

Bericht door Manon »

Ik denk niet dat het in de rest van Europa anders is.

Alleen: daar liggen de olievlekken van steden (die zijn sowieso overal verloren) wel verder uit elkaar. Ik denk dat men in Frankrijk of Duitslan nog wel plekken vind zonder verrijking.

Alleen: daar zijn dan ook geen of weinig nutsvoorzieningen voorhanden.

Ik woon graag op korte afstand van klinieken vb. en net die plaatsen zijn netjes ingepalmd door de koloniserende massa. Net zoals de kamers zijn natuurlijk. Inteelt maakt de mensen gevoeliger voor ziekte denk ik dan.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie