Rob Hoek (48), Voorburg

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Rob Hoek (48), Voorburg

Bericht door Zwartmeer »

Ik googelde wat op de woorden Marokkanen en Voorburg. Waarom weet ik ook niet. Het was zomaar, zonder aanleiding. Ik liep daarbij tegen een aardig verhaal van ene Rob Hoek aan...

Rob Hoek (48), Voorburg

http://vorige.nrc.nl/achtergrond/article2368993.ece%5C

Is: WAO’er, leeft samen met zijn hond Astor. Heeft chronische rugpijn en is slechthorend.

Stemde eerder: PvdA. Later VVD, Fortuyn, Groep Wilders.

Leest/kijkt: Teletekst, Nova, Netwerk, gratis kranten, websites andere kranten.

Teleurgesteld in: De banken.

Opvallend: Heeft zich aangemeld om administratief werk te doen voor de PVV. Kreeg per email te horen dat de partij vol zit.

„Ik reken niet af bij een kassa waar een hoofddoekje zit. Ik heb meegemaakt bij Jumbo dat er vijf moslims met een hoofddoek zaten. En één Hindoestaan. Bij die Hindoestaan stond een rij van vijftig mensen. Ik zeg tegen die manager: Dit is een christelijk-gereformeerde gemeente. Mensen zijn hier niet van gediend.

„Sinds 23 jaar heb ik last van mijn rug. Voor mijn werk moest ik papierrollen van 1000 kilo op een karretje duwen. Ik was een stoere jongen hè. Door blijven gaan, door blijven gaan. De huisarts zegt dat ik daar mijn rug mee heb verknald. Later ben ik omgeturnd naar administratief medewerker. Ik heb alles geprobeerd. Maar als het bolletje wil en je lichaam niet, houdt het op.

„Ik ben opgegroeid in een goede buurt van Den Haag. Mijn ouders zijn overleden. Ze zijn allebei onnodig gestorven door fouten van het ziekenhuis. Dan kun je in beroep gaan, maar dat heeft geen nut. Dat heb ik zoveel gezien om me heen. Ze blijven gewoon ontkennen en worden niet gestraft.

„Later heb ik zeseneenhalf jaar in Moerwijk gewoond. Dat was niet meer te hanteren. In het blok waren 48 huizen. Daar woonden we ongeveer nog met vier autochtonen. Op mijn portiek woonden twee Marokkanen, een Soedanees, een Iraniër en een blanke die een super aso was.

„Na 911 was er een meisje van dertien van Marokkaanse afkomst dat zei: Als ‘Allah ons meeneemt is het allemaal goed’. Ik zeg: ‘Wat bedoel je daarmee’. Ze zei: ‘Allah heeft dit gewild, dan is het goed’.

„Groepen Marokkanen probeerden je uit te lokken, te provoceren. Liep ik daar met de hond. Zegt zo’n Marokkaanse jongen: ‘Geef mij een shaggie’. Ik doe het niet, krijg ik een rochel in mijn nek. Zeg ik: ‘Is dat nou nodig’. Nog een rochel. Dan geef ik een puist van jewelste, dat wil je gewoon niet weten. Gaan ze verderop scanderen: ‘Wij nemen Nederland toch over’.

„Dat Wilders daar een stokje voor gaat steken, is duidelijk. In Moerwijk zijn mensen van Turkse afkomst die ook PVV stemmen. Je moest eens weten wat een haat tegen de Marokkanen er is bij die Turken. Hollanders willen verhuizen maar hebben geen poen. Een woede die je daar hebt. Voor heel veel mensen doet het pijn. Ik ben letterlijk gevlucht, voor mijn eigen veiligheid.

„Waar ik nu woon is niets te beleven. Dat mis ik wel van Den Haag. Diep in mijn hart wil ik terug. Maar wel in een betere wijk.

„Er zijn twee redenen waarom ik geen VVD meer stem. Dat wij als laaginkomers 1 procent erbij kregen en anderen meen ik 13 procent, dat maakte mij woedend. En het tweede was dat Mark Rutte alle chronische patiënten in de bijstand wou gooien. Toen heb ik gezegd: nou is het over.

„Ik ben ook ontzettend boos op de banken. De mensen die verantwoordelijk zijn voor de recessie blijven gewoon rondlopen. Dat zijn witteboordencriminelen, die moeten veroordeeld worden door de rechtbank.

„De huizenprijzen zijn veel te hoog. Als ik vroeger een huis kocht keken ze naar het maandinkomen van 1 persoon. Nu berekenen ze de maximale hypotheek op basis van twee maandinkomens. Zodat ze de prijs van het huis ook weer lekker kunnen opschroeven. Valt er een inkomen weg, executieverkoop.

„Ik heb op een PVV-bijeenkomst met Wilders gesproken over chronische patiënten als ik. Dat gesprek maakte mij zeer tevreden. Chronische patiënten worden niet afgescheept, zoals door de VVD. Voor mij is de PVV een zeer sociale partij.

Ik sprak daar ook andere mensen van de PVV. Je kon echt zien: het is pure eenheid. Ze zitten elkaar niet zwart te maken.

„Andere partijen, zoals de PvdA, verloochenen de mensen. Daar heb ik een hekel aan. De PvdA heeft beloofd dat de voedselbanken zouden worden opgeheven zodra zij aan de macht kwamen. Er zijn er alleen maar meer bijgekomen.

„In de jaren tachtig had je Janmaat. Zijn fout was dat hij op het laatst alleen nazi’s erbij ging betrekken. Maar álles wat hij zei is uitgekomen.”
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op za okt 11, 2014 7:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Rob Hoek (48), Voorburg

Bericht door King George »

Zwartmeer schreef:Ik googelde wat op de woorden Marokkanen en Voorburg. Waarom weet ik ook. Het was zomaar, zonder aanleiding.
Zou het met een schooltje te maken kunnen hebben?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Rob Hoek (48), Voorburg

Bericht door xplosive »

King George schreef:Zou het met een schooltje te maken kunnen hebben?
Ook onze kinderen zijn niet veilig. Je kunt er vergif op innemen dat als zo'n Marokkaans schoffie met dreigementen komt het daar dan niet bij blijft. Zo langzamerhand komt de nieuwe generatie in Nederland terecht in iets dat nu al op een burgeroorlog gaat lijken.

En als je ernaar vraagt dan verzekeren ze je dat het echt helemaal niets met de islam heeft te maken. Welke hond gelooft dat nou nog. De bewijzen dat het wel iets met de islam heeft te maken liggen voor het oprapen.

Hoe vaak heb ik al van anderen gehoord dat kinderen (al op de basisschool !) door Marokkaantjes werd toegevoegd : "Als ik later groot ben schiet ik je dood." Die mentaliteit leren die kinderen niet van zichzelf en ook niet op school en komt dus ergens anders vandaan. Ra ra .......... (!)
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Rob Hoek (48), Voorburg

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:
Zwartmeer schreef:Ik googelde wat op de woorden Marokkanen en Voorburg. Waarom weet ik ook. Het was zomaar, zonder aanleiding.
Zou het met een schooltje te maken kunnen hebben?
Vrek das ook toevallig!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Rob Hoek (48), Voorburg

Bericht door Mahalingam »

"... een 15 -jarige Hagenaar, Wesley, neergestoken door een 16 jarige Anthony uit Rijswijk."
Er is een krampachtige gebrek aan daderinformatie.
het Voorburgs Dagblad, dat eerder wist te melden dat de dader van Marokkaanse afkomst is, maakt (mirror) nu ineens geen melding meer van afkomst dader.
Ook de eerdere nieuwsberichten ‘Dader is Marokkaan’ en ‘Nieuwsbericht 9500 keer gelezen‘ zijn verwijderd van de site.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rob Hoek (48), Voorburg

Bericht door Ariel »

Het was blijkbaar een intercultureel conflict.

Circa 150 mensen hebben zaterdagavond meegedaan aan een stille tocht in Rotterdam voor de 15-jarige scholier die vrijdag op het Corbulo College in Voorburg is doodgestoken.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Rob Hoek (48), Voorburg

Bericht door King George »

Is er al een fotootje van de dader Anthony verspreid?

En zo aan de foto te zien is die school geen elite school, maar een kansenjongerenschool.
Laatst gewijzigd door King George op zo okt 12, 2014 1:40 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Rob Hoek (48), Voorburg

Bericht door Ozes »

Een groep treurende Afrikanen, ze zijn één van hun stamleden verloren.

Doet me aan deze foto uit Bordeaux in Frankrijk denken:

Afbeelding

Europeanen durfde geen "nee" te zeggen tegen deze invasie.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Rob Hoek (48), Voorburg

Bericht door King George »

En als je geen nee durft te zeggen, dan zal er vroeg of laat en altijd eerder dan je denkt of ooit voor mogelijk hebt gehouden over je heen gelopen worden.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Rob Hoek (48), Voorburg

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Circa 150 mensen hebben zaterdagavond meegedaan aan een stille tocht in Rotterdam voor de 15-jarige scholier die vrijdag op het Corbulo College in Voorburg is doodgestoken.
Eerder een ZWARTE tocht dus, zoals ik al vermoedde.
Maar wat lees ik in KLASSE, het maandblad voor leraren uitgegeven door de Vlaamse onderwijsminister Pascal Smet:

"...elke vorm van diversiteit is voor de klas een verrijking. Onze scholen zijn nog te veel burchten van blanke middenklasse hetero mannen met een diploma hoger onderwijs".

Het ideaal is dus een zwarte, zwakbegaafde homo als leraar voor een zo divers mogelijke klas waar de kindertjes zich vooral gesterkt mogen weten in hun diversiteit. Ze mogen er naar hartelust stelen, rel schoppen en elkaar dood schoppen want :

"...Straffen is een zwaktebod. Je straft als je het niet aankunt ".


Dus de dader is niet schuldig, maar de leraar die het "niet aankan", m.a.w. de allochtoon niet voldoende begrijpt.
Een stille tocht na elke moord op de speelplaats door leraars en leerlingen is dan de correcte manier van multiculturele team building .

Ik begrijp dus dat een bruine een zwarte heeft doodgeprikt, waarom wordt hier dan niet geroepen over een RACISTISCHE moord ? Maar zoals Ozes het al aangaf, alleen blanken worden geacht racisten te zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie