Het recht om te beledigen

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Haat zaaien

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik haat deze woorden!

Niemand kan voor iemand bepalen of hij haat zaait. Nog nooit in mijn leven heb ik de gedachte 'haat zaaien' in mij op voelen komen, noch waargenomen bij anderen. Pesten konden we als de beste. Het begrip ''haat zaaien' is pas echt een nieuwe bacterie geworden bij de introductie van het fascistische regime in Duitsland onder Hitler en de fascistische intolerantie als kenmerk van de heidense woestijn religie islam. De vrije meningsuiting is gerealiseerd dankzij de democratie, die daarvoor bedoeld is. Er kan alleen sprake zijn van haat zaaien wanneer de opponent geen verweer mag geven. De enige mensen die dus actueel daadwerkelijk haat zaaien zijn de mohammedanen in hun haatzaaiclub Islam die gesticht is door haat zaaier pur sang Mohammed en daarvoor NOG NOOIT VEROORDEELD IS. Maar corrupte rechters proberen van onze democratie een rotzooitje te maken met begrip voor de islam.
Haat zaaien is het met woord of daad aanzetten tot haat jegens een individu of bevolkingsgroep, bijvoorbeeld op grond van ras, geslacht, leeftijd, land van herkomst, godsdienst, seksuele voorkeur, handicap, taalvaardigheid, levensbeschouwing, politieke overtuiging, sociaal-economische klasse, beroep, uiterlijk en dergelijke. De term heeft betrekking op geschreven en gesproken tekst en andere uitingen zoals spotprenten en op bepaalde gedragingen in het openbaar. Haat zaaien wordt in de meeste Europese landen opgevat als misbruik van de vrijheid van meningsuiting, een vrijheid die daar dan ook niet absoluut is, zij het dat het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens slechts een beperking toestaat onder strikte, in detail uitgewerkte voorwaarden, die door het Europees Hof voor de Rechten van de Mens ook nog een restrictief worden uitgelegd. De Nederlandse Grondwet is vager en garandeert een vrijheid van meningsuiting "behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet". In de Verenigde Staten daarentegen wordt de grondwettelijke (eerste amendement) vrijheid van meningsuiting wél als absoluut opgevat en zou een wet tegen haatzaaien daar dientengevolge ongrondwettig zijn. - Bron: Wikipedia
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het recht om te beledigen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wie maakt uit of ik, of hij of zij beledigt?

Het wordt tijd dat de corrupte schijnheilige rechterlijke macht onder leiding van de stinkende politiek eens eindelijk de koran onder handen neemt. Je kan godverdomme anno 2014 toch niet dat lullige 'Mein Kampf' boek blijven verbieden en het meest gore mensonterende haatboek Koran dat bladzijde na bladzijde in sadistische superlatieven uiting geeft van zijn minachting, haat speeches en aanzetten tot regelrechte moord tegen andersdenkenden, de vrije hand laten onder het motto: "Wat zijn wij toch vereerd en blij met de versterking voor onze samenleving met deze o zo vredelievende tolerante islamisten die een cultuur met zich meebrengen van een lange traditie van menselijkheid waar wij nog wat van kunnen leren."

Vuil stelletje huichelaars in de politiek, advocaten en rechters. De islam kent uitsluitend aanhangers van de meest gore geestesgestoorde barbaarse criminele woestijn excentriekeling Mohammed als 9-jarige meisjesverkrachter. Islamitische vuil spuiers en haat zaaiers wordt geen strobreedte in de weg gelegd. Zelfs hun liefde en voorkeur voor terrorisme wordt door onze overheid met een omzichtigheid behandeld, die doet denken aan het verzorgen van kasplantjes.

Wanneer een rechter er aan te pas moet komen om opgelaten ballonnen met 'haat zaaien, racisme en discriminatie' te beoordelen, dan riekt het maar al te gauw naar fascisme, naar willekeur, naar gore onderdrukking van de vrije meningsuiting en het pappen en nat houden, maar vooral te vriend houden, van de meest verwerpelijke achterlijke onze kennisbeschaving vertrappende islam. De meeste mensen die zich beledigd voelen zijn miserabele achterbakse klootzakken die het liefst de kat in het donker knijpen en waar je niet mee kunt discussiëren. Rechters dus!
Naar aanleiding van recente internationale reacties op islamkritiek en de moord op Theo van Gogh wegens vermeende beledigingen, ontbrandde er in Nederland een discussie over het zogenaamde recht op beledigen, dat wil zeggen: het recht om niet wegens belediging vervolgd te worden in geval van maatschappelijke discussies. In een toespraak in Berlijn[4] verdedigde Ayaan Hirsi Ali dit recht met als argument dat zelfcensuur grote gevolgen kan hebben voor het democratisch bestel.
Het recht om niet vervolgd te worden wegens belediging in maatschappelijke discussies is juridisch impliciet vastgelegd in dat er een algemene vrijheid van meningsuiting bestaat (die ook het recht omvat om kennis te nemen van meningen van anderen) die slechts in bijzondere gevallen mag worden ingeperkt. Volgens het Nederlandse Wetboek van Strafrecht is bovendien geen sprake van smaad als - kort gezegd - een kwetsende uiting een maatschappelijk doel dient. De "vrijheid van meningsuiting" is in de eerste plaats bedoeld om te beletten dat overheden, groepen of particulieren voor hen onwelgevallige openlijke kritiek belemmeren, want dat zou een democratisch bestel ondermijnen. - Bron: Wikipedia
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Islam veroorzaakt wanorde op het kruispunt van de beschaving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Haat zaaien naar een haat zaaier toe, ontlast iedere haat zaaier van deze beschuldiging

Terwijl moslims steevast vanuit hun islamitisch gebrek door rood licht rijden, verwijt hij de niet-moslim van hetzelfde. De rechter zal alle moslims vrij spreken op grond van hun kleurenblindheid. Zij beweren namelijk altijd uitsluitend door groen licht te rijden: de tolerantie van de democratie. Mocht ook de niet-moslim eens door het rode licht rijden dan zal hij bestraft worden wegens intolerantie tegenover de moslim. Door islamitische intolerantie waarbij steeds vaker stoplichten op kruispunten vernield worden door handlangers van de historische Mohammed, die deze stoplichten voor hun weerzinwekkende religie totaal overbodig oordelen, ontstaat steeds meer chaos en ontregeling van onze ordentelijke tolerantie. Desalniettemin doen moslims kritiek op hun handelen af als een ernstige inbreuk op hun godsdienstvrijheid.

In een islamitische staat bestaan voor moslims uitsluitend groene stoplichten die voorrang verlenen aan de islam. De rode stoplichten zijn bedoeld voor andersdenkenden die nooit mogen doorrijden. Wie zich bekeert tot de islam mag door het voor moslims gereserveerde groene licht rijden. Uitsluitend via het kruispunt van de intolerantie en het haat zaaien.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wie zaait zal oogsten. Ja toch, moslims?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wilt u meer weten over het fenomeen haat zaaien in verband met islam en de daarbij behorende moslim perikelen?

Geen probleem. Allah wijst u namens moslims de weg.

Lees de Koran!

Het meest gore smerige walgelijke vieze onmenselijke ondenkbare haat zaai boek ooit.
Vergeet vooral uw kotszak niet onder de Koran te leggen. Voor het geval u moet vomeren!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het recht om je beledigd te voelen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik heb het recht om iemand te beledigen, omdat iemand ook het recht heeft om zich beledigd te voelen.

Iemand beledigen heeft alleen zin wanneer die iemand zich beledigd zal voelen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Haat zaaien. Wie wat waar en waarom?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Haat zaaien is niet het verkondigen dat moslims niet deugen. Haat zaaien is niet het prediken dat jij als niet-moslim je superieur voelt aan moslims. Haat zaaien is niet het oproepen tot moord van moslims. Haat zaaien is niet het afpersen van moslims. Haat zaaien is niet het intolerante gedrag tonen tegenover moslims. Haat zaaien door andersdenkenden is geen plicht tegenover moslims. Haat zaaien is niet het discrimineren van moslim vrouwen. Haat zaaien is niet het propaganda bedrijven voor de inferieure vrouw in islam. Haat zaaien is geen fascisme, door moslims weg te zetten als inferieure wezens. Haat zaaien . . .

Een moslim is vanwege de islam een soort heilig beschermd dier volgens de Nederlandse wet. Een soort kameel met drie bulten in de betekenis van Mohammed, Allah en Koran. Want wat ik hierboven beschrijf is nu precies wat bij de gedragsuitingen van bijna alle moslims als heilige plicht, opgediept uit de Koran, naar voren komt en gericht is tegen alle mensen die onze kennisbeschaving een warm hart toedragen, maar te allen tijde ongestraft blijft. Ook al is het haat zaaien in optima forma! We zijn afgedaald tot op de laatste trede van onze beschaving, dankzij de aanwezigheid van moslims. Iedere vorm van kritiek op de islam wordt door het Nederlandse linkse Goedmensen kalifaat als fascistisch, racistisch en haat zaaiend beschouwd met de corrupte rechterlijke macht als stok achter de deur. Denk aan wat er gebeurde na de moord op Theo van Gogh en aan de reactie van minister Opstelten. Wilders heeft natuurlijk - logisch gesproken - gelijk. Maar de waarheid brengt nu eenmaal onaangenaamheden met zich mee.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het recht om te beledigen

Bericht door mercator »

Graag het woord MOSLIM als een scheldwoord in de Van Dale zetten !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Waarheid valt niet te beledigen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Graag het woord MOSLIM als een scheldwoord in de Van Dale zetten !
Dat zal zeker door een volgende generatie als scheldwoord gebruikt worden. Wanneer iemand voor een zwakzinnige wordt aangezien, kan hij uitgescholden worden met moslim. In de van Dale lezen we dan: moslim, syn. voor eikel, lul, klootzak.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Het recht om te beledigen

Bericht door King George »

Ik wil er ook het woord Marokkaan bij.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Kun je sadisme beledigen? Nee, maar er zijn moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Ik wil er ook het woord Marokkaan bij.
Dat lijkt mij niet verstandig King George. Om de volgende moverende reden. Je kunt er niks aan doen waar je geboren bent en uit wie. Dus kan ik per definitie een Marokkaan niet zien als een sukkel. Maar om jou tegemoet te treden wil ik onze politieke leiders best wel als moslims neerzetten. Je kunt niet Marokkaan af zijn. Zelfs niet met een Nederlands paspoort. Dat geldt overigens ook voor Cubanen met een Nederlands paspoort. Cubanen die zich in Nederland hebben gevestigd passen zich altijd razendsnel aan, in tegenstelling tot buitenlanders met een islamitische achtergrond, voor wie het haast een onmogelijke opgave is zich te assimileren. Zelfs volgende islamitische generaties blijven met het trauma van de ballast van het historische achterlijke beestmens Mohammed overhoop liggen. Omdat moslims nu eenmaal niet sporen in hun bovenkamer. Chinees, Japanner, Rus, Duitser, zelfs de Belg zal geen moeite hebben met zich te identificeren met onze kennisbeschaving. Ook de Marokkaan, mits moslim af.

Sadisme als kern van het islamitische geloof
Het is het ongemakkelijke comfort van de islam dat in al zijn voegen de stank uitademt van onmenselijkheid en waarbij het sadisme de boventoon voert. Wrok, haat, het niet willen begrijpen noch willen integreren, een overdosis aan minderwaardigheidsgevoelens, het is allemaal het religieuze lood aan de benen van de Koran aanhanger die hem verbiedt een geloof in bevrijding van zijn godsdienstwaanzinnige ketenen te ambiëren.

Een moslim kan nooit genoeg beledigd worden!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kun je sadisme beledigen? Nee, maar er zijn moslims

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:zelfs de Belg zal geen moeite hebben met zich te identificeren met onze kennisbeschaving.
Dat valt goed mee . Alleen de HEMA rookworst staat de integratie in de Nederlandse maatschappij nog in de weg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Haat zaaien

Bericht door sjun »

Om de koran beter te kunnen verstaan is het handig om ook hadith en soenna door te nemen. Vooral de soenna van Mohammed geeft een aardig inkijkje in de wijze waarom geboren moslims die de verhalen met de paplepel krijgen ingegoten (en dat zijn ze niet allemaal) aan hersenspoeling onderhevig zijn en stukje bij beetje veranderen tot soortgelijke psychopaten als hun profeet. Bedenk je goed, Mohammed is voor moslims de meest ideale mens, als het even kan in alles na te volgen omdat hij voorleefde waarmee (zijn) Allah tevreden was.


Hier meer

Een daadwerkelijk zorgzame maatschappij bereid zijn inwoners via het onderwijs voor op zulke rotzooi en maakt haar kinderen immuun voor fascistoïde ideeën en bloeddorstige sprookjes.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Haat zaaien. Wie wat waar en waarom?

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Een moslim is vanwege de islam een soort heilig beschermd dier volgens de Nederlandse wet. Een soort kameel met drie bulten in de betekenis van Mohammed, Allah en Koran.
Ik moest zo lachen met jullie premier Rutte die met een doodernstig gezicht kwam verklaren dat de Koran een Heilig Boek was . Hoe kan je zo iets in de mond nemen zonder in lachen uit te barsten. Hetzelfde heb je met die Heilige Plaatsen daar in het midden Oosten . Wel pech dat alle 3 de monotheïstische onzinnigheden net op dat kluitje zijn ontstaan, kunnen ze daar nog 1000 jaar ruzie over maken.
Best zou zijn om al die Heilige Plaatsen-Mekka, Jeruzalem, Graf van Christus, Tempelberg etc.-netjes met de grond gelijk te maken. Zoals ik het kan zien heeft geen enkele daarvan enige artistieke of architecturale waarde . Net zoals die Heilige Boeken ook maar wat achterhaald gezeur zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Wie zaait zal oogsten. Ja toch, moslims?

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Wilt u meer weten over het fenomeen haat zaaien in verband met islam en de daarbij behorende moslim perikelen?

Geen probleem. Allah wijst u namens moslims de weg.

Lees de Koran!

Het meest gore smerige walgelijke vieze onmenselijke ondenkbare haat zaai boek ooit.
Vergeet vooral uw kotszak niet onder de Koran te leggen. Voor het geval u moet vomeren!
Dat is een schier onmenselijke opgave, Hans. Maar levertraan was ook niet te vreten.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Haat zaaien

Bericht door sjun »

Levertraan bracht nog gezonde bouwstoffen binnen... :smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslims drinken thee. Dat hoort bij watjes.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:zelfs de Belg zal geen moeite hebben met zich te identificeren met onze kennisbeschaving.
Dat valt goed mee . Alleen de HEMA rookworst staat de integratie in de Nederlandse maatschappij nog in de weg.
Je vergeet het merk Heineken te noemen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Moslims drinken thee. Dat hoort bij watjes.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Je vergeet het merk Heineken te noemen.
Dat is dan de ultieme integratietest: een HEMA rookworst oppeuzelen en daar een sixpack Heineken bij nuttigen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Onberedeneerde haat die er niet meer uitkomt bij de moslim

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Levertraan bracht nog gezonde bouwstoffen binnen... :smartass:
Precies! Mohammedanen mogen het stellen met de pis van kamelen. Dat heb ik niet verzonnen maar hun geliefde walgelijke weerzinwekkende zandbak stuk onbenul voorbeeld Mohammed.

Dit is genoegzaam bekend onder mensen die moslims zien als ontoerekeningsvatbare parasieten op onze kennisbeschaving.

Hadith deel 7:590 -
"De profeet beval hen om de kamelen te volgen en hun melk en urine te drinken, dus zij volgden de kamelen en dronken hun melk en urine totdat hun lichamen gezond werden."
Het is logisch dat onvermeld is gebleven dat ook hun verstand gezond werd. Tot op heden heeft onze tolerante samenleving daarvan nog niets gemerkt. Roepen dat islam vrede betekent is zeggen dat ISIS goed bezig is. Ik ben bang dat geen enkele medicatie het islamitisch terrorisme de helpende hand kan bieden om tolerant te worden. Islam en terrorisme zijn onafscheidelijk met elkaar verbonden. Een moslim gaat toch zeker Mohammed niet tegenspreken? Sterker nog, elke goed bedoelde toenadering tot moslims is een mes op de keel van een andersdenkende ongelovige. Moslims geven nu eenmaal de voorkeur aan het wondermiddel Koran. We hebben nu Ebola, en ook Aids doet ook nog steeds goed zijn werk, maar de ergste besmetting komt toch echt voort uit het met grote teugen inhaleren van de islamitische kankergezwellen, verzameld en bijeen gehouden in de Koran, verspreid via de islam, en neergelegd in de harten van alle moslims.

Mercator benoemde het ooit: Islam is een dodelijk virus. Moslims zijn de dragers ervan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Islamitisch antwoord: schofferen kennisbeschaving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Iemand die Allah, de knecht van Mohammed, goedpraat, is een haat zaaier pur sang die niets anders doet dan andersdenkenden beledigen en uitdagen. Je kunt ervan uitgaan dat de meeste Marokkanen niet echt sporen omdat zij de waanzin van de Koran aanhangen. Maar zeker weten doen we het niet. Daar hebben mensen uit de Arabische afvalbak, die liever parasiteren op onze kennisbeschaving dan willen integreren, het volgende op bedacht, waardoor elke vorm van twijfel verder uitgesloten is. U kunt het elk moment van de dag overal tegenkomen: het door onze tolerantie ingestelde recht om te beledigen.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het recht om te beledigen

Bericht door Zwartmeer »

Islamitisch antwoord: schofferen kennisbeschaving

Dat is nou niet leuk van jouw Hans en die foto van Mercator ook niet. Ik denk dat jullie de islam niet begrepen hebben. Wat denk je waar Allah mee bezig was in die immense lange tijd voor dat hij de wereld geschapen heeft? Om het even duidelijk te maken die immense lange tijd is de eeuwigheid maar dan vanaf het niet-begin. In al die tijd dat er nog niks was, behalve Allah dan, is hij bezig geweest met het ontwikkelen van een ideaal systeem voor de mensen die hij wou schappen. En ondanks dat hij alwetend en almachtig is heeft ie niks aan het toeval overgelaten. Hij is gaan testen en nog eens testen, ondanks dat ie de uitkomst al wist. En zo is de islam ontwikkeld. De alweter heeft niks aan het toeval overgelaten en heeft gezorgd dat de meest voorbeeldige man zijn belangrijke boodschap voor de mensheid geopenbaard kreeg. Hier is hij dus al die eeuwigheid vanaf het niet-begin mee bezig geweest. Maar wat krijgt ie? Stank voor dank! Als ik jouw en Mercator was ging ik voortaan alleen nog met gloeiende heet water douchen om een ietsje op het kokende lood van het hiernamaals voorbereid te zijn.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Achmed op tv om het uit te leggen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De oorzaak van het te pas en onpas benoemen van haat zaaien zit hem voornamelijk in de onduidelijkheid van de aanleiding. Je kunt islam niet splitsen in goed of fout. Islam deugt wel degelijk of islam deugt in het geheel niet. Door altijd maar weer de twijfel te bevorderen door via het slechte van islam naar het goede proberen over te hellen, ontstaat onrust en JUIST haat. Haat tegen moslims die smeult onder het oppervlak van onze tolerantie en democratie.

Hoe moeten we dan onze houding tegenover moslims bepalen? Dat is nogal simpel: VOLLEDIG AFWIJZEND!

Koran: bron van terrorisme
Je kunt namelijk alleen moslim zijn door ISIS te waarderen, die de kenners zijn van het heilige boek dat iedere moslim in ere hoort te houden. Er bestaat geen moslim die hier ook maar enige twijfel over koestert. Wie als moslim ISIS afwijst, wijst de Koran af en daarmee de meest beruchte terrorist aller tijden: Mohammed. En met Mohammed zijn knecht Allah. In alle discussies en theater op de tv over de combinatie islam-moslim ontbreekt ten enenmale kennis van de bron van alle islamitisch kwaad: de Koran.

Plaats Koran aan de schandpaal
Wanneer men in Nederland te dom, te beroerd, te laf of te huichelachtig is, maar vooral niet in staat blijkt om de Koran op zijn juiste merites te beoordelen, dus op zijn inhoud af te keuren, zoals men dat met het in verhouding onschuldige boek Mein Kampf van Hitler heeft gedaan, zal onze samenleving door blijven etteren met de min of meer door de jaren heen geaccepteerde islamitische achterlijkheid. Een strontvlek in onze kennisbeschaving die allang opgelost had kunnen worden. De Koran moet niet verboden worden, maar er dient dagelijks uit voorgelezen te worden met het herhalen van de vraag, gericht aan alle moslims in Nederland:

Wat bezielt jullie toch binnen onze democratie en tolerantie om je als moslim te blijven etaleren en vast te houden aan het haat zaaien dat zo kenmerkend is voor de Koran?

Glibberige gladjanus moslim
Aboutaleb, de geraffineerde slimme gladjanus uit Rotterdam, was vrijdagavond te gast in het tv-programma Pauw. Hij is de mening toegedaan dat moslims zich moeten uiten tegen ISIS. Met deze geraffineerde zet van Achmed, probeert hij het beschadigde blazoen van de moslim gemeenschap in Nederland op te poetsen. Telkenmale trapt Pauw, die toch gedurfd en slim overkomt, er weer in. Hij begint met een vraag waarbij ik direct vanuit ligstand naar de rand van mijn bank ga zitten. Pauw vraagt aan Aboutaleb: "U bent toch moslim?" Maar tot mijn schrik constateer ik dat daarmee de vraag ophoudt. De vraag is eigenlijk geen vraag meer, doch slechts een domme constatering.

Helaas Pauw had Achmed's truc niet door. Pauw had de vraag moeten stellen: "waarom bent u eigenlijk nog steeds moslim?"

In de koelkast
Achmed kwam met een erg lang betoog over hoe goed hij destijds in Nederland was opgevangen door christelijke mensen en de rest. ik kreeg tranen in mijn ogen. En zo werd het probleem islam met zijn kleffe kleverige moslims langs een door Achmed slim bedachte sluiproute omgeleid naar één groot pretpark Nederland. Terecht luidde dan ook Achmed's eindconclusie: wie tegen Nederland is, mag zijn paspoort inleveren en zijn Nederlandse nationaliteit teruggeven. Stoere taal van een slimme intelligente man die daarmee het probleem islam en zijn geest gestoorde aanhang voorlopig in de koelkast plaatste.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Onberedeneerde haat die er niet meer uitkomt bij de mosl

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Een moslim gaat toch zeker Mohammed niet tegenspreken?
Zijn er ook moslims die dat wél doen? Ik heb de indruk van niet.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Onberedeneerde haat die er niet meer uitkomt bij de mosl

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Mercator benoemde het ooit: Islam is een dodelijk virus. Moslims zijn de dragers ervan.
Daar blijf ik achter staan.
Met dat inzicht volgt de bestrijding van de kwaal haast logisch, volgens de ontstaansgeschiedenis van de medische wetenschap. Zolang je geen antistof hebt om het virus zelf te neutraliseren( mss wordt dat ooit wel s gevonden) zit er niks anders op dan de dragers te verwijderen om verspreiding tegen te gaan. Niemand kent een antidotum tegen het gevaarlijke gif Koran/Islam dus dienen we de dragers ervan aan te pakken: de moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het recht om te beledigen

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef: Dat is nou niet leuk van jouw Hans en die foto van Mercator ook niet. Ik denk dat jullie de islam niet begrepen hebben.
Gelukkig niet, maar dat hoeft toch ook niet ? Ik begrijp moslims wel. Ze hinken al 1400 jaar achterop in de vaart der geschiedenis en dat zorgt voor een explosief minderwaardigheidsgevoel dat ze neutraliseren door zich als razende honden in hun Islam vast te bijten want het is het enige waar ze zelfrespect uit kunnen puren. Het Koranboekje is letterlijk het enige wat de moslim heeft. Al de rest moet hem door de niet-moslim gegeven worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie