Citaten over moslims

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Citaten over moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

• Je leeft maar een keer. Moslims doen daar niet aan mee. (HvdM)
• De moslim zal altijd wartaal uitspreken. Nogal logisch, de koran als zijn leerboek, is een boek zonder kop en staart dat van achteren naar voren leest. (HvdM)
• Ik krijg kippenvel van moslims die beweren zeker te weten dat wat de historische Mohammed 1400 jaar geleden wist uit te kramen waar is en door de rest van de wereld als een intellectuele wijsheid aanvaard moet worden. Waarom? Omdat het indirect (via een engel als postduif van God) als onaantastbaar heilige waarheid beschouwd en verplicht aanvaard moet worden. Op straffe van ruzie met een achterlijke heidense woestijn cultuur. (HvdM)
• Mohammedanen weten dat Allah hen geen geluk en voorspoed brengt, ook al staat dit in de Koran. Des te meer is de mohammedaan gefrustreerd en ontredderd. Kommer en kwel is het deel dat islamieten ten deel valt. Maar voor alle zekerheid blijft hij Allah toch maar zo'n vijf keer per dag aanroepen. Je weet maar nooit. Nu begrijpen we ook waarom mohammedanen grossieren in domme nutteloosheid. (HvdM)
• Moslims laten zich overtuigen door wat geschreven staat in een boek, maar zij worden wantrouwig wanneer zij in contact komen met argumenten. (HvdM)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Citaten over moslims

Bericht door Marieke »

'Hans van de Mortel' schreef:• Je leeft maar een keer. Moslims doen daar niet aan mee. (HvdM)
Vooral die vond ik goed! icon_clap.gif
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Citaten over moslims

Bericht door mercator »

Islam in Europa is als braaksel van de kat op het dure tapijt. Eerst gaat het tapijt naar de stomerij en achteraf kan je s gaan uitvlooien waarvan dat beest zo misselijk is geworden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het is de context die van islam een vredelievende puinhoop maakt

Bericht door Hans v d Mortel sr »

• Interpretaties van contexten in de koran zijn altijd concurrerend. Die penetreren met de regelmaat van het vrijdagmiddag gebed in het zaagsel van het moslim brein.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Psycholoog die moslim is. Bestaat hij?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

• Een psycholoog is een hersenkraker. Het is mij volkomen duidelijk waarom islam geen moslim als psycholoog kent.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Citaten over moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

BESTE CITAAT SINDS ALLAH AKBAR.

Afbeelding
Moslims zijn hier naar toe gekomen vanwege verandering. En dan willen ze het hier net zo veranderen als in hun land waar ze vandaan zijn gekomen vanwege een verandering die daar nooit heeft plaatsgevonden. (Dora Bendter)
(P.S.: Dora ken ik al vanaf mijn vijfde jaar in Amsterdam.)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Citaten over moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Net bedacht bij het schrijven van een tekst voor Facebook:

• Islam is een etterreligie. Dat bewijzen vooral de puisten die mohammedaantjes worden genoemd.

Afbeelding
Moslim met Koranuitslag. Direct na het Vrijdagmiddaggebed.

Deze mohammedaan is gelukkig. Want het was Allah's wil.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Citaten over moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

• De wil van Allah valt altijd gunstig uit voor joden, christenen, en atheïsten, maar nooit voor de bewoners van Allah’s afvalputje de islam met daarin verzameld alle mohammedanen van de wereld. (HvdM 21-10-18)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Citaten over moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

BESTE CITAAT SINDS ALLAH AKBAR

Afbeelding

• Moslims zijn hier naar toe gekomen vanwege verandering. En dan willen ze het hier net zo veranderen als in hun land waar ze vandaan zijn gekomen vanwege een verandering die daar nooit heeft plaatsgevonden. (van een jeugdvriendin)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Citaten over moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

• Waar Allah geen hulp biedt aan moslims zijn zij uit hun fascistisch dictatoriale moslimland gevlucht vanwege de beklemmende angstaanjagende toestanden daar. Vervolgens trachten zij hetzelfde hier te realiseren. Ja, debiele wezens zijn zij die van geen ophouden weten wat betreft het parasiteren op onze beschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Citaten over moslims

Bericht door Marieke »

Ik heb een paar citaten, maar die zijn niet bepaald anti-islam. Ik vind ze bijzonder naïef, en zó dom dat ik het niet kan laten om ze toch te plaatsen (zie hieronder:

''De islam bestaat niet. Het is maar een afspraak.''
Sara Kroos

''Landen bestaan niet. Het is maar een afspraak.''
Sara Kroos

Nou, volgens mij is er maar één islam, en dat staat vast in de 'heilige boeken' van de moslims! En mede door die 'afspraak' is het zo'n trieste boel in de wereld...
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Plaats reactie