Moslims willen Urkers bekeren

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Dutch »

Kevin, onze Dihya = Chaimae spoort niet helemaal. Vermoei je niet met op haar te reageren, ze is hier enkel (nog) als useful idiot, ze toont telkens weer overduidelijk aan wat er in vele moslimahoofden omgaat en misgaat...
Ze trekt graag de aandacht (is bij tijd en wijle ook nymfomaan, wees gewaarschuwd) en heeft daar alles voor over. Schelden en spuwen zijn haar niet vreemd, dat zijn ook weer zo'n typisch islamitische gebruiken...
Kortom, negeren die troela (ze ziet er trouwens ook zo uit).
Ze werd in het verleden al geband, maar duikt telkens weer op, uit nood aan aandacht denk ik zo. Ze spoort zeer zeker niet, daar zijn bewijzen van trouwens.
Volgens haar laatste nieuws wordt ze binnenkort uitgehuwelijkt aan een shia moslim van Iraanse origine...krijg al bijna medelijden met de man, alhoewel een shia...misschien krijgt die haar wel klein.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Mahalingam »

Een shia om haar klein te krijgen? Bedoel je dat letterlijk?
Ik zie de bloedspatten al aan het plafond zitten.
daar houden ze van:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

GEDRAG MOHAMMEDANEN VERSUS URKENAREN

Bericht door King George »





Is het nu dan voor eens en voor altijd duidelijk?

De haat vanuit islam is niet te vergelijken noch op één hoop te gooien met de mate waarin Christenen uit Urk of Staphorst geloven.

Stop dus met het verexcuseren van gedrag mohammedanen door “Urk! Staphorst!” te roepen.

Open de ogen en oren en stop daar nu voorgoed mee.


Dutch Free Press
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Re:

Bericht door Adinah »

KevinB schreef: Ik weet niet of ze zoveel geluk heeft met haar Hollandse baardeman. Het hangt er maar vanaf hoe diep die gast is afgegleden...
Vera heeft idd niet bepaald geluk gehad. Haar man heeft hun 4 maanden oude dochtertje dood geschud in augustus 2012: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... bleem.html
Maar voor zover ik weet, is Vera nog altijd met hem getrouwd. :shock:
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ariel »

Ja, triest...We hebben al uitgebreid over dat stel gesproken. Ongeveer van hier

Ik begrijp niet hoe ze bij die knul kan blijven. Een kerel die je kind mishandeld en dan nog bij hem blijven. Beats me...

Heb jij contact met Vera?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Adinah »

Nee, dat niet. Maar ik las op GeenStijl dat hij met ene Vera was getrouwd, en toen moest ik ineens eraan denken dat ik die hier wel eens had zien schrijven. En er heeft bij mij op de uni in Leiden destijds ook een Vera in de klas gezeten, op Arabisch, compleet met niqab en alles. Maar ze is er in het eerste jaar alweer af gegaan. Dus wellicht is dat ook hetzelfde meisje geweest.
Ze schrijft ook op Marokko.nl onder het alias Dutch Saliha, dat ontdekte ik toen ik op Google verder keek, en toen ben ik daar gaan lezen en bleek het idd allemaal te kloppen. Triest idd, ik begrijp ook werkelijk niet hoe je bij een man kan blijven die je kind heeft doodgeschud. En daarvóór dus ook al mishandeld, want ze had ribfracturen van een paar weken oud en zo. Als je dat op Rechtspraak.nl leest, dan weet je meteen dat dit echt niet per ongeluk is gegaan.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ariel »

Ai...Ik zie nu dat haar 'man' daar ook post. Hij noemt zich daar dutchAdem .

Dit gebruikt dutchSaliha als haar profiel ondertekening.

Nusaybah 28-4-2012 - 25-8-2012 ik mis je
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Adinah »

Klopt, maar zijn laatste post was van maart 2010, dus hij zit daar niet actief meer iig.
Het dochtertje heette idd Nusaybah. Er is op Marokko.nl nog speciaal een topic voor Vera geopend om zo steun te betuigen met het overlijden van haar kindje. Er waren diverse mensen die vroegen wat er nu precies gebeurd was en hoe het kindje zomaar opeens overleden kon zijn, maar niemand gaf duidelijkheid, en Vera zelf schreef later iets van "op de doodsoorzaak kan en wil ik nu niet ingaan". Haar man schijnt vrij kort daarna al te zijn gearresteerd. Echt ongelooflijk hè? Hoe blind kun je zijn?!
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ariel »

Mijn mond valt open...
Inzameling voor onze geliefde zustertje.
http://forums.marokko.nl/showthread.php ... cf4469d8da

Velen van jullie 'kennen' waarschijnlijk het lid DutchSaliha... 4 maanden geleden werd ze moeder van een prachtig dochtertje, genaamd Nusaybah, masha'Allaah. Afgelopen zaterdag heeft Allaah subhaanahu wa ta'aalaa haar weer tot Zich genomen. Innaa lillaahi wa innaa ilayhi raaji'un.
http://forums.marokko.nl/showthread.php ... 5a91766f3c

Sorry hoor...Dit is een smeekbede van een moslima voor de kleine meid..
Moge Allah subhana watahla haar graf verruimen en haar zondes vergeven!
Ik vraag me af wat voor zonde de kleine meid in haar leventje gedaan heeft. Ze is verdorie niet ouder dan 4 maanden geworden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Schepsel! »

Dit is toch gewoon hallucinant. Ik heb dat topic van die Vera eens bekeken en dan dit: die combi doet me gewoon gruwelen bij het idee dat ze voor kinderen zorgt/heeft gezorgd.

Absurd ook, als je merkt dat jij of je man je woede niet kunt beheersen richting nota bene een baby, zorg er dan in godsnaam voor dat je dat kind geen pijn of kwaad meer kunt doen en stal het desnoods bij een familielid! Bizar.
(^v^)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Dennis Abdelkarim Honing doet nogal veel dawa op het internet.
Dat is nu over, want Dennis ziet de salafistische kant van Islam niet meer zitten. Hij heeft een boek geschreven en nu is hij zijn salafistische vriendjes kwijt. Dennis Honing heeft nog wel een baard, maar verloor zijn overtuiging
Ex-polderjihadist: Vrienden zien me nu als een verrader

Even was hij hét gezicht van de Nederlandse 'jihadscene'. Waar hij kon, verdedigde bekeerling Dennis Honing de orthodoxe islam. Het jihadisme. Hij zag zijn vrienden naar Syrië vertrekken of in de gevangenis verdwijnen. Dennis bleef achter, behield zijn baard, maar verloor zijn overtuiging. En schreef daar een boek over.

Hij houdt zielsveel van zijn Somalische vrouw, is dol op zijn vier kinderen. Maar toch. Als geboren worden een keuze zou zijn, hadden ze Haarlemmer Dennis Honing over mogen slaan. Hij is niet depressief, wel getekend. Een alcoholistische moeder, een passieve vader en een zwaar gehandicapte broer.

Gewilde gast
Hij praat er vrij luchtig over, zoals hij eigenlijk over alles makkelijk praat. Toen hij nog aanhanger was van het jihadistisch gedachtegoed, maakte die eigenschap Dennis tot een gewilde gast van talkshows en nieuwsrubrieken. Hij dook op in kranten, mocht op de radio zijn verhaal doen.

Dennis Honing verdween uit beeld, maar keert vandaag terug met zijn boek Ongeloofwaardig. Over hoe hij radicaliseerde en daarvan terugkwam. Want Dennis is geen jihadist meer, als hij het ooit al écht was. Hij praat nog steeds graag, maar de boodschap is veranderd.

Als hij vertelt over zijn boek, lacht de Haarlemmer zijn drie gouden tanden bloot. Geinponem die hij is. Met typisch Amsterdamse humor. En dito accent. Zijn grapjes werden hem in streng islamitische kring niet altijd in dank afgenomen. Zoals die keer dat hij opmerkte dat het Arabisch geen 'p-klank' kent en het paradijs dus onmogelijk kan bestaan.

Over dat paradijs hoort Dennis voor het eerst in de jeugdgevangenis, waar hij na een straatroof belandt. Hij maakt er als tiener kennis met moslims. Dennis vast tijdens de ramadan met ze mee en raakt gefascineerd door het geloof. Op het sterfbed van zijn moeder fluistert hij: ,,Mama, ik wil moslim worden. Ik word moslim."

Abdelkarim
In Dennis' ogen is de islam het antwoord op alles. ,,Het ging mij om leefregels omtrent drugs, belasting voor de armen, ethiek rondom seksualiteit, staatkunde, politiek en bidden. De islam durft verder te gaan dan het wetboek en legt van bovenaf wetten op aan man en vrouw, oudere en kind." Dennis noemt zich Abdelkarim.

Hoe meer de kersverse moslim zich in het geloof verdiept, hoe sterker hij zich voelt aangetrokken tot de meest orthodoxe variant: het salafisme. In 2011 komt hij in contact met de groep jonge, fanatieke moslims rond Hagenaar Abou Moussa. Hij is erbij als de groep Straat Dawah wordt opgericht, bedoeld om het geloof te verspreiden.

Lotfi
Dennis is vaak in Den Haag te vinden. Hij rijdt steevast mee met de Amsterdamse moslim Lotfi, die zich onlangs in Irak opblies. Er vertrekken vanaf eind 2012 meer jongens naar Syrië en Irak. Hun droom van een kalifaat achterna, van een zuiver islamitische samenleving.

Medebekeerling Victor Droste logeert enkele weken bij Dennis voor hij afreist. De bank waarop Droste sliep, heeft Dennis niet meer. In zijn sober ingerichte flatwoning in Haarlem-Schalkwijk staat een nieuw tweedehands exemplaar. Zijn uitkering maakt luxe onmogelijk. Dennis lijkt er niet om te malen. Met werk is hij niet bezig. Ja, een reisprogramma, dat lijkt hem wel wat. Over bijzondere bestemmingen. ,,Dan noem ik het dictatours."

Volgens justitie vormde een aantal van Dennis' vrienden een terroristische organisatie, gericht op het ronselen van Syriëgangers. De veronderstelde kopstukken van het netwerk zitten al maanden vast. Maar het allemaal klopt niet, zegt Dennis. Er waren geen leiders, er is niemand geronseld. ,,Het was allemaal veel luchtiger. Abou Moussa heeft charisma en dus gewicht. Maar er was geen echte hiërarchie. Als je naar Syrië wilde, konden ze iets regelen. Maar er is niemand onder druk gezet."

Zelf heeft Dennis nooit serieus overwogen naar Syrië te gaan. ,,Ik geloof wel oprecht in de islam, maar in die groep was ik toch meer een meeloper. Ik heb altijd getwijfeld. Zeker toen ik voor het eerst beelden van onthoofdingen zag. Mensonterend vind ik dat. Wat IS doet, heeft alles met islam te maken, maar wat mij betreft is er ook ruimte voor liberalisering."

Toch heeft hij begrip voor zijn voormalige vrienden. ,,De huidige generatie moslims wordt enorm onder druk gezet. Geert Wilders mag 'minder, minder, minder' roepen en de Koran als fascistisch boek betitelen. Als het over joden gaat, loopt iedereen op zijn tenen. Maar over moslims mag je alles zeggen. Dat leidt tot een tegenreactie, maakt van extremisme een warm bed."

Dennis hekelt wat hij beschouwt als hypocrisie. Dat Amerika 'heel heftige dingen' doet, daar hoor je niemand over, zegt hij.

Homo's knuffelen
Dichter bij huis is het niet veel anders. ,,Moslims in Nederland moeten homo's knuffelen. Doe je dat niet, dan ben je slecht. Maar intussen doen we wel zaken met landen als Saoedi-Arabië, waar homo's worden vervolgd. En in Staphorst zijn ze ook niet heel vriendelijk voor homo's. Geef orthodoxe moslims het recht om ook de SGP-norm aan te hangen. Leg de grens bij geweld of oproepen daartoe."

Verwachtingen koestert hij nauwelijks. Niet wat zijn eigen toekomst betreft of die van Nederland. Hij ziet geen oplossingen. Weinig in elk geval. ,,Omarm de islam en zie aanhangers ervan voor vol aan, dán beperk je radicalisering. Verwacht geen assimilatie."

In Den Haag komt Dennis Honing niet meer. Hij bezoekt er nog zijn tandarts, maar neemt een sluiproute. Hij omzeilt de buurten waar zijn voormalige vrienden wonen. De mensen die hem tot afvallige hebben verklaard, die gaat hij liever uit de weg.

Zijn boek, dat hij schreef met Elsevier-journaliste Nikki Sterkenburg, heeft Dennis er niet populairder op gemaakt. De ontboezemingen worden als verraad bestempeld. ,,Mijn vader kreeg laatst een telefoontje: dat zijn zoon op z'n tong moest letten. Vooral om mijn vrouw en kinderen maak ik me zorgen. Ik voel me zelf ook niet veilig, maar vind er op deze wereld toch niet zo veel aan."

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Zwartmeer »

Het is me niet helemaal duidelijk of Dennis Honing het geloof nu totaal verlaten heeft of alleen de extreme kant. Hij zegt zelf al dat IS heel islamitisch is. Met dat inzicht, als je je daar tegen verzet verzet je je tegen de islam lijkt me. Hoe dan ook, hij is zijn geloofsvrienden al verloren dat zal het ontgiften bespoedigen. Ook sneu om te ontdekken dat het nooit echte vrienden waren maar voorwaardelijke. Misschien volgt ie nu de omgekeerde weg van Van Doorn en meldt ie zich aan bij de PVV...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ariel »

Hij was op TV Bij Een vandaag.

Hij zegt dat hij nu een gematigde moslim is. In het filmpje zie je hem nog bidden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ariel »

Het radio interview wat onder dat filmpje staat is ook heel interessant om naar te luisteren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Hij was op TV Bij Een vandaag.

Hij zegt dat hij nu een gematigde moslim is. In het filmpje zie je hem nog bidden.
Hij is ook iemand die zichzelf zo belangrijk vindt dat hij zijn mening constant ventileert. Als hij extremist wordt moeten wij het fijne daarvan horen, en als hij van mening verandert moeten wij dat ook weer weten. Dennis Honing kan wel eens narcistische trekken hebben...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Het radio interview wat onder dat filmpje staat is ook heel interessant om naar te luisteren.
Ik heb het gehoord en trek de conclusie dat hij tegen het ongeloof aanzit. Het zal te problematisch zijn om zich als afvallige te presenteren.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:Dennis Honing kan wel eens narcistische trekken hebben...
Dat kan zo zijn, maar hij is in het radio interview heel eerlijk over zijn verleden en over Islam. Ik dacht altijd dat deze jongen dom was, maar nu ik hem zo hoor praten klopte mijn eerste indruk van hem niet. Hij is slimmer dan hij er uit ziet.
Ik heb het gehoord en trek de conclusie dat hij tegen het ongeloof aanzit
Dat denk ik ook. Het zal hem niet in dank afgenomen worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Zwartmeer »

Er staat een heel debat op youtube van tussen David Wood en een prominente moslim die de islam verdedigde. Diezelfde moslim zit een jaar later met David Wood aan tafel en zit daar uit te leggen waarom hij niet meer gelooft. Ik kan deze videoos effe zo snel niet vinden en ik geloof ook niet dat veel mensen hier dat zien willen dus laat maar. Waar het omgaat is dat de informatie over, en vooral tegen de islam, wel degelijk effect heeft. Deze gast werd met argumenten geconfronteerd waar hij het bestaan niet van wist. En het zijn vooral de wat meer intellectuele moslims die de islam willen verdedigen, en juist die kom je tegen op het net. En juist hun, dat zijn de leiders van morgen, worden te grassen genomen met confronterende argumenten.

Wat ik al langer beweer is dat groepen als IS voor veel mensen en vooral moslims eye openers zijn. Dennis Honing komt er achter dat hij vooral bekeerd is door islamitische propaganda en dat het geloof IS is, en totaal niet de inhoud heeft die ze claimen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Pilgrim »

Dat geeft hoop! Maar dan moeten ze ons natuurlijk niet monddood maken met censuur... :emm2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door sjun »

Daar zorgen dan weer vooral nog naar Mohammed toewerkende multiculturele helpertjes voor.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ali Yas »

Zwartmeer schreef:Waar het omgaat is dat de informatie over, en vooral tegen de islam, wel degelijk effect heeft. Deze gast werd met argumenten geconfronteerd waar hij het bestaan niet van wist.
En dát zouden de MSM natuurlijk ook zo af en toe kunnen doen. Grappige tekeningetjes zijn goed, maar degelijke informatie is beter.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Zwartmeer »

Ali Yas schreef:
Zwartmeer schreef:Waar het omgaat is dat de informatie over, en vooral tegen de islam, wel degelijk effect heeft. Deze gast werd met argumenten geconfronteerd waar hij het bestaan niet van wist.
En dát zouden de MSM natuurlijk ook zo af en toe kunnen doen. Grappige tekeningetjes zijn goed, maar degelijke informatie is beter.
Zulke aanslagen als in Parijs zijn bedoeld om de islam te dienen maar hebben een tegenovergesteld effect. Het is op het laatst een optelsom van (zelfmoord)aanslagen in de hele wereld, burgeroorlogen, straffe dictaturen, moslims oververtegenwoordigd in de criminaliteit, eremoorden, IS Boko Haram Al Qeida en de Taliban enz enz. Het is toch steeds minder vol te houden dat de islam juist het tegenovergestelde is dit? De zweer rond de islam is danig veranderd vergelijken met 10 jaar geleden. Toen moest je nog uitkijken voor wat je zei, voor je het wist werd je voor extreemrechts uitgemaakt door iemand die er verder niks van wist maar meende genoeg te weten. Tegenwoordig wordt iemand uitgelachen als ie zegt dat de islam de religie van de vrede is die vaak verkeerd begrepen wordt.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door Ali Yas »

Zwartmeer schreef:Tegenwoordig wordt iemand uitgelachen als ie zegt dat de islam de religie van de vrede is die vaak verkeerd begrepen wordt.
Dat is wel een vooruitgang ja.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door sjun »

Maar op de scholen en in de wijkcentra wordt nog iets heel anders onderwezen. Het ontbreekt er nog maar aan dat er geld verzameld wordt voor de Palestijnse zaak...
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Moslims willen Urkers bekeren

Bericht door King George »

Dennis Honing te gast bij Sven Kockelman in "Oog in Oog":
http://www.npo.nl/oog-in-oog/06-04-2015/KN_1668733
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie