Demonstreren vóór Israël

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Ariel »

Dit is mooi en verdiend navolging in Nederland. Zo doen ze dat in NewYork city (don't mess with the Diamond district!). Een anti Israel demonstratie wordt overgenomen door Pro Israel fans.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Dit is mooi en verdiend navolging in Nederland. Zo doen ze dat in NewYork city (don't mess with the Diamond district!). Een anti Israel demonstratie wordt overgenomen door Pro Israel fans.

Dat is niet voor het eerst - al eerder hadden ze in Amerika toch een motoroptocht waar je U tegen zei? Af en toe even in de veren komen en iedereen weet weer hoe laat het is. In de VS is het nog niet te laat, maar hier slapen we door de klok van 12 heen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef:
Dat is niet voor het eerst - al eerder hadden ze in Amerika toch een motoroptocht waar je U tegen zei? Af en toe even in de veren komen en iedereen weet weer hoe laat het is. In de VS is het nog niet te laat, maar hier slapen we door de klok van 12 heen.
Ja, dat was ik vergeten. Dat was inderdaad awesome.
Afbeelding

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Mahalingam »

Ruim 1.100 mensen zijn volgens een schatting van de politie vandaag voor het Europees Parlement in Brussel bijeengekomen om te protesteren tegen de vervolging van religieuze minderheden in Irak. Een steuncomité voor oosterse christenen - Comité de Soutien aux Chrétiens d'Orient - had tot de betoging opgeroepen.

geheel zonder weerwerk was het niet:
In de rand van de manifestatie op het Luxemburgplein riepen twee jongeren op tot het doden van de christenen. Volgens bronnen dichtbij het incident droeg een van de twee een T-shirt met een jihad-logo en had de andere een mes. De politie pakte een van de twee op.
Blijft de vraag: hebben ze de logo-jongen mee genomen of de messenheld ?

http://www.hln.be/hln/nl/1280/Irak/arti ... Irak.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Mahalingam »

Geert Wilders maakt een politieke statement met een 1-persoons demonstratie.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

Duizenden Fransen betuigen steun aan Israël

Bewerkt door: redactie − 27/07/14 − bron: ANP

Afbeelding
© AFP. Betogers houden Israëlische vlaggen vast en lopen met borden met de tekst: '1768 raketten, wat zou jij doen?'

Duizenden mensen zijn vandaag in Marseille de straat opgegaan tijdens een pro-Israëldemonstratie. Het is de eerste keer dat in Frankrijk een mars werd gehouden voor Israël sinds het Israëlische leger begin juli begon met een grondoffensief.

De demonstratie werd georganiseerd door een overkoepelende organisatie voor Joodse instellingen in Frankrijk. 'We zijn hier om solidariteit met Israël, dat wordt aangevallen en het recht heeft zichzelf te verdedigen, te tonen', aldus de organisator. De Israëlische en Franse vlag waren ruim vertegenwoordigd in de straten van Marseille.

Naast de 2000 betogers die hun steun voor Israël uitten, was er ook een groep pro-Palestinademonstranten. De oproerpolitie moest de groepen uit elkaar houden, schrijft de Franse krant Le Figaro. Ze scandeerden anti-Israëlleuzen.

Botsingen
Zaterdag kwam het nog tot botsingen tussen pro-Palestinabetogers en de politie. Duizenden demonstranten verzamelden zich in Parijs ondanks een demonstratieverbod. Agenten zetten traangas in en arresteerden 70 mensen. In Marseille bleef het zaterdag wel rustig toen aanhangers van Palestina meededen aan een toegestaan protest.

Frankrijk kent zowel de grootste Joodse als islamitische gemeenschap van Europa. Door de gevechten tussen Israël en de Palestijnse beweging Hamas zijn de spanningen tussen de twee bevolkingsgroepen toegenomen.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Bui ... rael.dhtml
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

Tijd voor solidariteit met Israël

Frank Verhoef, 14 december 2014

Afbeelding

11 januari op de Dam in Amsterdam: een bijeenkomst om solidariteit te tonen met Israël.

Dit doet mij deugd. Op 11 januari volgend jaar organiseert de nieuwe pro-Israël-groep ‘Time to stand up for Israel’ een solidariteitsbijeenkomst op de Dam in Amsterdam om hun steun uit te spreken voor het land. De demonstratie, al wordt het officieel niet zo genoemd, is van 14:00 uur tot 16:00 uur.

Ik kwam de uitnodiging tegen via de Facebook-pagina van Likoed Nederland:

De groep Time to stand up for Israël telt 1600 leden waarvan het merendeel uit Nederland en België komt. Deze groep heeft een niet-religieuze, niet-politieke en een niet-Joodse grondslag en is opgericht uit diepe sympathie voor Israël en de Joodse bevolking. Wij streven naar een eerlijke berichtgeving in de media ten opzichte van Israël. Wij willen NU opstaan voor Israël.

Terwijl de Jodenhaat in Nederland toeneemt – het is wat dat betreft een herhaling van de periode voor de Tweede Wereldoorlog – en Israël internationaal steeds meer onder vuur komt te liggen, organiseren deze mensen een speciale solidariteitsbijeenkomst met het beloofde land.

Sommige mensen beweren dat Israël-haat en antisemitisme niet hetzelfde zijn, maar het zijn twee kanten van dezelfde afschuwelijke medaille. Het hangt allemaal met elkaar samen. Wie Israël steunt en antisemitisme bestrijdt, moet eigenlijk ook bij die bijeenkomst op 11 januari zijn.

Zoals ik in dit stuk schrijf: Israël is een geweldig land en het is inderdaad hoog tijd voor meer eerlijke verslaggeving over het land. Ik denk dat ik ook maar naar die bijeenkomst ga

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... et-israel/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door King George »

Zullen er, net als donderdag 17 juli, ook weer schreeuwende Marokkanen er op af proberen te komen? Als we een goed bezette sterke buitenring van Nederlanders hebben, kunnen wij die Marokkanen indien zij zich zonder vergunning toch op het Damterrein willen begeven hen wel eens even in het Nederlands (in welke andere taal? :razz: ) aanmanen om op te rotten van de Dam hier in ons eigen land... Ik overweeg erheen te gaan. Misschien tevens een goede aanleiding voor ergens een gezellig samenzijn erna?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

Pro-Israël demonstratie: Zondagmiddag 11 jan. van 14.00 uur – 16.00 uur op de Dam in Amsterdam

Geplaatst op 4 januari 2015

Afbeelding

Op zondag 11 januari 2015 van 14:00 uur tot 16:00 uur zullen wij, Brenda Aartsen en Sabine Sterk, oprichters van de Facebook community “Time to Stand Up For Israel” (1660 leden) een pro-Israël manifestatie op de Dam in Amsterdam organiseren met de titel “Enough is Enough”.

Deze Facebook community is opgericht op 18 november 2014 na de aanslag op de Synagoge in Jeruzalem. Wij zijn 2 niet-Joodse en niet-christelijke dames die er genoeg van hebben dat Israël steeds meer geïsoleerd komt te staan en steeds vaker te maken krijgt met verkeerde en onvolledige berichtgeving in dagbladen, op tv en op sociale media. Tevens staan wij op tegen het toenemende geweld tegen Israëlische burgers. En gaan wij de boycot van Israëlische bedrijven en producten ter sprake brengen.

Onlangs heeft de groep “Holland4Israël” zich aangesloten bij ons initiatief. Deze groep werd afgelopen zomer ten tijde van de Gaza-oorlog opgericht en is heel actief geweest om foutieve berichtgeving ten opzichte van Israël aan de kaak te stellen. De Holland4Israël groep bestaat voor een groot deel uit actieve jongeren en heeft inmiddels bijna 5000 leden.

Het bijzondere van deze solidariteitsmanifestatie is dat deze wordt georganiseerd vanuit een andere invalshoek dan de gebruikelijke organisaties en vanuit niet-Joods en niet-religieus en neutraal standpunt.

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met onze perswoordvoerder prof. Dr. David Pinto, tel : 0653971822; e-mail: [email protected]

Speakers:

Prof. Dr.David Pinto (Dutch Intercultural, Israël in General, Islam, Antisemtism)
Ruud van Ginkel (Dutch Chairman of the chaimber of commerce Israël-Holland, Boycott)
Sabine Sterk (Dutch Founder Time to Stand Up for Israël , explanations motiviation for Rally)
Joel Mozes (Dutch Founder Holland4Israel, media bias??)
Mandy Blumenthal (English antisemitism activist, antisemitism)
Nati Rom (English settler in Judea and Samaria, boycott impact)
Ben Kok (jewish-christian pastor, tora-yeshua.nl, special place of Israël)

Afbeelding

Geplaatst door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/01/04 ... more-78852
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

Wel of geen ontmaskering van de islam op pro-Israël demo Dam 11 jan.?

Maandag, Januari 5, 2015

Nou niet dus. Nadat ik van verschillende kanten van deze pro-Israël had vernomen, belde ik Sabine, sprak ook Brenda en nadat ik van hun achtergrond en bedoeling had vernomen, bood ik aan om mee te doen, als aanwezig met onze achterban en ook desgewenst als spreker.
Dat werd gewaardeerd, ik zou terug gebeld worden, jullie zouden eerst onze site bekijken en nog dezelfde dag was het ok, stond ik in de planning, kreeg de berichten toegestuurd, zoals ik dat vervolgens op onze site heb gezet: http://tora-yeshua.nl/2014/12/pro-israe ... -dam-adam/
Tot mijn grote verbazing kreeg ik enkele dagen later een mail van jullie, dat de duidelijk gemaakte afspraak niet door ging, jullie zagen er van af, ook na nader overleg met de achterban, die de islam er liever helemaal buiten zouden houden.
Jammer, we bespraken vooraf, dat ik in mijn toespraak iets zou kunnen zeggen over de grootste vijand van Israël, de islam via Hamas, IS, Hezbollah en hoewel jullie dat liever niet hadden in eerste instantie, gingen jullie toch akkoord na mijn uitleg, dat het politiek correct en laf zou zijn om er niets over te zeggen.
Bovendien stond in de aankondiging, zoals ik die van jullie kreeg en op onze site heb gezet m.b.t. een andere spreker en ook nog de woordvoerder, prof. Pinto, het volgende:
Prof. Dr.David Pinto (Dutch Intercultural, Israel in General, Islam, Antisemtism) , dus met duidelijke vermelding van “islam”.
Mag hij wel over de islam praten? Dat zou fijn zijn, doet iemand het nog.
Hij is wel duidelijk in http://www.trouw.nl/tr/nl/4728/Islam/ar ... ndom.dhtml ,
citaat daaruit van Pinto:
“Het wordt tijd de feiten onder ogen te zien: de islam predikt helemaal geen vrede en moet moderniseren, vindt David Pinto, hoogleraar integratie en inburgering.”
Een andere spreker, Joel Mozes stond in elk geval tegenover de pro-islam figuren in dit programma van
Cees Grimbergen: http://hollandsezaken.omroepmax.nl/uitz ... stus-2014/ en hij stelt in dat programma liever weg te gaan uit Nederland wegens groeiend antisemitisme (en dat heeft heeeelemaal niets met de islam te maken).
Spreker Nati Rom http://www.levhaolam.com/
Deze Joodse inwoner van Judea/Samaria hebben we ontmoet met zijn gezin ter plekke en hij sprak een paar veelzeggende woorden:
“ik moet dag en nacht een pistool bij me hebben om me te verdedigen tegen moslimmoordenaars, maar er is geen enkele Arabier hier in de omgeving, die zich hoeft te verdedigen tegen Joden”.
Sabine en Brenda zien beiden ook de islam als zeer verwerpelijk en dan toch niet de moed, om de gemaakte afspraak met mij na te komen?
Dan mail je enkele dagen later dat het toch maar niet moet ; ik bel je vervolgens en leg uit, dat het mij ook vooral om een pro-Israël accent gaat en dat ik hoogstens een halve minuut van de 10 min. zou wijden aan dit aspect.
Jullie zouden nader overleggen met de achterban en dan krijg ik na ruim een dag geen bericht, maar moet het op Facebook lezen. Ik las later dat ik een mail met dezelfde inhoud heb gehad een uur geleden.
Zoals ik al aangaf, het is een gemiste kans om de islam als grootste probleem voor Israel onbesproken te laten.
Jullie maken dezelfde politiek correcte fout als de demo te Den Haag, waar men dan voor de vervolgde christenen in het M.O. opkwam en waarbij niets over de islam en ook niet over Israel mocht worden gezegd.
En dan recent op de Dam 7 Joodse org. met Chr. v Israël, weer een verbod om over de islam te praten.
Net als bij deze 2 demo’s zal ik ook deze demonstratie dan niet steunen, dit soort laf, politiek correct gedrag levert niets op.
Jammer, met de toegezegde ruimte om de islam wel ter sprake te brengen, ook nog met liefde voor de moslimmedemens, had ik jullie initiatief graag gesteund.
Maar dit is half werk, daar heb ik niets mee.

Shalom,
Ben Kok (joods-chr. pastor)
http://tora-yeshua.nl/2015/01/wel-of-ge ... am-11-jan/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Mahalingam »

Pro-Israëldemonstratie verzet om veiligheid
Een pro-Israëldemonstratie die zondag op de Dam in Amsterdam zou worden gehouden, is afgeblazen. De organisatie zegt dat dat is besloten omdat de veiligheid niet kan worden gegarandeerd. De organisatie wil niet dat de deelnemers gevaar lopen. De woordvoerder van de organisatie zei dat de manifestatie op een later tijdstip wellicht wel door zal gaan.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/pro ... ~a3826645/
Van uitstel komt afstel. Ik zie het zo gauw niet 'veilig genoeg' worden. Misschien wel nooit meer.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Ariel »

Nou ja. Het is geen verlies. De demo zou toch meer een pro dan anti propaganda voor Islam zijn .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

Bange pro-Israël organisatoren S.S. en B.A. zeggen demo op de Dam 11 jan. af

Vrijdag, Januari 9, 2015

Nadat men eerst de goed bedoelde pro-Israël demo liet islamiseren door het verbod om over islam te praten, door mij als spreker te annuleren (ondanks goed gemaakte afspraken) en door de deelnemers in te perken mbt. spandoeken e.d., hebben de dames Sabine Sterk en Brenda Aartsen, al dan niet in overleg met enige achterban, de hele demonstratie ter elfder ure afgezegd.
Die achterban zat vooral op de Facebookpagina “Like for Israel”, waar kritisch over islam praten zodanig taboe is, dat ik er al een paar keer een ban heb gekregen, dankzij Ratna Pelle c.s.
De angst voor de islam heeft het weer gewonnen bij deze dames, die zich duidelijk afficheerden als “niet Joods, niet christelijk” , maar wel heel erg pro-Israel.
Reden van afzegging was ” het gevaar van onveiligheid voor de deelnemers”, dus de dames hebben voor alle deelnemers en de sprekers bepaald, dat men massaal moet wegblijven uit angst voor de islam, het is maar hoe u ingeschat wordt.
Het staat net op Facebook, zie aldaar, het afzegbericht is nogal weggemoffeld, maar de demo is wel verplaatst naar 1 maart, althans als er weer mensen in vliegen en als er dan weer geen islamaanslag is elders in de wereld, dus nog niet eens in Nederland.
Inmiddels zie ik dat er hier weer een andere reden bedacht is, ” respect voor de slachtoffers in Parijs”
http://standupforisrael.nl/2015/01/09/p ... itgesteld/
Wat een onzin, gewoon doorgaan inclusief ontmaskering van de islam, dat zou respect voor de slachtoffers zijn, dit is een laf in de steek laten van de slachtoffers !
Uiterst laf, dit speelt de moslims in de kaart, die constateren terecht wat een laffe organisatie hier bezig is.
Gelukkig hebben ze me tijdig bedankt, zodat ik dit fiasco niet zelf hoef mee te maken, jammer voor de vele Israelvrienden, die in dit zwakke verhaal zijn meegesleept.
U bent gewaarschuwd.

Shabbath shalom ,
Ben Kok (joods-chr. pastor)

http://tora-yeshua.nl/2015/01/bange-pro ... 11-jan-af/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

Waarom liegt men over het afzeggen van de pro-Israël demo 11 jan. Dam?

Zondag, Januari 11, 2015

Er staat toch duidelijk in dit persbericht ( http://standupforisrael.nl/2015/01/09/p ... itgesteld/ ) dat de organisatoren zelf hebben besloten de demo af te zeggen, de politie had geen bezwaar.
Ook in De Telegraaf stond het zo weergegeven: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2354 ... zet__.html
vr 09 jan 2015, 21:17; citaat uit dat bericht:

De beslissing tot uitstel zou zijn genomen na overleg met gemeente, politie en beveiliging, zo stelt de zegsman. De woordvoerster van de gemeente Amsterdam – die over demonstraties in de stad gaat – benadrukt dat de beslissing door de organisatie zelf is genomen. Er is voorafgaand aan manifestaties en demonstraties altijd overleg tussen organisatie en gemeente.”

Waarom schrijft prof. Pinto, de woordvoerder van de organisatie (dames Sterk en Aartsen), dan dat de politie het zou hebben verboden????
Zie http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... e_dam.html

Het was vandaag een uitstekende gelegenheid om op de Dam te staan, pro-Israël en anti islamterreur, maar eerst werd ik binnen 2 dagen, nadat mijn inbreng goed was afgesproken, afgezegd als spreker , de dames S.S. en B.A. wensten bij nader inzien geen enkele inbreng m.b.t. islam (Hezbollah, Hamas, IS grootste vijanden van Israël N.B.!).Vervolgens bliezen zij de hele demo af, na de moordpartij door moslims in Parijs, hun angst rees de pan uit, want de politie verbood de demo uitdrukkelijk niet.
Maar ook de wel gewenste sprekers, w.o. Pinto, tevens woordvoerder, lieten zich niet horen in de media, maar vandaag schrijft Pinto dat de politie het niet goed zou hebben gevonden.
Dwars tegen het eigen persbericht in van vrijdag jl., op de eigen website en in De Telegraaf.
Moet Pinto zichzelf en deze Facebook club “reinigen van eigen lafheid” met leugens ??

Het stinkt al vanaf het begin, CIDI en Chr. voor Israël wensten vooraf al niet mee te doen, de club zelf laat het afweten, liegt er vandaag nog es over.
Het hele verhaal rammelt en stinkt.
Uiteindelijk waren wij de enigen , die echt naar de Dam wilde gaan , zo blijkt nu.
Tora-Yeshua met vele Geestverwanten en geestverwanten, die door deze merkwaardige organisatie zijn geblokkeerd voor vandaag dan, door angst, gemanipuleer en leugens van Facebookorganisatie “standupforIsrael”.

Prof. Pinto schrijft tot slot op http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... e_dam.html

“Als media woordvoerder van de organisatie voor de demonstratie die nu niet doorgaat, heb ik bedongen om geen spandoeken te dragen met hatelijke teksten. Een notoire anti-islam is tevens om die reden van de lijst van sprekers geschrapt. Je wint niet door tégen te zijn en te ageren, maar door vóór een opbouwend doel te zijn en te streven.”

Dus uiteindelijk heeft Pinto voor het afzeggen van mij als spreker gezorgd en S.S.en B.A. onder druk gezet. En dat , terwijl hij moet weten van de dames, dat er zeer duidelijk was afgesproken met mij, dat ik 9 min. over Israël zou spreken en 1 min. over de islamkant van de zaak.
Wat is de reden van Pinto dus echt om zo stap voor stap de pro-Israël tegen te houden?
Het stinkt.
Wie is Pinto eigenlijk?
http://www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/ ... toel.dhtml

Shalom, voor ieder, die de waarheid op tafel wil houden,

Ben Kok (joods-chr. pastor)

http://tora-yeshua.nl/2015/01/waarom-li ... 1-jan-dam/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door King George »

Mag ik dit zelfislamisering noemen? Ik vind het sowiezo om van te kotsen hoe de media ons al manen terughoudend te moeten zijn met onze vrijheid van meningsuiting. Het riekt naar verdere uitingsbeperking. Onderken nou eens dat de Islam het gezwel is wat dient te worden geëlimineerd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

David Pinto bij Demo 'Enough=Enough' Solidair met Israël

Gepubliceerd op 1 mrt. 2015

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Ali Yas »

Is het angst voor moslims, die in Nederland de afgelopen eeuw zegge en schrijven 1 (één) politieke moord hebben gepleegd, of is het de angst om door 'gewone' Nederlanders voor islamofoob, racist of extreemrechts te worden versleten? Ik denk eigenlijk toch het laatste. Er worden dus te veel pijlen op de moslims gericht en te weinig op de niet-moslims die de weg voor de islamisering effenen. Bovenstaande gang van zaken rond de pro-Israëldemonstratie (en een klein beetje anti-islamdemonstratie) laat dat goed zien.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

Opmerkelijk: Jaarlijkse pro-Hezbollah manifestatie in Londen stuit op een wit-blauwe muur pro-Israëlactivisten +video

5 juli 2016, brabosh

Elk jaar heeft in de Britse hoofdstad Londen op ‘Al Quds Dag’ (= het Arabisch voor Jeruzalem) een manifestatie plaats van de Libanese terreurorganisatie Hezbollah en dat was dit jaar op 1 juli eveneens het geval.

Echter, in tegenstelling tot de voorgaande jaren wanneer de pro-Jihadisten telkens ongestoord door de hoofdstad opstapten, hadden de Britse Zionisten dit jaar gezorgd voor enkele verrassingen...

Wat leek te beginnen met enkele manifestanten getooid met Israëlische vlaggen liep de pro-Hezbollah manifestatie naar het einde toe op een wit-blauwe muur van pro-Israël fans.

In Londen lijkt het tij te keren. Britse Zionisten blijven niet langer onverschillig voor oorlogszuchtige Britse islamisten en andere Jodenhaters die openlijk oproepen tot het vermoorden van Joden in Israël.



https://brabosh.com/2016/07/05/pqpct-d1v/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Pilgrim »

Op de Dam (op de achtergrond PLO-vlaggen)

Afbeelding

Laat je niets wijsmaken: De slogan “Free Palestine” betekent niets anders dan “Dood aan de Joden” en “Weg met Israël”.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Demonstreren vóór Israël

Bericht door Ariel »

Woede over moslims bij Israëlbijeenkomst

Afbeelding

Voor de tweede keer in enkele weken tijd is een pro-Israëldemonstratie in Rotterdam verstoord door islamitische tegendemonstranten. Leefbaar Rotterdam eist ingrijpen van het stadsbestuur.
Spoiler! :
Afgelopen vrijdag was er op het Binnenwegplein in Rotterdam een demonstratie van Vrienden Voor Israël. Vanuit een klein afgezet demonstratievak gingen de deelnemers in gesprek met voorbijgangers over Israël.

Al snel ontstond een broeierige sfeer. Twee weken eerder werd eenzelfde demonstratie verstoord door islamitische tegendemonstranten, weet Hennie van Schaik, gebiedscommissielid Centrum. Toen hij lucht kreeg van nieuwe problemen, ging hij een kijkje nemen.

„De demonstratie zelf was heel netjes en vredelievend, de deelnemers gingen keurig in conclaaf met voorbijgangers. Maar de sfeer werd steeds agressiever door jonge gasten die ondertussen allemaal vriendjes opriepen om ook te komen.”

De politie was ervoor nodig om de demonstranten te ontzetten. „Het werd steeds drukker, ze werden van alle kanten vervloekt en bedreigd. Een oudere vrouw is gemolesteerd door moslimameisjes, de deelnemers kregen te horen dat ze na acht uur dood zouden zijn, want dan zouden de vriendjes komen van die gasten die er al waren.”

Van Schaik is woedend. „Dit kan toch niet, er was uiteindelijk een hondenbrigade nodig om de boel uit elkaar te jagen. Onder politiebegeleiding moesten de demonstranten inpakken en werden ze afgevoerd, waarschijnlijk voor hun eigen veiligheid.”

Een andere omstander bevestigt wat er heeft plaatsgevonden. Ook bij de demonstratie op 10 mei zijn er opstootjes geweest. Noord-Afrikanen en Turken zouden toen verantwoordelijk zijn geweest voor de ongeregeldheden.

Het hele gebeuren zorgt ervoor dat Leefbaar Rotterdam-raadslid Tanya Hoogwerf zich afvraagt ’wie de baas is op straat’. „Marokkanen en Turken willen niet dat een klein groepje demonstranten voor Israël demonstreert en roepen op tot rellen.” De ’moslimtirannie’ zorgt ervoor dat ’in bepaalde buurten in Rotterdam Joden geen Jood meer kunnen zijn’, is Hoogwerf van mening. „Dat gevoel hebben ze.”

Daarom wil ze tekst en uitleg van burgemeester Ahmed Aboutaleb over het tot tweemaal toe verzieken van een demonstratie. Waar Turken en masse met de Turkse vlag over de Erasmusbrug hebben gelopen zijn deze pro-Israëldemonstraties en ook een Pegida- demonstratie onmogelijk gemaakt door moslims.

„Ze maken blijkbaar de dienst uit op straat.” Ze eist ingrijpen van de burgemeester, zodat bij toekomstige demonstraties de veiligheid van de demonstranten wordt gewaarborgd en gewoon gebruik kan worden gemaakt van het demonstratierecht.

De politie stelt in een reactie dat de zaken haar aandacht heeft.

„We zijn nu bezig om de feiten op een rijtje te krijgen. Daarna komen we met een reactie”, aldus een politiewoordvoerster.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie