Bizar.

Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Een vrouw in Delden belt 112 want er staat een olifant in haar moestuin.
Zij wordt in eerste instantie niet geloofd . Maar later wel.

Afbeelding

De olifant was weggelopen uit circus Rens dat vlakbij zijn tenten heeft opgeslagen.
  • #Delden Olifant in Moestuin, werd gemeld en inderdaad hij werd aangetroffen op 30-10-14, omstr 07.00 uur pic.twitter.com/nAuOZ7vb8x
    — Gijs de Jager (@POL_BorneOost) November 6, 2014
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

De paniek knop wordt ingedrukt en 5 brandweerkorpsen, een MUG-team en een politieploeg rukken uit in het Vlaams-Brabantse Ternat . Voor wat?
In een eerste oproep klonk het dat een wagen met drie volwassenen en drie kinderen aan boord een vijver was ingereden. Vervolgens kregen de hulpdiensten te horen dat een vrouw met een vier maanden oude baby een beek was ingesukkeld en dat al het water naar binnen liep.
Het was allemaal een communicatie stoornis want wat was er werkelijk aan de hand?
uitgerukt voor een vrouw die zich had vastgereden in een veldwegje. De allochtone dame, met aan boord nog drie andere personen, had haar gps gevolgd en was zo een doodlopende straat ingereden die eindigt in overstromingsgebied. Daar stond een tiental centimeter water en modder op de weg. De vrouw vond er niets beters op dan de hulpdiensten te bellen, maar de communicatie verliep bijzonder warrig
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-tern ... -a2121228/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bizar.

Bericht door Pilgrim »

Anachronismen in oude filmpjes (jaren 30). Tijdreizigers?

In deze drie oude filmpjes zie je mensen die met een mobiele telefoon lijken te telefoneren. Bij het laatste filmpje zie je dat aan het einde. Dit laatste filmpje bevat ook andere anachronismen.





De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bizar.

Bericht door Pilgrim »

Dit is ook héél eigenaardig! Je leest zoiets wel eens in SF-verhalen, zoals bijvoorbeeld de Magnetoman die strijdt tegen de X-mannen, maar ik had niet gedacht dat zoiets ook in het echt kan gebeuren. :ohmy2:
Rus(12) wordt menselijke magneet na elektrische schok

Bewerkt door: Eric Belsack, 21-11-14

Afbeelding
Nikolai (12) is een levende magneet geworden. © Omsk TV and Radio Company.

Een Russische jongen is plotsklaps een levende magneet geworden. Nadat hij een elektrische schok kreeg, blijven allerlei voorwerpen aan hem kleven. Van de ene dag op de andere werd hij als het ware 'aantrekkelijk'.

Op weg van school naar huis leunde de 12-jarige Nikolai Kryaglyachenko naar eigen zeggen tegen een verlichtingspaal. Er bleek iets mis met de bedrading en de jongen kreeg een stroomstoot door zijn lichaam.

,,Toen ik de volgende ochtend wakker werd, kleefden er een paar muntstukken aan mijn rug. Die waren blijkbaar zoek geraakt in m'n bed", vertelt Nikolai. ,,Bij het ontbijt glipte een lepel uit mijn hand. Vreemd genoeg viel die niet op de grond, maar bleef hij op mijn borst hangen."

De jongen heeft zijn nieuwe 'gave' niet onder controle. ,,Te pas en te onpas trek ik dingen aan", zegt hij. ,,Vreemd werd het pas echt toen er een glas water in mijn richting kwam geschoven''.

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/artic ... chok.dhtml
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Bizar.

Bericht door Ali Yas »

Dit is duidelijk nep. Maar wel leuk gedaan.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Naakte man valt door plafond vrouwentoilet in Boston en bijt bejaarde man in oor

Afbeelding

In Boston is een naakte man door het plafond van een vrouwentoilet gevallen. Daarna viel hij een bejaarde man aan. Dat meldt AP.

Volgens de politie kleedde de 26-jarige man zich uit op het vrouwentoilet en klom hij daarna in de kruipruimte boven de plafondplaten. Die hielden zijn gewicht niet en de man stortte naar beneden in een bezet wc-hokje.

De man viel op een vrouw en vluchtte naakt en bloedend de wc uit. Daar beet hij een 84-jarige man in zijn oor en probeerde hij hem met zijn wandelstok te wurgen.

De man is gearresteerd.


http://www.metronieuws.nl/koffiepauze/n ... pb8Cs5ztQ/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »



Serbia's Energy Minister Aleksandar Antic narrowly escaped injury on Thursday (December 4) when a heavy chunk of ice fell on his head while he was touring an eastern area hit by a cold snap last week.

De burgers daar in het Oosten van Servië zaten al 3 dagen zonder stroom en de minister kwam zeggen "We doen ons best".
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Dak gesloopt bij huwelijksaanzoek
Een huwelijksaanzoek is gruwelijk misgegaan in IJsselstein. Een man had een hoogwerker ingehuurd om zijn vriendin ten huwelijk te vragen, maar omdat het apparaat niet goed was gezekerd, viel hij om.

Lees meer in het bijbehorende artikel


Bekijk video
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Kangoeroe hopt door woonwijk
Echt waar. Hier is een foto van hem/haar in de voortuin aan de Kattenberg te Vorstenbosch (Brabant).
Afbeelding
De kangoeroe zat op zijn gemak in een tuin aan de Kattenberg. Rond 10.00 uur deden voorbijgangers de opmerkelijke vondst. Het dier verkeert in goede gezondheid, zo meldt de dierenpolitie van Oost-Brabant op Twitter. De politie bracht het dier onder bij een kangoeroeboerderij in Uden.

De eigenaar van de wallaby meldde zich uiteindelijk bij de politie. Het beestje is afkomstig van zorgboerderij Dobbelshoeve in Heeswijk-Dinther, zo'n twee kilometer verderop. ,,Iemand heeft daar het poortje open laten staan," aldus een woordvoerder van de politie tegen het Brabants Dagblad.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... wijk.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Het geheim van Imca Marina. :thinking: Imca kreeg Turks bloed, en nu is ze ineens dol op het gezang van de imam.
Het jaar 2014 stond voor zangeres Imca Marina vooral in het teken van herstel. De roodharige vocaliste werd in maart getroffen door een zware hartaanval terwijl ze in de Turkse badplaats Antalya was voor een serie optredens. De artsen van het Turkse ziekenhuis wilden haar in eerste instantie dotteren, maar dat ging niet meer omdat Imca's aderen voor 90 procent waren dichtgeslibd. Dus onderging ze een meervoudige bypassoperatie die vele uren duurde.

Die noodzakelijke ingreep hielp Imca weer op de been, maar zorgde ook voor een ietwat merkwaardige verandering in de 'bovenkamer' van de Viva España-zangeres. ,,Tijdens de operatie ben ik veel bloed verloren,'' blikt de Groningse diva terug op een dieptepunt in haar bestaan. ,,Het medisch team heeft me uiteindelijk zeker 4 liter Turks bloed moeten toedienen. Anders was ik er waarschijnlijk niet meer geweest.'' Sinds ze deels Turks bloed door haar aderen heeft stromen, heeft Imca het gevoel dat ze opeens meer dan ooit van oosterse dingen houdt.

,,Het is een opmerkelijk geheimpje,'' haast de zangeres zich te zeggen. ,,Voor de operatie vond ik het gezang van imams vanaf moskee-minaretten best een beetje irritant. Maar sinds ik ontwaakte uit mijn narcose vind ik dat juist prachtig. Er gaat iets heel geruststellends vanuit.'' Imca heeft nog een effectje bespeurd na de transfusie. ,,Ook de lucht van geroosterde kebab vind ik opeens heerlijk. Ik begrijp werkelijk niet hoe dat kan. Toch is het zo.''

Engelen
Imca zegt in Turkije 'engelen op de schouder' te hebben gehad. Zij gelooft heilig in de aanwezigheid van onzichtbare fenomenen die haar beschermen. Heel soms, zo stelt de zangeres, zijn die engelen even zichtbaar. Ze doelt op Leger Des Heils-soldate Majoor Bosshardt (1913-2007): een vrouw met wie ze regelmatig optrok en die ze erg bewondert. Recent bracht Imca zelfs een single uit die is opgedragen aan de majoor. ,,Ik vond haar charismatisch, ze ging gewoon in de kou naar de mensen toe, was moedig, zeker niet bang uitgevallen en wars van valse opsmuk. Je zou kunnen zeggen dat ik, wat karaktereigenschappen betreft, enigszins op haar lijk.''

Imca geeft terzijde nog maar een geheimpje prijs. ,,Majoor Bosshardt 'leeft' nog. In heb de laatste tijd Amsterdammers gesproken die haar zagen lopen in het zwart. Vreemd, kennelijk zijn er mensen die haar nog altijd zien. Eng is dat niet. Tijdens haar leven deed ze veel goed werk, en nog altijd is ze kennelijk de engel van de nacht,'' aldus de zangeres die benadrukt de heilsoldate na haar overlijden zelf nooit te hebben gezien. ,,We zullen zien of ze zich ook aan mij zal tonen. Ik hoop het, diep in mijn hart, wel.''

Bron: Algemeen Dagblad
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Betoverd door Turks bloed. Ben bang dat dit geen verhaal uit De Speld of zo is.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bizar.

Bericht door Pilgrim »

Dit verschijnsel komt vaker voor en dat is het (relatief onbekende) gevaar van transplantaties. Een getransplanteerd orgaan blijf zich richten op de donor en niet op degene die het orgaan krijgt en kennelijk geldt dit dus ook voor bloed. Er bestaan vreemde verhalen over mensen die eigenschappen overnamen van de overleden donoren en daar zelfs geestelijk mee verbonden bleven.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Politie trapt deur in bij zingende man in Gouda

Afbeelding

PolitieAgenten treffen hem aan onder zijn bed

JOOST BAKKER: 30-12-2014 10:51 UUR
TAGS: Gouda

De politie in Gouda heeft de deur van een 56-jarige man ingetrapt, die hard aan het zingen was. De man had even daarvoor al een waarschuwing gekregen, maar gedroeg zich andermaal als een nachtegaal. Toen de politie andermaal aan zijn deur stond en de man niet opendeed, besloten de agenten voor andere maatregelen. Eenmaal binnen in de woning troffen zij de zingende man aan onder zijn bed. Hij is meegenomen en kon na een goed gesprek huiswaarts keren met een proces-verbaal, zo schrijft Omroep West.


TPO
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Ongeloof. Onwaarachtig.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Politie trapt deur in bij zingende man in Gouda

De politie in Gouda heeft de deur van een 56-jarige man ingetrapt, die hard aan het zingen was. De man had even daarvoor al een waarschuwing gekregen, maar gedroeg zich andermaal als een nachtegaal. Toen de politie andermaal aan zijn deur stond en de man niet opendeed, besloten de agenten voor andere maatregelen. Eenmaal binnen in de woning troffen zij de zingende man aan onder zijn bed. Hij is meegenomen en kon na een goed gesprek huiswaarts keren met een proces-verbaal, zo schrijft Omroep West.
Dit kan toch niet waar zijn? Mocht dit zo zijn dan heb je pas echte vrijheid in Cuba vergeleken met deze ongehoorde fascistische dictatuur.In Cuba heerst armoede, maar het is een groot feest van vrolijk klinkende salsa klanken in de stad die vrijelijk uit de woningen weergalmen. De meeste woningen zijn zonder glazen ramen. Niemand doet moeilijk, zolang het nachtelijk uur nog niet is aangebroken waarop men zich ten ruste wil leggen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Lijkt me lastig drinken

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Never eat more than you can lift

Bericht door King George »

Laatst gewijzigd door King George op ma jan 05, 2015 3:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Arnhem, NS Station Velperpoort. Een neger legt uit aan een agent waarom hij geen schoenen aan heeft.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Arnhem, NS Station Velperpoort. Een neger legt uit aan een agent waarom hij geen schoenen aan heeft.
Hij heeft een goed lichaam. Dat kunnen we niet ontkennen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bizar.

Bericht door mercator »

Het is Quincy Gario de antipiet-neger.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

mercator schreef:Het is Quincy Gario de antipiet-neger.
[icon_lol.gif] Dat was mijn eerste gedachte ook. En toen dacht ik...Hoeveel subsidie heeft hij voor deze kunst oprisping gekregen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie