Islam en necrofilie

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Islam en necrofilie

Bericht door Pilgrim »

Tot zes uur na haar dood...!

Geplaatst op 20 februari 2015

Islam de religie van de vrede? Islam een godsdienst? Mis, als je alles op een rijtje zet en nog eens diep nadenkt, dan kom je tot de conclusie dat de islam een verbond van smeerlappen is. Tot zes uur na de dood mag een moslim een lijk penetreren. Necrofilie noemt men dat. Verscheidene imams in het Midden-Oosten doen daar uitspraken over. Fatwa’s noemt men dat. Moslims leven naar het grote voorbeeld van deze sekte, Mohammed. De geschiedenis van de islam, de Hadith, verhaalt dat de eerste man van de islam ook zijn gestorven vrouw heeft verkracht.

Moslims mogen alleen hun eigen gestorven vrouw verkrachten. Ja, stel je voor. Het zou natuurlijk van de gekke zijn als moslims willekeurig elke gestorven vrouw zouden mogen ‘nemen’. Hoewel...

Met de wetenschap van deze schunnige ‘leef’gewoonte zou je de dag van een rechtgeaarde moslim kunnen beschrijven. Vader gaat op stap. Hij heeft aan een riem onder zijn jurk een groot mes hangen. Hij heeft afgesproken met een aantal collega’s. Hen staat een drukke dag te wachten. Talloze niet-gelovigen wordt de nek afgesneden. Met grote bloedsporen op zijn witte jurk gaat de man naar huis. Daar aangekomen, gaat hij het verblijf binnen van zijn dochter van 12 jaar. Hij legt haar op de matras en gaat zich te buiten. Als hij tot zijn gerief is gekomen, krijgt het meisje eindelijk de gelegenheid om iets te zeggen: ‘Ma is gestorven’.

Boos komt hij overeind en zegt: Had je dat niet eerder kunnen zeggen. Hoe laat is je moeder gestorven. 5 uur geleden stamelt het meisje. De man haast zich naar het verblijf van zijn vrouw. Slaat haar kleed terug en spreidt haar benen. Even later staat hij als een bevredigde man op. Hij heeft het nog net gered om gemeenschap te hebben binnen de toegestane 6 uur na de dood van zijn vrouw. Zucht.

Afgrijzen vervult je als je deze smeerlapperij op je in laat werken. Dat is de religie van die Noord-Afrikaanse jongetjes die brutaal tegen ons, “kafirs”, zeggen: Respect! We willen respect voor onze godsdienst. Ze molesteren de leraar op het VMBO en zeggen daarna dat ze respect willen voor de islam als hun godsdienst.

Mensen, word wakker. We hebben een slang aan onze borst gekoesterd. Wat zeg ik. Het krioelt over ons hele lijf van gemene slangen. Als u dit leest, mag u van geluk spreken. U kunt nog lezen. Uw hoofd zit er kennelijk nog op. Uitstel van executie.

Het is hoog tijd dat er een eind gemaakt wordt aan deze cultus van de dood. Alle moskeeën moeten dicht. Alle sporen van de islam moeten worden uitgewist. Wie ondanks alles toch aan deze zogenaamde religie vast wil houden, dient spoorslags ons land te verlaten. Wij, de Nederlandse PATRIOTTEN, zijn van plan dit uit te (laten) voeren.

Islam, weg ermee!

Door: M.A.L. Sion – [url=mailto:[email protected]][email protected][/url]

https://ejbron.wordpress.com/2015/02/20 ... more-83232
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Islam en necrofilie

Bericht door Schepsel! »

Zijn er mensen die dat ook daadwerkelijk doen?
(^v^)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islam en necrofilie

Bericht door Pilgrim »

Ik denk het wel, want Mohammed deed het ook, dus dan is het 'goed'.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islam en necrofilie

Bericht door Ariel »

Schepsel! schreef:Zijn er mensen die dat ook daadwerkelijk doen?
Dat lijkt me niet. Je hoort er nooit iets van.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Islam en necrofilie

Bericht door Manon »

Ariel schreef:
Schepsel! schreef:Zijn er mensen die dat ook daadwerkelijk doen?
Dat lijkt me niet. Je hoort er nooit iets van.
Waarom zouden ze het in de krant zetten?

Ik denk niet dat het in hospitalen gebeurt, en weinig waarschijnlijk bij bejaarden (die hoeven zelfs niet dood te zijn om het niet (meer) te doen), maar ik denk niet dat ze het je gaan vertellen als vrouw 27 op jonge leeftijd "iets" heeft gekregen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Islam en necrofilie

Bericht door Eliabe »

Als je dit verhaal lees en het zou waar zijn, dan hebben ze allemaal binnen de islam maar 1 hersencel en die denkt alleen maar aan neuken.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Islam en necrofilie

Bericht door sjun »

Afbeelding

Mohammed's drijfveer wordt inderdaad door kritiekloze volgelingen overgenomen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Alhoewel mij niks verbaasd in moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Schepsel! schreef:Zijn er mensen die dat ook daadwerkelijk doen?
Dat was natuurlijk een verhaal van niks en zeer opruiend. Normaal bestaat er nog zoiets als een link naar een krant, of op zijn minst een link of andere moslimgeleerde. Zoiets kan je beter niet plaatsen Pilgrim! Voor deze waardeloze bijdrage kan ik geen enkele waardering opbrengen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie