Malaysia Airlines. MH17

Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Malaysia Airlines. MH17

Bericht door Eliabe »

Bij het volgen van het verschrikkelijke nieuws over de ramp met het vliegtuig van Malaysia Airlines, zit ik toch met een gevoel en vragen die mij niet loslaten.
In de kranten staat een foto van een stapeltje paspoorten bij elkaar. Deze paspoorten zien er ongeschonden uit en zelfs met de tickets erin. Paspoorten draagt men in de handbagage en niet in de koffers. Koffers zitten in het bagageruim.
Delen van het vliegtuig, slachtoffers en delen van slachtoffers liggen tot wel 4 kilometer uit elkaar.
Hoe kunnen nu die paspoorten zo bij elkaar liggen en er zo ongeschonden uitzien?
Hebben inderdaad mensen op de rampplek deze gevonden en op een hoop gegooid? Of heeft er iets plaatsgevonden in het vliegtuig wat we niet weten?
Ze praten wel de hele tijd over raketten maar ik hou wel rekening met een stuk politieke oorlogvoering.
Mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt.
Wat is jullie idee?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door H.Numan »

Eliabe schreef:Of heeft er iets plaatsgevonden in het vliegtuig wat we niet weten?
Ja, vrijwel zeker hebben de rebellen zware anti air raketten gekregen van Rusland. De SA 12 Gadfly is verouderd, maar staat op een tank chassis. Dat is niet zo zeer omdat die raketten zo oerend zwaar zijn maar vanwege de grote hoeveelheid technische middelen om dat ding af te kunnen vuren. Zoiets koop je niet op de zwarte markt.

Voor de rest: de meest logische verklaring is dat die paspoorten verzameld zijn.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door Ariel »

Ik weet het niet Eliabe. Net zo als jij dacht ik eerst ook over een terroristische aanslag. Maar het blijkt uit bewijzen dat het toch de separatisten zijn die dit gedaan hebben. Op bijna dezelfde plek waar gisteren dat vliegtuig uit de lucht is geschoten zijn twee/drie dagen daarvoor ook twee militairen vliegtuigen neer geschoten. Ik denk dat het een stomme fout van de separatisten was. Dit was niet de bedoeling. Volgens mij dachten ze dat ze weer een militair toestel geraakt hadden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door H.Numan »

Ik denk dat Uncle Tom in zijn White Cabin zijn gebedskleedje kaal kust. Zoiets moois, dat had hij niet kunnen dromen. Andersom, Vladimir Stalin kan zijn come back van de USSR beter parkeren in Siberië.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door Eliabe »

Het vliegtuig ligt tussen 2 dorpen. Een deel van het vliegtuig ligt 10 kilometer verder van de plek waar het vliegtuig is neergestort. De rest ligt in een straal van 4 kilometer. Dat zou er op duiden dat het vliegtuig in de lucht is ontploft.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door Ariel »

Jij hebt er denk ik meer kijk op als ik. Misschien is er een gat in het vliegtuig geschoten, en zijn er mensen en brokstukken naar buiten gezogen
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door Manon »

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2286 ... er___.html

'Leger schoot vliegtuig per ongeluk neer'
DONETSK -
Het Oekraïense leger heeft het vliegtuig van Malaysia Airlines in Oost-Oekraïne neergehaald met een straaljager. Dat zeggen de autoriteiten in de separatistenregio Loehansk en Donetsk donderdag. Het leger zou het vliegtuig mogelijk hebben aangezien voor een Russisch spionagevliegtuig.

'Geen werk van amateurs'


Foto: AFP
Het leger heeft het vliegtuig neergehaald met een Sukhoi SU-25, zeggen de separatisten. Daarna is er een aanval uitgevoerd op de separatisten op de grond.
Blijkbaar een geval van "shit happens".
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door xplosive »

Dan waren het dus niet de Russische seperatisten maar juist hun door de EU en Obama gesteunde tegenstanders.

Zie ook Zeker 192 Nederlanders omgekomen bij vliegramp Oekraïne.

Heeft iemand enig idee hoe het komt dat er in overgrote meerderheid Nederlanders aan boord waren?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:
Heeft iemand enig idee hoe het komt dat er in overgrote meerderheid Nederlanders aan boord waren?
Wegens vakantie en wegens een aids conferentie in Australië vermoed ik.
En het is bijna zeker dat de separatisten het vliegtuig uit de lucht geschoten hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door Ariel »

Wat een frustraties. Als ik al geheel gefrustreerd ben over de respectloze manier hoe men met de lichamen van de slachtoffers om gaat, hoe boos en naar moeten de familie leden van de slachtoffers zich nu voelen.
Er moet snel iets gedaan worden. Ik vermoed als de slachtoffers Joden of Amerikanen waren, Israel en Amerika allang actie had ondernomen. Mark Rutte is te voorzichtig, en te diplomatiek. Het is tijd voor actie, en niet voor praten.
Het is nu tijd voor actie

Nederland wordt in het diepst van de ziel geraakt door het schandalige gesol met lichamen en bezittingen op de plek van het neergeschoten passagierstoestel in Oekraïne.De hulpeloze noodkreet van premier Rutte aan het adres van president Poetin zal niets uithalen.

Deze bruut had direct na de aanslag de kans om voor het oog van de wereld een harde veroordeling uit te spreken. In plaats daarvan legde hij de schuld bij de regering in Kiev en ging hij onverdroten verder met zijn propaganda-oorlog – liegen en bedriegen zoals hij dat leerde bij de KGB is alles wat Poetin kan.Met het verdonkeremanen van cruciale bewijsstukken tekenen de separatisten hun eigen schuldbekentenis.

Door zijn invloed niet aan te wenden levert Poetin het bewijs van Russische medeplichtigheid. Een onafhankelijk onderzoek wordt bij voorbaat om zeep geholpen.Daarom moet hier worden ingegrepen. Het gebied van de brokstukken dient te worden veiliggesteld door het sturen van NAVO-troepen. Tegelijkertijd moeten Special Forces worden ingezet om de daders van deze massamoord op te sporen en over te brengen naar Nederland voor hun berechting. Het is nu tijd voor actie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door Scarlatti »

https://www.youtube.com/watch?v=KXQ_8_KUT3w

Bombshell! Proof That Malaysia Flight MH17 Was Diverted Over Ukraine War Zone!
Published on Jul 17, 2014
http://www.undergroundworldnews.com
This serves as absolute proof that Malaysia Flight MH17 was intentionally flown into Hostile Air Space!
So perhaps before coming to "certain" conclusion about the involvement of this rebel or that, the key questions one should ask before casting blame, is why did the pilot divert from his usual flight plan, why did he fly above restricted airspace, and just what, if any instructions, did Kiev air control give the pilot in the minutes before the tragic explosion?

http://www.undergroundworldnews.com/
http://nl.flightaware.com/live/flight/M ... /EHAM/WMKK

http://www.zerohedge.com/news/2014-07-1 ... d-airspace
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
manfred
Berichten: 117
Lid geworden op: di okt 30, 2012 11:24 pm

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door manfred »

We had a report on the news here in the UK that apparently not even one of the passengers or crew on the plane carried a mobile phone, any money or a credit card. Also, none had wedding rings or any kind of jewellery. Not one. NONE were found, unbelievably. I doubt we will find a lot of real evidence, because I think the whole site has been combed over. Some of the bodies seem also have gone missing...

And plane parts have been taken away by the truck load.

Words fail me... utterly disgusting. My guess is that while we are are reasonably sure what happened, at least broadly, we will never get the evidence together to put this issue to a proper rest. And because of this anger and suspicions will be defining relationships with Russia for many years to come.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door Ariel »

Vreselijk. Ik vermoed dat al het goud, geld en andere waardevolle spullen verdwenen zijn in de zakken van de bevolking en de separisten. Het zijn ordinaire lijkenpikkers.

Ik lees net in de krant dat de trein met de lichamen van de slachtoffers weer tegen gehouden wordt door de separisten.
De Verenigde Staten hebben de plaats in het oosten van Oekraïne opgespoord waarvandaan donderdag de raket is afgevuurd naar het vliegtuig van Malaysia Airlines. Ook is er bewijs dat pro-Russische separatisten het vliegtuig boven Oekraïne hebben neergehaald met een raketsysteem dat uit Rusland kwam. Dat heeft de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, John Kerry, zondag gezegd in een interview met CNN.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
manfred
Berichten: 117
Lid geworden op: di okt 30, 2012 11:24 pm

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door manfred »

we zien dit vanmorgen op tv, hier in Londen.

http://www.cbc.ca/news/world/malaysia-a ... -1.2712459
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door Eliabe »

Ik ga mij toch wat zorgen maken over de toekomst. Wie weet wat rusland nog in petto heeft. Militair stellen wij, dankzij onze linkse rakkers, niets meer voor en dat weten ze donders goed. Alleen bij het zien van het gedrag en gevoelsleven van die rebellen lopen mij de rillingen al over de rug.
Wat zullen de nabestaanden, familie, vrienden etc. een pijn en verdriet hebben bij het zien van al deze beelden.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
erniesam
Berichten: 38
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 4:28 pm

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door erniesam »

Natuurlijk is het vreselijk wat is gebeurd. Ik ben bang dat er vervelende politieke spelletjes gaan worden gespeeld.

Het is overigens erg hypocriet van de EU en de VS om Rusland zo te beschuldigen. Levert Obama geen wapens aan "rebellen" in Syrie? Hebben die lui geen vreselijke dingen gedaan hiermee? Om maar te zwijgen van het wapenarsenaal van Ghadaffi (verdreven door kumbaya feely feely EU officials en...jawel, Obama) dat nu geheel en al verspreid is over Noord-Afrika. Er worden nu allerlei conclusies getrokken of eigenlijk maar 1: de russisch gezinde separatisten hebben het gedaan want...het is boven hun grondgebied gebeurd en er zou een raket van Russische makelij gebruikt zijn. Ik vind deze conclusies erg voorbarig. Zouden EU-gezinde Oekraieners niet aan zulke wapens kunnen komen? Bovendien lijkt het mij erg klunzig van zo'n separatist om zo'n grote Boeing uit de lucht te schieten, hoewel ze wellicht niet al te snugger zijn. Dat weet ik niet. Punt is dat Oekraieners baat hebben bij zo'n drama en de separatisten in z'n geheel niet. Was het ook niet zo dat John Kerry en EU officials heel stellig beweerden dat Assad chemische wapens had gebruikt terwijl later bleek dat dit geenszins het geval was? Het lijkt mij dat we er verstandig aan doen om onderzoek af te wachten. Wat de separatisten nu doen is natuurlijk ongehoord en dit laadt de verdenking op hen. Aan de andere kant kan het zo zijn dat zij bang zijn dat officiele onderzoekers hun de schuld in de schoenen willen schuiven.

De gang van zaken lijkt mij buiten alle proporties, maar voorbarige conclusies trekken zonder empirisch sluitend bewijs vind ik ook niet bijdragen aan een oplossing.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door Ali Yas »

Eliabe schreef:Ik ga mij toch wat zorgen maken over de toekomst. Wie weet wat rusland nog in petto heeft.
Maak je geen zorgen, de Russen komen hier niet. We smaken niet meer lekker. :muslima: :sheik:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door Ariel »

manfred schreef:we zien dit vanmorgen op tv, hier in Londen.

http://www.cbc.ca/news/world/malaysia-a ... -1.2712459
We have seen the same pictures here Manfred. It is awful.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
manfred
Berichten: 117
Lid geworden op: di okt 30, 2012 11:24 pm

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door manfred »

De goedkeuring ratings van Poetin zijn gestegen met 30% in Rusland sinds de crash van het vliegtuig, vooral vanwege de dreiging van sancties. Hij geeft om de EU of Nederland geen zorgen, want hij weet heel goed dat de olie en gas uit Rusland hier wordt gebracht. Hij is ook heel duidelijk dat niemand hem aanvalt met militair. Zodat hij kan doen wat hij wil.

Toen hij nieuw was, hij wilde worden erkend door het Westen. Hij werd niet serieus genomen. Als je geen goede relatie met hem te hebt, dan kun je niet beïnvloeden hem veel. Onze politici hebben een goede gelegenheid gemist ...
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door Scarlatti »

manfred schreef:De goedkeuring ratings van Poetin zijn gestegen met 30% in Rusland sinds de crash van het vliegtuig, vooral vanwege de dreiging van sancties. Hij geeft om de EU of Nederland geen zorgen, want hij weet heel goed dat de olie en gas uit Rusland hier wordt gebracht. Hij is ook heel duidelijk dat niemand hem aanvalt met militair. Zodat hij kan doen wat hij wil.

Toen hij nieuw was, hij wilde worden erkend door het Westen. Hij werd niet serieus genomen. Als je geen goede relatie met hem te hebt, dan kun je niet beïnvloeden hem veel. Onze politici hebben een goede gelegenheid gemist ...
That's for sure Manfred, just think of those idiots verhoffstad, belgium en van baalen, the netherlands, that fat little guy with his clenched fists and his hysterical red face, who both were fuelling the feelings of distrust and uproar and they were 'standing and staying nèxt to you' and then almost immediatedly left!

I wld have LOVED to have seen them 'taken' by the mob, hélàs.... maybe in the future.... and sure our governments made a BIG mistake by handling Putin like they did...

I wldnt be in the least bit surprised when some day it becomes clear that the VS aka obama had the hand in all of this as o. wants to punish Putin if only for ingnoring that muslim o :turban: ...
and then that kerry idiot... such a shame he didnt go to the gaza strip, maybe he cld have been bombed by his muzzie friends....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door Ariel »

Wat een achterlijkheid. :nietverstaan: Dit zijn derde wereldland toestanden. Ik vermoed dat zelfs in een islamitisch land dit niet zal gebeuren.
De koeling van de trein waarin de slachtoffers van de vliegramp in Oost-Oekraïne liggen, stond in de nacht van zondag op maandag uitgeschakeld. Maandagochtend was het systeem weer operatief.

Hoe het mogelijk is dat het systeem urenlang uit stond, is totaal onduidelijk. Dat heeft een machinist verklaard tegenover persbureau AP.

Een verslaggever ter plaatse constateerde maandagochtend dat de stank van de ontbindende lichamen erger is dan zondag, toen de stoffelijke overschotten naar Torez werden vervoerd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door H.Numan »

Hangt er vanaf. De kans dat een Arabisch land een US verzadigingsbombardement tegemoet kan zien is heel wat groter dan Rusland te vrezen heeft.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door Pilgrim »

'Neerschieten MH 17 gebeurde zonder Rusland'

22 juli 2014

Vlucht MH 17 is neergeschoten door separatisten en is gedaan zonder de hulp van Rusland. Dat lijkt op te maken uit gegevens van de Amerikaanse inlichtingendiensten, aldus bronnen bij de Amerikaanse overheid.

Afbeelding
Veel eerbetoon voor slachtoffers vliegramp

De bronnen bij de Amerikaanse overheid denken dat het neerschieten van het vliegtuig een ongeluk betreft.

De VS weet niet precies wie verantwoordelijk is geweest voor het afvuren van de luchtdoelraket. Zij vermoeden niet dat Rusland er iets mee te maken heeft.

Dinsdag was aangekondigd dat de VS informatie zouden vrijgeven over de toedracht van de ramp. Maar de diensten hebben geen ''technische bewijs'' vrijgegeven dat het vliegtuig is getroffen door een zogeheten SA-11-raket, zoals eerder is gezegd, of dat de raket is afgevuurd door pro-Russische separatisten.

Rusland zou de "omstandigheden hebben geschapen" voor het neerschieten van de Boeing 777. De bronnen zeiden echter niet te weten of er Russen aanwezig waren toen de raket werd gelanceerd. Of de personen die de raket hebben gelanceerd daarvoor zijn opgeleid in Rusland wilden ze niet zeggen.

Obama en Rutte
De Amerikaanse president Barack Obama en premier Mark Rutte vinden dat Rusland harder aangepakt moet worden, als het doorgaat met het steunen van gewelddadige separatisten, zo meldt het Witte Huis na een telefonisch onderhoud tussen de politici.

Obama en Rutte zouden zich zorgen maken over ''aanvullend bewijs dat Rusland doorgaat met het sturen van wapens en strijders om de separatisten te steunen, terwijl het zelf bezig blijft met een troepenopbouw'', lieten de Amerikanen weten.

De leiders zouden ook hebben gesproken over de noodzaak de rampplek in Oekraïne toegankelijk te maken voor internationale experts, zodat onderzoek kan worden gedaan naar het neerhalen van passagierstoestel MH17. Dat zou prioriteit moeten krijgen, zodra de lichamen van de slachtoffers van de vliegramp zijn gerepatrieerd.

VN-ambassadeur
Niet alleen de Amerikanen wijzen naar de opstandelingen als mogelijke daders. Ook de Russische VN-ambassadeur Vitaly Churkin leek deze week niet langer uit te sluiten dat de separatisten per ongeluk het passagierstoestel neerhaalden.

''De mensen uit het oosten zeiden dat ze een militair toestel hadden neergeschoten'', zei Churkin toen hem werd gevraagd naar onderschepte geluidsfragmenten waarin rebellen zouden toegeven dat ze een vliegtuig hadden neergehaald. ''Als ze denken dat het een militair vliegtuig was, was sprake van verwarring. Als sprake was van verwarring, was het geen terreurdaad'', zei de Russische diplomaat volgens CNN.

http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/383 ... sland.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door mercator »

Die regio rond Donetsk is blijkbaar door God en iedereen verlaten, nooit komt dat in beeld, behalve nu. Ik was onder de indruk van de primitieve omstandigheden daar: verroeste treinen, in lompen geklede locals die lijken beroven, "rebellen" die erbij lopen als ordinaire bankrovers...ik snap heel goed dat Poetin niet zit te springen om die arme en primitieve bevolking daar erbij te nemen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Malaysia Airlines.

Bericht door Ariel »

Afbeelding

Op het internationale vliegveld van Charkov (Oekraïne) is een ceremonie gehouden voor de slachtoffers van de vliegramp.
Na de ceremonie, waarbij een minuut stilte werd gehouden en toespraken zijn gegeven, zijn de kisten in het vliegtuig geladen. De toespraken werden gehouden door vertegenwoordigers van de Oekraïense, Nederlandse en Australische regering.

Vandaag is een dag van nationale rouw. Dat heeft premier Rutte besloten, omdat het de dag is dat de eerste slachtoffers van de MH17-vliegramp terugkeren naar Nederland.
Hun nabestaanden zullen daarbij aanwezig zijn, net als koning Willem-Alexander en koningin Máxima, premier Rutte en vice-premier Asscher, vertegenwoordigers van landen waarvan slachtoffers te betreuren zijn en andere hoogwaardigheidsbekleders.

Op alle regeringsgebouwen wordt de vlag halfstok gehangen. Gemeenten, provincies en Nederlandse diplomatieke vertegenwoordigingen wordt verzocht hetzelfde te doen.
De vijf minuten die voorafgaan aan de landing van de eerste vliegtuigen met lichamen, luiden de klokken. Verwacht wordt dat dat rond 16.00 uur zal zijn.
De aankomst van de eerste slachtoffers wordt gemarkeerd met een trompetsignaal. Daarna volgt een minuut stilte, waar iedereen zich bij aan kan sluiten.
Elders in het land kunnen op verschillende momenten op de dag ook de klokken worden geluid.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie