Moslim niet altijd terrorist. Toch is terrorist bijna altijd moslim.

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mohammedanen zijn dom, agressief en suïcidaal

Bericht door mercator »

Rechtsliberaal schreef:
O ja, vergeet niet om Mekka en Medina te bombarderen met atoombommen.

(
Ja, graag, maar uitroeien van moslims in hunne achterlijke thuislanden is niet echt iets waar wij ons mee moeten bezig houden, wat interesseert ons nu die maffe steen in Mekka-we moeten die plaag gewoon aanpakken waar ze zich aandient, dus in ONZE West Europese straten. Wat de moslims uitvreten in Schurkije of Marokkezië is ons probleem niet.
Het is écht wel zo dat een oplossing voor ONS moslimprobleem moet beginnen met het doorknippen van de aorta die de mossels hier verbindt met het Marokkezische of Schurkse thuisland.

DAN zitten de moslims hier als ratten in de val, en kunnen we ze uitdrijven naar hun thuislanden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslim niet altijd terrorist, maar Palestijn is wel moslim.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom Palestijnen dit Yuotube filmpje verwijderd willen zien.

Is een Palestijn een moslim? Ik dacht het wel. Is een doorsnee moslim een terrorist? ik dacht het wel. Misschien niet altijd in daad, maar dan toch wel onverbrekelijk in woord. Is een moslimwezen een religieuze aan politiek verwante godsdienstwaanzinnige dwaas? Ik dacht het wel.

Er zijn van die orthodoxe joden waar ik niet goed van word. Dat doe ik in commissie met o.a. Mercator. Godsdienstwaanzinnige dwazen zijn het, die orthodoxe joden. Maar wat is het probleem? Tsja . . . eigenlijk is er helemaal geen probleem met die dwazen. Net zo min als die mafketels van de Jehovah's Getuigen en de Mormonen. Allemaal nette lui. Nooit hoor je iets over rondvliegende ledematen vanuit hun godsdienstige overtuiging. Zoiets komt alleen exclusief voor bij de meest waanzinnige dolgedraaide achterlijke primitieve heidense oorlogszuchtige religie die nog is overgebleven na de intrede van ONZE kennisbeschaving:

ISLAM en zijn aanhangers.

En er zijn nog veel te veel schijnheilige domme intriganten en parasieten over in Europa die zich moslim durven noemen. Tsja . . . dat heb je met een domme naïeve tolerantie binnen de beschaving van een democratie.

Mensen! Opent nu eindelijk eens de ogen. Moslimwezens horen niet thuis in ONZE kennisbeschaving. Zij zijn aanhangers van de Palestijnse zaak, tezamen met de linkse elite. Weg ermee!

Om mijn betoog te onderstrepen en voor iedereen inzichtelijk te maken, beveel ik aan onderstaand filmpje met aandacht te bekijken en te beluisteren om tot het inzicht te komen dat ISLAM hetzelfde als een stinkende vuilcontainer in huis plaatsen is, inplaats van buiten de deur te zetten.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslim niet altijd terrorist, maar terrorist meestal moslim

Bericht door King George »

The Arabs who occupy the land of Israel want this video to be removed .
Feel free to copy this video and help spread the truth the palestinians seek to deny.

Jerusalem : Muslims and Jews
Or :
How and why palestinians desecrate the Temple Mount and Jerusalem.

One of the most important videos on youtube that sheds light on the Jewish-Arab conflict.

Jerusalem has been a Jewish holy city since the days of King David . 3000 years ago.
At that time the Arabs were still pagans who used to worship idols such as Al Uzza, Al Lat and Al Mannat at the Kaaba. (Jahiliyya period)

In the year 638 CE the muslims captured Jerusalem from the Byzantines and built a mosque on the site of the Jewish holy Temple.

While Jews pray facing Jerusalem and the Temple mount , Muslims pray towards Mecca.
When Muslims pray in Jerusalem they point their behind to the Dome of the rock and the temple mount.

An Islamic holy site ?
Palestinians use the temple mount as a playground where they have picnics and play soccer.

Sary Nusseibeh , palestinian professor and the president of the Al Quds university had to go underground after admitting that the temple mount is a Jewish holy site.

Ibn Taymiyyah (1263-1328) , whose writings influenced the Wahhabi movement in arabia ruled that sacred islamic sites are to be found only in the Arabian Peninsula and that " in Jerusalem, there is not a place one calls sacred , and the same holds true for the tombs of Hebron"

Jerusalem is mentioned in the Bible 667 times , while in the Quran : 0 times .

According to the quran , the holy land was written by Allah to Israel (quran 5:21) and that the Jews will return to their land (quran 17:104)

The jews are coming back home from the diaspora .

Ezekiel 36:24
"For i will take you from among the nations , gather you out of all countries, and bring you back into your own land"

Jeremiah 29:14
"I will be found by you," declares the LORD, "and will bring you back from captivity. I will gather you from all the nations and places where I have banished you," declares the LORD, "and will bring you back to the place from which I carried you into exile."

Isaia 62:1
"For Zion's sake I will not keep silent, for Jerusalem's sake I will not remain quiet, till her righteousness shines out like the dawn, her salvation like a blazing torch."

SHALOM
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslim niet altijd terrorist, maar terrorist meestal moslim

Bericht door Pilgrim »

The jews are coming back home from the diaspora .

Ezekiel 36:24
"For i will take you from among the nations , gather you out of all countries, and bring you back into your own land"

Jeremiah 29:14
"I will be found by you," declares the LORD, "and will bring you back from captivity. I will gather you from all the nations and places where I have banished you," declares the LORD, "and will bring you back to the place from which I carried you into exile."

Isaia 62:1
"For Zion's sake I will not keep silent, for Jerusalem's sake I will not remain quiet, till her righteousness shines out like the dawn, her salvation like a blazing torch."
Hé Numan, dit is weer een leuk voorbeeld van een uitgekomen gedetailleerde profetie. Onmogelijk volgens jou. :)
De ‘profetie’ in de Koran tel ik niet mee, want dat is jatwerk van de Joden. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Kweekscholen van ware moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Westerse koranscholen zijn ‘terroristenfabrieken’

Door dr. Nicolai Sennels - 20 maart 2011
 
Hoe verandert men normale menselijke wezens in moorddadige en weerzinwekkende psychopaten die hun totalitaire systemen en hun leiders blindelings gehoorzamen en onschuldige mensen onderdrukken en doden? Om kort te gaan: Hoe breng je een terrorist voort?
 
Gewelddadige en moordzuchtige politieke, etnische en religieuze regimes hebben dezelfde doeltreffende methoden overal en altijd gebruikt. Deze procedure bestaat uit twee eenvoudige stappen, die steeds weer worden herhaald:
                               
1)     Je dwingt een persoon om het doctrine van het systeem steeds weer te herhalen gedurende maanden en jaren totdat hij elk woord van buiten kent en het ten slotte doordringt tot zijn totale manier van denken totdat dit de enige waarheid is waarin hij gelooft.
 
2)     Je slaat hem (bij voorkeur op een willekeurige en ernstige manier) en maakt hem bang waardoor je hem     dwingt om gevoelloos te worden en waardoor hij het fysieke en psychologische lijden kan dragen en om de gevoelens van boosheid, frustratie en angst te vergroten – gevoelens, die vervolgens worden gericht op de vijanden van het systeem.
 
Op deze wijze komt er een persoon tot stand die geheel is doordrongen van de doctrine van het systeem en die het vermogen heeft verloren om zowel het leed van hemzelf als dat van anderen te voelen. Zo komt een emotioneel ‘koud’ persoon tot stand die blindelings de politieke of religieuze doctrine van zijn meerderen volgt. Als men deze methode toepast op een kind dat bezig is met het ontwikkelen van de eigen persoonlijkheid, dan zal de aangeleerde doctrine eenvoudig deel gaan uitmaken van de persoonlijkheid van dat kind.
De psychologische invloed van het fysieke misbruik zal ook ernstiger zijn. Omdat kinderen en jeugdigen afhankelijk zijn van de acceptatie van volwassenen, zijn zij gemakkelijker te beïnvloeden.

Als kinderpsycholoog was ik geschokt toen ik mij realiseerde dat dit precies is wat er gebeurt met miljoenen moslimkinderen in zowel de moslimwereld als het Westen. In tienduizenden madrassa’s en koranscholen over de gehele wereld moeten de studenten de teksten van de Koran en de hadiths steeds weer herhalen totdat zij deze uit hun hoofd kennen. Er wordt hun verteld om elk woord te geloven en nooit een vraag te stellen over de betekenis en de bedoeling daarvan.

Op deze scholen is het volkomen normaal dat de weerloze en onschuldige kinderen op willekeurige wijze worden geslagen en vernederd door de onderwijzers en oudere leerlingen. Dit zijn emotioneel vernietigde wezens die op dezelfde wijze zijn misbruikt en dit nu op hun medeleerlingen botvieren. Zij symboliseren het doel: de misbruikte wordt de misbruiker.

In Groot-Brittannië zijn meer dan tweeduizend madrassa’s waar meer dan tweehonderdduizend kinderen, in leeftijd variërend van vier tot ongeveer vijftien jaar, in de avond van doordeweekse dagen de Koran wordt onderwezen. Onderzoeken hebben aangetoond dat extreem geweld gemeengoed is in de Britse madrassa’s. Hier zijn leerlingen door een imam geslagen, gestompt en hebben een draai om hun oren gekregen volgens een niet-gepubliceerd rapport, gebaseerd op vraaggesprekken met slachtoffers in Noord-Engeland.

‘Eén leerling was aan één been omhooggetrokken en in het rond gedraaid terwijl een andere leerling zei dat een onderwijzer tegen zijn hoofd schopte – als een voetbal’. De zevenjarige Hiba werd door haar madrassa-onderwijzer zó hard in het gezicht geslagen dat haar oor scheurde. Er trad later een ontsteking op en zij moest met spoed een medische behandeling ondergaan. Volgens het rapport straffen de onderwijzers de kinderen als zij een woord fout uitspreken of een vers uit de Koran vergeten. Eén van de onderzoekers rapporteerde dat de slachtoffers al zó ver waren gekomen dat zij dit misbruik accepteerden. Zij maakten er zelfs grappen over. Zo ontstaat er een cultuur waarin dit normaal wordt gevonden.

In een ander onderzoek kwam naar voren dat de kinderen wordt geleerd om niet-moslims te haten. ‘Jullie zijn niet zoals de ongelovigen daarbuiten’, zegt de onderwijzer terwijl hij naar het raam wijst. ‘Al het onheil dat jullie op straat zien, mensen die hun hoofddoek niet op de juiste wijze dragen, mensen die roken … jullie horen dit te haten, jullie horen het vreselijk te vinden om daar te lopen’

Hetzelfde onderzoek onthulde ook dat de onderwijzer tijdens minder dan drie uur lesgeven kinderen, nauwelijks zes jaar oud, minstens tien keer sloeg. Eén keer werd – en dat werd in het geheim gefilmd - een kind vastgehouden door een oudere leerling terwijl een andere oudere leerling hem dreigt te slaan met een tafeltje.

Deze rapporten komen uit het Westen, waar zich duizenden madrassa’s bevinden en waar miljoenen moslimkinderen de traditionele islamitische leerstellingen uit hun hoofd moeten leren. Velen van hen zijn fysiek of psychologisch getraumatiseerd. Het onderzoek toont ook aan dat in de moslimcultuur opvoeding in morele zin schijnt te worden verwaarloosd ten gunste van straffen, wat een verklaring zou kunnen zijn van de wijdverbreide goedkeuring van dit misbruik door de ouders van deze kinderen. Iedereen kan op bijvoorbeeld YouTube video’s bekijken over madrassa’s in moslimlanden, waar de omstandigheden zelfs ernstiger zijn.
 
Beschouwd vanuit het gezichtspunt van kinderpsycholoog, zijn de vele duizenden madrassa’s en koranscholen in ware zin ‘terroristenfabrieken’, die een militie-achtige moslimbevolking voortbrengen van jeugdigen en volwassenen binnen de landen van het Westen. Al vanaf zeer jeugdige leeftijd hebben zij een hersenspoeling ondergaan, waardoor zij menen dat elk woord uit de koran letterlijk moet worden opgevat. Verder zijn zij haatdragend en emotioneel koud geworden als gevolg van fysieke en psychologische straffen. Het verbieden van het toepassen van geweld op deze scholen zal gedurende zeer lange tijd een gigantische inspanning vergen.

Dit vereist ook een verandering van het centrale patroon van de moslimcultuur – het opvoeden van kinderen.
Het in hoge mate falen van de integratie van de moslimcultuur in niet-islamitische culturen is het bewijs dat het veranderen van de fundamentele culturele waarden en het gedrag binnen de moslimgemeenschap vrijwel onmogelijk is.
Als wij, ondanks de enorme daarmee verband houdende problemen, dit wijdverbreide misbruik zouden kunnen indammen, dan zouden de kinderen nog steeds de koran uit hun hoofd moeten leren en worden verteld om elk woord letterlijk op te vatten. En dat is precies wat islamterroristen ook doen. Miljoenen kinderen worden in madrassa’s opgeleid en als zij en de daaropvolgende generaties opgroeien, zullen de gevolgen niet te overzien zijn.
Vertaald uit het Engels door: W. IJsgeer  
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslim de facto volgeling van Mohammed. Dus terrorist in spe

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De ME heeft donderdag 8 december ingegrepen bij een een debat in De Balie nadat een groep radicale moslims de avond kwam verstoren. De groep van zo'n 30 mensen uit België uitte bedreigingen en bespuwde schrijfster en moslimactiviste Irshad Manji.

Afbeelding
Afbeelding
Altijd maar weer die moslims. Ze gaan maar door en weten van geen ophouden. En joden krijgen de schuld. En alle andere lieve aardige mensen die zich volhardend moslim blijven noemen geven ook die joden en het Westen de schuld. Alleen bedrijven zij geen terrorisme. Of misschien toch wel? Immers, we horen hen nooit afkeurend over hun broeders praten, die immers moslim zijn, en als geen ander de koran in ere houden.

Zijn dan al die zogenaamde 'goede' moslims de uitverkoren huichelaars van Allah dat zij zelf te beroerd en te laf zijn om ook zo op te treden tegen ONZE kennisbeschaving? Want de islam, de koran is immers in het geding. De vraag rijst dan:

'Wie zijn nu in werkelijkheid de GOEDE moslims? Zij die volgens de koran handelen of zij die op een huichelachtige manier meeliften op ONZE kenniseconomie?'
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslim niet altijd terrorist, maar terrorist meestal moslim

Bericht door Ariel »

De politie vond een kalasjnikov in huis bij een lid Sharia4Belgium. Ik vraag me af waar hij zo'n ding voor wil gebruiken. Om gaten in de kaas te schieten?

De Belgische politie heeft bij een huiszoeking bij een lid van de extremistische beweging Sharia4Belgium een kalasjnikov gevonden.
Islamdebat Volgens de politie gaat het om een 'zeer ernstig feit'. De man had het wapen te koop aangeboden op een website. Het parket en politie willen de beweging nu beter in de gaten gaan houden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslim niet altijd terrorist, maar terrorist meestal moslim

Bericht door King George »

Het geloof in een maakbare Islam, in een soort suiker Islam, is een utopie. Als maatschappelijk experiment gedoemd te mislukken. Multiculteristen zie ik als een soort maatschappelijke Mengeles.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslim niet altijd terrorist, maar meestal wel dom

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het verschil tussen het rabiate gedrag van moslims en joodse-christelijke-atheïstische mensen is dat de laatste tenminste nog lachen kunnen. Misschien zijn moslims daar wel te angstig, te dom of te geestelijk gestoord voor.

Maar hoe je het ook bekijkt, het gaat hier in ieder geval om drie rabiate macht uitoefende moslims met vuile handen.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslim niet altijd terrorist, maar wel aanhanger van terrori

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Deze video zegt alles in meer dan duizend woorden over islam in een notendop. Hij is van gisteren, maar nog altijd meer dan ooit actueel en uiterst bedrijgend.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Moslim niet altijd gehaat, maar wie haat is meestal moslim

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wat stond er op deze video denkt u, dat deze werd verwijderd? Eenmaal zeker weten! Ik geef een hint. Het heeft iets te maken met de islam, met de koran, uiteindelijk met de meest weerzinwekkende mens, de Arabische mohammedaan.
Spoiler! :
Deze video was van 18 december 2011.

Hieronder volgt de bijbehorende tekst. Gelukkig maar, want anders was de wereld het zoveelste afschuwelijke islamitische geweld, dat eerder regel van alledag dan uitzondering vormt, geheel volgens de spelregels van de koran, onthouden.

Pal-Arabische meute probeert Jood te lynchen
in Samaria [video]


Een video die zaterdag op YouTube werd gezet, laat zien hoe Pal-Arabieren een Jood proberen te lynchen dichtbij het dorp Asira al-Qibliya in Samaria. De beelden, die werden gefilmd door de Arabieren, toont een groep Arabieren die de Joodse man insluiten en hem met stenen beginnen te kogelen. De Jood wordt tegen de grond getrokken, terwijl de Arabieren hem blijven slaan totdat verscheidene andere Joden met stenen in hun handen de Arabieren erin slagen te verjagen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslim niet altijd terrorist, maar wel aanhanger van Mohamme

Bericht door Hans v d Mortel sr »

En hoe zou dit toch allemaal zo gekomen zijn?

Door dat verschrikkelijke smerige oorlogszuchtige haat boekje de koran.

De terroristische oorsprong ligt bij de bron van alle achterlijkheid. De ongepaste trots van de onaangepaste Arabier die in de babbelbox van de historische perverse oorlogszuchtige crimineel Mohammed blijft geloven en uiteindelijk de keuze heeft gemaakt voor zijn eigen onnadenkende godsdienstwaanzin die hem heeft bevorderd tot het meest onnozele beklagenswaardige stukje mens dat het dichts bij Satan de duivel in de buurt komt.

Executies in al die bij ONZE kennisbeschaving achterop geraakte kut islamitische landen worden niet verricht door een injectie, desnoods de kogel, maar door het zwaard zoals afgebeeld op de nationale ongepaste trots en debielenvlag van het koninkrijk der apen, kamelentraditie en psychisch gestoorden: Saoedi-Arabië.

Het is daarom dat wijsneus Hans van de Mortel als vormgever en bij de tijd zijnde trendwatcher de despoten van het islamitisch koninkrijk tegemoet komt in een gratis upgrading van hun achterlijke traditionele vlagvertoon - waar de honden in de wereld geen brood van lusten - naar HET symbool van hedendaags islamitisch terrorisme: de nationale ongepaste trots van de koninklijke zandbak Saoedi-Arabië anno 21e eeuw. (exclusieve eerste dagvertoning op FFI en niet verkrijgbaar via internet)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslim niet altijd terrorist, maar terrorist meestal moslim

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mohammedaan en terroristen specialist Abbas is de mening toegedaan dat wij allemaal terroristen zijn. Het is maar dat we dat nog niet wisten. Nog even en we worden allemaal moslim genoemd.

En of dat niet aanstootgevend genoeg is, lopen allerlei bedenkelijke meelopende onfrisse randfiguren zoals koningin Beatrix en politieke consorten mee in de pas van het islamitische terrorisme. Was Abbas niet de rechterhand van dood en verderf zaaier moslim Yasar Arafat? Ik dacht het wel.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Moslim niet altijd terrorist, maar terrorist meestal moslim

Bericht door Ozes »

King George schreef:Het geloof in een maakbare Islam, in een soort suiker Islam, is een utopie. Als maatschappelijk experiment gedoemd te mislukken. Multiculteristen zie ik als een soort maatschappelijke Mengeles.
Goede vergelijking
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslim offeren 40 moslims op offerfeest

Bericht door Hans v d Mortel sr »

We dienen voor moslim terroristen een uitzondering te maken in oktober. In Afghanistan hadden moslims een appeltje te schillen met geloofsbroeders. Dan offer je aan 'allah' geen schapen, maar voor de verandering mensen. Eigenlijk helemaal geen slechte gedachte als je de betekenis van het offerfeest in ogenschouw neemt. 40 mensenoffers leken mohammedanen in Afghanistan een aanvaardbaar aantal voor het offerfeest om daamee hun overtuiging in de toegekende waarde aan 'allah' te tonen.

In het jaar 70 toen de tempel in Jeruzalem werd verwoest, werd het laatste offerfeest door de joden gevierd. Toen werden er schapen geofferd. Het offerfeest is de herdenking aan de gestoorde God, de psychopaat JHWH (spreek uit Jehova) die een paar duizend jaar geleden op het onzalige onmenselijke idee kwam - maar des te meer goddelijk - om van Abraham te eisen dat hij zijn enig geliefde zoon Isaak de keel zou doorsnijden en op sprokkelhout op een offersteen vastbinden om daarna de hele boel in de fik te steken.

God verlangde dus een mensenoffer van die lul Abraham. Want een lul dat was hij. Hij had beter moeten weten en zich herinneren dat God mensenoffers in die tijd verboden had. Dat was alleen voorbehouden aan de buren, de heidenen die er een of meer andere goden op na hielden. Volgens het boek de bijbel moet de auteur hiervan grondig onderzoek hebben gedaan naar de psychische toestand van God tijdens zijn irritante onberekenbare bemoeienissen met de mensheid. Want hoe komt men anders aan zoveel informatie over die God? Over een god die niet te vertrouwen is en zichzelf keer op keer tegenspreekt en juist daarom ongeloofwaardig maakt voor mensen die nadenken. Want een lugubere grap, dat was het menselijke offer. Toen Abraham ten faveure van God zijn liefde voor hem kenbaar maakte door aan de grillen van zijn walgelijke monster God tegemoet te komen en zijn zoon de keel door te snijden, stuurde God razendsnel een engel op hem af, sneller dan het licht om hem alsnog tegen te houden.

God had Abraham ook een sms-je kunnen sturen of hem vanuit zijn woon- en verblijfplaats kunnen toeroepen dat het slechts een 1-april grap was. Maar niks hoor. De hautaine arrogante psychopaat vond dat nog teveel eer voor zijn beste vriend Abraham. Excuus is er ook nooit geweest. Ach, das war einmal, zoals met alles in de geschiedenis. Wie zich op God wil verlaten kan beter Satan als adviseur in de hand nemen.

Ook joden zullen dit wel als een eenmalige lugubere grap van JHWH hebben gesignaleerd. Wat overbleef was het jaarlijkse offerfeest met schapen tot in het jaar 70. Daarna vond dit ritueel niet meer plaats. De achterlijke meute van christenen en islamieten dachten hier weer heel anders over. Die waren buiten zinnen van deze goddelijke manifestatie en deden dit 'dunnetjes' over in het groot. De moslims behielden het offerfeest met het jaarlijkse keel doorsnijden van hun schapen in oktober. Christenen bedachten het heilige Paasfeest. Een feest waarbij de orthodoxe jood Jezus als ouderwets heilig mensenoffer diende. En verdomd als het niet waar is, ook nu weer als uiting van de wil van God. De zogenaamde goddelijke daad van liefde. En dit keer in een dubbele versie. Zoals de Big Mac bij de McDonalds werd de Big Human Sacrifice van God voortaan de religieuze standaard lekkernij onder de christenen. En maar feest vieren. Want door dit walgelijke onmenselijke mensenoffer hoeven alle mensen niet meer naar de hel. Voor de rest kunnen ze alles doen en laten wat God ook gedaan heeft en hoeven zij net als God niet (eeuwig) in de hel te branden als ze per ongeluk dood gaan. Want die duivelse plek na de dood is voorbehouden aan Satan, de vaste huisvriend van de baas van joden, christenen en mohammedanen.

Maar klopt dit nu wel allemaal? Nee natuurlijk niet. Grote onzin heeft altijd een onlogisch verhaal. Satan heeft een heldere geest en valt niets te verwijten. God kan ook geen vat op hem krijgen. Logisch toch! God zal branden in de hel! Satan staat boven God. Waarom? Ja hallo, hoe moet ik dat nu weten? Het is de God van Abraham die aan een ernstige vorm van schizofrenie lijdt en als een geliefde psychopaat vol met onberekenbare strapatsen in de geschiedenis van de mensheid gedijd. Nog steeds! :lol:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Schijnwerper op religie van de vrede in Moskou

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Iedereen in de wereld heeft er last van. Van moslims. Niet van alle moslims. Als dat zo was waren ze al als vanzelfsprekend uitgeroeid.

De vraag die gesteld dient te worden luidt: waarom betreft het toch altijd volgers van de weerzinwekkende beestachtig terroriserende Arabische pedofiele analfabeet en historische roverhoofdman sadist Mohammed? En waarom zijn volgers van Jezus nooit negatief in beeld? Waarom slaan volgelingen van Jezus de boel nooit kort en klein? Waarom vermoorden christenen niet dagelijks mensen die van hun geloof afvallen? Waarom haten en discrimineren christenen geen andersdenkenden zoals bij mohammedanen gebruikelijk is in islamitische landen? Waarom zijn er nog zo weinig kerken en komen er dagelijks vele moskeeën bij?

Dat vraagt het speciale SWAT team van de Russische staatsveiligheidsdienst zich ook af. (filmpje is ook elders op FFI gepost)

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslim bewijzen graag een dienst aan religie van de vrede

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Moslim geweld in Offenbach als bewijs van de religie van de vrede.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

'Normale' Marokkaanse vrouwen maken fascisme-religie propaga

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Laatst nog met een alleraardigste moeder (37) en hoofddoek drager gesproken in de supermarkt. Ik ken haar van de voetbalclub en als collega van mijn ex. Denk je de poetsdoek om haar hoofd weg, dan heb je een prachtig geïntegreerde vrouw van Marokkaanse afkomst die perfect de Nederlandse taal beheerst en die je graag als buurvrouw zou willen hebben.

Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat die vrouw die lelijke propagandadoek voor geloofsfascisme niet afdoet? Weet zij dan niet dat niet iedere moslim een terrorist en moordenaar is? JA! Dat weet zij juist drommels goed. Maar weet zij dan niet dat elke dag weer die terrorist - zo mogelijk in commissie - uit naam VAN HAAR GELIEFDE RELIGIE de brave moslim uithangt en vele niets vermoedende mensen vermoordt? Die moslim moordenaar is altijd een terrorist met een degelijke kennis van de koran. Dan klopt er toch iets niet met de zogenaamde religie van de 'vrede'? Dan moet er toch iets grondig mis zijn met de religie islam die bijna uitsluitend haat, moord en doodslag predikt vanuit de koran.

Is er misschien een psychiater in de zaal die mij hierover uitsluitsel kan geven? Ik heb natuurlijk zo mijn eigen ideeën hierover, maar ik wil de overige psychopaat-deskundigen liever niet vooraf beïnvloeden met mijn diagnose.

Toen ik vroeger als jongen voor het eerst hoorde over het inquisitie tijdperk onder het christelijke rooms-katholieke geloof, had ik vanaf dat moment een eeuwige haat tegenover dat walgelijke geloof uit Rome. Het is daarom wenselijk ook een analyse te laten horen over Hans Jansen de rooms-katholiek. Hij is dus ook een rare en heeft veel weg van een psychopaat! En wij weten: psychopaten herken je niet op het eerste gezicht.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: 'Normale' Marokkaanse vrouwen maken fascisme-religie pro

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:En wij weten: psychopaten herken je niet op het eerste gezicht.
Zeg je dit nu om zelf niet van psychopathie verdacht te kunnen worden? Grapje hoor Hans. :cool:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: 'Normale' Marokkaanse vrouwen maken fascisme-religie pro

Bericht door Iznogoodh »

'Hans van de Mortel' schreef:Is er misschien een psychiater in de zaal die mij hierover uitsluitsel kan geven? Ik heb natuurlijk zo mijn eigen ideeën hierover, maar ik wil de overige psychopaat-deskundigen liever niet vooraf beïnvloeden met mijn diagnose.
Mensen weten vaak niet wat hun geloof inhoudt. Ze menen dat het een afspiegeling is van hun eigen opvattingen en dat je natuurlijk ook altijd misdadigers hebt die het verkeerd hebben begrepen.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De eerste moslim terrorist

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wetenschap staat open voor meerdere meningen, anders is het de wil van één man. De basis voor ziekelijke verering.

Daarom is religie geen wetenschap maar altijd de wil van één man. Die kan vredelievend zijn zoals de overlevering vertelt over de gelovige jood Jezus Christus, of puur gewelddadig zoals de overlevering vertelt over de heidense analfabete Arabier Mohammed die een roverhoofdman was die voorging in het geweld. Zeg maar gerust de eerste islamitische terrorist op aarde. Zo’n anderhalf miljard mensen op de aarde vereren deze ongeschoolde psychopatische corrupte dwaas als het lieverdje van God.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Puur Koran. Dus halal!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

'Hans van de Mortel' schreef:Wetenschap staat open voor meerdere meningen, anders is het de wil van één man. De basis voor ziekelijke verering.

Daarom is religie geen wetenschap maar altijd de wil van één man. Die kan vredelievend zijn zoals de overlevering vertelt over de gelovige jood Jezus Christus, of puur gewelddadig zoals de overlevering vertelt over de heidense analfabete Arabier Mohammed die een roverhoofdman was die voorging in het geweld. Zeg maar gerust de eerste islamitische terrorist op aarde. Zo’n anderhalf miljard mensen op de aarde vereren deze ongeschoolde psychopatische corrupte dwaas als het lieverdje van God.
Het geeft onze kennisbeschaving toch te denken op wat voor manier wij met moslims dienen om te gaan. Zouden al die zogenaamde o zo graag willende integrerende moslims uit Marokko dan nooit naar Nederlandse uitzendingen op radio en tv luisteren?

Elke dag wordt er melding gemaakt van moslim geweld. Uit naam van Allah, geïnspireerd op de reputatie van de Arabische historische analfabete woestijn heiden Mohammed.

De hoofddoek wordt bij Marokkaanse vrouwen nog eens goed over het hoofd getrokken. Hoezo dat? Vanwege al het goede nieuws over ISIS! Puur Koran.

PUUR HALAL!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

ISIS-strijders heten bijna allemaal Mohammed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
King George schreef:Wat nodig is, is een counter Jihad.
We kunnen nog gaan voor de niet-militaire optie: de islam verbieden als een criminele organisatie. Dus alle moskeeën sluiten waar oproepen tot misdaden worden gedaan, de bijbehorende predikers uitzetten, beheerders van websites achter de broek zitten, dat soort zaken. Wie zo nodig moslim wil zijn, moet dan maar kiezen voor een vreedzame variant. Ik wil nu meteen alle haatpredikers voor het hekje zien.
Logica in optima forma.

Een kanttekening
Kiezen voor een vreedzame variant - prima - maar mutatis mutandis, met een geheel herziene koran. Een soort generale abrogatie die niet door ex moslims bedacht mag zijn, maar aan een kritische blik onderhevig moet zijn geweest en goedgekeurd door mensen die uit een democratie afstammen.

De wereld opinie leiders meenden ISIS tot een terreurgroep te moeten aanmerken. Het is maar hoe je het bekijkt. Vanuit de visie van islam-kenners zijn het mensen die aan hun geloofsplicht voldoen. (islam betekent onderwerping aan de wil van God) Er bestaat namelijk zoiets als godsdienstvrijheid. Laten we daar nu eens mee beginnen met deze hinderpaal voor altijd door midden te zagen en in het vuur gooien. Het liefst ergens in de zandbak van zo'n achterlijk straal bezopen islamitisch land. Overigens roeptoetert menigeen (ook heb ik dit geluid hier op FFI gehoord) dat er grenzen zijn aan vrijheid van meningsuiting. Zo maak je je toch volslagen belachelijk wanneer je dit zegt en tegelijkertijd, voor wat islam betreft, doet of je neus bloedt.

Conclusie
Als ISIS wordt aangemerkt als een terreurgroep dient dit ook consequent te gebeuren ten aanzien van alles wat met islam te maken heeft. Dus inclusief ALLE zich moslim noemende dwazen.

Maar we weten het best wel. Waar Ali Yas zijn gezonde verstand laat werken en oplossingsgericht denkt en met goede voorstellen voor de dag komt, heeft de politiek de onbedwingbare behoefte te huichelen en achterbaks stiekem te manipuleren dat het een lust is.

POLITIEK IS SMERIG! ONBETROUWBAAR. NOOIT CONSEQUENT. ALTIJD HUICHELACHTIG.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslim niet altijd terrorist, maar terrorist meestal mos

Bericht door King George »

Is er een vreedzame Islam mogelijk? Waarom is Islam dan overal hét hoofdbestanddeel van een explosief mengsel?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslim niet altijd terrorist, maar er is wel een link: koran

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Is er een vreedzame Islam mogelijk? Waarom is Islam dan overal hét hoofdbestanddeel van een explosief mengsel?
Denk maar eens na over het waarom van 'vzmh' dat altijd door moslims op internet achter de naam van Mohammed geplaatst wordt. Wie Volkert van der Graaf liefheeft, zal dit vast en zeker ook bij zijn dood zeggen: "vrede zij met hem."

Achterlijk onaangepaste horde heidense godsdienstwaanzinnige Marokkanen. Zelfs mijn aardige buurvrouw (41?) aan de overkant zonder hoofddoek, die nota bene gestudeerd heeft, benadrukte mij dat ze (ook) moslim is. Waarom moeten ze dat toch zeggen? Zijn ze dan geblokkeerd of zo? Zien of begrijpen ze het nog steeds niet wat de gevolgen zijn van de koran en islam, je daarbij aansluiten, en als extra dimensie je ook nog moslim noemen? :no1:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie