'België is veiliger'

Mahalingam
Berichten: 52153
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

De daders zijn gepakt door een bloedspoor te volgen.
Ach, alle begin is moeilijk en ervaring doe je pas in de praktijk op.

UITBATER KAN KLUNGELEND TRIO WINKEL UITJAGEN
Buurjongens overvallen dagbladhandel
Toen ik binnenkwam zag ik drie kerels met een bivakmuts binnendringen via de achterdeur. Twee van hen kwamen recht op me af, de andere liep me voorbij. Hij draaide zich echter om en gaf mij een slag op mijn achterhoofd. Nadien viel één van de twee andere kerels mij meteen aan.
In een klein gevecht heb ik die tegen een kast gegooid. De derde heb ik bij zijn kraag gegrepen en de rugzak die hij aanhad afgetrokken.
Eén van de gasten is dan meteen gaan lopen, maar was vergeten dat de deur dicht was. Hij liep los door de dikke ruit van de deur. Een tweede is erachteraan gelopen en de derde krabbelde recht en liep ook weg. Hij struikelde nog en viel in het glas van de deur."
Johan alarmeerde meteen zijn vrouw die de politie verwittigde. "Ze waren toevallig in de buurt en kwamen meteen ter plaatse", weet de uitbater. "Ze hielden een klopjacht, maar konden het trio niet meteen vinden. Er was wel een bloedspoor."
[...]
De twee opgepakte daders zijn Belgen van vreemde origine uit Ninove en zijn amper 18 en 19 jaar oud.
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-nino ... -a1985714/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52153
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Een sensor werkte niet en een kraantje was open gedraaid. Met als gevolg dat de smering van de lagers van een heel grote turbine van Doel 4 uitviel.
De schade is onbekend maar waarschijnlijk zal het tot eind dit jaar duren voordat de zaak weer kan draaien. Zuivere koffie is het niet.
Staatsveiligheid screent medewerkers na sabotage
De Staatsveiligheid heeft zestig medewerkers, die op de dag van de sabotage van kernreactor Doel 4 aanwezig waren in het gebouw, opnieuw gescreend. Er werd gekeken of ze een strafblad hebben, maar dat leverde niets op. Het onderzoek naar de sabotage is intussen verhuisd van het parket van Dendermonde naar het federaal parket. Er wordt rekening mee gehouden dat het om een terreurdaad gaat.
http://www.hln.be/hln/nl/6756/Kernenerg ... tage.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 'België is veiliger'

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:Een sensor werkte niet en een kraantje was open gedraaid. Met als gevolg dat de smering van de lagers van een heel grote turbine van Doel 4 uitviel.
De schade is onbekend maar waarschijnlijk zal het tot eind dit jaar duren voordat de zaak weer kan draaien. Zuivere koffie is het niet.
Als het weer wat tegenvalt gaat het licht uit volgende winter in vele gebieden van België, o.a. waar ik nu woon. Dat is de schuld van de groenen . Een tiental jaar geleden zaten die even in de regering en om ze tevreden te houden werd de kernenergie afgebouwd want de groene meisjes en jongens hebben daar een hekel aan. Nu zitten we met de gebakken peren want de paar windmolentjes die er staan zullen ons niet echt helpen. Als er iemand op het idee komt om de laatste kerncentrale stuk te maken is het morgen al zo ver.
Blijkbaar is het fluitje van een cent om in een paar seconden een hele kerncentrale voor een jaar plat te leggen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52153
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Iedere energiecentrale is makkelijk stuk te maken met opzet. Er zijn vele controle systemen om ongelukken te vermijden maar deze zijn niet zo gemaakt dat sabotage voorkomen kan worden.
In dit geval: de sensor van het oliepeil werkte niet. Wel de sensor van de oliedruk en zodoende is de hogedruk generator net niet vast gelopen. Maar de toestand van de lagers is nog onbekend. Dat weten ze pas als ze het ding open gemaakt hebben en dat is een enorm karwei. Hier zie er eentje open:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 'België is veiliger'

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef: Maar de toestand van de lagers is nog onbekend. Dat weten ze pas als ze het ding open gemaakt hebben en dat is een enorm karwei. Hier zie er eentje open:
Dat is intussen gebeurd en de turbines en ook de centrale as zijn stuk. De centrale as is een uniek stuk van bijna 50 meter lang en moet helemaal opnieuw op maat gemaakt worden en dat gaat maanden duren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Machiavelli

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Een sensor werkte niet en een kraantje was open gedraaid. Met als gevolg dat de smering van de lagers van een heel grote turbine van Doel 4 uitviel.
De schade is onbekend maar waarschijnlijk zal het tot eind dit jaar duren voordat de zaak weer kan draaien. Zuivere koffie is het niet.
Staatsveiligheid screent medewerkers na sabotage
De Staatsveiligheid heeft zestig medewerkers, die op de dag van de sabotage van kernreactor Doel 4 aanwezig waren in het gebouw, opnieuw gescreend. Er werd gekeken of ze een strafblad hebben, maar dat leverde niets op. Het onderzoek naar de sabotage is intussen verhuisd van het parket van Dendermonde naar het federaal parket. Er wordt rekening mee gehouden dat het om een terreurdaad gaat.
http://www.hln.be/hln/nl/6756/Kernenerg ... tage.dhtml
Och och och. Zijn ze daar in België nou echt zo levensgevaarlijk dom of zie ik dat soms verkeerd? Er werd gekeken of ze een strafblad hadden . . . JE nou en? Nog eventjes en het zal me niet verbazen dat dat er eentje al eerder voor terrorisme is veroordeeld. Maar dat was niet het geval, gelukkig. Men kon niets in de dossiers vinden en weer rustig gaan slapen. Het mogelijke dossier van een verdachte zal ondertussen wel illegaal verwijderd zijn -toch? Als men zo eenvoudigjes in staat blijkt een turbine reactor te saboteren, dan is het foetsie maken van een paar flodder papiertjes . . . eh, uit de computer gewist. Nou ja, de belastingbetaler draait er voor op. Een goeie jonge vriend van mij (24), ik heb hem al eens eerder genoemd, wil politicoloog worden of zoiets. Hij wordt binnenkort professor en ik drink graag een biertje met hem. Hij is een fervent aanhanger van Machiavelli en hij had dit probleem als machthebber voor eens en voor altijd uit de wereld geholpen. Zowel machiavelli als mijn vriend natuurlijk. En niet te vergeten het no nonsense duo Mercator-Hans
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52153
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

De slapende honden zijn wakker geworden (bij wijze van spreken).
Stroomnet mogelijk ook elders gesaboteerd
Komende winter zal ons land op piekmomenten wellicht nood hebben aan een constante maximale stroominvoer van 3.500 MW vanuit het buitenland. Het is echter maar de vraag of dat effectief mogelijk is. Een dwarsregeltransformator in Monceau-sur-Sambre, die de invoercapaciteit tussen Frankrijk en België optimaliseert, werd in maart nog vernield door twee krachtige explosies.

Een woordvoerster van netbeheerder Elia meent dat de ­herstellingen bijna gedaan zijn. Een concrete timing kan ze echter niet geven. Op de website van de ­netbeheerder stond gisteravond niettemin te lezen dat het net­element Monceau (B)-Chooz (Fr) nog tot en met 31 december onbeschikbaar is. Dezelfde hooggeplaatste bron merkt ­bovendien op dat - na de sabotage in Doel - stilaan twijfels ­rijzen of de explosies in Monceau-sur-Sambre wel te wijten zijn aan een technisch incident. Het federaal parket bevestigt dat het de brand in Monceau-sur-Sambre opnieuw onderzoekt.
http://www.hln.be/hln/nl/943/Consument/ ... eerd.dhtml
Dit is een 400 MW regelaar te Monceau. Dat is heel groot!

Afbeelding

Wet van Murphy: ook de regelaar naar Nederland te Zandvliet doet het niet vanwege onderhoud. Dat ding is heel groot met zijn 1400 MW.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Manon »

Mahalingam schreef:Een sensor werkte niet en een kraantje was open gedraaid. Met als gevolg dat de smering van de lagers van een heel grote turbine van Doel 4 uitviel.
De schade is onbekend maar waarschijnlijk zal het tot eind dit jaar duren voordat de zaak weer kan draaien. Zuivere koffie is het niet.
Staatsveiligheid screent medewerkers na sabotage
De Staatsveiligheid heeft zestig medewerkers, die op de dag van de sabotage van kernreactor Doel 4 aanwezig waren in het gebouw, opnieuw gescreend. Er werd gekeken of ze een strafblad hebben, maar dat leverde niets op. Het onderzoek naar de sabotage is intussen verhuisd van het parket van Dendermonde naar het federaal parket. Er wordt rekening mee gehouden dat het om een terreurdaad gaat.
http://www.hln.be/hln/nl/6756/Kernenerg ... tage.dhtml
Kom Mahalingam, jij bent intelligenter dan dit.

Ik kom uit een Chemisch bedrijf. Meters procedures, opstart procedure, operating procedure, veiligheidsprocedure, ISO Certificaten etc...

Nu willen ze ons laten geloven dat er "iemand" een kraantje - dat er blijkbaar gewoon open-en dicht staat te wezen - heeft dichtgedraaid. Terwijl hij ahw voorbijliep zullen we maar zeggen. Het gevolg is dat volgende winter half België zonder stroom zit.

En als we dit scenario niet geloven, dan maken ze ons een ander wijs.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Manon »

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binne ... =1.2064587


Doel 3 en Tihange 2 mogelijk voorgoed dicht door scheurtjes
Next Generation Photo - Flickr / Creative Commons by-nc-nd
di 19/08/2014 - 19:00 Freek Willems


De kans is groot dat de kernreactoren Doel 3 en Tihange 2 de hele winter zullen stil liggen, tot het voorjaar, en misschien wel voor altijd. Dat heeft onze redactie uit meerdere betrouwbare bronnen vernomen. Een nieuwe reeks testen heeft namelijk aangetoond dat het staal van de reactorwand te veel verzwakt is.
De twee kernreactoren Doel 3 en Tihange 2 werden een eerste keer in 2012 stilgelegd omdat er duizenden kleine scheurtjes in de stalen wanden van de reactorvaten waren aangetroffen. De reactoren werden voor een jaar stilgelegd en er werd een reeks testen uitgevoerd.

In de zomer van 2013 werden de reactoren weer opgestart op basis van de positieve resultaten van de eerste reeks testen. Op verzoek van de nucleaire waakhond FANC werd er tegelijkertijd met de heropstart een tweede reeks testen uitgevoerd.

In maart 2014 werden de reactoren opnieuw stilgelegd omdat uit de tweede reeks testen bleek dat er een probleem was met de reactorwanden. Het FANC gaf toen ook de opdracht voor een derde reeks testen.

Uit de tussentijdse resultaten van die testen, uitgevoerd in het Studiecentrum voor Kernenergie in Mol, blijkt nu dat de reactorwanden door die duizenden scheurtjes te erg verzwakt zijn en zo de straling van de reactorvaten niet voldoende aankunnen.

De derde reeks testen is nog niet afgelopen. Ten vroegste binnen enkele weken komt Electrabel met een definitief rapport. Maar als de tussentijdse resultaten bevestigd worden, dan zouden Doel 3 en Tihange 2 ten vroegste in het voorjaar van 2015 opnieuw opgestart kunnen worden, zo zeggen goedgeplaatste bronnen. Bovendien is er een verhoogde kans dat de reactoren nooit meer zullen werken.

22 soortgelijke reactoren in hele wereld

Het bedrijf dat de reactorwanden leverde, heeft soortgelijke reactorwanden geleverd aan in het totaal 22 kerncentrales in de hele wereld, waaronder tien in de Verenigde Staten. Ook in die centrales zouden er dus problemen kunnen rijzen met de reactorwanden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52153
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Scheurtjesonderzoek reactorvat kerncentrale Borssele
In de zomer van 2012 worden in de reactorvaten van de Belgische kerncentrales Doel-3 en Tihange-2, min of meer toevallig, duizenden haarscheurtjes ('hydrogen flakes') ontdekt. Hierop worden de reactoren uit bedrijf genomen. De reactorvaten zijn, net als die van de kerncentrale in Borssele, gemaakt door het al lang failliete Rotterdamse bedrijf RDM. EPZ ontkent vanaf het begin dat er ook haarscheurtjes in het vat van de KCB zitten, maar wordt toch gedwongen een onderzoek in te stellen. De verantwoordelijke minister (Kamp, EZ) laat vervolgens heel snel weten dat er niets aan de hand is.
http://www.kernenergieinnederland.nl/node/904
Dit uit jan. 1974
RDM (sinds 1971 een dochtermaatschappij van RSV), is al lang actief in de bouw van reactorvaten. Er zijn al 19 vaten gebouwd (waaronder die van Dodewaard en Borssele) of in opdracht. Vestigingsplaats is Rotterdam en alle werknemers komen van RDM. De capaciteit bedraagt 5 tot 7 vaten per jaar. Door een grote nieuwe hal die in juni 1970 in bedrijf is genomen had RDM zelf al een capaciteit van 4 vaten per jaar.
http://www.kernenergieinnederland.nl/node/750
Hier een lijst van alle gemaakte reactorvaten:
http://engineeringnet.nl/detail_nederland.asp?Id=8340
Tot op heden zien alleen de Belgen problemen.

@Circe:
Die aftapkraan zit altijd dicht en is voorzien van een hangslot.
De kraan stond open en het hangslot was verdwenen. De sleutel hing nog wel in de kast op het kantoor van de beheerder.
Dat geeft toch wel te denken?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Manon »

@Circe:
Die aftapkraan zit altijd dicht en is voorzien van een hangslot.
De kraan stond open en het hangslot was verdwenen. De sleutel hing nog wel in de kast op het kantoor van de beheerder.
Dat geeft toch wel te denken?
Dit is net wat ik bedoel Mahalingam;
Denk je nu echt dat de volledige energietoevoer in België kan afhangen van een hangslot met een sleuteltje?

Nu heb ik wel een neef die daar werkt. Misschien krijg ik via hem een deftiger uitleg.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Manon »

Al antwoord gekregen.

Ernstig. His lips are sealed zei hij. Zal dus maar niks verder vragen hé.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52153
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Beetje bij beetje wordt bekend wat de criteria zullen zijn om delen van België zonder stroom te zetten.
En ook worden de kaartjes bijgewerkt waarop te zien is welke gemeenten het haasje zullen zijn en welke de dans ontspringen.

In al die verhalen ontbreekt 1 ding: plunderingen, geweld, brand, wetteloosheid als verrijkte wijken stroomloos worden. Als de regenten dit bedenken dan zullen deze wijken prioriteit krijgen wat betreft electriciteit.
Kwestie van afwegen van de ene schade met de andere (industrie).
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: 'België is veiliger'

Bericht door stropke »

Monique schreef:Er wordt aan gewerkt in België:

Geweldig, recht voor de raap eens de waarheid op tafel. Misschien wordt men dan eens bewust wat er gaande is.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Ariel »

He is al een tijd geleden dat we melding hebben gemaakt van de veiligheid van onze jongeren die door mohammedaanse medelanders in elkaar getrapt worden. Het is een gewoonte geworden waar we niet meer van opkijken of melding van maken.
Maar nu deze mohammedaanse medelanders geen lichtgetinte meer genoemd worden, maar "hangjongeren" zal ik weer een gevalletje koptrappen vermelden.

Lees hier.."Ze bleven stampen en slaan"
De 27-jarige Sven Segers uit Eigen-Bilzen is vrijdagnacht het slachtoffer geworden van zinloos geweld in Waterschei. Zijn zus Sanne die erbij stond, werd vastgehouden door enkele mededaders. Zij sloegen uiteindelijk op de vlucht. Segers is tijdelijk werkonbekwaam.

Sven Segers, die in Bilzen woont, was vrijdagavond op bezoek bij zijn familie in Waterschei bij Genk. Samen met zijn zus Sanne wilde hij naar de nachtwinkel aan de Stalenstraat wandelen, maar onderweg liep het mis. Ter hoogte van de Watergrasstraat passeerden ze drie geparkeerde wagens waar een achttal hangjongeren rond stonden. "Ze riepen scheldwoorden en slingerden ons vanalles naar het hoofd", vertelt Sven. "Toen ik ze vroeg waarom ze dat deden, en wat het probleem was, kwam de kleinste van de groep meteen op mij af, en gaf hij me een harde klap." Een viertal kameraden sprongen de agressor meteen te hulp, en stampten en sloegen de twintiger bijna onophoudelijk. Hij kreeg daarbij heel wat klappen in de rug, de ribben en tegen het hoofd. "Ik bleef roepen dat ze moesten stoppen, maar daar hadden ze geen oren naar. Eén van hen hield me zelfs vast met mijn arm achter mijn rug, zodat ik mijn broer niet kon helpen. Verschrikkelijk om te moeten toekijken hoe ze je broer zo toetakelen", zucht Sanne gefrustreerd.

[--]
Van de daders is er voorlopig geen spoor. Bij de lokale politie kon voorlopig niemand iets kwijt over de zaak.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Europa is verkankerd door Afrikaanse import islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Niet iedere Marokkaan slaat er direct op los, maar wie een onschuldige eenzame niet allahtone voorbijganger met vijf man in elkaar slaat en schopt, is bijna altijd een haat moslim. En de rest van de Marokkaanse moslims? Die gedragen zich 'netjes', maar haten net zo goed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52153
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Is het wel zo'n goed idee om allahtonen clearance te geven voor kernenergie centrales?
Ilyass Boughalab (26) uit Borgerhout vertrok in nov. 2012 naar Syrië om aldaar te terroriseren voor de Islam. Nu staat hij daarvoor voor de rechter.
Hij werkte er jarenlang als technicus tot hij in november 2012 naar Syrië trok. De taak van Boughalab bestond er in om de lasnaden in de kerncentrale te controleren, weet VTM. Die job gaf hem toegang tot de meest beveiligde zone van Doel, de warme afdeling. Dat is de plaats waar de kernreactor staat.
.http://www.gva.be/cnt/dmf20141003_01301 ... trale-doel
Het is wel al uit te sluiten dat Boughalab iets te maken heeft gehad met de sabotage van de kerncentrale begin deze zomer. Toen zat de man al in Syrië.
Wat niet wil zeggen dat er geen geestverwant is blijven werken die heeft gesaboteerd.

En het is weer het zoveelste voorbeeld dat een jihad ganger niet een mislukte achter gestelde gediscrimineerde werkeloze hoeft te zijn. Deze man had een baan.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Zwartmeer »

vr 03 okt 2014, 15:27

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2315 ... nkt__.html

Duo verminkt gezicht Belgische vrouw (28)

In het Belgische plaatsje Dampremy hebben donderdagmiddag twee personen het gezicht van een vrouw ernstig verminkt door er een bijtend product in te gooien.

De 28-jarige vrouw is ernstig verbrand, zo meldt nieuwsblad.be. Volgens de lokale politie zou het gaan om een afrekening.

Toen de vrouw over straat liep, kwamen er plots twee mannen uit een bestelwagen, terwijl een derde in de auto bleef wachten. Een dader greep de vrouw bij haar keel en goot een bijtende vloeistof over haar gezicht.

Met zware brandwonden werd de vrouw overgebracht naar het ziekenhuis. Waarom de politie denkt aan een afrekening, is onduidelijk.
Na lang hierover nagedacht te hebben kwam ik ineens op de gedachte dat deze daad wel eens door iemand van het vrouwenbeschermers geloof kan zijn gedaan... Met deze actie willen ze voorkomen dat die vrouw domme dingen gaat doen waarbij ze in gevaar kan komen. Een naïef persoon zou er een misdaad in herkennen maar wie wat langer kijkt dan z'n neus lang is ziet dat het uit liefde is.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Ariel »

Volgens de eerste gegevens van het onderzoek zou het gaan om een afrekening. Meer gegevens ontbreken.

Tja...Er wordt geen verdere informatie gegeven. Je kan er bijna vergif op innemen dat er moslims bij dit misdrijf betrokken zijn. Bijtend zuur in het gezicht van een vrouw gooien is een handtekening van mohammedanen. Een Belg zal dat zo snel niet doen. Maar ja, je moet de mohammedaan niet erger stigmatiseren als nodig is, vandaar dat verdere gegevens ontbreken.

Vandaag las ik een artikel in de krant over een jongen uit Mechelen die een verpleger in elkaar sloeg . Stel je voor dat we denken dat een nievanhier dat gedaan heeft. Gelukkig weten we nu dat de jongen Danny heet en dat hij een rasechte Belg is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Volgens de eerste gegevens van het onderzoek zou het gaan om een afrekening. Meer gegevens ontbreken.

Tja...Er wordt geen verdere informatie gegeven. Je kan er bijna vergif op innemen dat er moslims bij dit misdrijf betrokken zijn. Bijtend zuur in het gezicht van een vrouw gooien is een handtekening van mohammedanen. Een Belg zal dat zo snel niet doen. Maar ja, je moet de mohammedaan niet erger stigmatiseren als nodig is, vandaar dat verdere gegevens ontbreken.
Ik zou er wel 1000 euro om durven te wedden dat dit door zo'n vredesmeneer gedaan is. Europeanen doen ze dit soort dingen niet. Nu wil ik niet zeggen dat deze daar te goed voor zijn. Dat ze dat niet doen heeft meer te maken met wraak. Als ik bij een vrouw zuur in het gezicht gooi dan moet ik er goed rekening meehouden dat mij zelf dat ook gaat overkomen. In het geval van moslims is dat risico er niet want er zal niemand voor zijn slachtoffer opkomen. Het is een hele veilige laffe daad.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

België is pas echt crimineel geworden sinds moslim invasie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Volgens de eerste gegevens van het onderzoek zou het gaan om een afrekening. Meer gegevens ontbreken.

Tja...Er wordt geen verdere informatie gegeven. Je kan er bijna vergif op innemen dat er moslims bij dit misdrijf betrokken zijn. Bijtend zuur in het gezicht van een vrouw gooien is een handtekening van mohammedanen. Een Belg zal dat zo snel niet doen. Maar ja, je moet de mohammedaan niet erger stigmatiseren als nodig is, vandaar dat verdere gegevens ontbreken.
Waarschijnlijk betreft het een Pakistaanse moslim. Zie uiterste plaatje rechts in het kabinet van trieste gevallen.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52153
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Syriëstrijder die in Doel werkte gesneuveld
Op Twitter circuleert een foto van het dode lichaam van de omgekomen Syriëstrijder Ilyass Boughalab (26) die lange tijd in de kerncentrale van Doel werkte. De geradicaliseerde moslim uit Lokeren zou al een tijd geleden om het leven zijn gekomen.

Zijn familie legde daarover ook al een verklaring af bij de politie. De foto die gisteren op Twitter verspreid werd, toont slechts zijn gelaat. Hij wordt in het bijschrift als martelaar geroemd om zijn moed en agressiviteit tegenover zijn vijanden.
http://www.hln.be/hln/nl/9556/Opstand-i ... veld.dhtml
Op het terrorismeproces in Antwerpen is vijf jaar cel tegen hem geëist. Dat loopt gewoon door want hij is niet officieel dood.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52153
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

In Oostenrijk hebben ze het al door: elkaar vijandig gezinde gewonden van massale vechtpartijen breng je naar verschillende ziekenhuizen.
Zo niet dan is er kans dat de vechtpartij zich in het ziekenhuis voortzet.
In België hebben ze het nu ook door zo lees ik:
Oude vete ontaardt in massale vechtpartij met zwaargewonde en gewonde agenten
De ruzie ontstond aanvankelijk tussen twee groepjes mannen aan een nachtwinkel in de Statiestraat, vermoedelijk door een oude vete rond een ex-vriendin.[...]
De gemoederen raakten enorm verhit en de politie kwam massaal ter plaatse. Politiepatrouilles uit verschillende afdelingen kwamen bijstand leveren. En dat was nodig want de heethoofden keerden zich tegen de politie.[...]
De slachtoffers van beide groepen werden verzorgd in afzonderlijk het Stuivenberg- en het Sint-Vincentiusziekenhuis.
http://www.gva.be/cnt/dmf20141018_01328 ... de-agenten
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52153
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Het is veiliger voor de bewoners van een bebouwde kom als zij die binnen komen weten dat ze in een bebouwde kom zijn (snelheid auto enz.)
In het kader van de vernieuwing, versimpeling en verbetering is het bord dat het aangeeft nu zo:

Afbeelding

Er zijn anti-clericalen en Moslims die dit fout vinden. Zo is beter:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52153
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Sabotage-jihad of wat?
Onderzoek sabotage Doel 4 richt zich op terrorisme
Het onderzoek naar sabotage in de kerncentrale Doel 4 volgt de piste van een mogelijke terreurdaad. Dat heeft directeur André Vandoren van het Orgaan voor de Coördinatie en de Analyse van de Dreiging (OCAD) laten verstaan op RTL-TVi.
[...]
Onder leiding van het federaal parket is een onderzoek opgestart, dat in de grootst mogelijke discretie wordt gevoerd. Volgens Vandoren wijst de interventie van het federaal parket in dit dossier erop dat de onderzoekers een terreurdaad vermoeden. "Indien het federaal parket zich bezighoudt met dit dossier, betekent het dat men in die richting gaat", aldus de OCAD-topman.
http://www.hln.be/hln/nl/6756/Kernenerg ... isme.dhtml

De kosten van de sabotage zijn 30 miljoen euro.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie