Arnoud van Doorn,

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Arnoud van Doorn boos op politiechef

Bericht door Manon »

Mahalingam schreef:Als het zo erg is, waarom dient Arnoud el Hagistani dan geen klacht in? Dat is momenteel echt in de mode.
Maar ik zie dat er gezegd werd:
"Een Marokkaanse man. En die legde mij uit dat .... berber.... barbaar.... erfelijk...."
Hij herhaalt wat hem verteld werd. Nergens blijkt uit het verdere verloop dat hij deze uitleg accepteert als waarheid. En ook niet als onzin.
Was hij verplicht om van die uitleg publiekelijk afstand te nemen?
nu ja, ik vind de leukste taktiek. Een Marokkaan (die per definitie géén racist kàn zijn) heeft gezegd dat..... Heerlijk toch? Hoeven we zelf niks meer aan te kaarten.

In DS (ooit een zogenaamde kwaliteitskrant) staat een opinieartikel van een afluisterleerkracht die aanklaagt dat haar medecollega's in de lerarenkamer toch wel durven aanmerkingen maken op anderskleurige leerlingen qua gedrag, gebrek aan inzet en overlast. ho ho homaar! Wat een racisten zeg!
Daarop komen er op politics reacties van "het katholieke onderwijs gebruikt het openbaar onderwijs als vuilbak"? HALLO? is er dan een verschil tussen een witte klas en een bruine klas? Toch niet dacht ik toch? Welke onverlaat durft te zeggen dat zwarte scholen minder kwaliteitsonderwijs leveren dan witte scholen hé Femke? Komaan? Wie dùrft?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn boos op politiechef

Bericht door Ariel »

Topman Van Musscher snapt ophef over Marokkanen niet

De Haagse politietopman Paul van Musscher is in opspraak geraakt vanwege opgedoken uitspraken over Marokkanen, bij wie crimineel gedrag 'genetisch zou zijn meegekomen'. 'Berber komt van het woord barbaar.'

Van Musscher, binnen de landelijke politie verantwoordelijk voor de portefeuille Discriminatie en Diversiteit, deed zijn uitspraken al 4 jaar geleden, in het multiculturele tv-programma ZOZ. Het ging daarin over de problemen met Marokkanen in Gouda. Daarop citeert Van Musscher een docent multiculturaliteit.

Barbaar
'De inwoners uit Gouda komen uit het Rifgebergte. Dat zijn Berbers. Berber komt van het woord barbaar. En het is inderdaad cultureel ingebakken dat ze wat wilder zijn. Wat makkelijker op straat leven. Wat ruiger. Je zou kunnen zeggen dat het genetisch meegekomen is.'

Vooral die laatste zin zorgt, nu het interview via internet plotseling weer is opgedoken, voor veel commotie. Op sociale media ontstond gisteren veel ophef. Het Landelijk Platform Nieuwe Moslims vindt al dat Van Musscher moet aftreden.

Vier jaar oud
Van Musscher zelf - ten tijde van het filmpje politiechef in Gouda, inmiddels chef van de eenheid Den Haag Nationale Politie - zegt overvallen te zijn door de ophef. 'Dit filmpje is 4 jaar oud.' Hij ontkent iets verkeerds te hebben gezegd.

'Wat ik doe, is een man citeren - een Berber nog wel - die bij ons op kantoor lessen in multiculturaliteit geeft. Het is geenszins mijn eigen mening. Ik ben juist altijd degene die tegen mijn mannen en vrouwen op straat zegt: 'houd geen auto's aan, puur omdat er iemand met een kleurtje achter het stuur zit'.'

Niemand kwetsen
Van Musscher benadrukt niemand te hebben willen kwetsen met de uitspraak. 'Of er een verband is tussen criminaliteit en genetica? Dat weet ik niet: ik ben politiechef, geen wetenschapper. Wat ik wel weet, is dat achtergrond, religie, migratiegeschiedenis allemaal een rol kunnen spelen. En bij Berbers zie je dat er veel meer een straatcultuur is.' Hij vindt niet dat hij zich hoeft te verdedigen voor zijn uitspraken. 'De hele uitzending was zeer genuanceerd. De politie is er voor iedereen, daar sta ik juist voor.'

De onder moslimjongeren populaire Nourdeen Wildeman - bestuurslid van het Landelijk Platform Nieuwe Moslims - neemt daar echter geen genoegen mee en maakt al een vergelijking met Guido van Woerkom. Ook Van Woerkom deed jaren geleden een uitspraak over Marokkanen, die in 2014 voor veel ophef zorgde en hem uiteindelijk nekte in de race om de functie van Nationale ombudsman.

Wildeman wil dat Van Musscher ook een 'Guido van Woerkommetje doet'. 'Dat is niet alleen excuses aanbieden, maar ook inzien dat je niet langer geschikt bent om een functie te bekleden, waarin je geacht wordt vrij van enige smet te zijn.'

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Arnoud van Doorn boos op politiechef

Bericht door H.Numan »

Ik vind het eigenlijk erg grappig:
  1. Als het genetisch is, kunnen ze er niets aan doen. Het zit immers in de genen en niet diegenen als ze iemand in het gezicht tuffen, total loss rammen, beroven of verkrachten.
  2. Als het niet genetisch is, kunnen ze er wel wat aan doen. Maar dat willen ze (uiteraard) niet.
In het eerste geval moeten we er mee leren leven, tot ze allemaal in een gesticht zitten. Dat is wat onze samenleving normaliter doet met mensen die zich dwangmatig gevaarlijk misdragen. Je moet ze opsluiten, dat is beter voor henzelf en voor de samenleving.

In het tweede geval is betere educatie in een ander gesticht, het huis van bewaring, de aangewezen weg. Tot ze begrijpen dat hun gedrag niet alleen schadelijk is voor anderen maar ook voor zich zelf.

Arnoud el Aso bewijst ons eigenlijk een dienst. Door met een zeefje spijkers op laag water te gaan zoeken toont hij aan dat (o.a.) de Zwarte Piet hetze stelselmatig misbruik van onze rechtsorde is.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52065
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Arnoud van Doorn boos op politiechef

Bericht door Mahalingam »

Toen ik zag hoe makkelijk het was om een benoeming ongedaan te maken (de ombudsman), dacht ik "dat smaakt naar meer".
En deze Haagse actie is er zo eentje: proberen om op gemeentelijk niveau via islamofobie en racisme beschuldigingen iemand weg krijgen. Zie maar:
Wildeman wil dat Van Musscher ook een 'Guido van Woerkommetje doet'. 'Dat is niet alleen excuses aanbieden, maar ook inzien dat je niet langer geschikt bent om een functie te bekleden, waarin je geacht wordt vrij van enige smet te zijn.'
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52065
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Arnoud van Doorn boos op politiechef

Bericht door Mahalingam »

http://www.telegraph.co.uk/comment/3643 ... peech.html
Enoch Powell had iets vergelijkbaars in zijn beroemde speech:
A week or two ago I fell into conversation with a constituent, a middle-aged, quite ordinary working man employed in one of our nationalised industries.

After a sentence or two about the weather, he suddenly said: "If I had the money to go, I wouldn't stay in this country." I made some deprecatory reply to the effect that even this government wouldn't last for ever; but he took no notice, and continued: "I have three children, all of them been through grammar school and two of them married now, with family. I shan't be satisfied till I have seen them all settled overseas. In this country in 15 or 20 years' time the black man will have the whip hand over the white man."
en hij vervolgde met:
I can already hear the chorus of execration. How dare I say such a horrible thing? How dare I stir up trouble and inflame feelings by repeating such a conversation?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Partij v d Eenheid praat alleen nog met vrienden.

Bericht door Ariel »

Ik vraag me af wie die bevriende media is. :nietverstaan:
Partij van de Eenheid boycot media, praat alleen nog met vrienden

De Haagse Partij van de Eenheid (PvdE) heeft een mediaboycot van zes maanden afgekondigd. Spreekbuis Arnoud van Doorn praat alleen nog met bevriende media, omdat de andere zijn islamitische partij 'continu stigmatiseren en de moslimgemeenschap criminaliseren'.

De media zouden volgens Van Doorn de PvdE stelselmatig zwart maken en uitspraken van partijleden opzettelijk verdraaien. 'De media zijn doelbewust bezig om moslims en de Islam in negatieve zin neer te zetten en daarmee bij te dragen aan polarisatie in de samenleving. Deze wijze van journalistiek bedrijven zet bevolkingsgroepen tegen elkaar op en vergroot de kloof tussen moslims en niet-moslims. De PvdE wil juist bruggen wil bouwen en de dialoog aangaan', aldus het persbericht.

Alleen bevriende media worden de komende zes maanden nog te woord gestaan. Verder zal de Partij van de Eenheid gebruik maken van social media om de achterban van informatie te voorzien. De islamitische Partij van de Eenheid heeft één raadslid in de Haagse gemeenteraad: Abdoe Khoulani. Arnoud van Doorn zat ooit bij de Haagse PVV, stapte over naar de PvdE maar werd bij de verkiezingen niet gekozen.

'Volledig buitenspel'

'Hiermee zet Van Doorn zich natuurlijk volledig buitenspel, want geen enkel medium wil nu nog met hem praten', reageert Renzo Veenstra, hoofdredacteur van Omroep West. 'Journalisten zijn objectief en dus bij voorbaat nooit vrienden van een partij of politicus. Opmerkelijk en zorgelijk dat in Nederland een democratisch gekozen partij zich zo buiten de maatschappij kan stellen'

Hoe Van Doorn zijn mediaboycot denkt te rijmen met zijn mantra 'de dialoog aangaan' is onbekend.

http://www.omroepwest.nl/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52065
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Mahalingam »

" bevriende media". Dat is voor zijn medestander en raadslid Abdoe Khoulani zijn Facebook page.
Waar je dit fraais kan lezen:
Blijkbaar had Khoulani de smaak lekker te pakken, want ook PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch krijgt een sneer. Hij zou een "dove huichelaar" zijn die "pleit voor polderislam en het uitzetten van moslims" en bovendien "schaamteloos homoprijzen in ontvangst neemt". Volgens Khoulani zijn dat geen zonden, maar "Grote Rampen die zagen aan de geloofsleer".
Kort gezegd: een ongelovige hond. En er is nog zo eentje:
Ook haalt hij uit naar zijn tegenstrever in de Haagse raad, Hasan Kucuk van de IslamDemocraten. Kucuk zou een 'opperheiden' zijn die de islam verwerpt. Khoulani behoorde tot voor kort tot de IslamDemocraten, maar startte na een ruzie zijn eigen partij.
De haat begint dicht bij huis. Kucuk is ook een ongelovige.
Is het verwonderlijk dat hij ook pro-ISIS is omdat die sjia's over de kling jaagt?
Waar hij wel een goed woordje voor over heeft is homo-hater en sinds gisteren ex-PvdA Jamal Nouhi.
De voorman van de Partij van de Eenheid heeft overigens wel de rug van Jamal Nouhi, die onlangs uit de PvdA werd gezet. "Hypocriete bagger. We moeten allemaal maar wereldwijd vinden dat homoseksualiteit een geaccepteerde levensstijl is. Zogenaamde democratie heet dit, van die afschuwelijke tokkiedemocraten."
En dan nog een uitsmijter:
Als het aan het omstreden Haagse raadslid Abdoe Khoulani van de Partij van de Eenheid ligt, wordt Israël "liever vandaag dan morgen getroffen door een tsunami van Allah".
Wordt Israël getroffen door een echte tsunami dat zal het Gaza-probleem zijn opgelost: er zijn na afloop alleen nog maar dobber-Gazanen.

http://www.powned.tv/nieuws/politiek/20 ... srael.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

Als het aan het omstreden Haagse raadslid Abdoe Khoulani van de Partij van de Eenheid ligt, wordt Israël "liever vandaag dan morgen getroffen door een tsunami van Allah".
Zijn maatje Arnoud is al ter plekke om te genieten van het tsunami spektakel mocht die ooit komen.

Via Geen Stijl.

Op zijn twitter account doet Arnoud verslag van zijn reis.
Heerlijk relaxen aan de Dode Zee met uitzicht op Palestina :-) @Jordanië

Afbeelding
En....Arnoud is daar niet alleen om te relaxen. Ben je raar..Er zijn daar voor hem belangrijkere zaken om te ondernemen.
Eindelijk na een lange dag. Aankomst in het trainingskamp. De Khalief zit klaar met verse koffie :-)

Afbeelding
I kid you not. :ohmy2:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door H.Numan »

Even een domme vraag. Is die knaap niet net gekozen in de gemeenteraad? Mag dat: EN raadslid zijn EN op Jihad gaan?
Dat een kansloos boefje dat doet is een ding. Als politiek verantwoordelijken dat doen een heel ander.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

[icon_lol.gif] De reacties onder het trainingskamp met de Khalief die klaar zit met verse koffie liegen er niet om. Zo grappig. Never a dull moment met onze Arnoud.

Een zekere محمد علي Muhammad. ( nee niet de enige echte ) vraagt...@ArnoudvDoorn alslam 3layk pro. Can u type your posts by english langue ,pls?Because i can't understand this langue. I was from saudi arabia

Waarop de Hollander De Onnoembare antwoord... .@Muhammad_4ly Ill translate for u: hes saying hes gonna drink coffee. At daylight. During Ramadan.

De moslim Muhammad geloofd dat niet, en roept ongelovig... no , i didn't think he was said that . Because he is muslim , and the muslims fasting during the day in ramdan .

Muhammed nog even... ya , i think he mean that " khalief sitting tlready with coffee , when almaghreb pray come we will take it "

De Onnoembare : Yeah sure. U make hot coffee so you can let it stand there for 7 hours to cool of(look at time of pic)

Arnoud van Doorn houdt nu wijselijk zijn mond. Ik vermoed dat hij de reacties niet kan verwijderen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door King George »

Een eigen tweet kan je wel verwijderen; Reacties daarop niet.

Neem bijvoorbeeld deze tweet van de Losserse PvdA-bestuursvoorzitter Jan Rahder:

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

:vhappy; Ja leuk. Laten we weer aangifte gaan doen.
Aangifte Haagse moslimpoliticus tegen Buma

De leider van een lokale islamitische partij in Den Haag, Abdoe Khoulani van de Partij van de Eenheid, zal aangifte doen tegen CDA-leider Sybrand Buma. Die had donderdagavond in Knevel en Van den Brink gezegd dat Khoulani de terreur van de beweging Islamitische Staat (ISIS) verheerlijkt. Dat is smaad, laster en oproepen tot haat, zei Khoulani's partijgenoot Arnoud van Doorn vrijdag in Dit is de dag op NPO Radio 1.

Khoulani had in juni op zijn Facebook-pagina geschreven „Leve ISIS en inshaa Allah op naar Bagdad om dat schorem aldaar aan te pakken.” ISIS is de oude naam van IS. Van Doorn zegt daar nu over: „Ik vind het schandelijk dat mijn collega wordt beticht van het verheerlijken van terrorisme. Niets is minder waar, hij heeft altijd afstand genomen van wreedheden en terreurdaden”. Ex-PVV'er Van Doorn bekeerde zich vorig jaar tot de islam.

Volgens Van Doorn komt Khoulani eind deze maand terug van vakantie en zal hij dan aangifte doen tegen Buma.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door King George »

Khoulani had in juni op zijn Facebook-pagina geschreven „Leve ISIS en inshaa Allah op naar Bagdad om dat schorem aldaar aan te pakken.
Is het nou wel of niet het verheerlijken van terreur, Khoulani?
Van Doorn schreef:„Ik vind het schandelijk dat mijn collega wordt beticht van het verheerlijken van terrorisme. Niets is minder waar, hij heeft altijd afstand genomen van wreedheden en terreurdaden”
?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

Trotse Arnoud van Doorn ziet zoon naar Syrië gaan

Trots is hij. 'Een nobel streven', zegt Arnoud van Doorn over de plannen van zijn zoon Iskander om in een vluchtelingenkamp in Syrië aan de slag te gaan. Ex-PVV'er Van Doorn bekeerde zich tot de islam en is nu fractiemedewerker van de Partij van de Eenheid.

De 23-jarige pleegzoon is van plan binnenkort af te reizen. 'Helpen een school opbouwen of voedselpakketten uitdelen', is nu het idee. Naar welk deel van het land hij wil gaan, is nog niet precies bekend. Zeker is wel dat het er 'heet en stoffig' is en het gaat ook om een niet-betaalde klus. En het liefst wel onder toezicht van het Rode Kruis of de Rode Halve Maan.

Toen Van Doorn het nieuws over de plannen van zijn zoon bekend maakte, kwamen er direct reacties binnen van mensen die vermoedden dat zijn zoon voor de gewapende strijd – jihad – wil afreizen. Onzin, benadrukt hij. 'Nee hoor, totaal niet. Daar is hij veel te slim en te nuchter voor. Hij heeft ook niets met de jihad.'

Geen problemen

Vandaar ook dat hij van tevoren het ministerie van Buitenlandse Zaken en andere instanties op de hoogte wil stellen. Zodat er geen problemen ontstaan als hij weer terug wil keren naar Nederland.

Als het onverhoopt toch te gevaarlijk is, wil Iskander naar Jordanië of Turkije gaan om daar in een kamp te helpen. Van Doorn: 'Hij heeft nu even niets te doen en is van plan daar zijn handjes te laten wapperen. Als ik de tijd had, zou ik dat ook graag doen, maar dan in Turkije of Jordanië. Dat zouden meer mensen moeten doen, iets nuttigs voor de samenleving. Maar ik heb een baan, dus geen tijd.'

'Heel mooi'

Net als Van Doorn bekeerde Iskander zich enige tijd geleden tot de islam, dat gebeurde toen zij samen op bezoek waren in Dubai. Het voormalig raadslid: 'Het is niet iemand die onbezonnen ergens in duikt. En ik vind het heel mooi dat hij dit wil doen.'

http://www.omroepwest.nl/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52065
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Mahalingam »

'Nee hoor, totaal niet. Daar is hij veel te slim en te nuchter voor. Hij heeft ook niets met de jihad.'
Aldus pappa Arnoud.
Als je slim en nuchter bent dat ga je niet naar een plek waar het 'heet en stoffig' is en gevaarlijk (ontvoeringen voor losgeld).
En hij heeft niets met de jihad. Kom op, kop op, dat kan altijd nog komen, zeker in die streken.
En dan:
'Het is niet iemand die onbezonnen ergens in duikt. En ik vind het heel mooi dat hij dit wil doen.'
Onbezonnen?
...bekeerde Iskander zich enige tijd geleden tot de islam, dat gebeurde toen zij samen op bezoek waren in Dubai.
En dan dat simpele:
'Helpen een school opbouwen of voedselpakketten uitdelen',
School opbouwen is het werk uit de mond stelen van ambachtslieden die het al zwaar hebben. En gratis voedsel uitdelen kan iedereen die ter plekke leeft, daar voor hebben ze je niet nodig.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

Ik vraag me af of de gehele familie van Arnoud zich al bekeerd heeft. Dit soort landverraders zijn zo gevaarlijk.

En wat deze geadopteerde zoon van hem betreft, die jongen gaat op jihad. Ik weet er geen andere naam voor. Ook Arnoud is een ronselaar. Ze moeten hem oppakken.

Hier is de oudste zoon van Arnoud. Pas bekeerd verteld Arnoud trots op twitter.. Hij krijgt hier een cadeautje van een paar baarden uit Dubai. De boy weet ook al dat een moslim geen goud mag dragen, vandaar de zilveren armband.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

Arnoud van Doorn is boos. En niet zo'n beetje ook. Hij is ziedend en de stoom komt welhaast uit zijn oren.

Wat is er gebeurd dat onze Arnoud zo boos gemaakt heeft. Arnoud is ter oren gekomen dat moslims en in het bijzonder marokkanen vernederd worden door lesmateriaal van het VMBO. Hoe durven ze...Arnoud wil nu weten of dit "lesboek" ook op Haagse scholen gebruikt wordt.

Het lesmateriaal gaat over "opgroeien tussen twee culturen, en de islam wordt besproken. bit.ly/WL3OaM
In allochtone gezinnen bestaan dezelfde verschillen tussen jongens en meisjes. Alleen zijn de verschillen vaak groter dan in Nederlandse gezinnen.

JJ STAP 1 HOOFDDOEKJES De Koran is het heilige boek van de islam. Daarin staat dat meisjes zich niet uitdagend mogen gedragen. Veel Turkse en Marokkaanse meisjes zijn islamitisch. Zij dragen vaak een hoofddoekje. Dat moet van thuis. Of ze kiezen er zelf voor. Soms is er kritiek. Er wordt dan gezegd: een hoofddoekje laat zien dat vrouwen onderdrukt worden. Het klopt dat vrouwen in sommige islamitische landen onzichtbaar moeten zijn. Ze moeten zich daar verbergen achter een sluier. Ze mogen geen rol spelen in de maatschappij. In Nederland is dat niet zo. Maar hier geldt toch ook: hoofddoekjes benadrukken de verschillen tussen jongens en meisjes. / MAAK STAP 1 IN JE WERKBOEK OP BLADZIJDE 12.

JJ STAP 2 MAN VANAF JE TIENDE In traditionele Marokkaanse gezinnen is de vader de baas. Jongens moeten zich al op jonge leeftijd als man gaan gedragen. In Nederland is dat moeilijk. Ze zien dat Nederlandse jongens meer mogen en niet zoveel hoeven. Daardoor zijn sommige Marokkaanse jongens liever niet thuis. Ze blijven op straat rondhangen. Ze spijbelen. Soms komen ze in aanraking met drugs en criminaliteit. Hun toekomst ziet er dan somber uit. / MAAK STAP 2 IN JE WERKBOEK OP BLADZIJDE 12.
En dan dit nog...Te erg. :ohmy2:
Afbeelding
Dit leren onze kinderen op school over Marokkaanse kinderen. Gek hè die moslimhaat? briest Arnoud, en hij gaat vragen stellen. De "PvdE is ontstemd over passage in schoolboek over Marokkanen
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

En er is nog meer dat Arnoud boos maakt. De knaap die afgelopen zaterdag door de politie in Den Haag aangepakt is had niks gedaan. Hij keek alleen maar.

De échte reden van het tumult bij aanhouding Hoefkade. 14-jarige jongen stond rustig op afstand te kijken. twittert hij.

Helaas is er geen geluid bij de film, dus we weten niet of de knaap de moeders van de agenten wilde neuken.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

Arnoud van Doorn komt weer even terug in Haagse raad voor de islamitische Partij van de Eenheid. Het gaat om een tijdelijke vervanging. Khoulani lijdt aan 'burn out-klachten', zo vertelt hij aan Omroep West. De oorzaak van zijn gezondheidsklachten zijn zowel privé als politiek van aard. Afgelopen zomer lag Khoulani zwaar onder vuur, vanwege zijn steunbetuiging voor terreurgroepering IS.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door King George »

Gaat Khoulani op wachtgeld?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52065
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Mahalingam »

Nee, ziektegeld.
Maar hij is wel een watje: krijgt die verbale politieke tegenwind , is die gelijk ziek.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door King George »

Hij is altijd al ziek in zijn hoofd geweest. Dat moet je ook wel zijn, wil je je toewijden aan de Islam.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Ariel »

Arnoud van Doorn gaat weer naar Qatar

Het islamitische Haagse raadslid vindt het hoog tijd om advies in te winnen over ‘hoe we om moeten gaan met de onderdrukking van moslims in Nederland.’

Het is weer eens zover. Het onbezonnen Haagse raadslid van de islamitische PvdE-partij gaat weer eens op z’n eigen mini-hadj naar het Midden-Oosten. Tijd om wat koeltoer te snuiven, vermoedelijk. En dat is ook weer eens wat anders dan de drugs die hij in Nederland door z’n neusgat laat verdwijnen, nietwaar? In ieder geval: Dubai en Qatar mogen zich verheugen op de komst van de PVV’er die een radicale moslim werd:
Arnoud van Doorn

Morgen naar o.a. Dubai en Qatar. Goede gelegenheid om advies te vragen hoe we om moeten gaan met de onderdrukking van Moslims in Nederland.
Een bizar statement. Ten eerste: wanneer we Van Doorns statement voor waar aannemen – wat we niet gaan doen, maar for the sake of argument – is Qatar een hele vreemde plek om advies te vragen over het tegengaan van onderdrukking van moslims. Zijn ze experts op dat dossier in de golfstaat? Volgens mij niet. Qatar weet als problematische ISIS-sponsor een heleboel van het onderdrukken van minderheden. Maar het zijn niet de islamitische minderheden die met Qatars geld worden onderdrukt. Wel de yezidische, atheïstische, christelijke en Joodse minderheden; die worden juist volop onderdrukt. Maar onderdrukking van moslims? Qatar weet alleen iets van onderdrukking dóór moslims.

Maar daarnaast is de hele claim van Van Doorn – dat moslims in Nederland worden onderdrukt – echt je reinste flauwekul. Als moslim heb je hier in Nederland precies evenveel rechten als ieder ander. Je mag openlijk je geloof belijden, de overheid doet eerder te veel dan te weinig moeite om voor voldoende gebedshuizen te zorgen en er geldt een vrijheid van meningsuiting zolang je niet oproept tot geweld. De rituele slacht wordt zelfs toegestaan, islamitische klederdracht is toegestaan en in ons parlement wordt moslims geen strobreed in de weg gelegd om een zetel in te nemen.

Onderdrukking van moslims in Nederland? Hoe durft Van Doorn zoiets eigenlijk te suggereren? Waar haalt hij het überhaupt vandaan? Het is je reinste onzin.

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52065
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Arnoud van Doorn, en zijn Partij van de Eenheid

Bericht door Mahalingam »

Arnoud is zeker doorgereisd naar de Malediven, een bijna-kalifaat.
Afbeelding

alwaar hij als de verloren zoon werd ingehaald.

Afbeelding
https://twitter.com/ArnoudvDoorn/status ... 1131619328
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie