Demonstreren tegen Israël

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Zwartmeer »

Gepubliceerd op 24 jul. 2014

http://www.answeringmuslims.com/2014/...
Muslim rallies against Israel often include the chant, "Khaybar, Khaybar, Ya Yahud! Jaish Muhammad Sa Ya'ud!" ("Khaybar, Khaybar, O Jews! The Army of Muhammad Will Return!"). Interestingly, Muhammad was poisoned at Khaybar, and he eventually died from the effects of the poison. Should Muslims be telling Jews to remember the battle that got their prophet killed?

This video is a call for peace between Muslims and Jews.


Meer:

http://www.answeringmuslims.com/2014/07 ... aybar.html
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Mahalingam »

Het Openbaar Ministerie in Den Haag schakelt een tolk in om te weten te komen wat er in het arabierisch geroepen is bij de demo in de Schilderswijk.
Daar zal wel niets uit komen want een agent heeft het al beoordeeld en die vallen ze met graagte niet af.
De politie was bij de demonstratie aanwezig met een Arabisch sprekende agent. “De door deze agent gehoorde leuzen werden op dat moment niet als grensoverschrijdend ervaren”, meldt het OM. “Er zijn dan ook geen aanhoudingen verricht.”
http://denhaagfm.nl/2014/07/25/openbaar ... -hoefkade/
En dit is wel hilarisch (spring-stof):
  • Nu schreeuwt de groep: "Wie niet springt, is een Jood" #gazademo
    — Frank Verhoef (@fverhoef) July 24, 2014
    En ze gaan massaal springen... #gazademo
    — Frank Verhoef (@fverhoef) July 24, 2014
Alle politieke partijnen hebben zo langzamerhand kamer- dan wel raadsvragen gesteld over de demo. De PvdA niet. Maar misschien komt dat nog?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Mahalingam »

Er is video van de springertjes.
Te horen zijn Arabische religieuze teksten die door sommigen verstaan worden als antisemitische uitingen.

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Pilgrim »

PETITIE: Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Geplaatst op 25 juli 2014

Afbeelding

Als er bij een demonstratie in Den Haag wordt opgeroepen Joden te doden, en de woordvoerder van de burgemeester van Den Haag, Jozias van Aartsen, meldt dat er tijdens deze demonstratie ‘geen grenzen zijn overschreden’, zijn er grenzen overschreden. De grenzen van de wet zijn met het oproepen tot volkerenmoord overschreden. De laatste grens.

Dat sommigen van de demonstranten onherkenbaar makende gezicht bedekkende kleding droegen, wat verboden is, geen strobreed in de weg werd gelegd, was een al lang gepasseerde grens. Het gebeurt keer op keer.

Dat journalisten die verslag deden van de demonstratie werden bedreigd en geïntimideerd, waar de politie niet tegen optrad, was een al lang gepasseerde grens. Het gebeurt keer op keer.

Zelfs de laatste grens was met leuzen tijdens eerdere demonstraties, zoals “Hamas, Hamas, alle Joden aan het gas”, een al lang gepasseerde grens. Het gebeurt keer op keer.

De laatste grens is niet de grens van niet gehandhaafde wetten, maar de grens van wat een volk kan accepteren.

Wij accepteren geen oproepen tot volkerenmoord. Wij accepteren geen burgemeesters die oproepen tot volkerenmoord niet grensoverschrijdend (laten) noemen.

Daarom eisen wij in deze petitie het ontslag van Jozias van Aartsen, burgemeester van Den Haag.

Onderteken hier de petitie:

http://www.petities24.com/eis_het_ontsl ... an_aartsen

Geplaatst door: E.J. Bron

http://ejbron.wordpress.com/2014/07/25/ ... n-aartsen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door xplosive »

Getekend!
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Ariel »

Tja, als je een pro palestina politie agente mee stuurt die moet opletten en vertalen wat er in het Arabisch gescandeerd wordt, dan kan je er vergif op innemen dat de Arabische vertaling van "Dood aan de Joden" door haar niet als grensoverschrijdend ervaren worden. Zij stond ook achter deze woorden.

De Israëlische ambassadeur Haim Divon in Den Haag is wel geschokt door de antisemitische demonstratie van radicale moslims donderdag in de Haagse Schilderswijk. Hij zegt tegen Omroep West ‘bezorgd’ te zijn.
‘Toen ik de beelden van de demonstratie zag, leek het op een demonstratie in Syrië of Irak, maar toen realiseerde ik me dit is vlakbij hier Den Haag, ongelofelijk’, zegt Divon. ‘Ik hoop dat de autoriteiten vanaf nu wel daadkrachtig optreden, want als ze dat niet doen blijft het doorgaan en neemt het toe omdat de demonstranten zich vrij wanen.’
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door King George »

Voorlopig jankt politiek (correct) Den Haag zowel landelijk als lokaal nog steeds hard met deze wolven mee als er ook maar één keer bij een volkraadpleging om graat wat minder, minder, minder wordt gevraagd. En nog steeds teveel kiezers blijven op dit soort poltiek correcte partijen stemmen. Je krijgt wat je stemt.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Ali Yas »

King George schreef:Je krijgt wat je stemt.
Dat is ook weer waar.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Schepsel! »

Ik eis ook het ontslag van die liegende agent. Het is duidelijk aan wiens kant die staat!
(^v^)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door King George »

GeenStijl bedreigd op ISIS-demo, politie doet niks

Afbeelding

Gezellig. Er is weer een ISIS-demo aan de gang in 070-Shariadriehoek. Het kan ook een pro-Gazademo zijn, of een pro-kalifaatdemo, maar in ieder geval iets onfris. Onze onverschrokken A. Nanninga is ter plaatse, maar wordt ernstig belemmerd in haar werk als Vrije Pers: haatbaarden bedreigden haar toen ze foto's nam van de demonstraties.

Afbeelding

"Hoer, we stelen je telefoon, maak geen foto's" en "Loop door kutwijf", waren onder andere hun woorden. De politie sprak de heren niet aan, maar nam Nanninga apart 'omdat ze voor onrust zorgt'.

Sja. Salafistische haatbaardjes en vrouwen, dat ehm.. snijdt. De politie verklaarde 'geen tijd' te hebben om de pers te beschermen en trad niet op tegen de scheldende bedreigers.

De demo gaat niet over Gaza, maar over jodenhaat: "Joden moeten terug naar het riool waar ze uit zijn gekomen", wordt er gescandeerd, evenals 'Kankerjoden' en 'Weg met de joden'.

Afbeelding

Sfeer is 'grimmig'. Frank Verhoef durft ook weer, ondanks de bedreigingen aan zijn adres. Ook in zijn timeline foto's van de opruiende bijeenkomst. "Aantal demonstranten schat ik op ongeveer 100. Veel omstanders, zeker 200. Verder weinig zichtbare politie en aardig wat pers", schrijft hij. De "demonstranten" dragen verder natuurlijk de geijkte haatvlaggen, waaronder de 'black standard': de wit op zwarte vlag zoals ISIS hem ook gebruikt. Hier de bedreiger van A. Nanninga vol op de persvrije pica:
“Dood aan Israël” en “Er komt een dag dat ik zeg: vermoord [de joden]”, wordt er gescandeerd in Den Haag.

Afbeelding

UPDATE: A. Nanninga onder politiebewaking afgevoerd. Quote uit sms: "Zwaar bedreigd door man die zijn foto op GS zag. 'Ik breek bij je in. Pis in je slaapkamer'. Maar politie corrigeert MIJ. Terwijl ik word uitgescholden!"

UPDATE: Volgens Frank Verhoef was er hooguit zes man politie. Burgemeester Jozias van Aartsen is een soort nieuwe Aleid Wolfsen, qua labbekak.
VAN AARTSEN: NIKS AAN DE HAND, PRIMA DEMO.
PVV DEN HAAG: Stelt Raadsvragen over haatvlaggen en gecorrumpeerde persvrijheid: "Klopt het dat de politie journalisten heeft gesommeerd te stoppen met het maken van foto’s omdat dit voor onrust zou zorgen? Zo ja, bent u het dan met de PVV eens dat dit een belemmering is van het werk van de journalisten en dat daarmee geweld en dreiging van demonstranten wordt beloond? Zo neen, waarom niet?"


GeenStijl
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door King George »

Een orgie van (Joden)haat in de stad van vrede en recht

Geplaatst door Bart Schut op 25 juli, 2014 - 11:29

Afbeelding

Over antisemitisme, islamisme, dreigementen aan de pers en de lafheid van een burgemeester.

Het is toch anders als je er letterlijk oog in oog mee staat, zoveel haat. Op de hoek van de Hoefkade en de Doedijnsstraat in de Haagse Schilderswijk stonden ze in een cirkel, een honderdtal islamisten, de leiders op een paar na vermomd. Met nogmaals zoveel kijklustigen eromheen, geen islamisten per se, wel moslims, velen van het type hangjongere. De sfeer was van het begin af aan geladen, grimmig.

Dat werd er niet minder op naarmate de woede in de cirkel werd aangewakkerd. Over Gaza zou het gaan, maar daar was weinig van te merken. Tientallen zwarte sjahadavlaggen - tegenwoordig vooral met de jihad geassocieerd en gebruikt door onder andere Al Qaida - waren uitgedeeld aan de demonstranten, sommigen niet ouder dan zeven, acht. Wat voor ouder laat zijn kind met zo’n vlag zwaaien? Haal ze jong binnen, dat wisten de katholieken, de communisten en de nazi’s ook al.

Khaybar ya yahud
ISIS-vlaggen, -tshirts en -posters waren er ook. De terreurbeweging die in een week meer moslims doodt dan het Israëlische leger in een jaar werd luid toegejuicht. Maar zoals gezegd, het ging helemaal niet over Gaza. Voordat die naam zelfs maar werd geuit door een spreker waren Waziristan, Tsjetsjenië, Syrië, Irak en talloze andere god forsaken brandhaarden waar moslims vooral elkaar afslachten de revue gepasseerd. En nog voor het lot van de Palestijnen aan de orde kwam, moesten de Joden eraan geloven: "Khaybar, Khaybar ya yahud". Spreekkoren die de Joden moesten herinneren aan de door hen verloren veldslag in 629.



Ook in het Nederlands werden de Joden massaal dood gewenst. Niet de "zionisten", dat laffe, politiek-correcte eufemisme, nee, gewoon de Joden - je zou de islamisten in Den Haag bijna respecteren voor zoveel eerlijkheid. "Er staat een Jood achter mij, vermoord hem", citeerde een spreker de profeet Mohammed, woorden opgetekend door de grote islamgeleerde Bukhari in de 9e eeuw. Maar ook het meer profane "Dood aan Israël, dood aan de Joden" werd gescandeerd. Dit alles in 2014, in Den Haag, de stad van vrede en recht, maar gisteravond de stad van jihad en Jodenhaat, zoals de ook aanwezige Frank Verhoef verzuchtte. Je zou er woedend van worden.

Maar weet u? Ik werd niet kwaad. Wel verdrietig, intens verdrietig. De laatste woorden van Van Gogh schoten mij te binnen: "La tristesse durerá toujours." Vincent welteverstaan, niet Theo, al had die er ook iets van gevonden, waarschijnlijk in minder poëtische termen. Wie zijn die mensen die hier in ons land, dat zij blijkbaar niet als het hunne zien, zoveel haat tentoonspreiden? Ondanks alle kansen, scholing, zekerheid en vrijheid die hen wordt geboden. Ik ken het land waar de meeste van hun voorvaderen vandaan komen goed, zelfs de armste wijk van Den Haag is erbij vergeleken een paradijs (mijn vrouw, Venezolaanse, moet altijd heel hard lachen als ik haar op onze "getto’s" wijs - "Wat, noemen ze dat armoede?")

"Kankerhoer"
Zoveel haat. Tegenover Joden, Nederlanders (twijfel er niet aan, deze ISIS-fans haten ons met een vuur waar de gemiddelde PVV-racist alleen maar van kan dromen), politiemensen en journalisten. Dáár maak ik mij wel boos over. "Kankerhoer", "Jodenhoer, flikker op", steeds agressiever en dreigender werd er naar Geenstijl-collega Annabel Nanninga geschreeuwd. Zij werd beledigd en bedreigd, maar deed haar werk en toonde dat zij meer kloten heeft dan al die sissende en spugende hangjongeren bijelkaar. De politie stond erbij en keek ernaar. Pas toen de situatie verder uit de hand liep en er vanuit de kring van tientallen woedende jongeren om ons heen een blikje fris over ons heen werd gegooid (door een waardeloze moslim overigens, zo tijdens de ramadan), kwam de politie in actie… en voerde Nanninga af.


De bedreigers, de knul die het blikje gooide (capuchon op en weg was hij, de held), de meute die op het punt leek te staan haar aan te vallen, werd geen strobreed in de weg gelegd. Ik begrijp de agenten wel, de angst was in hun ogen te lezen. Vier waren er aanvankelijk, twee mannen en twee vrouwen, tegenover tientallen woedende moslims. Later kregen ze versterking van maar liefst twee intimiderende agenten op de fiets - u weet, die calimerohelmen maken indruk. Nanninga werd afgevoerd en de Jodenhaters mochten verder gaan, de Hitlergroet werd ook nog gebracht. (In alle eerlijkheid: dit laatste heb ik niet zelf gezien en de organisatoren riepen op Nanninga met rust te laten, het waren vooral de scootertypes die agressief werden.)

Dus kan ik niet echt kwaad zijn op de politieagenten die hopeloos outnumbered een hele stroom strafbare feiten aan zich voorbij lieten gaan: vermomming bij een demonstratie, Jodenhaat, bedreiging, intimidatie en uiteindelijk dus geweld. Wat hadden ze dan moeten doen, met z’n zessen midden in de Schilderswijk honderd moslims arresteren?

Van Aartsen
Nee, de echte schuldige in dit drama is de burgemeester van Den Haag, Jozias van Aartsen. Ten eerste omdat hij een demonstratie toestaat waarvan iedereen die weleens de krant leest, televisie kijkt of op de interwebs zit, wist dat deze een antisemitisch karakter had of zou krijgen. Ten tweede omdat onder zijn verantwoordelijkheid niet meer dan vier politiemensen naar een demonstratie met een fors geweldspotentieel werden gestuurd.


Ten derde - en inmiddels kookt mijn bloed - omdat hij achteraf doodleuk verklaarde dat er niets aan de hand was. "Er zijn geen grenzen overschreden," liet Van Aartsens woordvoerder weten. Jozias, ben je nu verdomme helemaal van de pot gerukt? Openbare Jodenhaat, bedreiging, intimidatie, leden van de pers die het werk onmogelijk wordt gemaakt… niets van dit alles overschrijdt een grens? Het had nog veel erger af kunnen lopen. Als Nanninga niet met de politie was gevlucht, was zij ongetwijfeld zwaar mishandeld. (En wie durft te beweren dat zij door haar aanwezigheid provoceerde, is naast een hypocriet en een vrijheidshater, gewoon een zielig excuus voor een mens.)

Van Aartsen zal het met een sisser laten aflopen en doen alsof zijn neus bloedt. Alleen de rechtse partijen (rechts van de VVD, de partij van de burgemeester dus) in de Haagse gemeenteraad zullen protesteren, de rest zal de andere kant opkijken. Ik schaam mij diep voor de progressieve partijen aan wie ik mij ideologisch verwant voel, maar die keer op keer de andere kant opkijken wanneer de agressieve kant van de islam wordt getoond. D66, PvdA, GroenLinks, SP – durf jullie één maal uit te spreken tegen deze orgie van haat in de stad van vrede en recht. En Jozias van Aartsen, je vous accuse! Van het faciliteren van Jodenhaat en het laf wegkijken wanneer de pers wordt bedreigd. U bent een schande voor uw ambt. Slechts een onafhankelijk onderzoek en een welgemeend mea culpa kunnen deze vlek nog uitwissen.

Jozias van Aartsen U bent een nazi vriend, treedt af !!

Lees ook: De Gaza-demo die helemaal niet over Gaza ging.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door xplosive »

Zo blijkt maar weer dat niet alle "linksmensen" ook "gutmenschen" zijn.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Ariel »

Pro-Palestijnse betogers negeren verbod

Ondanks een verbod hebben zich zaterdagmiddag ongeveer 2000 tot 3000 mensen in Parijs verzameld om te betogen tegen de Israëlische bombardementen van de Gazastrook. De politie zette traangas in tegen een groep soms gemaskerde betogers die in de buurt van het Place de la République met stenen wierpen, meldde de krant Le Monde. In totaal zijn ongeveer 20 demonstranten in voorlopige hechtenis genomen en zijn er ongeveer 40 voor verhoor meegenomen.

De autoriteiten hadden de demonstratie deze week verboden, nadat twee demonstraties tegen het Israëlische beleid deze maand op rellen tussen betogers en de politie waren uitgelopen. Ook werden synagoges belaagd.

Frankrijk kent zowel de grootste Joodse als islamitische gemeenschap van Europa. Door de gevechten tussen Israël en de Palestijnse beweging Hamas zijn de spanningen tussen de twee bevolkingsgroepen toegenomen.

In Groot-Brittannië en Duitsland verliepen demonstraties tegen het Israëlische optreden in de Gazastrook vreedzaam. In Londen hadden zich enkele duizenden mensen verzameld bij de Palestijnse ambassade. Zij trokken naar het parlementsgebouw en droegen spandoeken met leuzen als 'Israël is een terreurstaat' en 'Vrijheid voor Palestina”. In Duitsland werd in verscheidene steden, zoals München, Frankfurt en de hoofdstad Berlijn, betoogd. Overal ging het om honderden demonstranten.

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door xplosive »

Frankrijk : géén vrijheid, géén gelijk(waardig)heid en moslimbroederschap. :sheik: :muslima:

Gelukkig proberen ze die islamisten daar wel een béétje in toom te houden.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door mercator »

xplosive schreef:Zo blijkt maar weer dat niet alle "linksmensen" ook "gutmenschen" zijn.
Dat weet ik al lang, ik kom uit zulk een milieu. De linksmens is een ware schizofreen. Enerzijds jankerig doen over allerlei soorten-liefst bruine en/of analfabete "gediscrimineerden" en daar geld aan geven en terzelfder tijd wensen dat alle Joden in Israël de zee worden ingedreven. Of dat Wilders en Le Pen zo vlug mogelijk worden geëlimineerd.
De ideale linksmens is toch Volkert van der G ? Traantjes plengen voor opgesloten pelsdiertjes maar zonder verpinken de kop van Pim Fortuyn stuk schieten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door King George »

xplosive schreef:Frankrijk : géén vrijheid, géén gelijk(waardig)heid en moslimbroederschap. :sheik: :muslima:

Gelukkig proberen ze die islamisten daar wel een béétje in toom te houden.
Een volk dat voor Islamitische tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen.
Dan dooft het licht.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Pilgrim »

Al-Quds-dag in Berlijn: Jodenvijandige aanvallen

Geplaatst op 27 juli 2014

Afbeelding

Vrijdagmiddag trokken in Berlijn ongeveer 1200 mensen vanaf de Adenauerplatz over de Kurfürstendamm : antisemitische leuzen en arrestaties, lichamelijk letsel, oproep tot moord, jachtscènes tussen de politie en demonstranten. Bij de anti-Israëlische Al Quds demonstratie is het vrijdagmiddag op de Kurfürstendamm tot grote antisemitische onlusten gekomen.

Talrijke pro-Palestijnse activisten riepen o.a. leuzen zoals “Dood, dood, Israël!”, “Sieg Heil!” en “Israël, Israël, laf zwijn, kom naar buiten en vecht alleen!”. Volgens de politie namen er in totaal ongeveer 1200 mensen aan de demonstratie deel.

Politie
Tijdens de manifestatie kwam het steeds opnieuw tot gewelddadige botsingen met pro-Israëlische antidemonstranten en de politie. Bijvoorbeeld toen de deelnemers aan de Al Quds manifestatie ter hoogte van de Bleibtreustraße op demonstranten van de pro-Israëlische demonstratie stuitten. Af en toe kon de politie de situatie niet de baas. Steeds opnieuw konden activisten ontsnappen, hoewel ze leuzen zoals “Zionisten in het gas!” hadden geroepen.

Afbeelding

De Israëlvijandige Al Quds demonstratie werd gedragen door een breed antizionistisch bondgenootschap. Aan de manifestatie namen o.a. ondersteuners van de terreurorganisaties Hamas, Hezbollah en Fatah deel, evenals sympathisanten van de Islamitische Republiek Iran.

Bovendien bezochten ook vertegenwoordigers van de antizionistische sekte Neturei Karta en aanhangers van de antizionistische vleugel van de politieke partij Die Linke de manifestatie, die van de Adenauerplatz via de Kurfürstendamm naar de Wittenbergerplatz leidde.

Tegen 18.30 uur werd de demonstratie officieel als beëindigd verklaard. Volgens informatie van een politiewoordvoerder werden meerdere anti-Israëlische activisten gearresteerd wegens het toebrengen van lichamelijk letsel en het scanderen van grondwetvijandige leuzen.

Aanval
Zoals de politie van Berlijn meedeelde, werd er donderdagavond al een 18-jarige naar eigen zeggen tegen 18.25 uur in de Augsburger Straße door een onbekende in zijn gezicht geslagen. Daarna trapte de dader blijkbaar opzettelijk de bril van de man kapot die op de grond was gevallen. De jonge man vluchtte een na bijgelegen synagoge in. Volgens hem werd hij aangevallen vanwege zijn keppeltje. De dader sloeg op de vlucht.

Afbeelding

Organisatoren
In Duitsland wordt de Al Quds dag sinds de jaren-80 “gevierd”. Sinds 1996 trekt de belangrijkste manifestatie ook door Berlijn. Tot de organisatoren behoorden o.a. het door Iran aangestuurde Islamitische Centrum Hamburg (IZH). Ook het sjiietische webportaal Moslim-Markt roept regelmatig op tot deelname. Sinds 2003 wordt de dag georganiseerd door de radicaalislamitische groep “Quds-AG” van de Berlijnse Vereniging van Islamitische Gemeenten van Iraniërs in Berlin-Brandenburg, die door de binnenlandse veiligheidsdienst wordt geobserveerd. In 2013 deden er ongeveer 800 mensen mee.

De Al Quds dag werd in het leven geroepen door de Iraanse revolutieleider ayatollah Khomeini. Sinds de islamitische revolutie in het jaar 1979 eisen bij de Quds-demonstraties in Iran ieder jaar honderdduizenden mensen het einde van de joodse staat. Een vast onderdeel van de demonstraties zijn leuzen zoals “Dood, dood, Israël” en “Bevrijd Jeruzalem van de zionistische bezetters!”

Behalve in Iran wordt de dag ook in veel andere landen van de islamitische wereld gehouden. Meestal in die landen die een groot sjiitisch respectievelijk Palestijns bevolkingsaandeel bezitten. En ook in de westerse wereld, zoals in de VS, Canada, Groot-Brittannië en Zweden, gaan inmiddels radicale islamieten en Israëlhaters deze dag de straat op om tegen Israël te demonstreren.

Afbeelding

Bron: www.juedische-allgemeine.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

http://ejbron.wordpress.com/2014/07/27/ ... more-67129
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door King George »

Ooit beleefde Duitsland het Wirtschaftswunder. Ik zie nu enkel vervuilde verkleurde straten in Berlijn. Duitsland schaft zichzelf af, lijkt het wel.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door King George »

Nieuwe haarscherpe beelden van Jodenhaat in 070

Ook even het filmpje bekijken! Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door mercator »

King George schreef:Nieuwe haarscherpe beelden van Jodenhaat in 070

Ook even het filmpje bekijken! Afbeelding
Een pro ISIS betoging...er liepen heel wat kopvodden bij heb ik gezien, ik neem aan dat die al een afspraak hebben gemaakt om besneden te worden want hun kalief heeft dat graag.

Deze middag gaat er een Palestijntjes betoging van start in Brussel. Iedereen wordt opgeroepen om Brussel te mijden omdat zware rellen verwacht worden. Zo ver is het gekomen, de autochtonen moeten de straat overlaten aan een bende allochtonen die hun frustratie over iets van duizenden kilometers verder willen botvieren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Ariel »

Hemel zeg. Hier is het filmpje. Reageerders op youtube zeggen dat een Engelsman dit uitgelokt heeft.



Afbeelding

http://www.walesonline.co.uk/news/wales ... ne-7513269
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Mahalingam »

Ik zie dat ook de UCU (The University and College Union (UCU)) mee liep.
Dat is de vakbond voor academische arbeiders.
Joden zijn niet welkom.
Since 2007, the UCU has been involved in controversy for its policy of boycotting Israeli academia. Some Jewish members resigned following claims of an underlying institutional anti-Semitism.[12]
In July 2011, the UCU was notified of a Jewish member's intention to sue before the Employment Tribunal for violation of the Equality Act 2010.
In March 2013, the complaint was rejected in its entirety. They stated that "we greatly regret that the case was ever brought. At heart it represents an impermissible attempt to achieve a political end by litigious means".
Als je vanwege Jood-zijn niet bij de UCU mag komen en je gaat daar tegen iets doen, dan is dat "At heart it represents an impermissible attempt to achieve a political end by litigious means".
Het is traditie dat het Employment Tribunal altijd ten gunste van vakbonden besluit. Zelfs als dat duidelijk nadelig is voor arbeiders (closed shop praktijken).
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door Ariel »

De Pro-Palestijnse betoging in Brussel loopt uit de hand.
Afbeelding
De pro-Palestijnse betoging die vertrok aan het Brusselse Noordstation, is rond 15.15 uur opgehouden door de politie ter hoogte van de galerij Passage 44 aan de Kruidtuin. De politie heeft een tiental radicale jongeren opgepakt.

De onruststokers liepen in een groep van een honderdtal jongeren op kop in de stoet. Tussen Kruidtuin en Rogier greep de politie in nadat de jongeren een Israëlische vlag hadden proberen verbranden.

De jongeren gooiden stenen naar de ordediensten en ook een bestelwagen van de openbare omroep VRT werd aangevallen. Volgens politiewoordvoerder Christian De Coninck namen ongeveer 5.000 mensen deel aan de betoging. Het gaat om een initiatief van het platform Urgence Gaza, waarin verschillende verenigingen, ngo's en vakbonden verenigd zijn.

De betogers droegen vlaggen van Palestina of Belgische organisaties. De menigte scandeerde slogans zoals "Reynders waar ben je? ", "Israël moordenaars", "Boycot Israël" en "Israël vermoordt de kinderen van Palestina".
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren tegen Israël

Bericht door King George »

Loopt het in Rotterdam al uit de hand?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie