Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Manon »

Bovenstaande laat me eraan denken: vanaf nu kunnen negers dus geen zwarte piet meer zijn, tenzij ze zich lichtbruin schminken en geen rode lippenstift gebruiken, maar lichtroze?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door mercator »

Als de Pieten "minder zwart" moeten zijn, dan zijn ze dus grijs ? Niet aangenaam voor de kinderen, een zwarte Piet met een ongezonde lijkkleur. Vermoedelijk wordt "lichtbruin" bedoeld, en dan voelen de Marokkanen zich weer in hun eer aangetast. Het zal nooit goed zijn dus.
Ook dat voorschrift dat "zwarte Piet zich niet te onderdanig mag gedragen" kan tot hilarische toestanden aanleiding geven: Zwarte Piet die Sinterklaas voor het oog van duizenden kindertjes vernedert en mishandelt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Pilgrim »

VIDEO: “Nieuwsuur” van 4 juli 2014 met Adjiedj Bakas

Geplaatst op 6 juli 2014

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Scarlatti »

grandioos die meneer Bakas en dan hebben we voor t nodige 'tegenwicht' de klaagnegerT Roethof... over die engerd van een twan huis heb ik t niet.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door King George »

Adjiedh Bakas veegt de vloer aan met Gerald Roetman (toepasselijke naam... Afbeelding ) als ware hij een VERO

Afbeelding Afbeelding


Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Scarlatti »

King George schreef:Adjiedh Bakas veegt de vloer aan met Gerald Roetman (toepasselijke naam... Afbeelding ) als ware hij een VERO

Afbeelding Afbeelding


Afbeelding
het is een goeie maar de klaagnegerT heet RoetHOF... :roll:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Mahalingam »

's nacht om half twee maakt Pierre van Hooijdonk op de StaatsTV een Zwarte Piet grap die mislukt.
Mens, mens mens, wie kijkt er zo laat nog naar wezenloos gebabbel over voetbal?
In ieder geval de altijd waakzame George Arakel, in bepaalde kringen een bekende Voorbeeld-Allochtoon . Zelf zegt hij 'expert etnische diversiteit' te zijn.
http://www.georgearakel.nl/biografie/
Hij misbruikt voetbal en de publieke omroep om racisme te uiten. Wetende hoe gevoelig dit onderwerp is maakte hij zijn opmerking bewust en met voorbedachte rade. Dat mag niet ongestraft blijven.

Daarom moet de NOS Pierre van Hooijdonk naar huis sturen, want die toont lak te hebben aan het respect dat de spelers hebben uitgedragen voordat de wedstrijd begon. Per direct en zonder pardon, weg met racisten. Racisme en racisten horen daar niet thuis en Nederland tolereert dat niet. Pierre van Hooijdonk moet een enkeltje naar huis krijgen en niet meer terug komen bij NOS.

Daarnaast moet NOS hem scholing aanbieden over de geschiedenis en een anti-racisme cursus plus een cognitieve gedragstherapie van de GGZ. Pierre van Hooijdonk heeft hulp nodig. NOS moet ingrijpen. Met spoed.
http://www.voorbeeld-allochtoon.nl/nos- ... is-sturen/

Midden in de nacht een slecht mopje horen en direct op hoge poten ontslag en dwangverpleging eisen.
Is dit de richting die we nu echt op willen met z'n allen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Ariel »

Dit is Pierre van Hooijdonk. Hij dacht dat hij als halve gekleurde allochtoon wel een grapje over zwarte Piet kon maken.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Pilgrim »

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Mahalingam »

Scarlatti schreef:grandioos die meneer Bakas en dan hebben we voor t nodige 'tegenwicht' de klaagnegerT Roethof... over die engerd van een twan huis heb ik t niet.
Bakas zei in de uitzending ook dat "Binnen tien jaar bestaat Zwarte Piet en wellicht het hele Sinterklaasfeest niet meer."
Zo pessimistisch ben ik niet. Ja, in de grote steden (Amsterdam om te beginnen) zullen Zwarte Pieten wel verdwijnen, maar in Ureterp, Dalfsen, Zuidlaren enz. zal deze folklore nog wel even overleven. Net zoals klompendansen.
Hier is een deel van de door Bakas uitgesproken tekst van het TV programma gepubliceerd:
Op toekomstige arbeidsmarkt verliest Klaagneger van Turboneger en Braboneger
Essay voor wie écht wil weten of racisme relevant is op arbeidsmarkt

Op 4 juli mocht ik in Nieuwsuur reageren op het Zwarte-Piet-rapport van een VN-Commissie. De Commissie werd voorgezeten door een Française die voor deze internationale klus niet de moeite had genomen om fatsoenlijk Engels te leren en in onverstaanbaar koeterwaals meldde dat Nederland een door en door racistisch land is dat niet lievv is voor met name de negroïde medemens. Die zou dagelijks zuchten onder het racisme van de hele samenleving, zou lijden doordat hij geen schadevergoeding voor de slavernij van zijn verre voorouders heeft ontvangen, en lijdt ook doordat hij een week per jaar Zwarte Piet vrolijk door de straten ziet huppelen, waardoor hij op de arbeidsmarkt een slechte positie zou hebben.[...]
http://biz.thepostonline.nl/2014/07/07/ ... raboneger/
En de opmerking: "als ons Sinterklaas je niet bevalt dan ga je maar naar je thuisland" is weinig zinvol want zowel in Suriname als op de Antillen vieren ze Sinterklaas met Zwarte Pieten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Manon »

Tip voor wie nog klaagnegers op sollicitatie krijgt.

"Ho, je wil een hogere functie"?
"Ja, want ik word gediescriemieniert, rassies"

Hoe hoog wil je wel?
Héél hoog.

Wel ik heb hier de meest geschikte functie voor je:
hoog?

Zeer hoog! helemaal op de nok! Op het dak zelfs! Je wordt benoemd als Zwarte Piet.
Rassiest!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Ariel »

Eigenlijk moet/mag je klaagnegers helemaal niet in dienst nemen. Stel je voor zeg. Je wilt deze mensen toch geen slavenarbeid laten verrichten?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef: Bakas zei in de uitzending ook dat "Binnen tien jaar bestaat Zwarte Piet en wellicht het hele Sinterklaasfeest niet meer."
Zo pessimistisch ben ik niet. Ja, in de grote steden (Amsterdam om te beginnen) zullen Zwarte Pieten wel verdwijnen, maar in Ureterp, Dalfsen, Zuidlaren enz. zal deze folklore nog wel even overleven. Net zoals klompendansen.

Daar kan jij wel eens gelijk in hebben Mahalingam. Hollanders gaan nu de kop in de wind gooien . Net zoals in Amersfoort.
Intocht in Amersfoort met meer zwarte pieten dan ooit

Zwarte Piet staat niet ter discussie in Amersfoort. Het comité Amersfoort Sinterklaasstad trekt zich niets aan van de uitspraak van de Amsterdamse rechtbank dat Zwarte Piet kwetsend kan zijn voor gekleurde medebewoners.

Voorzitter van het Comité Jos Kreijne stelt dat alleen een landelijk besluit tot aanpassingen kan dwingen'. 'Er komt een intocht die grootser is dan de vorige met 250 zwarte pieten. Het evenement duurt ook langer en we gebruiken het Eemplein weer.'

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... ooit.dhtml
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Mahalingam »

Even over Bakas:
zomaar een citaat:
"Onze gekleurde medelanders hebben van allerlei warhoofden, meestal van linkse snit, geleerd dat onze cultuur en tradities niet deugen, het constante en jaarlijks terugkerende gedram over de zwarte pieten, wordt door hen gevoed.

Je zou ook wel gek zijn onze tradities te omarmen, als je van een substantieel deel van de oorspronkelijke Nederlanders, doorlopend krijgt te horen dat onze cultuur en tradities niet deugen. Niet geheel toevallig is dat hetzelfde slag dat constant de islam bewierrookt."
Bakas zijn vader was moslim en trouwde met een hindoestaanse. Beide deden niets aan het geloof en zijn niet-kerkende Christenen geworden.
Bakas is als Christen getrouwd met een joodse vrouw.
Zijn zus is getrouwd met een neger. Als moslim een ras is dan zijn de kinderen 1/2 neger, 1/4 hindu en 1/4 moslim.

Het optreden van Bakas op de TV heeft de aandacht getrokken van de juist denkende linksen.
Zie maar bij http://www.joop.nl/opinies/detail/artik ... r_trouwen/
Wie zei ooit: de racisten van de toekomst zullen zich anti-racisten noemen?
In dit artikel wordt schaamteloos de hindoe groep aangewezen als producent van mensen zoals Bakas die het waagt om onwelgevallige dingen te zeggen.
Je mag niet met een neger trouwen
Hij noemde de activisten die bezwaar maken tegen de traditionele knecht van de Sint 'klaagnegers'. Die kritiek werd op sites als Geenstijl met een luid 'zie je wel'-gejuich ontvangen. Tegelijkertijd wekte hij er de toorn mee van anderen. Het lijkt me daarom een goed moment om eens nader te kijken naar de uit Suriname afkomstige hindoe-gemeenschap waar Bakas deel van uit maakt.
"Die kritiek werd op sites als Geenstijl met een luid 'zie je wel'-gejuich ontvangen." Laat dat nu wat Geen Stijl betreft aantoonbaar onjuist zijn. Pas na de joop-publicatie sprongen ze erop.
Toen Nederland wegging uit Suriname is er een kleine burgeroorlog ontstaan tussen de hindoes en de creolen. Winkels zijn geplunderd. Veel hindoes zijn in 1975, na de onafhankelijkheid, naar Nederland gekomen en vandaag de dag voel je de haat en nijd helaas nog steeds tussen de twee gemeenschappen. Dat is niet het enige conflict tussen bevolkingsgroepen. Menig hindoe moet weinig hebben van moslims in verband met de strijd tussen aanhangers van de twee religies in India waar de hindoes hun wortels hebben. Helaas stemmen daarom veel hindoes PVV, omdat ze menen dat Wilders helemaal gelijk heeft.
En dan komt de anti-racisme disclaimer aan het eind:
Nee, natuurlijk niet alle hindoes zijn zo. We zijn allemaal mensen en we maken onze eigen keuzes. Velen hebben ervoor gekozen de patronen te doorbreken en over de vooroordelen heen te stappen met als doel in vrede te leven. Maar in het licht van deze achtergrond moet je de uitspraken van Bakas over 'klaagnegers' zien. Dat had Nieuwsuur wel even mogen vermelden.
Dus ook Nieuwzuur had een disclaimer moeten uitspreken.
Op Geen Stijl is er dit:
VARA op z'n best: leugens en zuiver racisme
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... osers.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gebalde vuisten. Hoezo? Tegen Nederlanders gericht?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Keti Koti Festival te Amsterdam. Nationale herdenking afschaffing slavernij in Suriname. 1 juli 2014
“Ik ben niet uit op actualiteit, maar was toch in de buurt van het Oosterpark. Deze Surinamers spelen dit jaar niet mee als Zwarte Piet.”
Aldus Victor, trouwe creatieve vriend van Hans
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Pilgrim »

Het blijft niet bij het sprookje Sinterklaas verbieden

04-07-14 - Bron: Het Parool

Er zijn mensen die geloven in sprookjes. In één van die sprookjes figureert een tovenaar en die heet God. En in dat sprookje heeft God op aarde mensen rondlopen die net als hij kan toveren. Die tovenaars noemen we heiligen. Sinten. Die sinten zorgen weer voor andere sprookjes.

Klaas is zo'n sint. En die Klaas heeft in zijn sprookje helpertjes die allemaal Piet heten en een zwarte kleur hebben.

Klaas' sprookje is verwerkt tot een toneelstukje.

Elk jaar verkleedt een man zich als Sinterklaas en verkleden kinderen zich als Pieten. Om duidelijk onderscheid te maken tussen Sint en Piet, krijgt Sint een mijter op en wordt Piet zwart geschminkt.

Hoe gaat dat toneelstukje?

Zo: Sint komt aan op 'een stoomboot'. Aan land wordt hij op een schimmel gehesen en vertoont hij zich met zijn zwarte helpers aan de kinderen, die zowel Sint als Piet toezingen.

Dat is het! Met andere woorden: meer is er niet.

Is het goed toneelstukje? Kleine kinderen vinden van wel. Die denken dat die Sint echt bestaat en die denken ook dat Zwarte Piet bestaat.

Er is verder niet één volwassene te vinden, zelfs de meest gelovige volwassene niet, die gelooft dat Sint en Piet ECHT BESTAAN!!

Nu zijn er mensen die beweren dat de Zwarte Pieten in dit sprookje bij kinderen en volwassenen racistische gevoelens kunnen opwekken. Nu leef ik al meer dan een halve eeuw en ken, uit hoofde van mijn beroep, veel mensen, maar ik ken niemand, niemand, niemand die door Zwarte Piet een racist is geworden.

Maar de vraag is gerechtvaardigd: kun je door een toneelstukje op andere gedachten worden gebracht? Dat kan. Je kunt door kunst op andere gedachten komen. Ook op heel slechte gedachten.

Maar moet je dan dat sprookje - al weet ik niet wie de auteur is, maar dat weet ik ook niet van Roodkapje - aan censuur onderwerpen?

De rechters in Nederland vinden van wel. Dat toneelstukje, zeggen die rechters, kan schade toebrengen in de privésfeer. En nu moet de burgemeester dit sprookje herschrijven.

Ach, nog een paar jaar, en Sint wordt verboden. Zo'n katholieke heilige is voor steeds meer mensen beledigend. En als dan Sint wordt verboden, wordt ook de Bijbel verboden, en dan volgen nog meer toneelstukjes en boeken.

Tegen die tijd ben ik al tegen de muur gezet.

(Door: Theodor Holman)

http://www.parool.nl/parool/nl/508/THEO ... eden.dhtml
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Teveel psychisch gestoorde rechters in het land

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Theo Holman schreef: De rechters in Nederland vinden van wel. Dat toneelstukje, zeggen die rechters, kan schade toebrengen in de privésfeer.
Als die rechters dat zo zeggen zijn zij in ieder geval met de billen bloot gegaan. Als enorme corrupte klootzakken! Meer wil ik er niet over kwijt. Nou ja, behalve dan dat je steeds vaker onder het rechtersvolkje los lopende psychiatrische 'patiënten' tegen komt. En dat is inderdaad geen sprookje. Dat stemt tot bezinning en geeft te denken!
:thinking:

Mocht er ooit een neger bij u aan de deur komen met schilderijen, zeg dan dat u racist bent. Dat voorkomt, dat in geval dat u weigert interesse te tonen, hij zegt:

"Zeker omdat ik zwart ben."

P.S.: dit is een geval uit de praktijk die ik van een vrouwelijke manager onlangs hoorde als ervaring bij haar aan de deur.

Trouwens, rechters zijn onafhankelijk. Zij zijn dus geheel afhankelijk van zichzelf. Dat is een ernstige beperking die verklaart waarom zoveel rechters typisch psychische afwijkingen vertonen in wat zij denken dat een logische redenering is.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Eliabe »

God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Noodzakelijk kwaad. Negers in de buurt.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Eliabe schreef:
Leuk!

Het bewijst dat ik gelijk heb met mijn bewering over het domme corrupte rechtssysteem in Nederland. Onafhankelijke rechterlijke macht. Daarmee ben je al te vaak in de aap (neger) gelogeerd. Vroeger werden wij als blanke kindertjes op school uitgescholden voor kaaskoppen door kinderen van Indonesische afkomst. Ik was er trots mee. Waarom zijn negers eigenlijk niet trots op hun huidskleur zoals ikke op de mijne? NOU? Is daar soms iets mis mee met negers? Blijkbaar! Gelet op het beschikbare tijd enerverende beschikbare nutteloze overbodige gedrag van infantiele rechters die daar meer dan opgeklopte aandacht aan besteden.

Nog even en we zijn beland op het niveau van de moslim dwazen bij wie een afbeelding van de historische Arabische woestijn terrorist Mohammed als beledigend bij hen overkomt. Een neger heeft blijkbaar moeite met het feit dat een ander hem herkent als neger.

Maar met Roodkapje zitten we goed. Immers, je kunt er van maken - gelet op haar hoofddoekje - dat zij mogelijk een moslim meisje was. Ik kan er niks aan doen, maar ik zie steeds vaker en meer domme rechters om mij heen. En het ergste is dat zij zelf niet in de gaten hebben dat zij door fascistisch links gesponsord worden.

Die stomme rechter heeft duidelijk de argumentatie inzake de vermeende discriminatie aangaande zwartepiet op voorhand goedgekeurd. Nog even en je kunt in deze bananen republiek voor iedere verdachte poep of scheet die je bij je buren meende gehoord te hebben naar de rechter stappen. Een rechter zou de plicht moeten hebben agitators te verwijzen naar de schriftelijke cursus 'Gezond verstand hanteren'. Gratis verkrijgbaar bij het secretariaat van FFI. Vergeet vooral niet naar de voorwaarden te vragen. Negers en moslims mogen namelijk de cursus gratis overdoen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Mahalingam »

Het 'Zwarte Piet'-effect.
De media spreken niet over een neger-jongetje maar allen over een 'donkergetint jongetje'.
Zou de titel van het beroemde boek "De negerhut van oom Tom" ook eens niet bijgesteld moeten worden?
Ophef om tweet van apenshirt met donkergetint jongetje
Een tweet heeft ervoor gezorgd dat t-shirtmerk 'Just Add a Kid' onder vuur ligt. Een van de afnemers van een shirt met daarop het lichaam van een aap met een banaan, heeft deze namelijk op nogal ongelukkige wijze in de winkel gehangen. Het shirt is namelijk aan een hangertje gehangen met daarop het hoofd van een donkergetint jongetje.

Amerikaanse media pakten de tweet op. Lowell Cohen, directeur van het kledingmerk, heeft tegenover Daily Mail een verklaring afgegeven. Volgens hem gaat het om een groot misverstand. De shirts en de hangers van 'Just Add a Kid' worden afzonderlijk van elkaar geleverd. Een van de afnemers heeft helaas een zeer ongelukkige combinatie gemaakt.
http://www.metronieuws.nl/nieuws/ophef- ... EuY9868xA/
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Noodzakelijk Kwaad. Zwarten neuken als apen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het kan verkeren. Maar vallen er dan dooien bij zoals hierboven vermeld? Ik dacht het niet in onze kennisbeschaving waarin wij de slavernij hebben laten rusten voor wat het geweest is: behorende tot de Zeitgeist.

Zoals tegenwoordig gebruikelijk onder de zwarte Afrikaanse apen die maar niet van ophouden willen weten is neuken, neuken, niet trouwen, geen verantwoordelijkheid willen nemen en liever lui dan moe zijn, het parool. Elkaar afmaken ondanks dezelfde huidskleur maakt het juist begrijpelijker. Of zie ik het soms verkeerd? Over haat gesproken en discriminatie. Sodemieter toch op uitzonderlijke Surinaamse of Antilliaanse kloothommel en overbodige nutteloze waardeloze bemoeial met ons blanke kinderfeest waarin iedere gekleurde medemens mag participeren zoals gebruikelijk in Suriname. Dus . . . meneer de klootzak en onbenullige tekort schietende rechter in deze . . . Voor geestelijke bijstand en hulp kan iedere rechter contact opnemen met FFI. Voor GRATIS advies en uitleg met eeuwige garantie, zolang onze kennisbeschaving duurt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Evolutie van Sinterklaas stond stil. En dat mag niet.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wij stammen van de apen af, denken de geleerden onder ons zeker te weten, zoals Numan en anderen. Echter, wij mogen negers, hoe verbazingwekkend ook, geen apen noemen. Sterker nog, apen geluiden teweeg gebracht in het voetbalstadion, worden als zeer onmenselijk geclassificeerd en bij voorkeur vanwege het vooroordeel ten opzichte van de lieve vrede strafbaar gesteld.

Onbegrijpelijk, te weten dat wij dezelfde voorouders hebben. Het is dus één grote kermis attractie-leugen die in stand wordt gehouden door domme evolutie theorie aanhangers met, waarschijnlijk, in het tijdelijke bezit van de niet-vrije wil.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De wens is de vader van de gedachte

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
De optocht door Amsterdam tijdens de 151ste herdenking van de slavernij. (Foto: Fotonova)
AMSTERDAM - Als bijna echte slaven liepen ze geketend door de straten van Amsterdam. Vorige week was de herdenking van de afschaffing van de slavernij in de voormalige Nederlandse koloniën. Op 1 juli was de traditionele herdenking in het Oosterpark.

Keti Koti, de viering van de afschaifing van de slavernij in 1863, is voor zowel Surinamers en Antillianen als Nederlanders een belangrijke dag in de slavernij geschiedenis. Dit jaar voor de 151ste keer.
Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, Lodewijk Asscher, en de Amsterdamse burgemeester Eberhard der Laan hielden een toespraak.

De bijeenkomst in het Oosterpark werd dit jaar bijgewoond door de commissie van de Verenigde Naties die onderzoek doet naar discriminatie van mensen met een Afrikaanse achtergrond. Een van de le den van dit team is VN-functi onaris Verene Shepherd, die vorig jaar kritiek uitte op het fenomeen Zwarte Piet. De commissie heeft na de herdenking een gesprek gehad met de burgemeester.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie