Het nieuwe kalifaat ISIS

In dit forum bespreken wij de onlusten en andere uitwassen van de islamitische revolutie.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Pilgrim »

Michael Stürzenberger over de “Islamitische Staat” (Duitstalig)

Gepubliceerd op 6 nov. 2014

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Pilgrim »

Schop die verdomde IS-aanhangers terug naar de woestijn

Geplaatst op 6 november 2014

Afbeelding

Weten jullie wat mij zo boos maakt? Ik word niet boos, maar razend als ik de dubbelzinnige berichtgeving over IS lees en zie. Ja, razend, omdat ik dacht dat in de 21e eeuw geen enkele vorm van slavernij nog zou bestaan. Schijnbaar bestaat deze nog wel en heeft nu haar toppunt bereikt met de openbare slavenverkoop van de pedofielen van IS.

Je wordt er dagelijks mee geconfronteerd. De gruwelijke beelden van onthoofdingen, verkrachtingen en nu van een verwerpelijke vorm van slavenhandel. IS heeft zelfs een prijslijst gepubliceerd voor seks met kinderen tussen de 1 en de 9 jaar. Hoe ziek kun je zijn om een kind zo te misbruiken? En dan die beelden van de kinderen en vrouwen die geveild worden. Dit is een mensonwaardige “staat”, gebaseerd op het leven van een profeet uit de vroege middeleeuwen. Daar kan ik dan maar één conclusie uit trekken: de aanhangers van Mohammed waren toentertijd even grote pedofielen als Mohammed zelf. Wat moet dat een vreselijke tijd geweest zijn voor vrouwen en meisjes. Zij werden al vanaf hun geboorte beschouwd als lustobjecten. Maar juist toen ik dacht dat dit verleden tijd was, steekt de achterlijkheid terug de kop op in het Midden-Oosten.

En het pedofiele clubje IS kent geen schaamte. Het gaat verder en verder met het verspreiden van zijn brutale filmpjes. Deze schoften steken hun pedofiele en verkrachtingsdrang niet onder stoelen of banken. En de westerse wereld keek ernaar. De meeste meisjes en vrouwen die verhandeld worden, zijn christenen en dat mag schijnbaar van de westerse politiek correcte leiders. Geen politicus die zich laat horen om deze verwerpelijke daden te veroordelen. Bang dat ze zijn om in hun onnozele politieke correctheid de aanhangers van dat geloof te kwetsen. Dit noemen ze vandaag de dag democratie. Dit heeft niks meer met roeping en je land dienen te maken. Nee, iedere gekozene wil zo lang mogelijk blijven zitten en genieten van de voordelen waar een politicus van kan genieten. Dikke centen, een mooi leven en je vooral als een lafaard gedragen, zodat je zeker geen mensen tegen de haren instrijkt. Allee, dat geldt dan alleen voor de allochtonen. Met ons autochtonen hebben ze zoveel medelijden niet. Dat komt omdat ze niet bang zijn van ons. Wij laten alles maar over ons komen zonder op straat te gaan protesteren of te dreigen met geweld. Dat noemen ze nu beschaafde mensen. Dat klopt, wij zijn beschaafde mensen en geen lange tenen Jihadisten die, indien er ook maar een ongelovige een scheet laat over de islam, klaar staan om dit met moord en doodslag in de kiem te smoren.

IS-aanhangers zijn er genoeg in Nederland. Ik zag gisteren toen ik van mijn werk kwam enkele jongeren met een IS-vlag lopen. Zij waren zo trots als een pauw op hun vlag en liepen iedereen te provoceren. Ik vroeg hen waarom ze deze verboden vlag in het openbaar droegen. Dit was een vlag van Allah wisten ze me te vertellen en zijn profeet Mohamed is in oorlog met de ongelovige honden. Ik vroeg hen wanneer ze dan vertrokken naar Syrië (kan voor mij niet snel genoeg gaan). Ze gingen niet vechten in Syrië, want hier in Nederland is nog genoeg werk voor de boeg om het land te zuiveren van ongelovigen. Ik zei dat ze dan die stommelingen in Den Haag ook maar een kopje kleiner moesten maken. Maar ze lachten me uit, want door die stommelingen in Den Haag konden zei hun gaan. We roepen gewoon “racist” en alle deuren gaan open. Lachend en provocerend gingen ze verder en ik besefte dat het bijna te laat is. Onze politici moeten hun verantwoordelijkheid nemen en die IS-aanhangers naar de woestijn pleuren voordat het echt te laat is en hier ook slavinnenmarkten opduiken. Eruit met die achterlijken, die zitten te wachten op een kans om hun moordzuchtige en pedofiele neigingen in ons land te ontplooien. Maar zoals altijd zullen de Nederlandse politici pas reageren als het veel te laat is.

Nu beginnen de moslims zich ook al te roeren in het Zwarte Piet debat. Nourdine El Quali van de Rotterdamse moslimpartij Nida vind Zwarte Piet onversneden racisme en een erfenis van een achterlijke tijd en een achterlijke cultuur. Wel Nourdine, jouw cultuur is veel achterlijker en door jouw achterlijke opmerkingen ben ik er absoluut van overtuigd dat jij een extremist bent. Een heel gevaarlijk persoon die hier niet thuishoort. Door jouw woorden ben ik gaan beseffen dat jij net zo´n onversneden racist bent als de rest van jouw extremistische vrienden. Indien het jou hier niet bevalt, mag je gerust opsodemieteren naar jouw land van herkomst. Jij bent net als die andere domme racismeroepers die alles haten wat maar met Nederland te maken heeft. Vergeet niet, Nourdine, dat een groot deel van jouw geloofsgenoten nu nog de slavernij hanteren. Dus Nourdine, je kunt beter zwijgen voor je weer onzin uitkraamt. Het leven in Nederland is al lastig genoeg zonder die onzin van jou.

Door: Erik60

http://ejbron.wordpress.com/2014/11/06/ ... more-74759
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52065
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Mahalingam »

De coalitie van de gewilligen tegen ISIS is nu zo ver gekomen dat de USA de topmannen weet te vinden met bommen.
ISIS chief ‘critically wounded’ in air raid: reports
The leader of the Islamic State of Iraq and Syria (ISIS), Abu Bakr al-Baghdadi, was “critically wounded” on Saturday when a U.S.-led air strike targeted the western Iraqi border town of al-Qaim, tribal sources told Al Arabiya News Channel.
The tribal sources also said that a number of ISIS’ senior members were killed in the air raid.

Anbar province MP Mohammad al-Karbuli told Al Arabiya News Channel that U.S.-led coalition aircraft had targeted a gathering of ISIS leaders in al-Qaim that led to the killing of tens of people and wounded.
Karbuli said chaos ensued the air raid with ISIS members scrambling to transport their wounded to al-Qaim hospital which was overwhelmed with the number of patients.

Reuters news agency quoted two witnesses as saying an air strike targeted a house where senior ISIS officers were meeting, near the western Iraqi border town of al-Qaim.
The witnesses said ISIS fighters had cleared a hospital so that their wounded could be treated. ISIS fighters used loudspeakers to urge residents to donate blood, the witnesses said.

The agency also quoted residents as saying there were unconfirmed reports that ISIS’ local leader in the western Iraqi province of Anbar and his deputy were killed.

U.S. officials would not confirm or deny whether Baghdadi, the group's overall leader, had been targeted, the agency said.
http://english.alarabiya.net/en/News/mi ... trike.html

Als het waar is dan is er 'room at the top' en kunnen we een strijd om de opvolging verwachten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Pilgrim »

Mensenrechtenorganisaties zeggen: Moslims folteren kinderen

Geplaatst op 8 november 2014

Er bestaat geen beestachtige barbarij die niet door de IS-moslims, dat zijn de “zoons en dochters” van de Duitse minister van Binnenlandse Zaken Thomas de Maizière, wordt gepleegd. Stel je eens voor hoe onmenselijk beestachtig deze jonge moslims, veel van hen met Europese paspoorten in de hand, die jarenlang bij ons in de buurt in de geïslamiseerde getto´s van Keulen, Berlijn of Stuttgart woonden, diep van binnen zijn als ze zelfs zover gaan kinderen te folteren:

Mensenrechtenorganisaties beschuldigen IS ervan de gevangen genomen Koerdische kinderen te folteren.

Het gaat om kinderen die deze islamitische beestmensen hebben buitgemaakt in Kobani – ongeveer 150.

Vier van de kinderen had men vrijgelaten. Ze vertelden de mensenrechtengroepering uit New York dat de extremisten hen in de Noord-Syrische stad Manbij gevangen hadden gehouden. Ze omschreven hoe vaak ze door moslims mishandeld werden, ze werden met stroomkabels geslagen.

De kinderen zeiden dat de gevangenen die een familielid bij de Koerdische milities hadden het ergst werden mishandeld, omdat deze sinds september zware gevechten leverden met IS-moslims om Kobani.


Fox News

Precies dat moet men ook de families van deze beesten aandoen. Dat zouden ze begrijpen. Oog om oog, of nog beter volgens het Pershing-model: 10 om 1. De Koerden zullen het zeker doen zodra ze een IS-moslim in handen krijgen.

Maar alsjeblieft niet alle Koerdenmoslims naar Europa brengen. Europa is al bewoond. De koerden horen in Irak en het oosten van Turkije. Men moet de Koerdische gebieden van de Turken afpakken en daar, samen met Noord-Irak, een vrije Koerdische staat oprichten. Daar moet men dan al die reizende moslims ophangen, die daar onbevoegd onderweg zijn – vooral de “zoons en dochters” met Europese paspoorten.

Bron: [url=http://www.kybeline.com/2014/11/08/mens ... beline.com[/url]

Auteur: Kybeline

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

http://ejbron.wordpress.com/2014/11/08/ ... more-74937
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52065
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Mahalingam »

je kan goed halal koken, je zit bij het Vrije Syrische Leger en je komt op het idee; ik ga voor kok spelen in het ISIS kamp en vergiftig ze allemaal.
Zo gezegd zo gedaan.
Een groepje van het Vrij Syrisch Leger deed zich voor als IS-militanten en sloot zich aan bij het Fath El-Sahel kamp als kok, meldt Times of Iraq.
Vervolgens slaagden ze erin om meer dan een dozijn strijders om te brengen door vergif in hun maaltijden te mengen. Minstens 15 anderen werden naar ziekenhuizen in de buurt overgebracht.
De spionkoks konden naar verluidt met hun families vluchten.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... rgif.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
antidotum
Berichten: 79
Lid geworden op: wo mei 15, 2013 10:43 am

Leider Isis zwaar gewond

Bericht door antidotum »

Plaatje bij 'Leider IS gewond door luchtaanval'
Abu Bakr al-Baghdadi, de leider van de terreurgroep Islamitische Staat (IS), is zaterdag ernstig gewond geraakt door een luchtaanval van de door de Amerikanen geleide coalitie op de Iraakse stad al-Qaim.
:applause:

http://nu.nl/isis/3924085/is-leider-gew ... anval.html

Moge Allah hem snel verblijden met een 72 jarige maagd. [icon_lol.gif]
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:je kan goed halal koken, je zit bij het Vrije Syrische Leger en je komt op het idee; ik ga voor kok spelen in het ISIS kamp en vergiftig ze allemaal.
Zo gezegd zo gedaan.
Nog een idee: een paar Ebola infiltranten !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Islam is een religieuze folterkamer gevoed met sadisme

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Mensenrechtenorganisaties zeggen: Moslims folteren kinderen
Dat is nog niets vergeleken met Allah van de moslims. Je moet toch wel erg ziek in je hoofd zijn om Allah te aanbidden. Want als er ook maar een god bestaat in het heidense theater van wereldwijd 10.000 sektes en religies die overal met kop en schouders bovenuit steekt, is het wel Allah de maangod, die uitblinkt als de meest perverse vuile gore smerige sadistische punker proleet van alle goden die de geschiedenis een onmenselijk aanzien heeft gegeven.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat anderhalf miljard mensen in de wereld, waaronder toch ook menig afgestudeerde moslim, doodleuk kunnen beschikken over een gezamenlijke geestvernauwing van het gezonde verstand? Daar rest mij maar een conclusie. Er is iets grondig mis met de mens die vanwege dit kenmerk onderverdeeld is in een bepaalde enge, niet voor onze kennisbeschaving geschikte soort die besmet is met het al 1400 jaar voort etterende virus islam. Vanzelfsprekend zijn alle moslims daar automatische de besmette dragers van.

De enige echte ware sadistische folter god die er bestaat heet Allah

Dan is het logisch dat ik moslims ongeschikt verklaar voor een menslievende psychisch gezonde samenleving die gefundeerd is op democratische regels van respect en tolerantie jegens elkaar. Niet één moslimstaat voldoet aan deze gerechtvaardigde elementaire voorwaarden van menselijk fatsoen
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Marieke »

Volgens mij stond dit bericht hier nog nergens:


Militanten Egypte zweren trouw aan IS

De Egyptische extremistische groep Ansar Beit al-Maqdis heeft trouw gezworen aan terreurbeweging Islamitische Staat.

De groep maakte dat zondag bekend op Twitter en op websites waar vaker berichten van militanten verschijnen.

Ansar Beit al-Maqdis zat de afgelopen maanden achter een aantal aanslagen in de Sinaï-woestijn in Egypte. Een week geleden ontkende de groep nog zich te hebben aangesloten bij de organisatie van de zelfverklaarde kalief Abu Bakr al-Baghdadi.

In een audioboodschap die op een militante website was geplaatst zei een onbekende spreker dat Ansar Beit al-Maqdis zich alsnog bij IS heeft aangesloten, 'waarvan de opkomst vergelijkbaar is met een nieuwe dag waarbij de vlag van het monotheïsme wordt gehesen'.

Al-Baghdadi is volgens de spreker 'uitverkoren door Allah' om een nieuw islamitisch kalifaat te stichten nadat 'moslims tientallen jaren hebben moeten lijden'. "We kunnen dan ook niet anders dan onze trouw zweren aan de kalief, luisteren en hem gehoorzamen. We roepen alle moslims op hem te gehoorzamen."

De onbekende spreker zei verder dat het Egyptische volk in opstand moet komen tegen de 'tiran', waarmee hij vermoedelijk doelt op president Abdel-Fattah el-Sissi, die eerder dit jaar werd gekozen na de val van de islamistische president Mohammed Morsi. "Waar wachten jullie nog op, nadat jullie eer is aangevallen, en het bloed van jullie zonen is vergoten door (...) deze tiran en zijn soldaten?"
Libië

Ook in Libië hebben tientallen zich aangesloten bij IS. Het zou gaan om inwoners van de stad Derna, in het oosten van het land. Vorige week werd in een video getoond dat ze loyaal zijn aan Baghdadi.

Bron: www.nu.nl

Brrr... En zo wordt het gezwel steeds groter..!!!... Laatst heeft de IS ook nog 'hulp gekregen' van zijn grote vriend Al-Qaida, en nou dit weer..!.. Ik word hier zóóó bang van!!
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Mahalingam
Berichten: 52065
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Mahalingam »

Die Ansar Beit al-Maqdis zit een beetje op een houtje te bijten in de grote zandbak geheten Sinaï.
Hun bevoorrading vanuit Gaza is gestopt en ze worden opgejaagd door het leger.
Ze laten bommen ploffen waardoor soldaten en generaals dood gaan maar dat maakt weinig uit. Er is in het leger een overschot aan generaals en aan soldaten is ook geen gebrek. Er zijn 500.000 onder de wapenen en er zijn 800.000 reservisten plus 400.000 paramilitairen.

Dat zijn enorme aantallen. Maar steden als Cairo bevatten 9 miljoen inwoners, Alexandria 5 miljoen, Giza 3 miljoen en ooit gehoord van Shubra El-Kheima met 1 miljoen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door King George »

ISIS roept op: val Israël aan!

Geplaatst door Frank Verhoef op 9 november, 2014 - 19:00

Afbeelding
© Screenshot / YouTube

Het wordt tijd dat we ISIS met de grond gelijk maken.

Het wordt met de dag grimmiger in het Midden-Oosten. ISIS is niet alleen actief in Syrië, Irak en Nigeria (in de vorm van Boko Haram), maar klopt inmiddels ook op de poorten van Israël. De islamitische terreurorganisatie heeft een islamitisch kalifaat uitgeroepen in de Sinaï, het Egyptische schiereiland dat grenst aan Israël:

The organization defined its mission as "destroying all the Egyptian military facilities and bases all over the Sinai and destroying the soldiers."

Dat ISIS op Egyptisch grondgebied een kalifaat uitroept is zich al een groot gevaar voor de stabiliteit in de regio, en Israël zal heel goed moeten monitoren wat daar gebeurt, maar nog gevaarlijker is het feit dat ISIS tegelijkertijd oproept tot aanvallen op de zuid-Israëlische badplaats Eilat, de stad waar veel toeristen naartoe gaan om te genieten van het strand, de Rode Zee en het hete zonnetje.

But Israel, too, also received special attention, with the organization’s focus on the Red Sea port and tourist city of Eilat, according to the report.

Despite denials by Egyptian officials, some sources said that there are 4-to 5,000 militants already infiltrated within the Sinai Peninsula.

Ansar Bayt Al-Maqdis, Egypt’s most active militant group, has sworn allegiance to Islamic State, a statement from Ansar said Monday night.


Dat Ansar trouw heeft gezworen aan de kalief van de Islamitische Staat is bijzonder zorgwekkend. In één klap heeft ISIS er 4.000 tot 5.000 strijders bij die maar één ding willen, en dat is een zo groot mogelijk islamitisch kalifaat stichten in het Midden-Oosten, Noord-Afrika en zelfs delen van Europa zoals Spanje. Israël moet uiteraard volledig verdwijnen, en alle Joden ook.

Het wordt de hoogste tijd dat we serieus werk maken van het vernietigen van de steenrijke en machtige terreurorganisatie ISIS. Als we maar blijven toekijken hoe ISIS groeit en groeit en groeit, moeten we niet verbaasd zijn als zij straks van minstens drie verschillende kanten (Syrië, de Sinaï en Gaza, want ja, daar zijn ook al ISIS-vlaggen gezien) Israël aanvallen met geavanceerd wapentuig dat zij overal vandaan jatten.

ISIS moet van de aardbodem verdwijnen. Of je moet een "vriend van Palestina" zijn en het wel prima vinden als Israël van de kaart wordt geveegd door hordes islamitische barbaren. Maar die mafketels neem ik al heel lang niet meer serieus.


DDS
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:ISIS roept op: val Israël aan!
Saddam Hoessein riep dit in de eerste golfoorlog ook op maar dit deed ie pas toen ie praktisch verslagen was. Hij schoot toen zelfs Scut-raketten op Israël om die in de oorlog te betrekken. Uiteraard zat ie niet op nog een vijand te wachten, het was een typische wanhoopsdaad om de rest van de moslimwereld aan zijn kant te krijgen. Ik vermoed dat nu weer zoiets speelt. Misschien voelt IS het verlies aankomen en willen ze niet wachten met Israël tot ze echt op verliezen staan. Ik heb het al eens vaker gezegd dat Israël het belangrijkste land voor de moslimwereld is, de kwestie Israël is het enige waar de zo verdeelde moslimwereld het gezamenlijk over eens is. Eigenlijk is het in niemands belang dat het verdwijnt. Als dat wel gebeurt rest de moslims alleen nog onenigheid.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52065
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Mahalingam »

"ENERGIE DRANKJES/SUIKER": Marokkanen worden echt helemaal lijp als ze suikerrijke energie drankjes zoals Red Bull of Monster zien. Dit zit in hun rifapen-brein geïmplementeerd, en lijkt net als de appendix, een rudimentair overblijfsel te zijn uit de oertijd. "
Zo las ik elders en dat brengt mij op dit bericht over die zoetekauwen.
Wie denkt dat ze altijd aan het theedrinken zijn:

IS-strijders dol op Red Bull en Nutella
De terreurbeweging IS laat naar verluidt karrevrachten Red Bull aanrukken om zijn strijders alert te houden. "Iedere dag rijden vier of vijf vrachtwagens een lading Red Bull van Turkije naar Syrië", vertelt chauffeur Mustafa Yilmaz aan de The Local. "Eenmaal over de grens worden de blikjes overgeladen op Syrische trucks."[...]
... jonge Britse moslima's die waren afgereisd naar Syrië onderling overlegden hoe ze aan Nutella konden komen. Een Oostenrijks meisje dat al dit jaar eerder naar Syrië was vertrokken meldde ook al dat Nutella een geliefde lekkernij was onder IS-stijders.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... ella.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Zwartmeer »

De terreurbeweging IS laat naar verluidt karrevrachten Red Bull aanrukken om zijn strijders alert te houden.
Die energie drankjes werken echt weet ik uit ervaring. Een paar jaar geleden stond ik om 04.30u als ik dagdienst had die om 06.00u begon. Dan was ik om 14.00u klaar en wilde dan naar de sportschool maar was dan zo uitgeput dat ik er helemaal geen energie voor had. Na twee van die drankjes ben je weer helemaal fit. Ik heb dit maar een paar keer gedaan gewoon omdat het niet gezond is en je er zomaar een gewoonte van hebt gemaakt. Maar de leden van IS die voor hunzelf een beperkte houdbaarheid stellen hoeven zich natuurlijk niet om hun gezondheid te bekommeren.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Ariel »

Kalief van IS vaart uit tegen 'kruisvaarders' en Joden

De Islamitische Staat (IS) heeft een audioboodschap verspreid van kalief Abu Bakr al-Bagdadi. De opname zou naar verluidt zijn gemaakt na de luchtaanval op een konvooi waarin al-Bagdadi meereed.

Volgens de kalief zijn de 'kruisvaarders' en joden bang voor IS en hebben ze hun 'zetbazen' rond de Perzische Golf ingeschakeld om de Islamitische Staat te bestrijden. Imams die fatwa's tegen IS hebben uitgevaardigd krijgen er ook van langs; dat zijn tovenaars die mondstukken zijn van de joden en westerse landen.

Volgens al-Bagdadi zal de anti-IS-coalitie er niet aan ontkomen om de Islamitische Staat ook op de grond te bestrijden in plaats van alleen uit de lucht zoals nu gebeurt. De IS-troepen zullen deze strijd vervolgens winnen en naar Rome oprukken, denkt de kalief.

Al-Bagdadi beweert verder dat de Islamitische Staat inmiddels is uitgebreid naar Saoedi-Arabië, Jemen, Egypte, Libië en Algerije. Hij roept de bewoners van deze landen op om de wapenen op te nemen tegen hun leiders. Daarnaast worden de 'helden van de jihad' in Marokko en Tunesië aangespoord om zich te blijven verzetten tegen het secularisme.

De kalief sluit af met een oproep aan alle IS-strijders om soldaten te blijven 'oogsten' en om overal 'vulkanen van de jihad te laten uitbarsten'.

Westerse en Arabische landen hebben onder leiding van de VS en coalitie gevormd die de macht van IS in het Midden-Oosten moet breken, in de eerste plaats met luchtaanvallen. Nederland doet er ook aan mee. De Amerikaanse minister van Defensie, Chuck Hagel, zei donderdag tegen parlementariërs in Washington dat de luchtaanvallen worden verhevigd, maar dat de strijd tegen IS erg lang kan duren.

„We kunnen onze doelen in Syrië niet in één keer bereiken”, aldus Hagel. Volgens hem is er geen zuiver militaire oplossing voor het al jaren voortslepende conflict in het Arabische land. De sleutel tot een oplossing is volgens hem gematigd verzet tegen president Bashar al-Assad. Het trainen van dat verzet neemt echter nog maanden in beslag. De chef van de Amerikaanse strijdkrachten, Martin Dempsey, schatte het aantal IS-strijders tijdens dezelfde hoorzitting van het Congres donderdag op 21.000 à 31.000. Volgens hem heeft Irak zo'n 80.000 goed getrainde militairen nodig om IS te verslaan.

Bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Ariel »

Islamitische Staat (IS) voert een eigen munt in in de gebieden die de soennitische terreurgroep in Irak en Syrië beheerst. De nieuwe munt is ,,zuiver gewijd aan God” en moet moslims weghalen uit het ,,globale economische systeem dat is gebaseerd op satanische woeker”, aldus een donderdag uitgegeven verklaring.

Er komen zeven muntstukken: twee van goud, drie van zilver en twee van koper.

IS heeft nog een nieuwe verklaring aangekondigd, die zal gaan over de wisselkoers, aldus nieuwszender CNN.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52065
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Mahalingam »

Kennelijk zit de kalief zo onder de pleisters dat hij niet op video kon (moraal van de troepen) maar audio moest doen.
En hij roept specifiek op om de clan van Saoud uit te roeien. Wil hij Mekka en Medina veroveren dan zal hij over lijken moeten gaan.En verder het gebral dat we ook van de Mahdi van Sudan kennen: 'we gaan Rome en Constantinopel veroveren'.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Pilgrim »

Hieronder een plaatje van de terreurmunten.
Terreurmunten: “Islamitische Staat” plant eigen valuta op basis van goud en zilver

Geplaatst op 15 november 2014

Afbeelding

Globale oproer in het deviezenuniversum. Op dezelfde dag waarop Vladimir Poetin zweert het “dictaat van de dollar” achter zich te laten en belangrijke energiezaken in roebel en yuan af te wikkelen, horen we nog een andere explosieve aankondiging die deining veroorzaakt. De fanatiekelingen van de “Islamitische Staat” willen een eigen munt uitgeven die door goud, zilver en koper gedekt wordt.

De IS zou daarmee de enige “staat” met een goudstandaard zijn. De geplande munten hebben voornamelijk politiek doel. Ze moeten een extra houvast voor de opbouw van het geplande kalifaat vormen en een eigen geldcirculatie om de betere financiering van de expansie te vestigen.

Volgens de IS zal de nieuwe munt de milities “bevrijden van de onderdrukking van het geldsysteem”. Het Westen gooit niet alleen bommen op de terreurmilitie, het probeert bovendien haar af te snijden van iedere legale geldstroom.

Wie denkt dat de geldplannen van de IS net zo radicaal zouden zijn dan de fanatiekelingen zelf, moet er aan herinnerd worden dat er al Amerikaanse bondsstaten zijn die met eigen valuta willen ontsnappen aan de dollar.

In februari 2012 telde de nieuwszender CNN 13 Amerikaanse staten die dermate bezorgd waren over het massale drukken van geld van hun Centrale Bank, dat ze dachten dat de dollar aan de rand van de afgrond zou staan. In de regionale parlementen van Minnesota, Iowa, Tennessee en Georgia – onder andere – werden wetsvoorstellen ingediend die gericht waren op de uitgave van een andere munt.

“In geval van hyperinflatie, depressie of een economische collaps zouden de staatsfinanciën in chaos verzinken”, motiveerde destijds de Republikeinse afgevaardigde Glen Bradley uit North Carolina zijn wetsvoorstel in het plaatselijke parlement.

De IS wil gouden munten van 1 en 5 “Dinar”, zilveren van 1, 5 en 10 “Dirham” en koperen munten van 10 en 20 “Fils” uitgeven.

Voor uiterst gewelddadige milities van het slag van IS met een turbulente geschiedenis en een nog niet gevestigd staatsgebied hebben deze plannen zelfs zin. De IS controleert op dit moment delen van Irak en Syrië, waar luchtaanvallen onder leiding van de VS haar probeert terug te dringen.

Alleen van edelmetaal of een waardevol industrieel materiaal geslagen munten hebben in deze situatie echt zin, omdat IS zowel gebrek heeft aan valutareserves als legitimiteit en toegang tot het internationale bankensysteem.

Munten in de klassieke zin van het woord – ook als deze door de leiding van IS als wettig betaalmiddel worden erkend – zouden geen zin hebben, want deze zouden hoogstens korte tijd van waarde zijn.

De toekomst van de terreurbeweging is echter onzeker. Daarom zouden gebruikelijke munten wel eens niet kunnen fungeren als waarde-investering voor langere tijd. De geplande munt zou aan de acceptatie, die een succesvolle munt nodig heeft, mislukken.

Bron: http://info.kopp-verlag.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

http://ejbron.wordpress.com/2014/11/15/ ... more-75414
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door King George »

Ze zullen zelf waarschijnlijk niets kunnen produceren en exporteren, dus zullen ze dat beetje goud en zilver moeten exporteren en dan aan de bedelstaf bij de valuta van Grote Satan. En je kan natuurlijk al raden dat dan een Islamitische maffia in hun controlegebied een monopolie weet te leggen op deviezeninkomsten of import om te verhandelen. Binnen de kortste keren dus hongersnoden in door ISIS gedomineerd gebied.
Laatst gewijzigd door King George op zo nov 16, 2014 3:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Ariel »

'IS-beul John gewond bij Amerikaanse aanval'

Jihadi 'John', de veronderstelde Britse beul die in video's opduikt met 2 Britse en 2 Amerikaanse gijzelaars van Islamitische Staat (IS), is gewond geraakt bij luchtaanvallen van de Verenigde Staten. Hij is in de Iraakse provincie Anbar aan de dood ontsnapt. Dat schrijft de Engelse krant The Mail on Sunday in de nacht van zaterdag op zondag.

De aanval vond vorig weekend plaats in al-Qaim, niet ver van de Syrische grens. Hier werd een geheime, ondergrondse schuilplaats van de terreurgroep onder vuur genomen. Hierbij zijn 10 IS-strijders gedood, en raakten 40 anderen gewond, meldt The Mail. Onder de slachtoffers zijn ook enkele kopstukken van IS.

Vorige week al maakten andere media, zoals de Israëlische krant Haaretz, melding van de luchtaanvallen. Daarbij werd IS-leider Abu Bakr al-Baghdadi genoemd als een van de gewonden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door King George »

Nu door blijven bombarderen. En hen de pas blijven afsnijden.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Pilgrim »

Iraakse regeringsleger boekt eerste overwinning op IS

Alexander Verstraete, vr 14/11/2014

Afbeelding

In Irak is het regeringleger erin geslaagd IS uit de stad Baiji te verjagen. Dat melden de autoriteiten. Daarmee boeken de Iraakse strijdkrachten hun eerste grote overwinning op de terreurgroep die het noorden van het land al maanden in handen heeft. In de VS zegt een militaire topadviseur intussen dat het inzetten van Amerikaanse grondtroepen in Irak niet uit te sluiten valt.

Baiji ligt in het noorden van Irak op zo'n 200 kilometer van de hoofdstad Bagdad. In de buurt van de stad bevindt zich de grootste olieraffinaderij van het land. Die was in regeringshanden, tot de troepen van IS afgelopen juni de macht grepen.

Het Iraakse regeringsleger laat nu weten dat het erin is geslaagd IS uit Baiji te verdrijven. Daarbij kreeg het de hulp van de internationale coalitie tegen IS. Het gaat om de eerste grote overwinning op de terreurgroep. De Iraakse autoriteiten kunnen op deze manier opnieuw de controle over de olieraffinaderij verwerven. Sommige bronnen stellen dat dit intussen is gebeurd, andere spreken dit tegen.

In elk geval snijdt het leger met deze overwinning de banden tussen de strijders van IS in Tikrit even onder Baiji en de overige strijders elders in het noorden van het land doormidden.

Amerikaanse grondtroepen in Irak?
Intussen heeft een Amerikaanse militaire topadviseur gezegd dat de VS niet uitsluit dat ook Amerikaanse grondtroepen naar Irak worden gestuurd om het Iraakse leger te helpen de strategische stad Mosul te heroveren. Momenteel zijn al Amerikaanse soldaten ter plekke, maar zij hebben enkel een adviserende en ondersteunende taak.

"Op dit moment voorspel ik niet dat ik zou aanbevelen de Iraakse troepen in Mosul en langs de grens de steun van Amerikaanse grondtroepen te geven, maar we overwegen het wel degelijk", zei generaal Martin Dempsey voor een commissie in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden.

Toch zou het in dat geval bij een beperkte militaire aanwezigheid blijven, voegde hij eraan toe. "Ik voorzie geen omstandigheden waarin het in ons belang zou zijn deze strijd eigenhandig en met een groot militair contingent op te nemen."

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buite ... =1.2149408
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het nieuwe kalifaat IS

Bericht door Pilgrim »

"Strijd tegen IS is aan het keren in ons voordeel"

Gianni Paelinck, za 15/11/2014

De Amerikaanse generaal Martin Dempsey heeft een onverwacht bezoek gebracht aan de Iraakse hoofdstad Bagdad en hij had goed nieuws bij voor de Amerikaanse troepen daar: "Ik denk dat de strijd tegen IS aan het keren is in ons voordeel. Goed gewerkt!" Maar Dempsey waarschuwde tegelijk: "De campagne tegen IS zal wellicht nog jaren duren".

Dat de woorden van Dempsey niet enkel bedoeld waren om het moreel van de soldaten op te krikken, mag blijken uit wat het Iraakse leger de afgelopen dagen heeft gepresteerd. Vandaag konden zij een belangrijke olieraffinaderij heroveren op IS-milities. Eerder deze week slaagden de Iraakse troepen er in om de stad Baiji opnieuw in te nemen en om IS-strijders weg te jagen van een dam in het oosten van Irak.

Bovendien kopt de krant "The mail on Sunday" morgen met het nieuws dat "Jihadi John" zou zijn gewond geraakt bij luchtaanvallen van de internationale coalitie tegen IS. Symbolisch erg belangrijk in Groot-Brittannië want "Jihadi John" is de man - wellicht een Brit - die verantwoordelijk wordt geacht voor de onthoofding van Amerikaanse en Britse journalisten en hulpverleners.

Toch nog niet te vlug victorie kraaien. "De missie van de Verenigde Staten tegen Islamitische Staat kan nog jaren duren", zei Dempsey. Bovendien zal die strijd maar lukken als de Iraakse regering erin slaagt om de kloof tussen Sjiieten en Soennieten te dichten, waarschuwde de Amerikaanse generaal.

Dat IS nog niet verslagen is, blijkt ook uit het feit dat de terroristische groepering vandaag opnieuw 36 mensen heeft ontvoerd in het westen van Irak.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buite ... =1.2149408
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie