Zelfverdediging bij inbraak of overval.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door H.Numan »

Je mag verwachten wat je wilt. Dit is een vrij land. :lotpot:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door mercator »

Ten huize Mercator gaat het zo:
De allochtone inbreker raakt makkelijk binnen. In een halfopen lade prijkt overduidelijk een flinke bundel bankbiljetten. Achmed grijpt ernaar en de lade klapt muurvast dicht. Op dat moment weerklinkt er woest geblaf en gegrom van de Hond van Mercator( dezelfde van het eetbare-Islam filmpje) die het geluid gehoord heeft. Na een minuutje weerklinkt de stem van Mercator: over exact 5 minuten wordt de hond losgelaten. Het gaat hier om een hyper getrainde pitbull die geleerd heeft zijn prooi pas te lossen als die overleden is. Binnen handbereid van de vrije arm van de allochtoon ligt een groot kapmes. De keuze is duidelijk maar moeilijk voor Achmed: hand afhakken en het op een lopen zetten of langzaam en levend opgepeuzeld worden door de vervaarlijke pitbull. De inbreker hakt zijn hand af en rent bloedend de deur uit, alleen om in een valkuil te vallen onder een deurmatje. Hij valt zacht op een matras, alleen: de put is net diep genoeg zodat hij er met één hand niet uit raakt. Op dat moment laat Mercator de hond los en die springt blijgezind mee de put in icon_wave.gif
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Ali Yas »

Met een inbraakkans van 6 promille per jaar (Brabant) is de verwachting dat je huis eens per 100 jaar of zo door een inbreker wordt bezocht. Een hond kost misschien wel € 1000,- per jaar. Hoeveel maakt een inbreker buit? Tienduizend misschien? Nee, een hond tegen een inbraak lijkt mij geen verstandige investering.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef: Een hond kost misschien wel € 1000,- per jaar.
Dierenartskosten dan mss en een warm jasje voor de winter, de Mercator hond wordt gevoerd met betrapte inbrekers icon_thumbup.gif .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Het is maandagmiddag als Van Marrewijk in zijn kleine schuurtje achter zijn woning aan de Lookwatering aan het werk is. 'Ik wachtte eigenlijk op het moment dat mijn vrouw weer thuis zou komen met de auto. Die had ik namelijk nodig.' Rond 16.30 uur loopt hij daarom het schuurtje uit om te kijken of ze er al is.

Niet dus. 'Wel zag ik op mijn erf twee gammele fietsen staan. Ik dacht eerst dat een van de fietsen misschien van mijn kleindochter was.'' De fietsen staan in de weg met oog op de terugkeer van zijn vrouw, dus besluit hij ze weg te zetten. Als hij de eerste fiets oppakt ziet hij plots twee jongens uit de achterdeur komen.

'De ene jongen was circa 18 jaar, de andere was jonger. Een van de twee had een tas in zijn hand. Ik raakte met hen in gevecht, want het was mijn bedoeling die tas te pakken te krijgen.' Met de jongen die de tas vastheeft komt hij op de grond terecht. Hij raakt gewond. 'Ineens bloedde mijn hoofd.'

Schoppen
Toch laat Van Marrewijk het er niet bij zitten. 'Die knul met de tas lag onder me en begon te schreeuwen tegen de andere jongen. Help me, riep hij. Vervolgens begon die ander mij te schoppen.'

Om het tij te keren begon ook Van Marrewijk te schreeuwen. 'Politie, politie, riep ik. Daar schrokken ze zo van, dat ze er vandoor gingen. Toen had ik mijn zin gekregen, want de tas had ik weer in handen. De jongens zijn op de fiets gevlucht.'
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... kers.dhtml
Het signalement volgens de buren:
Het gaat om twee jongens met een Noord-Afrikaans uiterlijk. Allebeid hebben ze zwart haar. De een is circa 18 jaar, heeft een normaal postuur en spreekt accentloos Nederlands. De ander is slechts een jaar of 14 en heeft volgens het signalement een dik postuur.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

"Verder kan de politie nog niet veel zeggen over de toedracht van de overval."
En het is ook een merkwaardige gebeurtenis. Midden in de nacht een woning overvallen en dan door de 5 (vijf) aanwezigen mishandeld worden.
Gewapende overvaller overmeesterd en gewond in Helmond
Een man met een vuurwapen heeft zondagmorgen rond 3.15 uur geprobeerd een woning aan het Diezeplantsoen in Helmond-Brouwhuis te overvallen. Hij werd daarbij overmeesterd door de vijf aanwezigen.
De man raakte gewond, maar kon wel worden aangehouden en worden meegenomen naar het politiebureau. Volgens de politie is er bij de overval niet geschoten.
http://www.ed.nl/regio/helmond/gewapend ... -1.4313292
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Ariel »

Omroep Brabant geeft meer informatie.

De overvaller, een man zonder vaste woon- of verblijfplaats [..]Een buurman zegt dat hij de overvaller heeft horen roepen: 'Stop or I kill you.' Hij heeft toen meteen de politie gebeld.
Een gezin aan Diezeplantsoen in Helmond heeft een nacht vol angst achter de rug. Een gewapende overvaller bedreigde de familie en eiste geld, maar vader, moeder, zoons en vriendin sloegen terug. Een goede afloop, maar een bittere nasmaak. "Ik vind het gevaarlijk hier."
Ja, en niet alleen gevaarlijk daar, maar gevaarlijk overal. Het blijkt maar weer, immigratie en open grenzen zijn geen feestje.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Een man wil 3x minder inbrekers in zijn huis. Hoe doet hij dat? Ze alle drie eruit slaan en dan pas 112 bellen.
Later komen ze terug om "boe" te roepen en te bedreigen.
Verjaagde inbrekers komen verhaal halen in Haags Benoordenhout
De 31-jarige bewoner werd rond 3.30 uur wakker van gerommel aan de voordeur en zag drie mannen in zijn gang staan. Hij joeg ze het huis uit, maakte zijn medebewoners wakker en belde de politie.

Een zoektocht in de omgeving leverde niets op, maar om 6.40 uur stonden vermoedelijk dezelfde inbrekers weer voor de deur. Ze bedreigden de bewoners en gingen er met veel bombarie vandoor in de richting van de Wassenaarseweg.
http://www.omroepwest.nl/nieuws/14-04-2 ... oordenhout
Signalement en kleding: dat van de standaard Mocro jeugdigen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Een mislukte overval vlak bij de moskee.

Baas horecazaak Venray jaagt overvaller weg
In Venray heeft een man een overval proberen te plegen met een vuurwapen op een horecazaak.

Dat gebeurde rond 18.40 aan de Kiosk in de wijk Brukske.

Wegjagen
De man kwam de zaak binnen en eiste geld. De bedreigde medewerker riep daarop zijn baas die de man vervolgens uitschold en wegjoeg.

Dader
De dader vluchtte zonder buit. Het gaat om een licht getinte man met een ringbaardje. Hij is volgens de politie tussen de 20 en 25 jaar oud. Hij droeg een rode trainingsbroek met witte strepen en een zwart jas met en een petje. Ook droeg de man witte handschoenen.

Tweede overval
Vrijdag werd ook een overval gepleegd in Venray op een huis. Daar nam de dader geld mee.
http://www.l1.nl/nieuws/252092-baas-hor ... valler-weg
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Toonrespect voor (Marokkaanse) overvallers

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef: Een zoektocht in de omgeving leverde niets op, maar om 6.40 uur stonden vermoedelijk dezelfde inbrekers weer voor de deur. Ze bedreigden de bewoners en gingen er met veel bombarie vandoor in de richting van de Wassenaarseweg.
Het kan haast niet anders dan dat dit moslims zijn geweest. Want dit verhaal maakt een ding duidelijk, namelijk dat de bewoners die de daders uitscholden en wegjoegen geen respect hebben getoond. En dat is nu juist wat moslims als ultieme voorwaarde stellen om te integreren. Zij niet, maar WIJ welteverstaan!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Weinig respectvol deze actie, maar wel een beetje sharia-achtig:
Ondernemer looft beloning uit voor het 'breken van botten' van een inbreker
KLAZIENAVEEN - Ondernemer Stijn de Mos looft geld uit voor het 'breken van botten' van een inbreker. In de nacht van 16 op 17 april werd er ingebroken in het kantoor van het APK Centrum in Klazienaveen. De Mos looft 5000 euro uit voor de tip die leidt naar de dader. Ook geeft hij 100 euro per gebroken bot.
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/emmer-o ... n-inbreker
Plichtmatige reactie van de politie:
  • Politiewoordvoerder Ron Reinds zegt dat hij de emoties wel begrijpt. Een beloning voor een tip mag altijd worden uitgeloofd. "Maar het breken van botten, dat tolereren wij niet", aldus Reinds.
Per dader zijn er 206 botten te breken.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door King George »

Geen vervolging wegens dood inbreker

De vervolging van vier mannen die in november 2011 een inbreker in het Amsterdamse Frans Otten Stadion op heterdaad betrapten en hardhandig aanhielden, is van de baan.


Afbeelding
Foto: ANP

De 50-jarige inbreker liep ernstig letsel op, raakte in coma en overleed een jaar geleden.
Het Openbaar Ministerie ging over tot strafvervolging van een vijfde verdachte en seponeerde de zaken tegen de andere vier, onder wie de directeur van het stadion en zijn twee zonen.

Terecht, zo heeft het gerechtshof geoordeeld in een beklagprocedure die de nabestaanden van de inbreker hadden aangespannen. Zij hoopten dat het hof alsnog de vervolging van het viertal zou bevelen.
Volgens het hof zijn er geen aanwijzingen dat het viertal buitensporig geweld heeft gebruikt. De inbreker verzette zich hevig toen de mannen hem wilden aanhouden en overdragen aan de politie. De man werd betrapt op de diefstal van een koolzuurcilinder.

Nekklem

Voor de verdachte die wél voor de rechter wordt gebracht, ligt de zaak iets anders. Hij zou onder meer een nekklem op de inbreker hebben toegepast. Het is nog niet bekend wanneer zijn zaak dient.
Voor advocaat Peter Plasman, raadsman van een van de zonen, komt de beslissing van het hof niet als een verrassing. ''Mijn cliënt is blij dat het hof net als het OM geen strafbare gedraging heeft vastgesteld, maar hij blijft het een trieste zaak vinden.''

Bedroefd

Een van de nabestaanden die de beklagprocedure aanhangig maakte, was de hoogbejaarde moeder van de inbreker. Zij is ''bedroefd'' over het oordeel van het hof, zei advocaat Richard Korver, en beraadt zich op nadere stappen, zoals een gang naar de civiele rechter.

Nu.nl
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Tolerantiebeleid van de politie hangt af van hoe de pet staa

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:
  • Politiewoordvoerder Ron Reinds zegt dat hij de emoties wel begrijpt. Een beloning voor een tip mag altijd worden uitgeloofd. "Maar het breken van botten, dat tolereren wij niet", aldus Reinds.
Dus die klootzak van een politiewoordvoerder zei: "Wij tolereren dat niet." Wat een grote hufterige slijmbal en waardeloze lul is die blauwe pet. Hij had met een minimale intelligentie dosering en minder sociopate houding ook kunnen zeggen:"Dat mag (helaas) niet van de wetgever,"[/size] ja, dan had ik niks gezegd. Maar nu met 4 mei in het vooruitzicht, moest ik denken aan al die smerige laffe blauw geüniformeerde petten tijdens de Tweede Wereldoorlog in Nederland. In Den Haag en Amsterdam werd dankzij het bereidwillige politie corps niet getolereerd dat de Gestapo joden opbracht die vervolgens op transport werden gesteld en naar concentratiekampen in Duitsland werden afgevoerd om daar vervolgens vergast te worden. Dat werd niet getolereerd. Waarom niet? Omdat de politie dat klusje zelf wilde klaren.

17.000 Haagse joden hebben hun vergassing in de Tweede Wereldoorlog mede te danken aan de voortvarende tolerante bereidwilligheid van de Haagse politie die destijds het lastige werk uit handen nam van de gevreesde Duitse geheime Gestapo politie, een elite corps van de nazi's. Het succes van de Amsterdamse politie om het kampioenschap Joden Opbrengen laat ik nu achterwege.

Afbeelding
Nederlandse politie als vis in het water tijdens bezetting

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door King George »

'Winkelier wil pistool en pepperspray achter toonbank'

Ruim zestig procent van de winkeliers wil dat de wapenwet wordt verruimd zodat zij een wapen mogen hebben om zichzelf te verdedigen.
Een op de vijf heeft al een wapen achter de toonbank, concludeert Eenvandaag woensdag uit een onderzoek onder duizend winkeliers. Het is niet zo dat winkeliers massaal een vuurwapen willen, benadrukt het programma. Winkeliers willen simpelweg meer mogelijkheden dan nu. Zo willen ze dat ze pepperspray mogen hebben, wat nu nog niet is toegestaan
.

Bij de winkeliers die al een wapen hebben gaat het in vrijwel alle gevallen om slagwapens zoals honkbalknuppels. Verder worden ijzeren staven en stoelpoten met spijkers genoemd. De winkeliers zouden massaal aangeven achter de juweliersvrouw in Deurne te staan. Zij doodde op 28 maart twee overvallers toen haar man gevaar liep. Van de winkeliers zegt 88 procent er begrip voor te hebben dat het paar een wapen had.

Het stel had hier geen vergunning voor en zou vervolgd kunnen worden voor verboden wapenbezit. Van de winkeliers vindt 63 procent dat dit niet moet gebeuren, dertig procent vindt van wel. Twee derde van de winkeliers vindt dat geweld om een overvaller te verjagen moet worden toegestaan. Volgens de wet mag geweld nu alleen worden gebruik ter verdediging.

Eenvandaag ondervroeg ook leden van een eigen opiniepanel. Van hen vindt eveneens twee derde dat geweld mag worden gebruikt om een inbreker uit het huis te verjagen.


© NOVUM 2014
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Het was ook op de StaatsTV: winkeliers die hun eigendom willen verdedigen. Wat ze niet mogen want ze zijn toch verzekerd (tegen welke premie?) dus verzet is onnodig. En als ze zich bewapenen dan hebben we een wapenwedloop. Met heel veel meer dode overvallers tot gevolg (zie USA).

Er kwam een juwelier in beeld die al 7 maal was overvallen. Een keertje met een kogel door de borstkas en een keer met een dwarslesie (zit dus (niet in beeld gebracht) in een rolstoel).
Die moest aanhoren hoe politici, regenten en deskundigen beweren dat het aantal overvallen per jaar niet gestegen is.
Alsof hij daar wat aan heeft. Dat betekent voor hem dat hij niet vaker dan in het verleden overvallen wordt. En dan moet hij blij en dankbaar zijn aan de overheid?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Het verhaal van een bewoner van Den Bosch:
"Ik liet rond 20.00 uur de hond uit bij de Vijfde Reit. Toen hoorde ik opeens een vrouw roepen bij de Blauwe Bultjes dat er een man in haar woning was geweest. Vervolgens zag ik hem wegrennen door de brandgang vlakbij dat huis."
"Ik belde een vriend en rende achter de inbreker aan. Even later zagen we hem in de tuin van een andere woning staan. We herkenden de man, want hij heeft vaker hier in de buurt en ook in de omgeving toegeslagen. Behalve woninginbraken heeft hij ook autodiefstallen op zijn geweten. Het is alles behalve een lieverdje. We weten ook hoe hij heet: P."
De buurtbewoner liep de tuin in naar de inbreker en vroeg of hij P. was. De man antwoordde ja en kwam vervolgens op de bewoner aflopen. "Ik schrok en als reactie gaf ik hem een harde klap. Hij viel op de grond en bleef roerloos liggen. Gelukkig ademde hij nog. We belden meteen de politie."
http://www.dichtbij.nl/den%20bosch/112/ ... -neer.aspx

Is dit een trend aan het worden en zoja waarom?
Je ziet een inbreker en je belt een vriend. Pas als de inbreker kassiewijne is geslagen bel je de politie.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Ik vraag mij af: waar komen die verwondingen bij deze overval vandaan? Pistooltje?
Vallen er gewonden die naar het ziekenhuis moeten na een overval dan noemt de krant dit "Overval loopt uit de hand".
De overval vond rond 20:30 uur plaats. De overvaller, die in het bezit was van een vuurwapen, en de medewerkster kwamen in een worsteling terecht. Beiden raakte hierdoor gewond.
De overvaller sloeg op de vlucht en zakte enkele straten verderop, aan de Zoomwijcklaan, in elkaar. Omstanders zagen dit gebeuren en waarschuwden de hulpdiensten.
http://www.dichtbij.nl/hoeksche-waard/1 ... pdate.aspx
Verder wordt vermeld:
"Zowel de overvaller als de medewerkster van de eetgelegenheid zijn aangehouden. Hun rol bij het incident wordt onderzocht.[...]
Beide slachtoffers zijn volgens de politie verminderd aanspreekbaar, maar niet in levensgevaar."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Een MKB familie bedrijf kreeg een inbreker over de vloer.
Inbreker krijgt tik met ijzeren buis in Terneuzen
TERNEUZEN - Een 30-jarige inbreker uit Terneuzen is gisteravond gewond geraakt door een klap op zijn hoofd bij een bedrijfsinbraak aan de Stationsweg in de stad.

IJzeren buis
Door een inbraakalarm betrapten de eigenaar van het bedrijf en zijn zoon de inbreker in het pand. Toen die ervandoor ging, sloeg de zoon hem met een ijzeren buis op het hoofd.

Ziekenhuis
De inbreker is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Na behandeling is hij vastgezet in een politiecel in Middelburg. De man die de inbreker een klap gaf wordt door de politie verhoord.
http://www.omroepzeeland.nl/nieuws/2014 ... 7F4mo2SxGg
Die inbreker heeft er kennelijk niet veel aan over gehouden. Misschien koppijn?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Een dode overvaller? Of was het een ruzie?
In ieder geval is er een medisch wonder gebeurt.
Twee mannen verlieten even na 11.30 uur de winkel Goudspeurders in de De Clerqstraat in stadsdeel Oud-West. Een van hen rende de nabijgelegen Elisabeth Wolffstraat in. Hij werd op straat gereanimeerd, maar is rond 14.00 uur overleden, aldus de Amsterdamse zender AT5. Een andere dader zou via de Jan Evertsenstraat zijn gevlucht.

Ooggetuigen zeggen dat de mede-eigenaar van de zaak met een vleesvork in zijn borst naar buiten kwam, meldt Het Parool. Ook deze man is ter plekke gereanimeerd en werd later naar een ziekenhuis vervoerd.[...]
'Het medisch team geeft aan dat het een wonder is dat cliënt deze brute aanval heeft overleefd', geven advocaten Smeets en Vis aan.
http://www.nieuws.nl/algemeen/20140626/ ... -Amsterdam
De juwelier heeft het ondanks vele prik-gaten (4 in zijn hart) overleefd. Hij kan het na vertellen wat hij hier doet:
Terwijl de goudhandelaar in de kantoorruimte bezig was met administratieve handelingen, stormde de klant plots de besloten ruimte binnen en stak hem uit het niets met een door hem meegenomen vleesvork in de hartstreek.
Tijdens een worsteling wist de goudhandelaar de vork te bemachtigen en wist zich daarmee te verdedigen.
http://www.parool.nl/parool/nl/4055/AMS ... eefd.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Ze wist niet dat de man ook een dolk bij zich had.
Beroofde vrouw Tilburg haalt tas terug na achtervolging
De 25-jarige vrouw fietste gistermiddag in de buurt van het hoofdstation van Tilburg. Een man haalde haar schoudertas uit een krat bij het stuur en fietste hard weg. De Tilburgse ging achter hem aan en zag een paar straten verderop dat hij zijn fiets tegen een hek zette. Ze liep naar hem toe en eiste haar tas terug. De man 'pakte haar daarop met beide handen bij haar keel vast en duwde haar naar achter', aldus de politie.

Hij ging er vervolgens vandoor, maar twee passanten gingen achter hem aan. Plotseling gaf hij de gestolen tas terug aan de vrouw. Agenten arresteerden hem. De man bleek amfetamine en een dolk bij zich te hebben.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... ging.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

Een snackbar overvallen. Dat is weinig lonend gebleken. Diverse malen al zijn woedende klanten de berover achterna gegaan. Nu ook weer.
Klanten snackbar overmeesteren kassadief
Klanten van een snackbar aan de Lage Rijndijk hebben dinsdagavond rond 22.00 uur een 47-jarige man overmeesterd die er met de kassalade vandoor ging. De man zat in de snackbar een biertje te drinken en gooide wat muntgeld in een gokkast.

Toen de beheerder van de snackbar even naar achteren liep, zag de man zijn kans schoon. Hij gaf een klap op de kassa waardoor deze opensprong, pakte de kassalade en ging er mee vandoor.

Andere klanten in de zaak twijfelden geen moment en zetten de achtervolging in. Zij wisten de man te overmeesteren door op hem te gaan zitten. Agenten hebben hem aangehouden en meegenomen voor verhoor.
http://www.sleutelstad.nl/nieuws/archie ... -kassadief
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Ariel »

Hoehoe Mahalingam icon_wave.gif

In Duitsland is een bejaarde man van 81jaar veroordeeld voor het doden van een inbreker . Enig idee wat de kleur , nationaliteit of religie van de dooie inbreker is Mahalingam ? Ik kan verder niks vinden.
In een zaak die in Duitsland veel stof heeft doen opwaaien, is maandag een 81-jarige gepensioneerde veroordeeld voor het doodschieten van een 16-jarige inbreker. Het Openbaar Ministerie en de verdediging hadden om vrijspraak gevraagd.

De man was thuis in Sittensen overvallen door vijf gemaskerde mannen. Hij raakte daardoor in doodsangst, temeer omdat eerder in de buurt iemand was gedood bij een overval. Maar volgens de rechtbank had de man op de benen moeten mikken om niet het hart van de inbreker te raken. Ook werd het de man aangerekend dat de inbrekers al op de vlucht waren geslagen toen de man schoot.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Mahalingam »

:hithere: :hithere:
Zwaai zwaai, dag dag.

ja, de vermelding van het cijfer 'vijf' geeft al te denken.
Het was een Albanese bende (thuishaven Kosovo?) en de dode was de zwaar-criminele 16-jarige (!) Labinot S. De vier anderen zitten voor 3 1/2 tot 4 jaar achter tralies.
En Albanezen zijn Mohammedanen (bijna allemaal).

En de rechtbank weigerde eerst te vervolgen voor doodslag. Maar de nabestaanden vroegen aan een rechter om toch te vervolgen. En dat gebeurde.

De rechter vond het zwaar wegen dat hij schoot op vluchtenden. Maar ja, die waren aan het vluchten omdat hij schoot en niet omdat hij dreigde.
http://jungefreiheit.de/politik/deutsch ... erurteilt/

En hoe wist de bende dat er geld te halen was? Wel," cherchez la femme.".
Lorella (22) uit Hamburg kwam af en toe bij hem professioneel op bezoek.
http://www.bild.de/regional/hamburg/sit ... .bild.html

En over die overval van kort geleden in Sittensen waar de man zich zorgen om maakte?
Dat was twee jaar daarvoor: een heel Chinees restaurant (4 mannen, drie vrouwen) uitgemoord (op een meisje van 2 jaar na).
http://www.faz.net/aktuell/gesellschaft ... 07546.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef::hithere: :hithere:
Zwaai zwaai, dag dag.

ja, de vermelding van het cijfer 'vijf' geeft al te denken.
Het was een Albanese bende (thuishaven Kosovo?) en de dode was de zwaar-criminele 16-jarige (!) Labinot S. De vier anderen zitten voor 3 1/2 tot 4 jaar achter tralies.
En Albanezen zijn Mohammedanen (bijna allemaal).
Merci, mon ami. Ik begrijp het verhaal nu een stuk beter.
Geen wonder dat de bejaarde Duitser van 81jaar veroordeeld is. Je kan niet zomaar ongestraft een mohammedaan beschadigen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Zelfverdediging bij inbraak of overval.

Bericht door King George »

Criminoloog: 'leg je spullen klaar voor inbrekers'
Afbeelding Dat omdenken gaat nog eens heel groot worden. In België is een criminoloog die mensen adviseert om hun waardevolle spullen alvast op de keukentafel klaar te leggen voor de potentiële inbrekers. Brice De Ruyver heeft er zelfs een voorbeeld bij van een echtpaar dat met plezier iPads, telefoons, geld en de sleutels van twee BMW's op de tafel heeft gelegd. Er werd inderdaad ingebroken, maar door de voorbereidingen liep het niet uit op een confrontatie. Fijn zeg. Zet er de volgende keer ook een schaal koekjes en een thermoskan met koffie bij. Die inbrekers werken er immers hard voor, zo midden in de nacht. Goed plan dit. Maak het de criminelen zo makkelijk mogelijk. Dat scheelt confrontatie. Weet u wat, leg al uw waardevolle spullen voortaan in de tuin. Scheelt weer inbraakschade. Misschien kunnen vrouwen voortaan ook naakt en met permanente glijmiddel dispenser tussen hun rosbieflapjes over straat, om het de verkrachter vooral niet te lastig te maken. En het scheelt ook een hoop gedoe als we gewoon een organisatie oprichten waar pedofielen zich in kunnen verzamelen en onze kinderen toevertrouwd krijgen. Oh, wacht, dat bestaat al. Dat is natuurlijk de katholieke kerk. Afijn, als wij criminelen tegemoet komen, is het heus niet het verhaal van de vingerdonatie en de handclaim. Laten we trouwens ook de politie afschaffen. Dat leidt alleen maar tot gevaarlijke achtervolgingen en vervelende schietpartijen met criminelen. Ziet u wat we in het Westen aan het worden zijn? Een samenleving waarin de confrontatie taboe wordt. En dus zullen de gekwetsten en de criminelen zegevieren. Mietjes.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie